Språkcoach - Extrajobb för språkentusiaster i Stockholm
SpeakCharlie AB
Grundskollärare

Har du ett brinnande intresse för språk, pedagogik och integration? Då vill vi komma i kontakt med dig! Vi på SpeakCharlie har siktet inställt på att förbättra integrationen för internationella talanger i Sverige. Det här gör vi genom att erbjuda skräddarsydda kurser i det svenska språket och svensk kultur. Just nu förstärker vi utbildningsteamet i Stockholm och söker dig som vill använda och utveckla dina kunskaper inom pedagogik, retorik och ledarskap. Om rollen Som språkcoach hos oss får du utbilda och coacha internationell talang i det svenska språket och samtidigt guida dem genom vardags- och arbetslivet i Sverige på ett engagerat och kreativt sätt. Vi erbjuder både grupp- och privatkurser genom klassrumsbaserad undervisning. En eller flera gånger i veckan träffar du dina deltagare på våra kunders kontor och hjälper dem att lära sig svenska med hjälp av vårt skräddarsydda material. En standardkurs hos oss är 16 lektioner à 90 minuter. Du väljer själv hur många kurser du har samtidigt utefter din tillgänglighet och efterfrågan från våra kunder. Förfrågan för nya kurser förmedlas smidigt via vår kursportal där du enkelt anmäler intresse på de kurser som passar dig. Arbetet är flexibelt och på timbasis, och passar därför utmärkt för dig som har någon annan huvudsaklig sysselsättning. För att förtydliga är detta således ett extrajobb där arbetstiderna oftast ligger inom 8-17. Vem är du? Vi söker dig som har passion för att lära ut och ett nyfiket förhållningssätt. Du har god problemlösningsförmåga och gillar att vara kreativ i ditt arbete. Vi ser att du har svenska som modersmål, och mycket goda kunskaper i engelska. Meriterande är avslutad eller pågående utbildning inom exempelvis lingvistik, språk, pedagogik, eller retorik. Har du erfarenhet av att bo och/eller resa i olika länder samt erfarenhet av att själv ha studerat flera språk kommer det att vara till din fördel i tjänsten. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt då vi just nu söker språkcoacher till alla kommande spännande uppdrag. Varmt välkommen med din ansökan!

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Välkommen på Öppet Hus på Aleris Basal hemsjukvård
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Är du undersköterska eller sjuksköterska och nyfiken på Aleris Basal hemsjukvård? Välkommen på öppet hus hos oss! Tisdagen den 4 mars kl. 17.00–19.00 öppnar vi dörrarna till Aleris Basal Hemsjukvård för att träffa dig! Är du legitimerad sjuksköterska eller utbildad undersköterska med skyddad yrkestitel? Då är du varmt välkommen att träffa våra chefer och få en inblick i hur vi arbetar för att göra skillnad i våra patienters vardag. Inom Basal hemsjukvård utför vi hemsjukvårdsbesök och arbetspassen är förlagda till kvällar, nätter och helger. Just nu söker vi sommarvikarier, tillsvidare anställda på deltid och timanställda. Vi hoppas att du vill ingå i vårt team i sommar! Under kvällen kommer vi att berätta om hur trevligt och givande det är att arbeta hos oss och svara på dina frågor. Chefer och rekryterare är på plats för att träffa dig och eventuellt erbjuda en första intervju. Under kvällen bjuder vi på dryck och tilltugg och ser fram emot en trevlig kväll tillsammans! Plats: Aleris Huvudkontor, Olivecronas väg 7, plan 1. Datum & tid: 4 mars kl. 17.00–19.00 För rollen som undersköterska hos oss krävs: Skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Giltigt B-körkort med undantag för vår verksamhet i Innerstaden som har gåslingor För rollen som sjuksköterska hos oss krävs: Att du är legitimerad sjuksköterska Har giltigt B-körkort Välkommen att registrera ditt CV hos oss! Vill du veta mer om oss på Aleris Basal hemsjukvård kan du klicka här. Vi ser fram emot att träffa dig, varmt välkommen!

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Carla B Chaufför
Carla AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Om Carla Vi på Carla vill sätta en ny standard för hur man köper bil. Vårt mål är att det ska vara lika lätt och tryggt att köpa och sälja en bil online, som allt annat man köper på nätet. Självklart ska alla bilar vara laddbara. Vårt mål är att fler människor ska kunna uppleva fördelarna med att köra elbilar. Därför har vi skapat det säkraste, mest bekväma och transparenta sättet att sälja, köpa eller leasa en elbil på. Carla grundades år 2020 i Stockholm och vi befinner oss i en spännande tillväxtfas. 4 år efter lansering är vi #1 i Sverige, har över 500 omdömen och en imponerande 4,8/5 i betyg. På Trustpilot kan du läsa mer om vad våra kunder tycker om oss: https://www.trustpilot.com/review/carla.se Om rollen Vill du ha ett av Sveriges bästa och roligaste jobb? Då har du hittat rätt! Vi söker löpande ansvarsfulla och pålitliga elbilschaufförer för hämtning och leverans av bilar till våra kunder. Som elbilschaufför på Carla är du ansiktet utåt för företaget och förväntas leverera högkvalitativ service och ett professionellt uppträdande. Nyckelkriterier: Ett genuint intresse för kundservice i världsklass Tekniskt förståelse gällande mobilappar Noggrann med känsla för detaljer Utökad kännedom om trafikregler och säkerhetsföreskrifter Stresstålighet och ett lösningsorienterat sinne God kommunikationsförmåga på svenska och engelska Giltigt B-körkort (manuell växellåda) och prickfri körning i minst 3 år Arbetet innebär mycket resande, eventuella övernattningar vid upphämtning av bilar långt bort från Stockholm Information Omfattning: avgörs i samråd med Carla och kandidaten. Körkort: Manuellt B-körkort krävs. Ort: Hela Sverige men utgångspunkt i Kungsängen för hämtning av bilar. Tidvis övernattning förekommer vid längre körsträckor Lön: 147 kr / timme + 12% i semesterersättning Arbetstider: mån-fre Lyssna på en podcast, kör häftiga bilar, och tjäna pengar! Inte dumt, eller hur? Urval och rekryteringsprocess sker löpande, så sök så snart du kan! Genom att ansöka om tjänsten här så sparar vi din ansökan till nästa gång vi har en ledig vakans hos oss! Det händer alltid saker hos oss på Carla. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Stockholm City

We are looking for new home cleaners to join our team in region Stockholm City. Right now, we are hiring employees who can work in areas such as Stockholm city, Lidingö, Södermalm and Kungsholmen . Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i region Stockholm City. Just nu är vi i behov av medarbetare som kan arbeta i områden Stockholm city, Lidingö, Södermalm och Kungsholmen. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Eventvärdar till AI-day!👩🏽‍💻
Wrknest AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Breakit söker nu ett gäng effektiva personer som letar efter en möjlighet att tjäna lite extra pengar! Breakit är Sveriges nyhetssajt om techbolag och startups. De bevakar digitaliseringen och berättar om entreprenörerna som förändrar näringslivet. Nu håller Breakit i AI-day där du kommer ansvara för förberedelse och registrering av deltagarna. Du kommer ingå i en grupp på några personer där ni kommer att få jobba med registrering, organisering och service. Vi söker personer som kan jobba den 4/3 Dina framtida arbetsuppgifter Ta emot och checka in gäster Förbereda material Vara behjälplig med allmänna frågor Garderob Vi söker dig som Studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Tycker det är roligt med service och att jobba med människor Vi ser det som meriterande Erfarenhet som värd/värdinna på event Erfarenhet inom service Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, självgående och serviceinriktad. Övrig information Start: 4 mars Plats: Stockholm Detta är en konsultanställning under en dag på Wrknest där du arbetar ute hos kund. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.

24 februari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Personlig assistent sökes till en man i Vällingby
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker nu en personlig assistent till en man i trettioårsåldern som bor tillsammans med sin familj i Vällingby. Han är rullstolsburen och du som personlig assistent behöver hjälpa till där hans funktionsvariation sätter gränser. Mycket av arbetet handlar om att hitta på sociala utomhusaktiviteter. Det kan exempelvis vara att snickra, odla och fixa i familjens trädgård, spela biljard eller tennis, åka och bowla, gå på museum eller att ta en fika. Han gillar när det händer saker runt omkring honom, och därför bör du som söker denna tjänst vara både aktiv och påhittig. Är du dessutom idrotts- och tennisintresserad ser vi det som positivt. Tjänsten är en deltidstjänst på ca. 12-13 timmar/veckan, fördelade på två arbetspass under dagtid. Arbetstiderna är klockan 11.00-17.00 på onsdagar och fredagar varje vecka. Omfattning: Deltid. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urvalet sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Denna kund söker dig som gillar att ta ansvar, visar ett stort engagemang och som sprider glädje runt dig. Detta bör genomsyra ditt arbete. Du behöver även ha god förståelse för vad arbetet som personlig assistent innebär. Att du är glad, positiv och har ett trevligt bemötande ser vi som en självklarhet. Har du dessutom gröna fingrar är det positivt. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden, vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Har erfarenhet inom personlig assistans, Är kulturellt intresserad, kreativ och idrottsintresserad, Behärskar det spanska språket väl i tal och skrift. Det är krav på att du: Är rökfri, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från Polisen vid en eventuell anställning. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta hos denna kund måste du uppvisa ett giltigt utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

24 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Driven lagerarbetare till AutoStore-lager i Rosersberg
Insitepart AB
Lager- och terminalpersonal

Dina arbetsuppgifter och profil Vi söker engagerade och målinriktade medarbetare till vår kunds AutoStore-lager i Rosersberg. Här arbetar vi i en högteknologisk och tempofylld miljö med tydliga måltal, där du som trivs med att arbeta mot uppsatta mål och ständigt förbättra dina prestationer kommer att passa perfekt. Som en del av teamet kommer du att hantera orderplock och packning med hjälp av AutoStore-robotar, där noggrannhet, effektivitet och siffror står i fokus. Vi söker dig som har en tävlingsinriktad inställning, gillar att mäta din prestation och drivs av att slå tidigare resultat. Du är student på heltid (100 %) eller har en annan sysselsättning på minst 50 %. Du trivs i en dynamisk miljö och motiveras av tydliga mål och uppföljning. Du gillar siffror, effektivisering och att ständigt förbättra dina resultat. Om detta låter som något för dig, tveka då inte att söka redan idag Villkor Arbetstiderna är förlagda mån-fre 07:00-16:00 & 10:00-19:00. Du ska kunna arbeta minst 3 dagar i veckan. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Du ska ha truckkort. Insitepart tillämpar utdrag ur brottsregistret hos de kandidater vi väljer att anställa På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

22 februari 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Extrajobb i Stockholm
Joyweek AB
Kontorsreceptionister

Vi söker dig som önskar ett extrajobb vid sidan av dina studier. Vi söker en positiv, engagerad och serviceinriktad person som vill vara med och stöta våra kunder vid behov. Du kommer att täcka upp för ordinarie personal vid frånvaro och bidra till en väl fungerande arbetsmiljö. Vanliga roller inkluderar receptionist, Office Coordinator och kontorsadministratör. Vi söker dig som: Har en stark känsla för service och trivs med att hjälpa andra Är strukturerad och har ett öga för detaljer, med förmåga att hålla arbetsmiljön snygg och inbjudande Är ordningsam och noggrann i ditt arbete Har en lösningsorienterad attityd och kan hantera olika situationer på ett yrke Exempel på arbetsuppgifter: Välkomna och assistera besökare Hantera inkommande samtal och e-post Ta emot post och leveranser Sköta underhåll av konferensrum och kontorsmil Stötta med administrativa uppgifter vid behov Säkerställa ordning och reda i kontorslandskap och reception Kvalifikationer: Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska Erfarenhet av att arbeta med e-post och telefonkommunikation Goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, Teams och Outlook) Tidigare erfarenhet av kundservice eller receptionistarbete är meriterande, men Krav : Annan huvudsaklig sysselsättning Praktisk information: Arbetstider: Varierar beroende på kundens behov, men arbetet är under kontorstider. • Arbetsplats: Joyweeks kunder i Stockholmsområdet • Anställningsform: Behovsanställning • Rekrytering och annonsering: Joyweek AB • Startdatum: Omgående • Sista ansökningsdag: Skicka in din ansökan så snart som möjligt då intervjuer sker löpande Information om tjänsten: Du kommer att vara anställd hos oss på Joyweek men agera som konsult, vid behov, ute hos våra kundföretag. Som konsult på Joyweek kommer du att ha regelbunden och stödjande kontakt med din konsultchef och en kontaktperson ute hos kundföretaget. Om Joyweek: På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer. Gå gärna in och läs mer om vårt företag på https://www.joyweek.se/

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Timanställd Undersköterska/BMA, Primärvården
Unilabs AB
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. Vårt område Stockholm Sydväst består av 10 primärvårdsmottagningar och sträcker sig från Odenplan till Södertälje. Hit söker vi en Undersköterska eller Biomedicinsk Analytiker för en timanställning, till en omväxlande och lärorik tjänst. VAD Som en del av vårt team inom Primärvård Stockholm är du en viktig del i vårt arbete med att möta patienter som söker sig till Unilabs för provtagning. Här tar du prover på barn över 2 år och vuxna och arbetar även laborativt med provberedning samt analysarbete. Kvalitet är mycket viktigt för oss och därför är kvalitets- och patientsäkerhetsarbete en självklar del i arbetet. Vi vill kunna erbjuda en arbetsplats där vi som ett arbetslag ställer upp för varandra och täcker upp när det behövs. Vi satsar därför på individuell kompetensutveckling för att alla våra medarbetare ska ha en bred kompetens och kunna utföra flera olika arbetsuppgifter. Vi tror att detta är viktig del i att bygga ett starkt team. Vi söker nu dig som vill bli en del av Unilabs Primärvård, med placering i Stockholm Sydväst. Tjänsten är en timanställning med start enligt överenskommelse. VEM På Unilabs väger inställning lika tungt som kompetens. Vi tror därför att du som person har en stark personlig driftkraft och ett öppet och flexibelt sinne med en förmåga att hitta nya lösningar. Vi tror även att du är kommunikativ och lyhörd inför medarbetare, patienters och remitterades behov och har en hög grad av servicekänsla. Till den här tjänsten söker vi dig som: - är legitimerad Biomedicinsk Analytiker eller har motsvarande högskoleutbildning, eller är legitimerad Undersköterska - talar och skriver svenska på en god nivå. Du kommer att få en upplärning inom provtagning så att du känner dig trygg med de moment som tjänsten kräver. Har du redan erfarenhet av detta är det givetvis en fördel. Unilabs AB är idag en ledande aktör inom radiologi och laboratoriemedicin och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, näraakuter, primärvårdslaboratorier, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Det är en verksamhet med full fart i en lugn omgivning med stor variation. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1,200 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se Intresserad? Kul! Vi jobbar löpande med urval och intervjuer så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor så är du välkommen att kontakta Tieba El-Tai: [email protected]. Välkommen med din ansökan! Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.

21 februari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Undersköterska till Aleris Basal hemsjukvård Innerstaden
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Vi utgår från vårt kontor på Sabbatsbergs sjukhus och arbetstiden är förlagda till kvällar, helger och röda dagar - under tider när vårdcentralen är stängd. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterska delegeras du av sjuksköterska och dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret på Sabbatsbergs sjukhus vid Odenplan, och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. På innerstadens enhet har vi både gå- och bilslingor. Detta innebär att du tar dig runt i våra miljöklassade bilar, alternativt till fots. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och innehar skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi använder specialanpassade tester i denna rekryteringsprocess för att objektivt bedöma relevant kompetens hos våra kandidater. Om du uppfyller våra grundläggande krav kommer de första testerna att skickas ut automatiskt. För att gå vidare i processen är det viktigt att du genomför testerna och uppnår godkänt resultat. Vi ser fram emot att höra från dig!

21 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025