Kvalificerat extrajobb inom kredithandläggning till Svea Bank

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker nu dig som studerar på universitet/högskola, och har några år kvar av dina studier, till en stimulerande och kvalificerad tjänst inom kredithandläggning. Här blir du del av ett team som är hjälpsamma och har roligt på jobbet! Vad kommer du att göra? I den här tjänsten tillhör du Sveas affärsområde Payments, som erbjuder finansieringslösningar i både butik och online. Arbetet består av att bedöma krediter och lån, ta emot samtal och besvara mail från både företags- och privatkunder. Samtalen behandlar frågor som rör bland annat fakturor, delbetalningar, påminnelser, returer av varor samt anstånd av betalning. Även scanning, insortering av avtal och andra administrativa uppgifter ingår i arbetet. Vi ser att du kan arbeta framför allt på helger och kvällar. Arbetstiderna som gäller på helgen är kl. 11.00–15.00 och på vardagar ca kl. 16.00–20.00 när ordinarie personal inte är på plats. Schemalagd arbetstid är minst 20-25 h i månaden med möjlighet till extratimmar. Utöver den schemalagda tiden finns i viss mån möjlighet att förlägga arbetstid på andra tider enligt överenskommelse. Vår jourpersonal har även förtur till jobb på heltid under jul- och sommarledigheter. Arbetsuppgifterna utförs på plats på Sveas kontor i Solna. Vi söker dig som: Studerar andra eller tredje universitetsterminen, gärna med ekonomisk inriktning och planerar att fortsätta studera minst 2 år framöver Har ett bra kundbemötande och en serviceinriktad inställning Klarar av att arbeta under ett tidvis högt tempo i stundtals mer intensiva arbetsperioder Vad vi erbjuder dig: En stimulerande och kvalificerad tjänst där du får ta mycket ansvar Flexibla arbetstider som gör att tjänsten går att kombinera väl med studierna En bra merit och möjligheten att få arbeta i ett team med mycket energi Om Svea Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail. Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar att tillsätta tjänsten så snart som möjligt så skicka in din ansökan redan idag. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterare Ellen Hallengren på [email protected]. Välkommen med din ansökan!

29 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
PERFEKT EXTRAJOBB

Är du praktiskt lagd och tycker om att jobba med både teknik och människor? Då har du nu möjligheten att söka kanske världens bästa extrajobb! Du gör kundbesök och installerar nya larm, skruvar upp trådlös utrustning och programmerar komponenterna. Du är bra på bemöta kunder och ge dem bra service när du pedagogiskt förklarar hur systemet fungerar för kunden.   DIN ARBETSPLATS På Svenska Alarm blir du en del av ett engagerat installatörsteam. Din arbetsplats blir hos kunden där du utför dina arbetet. Du utgår hemifrån och tar egen bil till kunden. Stöttning och hjälp finns alltid nära till hands från kollegor.   ARBETSTID OCH VILLKOR Du gör inhopp på dagar kvällar eller helger. Under en vanlig arbetsvecka kan vi erbjuda dig ungefär 10 timmar, men i perioder då vi har extra mycket att göra är det viktigt för oss att du är beredd att jobba mer. Därför krävs det att du är flexibel. Jobbet passar perfekt för dig som pluggar eller vill komplettera din nuvarande anställning med något mer.   VEM ÄR DU? Du gillar att arbeta självständigt, träffa människor och lösa tekniska utmaningar. Du är praktiskt lagd och kan hantera en skruvdragare. Som person gillar du flexibilitet och har inget emot att jobba oregelbundna tider, såväl dag, kväll och helg. Du har lätt för att lära dig nya saker och gläds åt att hjälpa andra.     KOMPETENSKRAV * Socialt kompetent. Du har lätt för att prata med nya människor. * Tekniskt intresserad. * Erfarenhet av att använda verktyg såsom skruvdragare. * Van vid att använda smart telefon, appar och dator. * Du talar och skriver flytande svenska   ANDRA KRAV * B-körkort * Tillgång till egen bil * Prickfri i Polismyndighetens belastningsregister.   ÖVRIGT Tidigare erfarenhet av larminstallationer behövs inte. Du kommer att få en utbildning som ger dig rätt förutsättningar att lyckas i rollen som larminstallatör. OM SVENSKA ALARM Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer snabbt. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vår ambition är att vara ett ledande företag på smarta larm för både privatpersoner och företag. www.SvenskaAlarm.se/jobb Krav: Körkort: * B (Personbil) Tillgång till: * Personbil

29 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

28 april 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Extrajobb som Content Administrator sökes till NCC!

Är du en ambitiös student med ett öga för system och intresse för foto och bild? Då har vi det perfekta extrajobbet för dig hos NCC! NCC är en ledande aktör inom byggbranschen med expertis inom hanteringen av komplexa byggprocesser. Nu söker vi en engagerad och strukturerad student som vill vara en del av deras kommunikationsteam. Här får du möjligheten att arbeta på ett stort, nordiskt företag med varierande arbetsuppgifter och ett härligt team. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av: • Effektiv arkivering och kategorisering av en stor volym bilder och filmer. • Identifiering och borttagning av dubbletter samt irrelevant material för att optimera lagringsutrymme. • Tilldela relevant data till bilder och filmer för att förbättra sökbarheten i DAM-systemet. • Regelbunden export och bearbetning av data i Excel. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer bli anställd av oss på StudentConsulting, men arbeta som konsult hos NCC på deras kontor i Solna. Tjänsten är på deltid och du förväntas vara tillgänglig för att arbeta 2 dagar i veckan under minst 4–6 veckors tid. Tjänsten startar så snart vi hittat rätt person. Arbetstiderna är förlagda under måndag till fredag kl. 8.00-17.00. Din profil - Dig som studerar en eftergymnasial utbildning. - Besitter grundläggande kunskaper inom Excel. - Är bekant med flera olika system och är tekniskt kunnig. - Erfarenhet av arbete med stora informationsmängder är meriterande. På NCC värderas samarbete, engagemang och innovation. Du som person är självgående, ordningsam och noggrann. Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte att ansöka direkt då urval och intervjuer sker löpande! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

26 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Personliga Assistenter till Humaniora Assistans, Solna Stad

Om oss Humaniora assistans är den kommunala utföraren i Solna Stad. Humaniora assistans utför personlig assistans till vuxna personer och barn med funktionsnedsättning som tillhör Lag (1993:387) om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS).  Humaniora assistans har sitt säte i Solna stadshus. Våra medarbetare utgår ifrån brukarens hem. Vad innebär arbetet? Arbetsuppgifterna som personlig assistent är allt från hjälp vid måltider, hygien, klä av/på sig och sköta hemmet till att göra det möjligt för assistansanvändaren att kunna ägna sig åt fritidsintressen. Som personlig assistent arbetar du i brukarens hem och stödjer brukaren att leva det liv hen själv vill leva. Rollen innebär mycket självständigt arbete och du bör därför vara ansvarstagande och ha ett flexibelt och lösningsorienterat förhållningssätt.  Vem söker vi? Vi söker dig som; - är vårdbiträde eller undersköterska eller har en annan utbildning som bedöms likvärdig av arbetsgivaren - har flerårig erfarenhet av arbete med personer med funktionsnedsättning - har erfarenhet av autism och utmanande beteende - har erfarenhet av lågaffektivt bemötande - behärskar svenska i tal- och skrift (i nivå med muntlig och skriftlig rapportering och dokumentation) - har datorvana. Du har en god samarbetsförmåga och personlig mognad och kan skilja på det personliga och professionella. Vi ser också att du är självgående, har en empatisk förmåga och att du har en helhetssyn. Du förstår din roll och är lugn och tillmötesgående i ditt bemötande. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Mer information och ansökan Vi söker nu flera timvikarier till våra brukare runt om i Solna. Arbetet varierar och är förlagt till dygnets alla tider och veckans alla dagar. Då vi arbetar för brukarens delaktighet innebär det att de kan komma att delta vid rekryteringen.  Välkommen med din ansökan senast 2024-05-17. Intervjuer kommer att hållas löpande under annonseringstiden. Vid frågor som handlar om Humaniora assistans är du varmt välkommen att höra av dig till Verksamhetschef Michelle Foroughi, [email protected] Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Solna stad har gjort medieval för samtliga rekryteringar, så vi undanber oss därför samtal från annonssäljare eller säljare av rekryteringstjänster.  I Solna arbetar engagerade medarbetare med uppdraget att utveckla staden och välfärden med solnaborna i fokus. Detta gör oss till en spännande och utvecklande organisation att arbeta inom. Omvårdnadsförvaltningen ansvarar för äldreomsorgen samt omsorg om personer med funktionsnedsättning. Verksamheten drivs genom privata entreprenörer eller i Solna stads regi och vår uppgift är att hjälpa människor till ett tryggt, självständigt och värdigt liv. Solna är en framtidsstad i tillväxt, unikt belägen mellan Kungliga nationalstadsparkens lugn och storstadens puls. Vår vision är att Solna ska vara en levande och trygg stad, som förenar hållbar utveckling med en god ekonomisk hushållning för att trygga framtidens välfärd. Här finns attraktiva bostäder, framgångsrika företag, utmärkta kommunikationer, förstklassig samhällsservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Solna stad är nu inne i en spännande utvecklingsfas, befolkningen växer och många företag söker sig hit.

26 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Barnvakt/Nanny Extrajobb Solna 4em/v - Kollektivavtal

Om Nannynu! / About Nannynu! Vi är ett av Sveriges största, första och mest prisbelönta barnvaktsföretag och stolta över att ha kollektivavtal och bra villkor våra alla våra anställda barnvakter. Vi tror på att leverera barnvakter i världsklass och då vi är ett växande företag söker vi nu Dig som vill ge dig ut på nya äventyr som barnvakt/nanny. Vi ser till att du får jobba i en barnvaktsfamilj som passar in på din profil och att du utbildas i bland annat Barn-HLR och barnolycksfall i samband med att du börjar jobba som barnvakt på nanny.nu. Du kommer att ha tät kontakt med din närmaste chef och ett roligt extrajobb som är en merit för livet! Om uppdraget / About the assignment Familj i Solna med två barn (snart 2 & 4 år) önskar hjälp med barnpassning 4 eftermiddagar per vecka, mellan måndag-torsdag 15:00/15:30-18:00. Din profil / Your profile Är du en person som vill underlätta andra människors vardag i form av barnpassning samtidigt som du har ett roligt extrajobb? Vill du ansvara för det finaste en familj har, nämligen barnen, och samtidigt hjälpa föräldrar att få ihop barnpassningen? Vill du skratta, busa och bidra till att barnen får en fantastisk stund tillsammans med en person de kan se upp till? Vill du bli en del av ett företag som levererar barnpassning i världsklass? Då ska du söka jobbet som barnvakt hos en av våra familjer! Då barnvakt är ett extraarbete ser vi gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, t.ex. studier eller deltidsjobb och för att det ska bli en långsiktig relation vill vi att du har en rimlig restid till familjen (vi brukar tänka oss runt 30 minuter). Här kan du läsa mer om oss och vår kravprofil https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/. Sök jobb som barnvakt hos oss idag! Vi erbjuder / What we offer Börjar du jobba som barnvakt hos oss så kan vi erbjuda dig ett roligt och meningsfullt extraarbete med goda villkor då vi har kollektivavtal. Du får dessutom: – Nannycertifieringskurs där du lär dig mer om barnvaktsjobbet – Kurs i barn-HLR – Försäkring till, från och under arbetet – Vi vill ha ett löneupplägg som känns bra för alla kompetensprofiler och åldrar därför öppnar vi upp för individuell lönesättning för alla som en har gymnasieexamen. För alla som fortfarande går i gymnasiet har vi en fast timlön på 127.38 - 159.48 kr/timme inkl. semesterersättning. – Ob-tillägg samt storhelgstillägg – Möjlighet till fast avtal med garanterade timmar – Möjlighet till fortsatt arbete inom koncernen Vid anställning som barnvakt hos oss begär vi utdrag ur belastningsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan. Skicka gärna in den på https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Säljare till Europas största och häftigaste optikbutik -Mall of Scandina...

Nu söker vi nästa superstjärna till vår fantastiskt fina Mega Store i Mall of Scandinavia! Är du en teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Bli en del av vårt härliga team i en av Synsams största butiker där pulsen är hög och dagarna flyger fram, fyllda av roliga kundmöten! När du kliver in genom dörrarna till Synsam Mega Store i Mall of Scandinavia möts du av tusentals bågar och solglasögon som glimmar i hyllorna. Varumärken som Gucci, Tom Ford och Bottega Veneta trängs med bästsäljare som närproducerade Jämtö. Här finns ett stort sortiment för att vi ska kunna hjälpa alla våra kunder att hitta just sina favoriter.I sommar bygger vi dessutom om lokalen och med vårt trollspö kommer vi förvandla butiken till den största och häftigaste butiken i hela Europa! Om rollen För oss är kunden alltid nummer 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder. Vi vill att våra kunder ska få en WOW-upplevelse när de varit hos oss! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen, bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat hela branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team där vi hela tiden peppar, hjälper och har roligt ihop! Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet – du kommer verkligen till din rätt när du får jobba med försäljning! Du är full av energi, tycker om ett högt tempo och har ett starkt engagemang i allt du gör. Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor. Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! På Synsam arbetar vi med den senaste teknologin och vi ser därför att du är en person som tycker att det är spännande och har lätt för att lära dig ny teknik. För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Går du i gång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vi är ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass! Ett företag med höga ambitioner och stora utvecklingsmöjligheter – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna ledarskapsprogram Synsams Framtida Ledare, som förbereder Style & Customer Advisors till framtida butikschefer. En trygg lön genom kollektivavtal och även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation. Vill du ha mer ansvar och utvecklas i din karriär? Vi är stolta över att vara ett företag som tar vara på våra medarbetares talang! Du kan exempelvis bli ansvarig för B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender. Utöver allt detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Ta chansen och bli en del av familjen i Synsam Mega Store Mall of Scandinavia

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Timvikarierande Undersköterska till avancerad barnsjukvård i hemmet

Brinner du för barnsjukvård och har några års erfarenhet av att arbeta som undersköterska? Vill du vara med och möjliggöra att svårt sjuka barn får vårdas i hemmet? Då är det dig vi söker till vår verksamhet SABH - Sjukhusansluten Avancerad Barnsjukvård i Hemmet. Välkommen! Du erbjuds Att få arbeta med sjuka barn och deras familjer i hemmiljö Individuellt anpassad introduktion  Tillgång till kontinuerligt stöd och handledning Ett härligt kompetent multiprofessionellt team bestående av sjuksköterskor, specialistsjuksköterskor, läkare, undersköterskor, fysioterapeut och kurator. Trygg och stabil arbetsgrupp. Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på Karolinska Universitetssjukhuset och vill du läsa mer om våra förmåner kan du läsa här. Om tjänsten SABH ger möjlighet att vårda svårt sjuka barn i hemmet med tillgång till sjukhusets resurser via mobila vårdteam. Som undersköterska i SABH erbjuds du en nära kontakt med patienten och deras familj i deras hemmiljö, med fokus på personcentrerad vård. Ditt arbetsområde är hela Stockholms län, och du behöver vara bekväm med att använda bilen som ditt främsta transportmedel samt kunna arbeta självständigt. Vi vårdar barn i åldrarna 0-18 år med olika diagnoser och omvårdnadsbehov, inklusive palliativ vård. SABH har idag 26 slutenvårdsplatser som vårdar barn hemmet dygnet runt samt en öppenvårdsmottagning som finns tillgänglig måndag till fredag.  Våra hembesök inkluderar  omläggningar, provtagning, ljusbehandlingar, syrgasbehandling, m.m. Samt tillgång till vårdhund och sjukhusclowner vid hembesök. Vi stödjer och utbildar föräldrar och anhöriga som primära vårdgivare och samarbetar med vårdkollegor, patienter och deras familj. Möjlighet till hospitering finns för intresserade kandidater. Du är välkommen att träffa våra kollegor, uppleva arbetsmiljön och bilda din egen uppfattning om vår verksamhet. Vi söker dig som Har ett genuint intresse för barnsjukvård. Känner dig trygg i din yrkesroll och har mod att agera efter din egen övertygelse. Har lätt för att anpassa dig till en föränderlig vardag. Du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt samt ser möjligheter i förändring. Är trygg, stabil och har självinsikt när det kommer till din egen förmåga. Du skiljer på det personliga och professionella samt anpassar ditt bemötande utifrån din yrkesroll och varje unik situation. Du förhåller dig på ett sätt som är anpassat till situationen. Trivs bra med att arbeta tillsammans med andra människor. Du relaterar dig till dem på ett lyhört och smidigt sätt samt lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Kvalifikation Krav: Undersköterska med skyddad yrkestitel B-körkort Minst 1 års erfarenhet av att arbeta inom slutenvård/akutsjukvård Meriterande: Barnspecialistutbildning för undersköterskor Tidigare erfarenhet av vård av sjuka barn Varmt välkommen att söka - Tillsammans är vi Karolinska! Inför tillsättning av befattning som innefattar vård av barn och ungdom, kontrolleras den som erbjuds tjänsten mot misstanke- och belastningsregistret. Läs mer om rekryteringsprocessen och om vilka kontroller som utförs på Karolinska https://www.karolinska.se/jobba-hos-oss/rekrytering-pa-karolinska/ Om Karolinska Universitetssjukhuset Vi på Karolinska Universitetssjukhuset är stolta över att vi är ett av världens främsta universitetssjukhus. Förutom vårt särskilda ansvar för den högspecialiserade vården i Stockholmsregionen är huvuduppdraget att tillsammans med Karolinska Institutet utbilda framtidens vårdanställda och bedriva världsledande forskning samtidigt som vi fortsätter vårt arbete med att utveckla vården för patientens bästa. Vi arbetar inom en rad olika områden och professioner. Vår vision - Vi ska bota och lindra imorgon det ingen kan bota och lindra idag. Läs gärna mer om oss på https://www.karolinska.se/ och följ oss på sociala medier! Tema Barn- Astrid Lindgrens Barnsjukhus Till Tema Barn - Astrid Lindgrens Barnsjukhus kommer neonatala barn och svårt sjuka barn med kroniska sjukdomar, medfödda missbildningar och olika akuta tillstånd, från hela landet. https://www.karolinska.se/for-patienter/astrid-lindgrens-barnsjukhus/jobba-pa-astrid-lindgrens-barnsjukhus2/ Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

24 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024