Kopiera - Copy - Copy - test -- Platsannonsrubrik -- test 4
SaaS Recman AB
Manuella ytbehandlare, trä

Test Rubrik 1 brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext  Test Rubrik 2 brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext  Test Rubrik 3 brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext  Test Rubrik 4 brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext  Test Rubrik 4 brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext  test test test test test brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext  test test test brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext  brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext  brödtext brödtext brödtext brödtext  Länk

18 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Glassplockare!
FMCG Partner Sweden AB
Övriga förmedlare

Om jobbet Vi söker just nu dig som vill plocka upp glass-leveranser i matbutiker på onsdagar och lördagar i sommar. FMCG Partner kommer vara din arbetsgivare men du jobbar åt ett specifikt glass-företag med att fylla på glass i olika butikers frysdiskar framför allt på onsdag och lördag förmiddag. Varje person kommer ansvara för 1-3 butiker och kommer besöka dessa varannan vecka som minst. All rapportering efter uppdraget sker digitalt så du behöver vara någorlunda tekniskt lagd samt äga en smartphone med möjlighet att ta bilder. FMCG Partner utbildar dig så du behöver inte ha jobbat med detta tidigare men det är såklart meriterande om du har vana från att jobba i butik.   Om den vi söker Jobbet passar dig som... Kan jobba minst varannan onsdag och lördag på förmiddagen under perioden v.27-31 med möjlighet till fler veckor Är ansvarsfull, trevlig, lättlärd och serviceminded. Är relativt stark & klarar av att fylla på glass i butikernas frysdiskar Jobbar bra självständigt Är effektiv och gillar att tävla med sig själv Har inställningen att problem är till för att lösas och slutför alltid det du påbörjat. Gillar ordning och reda och njuter av att se ett färdigt resultat av ditt arbete. Har fyllt 18 år Har körkort samt egen bil (det är ett stort plus men inget måste).   Varför ska du jobba med oss? Förutom ett grymt extrajobb så erbjuder vi dig en bra marknadsmässig lön, betald restid mellan butikerna, olycksfallsförsäkring & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. Vi ser fram emot din ansökan och önskar dig ett stort lycka till!

18 juni 2025
Sista ansökan:
5 december 2025
Lärare idrott till Orrvikens skola
Östersunds kommun
Grundskollärare

Orrvikens skola ligger mitt i byn Orrviken och omfattar förskoleklass, årskurs 1-6 och fritidshem. Med bil tar det cirka 15 minuter att komma till centrala Östersund. Detta är en mycket naturskön del av Jämtland, med utsikt över Storsjön och fjällen. Närheten till naturen öppnar många möjligheter till utomhusaktiviteter och rörelse för barn och personal. Orrvikens skola är en F-6-skola med cirka 120 elever. Vår skola är en inspirerande arbetsplats där vi sätter eleven i fokus. Alla ska känna delaktighet, ansvar, respekt och trygghet. På Orrvikens skola har vi en positiv elevsyn och höga förväntningar. Vi har ett språkutvecklande arbetssätt i alla verksamheter och tar våra roller som vuxna förebilder på allvar. Det kollegiala lärandet är centralt för alla på skolan, vi lär av och med varandra för att utvecklaverksamheten. Vårt mål är att tillsammans med föräldrar och elever skapa en god verksamhet med hög kunskapsnivå och stor social kompetens som ger våraelever de bästa försättningar för att klara sig bra i livet. Tillsammans kan vi göra skillnad varje dag. Ditt nya jobb Nu söker vi dig som är lärare för årskurs 1-6 med behörighet i idrott till Orrvikens skola. Du kommer att ingå i ett team av lärare där ni tillsammans planerar och ansvarar för elevernas utbildning och utveckling. Ert fokus ligger på att skapa de bästa förutsättningarna för varje elev i en trygg och tillitsfull miljö. Du kommer att undervisa elever i grundskolans åk 1-6 i ämnet Idrott och hälsa där du utbildar och stöttar eleverna i deras sociala och kunskapsmässiga utveckling. Du utmanar elever att ta egna initiativ, utveckla sina intressen och ta ansvar för sig själv och andra.  Hos oss på Orrvikens skola erbjuds du spännande uppdrag, arbete i moderna lokaler och möjlighet till utveckling. Tjänsten är på 60%, men kan ev kombineras med andra uppdrag i skolan. Vanliga arbetsuppgifter • Planera och genomföra undervisning enligt läroplanen  • Samarbeta med arbetslaget kring undervisning  • Betygsätta eleverna  • Dokumentera i verksamhetssystem • Skapa god miljö för lärande  Din kompetens • Legitimerad lärare med behörighet att undervisa i Idrott och hälsa för årskurs 1-6 • Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift  • Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom skolan.  • Du har god kunskap om skolans styrdokument och kan omsätta dessa i det dagliga arbetet.   • Du har god datorvana, och det är meriterande om du har jobbat med digitala system riktade till skolan, till exempel: Google Workspace, Unikum, Skola24. Vi söker dig!  Du som har ett tydligt ledarskap i klassrummet och förmågan att fånga och inspirera gruppen du undervisar. Du har en god förståelse för människors olikheter och förhåller dig till dem på ett lyhört och smidigt sätt i undervisningen och skolans vardag. Du skapar goda relationer och samarbetar väl med de kontakter som förekommer i din yrkesroll. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaperna för tjänsten.   Så går rekryteringen till I den här rekryteringen kommer vi att be dig om ett utdrag från belastningsregistret. Intervjuer kan ske löpande. Vi vill att du bifogar CV och personligt brev i din ansökan. Betyg/intyg behöver inte skickas med. Det ber vi dig komplettera med om det blir aktuellt med en intervju. Östersunds kommun har före annonsering övervägt val av annonseringskanaler och undanber sig därför samtal från rekryteringsfirmor och annonsförsäljare. Vad erbjuder vi? Östersunds kommun erbjuder dig förmåner så som betald semester från första anställningsåret, semesterväxling, friskvårdsbidrag eller friskvårdstimme. Via vår förmånsportal får du ta del av oberoende pensionsrådgivning och en mängd rabatter och erbjudanden. Du kan dessutom få snabbt och professionellt stöd från olika specialister, som till exempel psykologer, jurister och ekonomer, genom tjänsten Personalstöd. Du kan läsa mer om våra förmåner på vår hemsida: https://www.ostersund.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss/sa-har-jobbar-vi/lon-och-formaner.html   Om Barn- och utbildningsförvaltningen Förändra världen på riktigt! Att jobba med Östersunds alla barn och ungdomar är att vara med och bygga samhället och förändra vår värld, både globalt och lokalt. Det är viktigt. På riktigt. Här arbetar vi med förskola, grundskola och den anpassade grundskolan.

17 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Kundservice för dig som gillar variation, samtal och administrering
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och varierande arbetsuppgifter där blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Utvecklas i flera olika områden och uppgifter, i en dynamisk arbetsmiljö Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och att testa nya områden och drivs av att utvecklas Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång vardagar, kvällar och helger vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Teknisk support Östersund
Responda Group AB
Supporttekniker, IT

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som teknisk kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad service och teknisk färdighet där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och teknik samt drivs av att utvecklas inom det Vill äga ärenden och på ett smidigt sätt lösa komplexa problem Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sina tekniska färdigheter till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse - vi är flexibla med startdatum. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång dygnet runt - vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Kundservicemedarbetare i Östersund
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Kundservice för dig som gillar att ge råd, skapa trygghet och hitta rätt!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett intresse för kläder, administration och service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer!  Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och en framgångsrik service. Du kommer ta emot beställningssamtal, mail och chatt där du hjälper kunder genom engagerad och meningsfull service där du genom ditt intresse för kläder skapar väl anpassade lösningar för kundens behov.   Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt med varierande uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare.  Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!   Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det. Är intresserad av kläder och har ett öga för mode! Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!   Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning.   Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder måndag-fredag 07.00-21.00 och lördagar 09.00-15.00. Majoriteten av arbetpassen kommer vara under vardagar, men vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba helger.   Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Personlig assistent sökes till barnkund i Mo. Vaken natt 50%, 2 nattpass...
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

På Assistanslotsen arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega som vill arbeta natt på en 50 % tillsvidaretjänst i Mo hos vår barnkund. Jag är en flicka i 9-års åldern som bor med min familj i Mo, jag gillar att leka och busa. Mitt hjälpbehov är omfattande då jag behöver hjälp med allt. Jag har bl a. epilepsi, knapp på  magen, stomi och jag sitter i rullstol. Jag är inte så verbal av mig men tycker mycket om när andra pratar och tecknar. Nu behöver jag dig som är med mig under två nätter i veckan. Du är vaken och kan behöva bistå med att ändra min sovställning etc. Tjänsten gäller två nätter/vecka från kl 21.00-07.00.  Du måste prata och förstå svenska på en god nivå, samt ha körkort och tillgång till bil då jag bor ett par kilometer från busshållplatsen. Jag vill att du som söker är ansvarsfull, lyhörd och uppmärksam. Kan du ta egna initiativ är det ett stort plus. Det är även bra om du har tidigare erfarenhet av epilepsi. Jag har en tanke om att du bör vara 25 år eller äldre och jag vill enbart ha kvinnliga sökanden. Tillträde till tjänsten sker i Augusti, om du påbörjar introduktion i närtid så finns även möjligheten att jobba som timvikarie under sommaren. KRAV Erfarenhet av arbete inom vård och omsorg B-körkort och tillgång till egen bil - För att kunna ta sig till arbetsplatsen. Kunden bor på landet, avsides från kollektivtrafik.  Kunden önskar kvinnliga assistenter Mycket goda kunskaper i det svenska språket MERITER Erfarenhet av arbete som personlig assistent Erfarenhet av arbete med epilepsi Sysselsättningsgrad: 50% - vaken natt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Assistanslotsen, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Assistanslotsen behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/

17 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Städare till Veterankraft i Östersund!

Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba med städning hos våra kunder i Östersund. Hos oss får du möjlighet att utföra både hemstädning, storstädning och flyttstädning. Uppdragen är varierande och du möter trevliga kunder som uppskattar din hjälp. Du arbetar självständigt eller tillsammans med en kollega. Du behöver inte ha erfarenhet av att ha jobbat som städare tidigare, det viktigaste för oss är att du tycker om att göra fint, är noggrann och har ett vänligt bemötande. Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som städare hos oss hjälper du till att skapa trivsamma och välordnade hem. både vid vanliga hemstädningar eller i samband med flyttar, så att våra kunder känner sig nöjda och omhändertagna. Du arbetar med omtanke och omsorg för att skapa ett fint och trivsamt hem. I rollen får du både arbeta självständigt och tillsammans med andra, beroende på uppdrag och kundens önskemål. Vi ser gärna att du är ordningsam, hjälpsam och tycker om att bidra till att vardagen blir lite enklare för våra kunder. Tjänsten är en timanställning där du själv väljer hur mycket du kan arbeta. Din profil Du är 55 år eller äldre Flytande svenska eller engelska i tal och skrift Meriterande med tidigare erfarenhet inom städbranschen Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!

13 juni 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Timvikarier vid behov samt vid planerade arbetspass.
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en ung vuxen bosatt i Östersund. har goda kunskaper i svenska har erfarenhet av att kommunicera med hjälp av teckenstöd. Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete delar kundens intressen Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Timanställning". Tjänsten innebär arbete under dagtid, kvällstid eller vaken natt. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Susanne Eldebro [email protected]

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025