Sugen på ett nytt äventyr? Bli en D2D-Säljare hos oss i Stockholm! Är du en social person med skinn på näsan, älskar utmaningar och vill tjäna pengar samtidigt som du har kul? Då har vi jobbet för dig! Vi söker drivna säljare till ett spännande pilotprojekt inom D2D-Försäljning. Perfekt för dig som pluggar eller vill boosta ekonomin med ett extrajobb! Om jobbet: Tänk dig att du är ute på Stockholms gator, knackar dörr, snackar med folk och säljer in vår kunds tjänster och produkter. Ingen dag är den andra lik, och du får möjligheten att utvecklas inom försäljning samtidigt som du styr dina egna resultat. Detta erbjuder vi: Fast timlön + Provision 2 månaders projektanställning med chans till förlängning Säljutbildning & coaching – så du kan bli en säljproffs på nolltid! Ett socialt och energifyllt team – vi har kul medan vi jobbar! 50% tjänst – Arbetstider tors-sön kl. 15-21, perfekt att kombinera med studier eller annat jobb! Vem är du? Du älskar att snacka och träffa nya människor Har du erfarenhet av D2D-försäljning? Toppen! (Men inget krav) Du är självgående, tävlingsinriktad och drivs av resultat Du talar flytande svenska Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev! På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]
Om uppdraget: Som biltransportör hos Ungdomskraft kommer du att hämta bilar ute hos kunder (Privatpersoner, företag, bilhandlare) som finns runt om i Sverige. Bilarna kommer sedan att köras till våra samarbetspartners vars anläggning ligger i Stockholm. Vi utför även fordonstester på bilar, så ett starkt bilintresse är ett plus! Arbetstiderna är mån-fre med varierande timmar. Tycker du om att köra bil och samtidigt leverera grym service, sök! Vill du jobba med personer i din ålder? Ungdomskrafts medarbetare är i åldrarna 18-27 år gamla. Vi tycker det ska vara roligt att jobba och må bra på sin arbetsplats. Därför är aktiviteter utanför arbetet en viktig del av Ungdomskraft, så du kan träffa nya vänner men även utbyta erfarenheter med dina kollegor. Vem söker vi? Vi på Ungdomskraft förstår att alla inte har ett perfekt CV i början av sin karriär och väljer därför personlighet före vad som står på pappret. Vi söker dig som är social och framåt, noggrann, flexibel och arbetsvillig. Du ska tycka om att arbeta självständigt samt ta eget ansvar i ditt arbete. Din profil: -B-körkort (Manuellt) -Talar och förstår svenska flytande -Bilintresse -Godkänt belastningsregister Om Ungdomskraft Ungdomskraft är framtidens problemlösare med kund och personal i fokus. Vår affärsidé är tydlig, att hjälpa unga, drivna talanger ut i arbetslivet och därmed namnet – Ungdomskraft. Läs mer om oss: www.ungdomskraft.com
Om uppdraget Vår kvinnliga uppdragsgivare är i behov av omsorg dygnet runt gällande andning, kommunikation, aktivering, hygien och sondmatning. Kvinnan har en så kallad trakeostomi vilken hon andas igenom. En stor del av uppdraget som assistent är att hålla denna fri från slem och att på så sätt säkerställa fria luftvägar. Utöver trakeostomin har hon hostmaskin och hemrespirator och inhalationer som hjälp för sin andning. Då kvinnan inte har ett talat språk är hon i behov av stöd med sin kommunikation vilken sker genom mimik, kroppsspråk, ipad och bildkommunikation. Assistansen utförs dygnets alla timmar av två assistenter samtidigt. Kvinnan tycker om att vara ute på olika aktiviteter runt om i Stockholm. Hon är intresserad av blommor, konst och film. Du kommer få introduktion på plats av erfaren personal. Vi jobbar med ett system som heter ViewMe där signering och dokumentation görs och där arbetsbeskrivningar finns. Schema tidrapporter och genomförandeplan finns i ett annat system som heter Aiai Novum är en rikstäckande assistansanordnare som arbetar utifrån en kristen värdegrund vars ambition är att göra skillnad för individen, branschen och i samhället. Som en del av Novum Assistans är du delaktig som medarbetare genom regelbundna arbetsplatsträffar där utveckling av uppdragen sker. Vi som assistansbolag skapar förutsättningar för de uppgifter som assistansen kräver, i fortlöpande kompetensutveckling utifrån behoven i uppdraget. Du som assistent får därmed möjlighet till personlig utveckling både som individ och i din yrkesroll som personlig assistent.Vem är du som sökande? Vi söker dig som har en personlig lämplighet för uppdraget. För oss betyder det att du är ansvarsfull, empatisk och lyhörd. Som person ser vi att du är glad och positiv och kan ta intiativ till olika aktiviteter. Det är viktigt att du både är punktlig och kan passa tider men även flexibel för att ibland kunna hoppa in för att täcka luckor i bemanningen. Personkemin och samspelet mellan dig som assistent och uppdragsgivaren är avgörande för kvaliteten och upplevelsen av arbetet. Krav Svenska i tal och skrift är ett krav Ett krav är att du är rökfri Erfarenhet av trackestomi inhallationer och hemrespirator är en stor merit. Vi söker kvinnliga assistenter Om anställningen Anställningen är en behovsanställning under våren och en tidsbegränsad anställning under sommaren. Vi erbjuder fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Arbetstiderna varierar mellan dag, kväll och vaken natt. Urvalsprocessen sker löpande och mer information om uppdraget fås vid en eventuell intervju. Tillträde sker så snart som möjligt. För anställning hos Novum Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. Om rekryteringen Urvalsprocessen sker löpande och mer information om uppdraget fås vid en eventuell intervju. Tillträde sker enligt överenskommelse. För anställning hos Novum Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. I den här rekryteringen tillämpar vi ett personlighetstest för samtliga sökande. Detta tar ca 15-20 minuter att genomföra och du får en inbjudan via din mejl efter du sökt tjänsten. Testerna hjälper oss att kunna matcha rätt person med rätt jobb. På detta sätt ökar vi chansen för att du som blir anställd kommer att trivas hos oss och att du har rätt förutsättningar för att lyckas i uppdraget.
Är du en person som är lekfull, ansvarstagande, omtänksam och trivs med att hjälpa människor? Då är detta jobb för dig! Arbetet skulle passa dig som studerar eller har annan sysselsättning. Jag är en glad kille som bor med min familj. Jag söker dig som vill arbeta som personlig assistent, som vill arbeta kvällar och helger. Som assistent kommer du att hjälpa mig med allt som får min vardag att fungera såsom omvårdnad, personlig hygien och matning. Du som söker behöver vara pigg och glad precis som jag. Jag behöver dig som har lätt att ta initiativ, lyhörd, ordentlig och omtänksam. Ett plus är om du har erfarenhet av att arbeta med barn. Tjänsten innebär hjälp i samband med förflyttningar, måltider och personlig hygien. Du stöttar mig med allt i vardagen där funktionsnedsättning sätter gränser, både i och utanför hemmet. Du finns som ett stöd vid lek och bus och aktiviteter. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Tidigare erfarenhet som personlig assistent men inget krav Arbetat med barn är meriterande men inget krav Du som söker ska vara tobaksfri när du arbetar I arbete med barn krävs utdrag från belastningsregistret enligt lag som lämnas till arbetsgivaren innan påbörjad anställning. Du beställer registerutdraget enligt LSS från polisen på följande sida: Barn med funktionsnedsättning, e-tjänst | Polismyndigheten (polisen.se) Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Timanställning Omfattning: Vid behov Arbetstid: Kvällar/ helger Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef: Martina Malmström [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du ha ett aktivt extrajobb där ingen dag är den andra lik? Som lastare på Sas får du möjligheten att arbeta i en fartfylld flygplatsmiljö där du blir en viktig person som ser till att resenärers bagage kommer dit det ska – säkert, punktligt och med omtanke. Det är en roll för dig som gillar att jobba med kroppen, är en lagspelare och trivs med ansvar. Om teamet & rollenDu kommer att arbeta vid behov, vilket ofta handlar om tidig mornar både veckodagar och helger. Du ingår i ett team där samarbete är en naturlig del av vardagen. Teamet jobbar nära varandra och hjälper till där det behövs – alltid med passageraren i fokus. Du får en gedigen introduktion och utbildning i arbetsprocesserna för att säkerställa att du känner dig trygg i din roll från dag ett. Som Lastare är din huvudsakliga uppgift att sortera, lasta och lossa bagage på ett säkert och effektivt sätt. Tempot kan vara högt och dagarna varierande, vilket gör att du aldrig har en tråkig stund. Du kommer arbeta både självständigt och i nära samarbete med dina kollegor, med stort ansvar för att hålla höga standarder inom säkerhet, punktlighet och service. Om digVi söker dig som är punktlig, flexibel och som trivs med ett fysiskt aktivt arbete då du kommer att jobbar mycket med kroppen. Utöver det är du stresstålig, noggrann och tar ansvar i ditt arbete. Formella krav: - Du har fyllt 18 år - Du studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - Du behärskar svenska flytande och har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift - Du har en godkänd 3-årig gymnasieutbildning - Du kan genomföra och klara en säkerhetsprövning (ej dömd eller misstänkt för brott) - Du kan visa upp referenser och dokumentation för de senaste fem åren - Du är drogfri och kan genomföra alkohol- och drogtest utan anmärkning - Du har möjlighet att ta dig till Arlanda under dygnets alla timmar, alla dagar i veckan Vi ser det som meriterande om du: - Talar fler språk utöver svenska och engelska -Har tidigare erfarenhet av arbete i liknande miljöer Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.
Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Hos oss på Aleris Hemsjukvård erbjuds du en arbetsplats med ett gott arbetsklimat och en välorganiserad verksamhet där våra värdeord – Ansvarsfullt, Enkelt och Innovativt – genomsyrar allt vi gör. Inom Basal hemsjukvård arbetar vi på uppdrag av regioner, kommuner och privata aktörer och fungerar som deras förlängda arm när de har stängt. Detta innebär att vi utför hemsjukvårdsbesök på kvällar, nätter och helger. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterska delegeras du av sjuksköterska och dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret i Bromma och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesöken använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och innehar skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!
Är du sjuksköterske- eller läkarstudent och vill ha ett meningsfullt sommararbete där du gör skillnad på riktigt? Vi söker dig som vill utvecklas inom vårdyrket genom att ingå i vårt hemsjukvårdsteam. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentral/ husläkarmottagning – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där ingår ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut. Rollen Som sjuksköterske- eller läkarstudent kommer du att utföra hemsjukvård på delegering av sjuksköterska. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder vårt system Epsilon som arbetsverktyg för att planera våra patientbesök. Hos oss har du ett administrativt stöd i planeringen av patientarbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi söker semestervikarier till våra verksamheter i Bromma, Ekerö, Farsta, Stockholms innerstad, Sollentuna, Solna, Täby och Upplands Väsby. Som anställd hos oss utgår du från en verksamhet och besöker våra patienter inom ett avgränsat geografiskt område. Du transporterar dig till besöken till fots eller genom våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas hos oss. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på basala hemsjukvården erbjuder vi dig: God introduktion med löpande uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är sjuksköterskestudent och har genomfört termin 3, alternativt läkarstudent och har genomfört termin 6 Har god datorvana och gärna erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har arbetat med arbetsuppgifter på delegering av sjuksköterska och/eller har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser gärna att du kan arbeta självständigt, är ansvarstagande, arbetar strukturerat och metodiskt och att kvalitet är viktigt för dig. Anställningsvillkor Anställningsform: Semestervikariat Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att vi har väckt ditt intresse och att du skickar in din ansökan till oss så snart som möjligt, vi rekryterar löpande. Vi använder specialanpassade tester i denna rekryteringsprocess för att objektivt bedöma relevant kompetens hos våra kandidater. Om du uppfyller våra grundläggande krav kommer de första testerna att skickas ut automatiskt. För att gå vidare i processen är det viktigt att du genomför testerna och uppnår godkänt resultat. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Vi utgår från vårt kontor i Farsta och arbetstiden är förlagda till kvällar, helger och röda dagar - under tider när vårdcentralen är stängd. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterska delegeras du av sjuksköterska och dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret i Farsta och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesöken använder du våra miljöklassade bilar. Våra arbetstider är förlagda till kvällar, helger och röda dagar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och innehar skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi använder specialanpassade tester i denna rekryteringsprocess för att objektivt bedöma relevant kompetens hos våra kandidater. Om du uppfyller våra grundläggande krav kommer de första testerna att skickas ut automatiskt. För att gå vidare i processen är det viktigt att du genomför testerna och uppnår godkänt resultat. Vi ser fram emot att höra från dig!
Dina arbetsuppgifter: Vill du vara en del av ett familjeföretag som äger, förvaltar, utvecklar och bygger bostäder i Stockholm? Just nu söker vi en receptionist till vår kund Einar Mattsson i sommar. I denna roll kommer du ingå i ett team som värderar god service, optimism och teamwork! Huvudsakliga arbetsgifter: -Nyckelutlämning till hyresgäster och entreprenörer -Ta emot kunder och hjälpa dem med deras ärenden -Posthantering Period: 1 juni - 31 augusti 2025 Omfattning: Ca 4 tim/dag - 2-3 dagar i veckan Arbetstider: Kl 7.00 till 11.00 Placering Hjulsta Detta är ett konsultuppdrag via oss på Clevry vilket innebär att du kommer att vara anställd via oss men arbeta ute hos Einar Mattsson under sommaren. Din profil: Vi söker dig som studerar idag och vill ha ett spännande och meriterande jobb i sommar. Till denna roll söker vi dig som har tidigare arbetat inom service och förstår vad riktigt god service är. Det är mycket meriterande om du jobbat i reception tidigare. I rollen tillkommer mycket ansvar vilket gör att det ställs höga krav på att du är noggrann och kan hantera många bollar i luften samtidigt. Du har ett prestigelöst mindset och är inte rädd att hugga i/hjälpta till där det behövs. Om oss: I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen: Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
The job As a Cargo bike driver at MoveBybike, your job is deliver goods in Stockholm using our electric cargo bicycles. You need to be at least 18 years old, must be able to communicate either in Swedish or English and be willing to adhere to assigned schedules, safety procedures, and transportation laws. We do not demand driver licens and you will be transporting various products for our customers such as parcels, batteries, food products, and more. The flexibility makes it perfect even if you are a student! Working hours You need to work at least one shift per week. Beyond that, you can work as much or as little as you would like but aligned with our needs. We operate between 8:00 through 22:00. Payment and conditions Your fixed salary is 132SEK/h with additional pay of 20SEK/h for evenings and weekends. In addition we also offer a bonus based on performance which can range up to an additional 30SEK/h for our best drivers. We offer both vehicle, clothing and mobile, so no extra expenses on your part! Equipment We provide everything you need to do the job: Advanced E-bike, a mobile phone and professional work clothes. If this sounds like a job for you; Press apply and answer the questions, and send your resume If you meet requirements you will be called in for an interview If you pass the interview you will perform a drive test with our dispatch team Once all of these steps are complete you will be contracted to work with us, and the onboarding/training will begin We hope to meet you soon. The MBB recruitment team
Välj ett jobb för att visa detaljer