Arbetsledare foodora market - Stockholm
Foodora AB
Butikssäljare, dagligvaror

foodora Market fortsätter att växa, utvecklas och expandera i ett extremt snabbt tempo! Vi bryter just nu ny mark för hela dagligvaruhandeln. Vi tillhandahåller så kallade DMarts (darkstores) och ser till att våra kunder, utifrån ett brett sortiment av livsmedel, får hem sina varor från 15 minuter. Häftigt va? foodora market är en gamechanger och vi hoppas du vill vara med på vår fortsatta resa! Vi söker nu en arbetsledare till vår butik i Stockholm, som är redo att axla en ledarroll inom dagligvaruhandeln och vill vara med oss på vår spännande resa mot att bli marknadsledande på snabb e-handel. Som arbetsledare ansvarar du för att den dagliga operativa verksamheten fungerar på ett effektivt vis med visionen Sveriges snabbaste livsmedelsbutik. Tjänsten är på deltid där du förväntas arbeta cirka 30 timmar per vecka. VAD DU KOMMER (MEN INTE UTESLUTANDE) ATT GÖRA Du leder dig själv och övrig personal så att alla arbetsmoment utförs enligt våra gemensamt framtagna arbetssätt Du hjälper till att ta ett helhetsansvar för verksamheten Du arbetar aktivt med att förbättra våra gemensamma arbetssätt samt hittar nya effektivare lösningar Du testar nya arbetssätt, utvärderar dessa och sprider lyckade lösningar vidare till övriga i bolaget för best practice Agera föredöme för andra gällande bolagets värderingar och vision VEM DU ÄR Prestigelös - Du är inte rädd för att hugga in där det behövs Lösningsorienterad - Du tycker om att ställas inför nya utmaningar i en verksamhet som förändras snabbt Samarbetsvillig - Du har den självklara energin som smittar av sig till andra KVALIFIKATIONER Du har troligen jobbat något eller några år inom butik, lager, restaurang eller liknande verksamhet Du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift Har du erfarenhet av en ledarroll ses det som meriterande Vår urvalsprocess är löpande och annonsen kan plockas ner innan rekryteringsprocessen är klar, om vi har gått vidare till screening- eller intervjufasen. Vår rekryteringsprocess kommer innehålla följande: Intervju - Låt oss lära känna varandra lite bättre! Referenskontroll - Nästan där! Bakgrundskontroll - Sista steget innan vi blir kollegor. VILKA VI ÄR Vi på foodora är ett gäng matälskare som drivs av att skapa framtidens leveranstjänst, där ödmjukhet, innovation och team work står oss allra närmast om <3. Vi bryter just nu ny mark för vad en leveranstjänst faktiskt är och uppfattas, därför är högt tempo och flexibilitet vardagsmat för oss - varje dag är (på riktigt) inte den andra lik! Vi på foodora är människor från olika bakgrunder, med olika erfarenheter i bagaget och med vitt skilda synsätt och idéer. Det här ser vi som självklarheter, då vi helt och fullt tror att mångfald bygger grunden till vår kultur och framgång. Vi är stolta att kunna vara en arbetsgivare för människor från alla världens hörn och samtidigt utmärka oss som en av de snabbast växande bolagen inom LMD*! För oss är det också viktigt att snabb tillväxt och framgång inte sker på bekostnad av vårt hållbarhetsarbete. Sedan januari 2020 är vi koldioxidneutrala, inte bara i Sverige utan i hela vår europeiska verksamhet, och våra mål inför framtiden är högt satta för att bli ledande för hållbarhet inom branschen. Allt från att ta fram fler elfordon i våra leveranser till att lyfta fler miljömässiga alternativ på vår plattform - vi vill stå för en grön framtid! Vill du vara med? :) *LMD står för Last Mile Delivery. Den här, och många andra nördiga förkortningar, får du lära dig när du börjat hos oss. Kolla gärna in vår instagram lifeatfoodora_se och utforska vad våra foodorians håller på med just nu. Vem vet, de kanske är dina framtida kollegor!

8 april 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Spontanansökan - Receptionist till deltidsuppdrag
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

Vi söker nu efter receptionister som vill arbeta deltid på uppdrag ute hos våra kunder i Stockholm. Ta chansen och skicka en spontanansökan så gör vi allt för att hitta den perfekta tjänsten för just dig. OM TJÄNSTEN Detta är en spontanansökan till deltidsuppdrag inom kontorsservice, men framförallt till receptionisttjänster ute hos någon av våra kunder i Stockholm. Vi har kunder verksamma i flertalet olika branscher. Vi söker efter kandidater med varierad erfarenhet och det absolut viktigaste är att du brinner för att leverera service. Är du en erfaren receptionist som är redo för nya utmaningar eller vill du påbörja din karriär inom reception och kontorsservice, då är detta perfekt för dig. Våra erfarna rekryterare matchar sedan din kompetens med en perfekt tjänst för just dig. VEM ÄR DU? För att passa i en roll som denna är du som person serviceminded, duktig på kundbemötande och en social stjärna! Det är också viktigt att du är flexibel och ser lösningar där andra ser problem. Du kan arbeta både självständigt och i team. Vill arbeta deltid Har tidigare erfarenhet av att arbeta i reception eller med kontorsservice Har tidigare erfarenhet från serviceyrken Brinner för att leverera service i toppklass Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat Har goda kunskaper i Office-paketet VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. OM INTE BARA POST BEMANNING Inte Bara Post Bemanning erbjuder bemannings- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster så som reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Inte Bara Post Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Butikssäljare till bemanningspool - Panduro Stockholm
Retail Knowledge Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Retail Knowledge söker Poolare till Panduros bemanningspool i Stockholm! Är du en serviceinriktad och flexibel person som brinner för försäljning och kreativitet? Nu söker vi fler engagerade medarbetare till vår bemanningspool för uppdrag hos Panduro i Stockholm! Som Poolare blir du anställd av Retail Knowledge och arbetar på uppdrag hos Panduro. Om PanduroPanduro erbjuder artiklar som utvecklar både barns och vuxnas kreativitet genom inspiration och idéer. Vi ska upplevas som innovativa och skapa nya segment inom vår marknad. Våra kunder, medarbetare, leverantörer och andra intressenter ska känna förtroende för oss på grund av våra produkters kvalitet, vårt sociala ansvar och vårt miljöarbete. Panduro sysselsätter cirka 900 medarbetare inom koncernen och har verksamhet i sju länder, samt försäljning via e-handel och återförsäljare. Läs mer om oss på www.panduro.com. Om rollenSom en del av Panduros team arbetar du i butik och erbjuder förstklassig service till kunder. Du bidrar till en inspirerande butiksupplevelse, säkerställer att hyllorna är välfyllda och hjälper kunder att hitta rätt produkter. Vi söker dig som: Har erfarenhet från serviceyrken och/eller försäljning – meriterande om du har arbetat inom handel eller med Panduros produktkategorier. Är utåtriktad, driven och trivs i en kundnära roll. Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Är flexibel och kan arbeta vid behov i Panduros butiker i Stockholmsområdet. Har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (studier eller annat arbete) – detta ska tydligt framgå i din ansökan. Vi letar efter en lagspelare som motiveras av ett högt tempo, tar egna initiativ och trivs i en snabbrörlig arbetsmiljö. Du gillar att samarbeta med kollegor och drivs av att skapa goda kundupplevelser. Övrig information Start: Omgående Omfattning: Timanställning vid behov Plats: Stockholm Lön: Enligt kollektivavtal AnsökanVälkommen med din ansökan via vårt rekryteringsverktyg på www.retailknowledge.se. Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post, och inga ansökningar skickas direkt till Panduro. Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot din ansökan! Retail Knowledges bedriver en uthyrningsverksamhet. Retail Knowledge är helt nischat mot detalj- och dagligvaruhandeln och har varit verksamma sedan 2002. Retail Knowledge har ca 300 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö och vårt syfte är att bygga företagsanpassade bemanningspooler med extraanställda för kända retailbolag. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal.

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Undersköterska timanställning inom hemtjänst med placering Norr-/Västerort
Aariya Omsorgsgruppen AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi söker nu flera medarbetare till våra olika enheter i Akalla och Vällingby. Om jobbet Sedvanliga arbetsuppgifter som omvårdnad- och serviceuppgifter inom hemtjänst ingår. Tjänsterna avser både dag- och kvällsarbete. Krav För att vara aktuell för någon av tjänsterna ska du uppfylla samtliga krav nedan: Du behöver vara utbildad undersköterska. Du behöver ha B-körkort. Du ska kunna tala och skriva svenska. Du behöver goda kunskaper i matlagning och hushållssysslor som städning och klädvård. Om dig Utöver ovan söker vi dig som kan och vill se helhetsbilden utifrån kundens behov och perspektiv. Du är initiativtagande och arbetar kvalitetsmedvetet. Du kan arbeta lika bra på egen hand som i grupp. Du är en flexibel lagspelare som gärna ställer upp och hjälper kollegor. Lön Timlön. Arbetsplats Tjänsterna utgår från någon av våra enheter i Akalla eller Vällingby. Vi begär utdrag från belastningsregistret från samtliga sökande.

7 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Bilrangare (timanställning)
Carla AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Om Carla Vi på Carla vill sätta en ny standard för hur man köper bil. Vårt mål är att det ska vara lika lätt och tryggt att köpa eller leasa en bil online, som allt annat man köper på nätet. Självklart ska alla bilar vara laddbara. På Carla är innovation och kundnöjdhet kärnan i vår verksamhet. Vi är i en expansiv fas och söker nu en driven Bilrangerare för att stärka upp vårt team. Om rollen Är du en lagspelare som älskar ordning och struktur? Vi på Carla söker nu en ambitiös Bilrangerare som kommer att spela en central roll i att effektivisera våra parkeringsprocesser. Genom denna roll får du möjlighet att direkt bidra till att vi kan kvalitetssäkra bilar inför leverans. Som Bilrangerare bidrar du aktivt till ett effektivt flöde i produktionen och minimerar antalet dagar bilar spenderar i processen. Genom ditt arbete och samarbete med interna och externa partners, förstärker du därmed Carlas position på marknaden och blir en viktig del av Carlas framgång. Ansvarsområden: Skötsel av underhållsprogram för både Carla-bilar och fulfilment-enheter Hantering och effektivisering av in- och outbound logistikprocesser, inklusive parkering av bilar på våra siter och externa parkeringsplatser Koordinering av biltransporter och säkerställande av att alla bilar är korrekt laddade och utrustade innan förflyttning Uppföljning och säkerställande att uppsatta rutiner följs Optimera användningen av parkeringsytorna Vi tror att rätt person: Är ansvarstagande och har god förmåga att arbeta både självständigt och i grupp Stark kommunikations- och samarbetsförmåga som är duktig på att hantera många bollar i luften under tidspress B-körkort är ett krav och du ska vara bekväm med att använda dator och telefon som arbetsverktyg Erfarenhet av arbete inom bilbranschen är fördelaktigt Omfattning: Anställningsform: Timanställning Arbetstider: Vardagar kl 07-16 vid behov Plats: Kungsängen När? Start så snart som möjligt Vad har vi att erbjuda dig? Först och främst, så erbjuder vi en fantastisk möjlighet att ansluta till ett bolag som bygger en ny onlinemarknad, med starka värderingar, och en affärsmodell som ska vara hållbar på alla sätt. Utöver det så erbjuder vi: En möjlighet att skapa din egen väg på ett relativt nystartat bolag, men med möjligheten att växa och lära från duktiga, och trevliga medarbetare Möjligheten att jobba smartare, snarare än mer. Att få en balans i livet är en viktig del i att skapa resultat över en längre tid En arbetsplats som på riktigt tror på mångfald. Vi har anställt, och fortsätter anställa helt oberoende av etnisk bakgrund, utbildning, erfarenhet, sexuell läggning, och allt annat som borde vara självklart 2025 Konkurrenskraftig och marknadsmässig ersättning Nu när du kommit såhär långt... ...så kanske just du är vår nya kollega? Se då till att ansök idag! Urval och rekryteringsprocess sker löpande, så sök så snart du kan! Vi tar inte emot ansökningar via mejl.

7 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
ICA Maxi Botkyrka söker Bagare / Konditor!
Personalica AB
Bagare och konditorer

ICA Maxi Botkyrka söker Bagare / Konditor! Om butiken Maxi ICA Stormarknad Botkyrka är en personlig och barnvänlig butik där kunder enkelt hittar allt de behöver under ett och samma tak. Med ett stort sortiment och låga priser strävar vi efter att ge våra kunder prisvärda varor och utmärkt service. Vi är cirka 150 medarbetare som arbetar mot samma mål – att maximera varje tillfälle genom att erbjuda en trevlig och inspirerande köpupplevelse. Vi erbjuder en rolig och stimulerande arbetsplats med fantastiska kollegor där du får möjlighet att arbeta i en spännande miljö nära våra kunder. Butiken är lätt att nå både kommunalt och med bil, belägen i Botkyrka söder om Stockholm, med direkt anslutning till E4:an. Vi har egen personalparkering, tillgång till tunnelbanans röda linje och bra bussförbindelser. Om tjänsten Vi söker en driven och passionerad bagare/konditor till vårt bageri. Du kommer att vara en viktig del av vårt team bestående av ca 10 bagare och konditorer. Vi bakar allt från grunden i butiken, vilket gör att vi kan erbjuda våra kunder dagsfärska produkter av högsta kvalitet. I bageriet följs ett produktionsschema vilket innebär att arbetet framför allt innefattar att producera bakverk i stora volymer. Därför är det viktigt att du kan ha en balans mellan hantverk och effektivitet – hos oss är det lika viktigt att skapa produkter med finess som att leverera dem i rätt tid. Arbetsuppgifter Tillverkning av tårtor, bakelser och andra produkter såsom bröd och sötbröd. Vid behov planera och hantera beställningar. Driva försäljning genom att säkerställa hög kvalitet och attraktiv presentation. Om dig Vi söker dig som är utbildad konditor och har erfarenhet av både konditori och bageri. Du är en teamspelare som trivs i en dynamisk miljö och kan arbeta effektivt. För att lyckas i rollen är du prestigelös, samarbetsinriktad och brinner för att skapa fantastiska produkter som uppskattas av våra kunder. Krav för tjänsten Utbildning inom bageri & konditori. Erfarenhet av arbete i ett bageri eller konditori. Meriterande för tjänsten Erfarenhet av arbete som konditor inom detaljhandeln. Om anställningen Tjänstens omfattning är deltid på ca 16 timmar per vecka. Vi söker även deltidspersonal till bageriet, ange i din ansökan om du är intresserad av heltid eller deltid. Arbetstiderna är vardagar dagtid, med starttid tidigast kl. 05:00 och sluttid senast kl. 17:00. Helgarbete ingår. Anställningen och lön omfattas av detaljhandelsavtalet. Tjänsten ska tillsättas med omgående start, så skicka in din ansökan redan idag! Om Bemannica Tjänsten avser anställning direkt hos butiken. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av Bemannica AB. Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook för de senaste nyheterna! Välkommen med din ansökan!

7 april 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Nattreceptionister med erfarenhet från Opera, MEWS & HMS
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om jobbet: Nattreceptionist på varierande arbetsplatser i Stockholm. Vi bemannar Stockholms mest attraktiva hotell med alltifrån enstaka pass till längre uppdrag. Arbeta när det passar dig och på den arbetsplats du trivs bäst. Arbetet är nattetid och varierar om du arbetar själv på hotellet eller med kollegor. Tjänsten passar dig som vill kombinera med studier eller annat arbete. Vem är du? Är du en nattuggla som trivs bäst när alla andra sover? Arbetar du kanske redan på ett hotell som nattreceptionist men vill arbeta extra under din lediga vecka? Vi söker dig som har minst 1 års erfarenhet från hotellreception och känner dig trygg med något av följande bokningssystem: Opera, Opera Cloud, Mews, Hotsoft, HMS. Som person ser vi att du är flexibel, serviceminded och ordningsam. Du behöver kunna kommunicera obehindrat på engelska i tal och skrift. Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

7 april 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Servera i olika miljöer över hela Stockholm
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hovmästare och servitörer

RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till allt från kommunen, hotell och festvåningar. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke. Om jobbet: Vi har turen att jobba med otroligt olika typer av kunder. Allt ifrån Stockholms finaste festvåningar, banketter, roliga À la carte restauranger och härliga lunchrestauranger. Arbetsplatserna är ofta belagda i Stockholms innerstad men vissa förfrågningar kan även dyka upp utanför city. Tjänsten passar dig som vill kombinera med studier eller annat arbete. Vem är du? Tycker du om att utvecklas, jobba i olika miljöer och gå utanför din comfort-zone? Vi söker dig som har erfarenhet från servering och/eller event. Du bemästrar att bära 3 tallrikar och bekväm med att duka och duka av bord. Erfarenhet från fatservering/Silver service är mycket meriterande men inte nödvändigt. Du har yrkesstolthet och har en attityd som är professionell men personlig. Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Om du tycker om att jobba på olika arbetsplatser, kunna välja själv hur mycket eller lite du jobbar samt vill utveckla din service med kurser. Då ska du skicka in din ansökan direkt så att vi kan få träffa dig. Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.

7 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Nu söker vi vikarierande barnskötare till Norlandia Förskola i Farsta

Vi på Norlandia Förskolor söker dig som vill jobba timvikarierande barnskötare på vår förskola i Farsta. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som barnskötare på Norlandia Förskolor? Hos oss får du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. Vi anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. På Norlandia Förskolor riktar vi blicken mot att bidra till en hållbar värld. Du som barnskötare är drivande i att jobba med hållbarhetsfrågor via våra koncept som är en del av läroplanen. För oss är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen men också för dig som vuxen där du aktivt tar del av och driver Norlandiaskuttet tillsammans med dina kollegor. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos oss. Du har ett gott förhållningssätt till barn, föräldrar och kollegor som präglas av tron på att alla vill och kan. Vi vill vara en lärande organisation där du som barnskötare förväntas lära och utvecklas tillsammans med dina kollegor. Vi sätter stor vikt vid din samarbetsförmåga samt att du tar ansvar för att skapa en god arbetsmiljö genom en positiv inställning och energirik arbetsglädje. Läs mer om våra koncept här. Vem söker vi? Vi är i behov av flexibla timvikarier som är beredda att ta uppdrag med kort varsel. Det är meriterande om du har barnskötarutbildning eller annan relevant pedagogisk utbildning, men är absolut inte ett krav. Du är ansvarstagande och tar ditt uppdrag på allvar och bidrar till en positiv arbetsmiljö. Du arbetar i enlighet med Norlandias policy, etiska riktlinjer samt följer skollagen och våra styrdokument. Kontakt med barn och deras vårdnadshavare är viktigt, och vi ser att du har god social förmåga och alltid sätter barnet i fokus. Du är nyfiken och kreativ och ser till att skapa en trygg och utvecklande miljö för barnen genom lek och utforskande. Rent belastningsregister är ett krav. Ytterligare kvalifikationer och krav: Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Du har goda kunskaper om läroplanens innehåll och känner att du kan bidra till verksamhetsutveckling tillsammans med kollegor i ett kollegialt lärande. Du har goda kunskaper i Office365 Om förskolorna Vi söker just nu till våra förskolor runt om Stockholm, men främst söder om Stockholm. Man ska kunna vara flexibel och hoppa in när väl behovet finns. Vad erbjuder vi dig? Hos oss på Norlandia förskolor erbjuder vi dig kompetensutveckling varje termin utifrån förskolans prioriterade mål och satsningar. Du får ta del av våra unika koncept, kompetensutvecklingsdagar på förskolan, centrala insatser samt genom utbud i vår digitala lärplattform. Övrig information Anställningsform: Timanställning/vikariat Omfattning: Deltid Arbetstider: ~6.30-17.00 Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-06-30 Varmt välkommen med din ansökan!

7 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Restaurangbiträde deltid Hammarby Sjöstad
Brödernas Group AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Är du sugen på nya utmaningar, en karriär inom restaurangbranschen och ett företag där det går snabbt att växa? Då har du kommit rätt! Vilka är Brödernas? Brödernas bedriver med framgång sin verksamhet i hela Sverige från Umeå i norr till Malmö i söder. Brödernas expanderar i en rasande takt med visionen att bli känt även utanför Sveriges gränser. Vår ambition är att Brödernas ska associeras med god kvalité och fantastisk service. Vi har idag över 90 öppnade enheter i Sverige och vi öppnar nya enheter varje månad. Det viktiga för oss är att oavsett vilket mål du har för framtiden så har vi garanterat en plats för dig. Hos oss är det dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vad innebär jobbet som Servicepersonal hos oss? I tjänsten ingår det att vara ansiktet utåt. Dina arbetsuppgifter består av att välkomna gäster, ta emot beställningar i kassan eller vid bordet, servera mat och dryck, se till att gästerna är nöjda och lämnar restaurangen med gott humör. I arbetsuppgifterna ingår också att öppna och stänga samt säkerställa en ansvarsfull alkoholservering. Vem är du? Som person har du god arbetsmoral, är en social person och tycker om att ha kontakt med människor. Du är samarbetsvillig och trevlig. Du har ett öga för vad du behöver prioritera och tar självständiga beslut i ditt arbete. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en fartfylld arbetsplats som är mitt under en stor expansion vilket innebär mycket goda möjligheter till att utvecklas med företaget. Rekryteringsprocessen När du har sökt tjänsten så kommer du att få tillgång till en länk för en digital intervju med roboten Hubert som tar ca 20 - 30 minuter. Syftet med att Hubert-intervjun är vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Vi ser gärna att du svarar på denna inom 48 - 72 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Vi ser fram emot att höra från dig! Intervjuer sker löpande så tveka inte! Sök! Are you eager for new challenges, a career in the restaurant industry and a company where you can grow fast? Then you have come to the right place! Who are the Brödernas? Brödernas successfully conducts its operations throughout Sweden from Umeå in the north to Malmö in the south. Brödernas are expanding at a rapid pace with the vision of becoming known even outside Sweden's borders. Our ambition is for Brödernas to be associated with good quality and fantastic service. We currently have over 80 opened units in Sweden and we open new units every month. The important thing for us is that no matter what goal you have for the future, we have guaranteed a place for you. With us, it is your own ambitions and results that determine how far you can go. What does the job as a Service Personnel with us mean? The service includes being the face outwards. Your duties consist of welcoming guests, taking orders at checkout or at the table, serving food and drink, making sure guests are happy and leaving the restaurant in a good mood. The tasks also include opening and closing and ensuring responsible alcohol serving. Who are you? As a person, you have a good work ethic, are a social person and enjoy having contact with people. You are cooperative and nice. You have an eye for what you need to prioritize and make independent decisions in your work. What do we offer? We offer a fast-paced workplace that is in the middle of a major expansion, which means very good opportunities to develop with the company. The recruitment process Once you have applied for the job, you will have access to a link for a digital interview with the robot Hubert, which takes about 20-30 minutes. The purpose of the Hubert interview is to give all candidates the opportunity to tell more about themselves and for us to ensure that all candidates are judged in the same way, regardless of gender, age and ethnicity. We are happy to see that you respond to this within 48 - 72 hours to quickly move forward in the process. You will then be contacted by one of our recruiters if you become relevant for a second interview. We look forward to hearing from you! Interviews are ongoing, so do not hesitate! Apply!

7 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025