Har du ett stort intresse för mat och dryck och är van att arbeta under högt tempo? KAJSAS I TULLEN söker nu driven och engagerad kassa och barpersonal till sommarsäsongenOm oss KAJSAS är ett familjeföretag, och KAJSAS I TULLEN ligger mitt i folkmyllret vid Hornstulls strand. Här serverar vi färgglada drinkar, de saftigaste burgarna och premiumkorv – allt tillagat med kärlek och noggrant utvalda råvaror. Vi arbetar som ett tajt team och ser till att alla trivs på jobbet. För oss är personlighet, samarbete och en härlig stämning lika viktiga som att maten och servicen håller högsta kvalitet. Vi har tre fasta enheter på Södermalm och vår vision är att skapa mötesplatser runt om i Stockholm, där varje gäst lämnar som en vän. På KAJSAS jobbar vi i en familjär miljö där personlighet och gruppsammanhållning är lika viktigt som kvaliteten på maten och servicen. Därför lägger vi stor vikt på att du är en öppen person som vill bidra med positiv energi till ett tight team. Vi hjälper varandra, behandlar varandra med respekt oberoende på person eller anställningsgrad, vågar fråga och visar stor omtanke för våra kollegor. Vem är du? Du är en serviceinriktad person som drivs av att skapa bra upplevelser för våra gäster. Du är resultatinriktad, driven och passionerad, och trivs i en miljö där du får ta egna initiativ och ansvar. Du är självgående och kan hantera självständiga arbetsmoment, särskilt under öppning eller när det är lugnare på dagen. Samtidigt tycker du om att jobba i team och presterar bäst som del av en grupp. Kvalitet och service är det allra viktigaste för oss, och därför tror vi att du är noggrann men samtidigt effektiv och trevlig i ditt arbete. Du gillar att hålla högt tempo och har förmågan att hantera snabba förändringar. Periodvis kan arbetet vara fysiskt krävande och arbetsdagarna långa, men du ser det som en utmaning och är motiverad av att leverera på topp. Om tjänsten Som medarbetare på KAJSAS får du lära dig jobbet direkt på plats under handledning av vår nuvarande platsansvarig. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera: Öppna och stänga enheten Arbeta i kassa och bar, där ordning och reda är särskilt viktigt Alkoholservering Hantera espressomaskin och andra köksmaskiner Hjälpa köket vid behov med beredning av mat och enklare prepp/påfyllning Städning/disk och hålla ordning på arbetsplatsen Hantera beställningar och leveranser tillsammans med kollegor och platsansvarig Du kommer också att dela ansvar med dina kollegor och platsansvarig för de olika uppgifterna. Under din uppstart får du material som hjälper dig att förstå våra arbetsprocesser. Vi ser gärna att du har minst ett till två års erfarenhet i branschen och brinner för att organisera och leda arbetsplatsen framåt. Arbetstiderna varierar med morgnar, dagar, kvällar och helger. Våra öppettider är för närvarande 10:00-19:00, och under vår/sommaren håller vi öppet till 23:00. Villkor Tjänsten vi erbjuder är en säsongsanställning med möjlighet för förlängning. Lön enligt överenskommelse. Ansökningar tas emot löpande med uppstart under mars/april. Såhär ansöker du: För att ansöka ber vi dig att skicka en fullständig ansökan med ditt CV, ett personligt brev samt en kort video där du berättar lite om dig själv. Ansökningar tas endast emot via länk. Hoppas vi hörs snart! För mer info om KAJSAS, kika in på kajsas.se eller på våra sociala medier.
Är du erfaren inom socialt arbete och vill göra skillnad i människors liv? Vi söker nu fler timvikarier som vill bidra till våra klienters utveckling och välbefinnande. Om verksamheten Patia Speciallösningar bedrivs utifrån konceptet en till en behandling. Det innebär att den placerade bor i en egen bostad med personal dygnet runt. Den placerade har således sin egen personalgrupp och det finns ej andra placerade i samma lokaler. Verksamhetens lokaler är välanpassade för ändamålet. Lokalerna är rymliga och utgörs av lägenheter på cirka 80kvm med eget rum för den placerade, personalkontor och jourrum för personal, gemensamma ytor för placerad och personal samt kök och två badrum. Verksamheten vänder sig i första hand till de barn och unga som har svårigheter att klara sin dagliga livsföring och med, utagerande beteende, aggressivt beteende och/eller annat avvikande beteende och därmed har svårigheter att fungera i grupp. Målsättning för verksamheten är att den placerade efter avslutad placering på Patia Speciallösningar ska kunna återgå till en mindre personalintensiv verksamhet såsom familjehem, stödboende eller kollektivt HVB. Verksamheten kan ta emot barn och unga i åldrarna 12-21 år. Verksamheten är belägen i Flemingsberg. Dina arbetsuppgifter I din roll som boendestödjare/timvikarie kommer du att stödja med ordinarie arbetsgrupper med stöd- och behandlingsarbetet för placerade ungdomar. Ditt arbete innefattar bland annat: Klientnära arbete baserat på deras individuella behov och vårdplaner från socialtjänsten. Stöd i form av motiverande samtal, myndighetskontakter och social färdighetsträning. Transportstöd och samverkan med andra aktörer som är viktiga för klientens utveckling. Löpande rapportering till ansvarig socialsekreterare. Administrativa uppgifter såsom daglig journalföring enligt Socialtjänstlagen. Ansvar för matlagning i samband med klientarbetet. Vi söker dig som är relationsorienterad, lyhörd och har en genuin förmåga att möta människor med olika behov och personligheter. Som boendestödjare är det viktigt att du är trygg i dig själv och van vid att fatta självständiga beslut i varierande situationer. Du har en lösningsfokuserad och flexibel attityd som gör att du kan hantera utmaningar på ett professionellt och engagerat sätt. Din starka passion för att stötta människor i svåra livssituationer och bidra till deras långsiktiga utveckling är en viktig egenskap i rollen. Du är skicklig på att skapa meningsfulla relationer med klienter och anpassa ditt arbetssätt utifrån deras unika behov. Med din drivkraft och engagemang för socialt arbete kan du göra en positiv och varaktig skillnad i klienternas liv. Dina kvalifikationer För att lyckas i rollen som timvikarie ser vi att du har: Eftergymnasial utbildning inom socialt arbete. B-körkort (krav, då tjänsten inkluderar transportstöd). Minst två års erfarenhet av att arbeta med inom socialt arbete (HVB för barn och unga är meriterande). Kompetens inom motiverande samtal och låg affektivt bemötande är meriterande. Om du går vidare i rekryteringsprocessen, kommer vi att be om ett utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister för HVB-hem samt kontroll av egna uppgifter. Vi ber dig att beställa utdraget vid ansökan. Tänk på att bifoga ditt examensbevis tillsammans med din ansökan som styrker de efterfrågade kvalifikationerna (maskera gärna de fyra sista siffrorna i personnumret enligt GDPR). Om examensbeviset inte bifogas, kan vi inte handlägga din ansökan. Varmt välkommen in med din ansökan!
Har du erfarenhet av att arbeta med klienter i behov av stöd? Vi söker nu en behandlingspedagog som vill ta nästa steg i sin karriär och göra skillnad i människors liv. Om verksamheten Patia Speciallösningar bedrivs utifrån konceptet en till en behandling. Det innebär att den placerade bor i en egen bostad med personal dygnet runt. Den placerade har således sin egen personalgrupp och det finns ej andra placerade i samma lokaler. Verksamhetens lokaler är välanpassade för ändamålet. Lokalerna är rymliga och utgörs av lägenheter på cirka 80kvm med eget rum för den placerade, personalkontor och jourrum för personal, gemensamma ytor för placerad och personal samt kök och två badrum. Verksamheten vänder sig i första hand till de barn och unga som har svårigheter att klara sin dagliga livsföring och med, utagerande beteende, aggressivt beteende och/eller annat avvikande beteende och därmed har svårigheter att fungera i grupp. Målsättning för verksamheten är att den placerade efter avslutad placering på Patia Speciallösningar ska kunna återgå till en mindre personalintensiv verksamhet såsom familjehem, stödboende eller kollektivt HVB. Verksamheten kan ta emot barn och unga i åldrarna 12-21 år. Verksamheten är belägen i Flemingsberg. Om tjänsten Vi söker nu tre behandlingspedagoger till vår verksamhet med sysselsättningsgrader enligt följande: Tjänst 1: Tjänstgöringsgrad på 93%. Tjänsten innebär arbete med dygnspass med sovande jour. Tillträde sker enligt överenskommelse. Tjänst 2: Tjänstgöringsgrad på 90%. Tjänsten innebär arbete med dygnspass med sovande jour. Tillträde 1 april 2025. Tjänst 3: Tjänstgöringsgrad på 90%. Tjänsten innebär arbete vaken natt. Tillträde 1 april 2025. Som behandlingspedagog kommer du att spela en viktig roll i vårt arbete med att stödja och hjälpa klienter till en bättre och stabilare livssituation. Du arbetar nära våra klienter och andra aktörer för att skapa en individuell och hållbar behandlingsplan. Dina arbetsuppgifter I din roll som behandlingspedagog kommer du att tillsammans med din arbetsgrupp att ansvara för stöd- och behandlingsarbetet för en ungdom. Ditt arbete innefattar bland annat: Genomföra motiverande samtal och erbjuda stöd i myndighetskontakter. Arbeta med social färdighetsträning och stödja klienter i deras utveckling. Samverka med andra viktiga aktörer för klientens utveckling och hälsa. Utföra administrativa arbetsuppgifter som daglig journalföring och upprättande samt revidering av genomförandeplaner och riskanalyser. Ansvara för månatlig rapportering till ansvarig socialsekreterare. Delta i behandlingsarbetet och hålla i behandlande samtal. Vi söker en relationsorienterad behandlingspedagog som har förmågan att möta människor med olika behov och personligheter. Du är trygg i dig själv och kan anpassa ditt arbetssätt för att skapa meningsfulla relationer med klienter, vilket är en viktig egenskap för att arbeta framgångsrikt inom socialt arbete och klientnära stöd. För att lyckas i denna roll bör du vara flexibel och ha en engagerad attityd, vilket gör att du kan hantera olika situationer och utmaningar i arbetet på ett professionellt sätt. Din drivkraft och passion för att bidra till individers utveckling och välmående är avgörande för att skapa långsiktiga förändringar i deras liv. Med ett starkt intresse för socialt arbete, beteendeförändring och att stötta människor i svåra livssituationer, kommer du att spela en viktig roll i att främja klienternas hälsa och välmående. Dina kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten som behandlingspedagog ser vi att du uppfyller följande krav: Eftergymnasial utbildning motsvarande minst två års heltidsstudier motsvarande 400 YH-poäng eller 120 HP (motsvarande SEQF nivå 6), exempelvis som behandlingspedagog, socialpedagog eller socionom. Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom socialt arbete och god kännedom om socialtjänstlagen. Du behärskar det svenska språket obehindrat i både tal och skrift. B-körkort är ett krav. Tidigare arbete med ungdomar med NPF-diagnoser, utagerande beteende, psykisk ohälsa eller samsjuklighet är meriterande. Erfarenhet av behandlingsarbete eller arbete på HVB är meriterande. Om du går vidare i rekryteringsprocessen, kommer vi att be om ett utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister för HVB-hem samt kontroll av egna uppgifter. Vi ber dig att beställa utdragen vid ansökan. Tänk på att bifoga ditt examensbevis tillsammans med din ansökan som styrker de efterfrågade kvalifikationerna (maskera gärna de fyra sista siffrorna i personnumret enligt GDPR). Om examensbeviset inte bifogas, kan vi inte handlägga din ansökan. Provanställning på sex månader tillämpas på Patia. Varmt välkommen in med din ansökan!
Brinner du för service och mötet med människor? Är du prestigelös och har en förmåga att vara proaktiv och strukturerad i ditt arbete? Då kan detta vara en tjänst för dig. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på 40% som varar under två perioder. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. För att rollen ska vara aktuell krävs det att du är tillgänglig under hela uppdragets två perioder. Start: 1 april 2025–27 juni 2025 Uppehåll/stängt: 28 juni 2025–10 augusti 2025 Start: 11 augusti- 30 september 2025 Arbetstider: mån-tors 12:00-15:00 Om företaget Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är under rekryteringsprocessen. Arbetsuppgifter Som receptionist har du en viktig roll i att skapa en välkomnande och serviceinriktad kontorsmiljö. Du arbetar nära kollegor på andra kontor och säkerställer att den dagliga driften fungerar smidigt. I rollen ansvarar du för att: • Välkomna och ta emot besökare • Hantera leveranser och koordinera med IT vid behov • Ansvara för ordning och reda i kök och allmänna utrymmen • Förbereda och städa undan fika och lunch i konferensrum • Vara tillgänglig för frågor från medarbetarna på kontoret • Utföra enklare administrativa uppgifter Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi ser med fördel att du har tidigare erfarenhet av arbete i reception eller med service. Du är en person som brinner för att göra lite extra och som tycker det är kul att befinna dig i en social miljö. Vi tror även att du är en självgående och proaktiv person med en positiv inställning. Du behöver även: • Vara flytande i svenska och engelska i tal och skrift • Ha goda kunskaper i Microsoft Office (Teams, Outlook, Excel) • Vara serviceinriktad, strukturerad och lösningsorienterad • Vara representabel och trygg i mötet med människor Övrig information Start: 1 april 2025 (1–2 dagars introduktion vecka 13) Plats: Wallingatan Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Vi söker dig som kan jobba deltid som receptionist hos en av våra kunder. Dagarna är onsdag till fredag i mars, april och maj. Därefter är det extra vid behov samt hela sommaren, om så önskas. Det vi söker är en positiv, engagerad och serviceinriktad person som vill vara med och stöta våra kunder vid behov. Du kommer att täcka upp för ordinarie personal vid frånvaro och bidra till en väl fungerande arbetsmiljö. Vanliga roller inkluderar receptionist, Office Coordinator och kontorsadministratör. Vi söker dig som: Har en stark känsla för service och trivs med att hjälpa andra Är strukturerad ordningsam och noggrann i ditt arbete Har en lösningsorienterad attityd Exempel på arbetsuppgifter: Välkomna och assistera besökare Hantera inkommande samtal och e-post Ta emot post och leveranser Sköta underhåll av konferensrum och kontorsmail Stötta med administrativa uppgifter vid behov Säkerställa ordning och reda i kontorslandskap och reception Kvalifikationer: Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska Erfarenhet av att arbeta med e-post och telefonkommunikation Goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, Teams och Outlook) Tidigare erfarenhet av kundservice eller receptionistarbete är meriterande Praktisk information: Arbetstider: Onsdag till fredag 8.00-16.30 • Arbetsplats: En av våra kunder som ligger i Solna • Anställningsform: Behovsanställning • Rekrytering och annonsering: Joyweek AB • Startdatum: Omgående • Sista ansökningsdag: Skicka in din ansökan så snart som möjligt då intervjuer sker löpande Information om tjänsten: Du kommer att vara anställd hos oss på Joyweek men agera som konsult ute hos ett av våra kundföretag. Som konsult på Joyweek kommer du att ha regelbunden och stödjande kontakt med din konsultchef och en kontaktperson ute hos kundföretaget. Om Joyweek: På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer. Gå gärna in och läs mer om vårt företag på https://www.joyweek.se/
Vi söker en driven och erfaren besöksbokare för ett konsultuppdrag hos en av våra kunder. Du kommer att arbeta i en utvecklande och trevlig arbetsmiljö med stora möjligheter att växa. Som besöksbokare kommer du bland annat att arbeta med: Kontakta potentiella kunder och boka möten Arbeta utifrån färdiga telefonlistor Skapa långsiktiga relationer Om dig Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har ett starkt driv, god kommunikationsförmåga och trivs med att arbeta mot tydliga mål. Du är student eller söker en flexibel deltidsroll med möjlighet till heltid och anställning på sikt. ÖvrigtUppdraget är på deltid och startar omgående. Du utgår från kontoret i Stockholm där du kommer att få utbildning i besöksbokning för att lyckas i rollen. Detta är ett konsultuppdrag, du väljer om du vill bli anställd av oss eller fakturera med F-skattsedel. AnsökanVälkommen med frågor, funderingar och din ansökan! Om Seemly Finance & Search Vi erbjuder effektiva lösningar inom rekrytering och konsultinhyrning. Med oss får du professionell och snabb hjälp inom rekrytering, search, interim management, konsultinhyrning och headhunting. Vi rekryterar kompetensbaserat och fördomsfritt chefer och specialister till både stora koncerner, ägarledda bolag, kommuner och kommunala bolag. Vi erbjuder även outsourcing inom redovisning och lön och hjälper bolag och dess ägare med löpande bokföring, bokslut, deklarationer, årsredovisningar, hållbarhetsredovisning och företagsrådgivning. Läs mer om oss på www.finance.seemlygroup.com
Arbetsuppgifter Avdelningen för Kvant- och Nano-fysik söker Mastersstudenter för sommararbetare som Labbassistent med forskning inom kvantteknologi. Personen som få tjänsten kommer att arbeta tillsammans med Doktorander och Postdoktorer med uppgifter som kan omfatta: simulation, design, mikro och nano-fabrikation, kryoteknik, mikrovågselektronik, optiskmätteknik och dataanalys. Aktiv forskningsprojekt inom avdelningen syftar på kvantbegränsadmätningar kvantkommunikationen och kvantinformationbehandling. Vi erbjuder - En anställning på ett ledande tekniskt universitet som skapar kunskap och kompetens för en hållbar framtid - Engagerade och ambitiösa kollegor samt en kreativ, internationell och dynamisk miljö - Handfast erfarenhet med avancerad utrustning och experimentalfysik Kvalifikationer Krav - Du ska vara antagen till utbildning på grund- eller avancerad nivå vid svenskt lärosäte Meriterande - Student på KTH - Mastersstudent i tillämpad fysik med avklarade kurser inom Kvantteknologi och Kvantfysik på avancerad nivå Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Fackliga representanter Kontaktuppgifter till https://www.kth.se/om/work-at-kth/fackrepresentanter-1.500898 Ansökan Du ansöker via KTH:s rekryteringssystem. Du som sökande har huvudansvaret för att din ansökan är komplett när den skickas in. Din kompletta ansökan ska vara KTH tillhanda senast sista dagen för ansökningsperioden Om anställningen Anställningen gäller tidsbegränsat enligt avtal - i upp till 3 mån, med tillträde enligt överenskommelse. Amanuenstjänsten är avsedd för sommararbete mellan 1 juni och 31 augusti. De exakta veckorna för arbetet kommer att schemaläggas i diskussion med den anställde. Tjänsten är avsedd för Mastersstudenter som ett sommarjobb, mellan deras kursarbeten under vår och hösttermin. Sommarjobb kommer att bjudas till kvalificerad sökande beroende på tillgång till finansiering. Övrigt Strävan efter jämställdhet, mångfald och lika villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av KTH:s värdegrund. För https://www.kth.se/om/work-at-kth/processing-of-personal-data-in-the-recruitment-process-1.823440 i samband med rekrytering. Det kan förekomma att en anställning hos KTH är placerad i säkerhetsklass. Om så är fallet för just denna anställning görs en säkerhetsprövning av sökande i enlighet med säkerhetsskyddslagen (2018:585) efter samtycke. I dessa fall är en förutsättning för anställning att sökande blir godkänd efter säkerhetsprövning. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser. Om KTH KTH är ett av Europas ledande tekniska universitet och en viktig arena för kunskapsutveckling. Som Sveriges största universitet för teknisk forskning och utbildning samlar vi studenter, forskare och fakultet från hela världen. Vår forskning och utbildning omfattar såväl naturvetenskap som alla grenar inom teknik samt arkitektur, industriell ekonomi, samhällsplanering, historia och filosofi. https://www.kth.se/om/om-kth-1.885102
Är du en person som är lekfull, ansvarstagande, omtänksam och trivs med att hjälpa människor? Då är detta jobb för dig! Arbetet skulle passa dig som studerar eller har annan sysselsättning. Jag är en glad kille som bor med min familj. Jag söker dig som vill arbeta som personlig assistent, som vill arbeta kvällar och helger. Som assistent kommer du att hjälpa mig med allt som får min vardag att fungera såsom omvårdnad, personlig hygien och matning. Du som söker behöver vara pigg och glad precis som jag. Jag behöver dig som har lätt att ta initiativ, lyhörd, ordentlig och omtänksam. Ett plus är om du har erfarenhet av att arbeta med barn. Tjänsten innebär hjälp i samband med förflyttningar, måltider och personlig hygien. Du stöttar mig med allt i vardagen där funktionsnedsättning sätter gränser, både i och utanför hemmet. Du finns som ett stöd vid lek och bus och aktiviteter. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Tidigare erfarenhet som personlig assistent men inget krav Arbetat med barn är meriterande men inget krav Du som söker ska vara tobaksfri när du arbetar I arbete med barn krävs utdrag från belastningsregistret enligt lag som lämnas till arbetsgivaren innan påbörjad anställning. Du beställer registerutdraget enligt LSS från polisen på följande sida: Barn med funktionsnedsättning, e-tjänst | Polismyndigheten (polisen.se) Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Timanställning Omfattning: Vid behov Arbetstid: Kvällar/ helger Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef: Martina Malmström [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Om DREM Vi hjälper husägare spara energi, höja värdet på sitt hus, och minska sin klimatpåverkan. Vi gör detta genom att förmedla gröna energilösningar, såsom LuftVatten- och Berg-Värmepumpar. Vi vill vara med och bidra i den gröna omställningen. Visste du att 12% av Europas koldioxidutsläpp kommer från uppvärmning av våra hus? Det är lika mycket som alla bilutsläpp tillsammans. Därför vill vi hjälpa husägare minska sin energiförbrukning, både för sin plånbok och för klimatets skull. Vi gör det genom att leverera en lösning som är Trygg, Prisvärd och Enkel för husägaren. Vi tror på den enkla devisen att en nöjd kund ger tre nya kunder. Därför är jobbar vi stenhårt för att alla våra kunder ska vara nöjda med de lösningar vi levererar. Vårt mål är 100% nöjda kunder så att vi får chansen att förmedla fler energilösningar till kunden och dennes bekanta. DREM står för Distributed Renewable Energy Movement - och vår resa har bara börjat. Vi når idag halva Sverige, men målet är Europa. Sök till oss och bli del av en tillväxtresa där du får utvecklas tillsammans med hyggliga människor, ha roligt och bidra till ett bättre klimat! Om rollen Du kommer att ha en varierande och självständig roll där du arbetar med olika typer av värmepumpinstallationer och är ansvarig för din egen servicebil. Som serviceelektriker hos oss har du stor frihet under ansvar och arbetar med hela flödet mot dina kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att utföra elvärmepumpinstallationer enligt gällande standarder och föreskrifter, självständigt genomföra service och underhåll av installerade system samt identifiera och lösa eventuella tekniska problem som kan uppstå under installation eller drift. I ditt arbete samarbetar du nära med våra värmepumpsinstallatörer för att säkerställa smidiga projektgenomföranden. Krav Erfarenhet av elinstallationer, särskilt inom elvärmepumpar. Behörighet som tredje eller fjärde års montör. Förmåga att arbeta självständigt och ta eget ansvar för projekt. Starkt engagemang för kundservice och att leverera högkvalitiga resultat.' Körkort B Vi erbjuder En stimulerande arbetsmiljö med möjligheter till personlig och professionell utveckling Chansen att vara en del av ett framstående företag med en stark arbetsgemenskap Attraktiv lön och förmåner Att bli del av ett härligt team som bryr sig och vill göra en skillnad för klimatet Möjligheten att vara med på en riktigt spännande tillväxtresa med utvecklingsmöjligheter Bra att veta om anställningen Lön: Fast lön Placering: Malmö Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid Förändra världen med oss Bli en del av DREM och förändra världen – ett hem åt gången. Skicka in din ansökan idag! *Vi vill informera dig om att det för närvarande är semesterperiod, vilket kan innebära att vår återkoppling dröjer något längre än vanligt. Vi uppskattar ditt tålamod och kommer att återkomma till dig så snart som möjligt.
Är du en passionerad barista med en känsla för service? Hos Staff by Five Moments får du chansen att arbeta på en mängd olika evenemang – från exklusiva banketter till trendiga caféer och specialbeställningar. Vi söker nu en erfaren barista för en extratjänst vid behov, där du får möjlighet att arbeta flexibelt och anpassa jobbet efter din tillgänglighet. Om rollen Som barista kommer du att spela en central roll i att leverera högkvalitativa kaffedrycker och enastående service. Du ansvarar för att: - Tillreda och servera kaffe med precision och passion - Ge gästerna en personlig och professionell upplevelse - Hantera kassaarbete och enklare servering - Hålla arbetsstationen ren och organiserad Vad vi erbjuder: Flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta på varierande evenemang En inspirerande och stödjande arbetsmiljö Möjlighet till personlig och professionell utveckling Ett fantastiskt team där din passion för kaffe och service är i fokus Vad vi söker: Du har tidigare erfarenhet som barista och goda kunskaper om kaffe och bryggtekniker Du är serviceinriktad och trivs i en fartfylld miljö Du har en positiv attityd och en förmåga att skapa en härlig atmosfär Du är noggrann, ansvarstagande och gillar att arbeta både självständigt och i team Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Läs mer om oss och ansök via vår hemsida: staffbyfivemoments.se. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer