Är du en serviceinriktad person som älskar att skapa minnesvärda upplevelser för gäster? Hos Staff by Five Moments får du chansen att arbeta på en mängd olika evenemang – från exklusiva banketter till trendiga cocktailfester, och mycket mer! Vi söker nu en ÀLa Carte Servis till vårt team. Som À la Carte Servis kommer du att vara en viktig del av våra gästers upplevelse. Dina arbetsuppgifter inkluderar att ta emot beställningar, servera mat och dryck, slå in beställningar i kassan och säkerställa att varje gäst får en exceptionell service. Vad vi erbjuder: Flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta på varierande evenemang. En inspirerande och stödjande arbetsmiljö. Möjlighet till personlig och professionell utveckling. En chans att arbeta med ett fantastiskt team där din personlighet och engagemang är i fokus. Vad vi söker: Erfarenhet inom servering, gärna från à la carte-miljö, men vi ser även positivt på om du är ny inom branschen och har en vilja att lära dig. Ett positivt och professionellt förhållningssätt. Förmåga att arbeta i ett högt tempo och ge service av högsta kvalitet. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Läs mer om oss och ansök via vår hemsida: staffbyfivemoments.se. Vi ser fram emot att höra från dig!
Är du en serviceinriktad person som brinner för att skapa minnesvärda upplevelser för gäster?Hos Staff by Five Moments får du chansen att arbeta på en mängd olika evenemang – från exklusiva banketter till trendiga cocktailfester, och mycket mer! Vi söker nu en Garderobiär till vårt team. Som garderobiär kommer du att spela en central roll i att ge våra gäster en smidig och trevlig upplevelse genom att ta hand om deras kläder och tillhörigheter. Du ansvarar för att ge gästerna bästa möjliga service när de lämnar in och hämtar sina saker, samtidigt som du håller garderoben organiserad och säker. Vad vi erbjuder: Flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta på varierande evenemang. En inspirerande och stödjande arbetsmiljö. Möjlighet till personlig och professionell utveckling. En chans att arbeta med ett fantastiskt team där din personlighet och engagemang är i fokus. Vad vi söker: Ett positivt och professionellt förhållningssätt. Förmåga att ge service av högsta kvalitet och skapa en trivsam upplevelse för våra gäster. Förmåga att hålla ordning och hantera kläder och tillhörigheter med omsorg. Erfarenhet från kundservice eller liknande är meriterande, men vi ser gärna att du som är ny inom branschen också söker och har en vilja att lära dig. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Läs mer om oss och ansök via vår hemsida: staffbyfivemoments.se. Vi ser fram emot att höra från dig!
Är du en passionerad och kreativ bartender som vill vara med och skapa oförglömliga upplevelser på exklusiva event och fester? Då är Staff by Five Moments rätt plats för dig! Vi söker nu en driven och erfaren Bartender till vårt fantastiska team. Hos oss får du möjlighet att arbeta på en mängd spännande evenemang, från stiliga banketter och företagsevenemang till livliga cocktailpartyn. Du kommer att vara en nyckelperson för att leverera innovativa och smakfulla drinkar och skapa en atmosfär där gästerna känner sig välkomna och omhändertagna. Vad vi erbjuder: Flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta på varierande evenemang. En inspirerande och stödjande arbetsmiljö. Möjlighet till personlig och professionell utveckling. Ett fantastiskt team där din kreativitet och engagemang står i fokus. Vad vi söker: Erfarenhet som bartender, gärna från event eller cocktailbarer. God kunskap om drinkar och bartenders tekniker. Ett positivt och professionellt förhållningssätt samt förmåga att arbeta i högt tempo. Förmåga att skapa en inbjudande atmosfär och ge en exceptionell service. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och skapa magiska upplevelser för våra gäster? Läs mer och ansök via vår hemsida: staffbyfivemoments.se. Vi ser fram emot att höra från dig
Om företaget Konradssons Kakel är en av Sveriges största leverantörer av kakel och klinker. Utmärkande för Konradssons är känslan för kvalitet och service, samt dess breda och djupa sortiment. På Konradssons arbetar vi i en företagskultur av högt medarbetarengagemang, i en platt organisation. Vi som jobbar här har ett genuint intresse av kakel och klinker, inredning, service och kvalitet. På Konradssons i Bromma har vi ett brett sortiment och en av Stockholms fräschaste bad- och kakelutställningar samt en proffsbutik för våra hantverkskunder. Vi är ett härligt arbetslag som drivs av att ge bästa service till våra kunder. Du kan läsa mer om demhär! Din roll Konradssons Kakel söker nu en butiksäljare på deltidtill sitt team i Bromma. I din roll kommer du att erbjuda högkvalitativ kundservice och fungera som experten inom kakel och klinker, från att bistå med färgval till materialrekommendationer. Konradssons Kakel fungerar även som återförsäljare för ledande leverantörer inom badrumsutrustning och badrumsinredning. Det ingår även att hjälpa kunder över telefon och mejl samt via inbokade möten för rådgivning. I det dagliga arbetet hjälps ni åt att se till att det är snyggt i butiken. Huvudsakliga arbetsuppgifter Bidra med god kundservice Sköta den dagliga verksamheten Ge råd om klinker, kakel och badrumsinredning Din profil Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat i butik alternativt med kundkontakt. Du behöver även ha god datavana och det är meriterande om du har arbetat i Navision. För denna roll behöver du vara flytande i svenska i tal och skrift.Som person är du anpassningsbar, serviceinriktad och lösningsorienterad. Detta är en roll på 60% där du kommer att arbeta följande dagar och tider: Dagar: Jämna veckor: onsdag, torsdag och fredag Ojämna veckor: onsdag, torsdag, fredag ochlördag Arbetstider: Vardagar: 09:45-18:15 Lördagar: 09:45-16:15 Du kommer att vara konsult via oss på Clevry men arbeta på plats på Konradssons Kakel i Bromma. Uppdraget startar omgående och är inledningsvis till årsskiftetmed arbete under sommaren. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar Konradssons Kakelmed konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på[email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedInClevry Sweden
Om Carla Vi på Carla vill sätta en ny standard för hur man köper bil. Vårt mål är att det ska vara lika lätt och tryggt att köpa och sälja en bil online, som allt annat man köper på nätet. Självklart ska alla bilar vara laddbara. Vårt mål är att fler människor ska kunna uppleva fördelarna med att köra elbilar. Därför har vi skapat det säkraste, mest bekväma och transparenta sättet att sälja, köpa eller leasa en elbil på. Carla grundades år 2020 i Stockholm och vi befinner oss i en spännande tillväxtfas. 4 år efter lansering är vi #1 i Sverige, har över 500 omdömen och en imponerande 4,8/5 i betyg. På Trustpilot kan du läsa mer om vad våra kunder tycker om oss: https://www.trustpilot.com/review/carla.se Om rollen Vill du ha ett av Sveriges bästa och roligaste jobb? Då har du hittat rätt! Vi söker löpande ansvarsfulla och pålitliga elbilschaufförer för hämtning och leverans av bilar till våra kunder. Som elbilschaufför på Carlaär du ansiktet utåt för företaget och förväntas leverera högkvalitativ service och ett professionellt uppträdande. Nyckelkriterier: Ett genuint intresse för kundservice i världsklass Tekniskt förståelse gällande mobilappar Noggrann med känsla för detaljer Utökad kännedom om trafikregler och säkerhetsföreskrifter Stresstålighet och ett lösningsorienterat sinne God kommunikationsförmåga på svenska och engelska Giltigt B-körkort (manuell växellåda) och prickfri körning i minst 3 år Arbetet innebär mycket resande, eventuella övernattningar vid upphämtning av bilar långt bort från Stockholm Information Omfattning: avgörs i samråd med Carla och kandidaten. Körkort: Manuellt B-körkort krävs. Ort: Hela Sverige men utgångspunkt i Kungsängen för hämtning av bilar. Tidvis övernattning förekommer vid längre körsträckor Lön: 147 kr / timme + 12% i semesterersättning Arbetstider: mån-fre Lyssna på en podcast, kör häftiga bilar, och tjäna pengar! Inte dumt, eller hur? Urval och rekryteringsprocess sker löpande, så sök så snart du kan! Genom att ansöka om tjänsten här så sparar vi din ansökan till nästa gång vi har en ledig vakans hos oss! Det händer alltid saker hos oss på Carla. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Välkommen till Capio Vårdcentral Kungsholmen! Vi finns centralt beläget ett stenkast från Stockholms stadshus i Serafimerlasarettets vackra och anrika lokaler, fem minuters promenad från Centralen. I dagsläget har vi cirka 16 500 listade patienter och är därmed en av de större vårdcentralerna i Stockholms innerstad. Här finns mycket och hög kompetens samlad och vi arbetar tillsammans med nära kontakt och korta beslutsvägar. Din roll Vi söker nu en distriktssköterska eller sjuksköterska med erfarenhet av arbete på vårdcentral och hoppas hitta dig som delar vår passion för nytänkande och utveckling. Gör du det kan vi erbjuda dig en inspirerande tillvaro tillsammans med drivna och kompetenta medarbetare. I rollen ingår sedvanliga arbetsuppgifter för distriktssköterskor/sjuksköterskor på mottagning. Det finns också möjlighet för administrativt hemarbete i viss omfattning. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en varm arbetsplats med högt i tak och mycket kunnande. Här finns goda möjligheter för dig att utvecklas professionellt i en miljö som slår det mesta. Just nu befinner vi oss i en spännande fas med fokus på att utveckla framtidens primärvård för att på bästa sätt möta morgondagens behov. Tjänsten som vi söker att tillsätta är en timanställning. Låter detta intressant? I så fall vill vi gärna komma i kontakt med dig för att berätta mer om vad vi kan erbjuda dig. Om dig Vi söker dig som är distriktsköterska eller legitimerad sjuksköterska med erfarenhet av arbete på vårdcentral. Du behöver ha god vana av arbete inom primärvården. Du delar vår passion för utveckling liksom ambitionen att ligga i framkant när det kommer till att erbjuda våra patienter vård av högsta kvalitet. Du är bra på att jobba strukturerat genom att planera, organisera och prioritera din arbetsdag. Du arbetar utifrån individens behov på ett öppet, lyhört och lösningsfokuserat sätt. Vi söker en kollega som är trygg i sin yrkesroll, nytänkande med en ”fixar-mentalitet” som ser möjligheter framför hinder. Har du specialistkunskaper inom Astma/KOL eller diabetes är det meriterande, men inget krav. Publicerat: 2025-01-31 Sista ansökningsdag: 2025-03-03
Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Liljeholmen! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Vi söker en manlig personlig assistent till en av våra kunder, önskvärt är att du är 25 år eller äldre. Kundens intresse är sport, det skulle vara om roligt om du också är sportintresserad.Arbetsuppgifterna är att hjälpa vår kund med personlig omvårdnad, matlagning, städning samt att följa med honom jobbet.Vem är du? Du är en ärlig och pålitlig person som genuint tycker om att arbeta och du äger förmågan att kunna skapa en harmonisk atmosfär omkring dig. Du bör ha stor empati, ha tålamod samt kunna sätta dig in i en annan människas situation och vara mycket lyhörd. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som personlig assistent eller har annan erfarenhet som kan vara likvärdig. Som person har du en god social förmåga, ser till hela kundens behov, är noggrann och ansvarstagande samt har ett gott bemötande.Krav är att du är vaccinerad mot Covid-19 samt inte har något i belastningsregistret. Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Just nu söker vi fast personal samt dig som vill arbeta extra vid behovDag, kväll och helgpass. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!
Om tjänstenVi söker dig som vill arbeta som personlig assistent som vikarie vid behov hos en kille i 25 - års åldern . Kunden har enCp -skada och Autism boendes i Bagarmossen. Vår kunds intressen är bland annat musik, dans, gå på konserter ,åka på utflykter och träna . Du behöver vara van vid att hantera rullstol. Måndag till fredag dagtid är kunden på daglig verksamhet där du som assistent följer med. För att bli aktuell för denna tjänst krävs det att du kan arbeta flexibla arbetstider vid ordinarie assistenters frånvaro vardag som helg. Främst dagtid och kvällstid. Kan du även arbeta nätter så är det extra meriterande Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Lyft kan förekomma vid manuella förflyttningar Följa med på aktiviteter Tjänsten innebär arbetspass förlagda enligt följande arbetstider: Vardagar: 7.00-15.00. 11.00-19.00. 15.00-21.00 Vaken natt 21.00-07.00 Helger: 09.00-18.00. 12.00-21.00. Vaken natt: 21.00-10.00. Om dig: Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov. Som person är du lyhörd, lösningsfokuserad, initiativtagande i din personlighet och en engagerande lagspelare då kunden har dubbelassistans . Du behöver vara fysisk stark eftersom manuella förflyttningar förekommer. Du kan inte vara allergisk det finns pälsdjur i hemmet. Meriterande : Erfarenhet inom kommunikationsstöd samt kunskaper om olika funktionsnedsättningar. Yrkesmässig erfarenhet av arbete som personlig assistent. Yrkesmässig erfarenhet av kundens funktionsvariation Krav: Flexibel till arbetstider främst dag och kvällstid vardag som helg. Fysisk stark då manuella förflyttningar förekommer Ej allergisk mot pälsdjur God svenska i tal och skrift Omfattning:1-2Vikarie vid behov Tillträde: Omgående , tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal Om rekryteringsprocessen:Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia . För dig med anställningsstöd: Bonzi personligt stödär ett inkluderande företag.Vi välkomnaralla sökanden och även du som har rätt till någon form avanställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du ävenmeddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Bonzi är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om oss:Bonzi personligt stöd är ett företag som administrerar personlig assistans, boendestöd ledsagar- och avlösarservice. Vårt kontor finns i Skarpnäck.
Brinner du för att skydda vår planet och har en talang för försäljning? Naturskyddsföreningen i Stockholm söker nu modiga och utåtriktade värvare till vårt dynamiska team. Vill du ta ställning för en frisk och levande planet och en hållbar framtid? Vill du jobba 6 timmar per dag, livet är trots allt inte bara arbete. Utvidga ditt nätverk, arbeta med fantastiska kollegor. Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning eller kommunikation Har hög social kompetens och älskar att engagera människor Är modig och inte rädd för att möta nya människor på stan. Din roll: Möta människor på stan och inspirera dom att bli månadsgivare och medlemmar. Kommunicera effektivt och engagerande om våra viktiga miljöfrågor. Bidra till att öka vår medlemsbas och därmed vårt genomslag för miljön. Vi erbjuder: Två olika anställningsformer. En flexibel anställning för dig som vill ha det. Möjlighet till fast anställning med månadslön och SL-kort. Marknadens kanske bästa sälj och marknadsutbildning. Daglig coachning och träning. Goda karriärmöjligheter. Join the good Guys – save the planet. Ansök nu! Om Naturskyddsföreningen Naturskyddsföreningen är Sveriges största miljöorganisation och en folkrörelse som sedan 1909 står upp för naturen. Vi sprider kunskap, bildar opinion och påverkar beslutsfattare – lokalt, nationellt och globalt. Klimat, skog, jordbruk, miljögifter, vatten, hav och hållbar konsumtion är våra viktigaste arbetsområden. Bra Miljöval är vår miljömärkning och Sveriges Natur vår medlemstidning. Välkommen att bli medlem, engagera dig eller skänk en gåva. Tillsammans har vi kraft att förändra. Naturskyddsföreningen vill vara en inkluderande folkrörelse som speglar samhället, och vi vill att det ska genomsyra hela vår verksamhet. Vi vill vara en arbetsplats som är attraktiv för alla, eftersom vi tror att en variation av perspektiv, erfarenheter och bakgrund gör oss ännu starkare. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Övrigt Tjänsten är antingenen tillsvidareanställning på 75% med månadslön. Du arbetar fem dagar i veckan. Eller en visstidsanställning på mellan tre och fem dagar i veckan.Tillträde snarast enligt överenskommelse. Naturskyddsföreningen tillämpar provanställning. Vi värnar om våra medarbetares hälsa och erbjuder bland annat både friskvårdsbidrag och friskvårdstimme. Frågor Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vid frågor om rekryteringsprocessen eller tjänstens innehåll, kontakta: Raluca Roiescu,F2F chef,073-782 01 65,[email protected] Göran BeskowF2F säljledare073-675 57 17 [email protected] Fackliga kontaktpersoner Unionen:@Jakob Svensson,072-014 87 84 Saco:@Petra Holgersson, 072-565 44 05
Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Solna! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Vi söker en personlig assistent till en mycket positiv, aktiv och sportig tjej i 30årsåldern.Hon är intresserad av att bio, gå på gym/workout och träffa kompisar samt att spela elhockey och bågskytte. Hon har som mål med sin assistans att kunna bli mer självständig och göra saker mer spontant. Vem är du? Du som söker tjänsten är tjej, mellan 20 år och 35 år och du bör vara aktiv, glad och pigg samt vara intresserad av idrott och att träffa människor. Du kan hantera spontana utflykter och händelser. Du är noggrann, ansvarsfull och strukturerad samt har förmågan att lyssna in andra personer och förstå arbetet som personlig assistent. Det är också viktigt att du är ärlig, tycker om att arbeta och har förmåga att skapa en positiv atmosfär omkring dig.En positiv egenskap vi gärna ser är att du är initiativrik, och gärna kommer med egna förslag om idéer och saker att hitta på! Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Timvikarier vid behov, finns även möjlighet till fasta pass för rätt person. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer