STC är en av Sveriges största gymkedjor med över 250 gym och ett brett träningsutbud inom gym- och gruppträning. Vi erbjuder en modern träningsmiljö, utrustning från världsledande leverantörer och kunnig personal, allt för att skapa den ultimata mötesplatsen för alla människor i alla åldrar. Vi håller med WHO, Folkhälsomyndigheten och regeringens utredare: vi sitter still för mycket. Övervikten ökar och psykisk ohälsa som depression blir allt vanligare. Men det finns en enkel lösning som gör underverk för både kropp, hjärta och hjärna – rörelse! Men vi behöver din hjälp! Vi söker nu en Gymvärd som vill jobba ca 4-12 timmar i veckan på våra tre gym i Skövde, och som vill erbjuda våra kunder den bästa servicen och ge dem en så bra träningsupplevelse som möjligt. Ditt uppdrag I rollen som Gymvärd är du vårt ansikte utåt och arbetar för att ge varje medlem en förstklassig serviceupplevelse. Ditt fokus ligger på att aktivt driva försäljning av medlemskap och våra övriga produkter, och du kommer att vara en viktig del av vårt team när det gäller att skapa värde för både medlemmar och verksamhet. Försäljning, kundservice och att skapa en välkomnande miljö är kärnan i ditt arbete. Du ser även till att våra medlemmar följer våra trivselregler för att säkerställa en positiv och trygg gymmiljö för alla. Detta innebär att du aktivt påminner och informerar medlemmarna om reglerna, hanterar störande beteenden och eventuellt hjälper till att skapa en trygg atmosfär. Genom att vara närvarande och tillmötesgående bidrar du till att alla medlemmar känner sig välkomna och kan träna i en positiv miljö. Dina arbetsuppgifter omfattar framförallt: Försäljning av medlemskap och tilläggstjänster som personliga träningspaket, produkter från vårt butikssortiment, samt eventuella kampanjer. Även uppföljning via telefon, där du ringer upp befintliga kunder för att höra om deras upplevelse om gymmet och för att höra om de vill förlänga sina medlemskap, kan komma att ingå i arbetsuppgifterna. Kundservice på hög nivå, där du svarar på frågor både i telefon och direkt på gym, hjälper medlemmar att lösa problem och ser till att de får den bästa upplevelsen. Daglig drift, vilket inkluderar att hålla rena och välkomnande lokaler, att utrustningen är i gott skick och att gymmets allmänna standard upprätthålls. Arbetstempot kan variera och snabbt växla beroende på tiden på dygnet och antalet medlemmar som besöker vårt gym. Eftersom våra gym har flexibel bemanning och varierande arbetstider behöver du vara flexibel och kunna arbeta oregelbundna tider, inklusive helger och kvällar. Vem är du? Vi söker dig som är positiv, social och har en naturlig förmåga att skapa en hög servicenivå i alla möten med våra medlemmar. Du brinner för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö där medlemmarna känner sig sedda och uppskattade och känner träningsglädje. För att lyckas i rollen tror vi att du har en positiv attityd och en lösningsorienterad inställning när det gäller att möta olika situationer och behov. Du är en person som lätt anpassar dig efter förändrade omständigheter och har förmågan att hålla ett högt tempo utan att tumma på kvaliteten i det arbete du utför. Då du kommer jobba på våra tre olika gym i Norra Ryd, Elins Esplanad och på Staketgatan så är det av stor vikt att du har körkort och bil, alternativt att du på annat sätt kan säkerställa att du är tillgänglig för att jobba på alla tre anläggningar utifrån verksamhetens behov. Krav: Har fyllt 18 år Har en hög servicenivå Hög känsla för försäljning och kvalité Är flexibel och kan arbeta dag, kväll och helg Vill ge det lilla extra, både till kunder och dina kollegor Talar och skriver flytande på svenska. Om STC Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra 250 gym som finns från Trelleborg i söder till Åre i norr. STC sysselsätter över 1500 medarbetare och ingår sedan 2018 familjeägda Axel Johnson-koncernen genom vår majoritetsägare Novax Gym Holding. Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra gym där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen. Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv. Varför STC? Om du vill vara med på en spännande tillväxtresa och få chansen att spela en nyckelroll i en organisation som verkligen gör skillnad i människors liv, så är STC bolaget för dig. Vi har en stark kultur där vi delar passionen för en aktiv och hälsosam livsstil men där vi även värdesätter att ha roligt tillsammans! Låter detta som ett jobb för dig? Då är vi jätteintresserade av att veta lite mer om dig. Vi kommer att göra urval löpande tills vi hittar vår nya stjärna! Sista ansökningsdag: 2025-06-29
Tycker du om städning, är social och har ett sinne för detaljer? Då kanske du är rätt person för oss på Buskhaga Städ i Skövde med omnejd! Just nu söker vi ansvarsfull och serviceinriktad arbetsledare på 75% som vill arbeta i Skövde med omnejd. Arbetet innebär regelbunden städning hos privatpersoner och företag, arbetstider och dagar kan variera, vi har arbeten dagtid mån-fre, kvällar helger. Det är viktigt att du tycker om att städa och göra rent, du ska även vara noggrann, serviceinriktad och självständig. Tjänsten ska tillsättas efter överenskommelse. Som arbetsledare ska du vara: • Serviceminded • Noggrann • Punktlig • Du ska vara en positiv glädjespridare • Lagledare och skapa teamkänsla • Flexibel • Lösningsorienterad • Du ska ha en toppklasskvalité Vi har varierande städuppdrag både i privat och företagsmiljö. Hemstädning, fönsterputs, flyttstädning, golvvård, byggstädning mm. Vårt uppdrag är att underlätta våra kunders vardag och ge dem tid över till det de vill eller behöver göra. Som att ta hand om sig själv och familjen.
Mio söker alltid de bästa medarbetarna. Varje dag strävar vi efter att tillsammans med våra butiker leverera ett bättre resultat än föregående dag. Vi vet att stolta medarbetare som trivs med arbetet har stor betydelse för hur kunden upplever Mio. Med gemensamma värderingar, tydligt ledarskap, individuellt ansvarstagande och stimulerande arbetsuppgifter erbjuder vi en attraktiv arbetsplats. Mio söker en kundservicemedarbetare till servicekontoret i Tibro Som medarbetare på vår kundserviceavdelning tar du emot telefonsamtal, mejl och chatt från Mios kunder. Du blir en del av ett team med målet att överträffa våra kunders förväntningar! Kunskap, service och gärna en personlig touch är något som verkligen uppskattas. Din främsta uppgift är att leverera service och ett kundbemötande i världsklass. Du kommer bland annat att besvara frågor kopplade till försäljning, Mios sortiment, leveranser och eftermarknad. Vi söker dig som: • är serviceinriktad och har ett gott personligt bemötande • har förmåga att förstå kundens önskemål • har intresse för möbler och inredning samt sinne för färg, form och stil • har god datorvana och är stresstålig • trivs med att samarbeta, men kan även arbeta självständigt • har tidigare erfarenhet från kundservice, försäljning, reception eller liknande roller Arbetstid: Vi har öppet vardagar kl. 09.00–19.00 samt fyra helger per år. Tjänsten är på 80 % med oregelbundet schema fördelat på vardagar och fyra helger under året. Övrigt: Ansökningarna hanteras löpande, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi välkomnar både kvinnliga och manliga sökanden – och ser gärna sökande i olika åldrar. Erfarenhet i form av livserfarenhet är något vi värdesätter. Mio söker långsiktighet i våra anställningar. Vi hoppas därför att du som söker har ett genuint intresse för rollen, och en vilja att utvecklas – både inom kundservice och i Mios organisation. Mio är en ledande svensk detaljhandelskedja som erbjuder möbler och inredning för alla hem, rum och stilar. I över 60 år har vi hjälpt våra kunder att skapa hem som de kan trivas i och vara stolta över. Mio ägs av handlarna som driver sina butiker framåt utifrån ett gemensamt koncept. Entreprenörskapet är en stark drivkraft i företagets kultur och bidrar med motivation, arbetsglädje och förändringsvilja. Viktiga värdeord är kunskap, passion, laget och affärsmässighet. Visionen att inspirera våra kunder att förnya sina hem driver utvecklingen framåt.
Är du serviceinriktad, flexibel och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Som servitris/servitör hos oss kommer du att: Ta emot beställningar och servera mat och dryck. Ge våra gäster en trevlig upplevelse med högkvalitativ service. Bidra till en trivsam arbetsmiljö och samarbeta med vårt fantastiska team. Sköta enklare kassatjänst och hålla serveringsområdet rent och organiserat. Vi söker dig som Har erfarenhet av arbete inom service Är positiv, stresstålig och brinner för att ge god service. Kan kommunicera väl på svenska Är flexibel och kan arbeta kvällar och helger. Vad vi erbjuder En trivsam och familjär arbetsmiljö. Möjlighet till personlig utveckling och nya erfarenheter. Konkurrenskraftig lön enligt kollektivavtal. Ett härligt team som stöttar och samarbetar. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan med CV till: [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
Information om arbetsplatsen Vårdcentralen Centrum hittar du mitt i centrala Skövde. Vi arbetar i moderna, fina lokaler med trevlig utsikt ut över kyrkparken. Vi har cirka 9600 listade patienter. Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete och en härlig samling medarbetare. Arbetet är självständigt till större del, visst arbete i team förekommer. Vi är i dagsläget ca 32 medarbetare. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bestå av arbete på vårt laboratorium med provtagning, EKG-kontroller med mera samt att assistera vid undersökningar. Du kommer även bemanna vår undersköterskemottagning ett par dagar per vecka där du träffar patienter för kontroll av blodtryck, enklare sårvård och suturtagning samt arbeta i team med läkare och sköterska på lättakuten. Kvalifikationer Vi söker dig som är undersköterska. Erfarenhet av arbete inom primärvård är meriterande. Personliga egenskaper För att trivas hos oss och lyckas i rollen är du professionell och har förmåga att skapa förtroende hos våra patienter. Du agerar självständigt, trivs med eget ansvar och drivs av ett intresse att utveckla verksamheten. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, ett gott bemötande och förmåga att samarbeta. Övrig information Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.
Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 6h/ veckan i vår butik i Skövde. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Josefin Linde People & Culture Partner, Kjell & Company
Vi på Olas städ och allservice i Skövde söker en sommarvikare. Vi utför alla sorters städ hos privatpersoner och företag. Sysslar också med trädgårdsarbete som gräsklippning mm. Vi utför serviceinsatserna i hemtjänsten åt Skövde kommun genom Loven. Därför är det viktigt att du inte röker och kan prata bra svenska. Viktigt att du har B-körkort. Skicka ett peronligt brev och ett cv till [email protected]
Som GSS/T vid Transportledningsstaben är du tidvis tjänstgörande som transportledningsbefäl. Huvudsakligen har du annat civilt arbete och tjänstgör ca en till fyra veckor om året med krigsförbandet för utbildningar, övningar eller insatser. Om enheten MOVCON-kompaniet med Transportledningsstaben stödjer Försvarsmakten vid utländska försvarsmakters transporter genom Sverige, genomför transportplanering och uppföljning av förbandstransporter till/från operationsområden. Huvudsakliga arbetsuppgifter • Stödja genomförande och uppföljning av nationella och internationella förbandstransporter • Bistå sjuktransportledningstjänsten Kvalifikationer • Fullgjord militär grundutbildning med betyg minst JA-2-2 i den befattning som söks • B-körkort Meriterande • Militär grundutbildning inom transporttjänst • Erfarenhet av: - tjänstgöring i stab/ledningscentral - sjuktransportledning - LOGFAS • Farligt godsutbildning • Internationell tjänstgöring Personliga egenskaper Arbete i en stab/ledningscentral kräver både att du kan arbeta i grupp samt självständigt under varierenade förhållanden. Du är med fördel en problemlösare med god analytisk förmåga och kan snabbt hantera förändrade förutsättningar/arbetsuppgifter. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. För frågor om tjänsten vänligen kontakta: Avdelningschef, fv Niclas Anneling För frågor om rekryteringsprocessen, kontakta: HR-generalist Elina Ödvall Fackliga representanter OFR/O Martin Zetterman SECO Claes Andersson SACO Ulf Granlöf OFR/S Britt Dahlman Samtliga nås via växel 010-826 50 00 Välkommen med din ansökan senast 2025-08-25. Urval och intervjuer sker efter ansökningsperiodens slut, frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen under semesterperioden v528-v531 hanteras endast i mån av tid. Din ansökan skall innehålla ett personligt brev som beskriver hur du motsvarar efterfrågade kompetenser och ett CV. Vid intervjun ska du kunna uppvisa betyg på genomförda utbildningar. Övrigt Som GSS/T vid Transportledningsstaben är du tidvis tjänstgörande som transportledningsbefäl. Det innebär att du till vardags har ett civilt arbete men kommer in och tjänstgör ca en till fyra veckor om året med ditt krigsförband för utbildningar, övningar eller insatser. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning med stöd av "Avtal om tidsbegränsade anställningar med kontinuerlig tjänstgöring för gruppbefäl, soldater och sjömän inom Försvarsmakten". Anställningstid 6 år, med möjlighet till förlängning till 16 år. Försvarsmakten tillämpar sex månaders provanställning för dig som inte är anställd i myndigheten idag. Sysselsättningsgrad: Deltid Tjänsten kommer innebära tjänsteresor, beredskap samt innehålla kvälls och helgtjänstgöring. Nivå: OR 1-5 Tillträde: Hösten 2025 eller enligt överenskommelse Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Förbandets motto är: Logistik- vårt ansvar Göta Trängregemente tillhör armén och är det enda förbandet i hela Försvarsmakten som enbart jobbar med logistik. Logistik är ett samlingsbegrepp för förnödenhetsförsörjning, teknisk tjänst, transporttjänst och försvarsmedicin. Det innebär att regementet ser till att de stridande förbanden får det stöd de behöver för att lösa sina uppgifter, exempelvis mat, vatten, ammunition och drivmedel. Med våra sjukvårdsförmågor tar vi hand om de skadade och med våra transportförmågor ser vi till att förbanden kommer till rätt plats vid rätt tidpunkt. Göta Trängregemente utbildar, utvecklar och leder logistikförband. Förband som är omedelbart användbara vid insatser, såväl nationella som internationella. Vid Göta Trängregemente finns Försvarsmaktens Logistik- och Motorskola, som utbildar logistikofficerare för hela Försvarsmakten. Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen. Försvarsmakten ger dig möjlighet att utvecklas som människa och växa i din professionella roll. Vi är en ansvarstagande arbetsgivare och har en öppen organisation där vi ställer upp för varandra. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten tillvaratar de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter i våra rekryteringar. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Vi söker dig som vill vara ett stöd i vardagen för ökad livskvalité i vuxenlivet. Ett stöd till att vidhålla och utveckla självständighet och förmågor hos brukare med funktionsnedsättning. Som personlig assistent är du ett stöd och hjälper brukaren att skapa trygghet i vardagen. Vi ser att du är lyhörd och nyfiken. Du bör också vara lugn och stresstålig i situationer. Hygienarbete är en del av arbetet. Det är fördel om du har erfarenhet av autism och kognitiva funktionsnedsättningar. Vi ser gärna att du har erfarenhet av lågaffektivt bemötande och tydliggörande pedagogik. Men det avgörande är ditt engagemang och att du har ett genuint intresse av att bidra till ökad livskvalité för brukaren i vardagen. Tjänsten är Schemat består av dag och dygnspass samt arbete varannan helg. Selektering och intervjuer sker löpnade. Tillträde för introduktion efter överenskommelse, gärna omgående. Företagsinformation Mira Assistans är ett assistansbolag med basen i Skövde. Vi anordnar assistans för ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning. Vi är särskilt inriktade på assistans för personer med autism, där vi jobbar mycket med utbildning och handledning inom området. Mira betyder beundransvärd, och det är just så vi ser på både våra brukare och duktiga medarbetare.
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Du kommer att få möjlighet att skicka med en kort videopresentation i ansökan, det är frivilligt men ett bra sätt att ta chansen att presentera sig! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!
Välj ett jobb för att visa detaljer