Servera i olika miljöer över hela Stockholm
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hovmästare och servitörer

RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till allt från kommunen, hotell och festvåningar. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke. Om jobbet: Vi har turen att jobba med otroligt olika typer av kunder. Allt ifrån Stockholms finaste festvåningar, banketter, roliga À la carte restauranger och härliga lunchrestauranger. Arbetsplatserna är ofta belagda i Stockholms innerstad men vissa förfrågningar kan även dyka upp utanför city. Tjänsten passar dig som vill kombinera med studier eller annat arbete. Vem är du? Tycker du om att utvecklas, jobba i olika miljöer och gå utanför din comfort-zone? Vi söker dig som har erfarenhet från servering och/eller event. Du bemästrar att bära 3 tallrikar och bekväm med att duka och duka av bord. Erfarenhet från fatservering/Silver service är mycket meriterande men inte nödvändigt. Du har yrkesstolthet och har en attityd som är professionell men personlig.  Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Om du tycker om att jobba på olika arbetsplatser, kunna välja själv hur mycket eller lite du jobbar samt vill utveckla din service med kurser. Då ska du skicka in din ansökan direkt så att vi kan få träffa dig. Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!  Utbildning  Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.  Trygga och bra villkor med kollektivavtal Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.

11 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Miljöarbetare/chaufförer till Verdis i Älvsjö (extra-&sommarjobb)
VERDIS AB
Renhållnings- och återvinningsarbetare

Vi på Verdis är stolta insamlare av avfall. Vill du vara en viktig del av en samhällsnyttig organisation som värdesätter varje medarbetares bidrag till företagets framgång? Då kan du vara den vi letar efter. Just nu söker vi miljöarbetare till vår depå i Älvsjö. Om jobbetVerdis ansvarar för avfallsinsamlingen i delar av Stockholms innerstad, med utgångspunkt från vår depå i Älvsjö. Nu behöver vi förstärka avdelningen med positiva och målinriktade miljöarbetare som kan arbeta extra vid behov, till exempel när ordinarie personal är frånvarande eller vid arbetstoppar. Vi söker både chaufförer med C-kort och YKB samt medåkare som följer med någon av våra duktiga chaufförer och hämtar in sopor. Under sommaren finns möjlighet till heltidsarbete. Som miljöarbetare har du en huvudroll inom Verdis. Du är vårt ansikte utåt och blir en av våra vardagshjältar som hjälper till att hålla Stockholm rent. Tillsammans med dina kolleger säkerställer du att renhållningsuppdraget utförs i enlighet med företagets rutiner och vår uppdragsgivares krav. Du rapporterar till den lokala arbetsledningen. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: - Insamling och transport av avfall med baklastande hämtfordon - Hantering av fordonsdatorer och RFID-utrustning - Avvikelserapportering - Dagligt underhåll/kontroll av fordon och påbyggnad samt tvätt av dessa vid behov - Inlämnande av fordon till verkstad vid behov Vem är du?Vi söker dig som: - Har C-körkort med tillhörande YKB, alternativt dig som vill arbeta som medåkare och hämta in sopor tillsammans med en chaufför - Behärskar det svenska språket i tal och skrift Det är meriterande om du har: - Tidigare erfarenhet från liknande arbete - Kört baklastare tidigare - Kunskap om digital avvikelsehantering - Kännedom om precisionskörning Den här tjänsten passar dig som har god fysik och som trivs med ett rörligt arbete i högt tempo. Du uppskattar vara utomhus och har inga problem med att arbeta i alla väder. Som person är du serviceinriktad med god samarbetsförmåga och du har ett lösningsorienterat förhållningssätt. Vi tror också att du är ansvarsfull och sätter en ära i att utföra ditt arbete på ett förtjänstfullt sätt. Övrigt Start: Enligt överenskommelse (så snart som möjligt)Omfattning: Vid behov, med möjlighet till heltid under sommarenArbetstider: Vi har verksamheten igång måndag till fredag, dagtid ca kl. 06:00-15:00, inkl. sk. röda dagar och aftnar Placering: Driftenheten är placerad i Älvsjö, södra Stockholm. Vi erbjuder konkurrenskraftiga löner och trygghet i form av kollektivavtal för alla våra anställda. Låter detta som något för dig? Ansök redan idag!Urval och intervjuer kommer att ske löpande och vi strävar efter att tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Ansökan sker genom att klicka på "Ansök nu". Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post men har du frågor kring tjänsten går det bra att kontakta [email protected] Vi är en ledande aktör inom miljöbranschen som arbetar med insamling och transport av avfall. Vår ambition är att alltid leverera hållbara lösningar och bidra till ett grönare samhälle. Med våra tjänster når vi ut till ungefär 1,5 miljoner människor i ett trettiotal kommuner i Sverige. Våra medarbetare spelar en avgörande roll i vår framgång – varje dag bidrar de med sitt engagemang, sin kunskap och sitt starka driv för att skapa hållbara förbättringar. Hos oss är arbetskulturen präglad av samarbete, innovation och en gemensam strävan efter en grönare framtid. Vill du bli en del av vårt team och bidra till en hållbar utveckling? Välkommen med din ansökan!

11 april 2025
Sista ansökan:
7 oktober 2025
Färskvaruansvarig ICA centrala Stockholm
Lex-Man i Stockholm AB
Butikssäljare, dagligvaror

Är du vår nästa stjärna inom färskvaror?Vi på Lexman söker nu, på uppdrag av en av våra kunder, en driven och idérik färskvaruansvarig med fokus på öppna livsmedel och färdigmat. Butiken ligger centralt i Stockholm och är redo att ta nästa stora kliv – och kanske är det just du som ska vara med och leda vägen! Det här är en heltidstjänst där vi på Lexman sköter rekryteringen för att ta anställning i butiken. Vem är du? - Du har erfarenhet av färskvaror och gärna arbete med färdigmat. - Du har en öppen och nyfiken inställning – du gillar att tänka nytt och vågar testa. - Du är kreativ, matintresserad och älskar att utveckla sortiment och koncept i butik. - Du är prestigelös, flexibel och trivs med att vara en aktiv del av butikens vardag. - Du har ett naturligt driv och en positiv energi som smittar av sig på teamet omkring dig. Vad erbjuder vi? - En spännande roll i en butik som satsar framåt och vill skapa något unikt. - Möjlighet att påverka, utveckla och sätta din prägel på butikens färskvaruerbjudande. - Ett härligt team som brinner för mat och kundupplevelser. - En trygg anställning via Lexman med sikte på övergång till butiken. - Start omgående – vi ser fram emot att höra från dig! Är du redo att ta nästa steg i din karriär och göra skillnad i en butik där din kompetens verkligen värdesätts? Skicka in din ansökan redan idag!

11 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
Diskare - Sjöpaviljongen
Stockholms Restauranger och Wärdshus Holding AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Restaurang Sjöpaviljongen söker nu en positiv och snabblärd Diskare. Vi ser att du är flexibel och strukturerad och kan hantera så diskstationen hålls i god ordning. Vi letar efter en god lagspelare som vill jobba tillsammans för att nå bästa resultat och är lika noggrann som snabb. Du kommer hjälpa till med varumottagning, grovdisk, findisk, avfallshantering liksom övriga delar för att få restaurangen att rulla. Vi ser att du: Har erfarenhet av att arbeta som diskare inom hotell/restaurang Minst 2 års yrkeserfarenhet Är en god lagspelare Är strukturerad, ordningsam och snabblärd Tjänsten är en deltid tidsbegränsad anställning maj-september. Kort om oss: Idylliska Sjöpaviljongen är en klassisk Sjökrog som håller det svenska matarvets fana högt. Vi har öppet året runt och håller hårt på traditionerna, både smak- och kalendermässigt. Under året dukar vi upp för påsk, fars- och morsdag, midsommar, kräftpremiär, och julfirande samt nyår. Menyerna bygger på klassiska svenska smaker med tyngdpunkt på hav och grill – svenskt mathantverk inspirerat av årstidens växlingar. Vi erbjuder dig: Ett stimulerande och utvecklande jobb i ett fantastiskt team En anställning i en av Sveriges största restaurangkoncerner Utvecklingsmöjligheter inom koncernen Kollektivavtal Friskvårdsbidrag Internutbildningar Är du intresserad? Tveka inte att höra av dig till oss! Rekryteringsarbetet sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Varmt välkommen in med din ansökan!

11 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
ICA Maxi Botkyrka söker Bagare / Konditor!
Personalica AB
Bagare och konditorer

ICA Maxi Botkyrka söker Bagare / Konditor! Om butiken Maxi ICA Stormarknad Botkyrka är en personlig och barnvänlig butik där kunder enkelt hittar allt de behöver under ett och samma tak. Med ett stort sortiment och låga priser strävar vi efter att ge våra kunder prisvärda varor och utmärkt service. Vi är cirka 150 medarbetare som arbetar mot samma mål – att maximera varje tillfälle genom att erbjuda en trevlig och inspirerande köpupplevelse. Vi erbjuder en rolig och stimulerande arbetsplats med fantastiska kollegor där du får möjlighet att arbeta i en spännande miljö nära våra kunder. Butiken är lätt att nå både kommunalt och med bil, belägen i Botkyrka söder om Stockholm, med direkt anslutning till E4:an. Vi har egen personalparkering, tillgång till tunnelbanans röda linje och bra bussförbindelser. Om tjänsten Vi söker en driven och passionerad bagare/konditor till vårt bageri. Du kommer att vara en viktig del av vårt team bestående av ca 10 bagare och konditorer. Vi bakar allt från grunden i butiken, vilket gör att vi kan erbjuda våra kunder dagsfärska produkter av högsta kvalitet. I bageriet följs ett produktionsschema vilket innebär att arbetet framför allt innefattar att producera bakverk i stora volymer. Därför är det viktigt att du kan ha en balans mellan hantverk och effektivitet – hos oss är det lika viktigt att skapa produkter med finess som att leverera dem i rätt tid. Arbetsuppgifter Tillverkning av tårtor, bakelser och andra produkter såsom bröd och sötbröd. Vid behov planera och hantera beställningar. Driva försäljning genom att säkerställa hög kvalitet och attraktiv presentation. Om dig Vi söker dig som är utbildad konditor och har erfarenhet av både konditori och bageri. Du är en teamspelare som trivs i en dynamisk miljö och kan arbeta effektivt. För att lyckas i rollen är du prestigelös, samarbetsinriktad och brinner för att skapa fantastiska produkter som uppskattas av våra kunder. Krav för tjänsten Utbildning inom bageri & konditori. Erfarenhet av arbete i ett bageri eller konditori. Meriterande för tjänsten Erfarenhet av arbete som konditor inom detaljhandeln. Om anställningen Tjänstens omfattning är deltid på ca 16 timmar per vecka. Vi söker även deltidspersonal till bageriet, ange i din ansökan om du är intresserad av heltid eller deltid. Arbetstiderna är vardagar dagtid, med starttid tidigast kl. 05:00 och sluttid senast kl. 17:00. Helgarbete ingår. Anställningen och lön omfattas av detaljhandelsavtalet.  Tjänsten ska tillsättas med omgående start, så skicka in din ansökan redan idag! Om Bemannica Tjänsten avser anställning direkt hos butiken. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av Bemannica AB. Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook för de senaste nyheterna!    Välkommen med din ansökan!

11 april 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Biltransportör Stockholm/Sverige
UngdomsKraft AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Om uppdraget: Som biltransportör hos Ungdomskraft kommer du att hämta bilar ute hos kunder (Privatpersoner, företag, bilhandlare) som finns runt om i Sverige. Bilarna kommer sedan att köras till våra samarbetspartners vars anläggning ligger i Stockholm. Vi utför även fordonstester på bilar, så ett starkt bilintresse är ett plus! Arbetstiderna är mån-fre med varierande timmar. Tycker du om att köra bil och samtidigt leverera grym service, sök! Vill du jobba med personer i din ålder? Ungdomskrafts medarbetare är i åldrarna 18-27 år gamla. Vi tycker det ska vara roligt att jobba och må bra på sin arbetsplats. Därför är aktiviteter utanför arbetet en viktig del av Ungdomskraft, så du kan träffa nya vänner men även utbyta erfarenheter med dina kollegor. Vem söker vi? Vi på Ungdomskraft förstår att alla inte har ett perfekt CV i början av sin karriär och väljer därför personlighet före vad som står på pappret. Vi söker dig som är social och framåt, noggrann, flexibel och arbetsvillig. Du ska tycka om att arbeta självständigt samt ta eget ansvar i ditt arbete. Din profil: -B-körkort (Manuellt) -Talar och förstår svenska flytande -Bilintresse -Godkänt belastningsregister Om Ungdomskraft Ungdomskraft är framtidens problemlösare med kund och personal i fokus. Vår affärsidé är tydlig, att hjälpa unga, drivna talanger ut i arbetslivet och därmed namnet – Ungdomskraft. Läs mer om oss: www.ungdomskraft.com

10 april 2025
Sista ansökan:
23 september 2025
Vi söker en servicerådgivare på deltid till Din Bil / Stockholm (OSS)!
Workz Sweden AB
Kundtjänstpersonal

En flexibel deltidsroll för dig som vill växa i ett spännande och växande företag. Som servicerådgivare hos Din Bil / Stockholm (OSS) får du arbeta i en utvecklande miljö med varierande arbetsuppgifter och möjlighet till fler arbetspass över tid. Vi erbjuder dig: Hos oss får du en trygg arbetsmiljö, bra villkor och chans att växa – både personligt och professionellt. Du får utbildning, certifiering och löpande stöd av en operativ chef för att utvecklas i rollen. Om rollen: Som servicerådgivare i Sales Support Teamet på Din Bil får du en varierad roll där du är en viktig länk mellan kund och verkstad. Du hanterar onlinebokningar för både service och reparationer, säkerställer att allt följer våra avtal, och samlar in rätt information från kunderna. Du ger professionell rådgivning via telefon, mejl och chatt och hjälper kunderna att förstå sina behov genom behovsanalys. En annan viktig del av rollen är att följa upp digitala leads och serviceförfrågningar på ett proaktivt sätt. Arbetet är också till stor del administrativt – du skapar ärenden, följer upp serviceordrar och ser till att våra system är uppdaterade. Vem är du? Vi söker dig som är flexibel, trivs med omväxling och har lätt för att växla fokus i ett tempo som ibland är högt. Du är kommunikativ, noggrann och strukturerad, och ser till att slutföra dina uppgifter med hög kvalitet. Som lagspelare bidrar du till en positiv arbetsmiljö och har lätt för att samarbeta. Du har också en god förståelse för vikten av att följa rutiner och riktlinjer. Vi ser också att du Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande Talar och skriver flytande på svenska och engelska Har erfarenhet och/eller ett intresse för bilbranschen Körkort är önskvärt men ej krav Vi ser fram emot att höra hur du kan bidra till teamet! Praktisk information: Start: Omgående Placering: Stockholm, Bromma Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtaltillämpas Arbetstider: 08:00–17:00 (kan variera inom våra öppettider: 07:00–18:00 vardagar, 10:00–16:00 helger). Flexibilitet och tillgänglighet för fler dagar är meriterande. Omfattning: Deltidsanställning med arbete måndagar och tisdagar. Utökad arbetstid kan förekomma, därför är flexibilitet och tillgänglighet för fler dagar meriterande. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected] Ansökan Vi genomför ett kort matchningstest som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mejl direkt efter ansökan om du uppfyller skallkraven och behöver slutföras för att bli en aktuell kandidat. Testet tar max 15 minuter att genomföra.

10 april 2025
Sista ansökan:
27 september 2025
Sjuksköterska till Aleris Basal hemsjukvårds Callcenter
Aleris Sjukvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Är du en erfaren sjuksköterska som vill göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens till Aleris Basal hemsjukvård? Vi söker nu legitimerade sjuksköterskor till vårt callcenter som är en central funktion för våra verksamheter. Nu har du möjlighet att få vara med och göra skillnad för våra medarbetare och patienter. Vill du bli en del av vårt härliga team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Aleris är ett av Nordens största privata vårdföretag och vi strävar efter att skapa en trygg och hållbar sjukvård för våra patienter. Inom Basal hemsjukvård arbetar vi på uppdrag av vårdcentraler - kväll, natt och helg. Våra arbetsteam utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där ingår också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut. Rollen Som legitimerad sjuksköterska på vårt callcenter har du en nyckelroll. Du arbetar tillsammans med flera kollegor för en hög tillgänglighet för våra kunder och medarbetare samt erbjuder medicinsk rådgivning av hög kvalitet för våra kliniska medarbetare som är ute på patientbesök. Du är ett viktigt stöd i det dagliga arbetet och bidrar till att våra patientbesök levereras tryggt, effektivt och med patientens bästa i fokus. Jourläkare finns tillgänglig som stöd i medicinska frågor. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Hantering av inkommande larm och fördela uppdrag till rätt klinisk medarbetare. Ge medicinsk rådgivning och stöd till kollegor ute på patientbesök. Stödja kliniska team vid förseningar och vid behov omdirigera resurser. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och besöksplaneringen sker i planeringsverktyget Epsilon. Som sjuksköterska i vårt callcenter har du ett nära samarbete med våra verksamheter för att säkerställa en högkvalitativ vårdarbetsprocess. Du rapporterar till resurs- och servicechef och arbetar ljusa och inbjudande lokaler, centralt belägna med goda kommunikationer och i naturnära områden. Som sjuksköterska på vårt callcenter tjänstgör du under jourtid det vill säga kväll, helg eller natt. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas hos oss och att ha kul på jobbet. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss erbjuder vi dig: En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Att få vara med och bygga/utveckla vårt centrala callcenter Om dig Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska och minst tre års arbetslivserfarenhet Har god datorvana, gärna erfarenhet av journalsystemet TakeCare Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är meriterande med: Arbetslivserfarenhet inom hemsjukvården Erfarenhet av att ha arbetat med besöksplaneringsverktyget Epsilon Erfarenhet av att ha arbetat med sjukvårdsrådgivning exempelvis 1177 Du är trygg i din yrkesroll, har ett professionellt bemötande och tycker om att ge kunder och medarbetare god servicen. Du är en positiv, engagerad och kommunikativ person som aktivt vill bidra till vår gemenskap och utveckling. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!

9 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Ledningssjuksköterskor till Aleris Basal hemsjukvård
Aleris Sjukvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Är du legitimerad sjuksköterska med intresse för hemsjukvård? Då kan du vara vår nästa kollega till vårt team inom Aleris Basal hemsjukvård. Hos oss får du möjlighet att kombinera administrativa arbetsuppgifter med kliniskt arbete i en verksamhet som har stort fokus för att ge våra patienter en god vård. Om oss Aleris är ett av Nordens största privata vårdföretag och vi strävar efter att skapa en trygg och hållbar sjukvård för våra patienter. Inom Basal hemsjukvård arbetar vi på uppdrag av vårdcentraler- kväll, natt och helg. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där ingår också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut. Uppdraget Som legitimerad sjuksköterska hos oss har du ett varierande arbete och en nyckelroll i vår verksamhet. Arbetspass dagtid ansvarar du bland annat för att i samråd med biträdande enhetschef att bedöma inkommande remisser, föra dialog med vårdcentraler samt säkerställa att all nödvändig information om patienterna finns tillgänglig inför patientbesök. Under dagtid är du också ansvarig för verksamhetens telefon, innan den överlämnas till centrala callcentret inför kvälls-, helg- och nattarbetet. Kliniskt arbete kväll och helg har du som sjuksköterska ett ledningsansvar för arbetsteamet tillsammans med vårt centrala callcenter. Du leder och fördelar det kliniska arbetet och säkerställer att vården utförs på ett tryggt, strukturerat och patientsäkert sätt. Inför arbetspasset håller du i rapporten för teamet och säkerställer att våra medarbetare är väl förberedda och har all utrustning inför sitt arbete. Patientbesöken inkluderar planerade och akuta hembesök när du arbetar kliniskt. Dokumentation sker i vårt journalsystem TakeCare. Du har en nyckelroll, som klinisk ledningssjuksköterska säkerställer du att vården bedrivs enligt gällande rutiner, riktlinjer och alltid med patientens bästa i fokus. Du bidrar aktivt till att utveckla rutiner och arbetssätt. Vi arbetar ljusa och inbjudande lokaler, centralt belägna med goda kommunikationer och i naturnära områden. Du rapporterar till resurs- och servicechef. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång våra förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas hos oss. Läs mer om våra förmåner här. Vi erbjuder vi dig: Ett omväxlande roligt arbete En verksamhet där delaktighet, utveckling och innovation uppmuntras Ett närvarande ledarskap med korta beslutsvägar Ett sammansvetsat team med starkt fokus på kvalitet och kund/patientnöjdhet Om dig Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med minst ett par års arbetslivserfarenhet. Du trivs med att ta eget ansvar, arbeta självständigt och ge kollegorna stöd/rådgivning. Du har förmåga att fatta egna beslut och värdesätter ett nära teamarbete. Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska och minst två års erfarenhet Har B-körkort Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet TakeCare Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Tidigare arbetslivserfarenhet inom hemsjukvården är mycket meriterande. Som person är du professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du är en positiv, engagerad och kommunikativ person som aktivt vill bidra till vår gemenskap och utveckling. Du är trygg i din yrkesroll, har lätt för att samarbeta och har en bred medicinsk kompetens. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att det här har väckt din nyfikenhet och att du vill veta mer om oss och rollen! Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi ser verkligen fram emot att höra från dig!

9 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Jobba som personlig assistent till man på Södermalm
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi dig som vill jobba extra och bli en del av vårt härliga team av personliga assistenter till man på Södermalm. Vår kund är en man i 60-årsåldern boendes på Södermalm. Det är en glad man som tycker om att hitta på aktiviteter och önskar en positiv och påhittig assistent. Vår kund är rullstolsburen och behöver stöd med förflyttningar och personlig hygien Vi söker någon som kan arbeta som timvikarie. Främst i sommar under vecka 26-30 men som även kan hoppa in vid behov. Arbetstiderna är kl. 8-21. Vad innebär jobbet som personlig assistent? Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Vi har kunder i olika åldrar och med olika funktionsvariationer. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av din ålder, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. är flexibel och kan hoppa in på vakanta pass. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Behovsanställning Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Inför en eventuell anställning ska du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES alternativt ett giltigt arbetstillstånd. Varmt välkommen med din ansökan!

9 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025