Lediga deltidsjobb i Solna

Det finns totalt 90 lediga deltidsjobb att söka i Solna

Extrajobb för studenter som receptionist/kundvärd!

Vi söker dig som studerar och som älskar att sprida positiv energi och vill ha ett flexibelt extrajobb vid sidan av studierna! Vi söker efter dig med driv, noggrannhet och en vänlig attityd. Det är en kombinerad roll som receptionist och kundvärd där ingen dag är den andra lik. Kontoren och receptionerna präglas av ett högt tempo där du kommer stå och gå mycket. Du blir en nyckelperson som möter besökare och skapar en professionell och välkomnande atmosfär. Du arbetar 2–3 dagar i veckan, främst kontorstider på vardagar. Många arbetspass blir planerade i förväg, men ibland behöver vi din hjälp med kort varsel och du kan bli utbokad samma dag från kl. 06.00. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta: - Välkomna och hjälpa besökare med ett leende. - Hantera telefonsamtal, bokningar av mötesrum och konferensfaciliteter. - Hantera post- och budhantering samt enklare administrativa uppgifter. - Hjälpa till med möblering, vilket ibland kan innebära tunga lyft. - Ansvar för den dagliga driften, som att se till att kaffemaskiner och diskmaskiner fungerar. - Bidra till en positiv och professionell atmosfär i receptionen och på kontoret. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd hos oss på StudentConsulting och kommer arbeta på olika kontor runt om i centrala och norra Stockholm. Tjänsten är långsiktigt och vi ser därmed att du har minst ett år kvar av dina studier. DETTA SÖKER VI - Dig som studerar på universitet/högskola och har minst ett år kvar på dina studier. - Dig som har erfarenhet av att arbeta i reception sedan tidigare. - Du har erfarenhet av kundservice sedan tidigare och är serviceinriktad, självgående och har ett öga för detaljer. - Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. - Du har erfarenhet av att arbeta med dator och administrativa system. För att bli en del av teamet behöver du: - Två referenser. - Registreringsintyg för studier. - Godkänd bakgrundskontroll. Låter det här som något för dig? Skicka in ditt CV och personliga brev redan idag! Urval och intervjuer sker löpande. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

7 februari 2025
Sista ansökan:
28 februari 2025
Vikariera vid behov som internservicemedarbetare i Solna
Bemannia AB (Publ.)
Kontorsreceptionister

Har du stort intresse för att arbeta med service? Samt innehar en god administrativ förmåga och dessutom även är händig? Tveka inte att skicka in din ansökan till oss redan idag! Om uppdraget Vi söker extrapersonal för en behovsanställning som internservicemedarbetare till vår kund i Solna. Som vikarie kommer du ersätta ordinarie personal som är frånvarande på grund av möten, sjukdom eller ledighet. Vi kontaktar de vikarier som angivit sig som tillgängliga genom att ringa upp och tillfråga om man kan arbeta antingen samma morgon, dagen innan eller för arbetspass längre fram. För att arbeta som vikarie i vår bemanningspool förväntas du tillgänglighetsrapportera samt att du kan arbeta minst två vardagar per vecka. Det krävs att du har möjlighet att ta arbetspass med kort varsel samt är flexibel och kommunikativ. Anställningsformen är en behovsanställning då du arbetar endast vid behov. Behovet kan öka ytterligare under sommar -och julledighet. Dina arbetsuppgifter Du kommer att stötta verksamheten och arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter för internservicemedarbetare inom arbetsplatsservice. Det är många varierande arbetsuppgifter så det är viktigt att du är serviceinriktad och självgående för att passa i rollen. Exempel på förekommande arbetsuppgifter: Släppa in besökare i byggnaden och finnas behjälplig för dem. Ta emot leveranser och sköta posthantering. Se till att receptionen, matsalen och sammanträdesrummen är presentabla samt assistera inför besök av större grupper/events. Reparation och byte av trasiga föremål. Felanmälningar. Diverse småfix och bidra till allmän trivsel. Dina kvalifikationer Goda kunskaper i Officepaketets programvaror. Uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska samt ha grundläggande kunskaper i engelska. Minst 1 års arbetslivserfarenhet som internservicemedarbetare. Finnas tillgänglig för arbete minst 3 vardagar i veckan. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 19e februari 2025. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till [email protected] alternativt 08-122 00 450 under kontorstid. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

7 februari 2025
Sista ansökan:
19 februari 2025
Jobba Som Festsäljare
Getdet AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

6 februari 2025
Sista ansökan:
8 mars 2025
Studie- och yrkesvägledare
Stift Nya Ängkärrsskolan
Studie- och yrkesvägledare

Stiftelsen nya Ängkärrskolan är en liten resursskola i Solna. Vi har ca 100 elever från årskurs 6-9. Totalt är vi 49 anställda. På Stiftelsen nya Ängkärrskolan går elever som har behov av specialpedagogiskt stöd i både lärmiljö och rast. Vi jobbar aktivt med att skapa en trygg miljö där elever kan växa, våga och tillgodogöra sig kunskaper. Personalen arbetar i arbetslag, sk fyrklövrar, runt varje årskurs. Varje fyrklöver leds av en specialpedagog som har övergripande ansvar för årskursens 30 elever. Stiftelsen nya Ängkärrskolan har små grupper med individanpassad undervisning och hög vuxentäthet. I varje klass finns 15 elever med två lärare och en/två resurspersoner på alla lektioner. De flesta lektioner sker oftast i mindre grupper. I verksamheten har vi 4 specialpedagoger som är knutna till specifika klasser. Vi har även en specialpedagog som jobbar mot elever med problematisk skolfrånvaro samt en speciallärare i matematik. ARBETSUPPGIFTER: -Vägleda och stötta eleverna i deras studie- och yrkesval genom enskilda samtal och att informera i klass/grupp. -Delta på föräldramöten för att informera vårdnadshavare om gymnasieval och PRAO. -Bistå elever och vårdnadshavare vid ansökan till gymnasiet. -Ansvara för PRAO i årskurs 8. -Handleda och stötta övrig personal i arbetet med studie- och yrkesorientering. VI SÖKER DIG SOM: -Är behörig studie- och yrkesvägledare. -Har erfarenhet av att arbeta i grundskolans senare del. -Är flexibel och gillar att samarbeta. -Kan möta elever utifrån den enskildes behov. Tjänsten är 20% och förläggs med fördel till en dag/vecka. Tjänsten är en tillsvidareanställning. Vi tillämpar provanställning i 6 månader vid nyanställning.

6 februari 2025
Sista ansökan:
8 mars 2025
Lokalvårdare timanställning

Som lokalvårdare på Coor gör du en stor skillnad för våra kunder varje dag. I vår verksamhet välkomnas idéer, initiativ och nya smarta sätt att jobba. Du får också stora möjligheter att utvecklas, utifrån vem du är och det du kan. Självklart kan du luta dig mot trygga och schyssta anställningsvillkor Vi söker dig som vill arbeta timmar vid behov till vår lokalvårdsleverans på Karolinska Universitetssjukhuset i Solna. Våra medarbetare är stolta över att hjälpa vården att göra det de gör allra bäst – rädda liv!  Vad kommer du att få arbeta med? Som lokalvårdare hos Coor planerar och utför du lokalvård tillsammans med kollegor och driftledare. Du säkerställer kvalitet och effektivitet i städningen hos våra kunder. Tjänsten är en timanställning och du behöver ha möjlighet till att kunna börja kl 09:00. Dagliga arbetsuppgifter inkluderar: • Städning av kontor och övriga personalytor • Städning i sterila miljöer • Följa hygien och skyddsrutiner • Städning av undersökningsrum • Maskinkörning, golvvård samt storstädning. Vem är du? Du trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. Du kan prioritera och lösa problem i ett högt tempo. Du är en flexibel, pålitlig och positiv person. Vi söker dig: • Minst 1 års arbetslivserfarenhet av lokalvård • Du behöver ha fyllt 18 år • Krav på god svenska i både tal och skrift • Meriterande om du sedan tidigare har erfarenhet av arbete i sjukhusmiljö. Vad erbjuder vi? • En trygg, säker och trivsam arbetsplats • Möjlighet att påverka upplägget av ditt eget arbete med frihet under ansvar. • Introduktion till ditt nya arbete för att ge dig en bra start • Lön enligt kollektivavtal • Förmåner som avtalspension, försäkringar, föräldralön och friskvårdsbidrag • Utbildningen "Cleaning the Coor way" för dig utan tidigare lokalvårdsutbildning • Chans att utvecklas både inom din arbetsgrupp och andra delar av företaget. Om tjänsten Anställningsform: Timanställning vid behov Placering: Solna Arbetstid: Vardagar med start kl 09:00 och/eller kl 14:00 Startdatum: Snarast möjligt Bakgrundskontroller görs på all vår personal vid anställning. Läs mer här: https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/ Övrig information och kontaktuppgifter Önskar du mer information är du välkommen att mejla till [email protected]. Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via ansökningsknappen i annonsen med hänsyn till GDPR. Vi ser fram emot att höra från dig! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen.  Om Coor Coor skapar de bästa arbetsmiljöerna i Norden – hållbara, glädjefyllda och inspirerande. Vi är över 13.000 medarbetare som jobbar med allt från fastighetsfrågor till restaurang och lokalvård. Hos oss blir du en del av en kultur där olikheter driver oss framåt. På Coor är du skillnaden!

6 februari 2025
Sista ansökan:
7 mars 2025
Skicklig och spelintresserad kille sökes i Solna (16 tim/månad)

God Omsorg - en del av God assistans, bedriver avlösarservice och ledsagarservice för kunder i vissa kommuner. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom bland annat assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godomsorg.se Om kunden:  Pojke i 10 årsåldern med NPF-diagnoser. Blir han stressad kan han bli utåtagerande, du ska försöka förebygga detta och känna till lågaffektivt bemötande. Han pratar gärna om matematik, rymden, spelar brädspel eller Nintendo Switch (Mario Cart). Uppdraget utförs varje helg, 5 timmar/varannan vecka och 3 timmar/varannan vecka. Familjen är öppen för att ha två avlösare som delar på uppdraget. Kvalifikationer/önskemål om avlösare: Pratar felfri svenska Erfarenhet av NPF-diagnoser (genom arbete eller anhörig) Över 20 år Delar intressen med kunden Känna till lågaffektivt bemötande Om tjänsten:  16 tim/månad, utförs varje helg. Tillträde snarast. Som avlösare avlastar du anhöriga till exempelvis ett barn med en funktionsnedsättning i hemmet eller närområdet. Det kan vara för att föräldrarna ska få lite egen tid med andra syskon.   Ta nu chansen och skicka in din ansökan så hör vi av oss om förslag på uppdrag som kan passa dig! I din ansökan vill vi ha ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och dina erfarenheter, ett CV samt kontaktuppgifter på hur vi kan nå dig. Enligt lagen om registerkontroll och God Omsorgs policy ska den som arbetar med minderåriga uppvisa ett utdrag ur polisens brotts- och misstankeregister innan anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen, blankett finner du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

6 februari 2025
Sista ansökan:
20 februari 2025
Extrajobb som vaktmästare sökes med start omgående!

Vill du göra skillnad för fastigheters livslängd och bidra till en trivsam och hållbar miljö? Studerar du på minst 50%? Då kan vi ha jobbet för dig! Vi söker nu en engagerad vaktmästare till vår kund där du kommer att ansvara för en hel del varierande arbetsuppgifter inom skötsel och underhåll av olika fastigheter. Den ena dagen är aldrig den andra lik och det är viktigt att du kan anpassa dig till ombyte. Som vaktmästare erbjuds du möjligheten till att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med en hög ambitionsnivå där service till kunden är det viktigaste av allt. Du kommer att vara ansvarig för att säkerställa trivsel i fastigheterna samt att de alltid är i gott skick för att skapa en så bra miljö som möjligt för våra kunders verksamhet. Dina ansvarsområden inkluderar: o Montering av möbler o Utförande av mindre flytt & ommöblering o Hantering av gods och post o Underhåll av fastigheter & kontor o Upphängning av hatthyllor & tavlor etc. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting men jobbar tillsammans med vår kund på deras kontor. Vi ser att du kan arbeta 2 – 3 pass i veckan och du kommer bli bokad utefter kundens behov. Du utgår från kundens kontor som ligger i centrala Stockholm. DETTA SÖKER VI - Vi söker dig som har minst en gymnasieutbildning och studerar i dagsläget på minst 50%. - Det är meriterande med arbetslivserfarenhet inom service eller som vaktmästare. - Du behärskar svenska och engelska språket helt obehindrat i såväl tal som skrift. - Vidare är det krav på att ha B-körkort och godkänt polisregister. Vår kund har lokaler i större delen av Stockholm och du behöver därför känna dig bekväm med att åka ut till dessa ensam eller med ytterligare en kollega. Eftersom det kan ske tyngre lyft är det till vikt att du inte har någon rygg eller knäskada sedan tidigare. Som person ska du vara serviceinriktad, glad och prestigelös. Du har även ett intresse för arbetet och är händigt lagd. Låter det som en tjänst för dig? Ansök till tjänsten direkt då urval och intervjuer sker löpande! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

5 februari 2025
Sista ansökan:
5 mars 2025
Projektledare- Förberedelser och implementation
Randstad AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Arbetsbeskrivning Vi söker en kvalificerad projektledare för att leda förberedande aktiviteter inför införandet av EU:s Lönetransparensdirektiv, som träder i kraft juni 2026. Uppdraget innebär ett strategiskt och operativt ansvar för att säkerställa att företaget är redo att möta de krav som direktivet ställer på svenska företag. En spännande och utvecklande roll där du får vara en nyckelperson i en viktig förändringsprocess för företaget. Du kommer att arbeta nära med HR och andra interna intressenter för att säkerställa en smidig implementering av direktivet och bidra till en hållbar och transparent lönehantering. Om företaget: Företaget består av flera bolag i Sverige med totalt 12 000 anställda, 1000 chefer och omfattar 10 kollektivavtal samt 6 fackliga organisationer. Denna projektledning innebär ett nära samarbete mellan HR, ledning, chefer och fackliga företrädare. Välkommen med din ansökan! Ansvarsområden Säkerställa att företaget är väl förberett inför de krav som Lönetransparensdirektivet ställer. Justera eller skapa en tydlig plan för uppdatering av HR-processer som påverkas av det nya direktivet, exempelvis lönekartläggning, rekrytering och performance management. Säkerställa att verksamheten (chefer, HRBP, medarbetare och fackliga organisationer) har en god förståelse för de kommande justeringarna och sina roller och ansvar. Kvalifikationer Kvalificerad projektledarerfarenhet, gärna från HR-relaterade projekt. Gedigen erfarenhet av förändringsledning och kommunikation till olika målgrupper på flera nivåer inom en organisation. Stark förståelse för HR-processer, särskilt inom områden som löneområdet, lönesättning och lönekartläggning. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

5 februari 2025
Sista ansökan:
21 februari 2025
Vikariera vid behov som internservicemedarbetare i Solna
Bemannia AB (Publ.)
Kontorsreceptionister

Har du stort intresse för att arbeta med service? Samt innehar en god administrativ förmåga och dessutom även är händig? Tveka inteatt skicka in din ansökan till oss redan idag! Om uppdraget Vi söker extrapersonal för en behovsanställning sominternservicemedarbetare till vår kundi Solna. Som vikarie kommer du ersätta ordinarie personal som är frånvarande på grund av möten, sjukdom eller ledighet. Vi kontaktar de vikarier som angivit sig som tillgängliga genom att ringa upp och tillfråga om man kan arbeta antingen samma morgon, dagen innan eller för arbetspass längre fram. För att arbeta som vikarie i vår bemanningspool förväntas du tillgänglighetsrapportera samt att du kan arbeta minst två vardagar per vecka. Det krävs att du har möjlighet att ta arbetspass med kort varsel samt är flexibel och kommunikativ. Anställningsformen är en behovsanställning då du arbetar endast vid behov. Behovet kan öka ytterligare under sommar -och julledighet. Dina arbetsuppgifter Du kommer att stötta verksamheten ocharbeta med sedvanliga arbetsuppgifter förinternservicemedarbetareinom arbetsplatsservice.Det är många varierande arbetsuppgifter så det är viktigt att du ärserviceinriktad ochsjälvgåendeför att passa i rollen. Exempel på förekommande arbetsuppgifter: Släppa in besökare i byggnaden och finnas behjälplig för dem. Ta emot leveranser och sköta posthantering. Se till att receptionen, matsalen och sammanträdesrummen är presentabla samt assistera inför besök av större grupper/events. Reparation och byte av trasiga föremål. Felanmälningar. Diverse småfix och bidra till allmän trivsel. Dina kvalifikationer Goda kunskaper i Officepaketets programvaror. Uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska samt ha grundläggande kunskaper i engelska. Minst 1 års arbetslivserfarenhet sominternservicemedarbetare. Finnas tillgänglig för arbeteminst 3 vardagar i veckan. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 29 januari 2025. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till [email protected] 08-122 00 450 under kontorstid. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

5 februari 2025
Sista ansökan:
19 februari 2025
Staffing Admin Assistent sökes på deltid i Stockholm
Adecco Sweden AB
Löne- och personaladministratörer

Studerar du till personalvetare och söker ett extra jobb? Vill du utvecklas inom HR och bemanning? Då har vi jobbet för dig! Vi på Adecco söker nu en Staffing Admin Assistent att jobba hos oss på deltid! Om tjänsten Vi söker nu en personalvetarstudent till tjänsten som Staffing Admin Assistant på deltid. Som Staffing Admin Assistant kommer du att tillhöra Adeccos Workforce Management Team, en central funktion som supporterar hela organisationen och dess kunder på nationell nivå. Du kommer få en god inblick i många av våra spännande kunder och deras verksamhet runt om i landet, alltifrån stora globala bolag till mindre lokala företag. Du kommer främst att arbeta administrativt och involveras i många områden kopplat till personaladministration och bemanning. Du kommer även ha möjligheten att sitta med rekrytering av konsulter!  Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innehålla: - Svara i telefon samt på mail från konsulter, kunder och kollegor. - Rekrytering. - Bemanning och hantering av sjukfrånvaro. - Administration. Arbetstiderna kommer att vara förlagda morgnar, kvällar, nätter och helger där du bemannar Adeccos jour utanför ordinarie kontorstid. Arbetet sker hemifrån med en introduktion på kontoret i Stockholm. Du kommer att arbeta cirka 2-4 dagar i veckan. Arbetspassens tider varierar mellan vardagar 05–09, 17–00 och helger 13–24. Det finns också beredskapspass (arbete vid behov), arbetstiderna är då 00-05, 00-07 och 07-13. Vi söker dig som kan börja så snart som möjligt och arbeta löpande framöver. Om dig Vi tror att du studerar till personalvetare och har minst 1,5 år kvar av studierna. Vidare tror vi att du trivs i ett högt arbetstempo och att du har en bakgrund av att jobbat med rekrytering, ex. som rekryteringsassistent. Tjänsten kommer i första hand vara av administrativ karaktär, vi söker därför dig som är noggrann och gillar att ha ordning och reda. Som person tror vi också att du är service-minded, lyhörd, strukturerad, lösningsfokuserad och har ett proaktivt tänk i det du gör. Det är meriterande om du har ett intresse för rekrytering!  Krav för tjänsten är: - Flytande tal i engelska och svenska. - Du studerar HR på minst 50%. - Du har minst 1,5 år kvar av studierna. - Möjlighet att arbeta kvällar, helger och tidiga mornar. - Meriterande om man tidigare jobbat med rekrytering.  Du som söker behöver kunna arbeta 2-4 pass i veckan, detta gäller även under sommaren. Urval och intervjuer sker löpande. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic på [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! OBS. Inga ansökningar och/eller CV tas emot via mailen.  Varmt välkommen med din ansökan!

5 februari 2025
Sista ansökan:
7 mars 2025