Plats: Butiker runtom i Stockholm Omfattning: Deltid, 1–2 pass i veckan Start: Löpande Om uppdraget Älskar du ost? Är du social och gillar att möta nya människor? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker nu drivna och positiva personer som demonstrera ost ute i butik. Som demonstratör kommer du att stå i butik och bjuda på produkter, prata med kunder, besvara frågor och inspirera till köp. Ditt jobb blir att sprida ostglädje och skapa en härlig upplevelse för butikens kunder! Arbetsuppgifter: Dema och bjuda på ost i butik Informera och prata med kunder om produkter Skapa en positiv kundupplevelse och representera vårt varumärke på bästa sätt Plocka upp och ställa fram material (bord, skyltar etc.) vid behov Vi söker dig som: Är utåtriktad och tycker om att prata med människor Har en positiv och energisk inställning Är ansvarsfull och pålitlig Har möjlighet att jobba 1–2 gånger i veckan (dagtid eller kväll/helg beroende på behov) Tidigare erfarenhet av demo eller butik är ett plus, men inget krav Vi erbjuder: Ett roligt extrajobb där du får representera ett starkt och uppskattat varumärke Flexibla arbetspass Introduktion och upplärning En möjlighet att sprida ost-glädje till många kunder i Stockholm Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.
Om tjänsten I din roll kommer du att vara en viktig del av teamet, där du tillsammans med oss och våra kunder får vara en del av att bygga och skapa välplanerade och säljande butiker. Vi bygger om allt från livsmedels- till grossistbutiker, så det ena projektet är aldrig det andra likt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att bygga om befintlig butiksinredning samt att omdirigera och exponera butikens sortiment enligt planogram. Våra kunder finns över hela landet, och du utgår från vårt kontor i Stockholm. Personliga egenskaper Du trivs med varierande arbetsuppgifter, är självgående och tar gärna egna initiativ – samtidigt som du trivs med att arbeta i team. Du är som mest effektiv när arbetstempot är högt och har inga problem med att kavla upp ärmarna och ta i när det behövs Du är flexibel när det gäller arbetsuppgifter, då butiksombyggnationer ibland sker i miljöer som liknar en byggarbetsplats och förändringar kan ske med kort varsel. God butikskännedom är en fördel, och vi ser gärna att du har erfarenhet från dagligvaruhandeln eller tidigare arbetat med butiksombyggnationer. Du är van vid att arbeta utifrån planogram. Arbetet är fysiskt krävande, vilket innebär att du bör ha god fysisk förmåga. Du behöver kunna arbeta både självständigt och i grupp. Tjänsten kan innebära resor och övernattningar på annan ort, vilket ställer krav på din flexibilitet. Krav B-körkort och tillgång till bil Anställningsform Tjänsten är på 20 timmar i veckan med arbetstider förlagda måndag till fredag, under dagtid. Du kommer att vara anställd av oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta på uppdrag för vår kund. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan! Storesupport by Job&Talent söker dig som vill arbeta med butiksombyggnation i ett nära team på olika orter i landet.
Vill du bli en del av en exklusiv och nytänkande träningsupplevelse? Mornington Healtclub & Care på vårt hotell i Bromma är inte som andra gym – vi är en premium healthclub där träning, hälsa och välbefinnande samlas under ett och samma tak. Här möts modern träning, den senaste utrustningen och ett brett utbud av instruktörsledda pass i en ljus, fräsch och harmonisk miljö. Våra medlemmar njuter av exklusiva förmåner som frukost, träningskläder och handduk och har tillgång till personliga tränare, fysioterapeuter och specialistläkare. Visst vill du vara med redan från start? Vi öppnar snart Mornington Healthclub & Care i Bromma! Vi söker gruppträningsinstruktörer & personliga tränare – per timme, med passion! Mornington Healthclub & Care i Bromma är inte som andra träningsanläggningar. Vi är en premium destination för träning, återhämtning och livskvalitet. Vi söker dig som verkligen har passion för träning och välmående, dig som ser medlemmarna och alltid vill ge både medlemmen och våra hotellgäster den bästa träningsupplevelsen. Du vill att våra medlemmar ska längta till nästa pass och lämna Healthcluben med ett leende och fylld av både energi och glädje. Är du en av dem vi söker? Vi letar efter dig som: Leder gruppträningspass med energi, närvaro och glädje – t.ex. cykel, styrka, yoga eller funktionell träning, vårt utbud är brett och du kan därmed växa i din roll som instruktör hos oss. Är personlig tränare eller på väg att bli det. Vill arbeta per timme, men med möjligheter som sträcker sig långt bortom timmarna! Har ett genuint intresse för välmående, träning och människor. Kan arbeta dagtid, kvällar och helger. Gärna bor i eller nära Bromma. Vad du får hos oss: En unik chans att arbeta med både medlemmar och hotellgäster – och ge dem en upplevelse de bär med sig långt efter vistelsen Oändliga möjligheter att utvecklas – både inom gruppträning och personlig träning Tillgång till Morningtons träningsapp för att följa och stötta medlemmars utveckling En plats i ett team som brinner för bemötande, kvalitet och livsbalans Möjlighet att delta i och leda event med mat, träning, möten och inspiration Hos oss är varje möte en möjlighet att inspirera – oavsett om det är en stamgäst från kvarteret eller en hotellgäst på tillfälligt besök. Tidigare erfarenhet av att leda gruppträning är ett krav, men om du är i början av din instruktörskarriär ser vi inte det som något negativt – vi värdesätter din inställning och vilja att utvecklas. Att du har ett äkta intresse för träning och hälsa ser vi som det allra viktigaste. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan senast 18/7. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att ansöka! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
Med över 1.200 butiker i 47 länder finns NEW YORKER representerat i hela världen och vi fortsätter växa som ett framgångsrikt Young Fashion-företag. Med ett team på över 23.000 arbetar vi i framkant med stor vikt på samarbete och gemenskap. Tack vare vår passion för mode, vår spontanitet och effektivitet har vi lyckats vara en del av modevärlden i över 40 år. Bli en del av vårt team! Som förstärkning till vårt team i Skärholmen söker vi nu en: Butikssäljare (vikariat) Huvudsakliga arbetsområden • Varuhantering • Kundservice, bemötande och betjäning • Försäljning • Kassaarbete • Samarbete med andra avdelningar i ett teamorienterat New Yorker Din profil • Vi ser helst att du är över 18 år • Gymnasieutbildning gärna inom handel • Arbetslivserfarenhet från serviceyrke • Talang för försäljning och serviceminded • Hög modemedvetenhet och gärna erfarenhet från detaljhandeln och modebranschen • Teamorienterad och engagerad • Flexibel, stresstålig och trivas att arbeta i högt tempo • Svenska i tal och skrift samt grundläggande kunskaper i engelska. Vi erbjuder NEW YORKER erbjuder dig en attraktiv arbetsmiljö med spännande utmaningar och gott om utrymme för egna idéer. Förutom intressanta erbjudanden väntar dig ett öppet och dynamiskt team med en platt organisation och en öppen kommunikation. Har vi väckt ditt intresse? Då ser vi fram emot din ansökan online! Arbetstid/Varaktighet: Deltid, 30 timmar i veckan. Vikariat med tillträde 01.07.2025, eller enligt överenskommelse, till och med 31.12.2025. Upplysningar lämnas av: Butikschef, e-mail [email protected] Ansökningar: Vi tar inte emot några ansökningar per post eller e-mail, endast via extern webbplats: https://jobs.newyorker.de Ansökningar som inkommer per post, mail eller i butik behandlas inte. Vi behandlar ansökningar löpande så inkom med din ansökan så snart som möjligt men allra senast 20.07.2025. Du hittar ytterligare information om lediga ställningar på: http://www.newyorker.eu Det vore kul att ha dig i vårt team - välkommen med ansökan och CV! New Yorker Sverige KB
Art Bakery/Art Café söker Skiftledare till serveringen, en servicestjärna som leder, stöttar och guidar medarbetarna, och arbetar tillsammans med Caféchef för att utveckla verksamheten och teamet. Under dina arbetspass har du en arbetsledande roll i form av att delegera ansvar och uppgifter, och samtidigt vara en del utförandet. Du verkar för en god arbetsmiljö, bidrar med idéer samt förstärker och förvaltar en redan positiv och gynnsam verksamhet. Vi söker dig som är driven, gillar högt tempo och älskar service. Du har intresse för mat, dryck och människor, och kan tydligt kommunicera för att bidra till ett smidigt och lönsamt teamwork. Arbetsuppgifter: Du är en förebild som leder, inspirerar och fördelar det dagliga arbetet (i samråd med Caféchef) Följa de dagliga rutinerna och styra beställningar Motivera och vägleda medarbetarna att leverera hög service och högt engagemang Skapa och bibehålla en positiv gruppdynamik där samtliga medarbetare arbetar mot samma mål Drivande i interna och externa ordrar Kort info om ART Bakery: På ART Bakery kan du njuta av både bakverk och konstverk. Här serverar vi frukost, fika och lunch varje dag – givetvis med fokus på bröd och bakelser av absolut högsta klass. Hugg in på en härlig lunch, köp med dig nybakade bröd och bullar, ta en klassisk fika eller varför inte toppa shoppingen med lite bubbel och en bakelse? Välkommen till ART Bakery där du kan njuta av såväl svensk bageri- och konditorikonst som aktuell konst på väggarna. Art Bakery är en del av Melanders Group. Vi erbjuder dig: Ett stimulerande och utvecklande jobb Utvecklings-och karriärmöjligheter inom koncernen Kollektivavtal Internutbildningar Friskvårdsbidrag Är du intresserad? Tveka inte att höra av dig till oss! Rekryteringsarbetet sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Varmt välkommen in med din ansökan!
Terminalarbetare och b-kortschaufförer deltid 50% Shark Bemanning AB söker nu en terminalarbetare till våra kunder i Stockholm. Är du morgonpigg, noggrann och trivs med ett fysiskt arbete i högt tempo? Då kan detta vara jobbet för dig! Om tjänsten:I rollen som terminalarbetare och b-kortschaufför kommer du främst att arbeta med sortering av paket i en modern och välorganiserad terminalmiljö, du kan även komma att köra ut paket till ombud och skåp. Arbetet innebär att ta emot, sortera och placera paket på rätt plats enligt instruktioner. Du arbetar i team men med stort eget ansvar. Arbetstider:Måndag-Söndag Skiften är fördelade både morgon, fm och kväll. Tjänsten är på 50% och passar dig som söker ett deltidsjobb, kanske vid sidan av studier eller annat arbete. Vi söker dig som:- Är noggrann och strukturerad - Har god fysik och gillar att röra på dig - Behärskar svenska i tal och skrift - Är punktlig och ansvarstagande -Har b-körkort Meriterande:- Erfarenhet från liknande arbete inom terminal, lager eller logistik Vi erbjuder:- En trygg anställning enligt kollektivavtal - En arbetsplats med härlig laganda - Möjligheter till mer arbete på sikt Välkommen med din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Ansök nu och bli en del av Shark Bemanning AB – där människor och möjligheter möts.
Dina Arbetsuppgifter och profi Vi på Insitepart söker erfaren lagermedarbetare till vår kund DHL i Västberga. Du som söker ska gilla att arbeta aktivt i ett högt tempo och kunna hjälpa till där behovet finns. Vi ser det som starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av lager/terminalarbete. Vi ser att du som person är flexibel och har hög arbetsmoral. Oavsett vart vi har plats för dig så tror vi att du är målinriktad gillar att arbeta självständigt, men även i team. Du kan arbeta mot uppsatta mål och är hungrig på att utveckla dig. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag mellan 16:00-20:00. Behovet kan variera så vi ser att du som söker är flexibel och kan hoppa in vid kort varsel. Vänligen notera att ett krav för den här tjänsten är att du som söker har en annan sysselsättning. Det kan exempelvis vara heltidsstudier på högskola/gymnasiet eller annat jobb på minst 50%. Vi erbjuder digDu som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor Du ska vara minst 18 år gammal Arbetstider varierar mellan 14:00-20:00 Den här tjänsten innebär att du blir anställd som konsult hos Insitepart och kommer att arbeta ute hos vår kunder i Stockholm med omnejd. Insitepart tillämpar bakgrundskontroll i rekryteringsprocessen. Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.
Studerar du och söker ett extrajobb inom arbetsrätt? Trivs du i en rådgivande roll där du får arbeta med att besvara enklare fackliga frågor? Här erbjuds du ett extrajobb i en spännande och gemytlig miljö där du får chansen att få in en fot i den fackliga världen! Om tjänsten Det här är ett deltidskonsultuppdrag där du ingår i en mindre bemanningspool tillsammans med andra studenter med goda möjligheter till förlängning. Du förväntas jobba minst 6 timmar per vecka fördelat på hel- eller halvdagar. I den här rollen får du en anställning hos Bravura och arbetar hos Fackförbundet SRAT. Om SRAT SRAT är fackförbundet för akademiker i samhällsbärande professioner och finns på hela arbetsmarknaden. SRAT står vid medlemmarnas sida och ger stöd och råd när det behövs. Det kan handla om rådgivning och stöd inför löneförhandling, varsel och omorganisationer, uppsägning eller karriärbyte. SRAT har många yrkesgrupper i sin medlemskår. Vilket innebär en mångfald och flexibilitet som gör de rustade att ta emot yrkesgrupper som är för små för att själva bilda fackförbund. SRAT har mycket lång erfarenhet av att arbeta med marknadsföring och professionsutveckling i sina yrkesföreningar. Arbetsuppgifter I rollen som medlemssupport kommer du att avlasta förhandlare genom att hantera ärenden av enklare karaktär som rör exempelvis frågor om semester eller uppsägningstid. Dessa inkommer via telefon eller mail via växel från föreningar eller genom ärendehanteringssystem. Du bör ha ett intresse och förståelse den svenska modellen och arbetsrätt, ha en personlig mognad samt vana att kommunicera med olika sorters människor. I introduktionen får du en upplärning av systemet, träffar alla funktioner inom kansliet samt får en egen mentor som stödjer dig i ditt initiala arbete. Kansliet är öppet måndag till fredag 08:00-16:30 och det är under dessa tider som arbetstimmarna förläggs relativt flexibelt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Du studerar på universitet inom juridik eller till personalvetare och har minst ett år kvar av dina studier • Arbetserfarenhet av liknande arbetsuppgifter • God datorvana, du får gärna ha arbetat och navigerat i något datorsystem tidigare • Uttrycker dig sakligt och väl i tal och skrift på svenska • Har du tidigare varit medlem i en förening av något slag är detta meriterande Som person tycker du om att hjälpa och stödja kollegor i de områden som behövs och trivs i situationer där du får tänka nytt och ompröva tidigare arbetssätt. Du har en förmåga att formulera dig sakligt och exakt i det du utrycker och är trygg i dialoger med olika typer av människor. Vidare är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Slutligen tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar själv ditt angreppssätt och driver dina processer vidare, men kan också be om hjälp när så krävs. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmskillnadsgatan 48, Stockhom Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Important information: This position is located in Ekerö. You will need a driving license, and should live close by to be able to pick up and drop off staff at the connection point. Access to a company car is available. You must have experience in housekeeping, and have worked in a leading position. You speak/write English and/or Swedish. Viktig information: Denna tjänst är placerad på Ekerö. Du behöver körkort, och bör bo i nära anslutning för att kunna hämta och lämna personal vid anslutningsplats. Tillgång till företagsbil finns. Du måste ha erfarenhet av housekeeping, och ha arbetat i ledande position. Du talar/skriver engelska och/ eller svenska. OMNILS GROUP är ett passionerat Facility services företag som stolt hjälper många kunder inom hotell- och restaurangbranschen. Vi är ISO-certifierade inom både miljö och kvalitet, vilket återspeglas i varje aspekt av vårt arbete. Vi arbetar nära våra kunder för att alltid hitta de mest optimala lösningarna som passar just deras behov. Vårt mål är att vara branschens bästa, med fokus på att skapa enastående gästupplevelser. Under 2025 förväntas vi omsätta cirka 25 miljoner kronor och ha cirka 200 dedikerade medarbetare. OMNILS kärnverksamhet består av entreprenad och bemanning inom hotell, och vi kommer att städa ungefär 200 000 rum under året. Som medarbetare och kund kan du känna dig trygg hos oss, då vi har kollektivavtal och är medlemmar i Visita, Almega samt Svenskt Näringsliv. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Som Housekeeping Supervisor kommer du att ha en central roll i att säkerställa att våra gäster får en oförglömlig hotellupplevelse. Genom att leda och motivera vår städavdelning spelar du en avgörande roll i den dagliga verksamheten, inklusive städning, arbetsledning, planering av städrutiner och bemanning samt arbete med våra ekonomiska mål. Erfarenhet och engagemang: Du har minst 2 års erfarenhet av housekeeping på hotell och av arbetsledning inom samma område, samt kan uppvisa starka referenser från tidigare arbetsplatser. Ledarskap och motivation: Du trivs med att leda och motivera personal, och har en positiv energi som inspirerar andra. Kvalitetsmedvetenhet: Du värdesätter kvalitet och har öga för detaljer. Teknisk kunskap och flexibilitet: Du har systemvana och uppskattar digitala lösningar, samt är flexibel och kan anpassa dig till olika situationer. Kommunikationsförmåga: Du talar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift. Mobilitet: Du har körkort eller kan på annat sätt lätt ta dig runt till arbetsplatser i Storstockholm. Hör av dig! Är du lika nyfiken på oss som vi är på dig? Tveka inte att kontakta oss på [email protected] om du har frågor om tjänsten eller OMNILS GROUP AB. För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs på alla sätt. Vi erbjuder därför en arbetsmiljö präglad av våra värdeord: engagemang, glädje och respekt. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärutveckling i OMNILS-familjen.
Frälsningsarmén söker en Socialkonsulent. Vi är en kyrka och församling i Södra Vätterbygden, Jönköping och Huskvarna med stort socialt arbete. Vi möter många människor som lider av utanförskap, svåra ekonomiska förhållanden, psykisk ohälsa m.m. Vi vill möjliggöra förändringar i livssituationen hos våra besökare till kropp, själ och ande. ARBETSUPPGIFTER • Driva och utveckla kårens sociala arbete för människors • Kurativt arbete på professionell nivå som t.ex. stödsamtal, rådgivning och stöd vid myndighetskontakter, själavård, ekonomiskt biståndsarbete, gruppverksamhet och andra stödinsatser. • Driva och utveckla kårens mötesplatser så som vårt café i samarbete med volontärer. • Rekrytera, samordna och handleda praktikanter, ideella medarbetare och volontärer. • Förmedla tron på Jesus till besökare genom att leda andakter, bönestunder, bibelstudier och andra samlingar samt vara en brobryggare in i kåren/församlingens gemenskap. • Delta i julutdelning • Planera, samordna, utveckla och utvärdera verksamheten tillsammans med kårledare, kårnämnden och övriga medarbetare. • Tillsammans med kårledaren arbeta för samarbete med bl.a. olika myndigheter, andra kyrkor och organisationer samt medverkan i olika nätverk. • Ansvara för kontakten med DELA-butiken. • Genomföra administration tillhörande tjänsten samt andra vanliga förekommande sysslor i det sociala arbetet. • Delta i kårens familjearbete. KVALIFIKATIONER • Socialpedagogisk utbildning, socionom, diakon eller annan relevant utbildning • Erfarenhet av socialt-/ omsorgsarbete är meriterande • Positiv ledare, utåtriktad, relationsbyggande • Förmåga att arbeta självständigt men också i team • Bekännande kristen, gärna soldat/medlem i Frälsningsarmén • Stor vikt läggs vid personlig lämplighet • Körkort • Utdrag ur belastringsregistret innan tillträde ÖVRIGT Frälsningsarmén är en internationell kristen kyrka med ett omfattande socialt arbete och engagemang. Vår tro leder till praktisk handling. Vi hjälper den som har det svårt. Vi delar med oss av vår tro till alla människor. Vi erbjuder en öppen gemenskap utifrån människors intressen och dagliga behov. Frälsningsarméns verksamheter finns på flera platser runt om i Sverige och det finns flera olika verksamheter. Du kan läsa mer om Frälsningsarméns arbete på vår webbsida www.fralsningsarmen.se, Där hittar du även vår hållbarhetsrapport. Se även https://www.facebook.com/fralsningsarmen/ ; https://www.instagram.com/fralsningsarmen/ ; https://se.linkedin.com/company/fr-lsningsarm-n Arbetstid: Hos oss är en normal arbetsvecka 40 timmar. Karriärmöjligheter: Vi är måna om att behålla, utveckla och engagera våra medarbetare. Om du likt oss drivs av att tillsammans utveckla Frälsningsarmén hittar vi en väg för hur du vill utvecklas hos oss. Kompetensutveckling: I Frälsningsarmén kan du utveckla dig själv och dina kunskaper och kompetenser via interna kurser och kompetensutveckling för att ta dig längre i din karriär, det kan vara allt ifrån olika nätverk, föreläsningar, utbildningar, planering- och utvecklingsdagar. Kollektivavtal: Hos oss omfattas alla av kollektivavtal. Vi är anslutna till arbetsgivarorganisationen Arbetsgivaralliansen och tillämpar kollektivavtal Trossamfund och ekumeniska organisationer. Pension: Vi ser till att du får en tryggare framtid genom tjänstepension. Friskvård: Vi erbjuder anställda ett friskvårdsbidrag på upp till 2500 kronor per kalenderår. Vi erbjuder också samtalsstöd dygnet runt via S:t Lukas. Generell information Ett utdrag ur belastningsregistret krävs för arbete inom förskolor och skolor, samt om du ska arbeta där du möter barn och ungdomar. Vi genomför begränsade bakgrundskontroller för slutkandidaterna vid detta anställningsförfarande. Bakgrundskontroller genomförs endast i den utsträckning det är relevant för den aktuella tjänsten. I de fallen utdrag ur belastningsregistret är lagstadgat kommer du även behöva uppvisa ett sådant utdrag. Vi insamlar muntligt och skriftligt samtycke. För mer information om hur vi arbetar med bakgrundskontroller, se Frälsningsarmén.. Urval och intervjuer sker löpande under processens gång. Tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan! Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling samt annonserings- och rekryteringshjälp. Senast uppdaterad: 2025-05-16
Välj ett jobb för att visa detaljer