Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Vill du göra stor skillnad i en persons liv? Vi söker en ansvarsfulla och nogranna assistenter till våra kunder i Uppsala. Om jobbet som personlig assistent Arbetet som personlig assistent innebär att du finns vid någons sida under hela arbetspasset. Många av våra kunder har ett stort omvårdnadsbehov med moment som sondmatning. Dessutom kommer du att hjälpa till med träning och personlig hygien. Vi erbjuder ett lärorikt arbete där den personliga relationen mellan dig och kunden står i fokus. Vi söker dig som: Vi söker dig som är noggrann och ansvarsfull, du behöver även vara lyhörd och van att ta egna initiativ. För att bli aktuell för jobbet behöver du minst ha gymnasieexamen. Du får gärna ha studieuppehåll eller viljan att kombinera studier med jobb. Vi söker nu assistenter som vill jobba kvälls- och nattpass, med möjlighet att jobba mellan 2-5 arbetspass per vecka. Arbetstiden kommer vara varierande. Eftersom behovet av assistans är för veckans alla dagar så behöver du kunna jobba både vardag och helg. Vi på Särnmark värnar om ett långsiktigt engagemang från din sida. Vi vill därför att du kan arbeta hos oss minst ett år framöver. Du som söker ska vara minst 20 år, rökfri, tala flytande svenska och ha god fysik, då lyft förekommer. Om anställningen Anställningsformen är initialt en interimistisk anställning, men kan ändras till anställningsformen För viss tid så länge assistansuppdraget varar. Oavsett anställningsform är löneformen timlön. Lön och övriga anställningsvillkor är enligt kollektivavtal Personlig assistans, Vårdföretagarna - Kommunal. Så här ansöker du Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" längst ned till höger på sidan och svara på ett antal urvalsfrågor. Du ska även bifoga ditt CV och personligt brev Ansökningar tas endast emot via hemsidan. I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Projektsamordnare på det forskningsstödjande centret Circus på Uppsala universitet Vill du arbeta med projektsamordning med stöd av kompetenta och trevliga kollegor i en internationell miljö? Vill du ha en arbetsgivare som satsar på ett hållbart medarbetarskap och erbjuder trygga, förmånliga arbetsvillkor? Välkommen att söka anställning som projektsamordnare på Uppsala universitet. Centre for Integrated Research on Culture and Society (Circus) är ett forskningsstödjande centrum inom Uppsala universitet med syfte att stärka utvecklingen av tvär- och mångdisciplinära forskningssamarbeten över ämnes-, fakultets- och vetenskapsområdesgränser inom universitetet. Verksamheten bedrivs i egna lokaler och erbjuder kvalificerat stöd för att initiera och utveckla tvärgående och tematiska forskningssamarbeten. Vi behöver nu stärka upp vårt sekretariat och söker därför en projektsamordnare. Arbetsuppgifter Projektsamordnare på Circus arbetar med projekt som bidrar till att utveckla framgångsrik tvär- och mångdisciplinär forskning. Projekten kan röra samtliga Circus verksamhetsområden. Det inbegriper stöd till initiering och utveckling av forskningssamarbeten såväl som aktiviteter som stärker förmågan hos universitetets medarbetare att initiera och medverka i sådana samarbeten. Det innefattar också insatser som utvecklar de organisatoriska förutsättningarna för tvärgående forskningssamarbeten inom universitetet. Bland arbetsuppgifterna ingår också att ha löpande kontakt med relevant forskning om gränsöverskridande forskningssamarbeten samt ha kunskapsutbyten med nationella och internationella enheter med liknande uppdrag. Bland de konkreta arbetsuppgifterna hör därför att medverka i planering och genomförande av seminarier, kurser och mindre utredningar. Kvalificerad forskningskommunikation för olika målgrupper och i olika kanaler, såsom websidor, nyhetsbrev och trycksaker, är en central del av arbetet. En central arbetsuppgift är därför att delta i det löpande arbetet med att utveckla kommunikationen om verksamheten på olika sätt, inom Uppsala universitet och externt. Projektsamordnaren ska arbeta nära Circus föreståndare och de andra medarbetarna på Circus sekretariat. Kvalifikationskrav Projektsamordnaren ska vara en disputerad forskare och ha dokumenterad erfarenhet av att arbeta med mång- och/eller tvärvetenskaplig forskning. Mycket goda färdigheter i muntlig och skriftlig forskningskommunikation på engelska och/eller svenska är ett krav. Den vi söker ska ha uppvisat god administrativ skicklighet samt ha överblick över forskning utöver den egna forskningsinriktningen och ett engagemang för vetenskapligt utvecklingsarbete. Personen vi söker är självgående, samarbetsinriktad, strukturerad och har god kommunikationsförmåga. Önskvärt/meriterande i övrigtFör denna anställning är det meriterande om den vi söker kan uppvisa dokumenterad erfarenhet av: - forskningsadministrativt arbete, såsom planering, administration och uppföljning av forskningsprojekt och workshops - att arbeta med kommunikation om vetenskaplig verksamhet och forskningsresultat riktad till olika målgrupper - arbete i flerdisciplinära eller integrativa forskningsmiljöer - förtroendeuppdrag inom akademin, såsom uppdrag som studierektor, programansvar, sakkunnig- eller styrelseuppdrag samt - språkliga kompetenser i ytterligare väsentliga språk för vetenskaplig kommunikation. Vid rekryteringen kommer vikt att läggas vid personliga egenskaper samt den sociala och kommunikativa förmåga som fordras för att utföra arbetsuppgifterna väl. Vidare kommer universitetet främst att beakta den som efter en helhetsbedömning bedöms ha de bästa förutsättningarna att genomföra och utveckla aktuella arbetsuppgifter och bidra till en positiv utveckling av verksamheten. Ansökan ska innefatta följande: - kortfattad redogörelse för verksamhet av relevans för den aktuella anställningen (CV). - ett kortfattat ansökningsbrev om hur den sökande ser på den aktuella anställningen - 3-5 st olika arbetsprover som visar den sökandes förmåga att arbeta med kommunikation om vetenskaplig verksamhet och forskningsresultat riktad till olika målgrupper. Dessa ska innehålla egenförfattade texter riktade till olika målgrupper. Det kan t.ex. vara artiklar, nyhetsbrev, websida etc. Minst en text ska vara på svenska och minst två på engelska. Om anställningen Anställningen är tidsbegränsad i 6 månader. Omfattningen är 25%. Tillträde 2025-09-01 eller enligt överenskommelse. Placeringsort: Uppsala. Upplysningar om anställningen lämnas av: Claes-Fredrik Helgesson, föreståndare och vetenskaplig ledare för Circus (mailto:[email protected]) tel. 018-471 3887 Välkommen med din ansökan senast den 11 augusti 2025, UFV-PA 2025/2040 Uppsala universitet är ett brett forskningsuniversitet med stark internationell ställning. Det yttersta målet är att bedriva utbildning och forskning av högsta kvalitet och relevans för att göra skillnad i samhället. Vår viktigaste tillgång är alla 7 600 anställda och 53 000 studenter som med nyfikenhet och engagemang gör Uppsala universitet till en av landets mest spännande arbetsplatser. Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba inom Uppsala universitet https://uu.se/om-uu/jobba-hos-oss/ Anställningen kan komma att säkerhetsprövas. Vid säkerhetsprövning är en förutsättning för anställning att sökande blir godkänd. Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp. Ansökan tas emot i Uppsala universitets rekryteringssystem.
Vi välkomnar nu dig som är undersköterska till hemtjänsten Njord hemvård i Uppsala I rollen som undersköterska hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra vårdtagare. Hos oss gör du skillnad varje dag samtidigt som du har kul på jobbet. Vi erbjuder personlig och kundanpassad omsorg och service med hög kvalitet. Nyckeln till vår kvalitet är vår höga trivsel med engagerade medarbetare som alltid gör det där lilla extra vid hembesök. Du tar dig till lokalen på en 15-20 minuters promenad från stationen. Lokalen ligger i samma område som du arbetar i. Hos oss blir du en del av en positiv och lärande kultur med chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll som undersköterska och i din utveckling på Forenede Care. Du är vår viktigaste resurs och är med och växer tillsammans med oss. I tjänsten som undersköterska arbetar du med vård och omsorg utifrån kundens önskemål, i enlighet med biståndsbeslut och alltid med stort fokus på kvalitet. Du arbetar exempelvis med att hjälpa till med personlig hygien, förberedelser och servering av måltider, svara på larm och att finnas där som socialt umgänge. Det sociala umgänget är en viktig del av vårt arbete för att alla ska få leva livet, hela livet. Det kan handla om alltifrån att samtala, spela spel, åka på utflykt eller hitta på någon rolig aktivitet tillsammans. Du arbetar även med delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av läkemedelsgivning och träning. Vi söker just nu flera kollegapå heltid/deltid till två tillsvidareanställningar med provanställning med sysselsättningsgrad ”85-90 %” med startdatum omgående. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Ett intyg från Socialstyrelsen som undersköterska Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift B-körkort eller/och kan cykla Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom hemtjänsten. För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr du dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 6500 medarbetare. Vi är företaget för dig som vill göra skillnad och samtidigt må bra, utvecklas och ha kul på jobbet. Vi har funnits i Sverige sedan 1998 och vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Ett fint kvitto på detta är att vi utsetts till ett Karriärföretag både 2024 och 2025 och listas som en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och driver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans, LSS och hemsjukvård. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, samhälle och vår framtid? Då kan Forenede Care vara rätt arbetsgivare för dig! Sista ansökningsdag 25-07-10 Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Just nu söker vi dig: en trevlig kvinna med körkort som är intresserad av en fast tjänst med variation dagpass och kväll/natt med vilotid från augusti. Du som är intresserad av att arbeta som personlig assistent till en kvinna i Uppsala: Är du social, omtänksam och har mycket humor? Du arbetar hos en kvinna som behöver hjälp med stort sätt allt förutom att tänka, det gör jag själv. Jag bor med mina två hundar. Eftersom jag arbetar och har talsvårigheter behöver du behärska svenska i både tal och skrift. Du måste också gilla utmaningar och vara flexibel eftersom allt kan hända i mitt liv som för alla andra. En fördel är om du har körkort så du kan köra min bil. Du bör vara rökfri. Jag behöver stöttning i min vardag med hushållssysslor samt sådant som hör min vardag till, vid förflyttningar används lyft och jag har permobillyft. Vilka egenskaper bör du ha? Ditt jobb är ett serviceyrke som ställer stora krav på personliga egenskaper. Jag söker en social och inkännande person med mycket humor och som har respekt för den personliga integriteten. Jag har ett stort intresse för att skriva, teater och bio samt korta dagsutflykter berikar mig. Erfarenhet av personlig assistans eller relevant utbildning är meriterande, men det viktigaste är att vi trivs tillsammans. Jag ser gärna att du skriver lite om dig själv i ansökan så jag får en bild av vem du är. Hoppas vi ses! Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Ansök genom att gå in på www.a-assistans.se och klicka sedan på "jobba hos oss". Där skapar du ditt eget konto och profil. När profilen är klar, klicka på "lediga tjänster" och sök denna tjänst. A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har drygt 600 personliga assistenter anställda och vårt huvudkontor ligger i Hudiksvall. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårds peng på 2 000kr för heltidstjänst och år, fika på arbetet och andra förmåner.
Är du inskriven på Arbetsförmedlingen och söker ett spännande jobb med både frihet och ansvar? Vi söker en budbilsförare/lagerarbetare till vårt team i Uppsala! Om tjänsten: Som budbilsförare/lagerarbetare kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att paket och brev levereras i tid. Du blir en del av ett dynamiskt team men arbetar också självständigt. Vi söker dig som trivs bakom ratten och har en god servicekänsla. Vi söker dig som: ✔ Har B-körkort ✔ Kan hantera stress och arbeta effektivt ✔ Är tålmodig och ansvarsfull ✔ Kommunicerar obehindrat på svenska ✔ Är öppen för att lära dig nya saker Om du är en driven och engagerad person som gillar att arbeta med människor, skicka in ditt CV till oss! Ansökan: Är du inskriven på Arbetsförmedlingen? Perfekt! Vi ser fram emot din ansökan Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Om tjänsten Vi söker en noggrann och engagerad redovisningsekonom med några års erfarenhet. I denna roll kommer du att arbeta med löpande redovisning, fakturahantering och andra ekonomiska arbetsuppgifter. Vi söker dig som är strukturerad, ansvarsfull och vill utvecklas inom redovisning. Arbetsuppgifter • Löpande bokföring • Registrering av inkommande fakturor • Bankavstämningar • Internfakturering • Leverantörsreskontra Kvalifikationer • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi • 1–2 års erfarenhet av bokföring • Grundläggande kunskaper i Excel • Flytande svenska och engelska i tal och skrift • Erfarenhet av ekonomisystem, gärna Fortnox (meriterande) Om anställningen • Omfattning: 50 % med möjlighet till heltid • Placering: Uppsala • Start: Enligt överenskommelse Ansökan Skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vill du göra skillnad som HR-konsult i en rådgivande och självständig roll – på deltid? Nu söker vi dig som har gedigen erfarenhet inom HR och som trivs med att arbeta nära verksamheten. Varmt välkommen med din ansökan! Vi söker nu en HR-konsult på deltid, ca 1-2 dagar i veckan, med start i augusti till vår kund i Uppsala. Vi erbjuder ett stimulerande uppdrag med fina lokaler och trevliga kollegor, där du kommer vara en värdefull och uppskattad resurs och få bidra med dina kunskaper. Som HR-konsult kommer du som ensam HR på företaget att spela en viktig roll i att stötta organisationen i olika HR-frågor och ärenden. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer framför allt att innefatta: • Facklig kontakt och förhandlingar • Stötta chefer med personalärenden och arbetsrättsliga frågor • Se över rollbeskrivningar, processer och policys Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi att du har en relevant utbildning inom personalvetenskap, HR eller liknande område, samt minst 5–7 års erfarenhet av brett HR-arbete. Du har gedigen erfarenhet av att arbeta med kollektivavtal, särskilt inom arbetaryrken (blue collar), och är van vid att hantera fackliga frågor. Du är trygg och bekväm i dialogen med fackliga representanter och har självständigt drivit fackliga förhandlingar. Din kommunikativa förmåga är mycket god, och du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska. Som person är du konsultativ, lösningsorienterad och har en lugn och trygg framtoning som bygger goda relationer genom tydlig och förtroendeingivande kommunikation. Du är proaktiv och har en god förmåga att följa upp och driva arbetet framåt. Du erbjuds Du erbjuds ett spännande uppdrag som HR-konsult med start i augusti. Uppdraget är löpande utan slutdatum. Behovet är på deltid med en ungefärlig omfattning ca 1-2 dagar i veckan. Ansökan Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten är kontakta gärna ansvarig konsultchef Hanna Darberg på [email protected] Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek. Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek
Beskrivning Vi söker nu en driven och noggrann person till vårt team för fönsterputsning och höghöjdsstädning under sommaren 2025. Arbetsuppgifter Fönsterputsning på både låga och höga höjder Höghöjdsstädning med hjälp av skylift Rengöring av fasader, skyltfönster och svåråtkomliga ytor Säker hantering av utrustning och verktyg Kvalifikationer Giltig skyliftutbildning (liftkort) God fysik och höjdtålighet Ansvarsfull, punktlig och säkerhetsmedveten Svenska eller engelska i tal Meriterande: Tidigare erfarenhet av fönsterputs eller städning på höjd B-körkort Om tjänsten: Anställningsperiod: juli – september 2025 Arbetstid: Heltid, vardagar (dagtid), helg kan också förekomma Lön enligt kollektivavtal Arbetsplats: Varierande – du jobbar utomhus på olika projekt
Arbetsbeskrivning Vill du vara med och skapa den livsviktiga skillnaden för utsatta människor? Då är jobbet som behandlingsassistent på SiS en meningsfull utmaning. Målet med ditt uppdrag är att motivera våra ungdomar till nya och mindre riskfyllda sätt att leva. Som behandlingsassistent är du med och ser till att rutinerna på avdelningen fungerar som de ska. Du spelar en stor roll för stabiliteten och tryggheten för våra ungdomar och klienter, och står för basen i det dagliga livet som skolgång, städning, matlagning med mera. Du är med och bidrar till att säkerheten på institutionen upprätthålls enligt våra rutiner och dokumentation är en viktig del av ditt arbete. Du kommer jobba med att bygga trygga relationer och medverkar till att våra ungdomar/klienter får den trygghet och säkerhet som de behöver för att bryta invanda beteenden. Tillsammans med ditt team av engagerade kollegor såsom behandlingspedagoger och behandlingssamordnare har ni möjlighet att nå goda resultat och bidra till förändring. Jobbet är många gånger krävande men också stimulerande, glädjefyllt och omväxlande. Vår vision är att vara en plats för förändring och det genomsyrar vårt bemötande, vårt engagemang och vårt förhållningssätt. Arbetstiden är enligt schema dag - kväll och helg. Som vikarie arbetar du efter överenskommelse. Kvalifikationer Din personliga lämplighet är nyckeln till livsviktig förändring. Därför behöver du ha en god förmåga att skapa engagemang och delaktighet. Lika viktigt är det att du har en grundmurad positiv människosyn, stor empatiskt förmåga och en förmåga att skapa goda relationer. Du har en god kommunikativ förmåga och kan behålla ditt lugn även i pressade situationer. Du har också förmåga att samarbeta med andra och delar gärna med dig av dina kunskaper till kollegor. Du ska även ha: • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet av arbete med människor i utsatta livssituationer, t.ex. arbete inom psykiatri eller inom LSS omsorg • B- körkort • God svenska i tal och skrift På SiS månar vi om ett gott medarbetarskap. Det innebär att du som medarbetare tar ansvar för ditt arbete, bidrar till utveckling och medverkar till ett gott samarbete. Läs mer om vårt medarbetarskap. Anställning: Tjänsten är en särskild visstidanställning (SÄVA). Ansökan: Välkommen att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg senast den 25 juli 2025 Tester och arbetsprover kan komma att ingå i rekryteringsprocessen. SiS arbetar aktivt mot all form av diskriminering och välkomnar alla sökande. För arbete på våra institutioner gör SiS registerkontroll innan anställning. Inför rekryteringsarbetet har Statens institutionsstyrelse tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. OBS! Om du har skyddade personuppgifter ska du inte söka via rekryteringssystemet. Kontakta i stället den som står som kontaktperson i annonsen.
Hej! Vad roligt att du hittat hit! Nu söker vi omgående assistenter till en av våra kunder i Uppsala! Är du ansvarsfull, trygg och glad!? Kanske pluggar du och behöver ett extrajobb? Härligt! Då kan du vara den vi söker! Vem vi söker: Du är en god lyssnare, inkännande och har ett öppet sinnelag. Du är glad och pigg med hög ansvarskänsla. Vi tror också att du har en god förmåga att fokusera och vara närvarande i stunden. Har du också lätt för att lära och är kreativt lagd -Toppen! Om kunden: En tjej på 30 år som bor i Uppsala i egen lägenhet. Jag är glad och positiv, har en CP-Skada som gör att jag är rullstolsburen och har stort hjälpbehov som tex sondmatning. Jag kommunicerar med pratkarta och har en hörselnedsättning. Mina intressen är tex racerunning, pyssla, baka, mm. Jag går även på gym och surfar på nätet. Om tjänsten: Tjänster på 50-81% och timvikarier vid behov. Detta krävs: Körkort Behärska svenska mycket väl Meriterande: Tidigare erfarenhet Arbetstider: Dygnsjobb veckans alla dagar varierat. Bakgrundskontroll genomförs på alla som går vidare i processen. Vi intervjuar löpande och jobbet kan komma att tillsättas innan annonstidens utgång. Varmt välkommen! Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete. Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!
Välj ett jobb för att visa detaljer