Ålderskontrollant 20-24 år / Mystery Shopper med manuellt B-körkort - St...

Är du positiv, engagerad och vill ta mycket ansvar i ett självständigt arbete? Som ålderskontrollant och Mystery Shopper reser du runt i landet och besöker butiker, caféer, restauranger m.m för att göra s.k provköp på t.ex Spel, Tobak, Läkemedel och Alkohol för att se om försäljningsenheten begär legitimation på ålders begränsade varor. Vidare ingår det att som Mystery Shopper genomföra anonyma kvalitets mätningar. Du agerar helt vanlig kund och bedömer bl.a. miljö, försäljning och personal bemötande utifrån ett anpassat protokoll med olika mätpunkter, likt en kund- eller marknadsundersökning. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande. Form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Tycker du om att uttrycka dig i skrift, har manuellt B-körkort (vi har endast manuella bilar)och är strukturerad i ditt arbete? Då har du goda förutsättningar att bli en bra Mystery Shopper hos oss. Har du även tidigare arbetat med service yrken och / eller har kassa erfarenhet så ser vi detta som meriterande. I tjänsten ingår även att man arbetar på resande fot några dagar per månad. Detta kan variera mellan 3-5 dagar i streck. Beroende på månad och uppdrag så kan det variera hur mycket man arbetar och sover utanför Stockholm. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med en kollega. Arbetet går att kombinera med lättare studier eller annat extrajobb men det finns också utrymme för rätt person att komma upp i närmare heltid. Arbetsbelastningen varierar månad till månad beroende på våra kunders uppdrag. Arbetstiderna är främst under dagtid men kvälls och helg jobb kan förkomma. Du behöver kunna arbeta minst 2 veckor i månaden och då även kunna sova borta. Tjänsten startar med intro i april, du behöver kunna vara tillgänglig då för att kunna börja tjänsten. Ansökningar tas endast emot via ansöknings portalen. Urval sker löpande och du blir kontaktad via telefon om du går vidare till intervju i rekryteringsprocessen. Better Business är ett nischat säkerhets- och undersökningsföretag med mer än 25 års erfarenhet och med över 12.000 kund objekt täcker vi idag upp landets samtliga orter. Vi är stolta över att vara ett ledande bolag i branschen och ett av Sveriges snabbast växande företag. Vårt huvudsyfte är att förebygga och avslöja internt svinn samt att mäta och förbättra kund upplevelsen. Våra tjänster används inom detaljhandeln, dagligvaruhandeln, hotell, restaurang och nattklubbar, spelbolag, rederier, tåg och flygbolag för att ge våra kunder ökad kunskap, minskat svinn och en god kontroll över sin verksamhet.

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Diabetessjuksköterska sökes till Vårdcentral i Södra Sverige

Nu söker vi på Doktorsjouren en Diabetessjuksköterska till vår privata kund i Skåne. Uppdraget befinner sig i en av Skånes mest populära städer, tack vare sin charmiga gamla stadskärna, sina fina stränder och sin närhet till andra populära turistattraktioner i södra Sverige. Här kommer du att arbeta i en härlig arbetsmiljö med trevliga chefer & kollegor. Uppdragsperiod: From: 29/4-2024 Tom: 31/8-2024 Schema: Du kommer att arbeta 4-5 dagar i veckan mån-fre, dagtid på deras vårdcentral. Distansarbete är inte aktuellt på detta uppdrag. Kompetenskrav: För att vara aktuell för denna tjänst behöver du ha arbetat & ha goda erfarenheter inom primärvården. Du bör även ha erfarenheter inom journalsystemet PMO. Övrigt: Att arbeta som konsult är för många sjuksköterskor väldigt uppskattat, spännande och roligt dels för att: - Mötet med nya människor är betydelsefullt - Få möjligheten att upptäcka en ny stad utan att behöva bekosta boendet själv - Att kunna utvecklas inom sitt yrkesliv och bredda sina kunskaper Om Doktorsjouren: Vi är ett vårdbemanningsföretag som fokuserar på konsultlösningar i hela Vårdsverige. Doktorsjouren blir således din arbetsgivare. Vi har tillsammans över 40 års erfarenhet av branschen, och erbjuder uppdrag i hela landet, på heltid, deltid eller som extrajobb. Vi är ISO-certifierade, vilket innebär att vi har en hög standard inom kvalitet och miljö. För oss är det viktigt att ha en kultur som är präglad av omtanke. Varmt välkommen att bli en del av vårt härliga team på Doktorsjouren! Vi erbjuder dig: Konkurrenskraftig lön Rekryteringsbonus Uppdrag i hela landet Trygghet och försäkring Utveckling & nya möjligheter Pensionslösning med personlig rådgivning Personalförmåner såsom friskvårdsbidrag Flexibilitet och kontinuitet i form av arbetstid Resa & boende när du tjänstgör på annan ort Tillsättning: Intervjuer sker löpande Vi tar förtroendet du ger oss på största allvar och ser fram emot att möta dig med glädje, ödmjukhet, noggrannhet och respekt. Kontakta oss redan idag för att inte gå miste om denna möjlighet. För vidare dialog och mer specifik information, välkomnar vi dig med en ansökan. Varmt välkommen!

8 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
🌟Engagerad tandsköterska och receptionist för spännande extrajobb! 🌟

Har du en passion för tandvård och kundservice? Då har vi det perfekta extrajobbet för dig! Vi är just nu på jakt efter kompetenta och entusiastiska tandsköterskor och receptionister som vill vara en viktig del av vårt team. City Dental är inne i ett spännande utvecklingsskede och letar därför efter dig som har en hög ambition med ditt yrkesutövande och vill utvecklas inom ramen för din profession de närmaste åren. Därför vill vi att du är en engagerad, professionell tandsköterska och som vill kombinera yrket med en receptions roll. ARBETSUPPGIFTER I din roll som tandsköterska och receptionist kommer du att ha en viktig funktion, både i det patientnära arbetet och med administration runt omkring. Dina arbetsuppgifter kommer innefatta, bland annat: - Mottagning och vägledning av patienter - Telefonsamtal och bokningar - Assistera tandläkare i behandling av patienter - Kommunicera med patienter och förstå deras individuella behov - God förståelse för ekonomi - Administrativt arbete KVALIFIKATIONER - Tandsköterskeexamen - Minst 5 års erfarenhet varav 3 med receptionsarbete - Behärskar svenska och engelska obehindrat - Datorvana och erfarenhet av arbete med journalsystem - God kommunikationsförmåga och problemlösningsförmåga PERSONLIGA EGENSKAPER Du har en positiv attityd, gillar förändringsarbete och har en vilja att delta i det utvecklingsarbete som sker på kliniken. Vi ser att du är ansvarsfull, noggrann och strukturerad. Din förmåga att visa empati gör att du kan ge våra patienter den bästa möjliga servicen. Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna. OM KLINIKEN Sedan 2005 är City Dental placerad centralt på Drottninggatan. Här finns 16 behandlingsrum och här arbetar över 65 st medarbetare. Vi använder journalsystemet Alma, digital röntgen, CBCT samt OPG. Läs gärna mer om oss här: https://www.citydental.se/ ANSTÄLLNING Plats: Centrala Stockholm Anställningsvillkor: Deltid - dagar, kvällar och helger Lön: Timlön Startdatum: Enligt överenskommelse ANSÖK Vi utvärderar ansökningar kontinuerlig, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig! OM DENTALUM Dentalum är en snabbt växande tandvårdsgrupp i Sverige som vill skapa en hållbar och långsiktig tandvård där patienternas och medarbetarnas välmående är i fokus. Vi tror att vårt engagerade och motiverade team kan erbjuda den bästa tandvården och servicen till våra patienter. Besök oss på www.dentalum.com (http://www.dentalum.com/) för mer information!

6 mars 2024
Sista ansökan:
23 augusti 2024
Flexibelt extrajobb för dig som vill göra en insats.

Om tjänsten Tonåring med stort intresse för djur, medmänsklighet och rättigheter, böcker och att vara kreativ med olika material. Behöver en trygg likasinnad person att stötta upp i dennes vardag. Om dig Som person är det viktigt att du är pålitlig, empatisk och lyhörd. Det är även viktigt att du är ansvarsfull och kan arbeta självständigt. Du har en god pedagogisk förmåga samt är bra på att motivera andra. Det är meriterande men inte ett krav om du har erfarenhet eller en utbildning med inriktning mot barn, vård- och omsorg eller pedagogik. Men har du framförallt viljan, engagemanget och är ute efter ett långsiktigt uppdrag, tveka inte att söka! Omfattning: 2-8 timmar i veckan Tillträde: Omgående Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För att underlätta processen vid eventuell anställning krävs att du har ett BankID och godkänner att använda detta i tjänsten samt att du uppvisar ett aktuellt utdrag ur polisens belastningsregister, vilket du snabbt kan beställa här (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/) och ta med till intervjutillfället. Registret du ska beställa heter "Arbete med barn med funktionsnedsättningar", då vi använder detta för alla våra anställningar. Bonzi personligt stöd är ett företag som administrerar personlig assistans, boendestöd ledsagar- och avlösarservice. Vårt kontor finns i Skarpnäck. Vi har kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till arbetet. För denna tjänst krävs det att du har ett Bank-id som du godkänner att använda i tjänsten. Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia .Vid eventuell anställning kan du komma att bli ombedd för att uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret från polisen. För dig med anställningsstöd: BonZi personligt stöd är ett inkluderande företag.Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju

6 mars 2024
Sista ansökan:
23 augusti 2024
Receptionist sökes till flexibelt extrajobb

Om tjänsten Älskar du service och söker ett roligt extrajobb? Denna tjänst är perfekt för dig som studerar. Vi letar efter en flexibel stjärna till vårt team! I denna tjänst finns möjlighet att jobba inom alla våra olika områden: kontorsreception, infodisk i köpcentrum, konferens, café och event. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: - Välkomna medarbetare och kunder - Telefon och mail - Kontakt med leverantörer - Administrativt arbete i system - Post- och fakturahantering samt bud - Bokningar och beställningar - Agera moodmanager och ta hand om såväl besökare som medarbetare - Ansvara för konferensrum samt ronderingar på kontoret - Arbeta på olika event Vem är du? Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Vi ser gärna att du är energisk, driven, ambitiös och gillar att komma med nya idéer. Krav för rollen - Du har tidigare erfarenhet av serviceyreket så som café, reception, restaurang eller event. - Du är van vid att arbetat i Office-paketet - Talar flytande svenska och engelska. Anställningen Anställningsform: Timanställning med möjlighet att jobba mycket Sysselsättningsgrad: Vid behov, du kan komma att rycka in vid kort varsel samma dag samt vid planerade ledigheter, man kan själv söka lediga pass samt lägga in sin tillgänglighet i vår schemaläggningsapp Quinyx. Start: Omgående Arbetstider: Varierande, man kan jobba både vardagar, kvällar och helger. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

5 mars 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Customer Service Agent

Smartify är ett entreprenörsdrivet bolag, marknadsledande inom sina valda tjänster, med stor ambitioner för 2024. Bolaget är rikstäckande med servicekontor i Solna business park. Leveransorganisationen och företagets tekniker hanterar varje dag flera hundratals olika installationer och supportuppdrag inom IT och teknik. Nu söker vi en driven Customer Service Agent till vårt kontor Solna business park. I din roll stöttar du våra Area Manager i deras arbete med våra kunder och tekniker. Arbetsuppgifter varierar men bland annat kommer du: - Ta emot samtal från nya och befintliga kunder - Svara på mail och offertförfrågningar. - Hantera obetalad fakturor Om dig: - Du får gärna nyss tagit studenten och letar efter ett första jobb. - God datorvana. - Förmågan att snabbt lära dig nya system är viktigt. - Gärna ha erfarenhet från tidigare extrajobb inom service och kundtjänst. - Hög energinivå och gillar göra roliga saker med dina kollegor. Här hos oss på Smartify erbjuder vi en glädjefylld arbetsplats, AW:s med härliga kollegor, teamaktiviteter, träning på arbetstid, kollektivavtal, tjänstepension, och träning tillsammans på arbetstid.

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Extrajobb på terminal i Rosersberg

Tranpenad växer och söker nu efter fler duktiga truckförare till terminal i Rosersberg. Låter det som ett jobb för dig? Har du en annan huvudsaklig sysselsättning på 50%? Då är detta jobbet för dig! Om tjänsten Nu söker vi på Tranpenad efter truckförare till mottagningen hos vår kund i Rosersberg, norr om Stockholm. Som truckförare består dina huvudsakliga arbetsuppgifter av att flytta pall med hjälp av ledstaplare. Arbetsuppgifter Truckkörning med ledstaplare A2 och motvikstruck B1 Terminalarbete Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Vi tror att du har en positiv attityd, hög arbetsmoral och är van vid att arbeta mot högt uppsatta mål. Vidare utför du ditt arbete strukturerat, med noggrannhet och engagemang. Du ska kunna arbeta i ett högt tempo med bibehållen kvalitét samt ha god fysik, och du är givetvis mycket punktlig. Krav Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Erfarenhet av truckkörning av ledstaplare i minst 1 år och arbete på mottagning Obehindrad svenska i tal och skrift Meriterande Körkort B och tillgång till bil Truckkort A1-4 + B1 Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkor Arbetstider: Måndag-fredag kl. 15.00-20.00 eller kl. 12.00-20.30 Lön: Enligt kollektivavtal Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Om Tranpenad Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör - och ha roligt medan vi gör det - blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetens­företagen via Almega. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Efter att du skickat in din ansökan kommer du även få göra ett urvalstest som skickas till din mejl. Dessa behöver du genomföra så snart som möjligt efter att du fått testlänken skickad till dig från testleverantören Alva Labs.

28 februari 2024
Sista ansökan:
16 augusti 2024
Receptionist sökes till sommarjobb!

Om tjänsten Nu finns chansen till ett riktigt spännande sommarjobb i en social miljö med härliga kollegor! Är du en servicestjärna som vill ta dig an nya utmaningar under sommarmånaderna och gillar att överträffa kundernas förväntningar är det här ett perfekt tillfälle att få in en fot hos oss och någon av våra kunder. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: - Vara ansiktet utåt för företaget och välkomna gäster med service i världsklass - Ta hand om telefon och mail - Kontakt med leverantörer - Administrativa uppgifter - Bokningar och beställningar - Agera moodmanager och ta hand om såväl besökare som medarbetare I denna tjänst finns möjlighet att jobba inom alla våra områdan så som kontorsreception, infodisk i köpcentrum, konferens café och event. Vem är du? Du är en riktigt servicestjärna som brinner för det personliga mötet. Vi söker dig som vill ha ett utvecklande sommarjobb där du får användning av din glada och positiva utstrålning. För att passa i rollen tror vi att du är en person som är ansvarstagande, social och organiserad. Du är proaktiv, positiv och lösningsorienterad. Krav - Har erfarenhet av tidigare arbete inom service - Gymnasieexamen eller högre - Tekniskt duktig och IT-mognad - Arbetat med Office-paketet samt meriterande med andra system - Flytande i svenska och goda kunskaper i engelska Om anställningen Anställningen är vikariat eller extrajobb under sommaren med stort behov mellan veckorna 28-32. Det här är ett extrajobb vid behov där du kommer kunna jobba flexibelt utefter din tillgänglighet på heltid eller deltid. Arbetstiderna är kontorstider men anpassade efter verksamheten, på vissa uppdrag finns det möjlighet att jobba på kvällar och helger. Om rekryteringsprocessen Vi kommer under våren ta emot semesteransökningar från ordinarie personal och kommer därefter tillsätta vikariat. Du kan förvänta dig återkoppling senast under maj månad. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

27 februari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Behovsanställd Idrottsledare

Djurgården Skolidrott söker dig som önskar ett meningsfullt extrajobb. Vi ser en behovsanställning som ett första steg i en längre resa tillsammans med oss - eller som ett sätt att komplettera annan sysselsättning. Vi letar efter dig som brinner för att göra fysisk aktivitet till en del av skoldagen och att sprida rörelseglädje bland barn och ungdomar. Innebandy, pingis, dans, fotboll, hockey, aerobics och så vidare. Målet är att skapa möjligheter till inkluderande och rolig fysisk aktivitet så att fler ska få chansen att röra på sig under skoldagen. Vill du arbeta med att öka mängden fysisk aktivitet, bygga någonting helt nytt och samtidigt stärka Sveriges framgångsrika idrottsförening, då är det här jobbet för dig! Vad du kommer att göra - Organisera pass med olika typer av fysisk aktivitet som du själv leder - Organisera och leda rastverksamhet - Arbeta på olika skolor runt om i Stockholm - Agera som Djurgårdsambassadör för föreningen i relation till alla du träffar Vad vi gärna ser hos dig - Du har erfarenhet att leda aktiviteter för barn och/eller ungdomar - Har egen idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang, t.ex. förskola, skola, barnpassning, m.m. - Du tar initiativ och driver saker framåt, löser problem när de uppstår och tar ansvar - Du är en relationsskapare, du kan samla och leda diverse grupper mot ett mål, framför allt barn och ungdomar, men även vuxna - Du är därtill noggrann, har struktur och ordning - Du har en förmåga att kunna samarbeta och vara flexibel i ditt arbetssätt - Du förstår det gemensamma uppdraget, agerar utifrån det och bidrar till helhetet - Du uttrycker dig väl på svenska, då det krävs i det dagliga arbetet Vad du kan förvänta dig av oss - Färdiga scheman att följa - Ett meningsfullt extraarbete - Utvecklas som ledare och person Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barn- och ungdomsgrupper Vi erbjuder En behovsanställning vilket betyder att du arbetar enstaka dagar på olika skolor runtomkring i Stockholm vid behov. Arbetstiderna är vanligen vardagar 07:00-17.00. Timlönen ligger på 150kr/timmen. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Före erbjudande om anställning ska ett godkänt utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Vi kommer att jobba löpande med urval och intervjuer, så vänta inte med din ansökan. Verkar det som något för dig då tycker vi att du ska söka tjänsten redan idag!

26 februari 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
Extrajobba som lagermedarbetare för MediCarrier!

Är du student och är ute efter ett extrajobb? Vi söker nu dig som har tidigare erfarenhet av lager, är noggrann och effektiv samt har ett intresse för vårdbranschen! MediCarrier AB är region Stockholms logistik-och transportföretag och är vårdens externa lager. MediCarrier ansvarar för regionens beredskapslager med ett sortiment över 14 000 artiklar som förser vården med kritiska förbrukningsartiklar och skyddsutrustning till hälso-och sjukvården. De är ett dynamiskt och växande bolag med ett viktigt samhällsuppdrag. Värdegrunden MediCarrier bygger sitt medarbetarskap på är; kompetens, pålitlighet, öppenhet och samverkan. I rollen som lagermedarbetare på MediCarrier kommer du jobba med plock och pack enligt kundens önskemål med hjälp av plocktruck (A1). För att optimera arbetsinflödet använder sig MediCarrier av voice-röststyrning. I arbetet ingår tunga lyft, därmed är det viktigt att vara ergonomisk i sitt arbete. Det gäller att du har en god servicekänsla, är fokuserad, noggrann, effektiv och gillar att arbeta mot uppsatta mål och deadlines. Arbetstiderna varierar och är förlagda måndag till fredag kl. 06:15 – 14:30 och kl. 14:30 – 22:45. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd hos oss på StudentConsulting och jobba ute hos vår kund MediCarrier. Din profil -Du har minst 3 månaders erfarenhet av lagerarbete och truckkörning. - Du är studerande och har minst 1 år kvar av dina studier. - Du har en gymnasieexamen. - Har truckbehörighet A1-4 och B1-4 och har truckutbildning enligt TPL10. Detta kommer att kontrolleras vid eventuellt intervjutillfälle. - Anmärkningsfritt belastningsregister. Vi söker dig som är fysiskt stark och som trivs av att arbeta i högt tempo. Du ska vara serviceinriktad, noggrann och stresstålig. Vi ser gärna till att du har erfarenhet av att jobba mot uppsatta mål och är en lagspelare, då samarbete är viktigt! Vi ser gärna att du bor i närheten av Spånga, är flexibel och har möjlighet att ta dig till jobbet med kort framförhållning. I den här rekryteringsprocessen genomför vi en säkerhetsintervju och vi vill att du som söker skickar in ett CV som redogör vad du har gjort de senaste 10 åren. Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan direkt. Vi jobbar med löpande urval och intervjuer och tillsätter tjänsten så snart vi hittat rätt kandidat. Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

21 februari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024