Extrapersonal Kök Brödernas Umeå
Brödernas Group AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vad innebär jobbet som Kökspersonal hos oss? Tjänsten innebär att du jobbar i köket och roterar mellan stationer som stekbord, fritering och sallad. Du ser till att det är rent i köket och att egenkontroller följs. Som kökspersonal på Brödernas arbetar du i team och det är därför viktigt att du är en lagspelare och förstår vikten av kommunikation och gruppsamverkan. Vem är du? Vi söker dig som gillar ett högt arbetstempo, är serviceinriktad och älskar att jobba med människor. Du tycker om att jobba med andra och vill ha en karriär i restaurangbranschen. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en fartfylld arbetsplats som är mitt under en stor expansion vilket innebär mycket goda möjligheter att utvecklas med företaget. Rekryteringsprocessen  När du har sökt tjänsten så kommer du att få tillgång till en länk för en digital intervju med roboten Hubert som tar ca 20 - 30 minuter. Syftet med att Hubert-intervjun är vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Vi ser gärna att du svarar på denna inom 48 - 72 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Vi ser fram emot att höra från dig! Intervjuer sker löpande så tveka inte! Sök! What does the job as a Kitchen staff with us mean? The service means that you work in the kitchen and rotate between stations such as frying tables, frying and salad. You make sure that the kitchen is clean and that self-checks are followed. As a kitchen staff at Brödernas, you work in teams and it is therefore important that you are a team player and understand the importance of communication and group collaboration. Who are you? We are looking for you who like a high work pace, are service-oriented and love working with people. You enjoy working with others and want a career in the restaurant industry. What do we offer? We offer a fast-paced workplace that is in the middle of a major expansion, which means very good opportunities to develop with the company. The recruitment process Once you have applied for the job, you will have access to a link for a digital interview with the robot Hubert, which takes about 20-30 minutes. The purpose of the Hubert interview is to give all candidates the opportunity to tell more about themselves and for us to ensure that all candidates are judged in the same way, regardless of gender, age and ethnicity. We are happy to see that you respond to this within 48 - 72 hours to quickly move forward in the process. You will then be contacted by one of our recruiters if you become relevant for a second interview. We look forward to hearing from you! Interviews are ongoing, so do not hesitate! Apply!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Personlig assistent
Enkv Assistans AB
Personliga assistenter

Om tjänsten:  Vi söker en kvinnlig personlig assistent till en 50-årig kvinna bosatt i Umeå. Hon har  intressen inom musik, litteratur, föreningsliv, politik och kyrkan. Ljudböcker och poddar är också en viktig del av hennes vardag. På grund av flera hälsoutmaningar – såsom svår doftallergi, ljuskänslighet och nedsatt syn – behöver hon stöd i att navigera och hantera sin vardag, inklusive viss syntolkning. Hon använder en elektrisk rullstol och är i behov av assistans i många dagliga aktiviteter. Som assistent blir din roll att bidra till en trygg, meningsfull och stimulerande vardag, där hennes livskvalitet sätts i centrum.  Viktigt: Arbetsmiljön måste vara helt parfym- och rökfri, och inga jordnötter får förekomma. Arbetsuppgifter: Som personlig assistent kommer du att assistera med: Personlig hygien, inklusive dusch och påklädning. Stödja vid matsituationer. Hushållssysslor såsom tvätt, städning och matinköp. Att tolka i olika aktiviteter och sammanhang vid behov.  Vem söker vi? Vi söker en lyhörd och empatisk kvinna med ett genuint intresse för att hjälpa andra, och som trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Har du dessutom ett intresse för kyrkan är det ett plus men inte ett krav.  Viktiga egenskaper inkluderar: Parfymfri och rökfri. Förmåga att undvika jordnötter. Grundläggande kunskaper i svenska (minst B1-nivå). Läs kunskapsnivå för B1 här. Tidigare erfarenhet av liknande arbete. Omfattning & Arbetsupplägg: Tillträde:  Omgående. Avtal: Timanställning med introduktionspass i början för att du ska känna dig trygg och väl förberedd inför din nya roll. Arbetspass: Dagar och kvällar, samt helger. Flexibilitet med arbetstider är en förutsättning för den här tjänsten. Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess & AnställningsvillkorRekryteringsprocess Vi kontaktar löpande de kandidater som är aktuella för en första intervju. Tjänsten tillsätts när vi har funnit rätt person, vilket kan ske innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas av personal på ENKV assistans, tillsammans med uppdragsgivaren, samt eventuella anhöriga, god man eller andra berörda. För de som går vidare i processen genomförs bakgrundskontroller. Om tjänsten innebär arbete med en minderårig uppdragsgivare krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Barnperspektiv i rekryteringen Vi på ENKV följer noggrant Barnkonventionen, vilket innebär att om du söker en tjänst som innebär arbete med minderåriga, kommer rekryteringsprocessen att omfatta specifika steg för att säkerställa att barnets vilja och behov tas i beaktande. Vid anställning där du arbetar med minderårig uppdragsgivare ingår även en utbildning om barnperspektivet. Anställningsvillkor Om du går vidare i rekryteringsprocessen behöver du kunna styrka din identitet och bevisa att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och dina tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa att vi håller hög kvalitet i assistansen kommer nyanställda att genomgå en webbaserad introduktionsutbildning (ca 1 timme), helst innan anställningens start men senast inom en månad från anställningens början. Läs mer om utbildningen här. Lön & Ersättningar Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar: Enligt kollektivavtal. Vill du göra skillnad? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt stödjande team!

12 maj 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Waiter / Waitress - Servitör / Servitris - Basta Umea
Restaurang Basta Falun AB
Hovmästare och servitörer

Ciao Ragazzi , Dream big and join the squadra . Basta is a casual dining restaurant brand, offering great guest experiences in beautifully designed places. With a colorful inspiration from the narrow streets of Amalfi up to the north of Milano, we are proud of our generous food and an authentic Italian hospitality. The concept is a part of Urban Italian Group (UIG) and we are a family of 350 amazing people that keeps growing, serving over 3000 guests daily across our 8 trattorias. Dröm stort och bli en del i vår squadra . Basta är ett avslappnat restaurangmärke som bjuder in till fantastiska gästupplevelser i vackert framtagna miljöer. Med inspiration från de pittoreska gatorna i Amalfi upp till norra Milano så är vi stolta över vår generösa mat och vår autentiska italienska gästvänlighet. Konceptet är en del av Urban Italian Group (UIG) och vi är en familj på 350 magiska människor som fortsätter att växa och vi serverar över 3000 gäster dagligen runt våra 8 trattorior. Our culture and values We believe we work with people, not food. Our core values: Trust, Inclusion, Passion & Entrepreneurship are guiding light in everything we do. We have a genuine commitment to make sure everyone in the family feels included. Vår kultur och värderingar Vår tro är att vi jobbar med människor, inte mat. Våra grundvärderingar: Tillit, Inklusion, Passion & Entreprenörskap är vår ledstjärna i allt vi gör. Vi känner ett stort ansvar och har ett genuint engagemang för att alla i vår familj ska känna sig inkluderade och välkomna. About You and the role You have a BIG smile, proactive attitude and positive energy around you. You naturally enjoy making other people happy and of course you share our values. Your mission is to make a memorable experience for every guest beyond their expectations so that they come back again and again. You take care of 25-35 guests in your section You are multitasking, often help running drinks and food You advice guests on food and wine choices and have knowledge of allergens and products Om dig och din roll Du har ett VARMT leende, en proaktiv inställning och sprider positiv energi omkring dig. Du mår bra av att göra andra människor glada och delar våra värderingar. Du tar hand om 25-35 gäster i din sektion Du multitaskar och hjälper ofta till med att servera mat & dryck Du ger mat-& vinförslag till dina gäster och har full koll på vår meny och allergier Your benefits and what to expect Our team is full of big hearted and incredibly talented colleagues who will make sure you feel very welcomed from day one. Rewarding salary of 150-165 sek per hour / monthly + tips 5000 sek referral bonus scheme for introducing a successful colleague Delicious team meals and bottomless soft drinks on shifts Flexible contracts tailored to your needs Best on the market growth opportunities Regular performance reviews and salary evaluations Full onboarding, cross training and tailored career development plan Work-life balance, 4 weeks schedule ahead, once a month weekend off The unforgettable annual Gala party and team nights out International trips and possibility to work abroad Friends for life Dina förmåner och vad du kan förvänta dig Vårt team är fullt av kompetenta, storsinta och begåvade kollegor som kommer se till att du känner dig välkommen från dag ett. En konkurrenskraftig lön på 150-165 SEK per timme eller månad, plus dricks 5000 sek i bonus vid en lyckad rekrytering av en ny familjemedlem Utsökt personalmat och all dryck du orkar dricka under arbetspassen Flexibla kontrakt anpassade efter dina behov De bästa tillväxtmöjligheterna på marknaden Regelbundna utvärderingar Omfattande upplärning och skräddarsydd karriärutvecklingsplan Balans mellan arbetsliv och fritid med 4 veckors schema och en ledig helg per månad Utekvällar med teamet och vår årliga, oförglömliga gala. Internationella resor och möjlighet att jobba utomlands Vänner för livet Our wall of fame Diversity price, 2023 (51 different nationalities within our family) Top 10 most booked restaurants in Stockholm 2023 Best Swedens Vegan Pizza 2024 Vår wall of fame Mångfaldspris, 2023 (51 olika nationaliteter inom vår familj) Top 10 mest bokade restaurang i Stockholm 2023 Sveriges bästa veganska pizza 2024

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Restaurangmedarbetare
ChopChop AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi serverar mat och utvecklar människor - Vill du vara med? ChopChop söker 3 nya stjärnor till vårt team! Gillar du att ge bra service, lära dig nya saker och vara en del av ett schysst gäng? Perfekt! Vi söker dig som vill jobba deltid (50–75%) eller extra (5–10 h/vecka) – arbetet är förlagd på dagtid, kvällar och helger. Vad gör man egentligen på ChopChop?  Bra fråga! Här kommer en tydlig bild av vad jobbet innebär – så att du vet vad du kliver in i (och förhoppningsvis blir taggad på att göra det!): Dina huvudsakliga uppgifter   : Ta hand om våra gäster – med ett stort leende, genuint engagemang och schysst service. Vi vill att gästerna ska känna sig sedda och nöjda, oavsett om de är stressade lunchätare eller fredagsmysande familjer. Jobba i kassan – du tar beställningar, ger rekommendationer (ja, du kommer snart kunna vår meny utantill) och hanterar betalningar på ett smidigt och professionellt sätt.  Förbered och servera mat – det ska gå snabbt, men aldrig slarvigt. Vi jobbar med kvalitet och stolthet, så vi vill att varje rätt du lämnar över ska kännas som en liten smaklig gåva. Hålla rent och snyggt – både för gästernas skull och din egen. Ingen gillar att jobba i kaos – så vi hjälps åt med städning, disk och att hålla ordning i kök och matsal. Samarbeta i team – här jobbar vi tillsammans. Ingen lämnas ensam med disken eller kvällspasset. Vi täcker för varandra, stöttar varandra och skrattar tillsammans – även när det är stressigt. Vad förväntar vi oss av dig?  Att du dyker upp i tid, redo att ge 100 % (och gärna med ett leende). Att du är nyfiken, engagerad och inte rädd för att ta egna initiativ. Att du gillar att ha kul på jobbet – samtidigt som du är professionell. Att du visar respekt – både för kollegor, gäster och rutiner. Och vad kan du förvänta dig av oss?  Ett roligt och omväxlande jobb där ingen dag är den andra lik. Kollegor som peppar dig, lär dig nytt och firar dina framsteg. Möjligheter att utvecklas – vill du bli skiftledare eller kliva upp i organisationen? Då hejar vi på dig! Det här är jobbet för dig som vill ha en arbetsplats där du får göra skillnad för människor varje dag, växa som person – och dessutom ha kul på vägen.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Demopersonal till livsmedelsbutiker i Umeåområdet
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om tjänsten I rollen som demopersonal kommer du att representera vår kund och deras välkända produkter i livsmedelsbutiker runt om i Umeåområdet. Din uppgift är att väcka intresse och skapa nyfikenhet kring kundens varumärke och produkt. Du tar gärna första steget till kundkontakt och gillar att interagera med kunder. För dig kommer försäljning naturligt och du är duktig på att förmedla budskap.  Din profil Som person har du god servicekänsla och ett konstnärligt öga för hur produkterna bör exponeras för att på bästa sätt bidra till ökad försäljning. För att trivas i rollen krävs det att du är självgående och inte rädd för att ta egna initiativ. Du är flexibel och trivs därför med varierande arbetsplatser med ett högt arbetstempo. Vi ser gärna att du har ett intresse för hälsa och mat. Vi söker dig som: Är serviceinriktad och vill vara vår kunds ansikte utåt Har god kommunikationsförmåga och kan presentera information tydligt Du har en hög social förmåga, är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakt Har erfarenhet från en liknande roll eller arbete i butik Krav Körkort och tillgång till bil Anställningsform Tjänsten är en visstidsanställning som pågår under veckorna 39 till 41. Arbetstiderna är förlagda onsdag till fredag mellan kl. 16.00 och 19.00. Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad?  Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
McDonalds Umeås två restauranger söker nya glada medarbetare
Northern Skill AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

ÄLSKAR du också att ge utmärkt service och leverera goda ? Om svaret är JA så tycker vi att du ska komma och jobba med oss på McDonald's i Umeå. Hos oss får du mer än bara ett jobb – du blir en del av ett team som brinner för service, kvalitet och laganda. Oavsett om du söker ditt allra första jobb eller vill fortsätta utvecklas i restaurangbranschen har vi plats för dig! Vad erbjuder vi? Ett flexibelt arbetsschema som passar din livsstil. Trygga arbetsvillkor med kollektivavtal (Hotell- och restaurang). En tydlig karriärtrappa för dig som vill utvecklas. Erfarenheter och kompetenser du har nytta av i hela livet. En arbetsplats där vi har kul tillsammans och stöttar varandra. Vad innebär det att arbeta hos oss? Du kommer att: Arbeta i team med härliga kollegor. Möta gäster med ett leende och ge dem bästa möjliga upplevelse. Tillaga mat med kvalitet och tempo. Möjlighet att utvecklas i restaurangens olika delar – från kassa till kök. Vem är du? Vi söker dig som: Är nyfiken och vill lära dig nya saker. Har rätt inställning och vill ha roligt på jobbet. Gillar att samarbeta och sätter laget före jaget. Har eller inte har tidigare erfarenhet – vi lär dig allt du behöver! Lön & villkor Lön enligt Hotell- och restaurangfackets kollektivavtal. Försäkringar via AFA. Semester enligt avtal. Våra förväntningar på dig: Att du är en team player som sätter laget före jaget. Att du vill lära dig nya saker och utvecklas. Att du har rätt inställning och vill ha roligt på jobbet. Att du älskar burgare nästan lika mycket som vi. Tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav, vi ser till att du får den utbildning du behöver för att kunna utföra ett arbete av högsta kvalitet. Här finns vi Vi har restaurang i Umeå både på Ersboda och Kronoparken – ange gärna vilken plats du är intresserad av när du skickar in din ansökan. Ansök eller ställ frågor! Rekryteringen hanteras initialt av Northern Skill. Du kommer först att ha kontakt med någon av våra rekryterare. Går du vidare i processen blir du presenterad till arbetsgivaren för nästa steg. Vi har ingen sista ansökningsdag – rekrytering sker löpande och vi tillsätter tjänster så snart vi hittar rätt personer. Det finns möjlighet till flera tjänster! Ansökan Vi är mer intresserade om vem du är - än hur duktig du är på att skriva CV. Har du inte världens snyggaste CV så kan du alltid presentera dig genom fritext i ansökan, en kort video - eller varför inte slå en signal! Vi ser fram emot att lära känna dig!

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Personliga assistenter till kund på Ersboda, Umeå
Assistera Skandinavien AB
Personliga assistenter

Om tjänsten: Timanställning vid behov samt sommarvikariat från vecka 27-34. Arbetspassen är fördelade mån-fre 7:15-15:00 och 14.00-20.00. Om brukaren: Jag är en kvinna på i 50 års åldern, bor tillsammans med min man och katter på vackra Ersboda i Umeå. Som person är jag glad, utåtriktad och en riktigt djurvän. Några av mina största intressen är dans, träning, bakning och pyssel. Jag trivs väldigt bra i naturen och kyrkan, dit åker jag så ofta det går. Jag behöver stöd med mycket i min vardag men vill vara så självständig och delaktig som möjligt i alla moment för att känna mig inkluderad. Om dig: Det är ett högt meriterande om du innehar körkort och erfarenhet av jobb inom vård och omsorg, men inget krav. Du är noggrann, lyhörd, ansvarsfull, flexibel och kan rycka in vid behov. Assistans uppdraget är betydelsefullt och ställer krav på att du är empatisk och förstår andra människors behov. Den verbala kommunikationen är viktig, därför är det ett krav att du har goda språkkunskap i svenska språket. Då kunden har katter i hemmet får du inte ha någon djurallergi. Just nu söker vi främst sommarvikarier och kommer därför att prioritera ökande som har möjlighet att jobba mellan vecka 27-34. Övrigt Om du går vidare i processen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och kommande tidrapporter är det en fördel om du har (mobilt) Bank-Id. Urval sker löpande och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kommer rutinmässigt att begära ett utdrag ur belastningsregistret om ansökan leder till en anställning. Om du som kandidat går vidare i processen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. Välkommen med din ansökan

5 maj 2025
Sista ansökan:
15 oktober 2025
Personlig assistent sökes – ett roligt och flexibelt extrajobb!
Assistera Skandinavien AB
Personliga assistenter

Jag är en 23-årig tjej som letar efter vikarier som kan hjälpa mig i vardagen, med möjlighet till en fast anställning längre fram. Jag föddes med AMC, en led- och muskeldiagnos, och använder rullstol och permobil för längre sträckor. Till vardags jobbar jag som parasportsamordnare, spelar elinnebandy och hänger med min familj, flickvän och min extremt gosiga katt. I mitt vardagsliv behöver jag hjälp med personlig hygien, av- och påklädning, hushållssysslor och handräckning. Jag har högt i tak, gillar humor och tycker att bra personkemi är det viktigaste. Du som söker är gärna en positiv och ansvarsfull tjej i åldern 23–30 år med körkort. Du är lyhörd, stöttande utan att vara för på och tycker om att ha roligt på jobbet. Det är viktigt att du inte är allergisk mot djur och att du är rökfri (snus går bra). Detta är en perfekt möjlighet för dig som exempelvis studerar eller vill ha en extra inkomstkälla.Till en början kommer det att vara en vid behovs anställning/ timanställning, men det finns chans till en mer stadig anställning på sikt. Välkommen in med din ansökan om det låter intressant, så ser vi om vi klickar!

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Intresseanmälan sommarvikarie - Personlig assistent
Assistera Skandinavien AB
Personliga assistenter

Sommarvikarie som personlig assistent hos Assistera Skandinavien AB – En meningsfull och givande upplevelse! Är du en empatisk, ansvarsfull och positiv person som vill göra skillnad i en annan människas vardag? Då är jobbet som sommarvikarie hos Assistera Skandinavien AB något för dig! Vi erbjuder en arbetsplats där engagemang, respekt och individens behov står i fokus. Som personlig assistent hos oss arbetar du nära våra kunder, personer med olika funktionsvariationer, och stödjer dem i deras dagliga liv. Dina arbetsuppgifter kan variera från att assistera vid personliga behov, matlagning och aktiviteter till att följa med på utflykter och sociala sammankomster. Ingen dag är den andra lik, och du får möjlighet att skapa starka och meningsfulla relationer. Vad vi erbjuder: Flexibilitet: Anpassade arbetstider som passar din sommarplanering. Utveckling: En chans att utveckla dina kommunikations- och samarbetsfärdigheter. Meningsfullhet: Varje arbetsdag ger dig möjligheten att göra skillnad i någon annans liv. Stöttande team: Du blir en del av en arbetsplats där du får stöd och utbildning från erfarna kollegor och handledare. Vem söker vi? Vi söker dig som är ansvarsfull, lyhörd och självständig. Har du tidigare erfarenhet inom vård och omsorg är det meriterande, men det viktigaste är din inställning och viljan att lära. B-körkort är ett plus, men inget krav. Hos Assistera Skandinavien AB är vi övertygade om att varje individ förtjänar att leva sitt liv på sina egna villkor. Som personlig assistent är du en nyckelspelare i att förverkliga detta. Låter detta som något för dig?Ansök redan idag och bli en del av vår engagerade och omtänksamma arbetsplats. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team i sommar!

5 maj 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Bartender till Pinchos Umeå

Vi söker en ny stjärna till baren! deltid, kvällar & helger! Är du en energifylld och serviceinriktad person som älskar att skapa bra stämning omkring dig? Då kanske du är den vi letar efter! Vi söker dig som har rätt attityd, är nyfiken och redo att lära dig allt om baren och gästupplevelsen. Erfarenhet är ett plus, men viktigast för oss är din inställning och viljan att utvecklas. I baren är du inte bara en drinkmakare – du är en del av helhetsupplevelsen för våra gäster. Vi vill ha någon som sprider positiv energi, har glimten i ögat och alltid gör sitt yttersta för att gästerna ska trivas. Resten kan vi lära dig! Vi erbjuder dig: En fartfylld och rolig arbetsplats Möjligheter att utvecklas och växa inom företaget Ett innovativt koncept och nya spännande drinkar Grymma kollegor och en stark teamkänsla För att trivas hos oss tror vi att du: Älskar att ge personlig service och skapa en härlig atmosfär Är snabb, noggrann och gillar att ha många bollar i luften Har ett driv att lära dig och utvecklas Sprider positiv energi och gillar att jobba i team Har en vilja att skapa riktigt bra drinkar (självklart lär vi dig recept och tekniker!) Låter det som något för dig? Då vill vi gärna träffa dig! Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team!

4 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025