Servis extra hos O'Learys Umeå
O'learys Trademark AB
Hovmästare och servitörer

Servis hos O’Learys Umeå Om tjänsten: Din yttersta roll som servitris på O’Learys Umeå är att se till att våra gäster får en fantastisk upplevelse när de besöker oss. Detta innebär att ständigt ha full fokus på gästerna, välkomna och uppmärksamma varje gäst, vara lyhörd och hjälpsam samt på ett professionellt sätt bemöta gästens önskemål! Du hjälper gästerna till bords, presenterar menyn och tar beställningar, serverar mat och dryck samt ger gästerna bra service under hela sitt besök hos oss. Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O’Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Servera mat och dryck enligt service sequence Välkomna och bemöta gäster med ett leende, visa de till bord eller aktiviteter i frånvaro av hovmästare Ansvara för presentation av meny och erbjudanden till gästerna Ansvara för att ge gästerna den bästa möjliga service och helhetsupplevelsen Ansvara för att ta beställning via Ipad och leverera korrekta bongar till köket Ansvara för att följa alkohollagen och kontrollera legitimation för personer under 25 år Ta betalt av gästerna och levererar kvitto vid avslutad försäljning Uppmärksamma ansvarig eller säkerhetspersonal om en gäst har intagit för mycket alkohol eller skapar olämplig stämning Aktivt driva försäljning av add-ons och merförsäljning såsom dippsåser, förrätter, drycker och efterrätter Informera våra gäster om våra aktiviteter och andra erbjudanden på ett vänligt och välkomnande sätt Ansvara för att ställa i ordning och förbereda lokalen innan öppning/stängning samt följer rutinlistor och manualer för servis noggrant Servera bord, tömmer, städar och samlar in disk och sopor och placerar det i avsedda områden Se till att servicestationer är välorganiserade och påfyllda Stötta inom alla delar av restaurangen såsom disk, greeter, aktivitet, kök, bar och nattklubb Lämna Ipads, kassor och kortterminaler i gott skick samt säkerställa att kassor stämmer Önskad erfarenhet och egenskaper: Minst ett års arbetslivserfarenhet som servispersonal i restaurang/bar samt har god kassavana Flytande tal och skrift i svenska samt har goda kunskaper i engelska Minst gymnasieutbildning Relationsskapande, stresstålig och gillar att arbeta som en del av ett team Förmåga att kunna hantera många arbetsuppgifter samtidigt Problemlösare med fokus att skapa en bra upplevelse för gästen Ha en passion för mat, dryck, sport och människor Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. . Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start: augusti-september 2025 Omfattning: 10-30% Arbetstider: Kvällar och helger Plats: Umeå Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Kökspersonal
Megazone i Norrland AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Megazone är en nöjesanläggning på 1540 kvm i centrala Umeå som erbjuder aktiviteter, mat (smashburgare) & dryck till privatpersoner, företag och föreningar. Vi har lång erfarenhet att ta hand om både mindre sällskap och större grupper. En av våra främsta styrkor är värdskap och alltsedan starten 1997 har vi varit ett familjeägt företag. Vi söker nu fler medarbetare till vårt härliga gäng! Vi söker någon som trivs i restaurangbranschen, som är glad, social och stresstålig. Du har en god samarbetsförmåga och har lätt att ta dig an nya uppgifter. Ett plus är om du har intresse för matlagning och burgare. Arbetsuppgifterna kommer främst bestå av jobb i varmkök och beredningskök. I varmköket kommer du att smasha burgare, montera bröd och fritera tillbehör. I beredningsköket kommer du främst att preppa dressingar, sallad, kött etc. Arbetstiderna kommer variera mellan dag, kväll och varannan helg. Tjänsten är på 50-75%. Tillsättning av tjänsten sker i början av augusti. Lön och försäkringar enligt kollektivavtal. Vi anställer löpande, du är välkommen att skicka in ditt cv. Vi ser fram emot din ansökan.

27 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
KOLLA HIT! Vi söker en personlig assistent med humor
God Assistans i Mitt AB
Personliga assistenter

God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se KOLLA HIT! Vi söker en personlig assistent med humor  Vi söker en personlig assistent med en härlig dos humor och hjärta på rätt ställe för att hjälpa en 30-årig man med en stor passion för livet. Vår kund är en social och aktiv individ med intressen som sträcker sig från ekonomi till sport, böcker, tv-spel, god mat m.m. Som personlig assistent kommer du att vara en viktig del av hans vardag och även följa med på hans jobb på veckornas. Lite av vad som ingår i jobbet: - Följa med vår kund på hans jobb under veckorna. - Delta i olika aktiviteter så som träning. - Stötta med vardagliga behov och sysslor. - Var beredd att vara flexibel och anpassa dig till kundens önskemål. - Tidigare erfarenhet som personlig assistent är ett stort plus. - Ordningsam och strukturerad som person. - Fysiskt aktiv/stabil för att hjälpa med eventuella lyft. - Dela vår kunds sinne för humor och social interaktion. - Hjärta på rätt ställe och viljan att göra en positiv skillnad i hans liv. Anställning: - Tjänsten är en vikarieanställning vid behov (mindre schemarad är vakant just nu till följd av en sjukskriven assistent) Om du är redo att göra skillnad i någons liv samtidigt som du får chansen att uppleva spännande dagar och skapa minnen, är detta rätt jobb för dig! Skicka in din ansökan och berätta varför du är den perfekta personen för denna roll.   Vi ser fram emot att höra från dig! För att styrka din rätt att arbeta i Sverige behöver du kunna uppvisa svenskt pass/personbevis, uppehållskort (EU) eller uppehålls- och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU).

27 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Receptionist Blå Huset
Blå Huset Hotell Umeå AB
Hotellreceptionister m.fl.

Nu söker vi en serviceinriktad Receptionist till Stora Hotellet och U&Me Hotel som vill jobba extra under sommaren - med möjlighet till förlängning Som en del av receptionsteamet för Stora Hotellet och U&Me har du en social och utåtriktad roll som i det dagliga arbetet alltid fokuserar på att leverera service på förstklassig nivå. Du jobbar i huvudsak med drift av receptionen där du hanterar in- och utcheckning, välkomnar gäster, löser deras önskemål och problem samt betar av administrativa uppgifter som bokningar och fakturahantering. Vårt prioriterade fokus är alltid gästen framför oss. Du kommer att vara en del av ett mindre, väl sammansvetsat team där varje medarbetare är en nyckelperson. Arbetsuppgifter Gästbemötande i världsklass, premiumservice och hög tillgänglighet för gästen. Att i det dagliga arbetet sträva efter att leverera ett värdskap utöver det vanliga. Daglig drift av receptionen, t.ex in- och utcheckningar, bokningar och fakturahantering. Aktivt värva medlemmar till Best Western Rewards Driva merförsäljning så som uppgradering av rum och tillval. Kvalifikationer Vi söker dig som har ett stort leende, en positiv inställning och ett genuint engagemang för magin som uppstår i det lyckade gästmötet. Du har en bred förståelse för hur ett varmt värdskap och ett personligt bemötande kan ta gästupplevelsen till en helt ny nivå. Vi söker en Receptionist som utmärker sig med sin goda service och tar varje tillfälle att förmedla det lilla extra till våra gäster. Du är också; Stresstålig, lösningsfokuserad och uppmärksam på gästens behov Ordningsam & noggrann Tycker om att jobba under varierat tempo Fungerar bra i team Har 1 år som hotellreceptionist eller liknande roll inom service på ditt CV Talar flytande svenska och har goda kunskaper inom engelska tal/skrift Meriterande Eftergymnasial utbildning inom hotell/turism/restaurang/service management Erfarenhet av att jobba med service och värdskap Erfarenhet av att jobba inom ett Best Western hotell Kännedom om Umeå som besöksstad Språk Tjänsten är extra vid behov under sommaren med möjlighet till förlängning. Sista ansökningsdag är 2 juni. Vi intervjuar löpande så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Företaget: Blå huset är en familjeägd hotell-, restaurang- och konferenskoncern som i dag driver sju verksamheter i Umeå. Vi erbjuder starka koncept och upplevelser med hög kvalitet och vi strävar efter att ge en personlig och minnesvärd upplevelse för alla som besöker oss, vår ambition är att konkurrera med de bästa i världen. Hos oss kan du mötas, bo, äta, dricka och uppleva det bästa Umeå erbjuder under ett och samma tak, dygnet runt, året runt. Blå Huset är: Stora Hotellet, Gotthards krog, U&Me Hotel, Kulturbageriet, Sävargården, Fika! och P5.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Matinspiratör
Brand Impact Sweden AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför allt på Ons-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan! //Brand Impact Teamet

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Personlig assistent
Enkv Assistans AB
Personliga assistenter

Om tjänsten:  Vi söker en personlig assistent till en 50-årig kvinna bosatt i Umeå. Hon har  intressen inom musik, litteratur, föreningsliv, politik och kyrkan. Ljudböcker och poddar är också en viktig del av hennes vardag. På grund av flera hälsoutmaningar – såsom svår doftallergi, ljuskänslighet och nedsatt syn – behöver hon stöd i att navigera och hantera sin vardag, inklusive viss syntolkning. Hon använder en elektrisk rullstol och är i behov av assistans i många dagliga aktiviteter. Som assistent blir din roll att bidra till en trygg, meningsfull och stimulerande vardag, där hennes livskvalitet sätts i centrum.  Arbetsmiljön måste vara helt parfym- och rökfri, och inga jordnötter får förekomma. Arbetsuppgifter: Som personlig assistent kommer du att assistera med: Personlig hygien, inklusive dusch och påklädning. Stödja vid matsituationer. Hushållssysslor såsom tvätt, städning och matinköp. Att tolka i olika aktiviteter och sammanhang vid behov.  Vem söker vi? Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning och gärna är mellan 30 och 55 år. Du är lyhörd, empatisk och har ett genuint intresse för att hjälpa andra. Du trivs i en dynamisk arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Ett intresse för kyrkan är ett extra plus, men inget krav. Viktiga egenskaper inkluderar: Parfymfri och rökfri. Förmåga att undvika jordnötter. Mycket goda kunskaper i svenska (minst B1-nivå). Läs kunskapsnivå för B1 här. Tidigare erfarenhet av liknande arbete eller utbildad undersköterska är ett stort plus. Omfattning & Arbetsupplägg: Tillträde:  Omgående. Avtal: Timanställning med introduktionspass i början för att du ska känna dig trygg och väl förberedd inför din nya roll. Om allt går bra så kan det framöver bli fasta pass i schemat.  Arbetspass: Dagar och kvällar, samt helger. Flexibilitet med arbetstider är en förutsättning för den här tjänsten. Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team.  Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess & AnställningsvillkorRekryteringsprocess Vi kontaktar löpande de kandidater som är aktuella för en första intervju. Tjänsten tillsätts när vi har funnit rätt person, vilket kan ske innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas av personal på ENKV assistans, tillsammans med uppdragsgivaren, samt eventuella anhöriga, god man eller andra berörda. För de som går vidare i processen genomförs bakgrundskontroller. Om tjänsten innebär arbete med en minderårig uppdragsgivare krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Barnperspektiv i rekryteringen Vi på ENKV följer noggrant Barnkonventionen, vilket innebär att om du söker en tjänst som innebär arbete med minderåriga, kommer rekryteringsprocessen att omfatta specifika steg för att säkerställa att barnets vilja och behov tas i beaktande. Vid anställning där du arbetar med minderårig uppdragsgivare ingår även en utbildning om barnperspektivet. Anställningsvillkor Om du går vidare i rekryteringsprocessen behöver du kunna styrka din identitet och bevisa att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och dina tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa att vi håller hög kvalitet i assistansen kommer nyanställda att genomgå en webbaserad introduktionsutbildning (ca 1 timme), helst innan anställningens start men senast inom en månad från anställningens början. Läs mer om utbildningen här. Lön & Ersättningar Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar: Enligt kollektivavtal. Vill du göra skillnad? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt stödjande team!

23 maj 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Deltidsanställnng som personlig assistent till tjej i Umeå
Assistera Skandinavien AB
Personliga assistenter

Vi söker nu en engagerad och ansvarsfull medarbetare till vårt dynamiska team på Assistera Skandinavien AB. Vi är ett företag som specialiserar oss på personlig assistans och vi värdesätter samtliga medarbetares bidrag till verksamheten. Personliga egenskaper och kvalifikationerVi letar efter en individ som behärskar svenska språket flytande i både tal och skrift. Det är avgörande att du kan kommunicera effektivt med assistansanvändare, kollegor och vårdpersonal för att undvika missförstånd. Du bör vara noggrann, initiativrik och lösningsorienterad. Vi ser gärna att du är lyhörd och har förmågan att läsa av brukarens outtalade behov samt besitter empati och stabilitet i stressiga situationer. En positiv attityd och tydlig kommunikation är också viktigt för denna roll. Stor vikt läggs vid din personliga lämplighet. Arbetsuppgifter och ansvarsområdenSom vår medarbetare kommer du att stödja assistansanvändaren i allt de inte klarar av själva, i linje med deras beviljade insatser. Detta inkluderar hjälp med förflyttningar, hushållsuppgifter, personlig hygien samt aktiviteter både i och utanför hemmet. Dokumentation, rapportering och vissa delegerade uppgifter kan också ingå i dina arbetsuppgifter. Övriga krav och informationEtt B-körkort är meriterande och kan vara ett krav beroende på brukaren. Arbetstiderna varierar och kan inkludera dagar, kvällar, nätter och helger. Väntetid förekommer i schemat. Urval och tillsättning sker löpande. Vid vidare process kommer du att behöva verifiera din identitet och arbetsrätt i Sverige. Notera att bakgrundskontroller och polisutdrag kan komma att begäras.  Om anställningenLönLönetyp: Fast månads-, vecko- eller timlön Vi ser fram emot att få läsa ditt CV och personliga brev. Tveka inte att höra av dig för mer information om hur du kan bli en del av vårt fantastiska team!

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Ekonomiassistent på ca 40%
Northern Skill AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Vi söker en ekonomiassistent på deltid (40%) Konsultuppdrag genom Northern Skill Plats: Umeå Omfattning: Deltid, 40% Start: Enligt överenskommelse Om tjänsten Är du noggrann, strukturerad och har ett öga för siffror? Vi söker nu en ekonomiassistent som vill arbeta deltid (40%) och bli en viktig del av vårt ekonomiteam. Tjänsten passar dig som kanske studerar, driver eget eller vill kombinera arbete med annan sysselsättning. Tjänsten är under sommarperioden. Du kommer att arbeta med löpande ekonomiadministration och stötta ekonomiavdelningen i det dagliga arbetet. Vi erbjuder en flexibel roll i ett engagerat team med goda möjligheter till utveckling. Arbetsuppgifter Löpande bokföring och kontering Leverantörsreskontra och kundreskontra Fakturering och betalningar Avstämningar och enklare månadsbokslut Assistera vid rapportering och budgetarbete Övriga administrativa uppgifter inom ekonomi Kvalifikationer Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande erfarenhet Tidigare erfarenhet av arbete som ekonomiassistent är meriterande Goda kunskaper i Excel och ekonomisystem (t.ex. Fortnox, Visma eller liknande) Noggrann, självgående och ansvarstagande God kommunikativ förmåga i svenska, både i tal och skrift Vi erbjuder En flexibel och varierad deltidsroll Möjlighet att påverka arbetstider och upplägg En trivsam arbetsmiljö i ett team med högt engagemang Möjlighet till utveckling inom ekonomi och administration Ansökan Skicka din ansökan med CV och ett kort personligt brev. Urval sker löpande, så vänta inte med att söka!

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Vi söker personlig assistent till 15-årig flicka (fast schemarad 90%) samt
God Assistans i Mitt AB
Personliga assistenter

God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent på fast schemarad, eller extra som vikarie vid behov. Är du en person som tycker om att jobba med barn och vill vara en viktig del av någons liv så är detta tjänsten för dig! Kunden är en multihandikappat tjej som gillar att lyssna på musik, gå promenader, åka ner på stan eller mysa i soffan. Passen är förlagda dag- och kvällstid vardagar med möjlighet att även jobba helg. Som assistent följer du kunden dagtid till skolan. Du som söker får gärna vara kreativ, punktlig och ansvarsfull. Du behöver ha ett öga för vad som ska göras och vara kommunikativ. I jobbet ingår sondmatning, inhalering, hostmaskin, medicinering och sjukgymnastik. Erfarenhet av dessa är meriterande men inget krav. Rekrytering sker löpande. Välkommen in med din ansökan redan idag! Eftersom kunden är under 18 år så kommer vi att begära in ett utdrag från belastningsregistret.  Enligt lagen om registerkontroll ska den som arbetar med minderåriga uppvisa ett utdrag ur polisens brotts- och misstankeregister innan anställning. Du beställer själv registerutdraget från polisens hemsida, blankett finner du här:  https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ För att styrka din rätt att arbeta i Sverige behöver du kunna uppvisa svenskt pass/personbevis, uppehållskort (EU) eller uppehålls- och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU).

19 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Modersmålslärare i jiddisch, Kompetenscentrum för flerspråkighet
Umeå kommun
Grundskollärare

Talar du jiddisch?  Kompetenscentrum för flerspråkighet söker en kollega i jiddisch. Talar du jiddisch och har erfarenhet av att arbeta med barn och unga kanske du vill bli vår nya kollega. Helst har du en lärarutbildning inom förskola eller skola.  Dina arbetsuppgifter Du undervisar en elev i förskoleklass i jiddisch. Eleven får 120 minuters undervisning varje vecka på elevens skola. Vi kräver närundervisning, eftersom fjärrundervisning enligt skollagen endast är tillåten från årskurs 1. Undervisning i språkdusch fyra tillfällen per läsår ingår i uppdraget. Det är en ambulerade tjänst och eleverna får närundervisning (alternativ fjärrundervisning) på elevens hemskola från förskoleklass upp till årskurs 3. I arbetet som modersmålslärare ingår planering, genomförande, betygsättning och utvärdering av den undervisning du genomför utifrån den svenska läroplanen. Du är aldrig ensam eftersom vi arbetar tillsammans med att utveckla undervisningen utifrån våra tre ledord språk, kultur och identitet inom ramen för vårt Språknav; ett språknav som samlar de nationella minoritetsspråken från det lilla barnet till den nästan vuxne. Umeå. VILL MER. Umeå kommun VILL MER när det gäller utvecklingen av undervisningen i jiddisch, särskilt med fokus på förskolan och de yngre barnen. Tillsammans har vi påbörjat ett längre utvecklingsarbete med utgångspunkt i att hitta framgångsrika språkmodeller för undervisning i och på det nationella minoritetsspråket för såväl första- som andraspråkare. Om dig Behärskar du jiddisch i tal och skrift, vill du arbeta med barn och unga, har du erfarenhet av pedagogiskt arbete och utbildning och blir du nyfiken på att veta mer om oss och vår verksamhet? Tveka inte, utan ta kontakt med oss! Vi vill så gärna ha en ny kollega till våra barn och elever som inget hellre önskar att fortsätta utveckla sitt språk, kultur och identitet. Genom samarbete med kollegor bidrar du till att stärka undervisningens kvalitet i nationellt minoritetsspråk. Du är så välkommen med din ansökan! Till följd av lagen om lämplighetskontroll ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning. Övrigt Tjänsten avser en särskild visstidsanställning, deltid ca 10%, med start 2025-08-11 till och med 2026-06-17. Om Umeå kommun Umeå kommun är regionens största arbetsgivare med över 13 000 medarbetare. Kommunen har cirka 440 chefer och verksamheten är indelad i åtta förvaltningar. Våra jobb och vår värdegrund utgår från medborgarfokus, öppenhet, tillit och ständiga förbättringar. Umeå är en kulturstad i ständig utveckling. För att klara målet 200 000 invånare år 2050 behöver vi bli fler som arbetar för tillväxt och välfärd. Vi vet att olikheter berikar och välkomnar alla att söka jobb hos oss. De närmaste tio åren kommer vi att anställa omkring tusen medarbetare varje år. Vill du bli en av oss? Här kan du ta del av hur det är att leva och bo i Umeå: https://www.umea.se/flytta Umeå kommun ingår i tre förvaltningsområden för finska, meänkieli och samiska www.umea.se/minoriteter.  Som medarbetare hos oss i Umeå kommun kan du ta del av ett antal förmåner. Ta del av våra förmåner https://umea.se/jobbochforetagande/jobbochpraktik/kommunensomarbetsgivare/varaformaner.4.1b4d24fb1752122eb843bf.html Säljer du annonser eller erbjuder rekryteringsstöd? Var vänlig, kontakta inte oss om det! Vi väljer och kontaktar själva företag vi samarbetar med.

16 maj 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025