Nu söker vi på Myran i Östersund sommarvikarier till sommaren 2025. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Introduktionsutbildning Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper Karriär- och utvecklingsmöjligheter Arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Myran Myran är ett litet boende med 22 platser fördelat på tre våningsplan. Vi ligger i centrala Östersund och har goda förbindelser till lokaltrafik. Även tågstation ett ögonkast bort. Hos oss på Myran hittar du ett glatt gäng som tar hand om dig under sommaren och ett härligt gäng äldre människor som du i din tur tar hand om. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-08-31 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Vi söker dig som vill ha ett aktivt och lärorikt sommarjobb! Nu har du möjligheten att bli en del av vårt skickliga team på XXL Östersund! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och jobbar tillsammans som ett team för att uppnå våra gemensamma mål! Vi delar upp vårt varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Jakt och vildmark - Skidor och cyklar - Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Nu söker vi säljare som, i en crossales-roll, ska arbeta över våra avdelningar. I rollen som säljare är ditt främsta mål att kunderna får en trevlig kundupplevelse och att de är nöjda med att ha fått den hjälp de behöver när de lämnar butiken. Arbetet kommer främst att bestå av försäljning och kundservice i butik, att packa upp och fronta varor samt att bidra till ordning och reda och en snygg butiksstandard. Som sommarvikarie är det viktigt att du är flexibel och har möjlighet att arbeta dagtid, kvällstid och helger. Introduktionen kommer att starta senast 31/5. För att lyckas i rollen tror vi att du: Motiveras av att skapa goda kundupplevelser Har ett intresse för sport och friluftsliv, samt för produkterna vi säljer Har god samarbetsförmåga och strävar efter att nå teamets gemensamma mål Trivs med att arbeta i ett högt tempo Är självgående och tar initiativ Behärskar svenska eller annat skandinaviskt språk Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Som sommarvikarie på XXL kommer du att få en spännande, lärorik och varierad arbetsdag. Vi har en inkluderande miljö där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi erbjuder bra personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige Är du den vi letar efter? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Sök på tjänsten via knappen "sök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du söker tjänsten kommer du bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.
Vi söker dig som är en god kommunikatör och som alltid levererar bra service. Gå in på H1: En del av Responda Group och läs mer om oss. Vad vi erbjuder Hos oss blir du en del av ett team som brinner för god kundservice. Vi erbjuder ett serviceinriktat jobb på en arbetsplats i stark tillväxt. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärstege. Vi värdesätter en arbetsmiljö och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande och organisatoriskt utvecklande. Om tjänsten Arbetstid 07:00 till 17:00 vardagar Arbetsplats: Östersund Utbildning i 2 veckor Dina arbetsuppgifter Besvara kundförfrågningar via telefon, chatt och e-post. I detta uppdrag kommer dessa frågor handla specifikt om fordon samt verkstäder runt om i Sverige. Du kommer att ha en dedikerad teamledare på plats som coachar sina medarbetare i vardagen tillsammans med en Senior Agent. Krav för tjänsten: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Din profil: Lösningsorienterad Flexibel och anpassningsbar Serviceminded Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar i hektiska arbetssituationer Förmåga att arbeta tillsammans med andra Anställningsvillkor Behovsanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, vi går igenom ansökningarna löpande. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, älskar försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. En engagerad och erfaren Team Manager Roliga aktiviteter så som tävlingar, fika, after works med mer Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor på Frösön. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-17:00. Startdatum för tjänsterna är i Maj. Dina arbetsuppgifter: Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: Har ett stort intresse för kundservice Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga för kvalitet. Har erfarenhet av kundservice och försäljning Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontakt Startdatum för tjänsterna är Maj och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vi välkomnar nu dig som är undersköterska till vårt hemtrevliga SÄBO Rådmansgatan. I rollen som undersköterska hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra boende. Hos oss gör du skillnad varje dag samtidigt som du har kul på jobbet. Tillsammans med kunniga och engagerade kollegor är du med och formar framtidens äldreomsorg. Rådmansgatan är ett särskilt boende med inriktning på äldre och sjuka och har 34 platser. Boendet är beläget vackra omgivningar på Frösön. Nära till affär och buss. Hos oss blir du en del av en positiv och lärande kultur med chef och gruppledare som stöttar och utvecklar dig i din roll som undersköterska och i din utveckling på Forenede Care. Du är vår viktigaste resurs och är med och växer tillsammans med oss. I denna tjänsten söker vi dig som är driven och har ledaregenskaper. Som undersköterska med ledande egenskaper arbetar du nära gruppledare. Tillsammans med gruppledare verkar ni för att leda och fördela arbetet i gruppen. Som undersköterska arbetar du med vård och omsorg utifrån kundens önskemål, alltid med stort fokus på kvalitet. Du arbetar exempelvis med att hjälpa till med personlig hygien, förberedelser och servering av måltider, svara på larm och att finnas där som socialt umgänge. Det sociala umgänget är en viktig del av vårt arbete för att alla våra boende ska få leva livet, hela livet. Det kan handla om alltifrån att samtala, spela spel eller hitta på någon rolig aktivitet tillsammans. Du arbetar även med delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av läkemedelsgivning och träning. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu en kollegapå deltid till en tillsvidareanställning med start i en provanställning, sysselsättningsgrad 90% med startdatum 20250401 men ser gärna att du kan börja tidigare. Ett krav för tjänsten är: Ett intyg från Socialstyrelsen som undersköterska Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg och demensvård och kompetens i att leda. För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr du dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister enligt paragraf 9. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Sista ansökningsdag 2025-03- 31 Du är efterlängtad - välkommen till oss!
OM UPPDRAGET Rädda Barnen Välfärd är ett dotterbolag till Rädda Barnen Riksförbund. Vi skapar innovativa och hållbara samhällslösningar för barn och unga i utsatta livssituationer. Vi vet att viktiga vuxna gör skillnad! Inom Rädda Barnen Välfärd finns verksamhetsområdet Fritid där vi idag bedriver tre fritidsgårdar i Järva på uppdrag av Stockholm Stad. Den 1 april utökar vi vår verksamhet genom att vi startar upp en ny fritidsgård och fritidsklubb i stadsdelen Körfältet i Östersund. Vi söker nu timvikarier till vår nya verksamhet. Du kommer tillsammans med andra timvikarier bli en del i ett team som består av en verksamhetschef, en fritidsledare med samordningsansvar och tre fritidsledare. Fritidsledarens roll i verksamheten är att skapa en aktiv och meningsfull fritid för deltagarna. Det kan exempelvis innebära att man arrangerar olika typer av aktiviteter som temakvällar, utflykter eller workshops inom områden som t ex bakning, dans, konst, sport och samhällsengagemang. Barn och ungas delaktighet ska genomsyra allt arbete. Fritidsledaren ska ha en coachande och stöttande roll. Vi arbetar utifrån ungdomarnas egna önskemål om aktiviteter och stödjer dem i viljan att utveckla sina olika förmågor och färdigheter. Fritidsgårdens miljö ska inspirera till kreativitet, delaktighet och lärande. I din roll som fritidsledare kommer du att tillsammans med kollegor att stimulera våra besökare till att delta i aktiviteter, stötta ungdomar att ta initiativ till att prova nya saker, stimulera, tillvarata och främja de ungas kreativitet, intressen och behov. Som fritidsledare blir du en viktig vuxen för ungdomarna och därför ställs höga krav på att vara professionell i bemötande mot ungdomar. ÄR DU VÅR NYA KOLLEGA?För att lyckas i rollen ser vi att du som söker har följande kvalifikationer: Fritidsledarutbildning eller annan relevant eftergymnasial utbildning eller erfarenhet genom att ha arbetat med barn och unga. Du har kunskap i främjande ungdomsarbete och är bekant med coachande förhållningssätt. Du har erfarenhet av arbete inom öppen ungdomsverksamhet God svenska i tal och skrift Meriterande är erfarenhet av att arbeta inom civilsamhället. Om du har erfarenhet av systemet Qbis är också det meriterande. Personliga egenskaper som är viktiga för rollen är god samarbetsvilja och kommunikationsförmåga, lösningsorienterad, flexibel och öppen för/driver förändring, hög integritet, resultatorienterad och ambitiös. På Rädda Barnen är vi stolta över våra gemensamma värderingar som förenar och vägleder oss i vårt viktiga arbete. LÅTER DET INTRESSANT?Rollerna är timvikarier/behovsanställningar (anställning med lön per arbetad timme) på fritidsgården och fritidsklubben Körfältet i Östersund. Kvällsarbete och arbete under helger och lov ingår i rollen. Här kan du läsa mer om våra nuvarande fritidsgårdar. Vid frågor om rollen kontakta gärna rekryterande chef Yahye Ahmed på e-post [email protected]. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan senast den 23 mars. Vi kommer att kalla till intervjuer löpande och det kan hända att rekrytering sker innan den 23 mars så vänta inte med din ansökan. Då vi har en anonymiserad rekryteringsprocess ber vi dig att inte ange personliga uppgifter när du svarar på eventuella urvalsfrågor. Vi använder endast CV ochinte personligt brev i ansökan. Tänk även på att inte döpa bifogade filer med personuppgifter. Som en del i vår rekryteringsprocess kan vi komma att använda tester i urvalsarbetet för att säkerställa en mer objektiv och inkluderande rekryteringsprocess. Rädda Barnen ska spegla den jämlikhet vi arbetar för i samhället och eftersträvar mångfald och olikheter. Därför välkomnar vi en bredd av kompetenser, perspektiv och erfarenheter i den här rekryteringen. Rädda Barnen är noga med att vara en säker arbetsplats för barn och vuxna ochber om utdrag ur belastningsregistret i samband med anställning. Alla medarbetare förväntas följa våra viktiga riktlinjer som handlar om trygghet och säkerhet för alla, samt våra värderingar och etiska riktlinjer. Läs mer om dessa viktiga riktlinjer,HÄR.
Sommarjobb som driven Butikssäljare!Plats: Östersund Anställningsform: Deltid, ca 25% Älskar du att ge kunder förstklassig service och vill jobba med försäljning i butik? Vi söker nu en person till oss för att hjälpa till att stötta upp verksamheten under en tidsbegränsad period med start i Maj 2025 Om rollen: Som butikssäljare kommer du att spela en nyckelroll i att ge kunder en fantastisk upplevelse. Du ansvarar för försäljning, exponering och skötsel i dagligvaruhandeln. Arbetet är självständigt och socialt, där du skapar inspirerande kundupplevelser. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Sälja och rådge kunder om våra produkter Ge service i världsklass Se till att butiken är ren, organiserad och inbjudande Delta i lagerhantering och varupåfyllnad Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning och kundservice (meriterande men inget krav) Är utåtriktad, serviceinriktad och engagerad Har god kommunikationsförmåga och trivs i ett högt arbetstempo Är ansvarsfull, social och självgående Har körkort och egen bil Vi erbjuder: En spännande och varierande arbetsdag Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget Ett positivt och stöttande arbetsklimat Möjlighet att inom givna ramar kunna planera sin tid självständigt Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänsten Arbetstiderna är vardagar, kvällar, helger och nätter. Du kommer tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig där varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Hos vissa av våra avdelningar så finns möjligheten till hybrid arbete. Tjänsterna förväntas starta under mars och april. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för olika företag där du inhämtar information av inringaaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Du kommer även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar och att besvara kunds chatt samt mejl. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vi välkomnar nu servicepersonal till vår hemtjänst i Östersund! Hos oss blir du en del av en positiv och lärande kultur med chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll och i din utveckling på Forenede Care. Du är vår viktigaste resurs och är med och växer tillsammans med oss. I tjänsten arbetar du primärt med serviceinsatser i form av städ, tvätt och inköp, men det kan också komma att förekomma vissa andra hemtjänstinsatser då vi främjar gott samarbete och sammanhållning i hela personalgruppen. Insatserna utförs alltid med stort fokus på kvalitet genom våra värdeord: ansvar, omtanke och engagemang. Hos oss gör du skillnad varje dag samtidigt som du har kul och mår bra på jobbet. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu en kollega till en tillsvidareanställning med sysselsättningsgrad 75 % med möjlighet till utökning, med startdatum 2024-04-21 eller enligt överenskommelse. Du kommer att arbeta dagtid vardagar och är ledig samtliga röda dagar. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift B-körkort Vi ser det även som meriterande om du har tidigare erfarenhet inom städ eller andra servicetjänster. För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i båda miljöerna. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och du får dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och i Östersund sedan 2009 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden och hemtjänst också verksamheter inom ASiH, palliativ vård och personlig assistans. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Sista ansökningsdag 2025-03-31 Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Vi välkomnar nu en undersköterska till vår hemtjänst i Östersund! Hos oss blir du en del av en positiv och lärande kultur med chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll och i din utveckling på Forenede Care. Du är vår viktigaste resurs och är med och växer tillsammans med oss. I tjänsten arbetar du främst med sedvanliga vård- och omsorgsinsatser i enlighet med biståndsbeslut. Insatserna utförs alltid med stort fokus på kvalitet genom våra värdeord: ansvar, omtanke och engagemang. Hos oss gör du skillnad varje dag samtidigt som du har kul och mår bra på jobbet. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu en kollega till ett långtidsvikariat med sysselsättningsgrad 75 % med möjlighet till tillsvidareanställning, med startdatum 2024-05-02 eller tidigare enligt överenskommelse. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift B-körkort Vara utbildad undersköterska eller ha god erfarenhet av vårdyrket Vi ser det även som meriterande om du har tidigare erfarenhet inom hemtjänst eller annan äldreomsorg, samt om du tidigare har haft delegering. För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i båda miljöerna. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och du får dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och i Östersund sedan 2009 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden och hemtjänst också verksamheter inom ASiH, palliativ vård och personlig assistans. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Sista ansökningsdag 2025-04-15 Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Välj ett jobb för att visa detaljer