Extrapersonal/Sommarjobbare
Gina Tricot AB
Butikssäljare, fackhandel

ARBETA PÅ GINA TRICOT Nu söker vi energiska och flexibla säljare att arbeta extra i butik på Gina Tricot. Om du vill få in en fot i detaljhandelsbranschen och samtidigt dela din passion för mode och försäljning så är detta en bra möjlighet för dig! OM ROLLEN Som extrapersonal blir du en viktig del av vårt team. Dina uppgifter inkluderar att ge våra kunder en bra upplevelse och hålla butiken snyggt organiserad. En perfekt möjlighet för att lära och utvecklas i en spännande och inspirerande miljö. VEM ÄR DU? Vi letar efter personer som är sociala, pålitliga och redo att ta det första steget in i detaljhandelsbranschen. Du är positiv och drivs av att skapa en bra upplevelse för våra kunder. Förutom det är du en teamplayer som är flexibel med arbetstider och kan arbeta under kvällar, helger och intensiva perioder som jul. Vi ser gärna att du har: En positiv attityd och vilja att lära Flexibilitet när det gäller arbetstider Intresse för mode och sälj VAD ERBJUDER VI? När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget. Är du rätt person för utmaningen? Intervjuer och tillsättning sker löpande.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Extrapersonal/Sommarjobbare
Gina Tricot AB
Butikssäljare, dagligvaror

ARBETA PÅ GINA TRICOT Nu söker vi energiska och flexibla säljare att arbeta extra i butik på Gina Tricot. Om du vill få in en fot i detaljhandelsbranschen och samtidigt dela din passion för mode och försäljning så är detta en bra möjlighet för dig! OM ROLLEN Som extrapersonal blir du en viktig del av vårt team. Dina uppgifter inkluderar att ge våra kunder en bra upplevelse och hålla butiken snyggt organiserad. En perfekt möjlighet för att lära och utvecklas i en spännande och inspirerande miljö. VEM ÄR DU? Vi letar efter personer som är sociala, pålitliga och redo att ta det första steget in i detaljhandelsbranschen. Du är positiv och drivs av att skapa en bra upplevelse för våra kunder. Förutom det är du en teamplayer som är flexibel med arbetstider och kan arbeta under kvällar, helger och intensiva perioder som jul. Vi ser gärna att du har: En positiv attityd och vilja att lära Flexibilitet när det gäller arbetstider Intresse för mode och sälj VAD ERBJUDER VI? När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget. Är du rätt person för utmaningen? Intervjuer och tillsättning sker löpande.

29 mars 2025
Sista ansökan:
15 september 2025
Vi vill bli fler i köket på Pinchos Örnsköldsvik
Pincho Nation AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi söker kökspersonal till Pinchos! Är du vår nästa stjärna? Har du ett leende som smittar, älskar att jobba i team och tycker att en arbetsdag med högt tempo bara gör livet roligare? Då kan du vara den vi letar efter! Vad vi söker: Vi letar efter en person som sprider bra energi, är social och har lätt att samarbeta. Erfarenhet i kök? Kul! Ingen erfarenhet? Inga problem! Vi lär dig allt du behöver – så länge du har rätt inställning och vill vara en del av vårt grymma team. Vem är du? En lagspelare med skön attityd Gillar att ha kul på jobbet Har en positiv inställning och vill lära dig nya saker Trivs i ett fartfyllt tempo och gillar att jobba med händerna Tycker om att träffa nya människor och snacka med kollegor och gäster Vad får du hos oss? En arbetsplats där vi skrattar mycket och har kul ihop Grymma kollegor och en skön gemenskap Möjlighet att utvecklas i en stor restaurangkedja Flexibla arbetstider – perfekt för dig som vill jobba extra eller deltid Låter det som något för dig? Då vill vi höra från dig! Skicka in din ansökan och berätta varför just DU skulle passa i vårt team. Vi anställer löpande – så vänta inte! Ses vi i köket?

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Housekeeper Scandic Örnsköldsvik, deltid 60%

Nu söker vi sommarpersonal inom housekeeping till Scandic Örnsköldsvik. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad innebär rollen? Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för den viktiga uppgiften att hotellet håller en hög standard avseende helt och rent och ser till att våra gäster få en ”wow-känsla” när de kliver in på hotellet och i sitt hotellrum. I rollen ingår bland annat att städa hotellrum, korridorer, pentry samt allmänna utrymmen. Du och dina kollegor bidrar till den allmänna ordningen i hotellets lokaler, hanterar tvätt och fyller på våra förråd. Vem är du? För att trivas i rollen behöver du vara noggrann och ha ett öga för detaljer. Det är viktigt att du har en god fysik, är flexibel och har god samarbetsförmåga då alla medarbetare tillsammans ansvarar för gästens upplevelse. Du sprider god energi runt dig och är en omtänksam kollega. Tidigare vana från städyrket är meriterande samt gästbemötande och goda kunskaper i svenska. Då vi använder Ipads behöver du ha viss datorvana. Tidigare erfarenhet från hotell är meriterande. Information om tjänsten Tjänsten är en anställning med vikariat på deltid både på vardag och helg. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa mer om vår kultur, vad tjänsten innebär och om våra förmåner! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

18 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Butikssäljare ca 50% - Örnsköldsvik
Northern Skill AB
Butikssäljare, dagligvaror

Sommarjobb som driven Butikssäljare!Plats: Örnsköldsvik Anställningsform: Deltid, ca 50% Älskar du att ge kunder förstklassig service och vill jobba med försäljning i butik? Vi söker nu en person till oss för att hjälpa till att stötta upp verksamheten under en tidsbegränsad period med start i Maj 2025 Om rollen: Som butikssäljare kommer du att spela en nyckelroll i att ge kunder en fantastisk upplevelse. Du ansvarar för försäljning, exponering och skötsel i dagligvaruhandeln. Arbetet är självständigt och socialt, där du skapar inspirerande kundupplevelser. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Sälja och rådge kunder om våra produkter Ge service i världsklass Se till att butiken är ren, organiserad och inbjudande Delta i lagerhantering och varupåfyllnad Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning och kundservice (meriterande men inget krav) Är utåtriktad, serviceinriktad och engagerad Har god kommunikationsförmåga och trivs i ett högt arbetstempo Är ansvarsfull, social och självgående Har körkort och egen bil Vi erbjuder: En spännande och varierande arbetsdag Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget Ett positivt och stöttande arbetsklimat Möjlighet att inom givna ramar kunna planera sin tid självständigt Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev. Vi ser fram emot att höra från dig!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Personlig assistent på 70% till 12-årig tjej
Kura Omsorg i Sverige AB
Personliga assistenter

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Örnsköldsvik. Denna tjänst är på 70% och arbetstiderna är kl. 14.30-20.30 under vardagar och 10.00-18.00 under helger. Under lov och röda dagar jobbar du dagtid. Vi ser gärna att du har möjlighet att börja omgående eller enligt överenskommelse. OM KUNDEN Vår kund bor cirka 10 minuter från centrala Örnsköldsvik med sin familj. Som personlig assistent kommer du att hjälpa henne med all hennes omvårdnad och finnas till hjälp där funktionsnedsättningen sätter gränser. Det kan till exempel innebära att hjälpa henne vid matsituationer, hygien, kommunikation samt motivera till träning och lek. Hon tar sig oftast fram med hjälp av rullator och med stöd av dig. Vidare kommer du främst att vistas i hemmiljön men det är ett uppdrag där du får mycket frihet och där ni två kan hitta på roliga saker även utanför hemmet. Kunden är en tjej som tycker om när det händer saker runt omkring och uppskattar lika mycket en stund i lekparken som att du läser en bok för henne. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi sätter stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som är glad, positiv och lyhörd inför andras behov. För att trivas i rollen har du en förmåga att arbeta självständigt och kan ta egna initiativ. I gengäld erbjuds du ett stimulerande arbete i en familjär arbetsmiljö. Vissa förflyttningar som i och ur vagn sker i tjänsten och du bör därför inte ha några besvär i rygg och axlar. KRAV Körkort och tillgång till bil. Ej allergisk mot pälsdjur. MERITER Van med barn via arbete, skola eller privat. Erfarenhet av att använda bildstöd. Sysselsättningsgrad: 70%. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Delgivare - Örnsköldsvik
Aktiv Delgivning Gbg AB
Inkasserare och pantlånare m.fl.

Om Tjänsten Du ansvarar för ett geografiskt område och får till dig uppdragen löpande. Varje uppdrag innehåller uppgifter om vem som eftersökts, både privatpersoner och företag. Ditt arbete innebär att aktivt försöka komma i kontakt med personen och överlämna handlingen mot kvittens. Det görs vanligen genom att söka på folkbokföringsadress, arbetsplats eller på andra sätt hitta sökvägar. Arbetet utförs med fördel på kvällar och helger. Det är ett fritt och rörligt arbete med mycket eget ansvar. All rapportering sker till oss via vårt webbaserade datasystem och vi på kontoret finns tillgängliga dagtid för att svara på frågor. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina värderingar. Om Aktiv Delgivning Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet och är auktoriserat av Länsstyrelsen. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Aktiv Delgivning har uppdrag i hela Sverige och samarbetar med ca 130 delgivare. Vem är du? Du har ett klanderfritt förflutet. Det är ett krav då din lämplighet prövas hos Länsstyrelsen. Du är lugn, stabil och har lätt för att möta nya människor. Det är viktigt att du är ansvarstagande eftersom du arbetar mycket på egen hand. Du ärlösningsorienterad och bra på att uppnå resultat. Krav och erfarenheter Körkort B och tillgång till egen bil Gymnasieexamen Du ska behärska svenska språket i tal och skrift, andra språk är meriterande. Har du tidigare erfarenhet från delgivning- eller inkassobranschen ser vi det som meriterande. Arbetstider Som delgivare hos Aktiv Delgivning arbetar du på uppdrag. Betalning sker månadsvis efter presterat resultat. Välkommen med din ansökan! Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Ingenjör inom fastighet till Schneider Electric
Bravura Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Vill du vara med att leda den digitala omvandlingen av energihantering? Har du erfarenhet av att arbeta med system och uppskattar kundkontakt? Nu finns möjlighet att hjälpa Schneiders kunder med nya lösningar inom fastighetsautomation för att skapa hållbara fastigheter! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Schneider Electric. Om företaget Schneider Electric är ett väletablerat företag med anställda från Luleå i norr till Lund i söder. Nationellt arbetar dem sammansvetsat hand i hand med sina lokala kontor som präglas av mångfald, engagemang och närvaro. Schneider Electrics syfte är att effektivisera och skapa det mesta ur våra energiresurser på ett hållbart sätt, samtidigt som dem kombinerar energi och digital teknik till en tillgång som passar bra i vårt alltmer digitaliserade samhälle. Schneider Electrics driver digital transformation genom att integrera världsledande process- och energiteknik för att förverkliga sina kunders fulla potential. Deras erbjudande till digär ett självständigt, roligt och omväxlande arbete med frihet under ansvar och en möjlighet att vara med och påverka under en spännande tillväxtresa. Hos dem är det viktigt att man trivs och känner motivation att gå till jobbet. Du kommer att arbeta i ett internationellt marknadsledande företag med stort fokus på individuell tillväxt, utbildning och många intressanta utvecklingsmöjligheter.Schneider Electrics Digital Energy-verksamhet erbjuder en bred portfölj av mjukvara, hårdvara och serviceerbjudanden för att förbättra byggnaders energieffektivitet, användarupplevelse och säkerhet. De möjliggör för fastighetsägare och operatörer att minska sina koldioxidutsläpp genom optimerad och fullt automatiserad hantering av energikällor, energiförbrukning och energilagring. Arbetsuppgifter Som serviceingenjör arbetar du med system kopplat till fastighetsautomation där du ansvarar för att säkerställa att kundernas system och utrustning fungerar optimalt på plats hos kund. Du arbetar nära kunderna för att förstå deras behov och ge råd om hur de kan maximera användningen av systemen. Ditt uppdrag går mycket ut på att arbeta aktivt mot kund och hjälpa de i sitt hållbarhetsarbete och bidra till att arbeta mot att vara klimatneutrala. Dina arbetsuppgifter består av att erbjuda tekniskt stöd och beställa underhåll men även driva hela projekt från start till mål där du har möjlighet att både programmera och driftsätta. För att effektivt lösa kundernas problem har du ett nära samarbete med serviceplanerare internt. Kontinuerligt arbetar du med säkerhet och rapporterar eventuella avvikelser samt förslag till förbättringar till kunderna. Hos Schneider har du möjlighet att arbeta med spännande teknik, samarbeta både lokalt och nationellt, och bidra till att forma en mer hållbar framtid. Deras fokus på innovation och digital transformation erbjuder en stimulerande miljö där du kan utvecklas både professionellt och personligt. Välkommen till en arbetsplats med ett öppet klimat och utrymme för nya idéer och goda utvecklingsmöjligheter i samband med eget driv. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Teknisk utbildning inom exempelvis elteknik, fastighetsautomation eller andra relevanta områden Erfarenhet och förståelse för inom fastighet är meriterande Systemvana och erfarenhet av programmering är meriterande Goda kunskaper inom svenska och engelska Inneha B-körkort I rollen som serviceingenjör har du ett stort tekniskt intresse med förmåga att planera och genomföra ditt arbete självgående. Du har ett starkt driv tillsammans med mycket god kommunikativ förmåga där du uppskattar samarbete med både kollegor och kunder för att hitta bra och effektiva lösningar. Rollen innebär att du behöver ha en bra problemlösningsförmåga och en känsla för kvalitet för att säkerställa kundnöjdhet och hållbara lösningar. Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelsePlats: ÖrnsköldsvikLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Du kan även kontakta ansvarig rekryterade direkt: [email protected] rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-20.

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025