DHL Västberga söker truckförare för extrajobb på eftermiddagar
Insitepart AB
Lager- och terminalpersonal

Dina Arbetsuppgifter och profi Vi på Insitepart söker erfaren truckförare till vår kund DHL i Västberga. Denna tjänst kräver att du har truckkort A1-A4 och B1-B4. Du som söker ska gilla att arbeta aktivt i ett högt tempo och kunna hjälpa till där behovet finns. Vi ser det som starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av lager/terminalarbete. Vi ser att du som person är flexibel och har hög arbetsmoral. Oavsett vart vi har plats för dig så tror vi att du är målinriktad gillar att arbeta självständigt, men även i team. Du kan arbeta mot uppsatta mål och är hungrig på att utveckla dig. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag och varierar mellan 15:00-21:00. Behovet kan variera så vi ser att du som söker är flexibel och kan hoppa in vid kort varsel. Vänligen notera att ett krav för den här tjänsten är att du som söker har en annan sysselsättning. Det kan exempelvis vara heltidsstudier på högskola/gymnasiet eller annat jobb på minst 50%.Vi erbjuder digDu som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.  Villkor Du ska vara minst 18 år gammal Arbetstider varierar mellan 15:00-21:00 Truckkort A+B  Erfarenhet av att köra ledstaplare Den här tjänsten innebär att du blir anställd som konsult hos Insitepart och kommer att arbeta ute hos vår kunder i Stockholm med omnejd. Insitepart tillämpar bakgrundskontroll i rekryteringsprocessen. Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

28 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Barista till företagskund i centrala Stockholm (50 %)
Happy Boss AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Är du ute efter ett socialt och roligt extrajobb på vardagar? Nu söker vi på Happy Boss en serviceminded och glad person till ett baristauppdrag hos en av våra kunder i centrala Stockholm. Tjänsten är på 50% och passar perfekt för dig som studerar eller söker ett deltidsjobb dagtid. Om rollen Du arbetar själv i kaffebaren och ser till att medarbetare och besökare får ett trevligt bemötande och riktigt gott kaffe. Kunden är ett internationellt företag med höga krav på service, bemötande och kvalitet – därför är din inställning och din energi viktigare än att du har lång baristaerfarenhet. Innan du börjar får du en utbildning hos oss på Happy Boss, så att du blir trygg i att använda den manuella espressomaskinen och förstår rutinerna. Arbetstider Du arbetar 4 timmar per dag, måndag till fredag, under kontorstid. Arbetsuppgifter Servera kaffe och enklare drycker med manuell espressomaskin Välkomna och bemöta medarbetare och besökare på ett positivt och professionellt sätt Hålla kaffebaren ren, påfylld och inbjudande Hantera enklare beställningar och ha löpande kontakt med leverantörer vid behov Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet från café, restaurang eller liknande servicejobb Är social, tillmötesgående och gillar att ge god service Trivs med att arbeta självständigt och ta ansvar Är noggrann och gillar att ha ordning omkring dig Talar svenska och/eller engelska flytande Om Happy Boss Happy Boss är ett snabbväxande Facility Management företag med kunder över hela landet. Vi arbetar med helhetslösningar för kontor och erbjuder tjänster inom bland annat bemanning, lokalvård, mat på jobbet, kaffe, växt service och kontorsinredning. Hos oss är arbetsglädje, service och kvalitet en självklar del av vardagen. Ansökan Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt – vi intervjuar och anställer löpande. Vid frågor om tjänsten, kontakta Patrick Theorell på [email protected].

25 april 2025
Sista ansökan:
12 oktober 2025
Personlig Assistent - Det perfekta extrajobbet!

Vi på JAG Personlig Assistans letar efter flexibla och ansvarsfulla timmisar till flera av våra Uppdragsgivare runt om i hela Sverige. Studerar du eller vill du få ihop fler timmar utöver det jobb du redan har? Är du en empatisk och anpassningsbar person med en positiv inställning? Då kanske jobbet som Personlig assistent skulle vara nåt för dig! Det är ett givande och utvecklande jobb med varierande arbetstider som ofta passar bra att ha som extrajobb tex kvällar, nätter eller helger. Personlig assistans utgår alltid från varje enskild persons behov och önskemål och tidigare erfarenhet inom yrket kan vara meriterande men oftast är det personkemin som är avgörande. Varmt Välkommen med din ansökan redan idag så tar vi kontakt med dig om vi har ett uppdrag vi tror kan matcha din profil! Klicka på länken för att läsa mer om hur det är att jobba som personlig assistent: Vad gör en personlig assistent? – JAG.se Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag! Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

25 april 2025
Sista ansökan:
21 oktober 2025
D2D-Säljare | Din nästa utmaning i Stockholm!
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sugen på ett nytt äventyr? Bli en D2D-Säljare hos oss i Stockholm! Är du en social person med skinn på näsan, älskar utmaningar och vill tjäna pengar samtidigt som du har kul? Då har vi jobbet för dig! Vi söker drivna säljare till ett spännande pilotprojekt inom D2D-Försäljning. Perfekt för dig som pluggar eller vill boosta ekonomin med ett extrajobb! Om jobbet:  Tänk dig att du är ute på Stockholms gator, knackar dörr, snackar med folk och säljer in vår kunds tjänster och produkter. Ingen dag är den andra lik, och du får möjligheten att utvecklas inom försäljning samtidigt som du styr dina egna resultat. Detta erbjuder vi: Fast timlön + Provision  2 månaders projektanställning med chans till förlängning Säljutbildning & coaching – så du kan bli en säljproffs på nolltid! Ett socialt och energifyllt team – vi har kul medan vi jobbar!  50% tjänst – Arbetstider tors-sön kl. 15-21, perfekt att kombinera med studier eller annat jobb! Vem är du? Du älskar att snacka och träffa nya människor Har du erfarenhet av D2D-försäljning? Toppen! (Men inget krav) Du är självgående, tävlingsinriktad och drivs av resultat Du talar flytande svenska Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev! På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]

25 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Kundtjänstmedarbetare (morgonjobb)
Jobandtalent Sweden AB
Kundtjänstpersonal

På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken, och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas – både genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder eller internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. Om tjänstenVi söker nu en kundtjänstmedarbetare till oss för morgonjobb. Tjänsten innefattar ett schemaansvar för kundtjänstverksamheten och övriga kundtjänstmedarbetare. Det här är en perfekt möjlighet för dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier, och som vill arbeta extra vid sidan av. I rollen säkerställer du en smidig och professionell serviceupplevelse för våra kunder, medarbetare och samarbetspartners. Du är länken mellan våra anställda, kunder och Job&Talent, och har en nyckelroll i att driva verksamheten framåt. Arbetstiderna är måndag-fredag kl. 05:30-09:00. Dina arbetsuppgifter Ta emot och hantera förfrågningar om bemanning och andra behov från våra kunder. Hantera sjukanmälningar och andra ärenden från våra konsulter/medarbetare. Vara behjälplig med administrativt stöd till övriga organisationen/driften. Schemaansvar över kundtjänsten, där du säkerställer ett fungerande arbetsschema för övriga lundtjänstmedarbetare som säkerställer en välfungerande kundtjänstverksamhet. Vi söker dig som: Har en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier. Är tillgänglig för morgonarbete, då arbetstiden är helt förlagd mellan kl. 05:30-09:00, måndag-fredag. Har tidigare erfarenhet av kundservice eller administration. Är strukturerad och lösningsorienterad med en hög känsla för service. Har goda kommunikationsförmågor på svenska och engelska, både i tal och skrift. Har god datorvana och erfarenhet av att arbeta i olika system. Har erfarenhet från butik, bemanning och/eller ledarskap. DIN PROFIL För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du: har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Job&Talent är ansvarsfull och har god känsla för detaljer. har en hög servicenivå. är strukturerad och noggrann då arbetet innehåller flera, ibland komplicerade, moment, samt ansvar för schemaläggning. är självständig i din roll då du kommer ha kontakt med flera olika personer dagligen vilket kräver att du är en person med ett socialt intresse. Vi erbjuder En dynamisk och utvecklande arbetsmiljö med varierande arbetsuppgifter. Ett flexibelt extrajobb som passar dig med annan huvudsaklig sysselsättning. Trygga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Tillträde är omgående, så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

24 april 2025
Sista ansökan:
11 oktober 2025
Extrajobb som administratör / assistent hos Bravura – för dig som är stu...
Bravura Sverige AB
Personal- och HR-specialister

Studerar du på högskola och vill ha ett meriterande extrajobb inom rekrytering och försäljning? Nu söker vi på Bravura i Stockholm en driven student som vill få värdefulla erfarenheter från affärsvärlden – samtidigt som du stöttar vårt team av rekryterare och säljare i det dagliga arbetet. Om rollenSom administratör hos oss får du jobba i en varierad roll där du arbetar nära både våra rekryterare och våra seniora säljare. Du blir en viktig del i vår vardag och du är med och bidrar till vår affär och tillväxt. Din arbetsdag kommer att bestå av olika uppgifter inom både rekrytering och försäljning.  Några exempel på arbetsuppgifter: Inom rekrytering: Söka och kontakta potentiella kandidater Granska ansökningar och göra CV-urval Genomföra telefonintervjuer och referenstagningar Inom försäljning: Prospektering och hantering av kunddata i CRM-system Sammanställa referenscase Administrativt stöd i upphandlingar och offertarbete Boka uppföljningsmöten Det här är ett perfekt extrajobb för dig som vill skaffa dig relevant arbetslivserfarenhet och bygga ett professionellt nätverk – samtidigt som du pluggar. Hos oss får du dessutom chansen att växa in i en större roll längre fram om du vill. Vi söker dig som: Studerar på högskola eller universitet på heltid, med minst ett år kvar till examen Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Tidigare erfarenhet från service eller försäljning är ett plus – men inget krav Vi tror att du är en person som tar egna initiativ, är strukturerad i ditt arbete och tycker om att samarbeta. Du har en nyfikenhet för företagande och människor, och en vilja att lära dig mer. Om Bravura Vi jobbar med rekrytering och bemanning inom tjänstemannaområdet, men framför allt jobbar vi med människor. Vårt uppdrag är att matcha rätt personer med rätt företag – och hjälpa dem att utvecklas. Hos oss gäller "employees first – clients second". Genom att fokusera på våra medarbetare vet vi att vi skapar värde för både kunder och kandidater. Som anställd får du ta del av bland annat träning på arbetstid, hälsocoaching, inspirationsföreläsningar, resor och mycket mer. Våra värdeordFlit – Vi har driv, ambition och gör alltid det lilla extra. Lyhördhet – Vi är nyfikna, engagerade och ser oss som en del av laget. Mod – Vi vågar tänka nytt, gå egna vägar och lära av våra misstag. Rekryteringsprocessen1. Urval – Vi granskar din ansökan och matchar mot krav och potential. 2. Intervjuer – Först en telefonavstämning, sedan intervjuer med oss och din framtida chef. 3. Återkoppling – Vi håller dig uppdaterad hela vägen, oavsett utgång. ÖvrigtStart: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Fast timlön Omfattning: 1-3 dagar per vecka Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig! Vill du se mer av vår vardag? Följ @joinbravura på Instagram!

24 april 2025
Sista ansökan:
11 oktober 2025
Barnpassare till Hemfrid (Extrajobb)
Hemfrid i Sverige AB
Övrig hemservicepersonal m.fl.

Hemfrid söker erfarna barnpassare till våra kunder i Stockholm! Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Just nu söker vi barnpassare till våra kunder i Stockholm! Vi söker dig som är trygg, flexibel och såklart - älskar barn! Arbetsbeskrivning Som barnpassare hos oss får du ett meningsfullt extrajobb, perfekt för dig som studerar eller vill jobba deltid. Du kommer att hämta barn från förskola/skola, leka och pyssla med dem, hjälpa till med läxläsning, mellanmål och ibland enklare matlagning. Du följer även med på barnens aktiviteter när det behövs. Det här är en viktig roll där du får stort ansvar och arbetar direkt i våra kunders hem, med nära kontakt med din chef för stöd och vägledning. Vi söker dig som… Vi söker en barnpassare som är trygg, förtroendeingivande och har en genuin kärlek för barn. Vi lägger stor vikt vid din erfarenhet och personlighet. Vi ser gärna att du: Har minst ett års erfarenhet av barnpassning, exempelvis genom att ha tagit hand om syskon eller släktingar, eller genom att ha arbetat som privat barnpassare eller au pair. Eller har minst 6 månaders erfarenhet av arbete i förskola, eller som barnskötare för små barn. Är flexibel och kan arbeta inom Stockholmsområdet. Talar och förstår svenska flytande. Kan arbeta några eftermiddagar i veckan, och ibland helger efter kundens önskemål. Vi erbjuder Ett flexibelt extrajobb, perfekt för dig som är student eller vill jobba deltid Timanställning med OB-tillägg (kvällar, helger och storhelger) Kollektivavtal och goda anställningsvillkor Vill du bli en del av Hemfrid? Välkommen med din ansökan! Kontakta oss gärna på [email protected] om du har några frågor om tjänsten eller vår rekryteringsprocess. Vi genomför alltid en bakgrundskontroll innan anställning.

24 april 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Sommarjobb: Logistics Assistant – Stockholm 📦
Wrknest AB
Backofficepersonal m.fl.

Om tjänsten Är du student och letar efter ett sommarjobb där du faktiskt gör skillnad? Till ett företag i centrala Stockholm söker vi nu en positiv och händig person som vill bidra till att leverera livsförändrande teknik. Du blir en viktig del av logistikteamet och arbetar med produkter som hjälper människor att kommunicera och leva mer självständigt. Erfarenhet behövs inte – det viktigaste är din inställning och nyfikenhet! Detta är ett konsultuppdrag där du anställs av Wrknest men jobbar som konsult ute hos vår kund. Dina framtida arbetsuppgifter I den här rollen får du jobba praktiskt med varierande logistikuppgifter. Du blir introducerad till arbetet och får utbildning på plats. Perfekt för dig som är organiserad, gillar teknik och vill göra nytta i vardagen. Packa och skicka enheter och tillbehör till kunder Förbereda produkter med mjukvara och göra enkla funktionskontroller (kunden lär dig!) Ta emot leveranser och organisera lagret Hålla arbetsytor rena och välfyllda Stötta med andra dagliga logistikuppgifter Vi söker dig som Vi tror att du är en pålitlig person som gillar att lära dig nya saker och som trivs med att ha många bollar i luften. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet, men det är viktigt att du har en god arbetsmoral och ett intresse för praktiskt arbete. Krav: Positiv inställning och viljan att lära Strukturerad och hjälpsam Trivs med praktiskt arbete God förståelse för engelska i tal och skrift Lagspelare som vågar ställa frågor Meriterande: Intresse för teknik eller logistik Vana att använda datorer eller enklare verktyg Tidigare likvärdiga erfarenhet från skola, extrajobb eller ideellt arbete Övrig information Start: Juni, med avslut i augusti Plats: Centrala Stockholm Omfattning: Heltid Anställningsform: Visstid under sommaren Om kunden Kunden är ett svenskt techbolag som utvecklar och levererar kommunikationshjälpmedel för personer med funktionsvariationer. Deras produkter används världen över och hjälper människor till ett mer självständigt liv. Kulturen präglas av omtanke, innovation och praktisk problemlösning. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

24 april 2025
Sista ansökan:
11 oktober 2025
Student sökes för extrajobb inom dansktalande teknisk support
Hero AB
Kundtjänstpersonal

Om tjänsten Den tekniska supporten hos vår kund behöver nu utöka sin personalstyrka ytterligare och du kommer att tillhöra avdelningen Customer Experience. I rollen som dansktalande supportmedarbetare kommer du att supportera patienter och samarbetspartners som använder medicintekniska hjälpmedel. Du kommer även att ansvara för reklamationer och vara behjälplig i tekniska supportfrågor samt att arbeta proaktivt med användarna. Tjänsten inkluderar breda kontaktytor både internt och externt gällande bolagets produkter samt att svara på eventuella frågor. Ärenden tar du emot både genom telefon och mejl. Arbetsuppgifter Supportera användare och samarbetspartners gällande medicinskteknisk utrustning via mejl och telefon Orderhantering Ansvara för hela reklamationsflödet Om dig Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana/datorvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du talar och skriver obehindrat på danska då du kommer att arbeta mot danska kunder. Kvalifikationer För att trivas i rollen har du goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven, lösningsorienterad och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet. Erfarenhet från en servicefunktion med telefonen som sitt främsta arbetsverktyg. Har god systemvana. Flytande danska, samt svenska och engelska i tal samt skrift. Meriterande om du även talar flera nordiska språk. Tillträde, omfattning och anställning Detta är en extraanställning med arbetstider måndag till fredag 08–17. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madeleine på [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! “We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

23 april 2025
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Barnpassare till Hemfrid (Extrajobb)
Hemfrid i Sverige AB
Övrig hemservicepersonal m.fl.

Hemfrid söker erfarna barnpassare till våra kunder i Stockholm! Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Just nu söker vi barnpassare till våra kunder i Stockholm! Vi söker dig som är trygg, flexibel och såklart - älskar barn! Arbetsbeskrivning Som barnpassare hos oss får du ett meningsfullt extrajobb, perfekt för dig som studerar eller vill jobba deltid. Du kommer att hämta barn från förskola/skola, leka och pyssla med dem, hjälpa till med läxläsning, mellanmål och ibland enklare matlagning. Du följer även med på barnens aktiviteter när det behövs. Det här är en viktig roll där du får stort ansvar och arbetar direkt i våra kunders hem, med nära kontakt med din chef för stöd och vägledning. Vi söker dig som… Vi söker en barnpassare som är trygg, förtroendeingivande och har en genuin kärlek för barn. Vi lägger stor vikt vid din erfarenhet och personlighet. Vi ser gärna att du: Har minst ett års erfarenhet av barnpassning, exempelvis genom att ha tagit hand om syskon eller släktingar, eller genom att ha arbetat som privat barnpassare eller au pair. Eller har minst 6 månaders erfarenhet av arbete i förskola, eller som barnskötare för små barn. Är flexibel och kan arbeta inom Stockholmsområdet. Talar och förstår svenska flytande. Kan arbeta några eftermiddagar i veckan, och ibland helger efter kundens önskemål. Vi erbjuder Ett flexibelt extrajobb, perfekt för dig som är student eller vill jobba deltid Timanställning med OB-tillägg (kvällar, helger och storhelger) Kollektivavtal och goda anställningsvillkor Vill du bli en del av Hemfrid? Välkommen med din ansökan! Kontakta oss gärna på [email protected] om du har några frågor om tjänsten eller vår rekryteringsprocess. Vi genomför alltid en bakgrundskontroll innan anställning.

23 april 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025