Rozen Cleanär en av Stockholms bäst rekommenderade städfirmor både bland kunder och personal. Vi hjälper våra kunder runt om i Stockholmtill en enklare vardag med städning varje, varannan eller var fjärdevecka i deras hem och vill ge dem den bästa service med ett skinande rent hem med det lilla extra. Just nu söker vi personal som kan jobba i förorter så som Lidingö, Danderyd, Täby och liknande. ArbetsuppgifterDu kommer att utföra fönsterputsning, flyttstädning och storstädning hos våra kunder. Vissa uppdrag utför du själv och på andra uppdrag arbetar du tillsammans med vårt härliga Storstädningsteam. Anställningen inleds med fönsterputs- och städutbildning med en av våra kvalitetschefer. Vi söker dig som: Har minst2 årserfarenhet eller mer av fönsterputsning Tycker om att göra ett bra jobb och ger alltid 100% Noggrann & ordningsam Självgående & ansvarsfull Pålitlig & lojal Positiv inställning Bra på attpassa tideroch följa instruktioner Behärskar antingensvenskaellerengelskaspråket någorlunda Arbetstillståndi Sverige Rozen Clean erbjuder: Individuell lönesättning Reseersättning 12% i semesterersättning Säsongsanställning Foraförsäkring med tjänstepension Städutbildning Trevliga kollegor med god sammanhållning och stämning bland våra medarbetare Vi åker kommunalt till våra kunder, alternativt med egen bil Arbetstider måndag till fredag 8-17 ellerenligt överenskommelse Rozen Clean AB är ett växande och familjärt städföretag med privat- och företagskunder i Stockholm, Uppsala och Nyköping. Vi har mycket fina recensioner från våra kunder och anställda. Rozen Clean is one of Stockholm's best recommended cleaning companies among both customers and staff. We help our customers around Stockholm to a easier everyday life with cleaning every, every other or every fourth week in their homes and want to give them the best service with a shiny clean home with that little extra touch. Right now we are looking for staff who can work in suburbs such as Lidingö, Danderyd and Täby. Responsibilities:You will perform window-cleaning, move-out cleaning and deep-cleaning for our customers. You will be responsible forsome assignments yourself and on other assignments you will work together with our wonderful deepcleaning-team. The job will start with training together with one of our quality managers. We are looking for someone who: Have at least 2 years experience or more in window-cleaning Likes to do a good job and always gives 100% Accurate & orderly Self-motivated & responsible Reliable & loyal Positive attitude Always arrive on time and good at following instructions. Speak and understand either Swedish or English Work permit in Sweden Rozen Clean offer: Salary in line with the collective agreement Individual salary setting Travel compensation 12% in vacation pay Seasonal employment Fora-insurance with pension Training in cleaning Nice colleagues with good cooperation and atmosphere among our employees We travel by public transport to our customers, or buy own car Working hours Monday to Friday 8-17 or as agreed Rozen Clean AB is a growing and family-oriented cleaning company with private and corporate customers in Stockholm, Uppsala and Nyköping. We have very good reviews from our customers and employees.
Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som sjuksköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Hos oss på Aleris Hemsjukvårderbjuds du en arbetsplats med ett gott arbetsklimat och en välorganiserad verksamhet där våra värdeord – Ansvarsfullt, Enkelt och Innovativt – genomsyrar allt vi gör.Inom Basal hemsjukvård arbetar vi på uppdrag av regioner, kommuner och privata aktöreroch fungerar som deras förlängda arm när de har stängt. Detta innebär att vi utför hemsjukvårdsbesökpå kvällar, nätter och helger. Rollen Som sjuksköterska hos oss har du ett varierande arbete där du både arbetsleder undersköterskor och utför hembesök hos våra patienter. Arbetsuppgifterna innefattar enklare medicinska insatser till insatser med avancerad medicinsk utrustning och teknik. Vi hanterar även larm från 1177 och SOS Alarm. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg ute på slingorna. Hos oss har du alltid ett team av administrativ personal som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Just nu söker vi sjuksköterskor till båda våra kontor i Västerort. Du kan antingen utgå från vårBrommaenhet, med kontor beläget vid Brommaplan ellervår Solnaenhet med kontor iSollentuna. Patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område och för att ta dig mellan patientbesök använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Alerisfår du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi dig även: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska eller distriktssköterska medminst två års erfarenhet Har B-körkort Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet TakeCare Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Tidigare arbetslivserfarenhet inom hemsjukvården är mycket meriterande. Du är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du är en positiv, engagerad och kommunikativ person som aktivt vill bidra till vår gemenskap och utveckling. Du är trygg i din yrkesroll, har lätt för att samarbeta och har en bred medicinsk kompetens. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställningeller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!
Stockholm Sport Academy söker nu nya kollegor med start i januari. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn och ungdomsträning, nybörjare till avancerad. I rollen som idrottspedagog är du med och undervisar i sporterna akrobatik och/eller parkour. Du behöver själv inte ha någon erfarenhet från sporterna, men du behöver ha en vilja att lära dig mer och utvecklas. Vi söker efter dig som vill arbeta med barn och ungdomar och se dom utvecklas. Du ska kunna skapa en bra kontakt med barnen och med deras föräldrar på plats. Det är meriterande men inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare då du kommer få utbildning i metodik och träningskoncept från oss. För denna roll läggs största vikten på dina personliga egenskaper. Det finns möjligheter att mellan 2-15 timmar i veckan. Träningen bedrivs i idrottshallar runt om i och utanför Stockholm. Vi erbjuder: Utbildning (Idrottskoncept, HLR och metodik) Personlig utveckling med möjlighet att avancera Trevliga kollegor Möjlighet att jobba på flera platser runt om i Stockholm Ledarskapsmerit till CV Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket även ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.
Har du erfarenhet av service och är tillgänglig från 27 januari och minst en månad framåt? Vi söker dig som gillaratt möta människor och skapa en välkomnande atmosfär. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start 27/1 och minst en månad framåt. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hosföretaget. Det finns mycket goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Vi kan per idag inte säga vilket företag det är till men vi kommer givetvis att berätta det under processens gång, som senast när vi ses på intervju. Det vi kan berätta är attföretaget värdesätter service och professionalism. Du blir en viktig del av deras verksamhet och har en central roll i att skapa ett positivt första intryck för både besökare och medarbetare. Kontoret har en trivsam arbetsmiljö där du har möjlighet att bidra till en smidig och välorganiserad vardag. Arbetsuppgifter I rollen somreceptionist är du företagets ansikte utåt och en central del av den dagliga verksamheten. Du ansvarar för att skapa en välkomnande miljö för både besökare och medarbetare. Din roll är varierande och kräver en känsla för service och ett öga för detaljer. Du kommer att ta emot besökare, hantera inkommande samtal och se till att konferensrum och pentry alltid är i toppskick. Det ingår även att fixa med kaffe och fika samt göra mindre inköp för att hålla köket och receptionen välförsedda. Ta emot och välkomna besökare samt skapa ett professionellt första intryck Koppla inkommande telefonsamtal och hantera enklare frågor via telefon Ansvara för att konferensrum är iordningställda och redo för möten med exempelvis kaffe och fika Hålla pentryt i ordning och se till att kaffemaskinen fungerar som den ska Göra inköp av fika, kaffe och andra nödvändigheter Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från serviceyrke, med affärsmässighet och ett genuint servicetänk Meriterande om du tidigare har jobbat som receptionist och har erfarenhet av att arbeta övertelefon och ansikte mot ansikte. För att trivas i rollen som receptionist är du en person med ett naturligt servicetänk och en vilja att alltid sätta kunden i fokus. Du har lätt för att kommunicera med olika typer av människor och skapar en välkomnande och professionell atmosfär, både i personliga möten och via telefon. Som receptionist är det viktigt att du är hjälpsam och trivs med att vara den som stöttar kollegor och gäster i stort som smått. Du har förmågan att hålla dig lugn och lösningsorienterad även när det är mycket att göra, och du ser till att varje situation hanteras med noggrannhet och affärsmässighet. Övrig information Start: 27 januariPlats: StockholmLön: Enligt överenskommelseVi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-01-24
Om bolaget OmsorgsCompagniet har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. OmsorgsCompagniet driver verksamheter inom personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd, stödboende, LSS boende samt träningsboende . Vi har idag ca 1000 medarbetare inom koncernen och är helt privatägda. Vi söker nu medarbetare på ett längre vikariat samt på timmarsom med sin kunskap, sitt engagemang och positiva framtoning vill arbeta hos oss. För rätt person kan det leda till en fast tjänst i framtiden. Tjänsterna kommer främst vara dagtid, kvällar och helger, i enstaka fall även pass med sovande jour. Serviceboendet i Bromma är beläget vid Brommaplan. Målgruppen tillhör personkrets 1, vuxna från 18 år med lindrig utvecklingsstörning, autism eller autismliknande tillstånd. Vi har väl upprättade samarbeten med beroendemottagningar och psykiatrienheter. Boendet består av 14 lägenheter i två fastigheter där även andra hyresgäster bor. Det är tillåtet att ha husdjur i sin lägenhet. Vår gemensamhetslokal är bemannad dygnet runt. I lokalen finns även möjlighet till gemensamma aktiviteter, socialt umgänge, matlagning och gemensamma måltider. Vi erbjuder och är flexibla samt anpassar individuella lösningar till socialtjänsten och den boendes önskemål. Arbetsuppgifterna är att ge den boende stöd i vardagen, följa upp kontakt med vård och myndigheter. I dina arbetsuppgifter ingår administrativa och praktiska arbetsuppgifter. Arbetstiderna är dygnet runt där sovande jour ingår samt dags- eller kvällspass. Du som söker tjänsten är trygg, stabil och ödmjuk. Vi förväntar oss att du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Du relaterar till andra människor på ett lyhört och smidigt sätt och du tar ansvar för att hitta lösningar på situationer som kan uppstå under arbetstid. Du skall tycka om att arbeta nära klienterna och motivera till förändring. Vi erbjuder många gemensamma aktiviteter med fokus på hälsa och träning. Vi vill att du har tvåårig eftergymnasial utbildning motsvarande yrkeshögskola eller folkhögskola med pedagogisk eller social och beteendeinriktning. Du har tidigare erfarenhet inom vård- och omsorgsområdet liksom erfarenhet av behandlingsarbete med vuxna. Rekryteringsprocessen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Så skicka din ansökan redan idag! OmsorgsCompagniet har som policy att begära in registerutdrag på samtliga personer vi anställer. Beställ gärna utdraget redan nu så du hinner få hem det. Du hittar utdraget på polisens hemsida, https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...
Dina arbetsuppgifter och profil Vi söker dig som är strukturerad, tekniskt intresserad och vill anta nästa utmaning som Konfigurationstekniker i Rosersberg. I denna roll kommer du att ansvara för att planera och utföra olika produktlivscykeltjänster (PLS). Detta innebär att du planerar arbetsflödet för serviceordrar, utför de beställda tjänsterna och kommunicerar med både interna och externa intressenter. För att lyckas i rollen ser vi att du är en lagspelare med förmåga att lösa problem och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är självgående och kan hantera en föränderlig arbetsmiljö där planering och flexibilitet är avgörande. Vi söker dig som alltid strävar efter att förbättra arbetsflödet och utvecklas i din roll. För att kunna gå vidare i denna process behöver du vara student på heltid (100%) eller ha en annan sysselsättning på minst 50% (deltidsjobb). I denna tjänst finns det goda utvecklingsmöjligheter. Om detta låter som något för dig, tveka då inte att söka redan idag Villkor Arbetstiderna är förlagda vardagar dagtid Du ska vara tillgänglig för arbete2-3 dagar i veckan Flytande svenska och engelskai tal och skrift är ett krav Du ska ha truckkort Insitepart tillämpar utdrag ur brottsregistret hos samtliga kandidater Kvalifikationer: Förmåga att arbeta väl i team och bidra till en positiv arbetsmiljö. Utmärkt problemlösningsförmåga med ett strukturerat arbetssätt. Självledarskap och initiativtagande för att driva arbetet framåt. God organisationsförmåga för att hantera flera uppgifter samtidigt. Vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka och bidra till företagets utveckling. Stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. Samarbeten med kunniga kollegor och intressenter inom flera områden. På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.
Dina arbetsuppgifter och profil Vi söker drivna och stresståliga medarbetare till vår kund i Rosersberg. Detta är ett AutoStore-lager, vilket innebär att vi söker dig som är tekniskt intresserad och redo för din nästa utmaning. För att kunna gå vidare i denna process behöver du vara student på heltid (100%) eller ha en annan sysselsättning på minst 50% (deltidsjobb). I denna tjänst finns det goda utvecklingsmöjligheter. Som person tror vi att du gillar att arbeta i högt tempo och gärna tar dig an nya utmaningar. Du kommer att arbeta med sedvanliga uppgifter inom lagret, såsom orderplockning och packning. Om detta låter som något för dig, tveka då inte att söka redan idag Villkor Arbetstiderna är förlagda mån-fre 07:00-16:00 & 10:00-19:00. Du ska kunna arbeta minst 3 dagar i veckan. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Du ska ha truckkort. Insitepart tillämpar utdrag ur brottsregistret hos de kandidater vi väljer att anställa På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.
Om jobbet EMJ Installation & Bemanning AB växer och nu söker vi fler medarbetare till vår Rekryteringssavdelning för B2B! Vi intervjuar kandidater löpande, maila eller slå oss en signal så berättar vi mer om tjänsten, företaget och vad vi kan erbjuda dig för möjligheter. Vem är du? Vi lägger störst vikt i vem du är som person. Vi jobbar tätt ihop på kontoret och det är vi tillsammans som gör dagarna på jobbet roliga och givande. Erfarenhet av försäljning och/eller arbete över telefon och e-post är meriterande. Detta gäller all form av telefonförsäljning, företagsförsäljning, mötesbokning och andra typer av yrken där man har kundkontakt. Erfarenhet av arbetsledning ärextra meriterande. Erfarenhet från bemanningsbranschen är extra meriterande. Flytande svenska och mycket god datorvana är ett krav. Tjänsten: Tjänsten börjar på deltid (Ca 20 tim/vecka) Tjänsten är på Hybrid. Stora delar kan skötas på distans men för etablering av konsulter och platsmötenmed nya och gamla kunder krävs det platsbesök. B-körkort krävs och tillgång till egen bil är ett måste. På EMJ Installation & Bemanning AB kommer du att primärt arbeta med en första kontakta med nya och tidigare kunder. Vi erbjuder en varierande och utmanande arbetsdag där ingen dag är den andra lik. Du kommer att jobba i teamet för mötesbokning, här kontaktar vi företag över hela Sverige, små som stora, med syftet att boka in ett möte med en relevant beslutsfattare. Vi kontaktar både privata och offentliga företag över telefon och mail. Alla möten vi bokar planeras in åt en lokal säljare som jobbar hos vår kund. Du kommer att löpande ha kontakt med lokala säljare på olika orter och således agera spindeln i nätet för att stötta upp i företagsaffären. Konsultchefs delen av tjänstenkommer du att matcha och placera konsulter, följa upp uppdrag, driva rekryteringsprocesser från start till mål och ha personalansvar för de konsulter du rekryterar. Du kommer att skapa nätverk, bygga långsiktiga relationer och utveckla affären tillsammans med gamla och nyakunder. Hos oss på EMJ Installation & Bemanning AB blir du inte en i mängden utan tvärtom - du kommer att bli en viktig och aktiv del i teamet. Här får du daglig hjälp, tips och stöttning från närmaste chefer och kollegor. EMJ Installation & Bemanning AB kunder är några av Sveriges starkaste varumärken inom sina respektive branscher. Långsiktiga samarbeten och nöjda kunder är två av företagets viktigaste långsiktiga mål.
OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en avlösare till en 15-årig pojkei Årsta. Tjänsten är på 12 timmar/månad månad och delas upp till 2-4 tillfällen. Avlösarservice syftar till att ge en kortvarig avlastning till vårdnadshavare för att ta hand om barnet med särskilda behov tex följa med på aktiviteter. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, ha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en ledsagare till en 30-årig man i Rinkeby. Tjänsten är på 10 timmar per månad som delas upp till några tillfällen per månad.Som ledsagare kommer du att ge stöd vid olika aktiviteter och ärenden. Han tycker om att simma och gymma, ta promenader och fika samt besöka moskeér. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, simkunnig ochha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...
Välj ett jobb för att visa detaljer