Är du en C eller CE chaufför som vill arbeta extra? Se hit!

C och CE chaufförer sökes till flexibelt uppdrag i Göteborg med omnejd! Vi på adacto people har i dagsläget omkring 130 lastbilschaufförer anställda hos oss. Våra förare väljer att stanna hos oss då vi ger dem ett personligt bemötande och personligt engagemang. Vi matchar våra medarbetare mot kunder där de vill arbeta och vi samarbetar med de flesta typer utav åkerier. Vill du ta eget ansvar och kunna arbeta varierande i en chaufförsroll? Vill du bygga upp din erfarenhet inom transport och logistikbranschen? Sök tjänsten som C och CE chaufför idag! OBS! Tjänsten är ett extrajobb där kravet är att du har en annan sysselsättning om minst 50%, arbete eller studier. Här har vi en omväxlande roll där du som chaufför får möjligheten att skina på arbetsmarknaden! Arbetsuppgifter kan bland annat vara distribution eller trailerdragning. Vem är du? Du trivs med chaufförsyrket och har lätt för att ta initiativ. Här finns också möjligheten för dig utan erfarenhet att få bygga upp erfarenhet och få en grundlig start i arbetslivet inom chaufförsbranschen. Vi ser gärna att du har en stark vilja av att göra ett ordentligt utfört jobb och du trivs med att ta eget ansvar. Arbetstiderna är framförallt förlagda till dagtid, måndag-fredag. Krav för tjänsterna: - Minst C-behörighet - YKB - Digitalt förarkort Meriterande: - Du har yrkesvana av att köra lastbil - Truckkort - Krankort - ADR Rekrytering sker löpande så skicka din ansökan redan idag!

21 februari 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024
Servering, event- och cateringpersonal till Carotte Staff

Om tjänsten Vi söker driven och utåtriktad personal till diverse uppdrag inom event- och servicebranschen! Söker du ett jobb där du får hänga med härliga människor? Då har vi kanske något spännande för dig! Vi letar efter personer som inte rynkar på näsan åt att ge service och trivs i en rörlig och livlig arbetsmiljö. Det viktigaste är att du har en positiv inställning och vill leverera toppservice till våra många kunder i Göteborgsområdet med hjälp av våra superduktiga medarbetare. Häng med oss och bli en del av vårt härliga team! Du kommer att få glänsa vid olika event, företagsfester, storslagna banketter och mer inom besöksnäringen. Vi har allt från glamorösa konferensanläggningar och lyxiga hotellkedjor till trendiga kontorshotell och egna Carotte restauranger. Vad som är extra bra? Du kan anpassa dina arbetstider efter ditt eget schema. För de som är extra ambitiösa finns möjligheter till vidareutbildning, mer ansvar och fasta uppdrag runt om i hela Sverige. Här kan du verkligen göra karriär med stil! 😎🌟 Vi utbildar all vår personal i Carotte Academy, vår egna serviceutbildning, allt för att man ska känna sig trygg för att leverera hög servicenivå i sann Carotte anda till våra kunder. Hos oss finns flera möjligheter! - Bankett: servis, bankett bar - Restaurang: á la carte servis, runner, diskare, bar - Festlokal: servis, runner - Catering: servis, runner, bar - Event: Eventvärdar, servis Hur kan en arbetsdag se ut? Du kommer vara en del av våra glada Carottestjärnor. Dina arbetsuppgifter kan inkludera allt från storslagna företagsfester, välkomna gäster, ta bordsbeställningar, cateringuppdrag, servera mat och dryck, och det viktigaste av allt: leverera personlig service. Arbetstiderna varierar beroende på kunds önskemål. Vi ser att du har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill ha ett roligt extrajobb. Vi sätter inga krav på hur mycket du måste jobba men vi ser gärna att man arbetar något kontinuerligt. Vi letar efter någon som: - Älskar att ge bra service och sprida glädje. - Har alltid ett leende på läpparna, är flexibel och prestigelös. - Är en riktig social fjäril - Har full koll på svenska och engelska, både när det gäller att prata och skriva. Kan du checka av dessa punkter? Om ja, då är du precis den vi vill ha! I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. Motivera i din ansökan varför just du passar för rollen - både erfarenhets- och personlighetsmässigt. Vi jobbar nära vårt systerbolag Carotte Food & Event som arrangerar flera spännande uppdrag framöver. Roliga uppdrag under 2024 som vi ser fram emot tillsammans med Carotte Food & Event: - Göteborgsvarvet - folkfesten där vi levererar mat och dryck till tappra löpare från hela Sverige. (maj 2024) - Gothia & Partille Cup - Var delaktig i världens största fotbollsturnering och träffa fotbollsspelande glada ungdomar från hela världen. (sommar 2024) - Event på Åby Arena - Häst kapplöpning med glada spelare som vi serverar gedigen mat & dryck (Augusti 2024) - Veteran VM - friidrottens främsta seniorer tar upp till kamp! (Augusti 2024) - Winterlights - en magisk promenad genom ljud & ljus i ett vinterlandskap. (vinter 2024) Om Carotte Academy I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. Alla som arbetar med oss behöver genomgå första steget i vår utbildning. Om oss Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra. ÖVRIG INFORMATION Start: Omgående, alternativt efter överenskommelse Omfattning: Extra vid behov Lön: Timlön Placering: Göteborg Sök tjänsten genom att klicka på "Jag vill ansöka!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare.

13 februari 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Butiksmedarbetare foodora market - Askim

Är du ute efter ett extrajobb på en av Sveriges ledande techföretag? Är du ett energiknippe med tävlingsnerv som kan hjälpa till att ta foodora market till nya höjder? foodoras nya matvarubutik foodora market fortsätter att växa i ett rasande tempo och vi bryter just nu ny mark för hela dagligvaruhandeln i Sverige! Med foodora market ser vi till så att våra kunder, utifrån ett brett sortiment av livsmedel, får sina varor levererade till dörren på endast 15 minuter. Häftigt va? Nu letar vi efter butiksmedarbetare till vår butik i Askim som kan hjälpa till med att organisera flödet av beställningar och säkerställa hög effektivitet i våra butiker. Tjänsten är på deltid där du förväntas arbeta cirka 4-15 timmar per vecka. VAD DU KOMMER (MEN INTE UTESLUTANDE) ATT GÖRA - Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara att se till att hela flödet med plock och paketering av beställningar från kunder fungerar som det ska, även att de plockas korrekt inom uppsatt tid. - Mottagning: Säkerställa och kontrollera att rätt varor inkommit till vår butik, samt att varorna håller förväntad kvalitet. - Lager: Du kommer ansvara för att varorna markeras och märks på hyllorna på ett tydligt och överskådligt sätt. - Underhållning av lokal: se till att arbetsplatsen upprätthåller en god standard, att det är rent och snyggt runt omkring dig och dina kollegor. - Ytterligare arbetsuppgifter kan tillkomma, exempelvis att hjälpa dina kollegor på andra avdelningar VEM DU ÄR - Energisk - Du är en person som bara inte kan sitta still och gillar att ha många järn i elden. - Flexibel - Du tycker att det är tråkigt att göra samma sak om och om igen och föredrar att ingen dag är den andra lik. - Strukturerad - Om organiserad är ditt mellannamn så kanske just du är den vi letar efter. - Prestigelös - Du är en sann lagspelare och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa till när det behövs. KVALIFIKATIONER - Det är meriterande om du har någon tidigare erfarenhet av ett liknande arbete inom varu- och lagerhantering. - Du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift. VILKA VI ÄR Vi är foodorians, ett drivet och glatt gäng av matälskare som är hungriga på att skapa framtidens LMD* tjänst! Våra kärnvärden hjälper oss nå dit vi vill: We dare, We get it done & We’re equally pink. Vi är människor från olika bakgrunder med olika erfarenheter, åsikter och idéer. Detta är en självklarhet för oss, då vi helt och fullt tror att mångfald är grunden till vår kultur och framgång. Framgång är kul, men låt oss vara på det klara: det kan inte hända på bekostnad av hållbarhet. Sedan januari 2020 är vi koldioxidneutrala och vi hoppas kunna leda vägen för hållbarhet inom vår bransch. Allt från att ta fram fler elfordon till våra leveranser till att lyfta fler miljömässiga alternativ på vår vår plattform. Kolla gärna in vår Instagram lifeatfoodora_se för att se vad som händer hos oss just nu. LMD = Last Mile Delivery. Den här, och många andra nördiga förkortningar, får du lära dig när du börjar hos oss. ;)

12 februari 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Diskare till flexibelt extrajobb - ta ut lön inom 48 timmar 💰

VÄLKOMMEN TILL FAMILJEN! På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM. ERFARNA OCH SNABBA DISKARE, SE HIT! 👋 Är du en snabb och erfaren diskare som vill jobba extra på olika roliga arbetsplatser? Vi söker dig som har några års erfarenhet av att arbeta i disk. Du kan gå in i nya miljöer med öppenhet och nyfikenhet för olika arbetsplatser och arbetssätt och du älskar att lära dig nya saker. Extrajobb med möjlighet till fast anställning Du har minst 1 års erfarenhet av att diska i restaurang Betalda resor till och från jobbet vid resor längre än 30 min Jobba när du vill, som du vill (ish) FLEXIBEL LÖN Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat - och möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? OM OSS FRAM är Sveriges fräschaste bemannings- och utbildningsföretag inom hotell och restaurang. Vi är ett familjeföretag som drivs av att göra besöksnäringen till en bättre plats och vi lägger stort fokus på att vår personal ska må bra. Som anställd på FRAM arbetar du ute hos våra kunder, som består av en uppsjö av hotellkedjor, arenor, banketter, företagsrestauranger, barer, fine dining och bättre à la carte krogar. Självklart anslutna till kollektivavtal via både Almega och Visita. ANSÖKAN Start: Omgående Lön: Timlön enl överenskommelse Ansökan: Bifoga CV och bild på dig själv i ansökan

2 februari 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024
Roligt och socialt extrajobb i butik!

Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Våra duktiga Produktambassadörer jobbar med att bjuda butikens kunder på varsitt smakprov av dagens produkt, vilket kan vara allt ifrån juice till en ingrediens i ett smarrigt recept. Jobbet är superkul för dig som älskar att prata med människor! Vill du ha ett flexibelt och roligt extrajobb som Produktambassadör så läs vidare och ansök sedan genom att klicka på "Skicka ansökan" (du behöver inget cv - utan du ansöker genom att besvara ett par frågor) Vi söker dig som - Är över 18 år - Är social och utåtriktad - Har jobbat med sälj, event eller service tidigare - Har ett intresse för marknadsföring - Har ett intresse för det som säljs i matbutiker - Är trevlig, pigg, serviceminded, ödmjuk, flexibel & självständig - Håller vad du lovar - Är en duktig problemlösare - Kan jobba sista fredagen varje månad mellan kl 10-18 eller 11-19 (minsta krav) Meriterande om du dessutom… - Har körkort och egen bil - Har jobbat i livsmedelsbutik - Är tillgänglig för jobb på torsdagar och fredagar mellan kl 10-18 eller 11-19 & lördagar kl 10-15. Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt och flexibelt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön, olycksfallsförsäkring & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och exponering. Var det dig vi beskrev så ansök med dina kontaktuppgifter samt svara på ett par snabba frågor så kontaktar vi dig ifall du är den vi söker. Stort Lycka till!

30 januari 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Erfarna truckförare sökes till kund i Göteborg

ERFARNA TRUCKFÖRARE SÖKES! Vi söker nu fler erfarna truckförare inom Göteborg. Vi erbjuder både hel- och deltidstjänster. Vi söker dig med tidigare truck-och lagervana, och har du dessutom varit i inom frukt-och grönt branschen är det meriterande. För aktuella uppdrag gäller: Start: omgående eller enligt överenskommelse Lön: Följer kundens kollektivavtal Placering: Göteborg Omfattning: Deltid/extrajobb Tjänsterna innebär att du blir anställd som konsult hos Today Consulting och jobbar ute hos våra kunder, som ligger i Göteborg. Om uppdraget: Du kommer att vara en viktig del av teamet och ansvara för att köra truck på ett självständigt, säkert och effektivt sätt. Du kommer främst att köra med plocktruck, och då krävs viss systemvana samt ett öga för detaljer. Exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter är bland annat att: - Köra plocktruck eller skjutstativare (tidigare vana är meriterande), lasta och lossa gods, transportera till och från produktion. - Hjälpa kollegor med andra uppgifter som dyker upp under arbetets gång. - Säkerställa att lagret är i ordning. Tunga lyft förekommer och därför underlättar det om du är i god fysisk form. Viss flexibilitet kring arbetstiderna behöver finnas, då man emellanåt behöver stanna över för att hinna med dagens uppdrag och mål. För att lyckas i rollen som truckförare ser vi gärna att du: - Har vana från lager och logistik. - Är i god fysisk form och tål ett kyligare klimat. - Det är det viktigt att du som person är ansvarstagande, flexibel och pålitlig för att passa in i rollen som konsult. Du tycker om att hjälpa till där det behövs och är van vid att arbeta effektivt och noggrant. Krav: - Tidigare truckvana (ha kört truck på heltid, minst i ett par månader). - Behärskar det svenska språket. - Har B-körkort. Till dig som endast söker en deltidstjänst: så är det ett krav att du ska ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (motsvarande 20 timmar/vecka). Det kan vara att du exempelvis studerar, har ett annat deltidsjobb eller driver eget företag som du vill kombinera det med ett extrajobb. Vänligen bifoga ditt intyg redan vid ansökan (exempelvis antagningsbesked, arbetsgivarintyg eller f-skattesedel). Detta gäller alltså inte dig som söker ett heltidsjobb! Har du frågor om tjänsten så hör av dig till ansvarig rekryterare [email protected] Ta chansen och arbeta som konsult för Today Consulting AB - med lång erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen vet vi hur viktigt det är att ha rätt person på rätt plats, vid rätt tillfälle. Vi är snabba. Vi är effektiva. Och vi jobbar med hjärtat. Så du kan vara lugn, och lita på att vi förbereder din morgondag på bästa möjliga sätt. Redan idag.

11 januari 2024
Sista ansökan:
29 juni 2024
Söker extrajobb vid sidan av arbete eller studier? Se hit!

Om företaget Vi söker engagerade och pålitliga personer som är intresserade av att arbeta med ett flexibelt extrajobb vid sidan av studier eller deltidssysslor. Perfekt för dig som vill ha en extra inkomst och kan tänka sig jobba hos olika kunder, främst i Sisjön/Frölunda-området. Passen kommer att variera mellan 3-8 timmar och kommer att erbjudas hos olika kunder, främst i Sisjön/Frölunda-området, men det kan även förekomma uppdrag utanför detta område. Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta på lager och arbetsuppgifterna kommer främst bestå av containerlossning, plock och pack. Arbetstiderna är dagtid från 07:00 och framåt. Varje pass varierar mellan 3-8 timmar per pass. Behoven hos våra kunder varierar allt från ett till fem pass i veckan. Vi ser dig gärna kunna arbeta minst 1-3 pass i veckan. Om dig Vi letar efter personer som vill skapa en extra inkomst och samtidigt vara en del av vårt team. Om du vill ha flexibilitet och är redo att påbörja det nya året med en extra inkomst är detta jobb för dig. Vi söker individer som är redo att göra sitt bästa, oavsett omfattningen av arbetsuppgifterna. Om du uppfyller kriterierna ovan och är redo att ta dig an en flexibel och givande arbetsroll, ser vi fram emot din ansökan. Skicka in ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är lämpad för detta extrajobb. VIKTIG INFORMATION Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 10-15 min att genomföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju DFDS-proffs Tjänsten som Containerlossare är ett konsultuppdrag. Du får ett ramavtal i DFDS Professionals och arbetar vid behov. Som konsult är du anställd av oss på DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Timlönen för utbokad tid är i lönenivå med aktuellt uppdrag på arbetsplatsen för kundföretaget. OBSERVERA ATT DU MÅSTE HA EN ANNAN HUVUDSAKLIG SYSSELSÄTTNING OM MINST 50% FÖR ATT KVALIFICERA FÖR TJÄNSTEN. Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS-proffs DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Deltid | Lager |

20 december 2023
Sista ansökan:
7 juni 2024
Mystery Shopper Göteborg

Som Mystery Shopper och Försäljningskontrollant på Better Business besöker du olika butiker såsom exempelvis dagligvaruhandel men även restauranger och caféer. Du agerar helt vanlig kund men gör det i ett undersökande syfte. Du är duktig på att anpassa dig till olika miljöer och situationer samt att få ner händelseförlopp i en skriftlig rapport. Detta för att hjälpa våra kunder att utvecklas inom områdena kundservice och kundupplevelse. Vi utför även andra kvalitets och kontroll mätningar. Är du en uppmärksam person som ser och hör det andra inte gör? Tycker du om att uttrycka dig i skrift, har manuellt B körkort och är strukturerad i ditt arbete? Då har du goda förutsättningar att bli en bra Mystery Shopper hos oss. Har du även tidigare arbetat med serviceyrken och / eller har kassaerfarenhet så ser vi detta som meriterande. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med en kollega. Arbetet går att kombinera med studier eller annat extrajobb. Arbetsbelastningen varierar månad till månad beroende på våra kunders uppdrag. Arbetstiderna är främst under dagtid men kvälls och helg jobb kan förkomma. Du behöver kunna arbeta 1-2 vardagar per vecka i denna tjänst. Ansökningar tas endast emot via ansökningsportalen. Urval sker löpande och du blir kontaktad via telefon om du går vidare till intervju i rekryteringsprocessen. Manuellt B-körkort är ett krav för att kunna utföra arbetet.

1 december 2023
Sista ansökan:
19 maj 2024