Västsvenska Handelskammaren är en näringslivsorganisation med medlemsföretag från hela Västsverige. Vi har ett stort uppdrag: att arbeta för ett västsvenskt näringsliv i världsklass. Med nära 3000 medlemsföretag och ett arbetsfält som sträcker sig över hela Västsverige är Handelskammaren en arbetsplats som präglas av högt tempo och snabba förändringar. Handelskammaren är en naturlig mötesplats där människor och företag kan inspireras och skapa affärer. Tillsammans med Oddwork är vi nu på jakt efter en positiv och ansvarstagande Konferensvärd till vårt team. Om tjänsten som Konferenskoordinator Som Konferenskoordinator på Västsvenska Handelskammaren kommer du att tillhöra Mötesplatsen där du ingår i teamet som organiserar och genomför konferenser/möten och evenemang. I en dynamisk miljö ser du till att allt går tillväga på bästa möjliga sätt där din huvudsakliga arbetsuppgift är i driften. Du planerar och förbereder inför varje möte/event/konferens på detaljnivå. Du ser till att alla gäster är supernöjda och får det de skall ha i god tid. Köksarbete ingår. Med mycket självständigt arbete i högt tempo finns du till hands för att med en positiv attityd leverera förstklassig service och gästbemötande. Vi söker dig som... ... älskar att leverera service i världsklass! Du är en positiv person med stort ansvarstagande och stresstålig organisatör som älskar att leda och tar dig an nya uppdrag med ett leende på läpparna. Proaktiv och initiativtagande, mycket effektivt och ordentligt håller du koll på vad som händer i omgivningen. Med din sociala såväl som kommunikativa förmåga faller det dig naturligt att med lyhördhet vara representativ i mötet med gäster. Vi ser att du tidigare har arbetat inom serviceyrket där du har utvecklat förmågan att, med positiv energi, proaktivitet och flexibilitet bemöta gäster i ett intensivt tempo. Har du dessutom erfarenhet från jobb med konferenser/events, på café eller restaurang är detta extra meriterande. Vad Västsvenska Handelskammaren erbjuder dig På Västsvenska Handelskammaren arbetar du i en härlig arbetsmiljö med goa kollegor, samtidigt som du får ta del av spännande bokningar & evenemang. Du får stöd i bolagets tydliga struktur och kommer att ingå i ett engagerat team. Då tjänsten är deltid erbjuds du flexibilitet, vilket innebär att du kan ägna tid åt studier eller annat vid sidan av. Denna rekrytering är ett konsultuppdrag där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Oddwork. START: Omgående eller enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Varierar från vecka till vecka beroende på beläggning. Hög tillgänglighet och flexibilitet krävs. LÖN: Fast lön KONTAKT: Talent Manager Mattias Marberg, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Studerar du och är på jakt efter ett roligt och utvecklande extrajobb med stor möjlighet att påverka dina arbetstider och ditt eget arbete? Då är arbetet som studentinformatör hos Vision något för dig! OM TJÄNSTEN Som studentinformatör arbetar du tillsammans med ditt team och hjälper Vision att växa som fackförbund genom att rekrytera nya studentmedlemmar på ditt lärosäte. Arbetsuppgifterna består främst av att ha informationsbord, hålla i klassrumspresentationer samt delta på mässor och arbetsmarknadsdagar. Du arbetar även med marknadsföring och har koll på vad som händer på just ditt lärosäte. I din roll ingår även att ge information och stöd åt våra befintliga studentmedlemmar. Du och ditt team driver den lokala verksamheten och medlemstillväxten samt får stöd och coachning av verksamhetsledare eller sektionsledare. Du erbjuds: - Ett utmanande, flexibelt och roligt extrajobb. - Frihet att till stor del själv lägga upp din arbetstid och utveckla tjänsten inom ramarna för uppdraget. - Fast timlön och möjlighet till löneökning terminsvis. - Erfarenhet och utbildning i kommunikation, försäljning och marknadsföring. - Friskvårdsbidrag, ob-tillägg, restidsersättning, kick-offs. - Introduktion i och kunskap om den fackliga världen. - En merit för ditt framtida arbetsliv! VI SÖKER DIG SOM - Är student på Göteborgs universitet. Det är meriterande om du: - Har erfarenhet av service och/eller försäljning. - Har minst 1 år kvar av din studietid. - Har varit eller är engagerad i studentlivet på ditt lärosäte. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Samarbetar bra i team. - Social, utåtriktad och kreativ. - Resultatdriven och gillar att arbeta mot mål. - Ansvarsfull, initiativtagande och lösningsorienterad. Övrigt: Tjänsten är en visstidsanställning terminsvis om cirka 30 timmar/månad. Ingångslönen är 140 kr/timme exklusive semesterersättning med möjlighet till löneökning terminsvis. Vi utgår från att du delar fackföreningsrörelsens värderingar men du behöver inte ha några förkunskaper om Vision eller facket - det får du av dem. Starten inleds med en tvådagarsutbildning den 13-14 augusti på Visions kansli i Stockholm, Vision står för eventuella reseomkostnader. Vår rekryteringsprocess Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Detta är en direktrekrytering till Vision där en första ansökan kommer att hanteras av Academic Work. Därefter kommer all kommunikation och intervjuer ske via Vision. Specifika frågor gällande tjänsten hänvisas till Johanna Wetterström Samuelsson på melj: [email protected] INFORMATION OM FÖRETAGET Vision är ett av Sveriges ledande fackförbund med cirka 200 000 medlemmar, både studenter och de i arbetslivet. De är ett av de hundra karriärföretag som anses ha de främsta karriär- och utvecklingsmöjligheterna i Sverige.
Om tjänsten Är du en servicestjärna som är intresserad av att kombinera dina studier eller annan huvudsaklig sysselsättning med ett socialt och roligt extrajobb? Då har vi en utvecklande och ett rolig tjänst för dig! Vi bemannar både fastighets receptioner och moderna co-working arenor i Göteborg med omnejd. Den här rollen passar dig som har tidigare erfarenhet av service och reception, är prestigelös och har god administrativ förmåga. För våra uppdrag kommer man att ha stor möjlighet att själv påverka sina tider utifrån sitt privata schema, och för rätt person finns det goda möjligheter till vidare utveckling. Arbetstiderna i våra receptioner är dock alltid förlagda till dagtid. Dina arbetsuppgifter kan till exempel bestå av att: Välkomna medlemmar, kunder och medarbetare Ta hand om konferenser och frukost Ha kontakt med leverantörer Arbeta administrativt i affärs -& bokningssystem Post- och fakturahantering samt bud Bokningar och beställningar Agera mood manager och ta hand om såväl besökare som medarbetare Ansvara för konferensrum och fika på kontoret Dela ut accesser Vidare ingår diverse administrativa sysslor, exempelvis utfärdande av nyckelbrickor för nyanställda och besökare. En av de viktigaste delarna är att du ser till att alla besökare, interna som externa, får ett professionellt och trevligtbemötande och att receptionen alltid är en välkomnande och trevlig plats. Vi söker dig som: Har ett intresse för service och att leverera kvalitet Är social, utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor Har en positiv attityd, är ödmjuk, flexibel och prestigelös. En förebild helt enkelt Gillar att jobba i team och att ständigt utvecklas Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, annat arbete etc.) Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet. Motivera väl i din ansökan varför just du passar för rollen – både erfarenhets- och personlighetsmässigt Om oss Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltids uppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, reception, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra. Övrig information Start: Omgående Omfattning: Extra vid behov Lön: Timlön Placering: Göteborg Sök tjänsten genom att klicka på "Jag vill ansöka!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare.
Fackförbundet ST är det största fackförbundet inom statlig verksamhet med 100 000 medlemmar som arbetar inom statliga myndigheter och verk, bolag, universitet, högskolor och statligt finansierade stiftelser. ST har även medlemmar i privata företag med anknytning till statligt uppdrag. Fackförbundet STs studentverksamhet arbetar med att informera studenter om arbetsmarknaden inom statlig sektor och facklig organisering, samt att värva studentmedlemmar och doktorander. Vi vill vägleda och inspirera våra studentmedlemmar att hitta drömjobbet i staten, få koll på sina rättigheter och få en bra start på sitt arbetsliv. Som fackförbund arbetar vi för ett hållbart arbetsliv och vi vill förbättra medlemmars anställningsvillkor när det gäller lön, utvecklingsmöjligheter, inflytande och delaktighet. Förbundet växer och befinner sig i en spännande period av förändring där många arbetssätt och metoder är under utveckling och där du kan se fram emot ett omväxlande och utvecklande jobb. Fackförbundet ST är medlem i TCO och partipolitiskt obundet. När vi tar ställning i politiska frågor gör vi det utifrån medlemmars intressen och i syfte att förbättra medlemmars villkor aldrig utifrån partipolitisk grund. Läs mer om oss på www.st.org. ARBETSUPPGIFTER Som studentinformatör jobbar du med att arrangera aktiviteter med fokus på att värva och bibehålla studentmedlemmar till Fackförbundet ST. Du synliggör STs verksamhet och fackliga värderingar genom att göra klassrumspresentationer, arrangera föreläsningar, hålla infobord och aktiviteter med samarbetsföreningar samt delta vid mässor och arbetsmarknadsdagar. För att arbeta som studentinformatör måste du vara utåtriktad och trivas i mötet med nya människor. Du är ansvarstagande och har samarbetsförmåga. Tillsammans med din arbetsgrupp ansvarar ni för att planera arbetstiden och genomföra aktiviteter. I gruppen har ni stor möjlighet att påverka arbetet samt hur och var ni möter studenter. Arbetstiden som studentinformatör är 20 timmar per månad. Vad kan vi erbjuda dig - Ett meriterande och flexibelt extrajobb där du tillsammans med dina kollegor planerar arbetet. - Utbildning i kommunikation, medlemsvärvning och fackliga frågor. - 147 kr i timlön + 12 % semesterersättning. Du får en terminsvis löneutveckling. - 5 kr per timme i friskvårdsbidrag (skattepliktigt bidrag) KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: • Är student vid universitet eller högskola • Har erfarenhet av att arbeta i grupp, antingen som student eller på en arbetsplats Det är meriterande om du: • Har erfarenhet av arbete inom försäljning eller service • Har erfarenhet av arbete där du tilldelas arbetsuppgifter som du haft eget ansvar över Som person är du: • Kommunikativ (muntligt) • Självgående • Strukturerad • Samarbetsförmåga Vi utgår ifrån att du delar fackföreningsrörelsens värderingar, men du behöver inte ha några förkunskaper om Fackförbundet ST eller facket - det får du av oss. Urval kommer att ske löpande ÖVRIGT ST använder sig av e-post för att kalla till intervju. Vi välkomnar sökande oberoende av kön, ålder, etnisk bakgrund, funktionsvariation eller sexuell läggning och vi förutsätter givetvis att du delar våra fackliga värderingar. Inför rekryteringsarbetet har Fackförbundet ST tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Är du fascinerad av universum och gillar att inspirera andra? Vill du arbeta på en plats där du får dela ditt intresse för astronomin med barn och unga? Vi söker lärare och lärarstudenter som vill vikariera i vårt museum! Saknar du erfarenhet men är älskar rymden? Ansök du också! Slottsskogsobservatoriet i Göteborg är ett folkobservatorium som engagerat tusentals besökare och elever sedan år 1929. Vi söker kontinuerligt nya guider och speciellt vikarier till lektioner dagtid. Arbetsuppgifter: - Undervisa skolklasser dagtid. Lektionerna innehåller vanligtvis lektion i vår föreläsningssal och en rundtur i vårt museum. Vi söker dig som: - Har ett stort intresse för astronomi och vetenskap. - Är utåtriktad, pedagogisk och trivs med att prata inför grupper. - Har god samarbetsförmåga och en positiv attityd. Arbetstider och omfattning: Arbetet är ett extrajobb med timavlöning. Jobbet passar utmärkt för personer som vill ha ett stimulerande arbete vid sidan av sin huvudsakliga sysselsättning. Om oss: Vi har en blandad sammansättning i vår personalstyrka med astronomer, hobbyastronomer, lärare och studenter. Vi arbetar som ett team och hjälper varandra att ständigt utvecklas. Slottsskogsobservatoriet är ett folkobservatorium - en plats för alla som vill utforska universums mysterier. Vi har gratis inträde och erbjuder guidade visningar, spännande föreläsningar och möjligheten att se stjärnor, planeter och andra himlafenomen genom våra teleskop. Vi strävar efter att inspirera människor i alla åldrar och skapa en förståelse för vår plats i kosmos. Verksamheten bedrivs utav ideella föreningen Slottsskogsobservatoriets Vänner. Från och med januari 2024 så är Göteborgs Stad huvudman för Slottsskogsobservatoriet. Läs mer om oss på https://slottsskogsobservatoriet.se. Ansökan: Skicka ditt CV och ett kort personligt brev där du berättar om dig själv och varför du vill bli en del av vårt team till [email protected] . Vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Hjälp oss sprida fascinationen för stjärnorna – vi ser fram emot din ansökan!
Vi är en ledande aktör inom hälsa vård och omsorg med höga ambitioner som erbjuder många möjligheter till utveckling. Vi söker dig som tillsammans med 10 000 kollegor vill vara med och göra det möjligt – i både handling och bemötande. Vi är i en framtidsbransch och därför är det viktigt att visa vad vi står för och vad du kan få uppleva om du blir en del av oss. Det kommer bli en spännande resa mot världens bästa stad för ett långt och värdigt liv. Vi är Göteborg. Välkommen ombord! ARBETSUPPGIFTER Söker du ett flexibelt, relationsskapande och ansvarsfullt arbete? Då ska du läsa vidare för att vi på Bemanningsenheterna i Äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen söker nya vikarier till våra enheter! Äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen har fyra bemanningsenheter som ansvarar för olika geografiska områden: Centrum, Hisingen, Nordost och Sydväst. Som timvikarie på en av våra bemanningsenheter får du möjlighet till arbete med viss rörlighet och variation på både kortare och längre uppdrag. Vi erbjuder timvikariat inom vård- och omsorgsboende, korttidsboende, hemtjänst och natt- och larmenheterna. Ditt uppdrag innebär att hjälpa till med allt det som den äldre inte klarar av själv i vardagen. För oss är det viktigt att ha ett gott och respektfullt bemötande, där vi tillsammans arbetar för att ge den äldre ett meningsfullt liv. Vi erbjuder dig ett arbete där du bidrar till de äldres välmående och livsglädje. Att arbeta inom äldreomsorg innebär att ge god omvårdnad och social omsorg till de äldre. I ditt arbete ingår bland annat praktisk hjälp med personlig hygien och omsorg, stöd vid måltider och aktiviteter, tvätt och städning med mera. Du utför även hälso- och sjukvårdsuppgifter efter instruktion och delegering från sjuksköterska. Du väljer själv vilka dagar du vill vara tillgänglig för arbete genom att lägga in det i vårt bokningssystem. Du blir sedan inbokad på arbetspass utifrån verksamheternas behov. Vi söker dig som vill ha ett utvecklande extrajobb, där du får möjlighet att göra skillnad! KVALIFIKATIONER För att arbeta hos oss behöver du ha relevant erfarenhet och/eller utbildning inom vård och omsorg. Du tycker om att arbeta med människor och sätter individen i fokus. För att arbeta hos oss krävs att du har fyllt 18 år (Arbetsmiljöverkets föreskrift om minderårigas arbetsmiljö 2018:8). Som timvikarie hos oss är det viktigt att du tar initiativ och kan arbeta självständigt. Du är flexibel med dina arbetstider och i ditt arbete. Du kan inte ha mer än en aktiv anställning i Göteborgs Stad i taget. Du visar respekt och hänsyn för dem du möter i din yrkesroll och utgår från allas lika värde. Du har en öppen och positiv attityd då du har omsorgstagarens behov som utgångspunkt för ditt agerande. Du har lätt för att arbeta tillsammans med andra och tar ansvar för dina och de gemensamma arbetsuppgifterna med omsorgstagarnas bästa i fokus. För att kunna genomföra arbetet på ett effektivt och säkert sätt med fokus på individens behov och önskemål krävs det att du har god kunskap i svenska språket i både tal och skrift. Vi vill gärna att du uppvisar betyg i svenska. I arbetet ingår det att dokumentera. För att arbeta inom hemtjänsten krävs det på flera enheter att du har körkort samt körvana och/eller cykelvana. Om du kan teckenspråk skriv gärna det i din ansökan. För att säkerställa hög kvalitet i vår vård och omsorg ser vi gärna att du som inte har vårdutbildning har de nödvändiga förkunskaperna så du kan vidareutbilda dig till vårdbiträde eller undersköterska genom vuxenutbildning. Vi kommer att prioritera kandidater som har de förkunskaper som krävs. För att kunna arbeta som timvikarie behöver du visa ett utdrag ur belastningsregistret. Belastningsregistret måste uppvisas personligt och oöppnat. Du beställer utdraget själv från polisens hemsida här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Välkommen till ett intressant arbete där du ger och får oändligt mycket tillbaka. Var med och skapa världens bästa stad för ett långt och värdigt liv! ÖVRIGT Vi är Sveriges största kommunala vård- och omsorgsaktör. Hos oss får du: • En arbetsgivare som främjar lika rättigheter och möjligheter oavsett bakgrund eller yrkeskompetens • Trygg anställning • Meningsfulla arbetsuppgifter • Heltidsanställning med möjlighet till deltid • Goda semestervillkor • Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden Läs mer om våra förmåner här: https://goteborg.se/wps/portal/start/jobba-i-goteborgs-stad/sa-ar-det-att-jobba-hos-oss/formaner-och-lon Du ansöker via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Har du har skyddade personuppgifter? Ring rekryterande chef för att få reda på fler ansökningsalternativ istället för att skicka in en ansökan. I denna rekrytering ansöker du utan personligt brev. När du söker kommer du få svara på frågor relevanta för tjänsten. Dina svar blir en viktig del av vårt urvalsarbete. Vi undanber oss erbjudanden om kompetensförmedling, annonsering och rekryteringshjälp. I denna rekryteringsprocess är valet av rekryteringskanaler redan bestämt.
Välkommen till Burger King! Vi söker efter personer som trivs med att arbeta i en hektisk miljö och som gärna vill vara en del av vårt härliga team. Oavsett om du vill ha ett extrajobb eller en karriär, finns det möjligheter för dig hos oss. Vi tycker det är viktigt att våra medarbetare utvecklas och växer tillsammans med oss. Arbetet på Burger King erbjuder flexibla arbetstider, vilket passar perfekt för dig som studerar eller har andra åtaganden. Om du är en person som värderar god service, hög kvalitet och team-samarbete, är detta jobbet för dig! Vill du utvecklas och få nya erfarenheter? Vill du ge våra gäster fantastisk service och servera våra läckra burgare? Och vill du ha roligt på jobbet tillsammans med härliga kollegor? Då har du nu chansen att ansöka! Det är enkelt att ansöka, det tar bara några minuter. Ansökan består av några urvalsfrågor och tre korta videofrågor som du kan besvara när som helst. Vi prioriterar attityd och inställning över tidigare erfarenheter, så vi lägger stor vikt vid dina videosvar. Lycka till!
Har du öga för detaljer, älskar att skapa ordning och får energi av att hjälpa andra? Vi söker en Facility Assistent som, med ett kreativt servicetänk, vill vara med och skapa en miljö där både kollegor och besökare känner sig varmt välkomna, inspirerade och sedda! Det här är den perfekta rollen för dig som vill kombinera studier eller annan sysselsättning med ett omväxlande och socialt deltidsjobb om ca 20 timmar i veckan - ibland mer vid behov. Låter det som något för dig? Läs vidare! Hur kan en dag på kontoret se ut? Som Facility Assistant är du vår vardagshjälte - den som ser till att kontoret flyter på smidigt och att allt fungerar bakom kulisserna. Dina dagar kommer bland annat att innehålla: Välkomna besökare och nya medarbetare Sköta beställningar av kontorsmaterial och hålla kontakt med leverantörer Vara en stöttande hand vid interna event, möten och workshops för kollegor och kunder Förbereda kontorsfrukost och fika Säkerställa att kaffemaskinen är igång Hantera inkommande och utgående post och paket Utföra diverse ad hoc-uppgifter med en positiv inställning Du blir en del av vårt globala Facility-team och rapporterar till vår Facility Director Mette Teilmann. Du kommer att arbeta från vårt kontor i Göteborg tillsammans med vår Office Manager Kerstin Sandqvist och ca 100 kollegor - men även ha regelbunden kontakt med våra andra kontor i exempelvis Malmö och Stockholm. Vem söker vi? Vi tror att du: Trivs i dynamiska miljöer och med många sociala kontakter Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift, då vi är ett globalt bolag Har möjlighet att börja hos oss vecka 32 Din tidigare erfarenhet är inte avgörande - det viktigaste är att du är flexibel, har en serviceinställning utöver det vanliga och gärna tar dig an praktiska, ibland fysiskt krävande, uppgifter. I dagsläget studerar eller arbetar du deltid och vill kombinera det med rollen som Facility Assistant. Oavsett din bakgrund tror vi att rätt inställning, initativförmåga och vilja att bidra är det som gör skillnaden. Vad erbjuder vi? Ett socialt, varierat och spännande jobb i hjärtat av Göteborg Ett flexibelt extrajobb på ett globalt företag Möjligheten att utveckla din organisationsförmåga, servicevana och ditt kontaktnät På Columbus värdesätter vi våra medarbetare lika mycket som vår verksamhet. Vi erbjuder en inkluderande arbetskultur där du kan utvecklas både professionellt och personligt. Hos oss får du en bra balans mellan arbete och fritid, och vi tror på frihet under ansvar i ditt dagliga arbete. Vår ansökan är rätt logisk Vi skippar personligt brev och inleder istället tester i ett tidigt steg i processen. Varför? Jo, vi vill se potential, team-fit och rekrytera blint så långt det går för att ytterligate öka mångfalden hos oss. Därför kommer du att få utföra ett test med två delar, ett personlighetstest på cirka 15 min och ett logiskt på cirka 15-20 min. Steget efter är en telefonintervju med rekryteringsansvarig Lanya Amin, därefter ett möte via teams med en eller två i teamet. Vi utför alltid bakgrundskontroller och tar 1-2 referenser innan anställning. Är du den vi söker? Skicka in ditt CV eller ansök enkelt via din LinkedIn-profil. Vi intervjuar löpande, så vänta inte för länge. If you snooze, you lose. Vad andra säger om ossIntresserad av Columbus bakom kulisserna? Varje vecka låter vi en kollega ta över vårt Instagram-konto. På Careereye kan nuvarande och tidigare medarbetare dela sina ofilterare omdömen om hur det är att arbeta hos oss. Klicka nedan för att läsa deras upplevelser.
Har du pågående studier och letar efter ett extrajobb? Är du en positiv och engagerad person med god erfarenhet av service? Vi söker nu en driven receptionist på deltid till Bravuras studentpool hos vår kund i Torslanda. Om tjänsten Detta är ett konsultuppdrag på deltid som varierar i sysselsättningsgrad och arbetstider, beroende på våra kunders behov. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult ute hos vår kund i Torslanda, men kan även förekomma pass hos våra kunder i Centrala Göteborg. Arbetstiderna är förlagda utifrån behov mellan 07-17.00 Måndag-Fredag. Du behöver kunna arbeta heltid den 19 juni, samt under perioden 28 juli till och med 15 augusti. Utöver dessa perioder kommer du även bli tillfrågad om att arbeta extra vid behov. Om företaget Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Arbetsuppgifter I rollen som receptionist är du en central del i att skapa ett professionellt och välkomnande intryck för alla som besöker verksamheten. Du ansvarar för att ta emot besökare, leverantörer och kunder samt skriva ut besökskort och hantera tillträdeskontroller enligt SSG:s riktlinjer. Du tar emot inkommande paket och ser till att rätt person informeras, samt hanterar budförsändelser vid behov. Utöver detta ingår även praktiska uppgifter som att säkerställa att kaffemaskinerna fungerar som de ska och att den dagliga posthanteringen sköts på ett effektivt sätt. • Ta emot besökare och svara på frågor • Posthantering • Hålla ordning i lokalen Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Du har en god datorvana och är väl bevandrad i Officepaketet • Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% • Tidigare erfarenhet av servicearbete är meriterande Vi söker dig som har en positiv inställning, hög arbetsmoral och som trivs med att hjälpa till där det behövs – utan prestige. Arbetet kan vara återkommande i sina uppgifter, som att ge access till besökare, ta emot leveranser och se till att kaffemaskinen och köket hålls i ordning. Just därför söker vi dig som uppskattar att skapa ordning och trivsel i det dagliga och ser värdet i de uppgifter som får helheten att fungera. Du är en person som gärna tar egna initiativ, ser vad som behöver göras och bidrar utan att behöva bli tillsagd. Du har en hjälpsam och positiv attityd, tycker om att vara en del av ett socialt sammanhang och bidrar naturligt till en trevlig och välkomnande stämning. Övrig information Start: Omgående Plats: Torslanda/Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Tranpenad söker just nu morgonpigga konsulter som vill arbeta extra på ett butikslager i Göteborg, Arkaden. Har du en annan huvudsaklig sysselsättning på 50%? Då är detta jobbet för dig! Om tjänsten Nu söker vi på Tranpenad efter medarbetare till ett butikslager i Göteborg C. Ditt arbete består av att plocka upp, sortera, prismärka och hänga upp kläder på galgar i en butik i Arkaden. ArbetsuppgifterUppackning av kläder Sortering Prismärkning Returhantering Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Vi tror att du har en positiv attityd, hög arbetsmoral och är van vid att arbeta mot högt uppsatta mål. Vidare utför du ditt arbete strukturerat, med noggrannhet och engagemang. Du ska kunna arbeta i ett högt tempo med bibehållen kvalitét samt ha god fysik, och du är givetvis mycket punktlig. KravAnnan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Obehindrad svenska i tal och skrift, samt engelska basnivå. MeriterandeKörkort B och tillgång till bil Erfarenhet av lagerarbete eller butiksarbete Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkor Arbetstider: måndag- fredag, kl. ca 06:00-11:00. Lön: Enligt kollektivavtal Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Om Tranpenad Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
Välj ett jobb för att visa detaljer