Housekeeping - sommarjobb

About Clarion Hotel: Clarion Hotel® is not just a hotel chain; it's an immersive experience that combines Scandinavian hospitality with a touch of premium. Our team members are not merely employees; they are an integral part of the Clarion experience. We pride ourselves on delivering on personality, passion, and we always strive for perfection. Join us in shaping the future of hospitality! Clarion Hotel® is part of Strawberry. Inför sommaren behöver vi förstärka vårt härliga team på Housekeeping på Clarion Hotel Sundsvall! Kan du bädda en säng så att det ser ut som att den kom direkt ur mangeln och älskar du ordning och reda? Då är du kanske vår nya kollega! Som del av vårt grymma team på Housekeeping ansvarar du för att städningen av tilldelade hotellrum, allmänna ytor, förråd, korridorer m.m. är av hög kvalitet så att våra gäster alltid får uppleva ett rent och fint hotell. Vi letar i första hand efter dig som vill jobba med oss under sommarperioden maj - september. Några egenskaper vi uppskattar lite extra: • Du är effektiv och samtidigt noggrann - du ser detaljer • Du är positiv, ansvarstagande och tycker om att göra det lilla extra för både gäster och kollegor • Du är självgående, flexibel, lösningsorienterad och älskar att jobba i ett högt tempo • Du tycker om att röra på dig • Du ser när en gäst eller kollega behöver hjälp, utan att han eller hon behöver fråga Arbetstid: Dagtid. Vardagar och helger. Tjänstgöringsgrad: extra vid behov alternativt visstidsanställning över sommaren. Du som söker behöver tala svenska eller engelska samt ha giltigt arbetstillstånd. Vi ser gärna att du har minst 1 års erfarenhet av hotellstädning. Det är viktigt att du har en positiv attityd, ett varmt hjärta och ett härligt leende! Välkommen med din ansökan senast 31 maj 2024. Vi ger dig: En härlig arbetsmiljö på en levande arbetsplats där ingen dag är den andre lik. Omringad av fantastiska kollegor bidrar du med din arbetsglädje och hittar din plats i teamet som tillsammans ser till att hotellet når sina mål. Vill du jobba i ett företag med utvecklingsmöjligheter? Då söker du till rätt arbetsplats. VARMT VÄLKOMNA TILL CLARION SUNDSVALL! About Clarion Hotel: Clarion Hotel® is not just a hotel chain; it's an immersive experience that combines Scandinavian hospitality with a touch of premium. Our team members are not merely employees; they are an integral part of the Clarion experience. We pride ourselves on delivering on personality, passion, and we always strive for perfection. Join us in shaping the future of hospitality! Clarion Hotel® is part of Strawberry.

18 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Housekeeping Vox Hotel

Är du vår nästa kollega? Vi söker nya kollegor till Housekeeping som ska komplettera vårt team på Vox Hotel! Vill du arbeta i Norra Europas mest kreativa och expansiva hotellkedja? Är du en person som tycker om utmaningar och strävar efter att vara unik? Strawberry har pushat innovation inom hotellmarknaden i åratal. Vi är övertygade om att stor talang kan komma från var som helst. Vi är aldrig genomsnittliga – är du? Vox Hotel har 143 rum från sviter och deluxerum med milsvid sjöutsikt över Vättern till smarta dubbelrum. Hotellet är öppet 24 timmar om dygnet, varje dag, året runt. I loungen det finns det gott om både arbetsutrymme och plats för avslappning. På 6:e våningen finner du vårt gym med en helt magnifik sjöutsikt. På gatuplan finner du Vox Restaurant som serverar frukost och middag. Vox Hotel ligger i hjärtat av Jönköping, nära tågstation och busstation samt shopping, kultur och nattliv. Jobbet: Vi söker stjärnor till sommaren som kan jobba 60 % eller mer. Vi söker stjärnor för hela året som kan jobba 50 % eller mer. Arbetsuppgifterna inkluderar: - Städning av hotellrum och allmänytor - Ta hand om våra gäster och hjälp dem att få en trevlig vistelse hos oss - Rapportera i frågor gällande inventering och underhåll - Arbetstiderna kommer att variera mellan vardagar, kvällar och på helger Talangen: – Du kan leverera bra resultat självständigt och i team – Du är noggrann, effektiv, serviceinriktad och detaljorienterad – Du gör saker med känsla och kvalitet är viktigt för dig – Bra om du har tidigare erfarenhet från hotellstädning eller annan städvana, men det är inget krav – God kommunikationsförmåga på antingen svenska, skandinaviska eller engelska är att föredra – Att du är en lagspelare som gillar att ha roligt på jobbet och jobbar för ett gemensamt bra resultat – Du har en vidvinkelblick och kan tänka och agera ett steg längre – Du gillar att få feedback på dina uppgifter och rutiner Du har mycket energi, mod och begeistring! Passar detta in på dig? Välkommen med din ansökan redan idag! Ansökan tas endast emot via ansökningslänken.

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Receptionist Vox Hotel

Är du vår nästa kollega? Vi söker en receptionist som ska komplettera vårt team på Vox Hotel! Vill du arbeta i Norra Europas mest kreativa och expansiva hotellkedja? Är du en person som tycker om utmaningar och strävar efter att vara unik? Strawberry har pushat innovation inom hotellmarknaden i åratal. Vi är övertygade om att stor talang kan komma från var som helst. Vi är aldrig genomsnittliga – är du? Vox Hotel har 143 rum från sviter och deluxerum med milsvid sjöutsikt över Vättern till smarta dubbelrum. Hotellet är öppet 24 timmar om dygnet, varje dag, året runt. I loungen det finns det gott om både arbetsutrymme och plats för avslappning. På 6:e våningen finner du vårt gym med en helt magnifik sjöutsikt. På gatuplan finner du Vox Restaurant som serverar frukost och middag. Vox Hotel ligger i hjärtat av Jönköping, nära tågstation och busstation samt shopping, kultur och nattliv. Jobbet • Se till att gästerna alltid tas hand om genom superb service • Dagligt receptionsarbete, check-in & check-out, svara på mail och telefon etc. • Administrativt arbete såsom fakturering, förskottsbetalningar, hantera ankomstlistor • Löpande följa upp kundnöjdhet i hotellets feedbacksystem Loopon • Verkar för ett gott arbetsklimat råder där alla ställer upp för varandra såväl på den egna avdelningen som mellan övriga avdelningar. • Barservering • Tjänsten inkluderar helg och skiftarbete. • Tjänsten är på 100 %. • Vi ser gärna att du är 20 år fyllda. Talangen • Du har mycket energi, mod och begeistring • Du har goda datakunskaper. • Tidigare erfarenhet av hotellbokningssystem är meriterande. • Goda kunskaper i svenska och engelska både muntligt och skriftligt. Passar detta in på dig? Välkommen med din ansökan redan idag!

15 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Frukostkock sökes till Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen

Det finns en anledning till att det är just du som önskar bli en del av Strawberry. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 18.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan! Quality Hotel™ är en del av Strawberry. Vill du arbeta i Norra Europas mest kreativa och expansiva hotellkedja? Är du en person som tycker om utmaningar och strävar efter att vara unik? Vi är övertygade om att stor talang kan komma från var som helst. Vi är aldrig genomsnittliga – är du? Om oss QUALITY HOTEL™ – For meetings that matter. Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen ligger längs kajkanten på Eriksberg i de ombyggda varvshusen. Här möts Göteborgs gedigna historia med nutidens skandinaviska design på hotellet som har 259 rum, wellnessavdelning, à la carte restaurang, barer, takterrass och uteservering med härlig utsikt över älven. Vår konferensavdelning, Eriksbergshallen, är Göteborgs näst största konferens- och mässhall som tar emot upp till 2000 personer. Hos oss händer det saker högt och lågt , här finns en energi som är svår att hitta på "vanliga" hotell! Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen söker nu frukost kockar till sommaren. Vi söker en ansvarsfull person som ser till att våra gäster och personal får god och vällagad mat i magen. Arbetstiden är förlagd under dagar, kvällar och helger. Tjänsten är på 75%, visstidsanställning under sommaren med tillämpad provanställning. För rätt person finns alltid möjlighet till mer arbete efter denna perioden. Fokus är alltid att ge gästerna en bra upplevelse. Det händer att man jobbar ensam i köket, med allt ansvar det innebär. Tjänsten innebär stora möjligheter att påverka och ta eget ansvar. Vi söker en person som: • Har minst 3 års erfarenhet från hetluften i köket • Kan rocka ett frukostkök helt på egen hand. • Har tidigare erfarenheter av att lägga beställningar samt inventering. • Har stor yrkesstolthet och är lika noga med matkvalitet som ordningsam. • Kan få arbetsdagen att flyga, även när det är stressigt • Är utåtriktad och har enkelt att kommunicera med både gäster och kollegor och vet vad god service innebär. • Siktar högt, ser vad som behöver göras och får det gjort • Ha en hög samarbetsförmåga och vill vara en del av hela hotellets team. • Har humor och gillar att ha roligt på jobbet • Är ansvarsfull och har du inte koll på läget så skaffar du dig det • Kan kommunicera flytande på både Svenska och Engelska i tal och skrift. Vi tänker oss startdatum från mitten av Maj men vi vill hitta rätt person för jobbet så rekryteringen fortsätter tills dess. Vänta inte, sök redan idag!

15 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Assistant Housekeeping Manager/Housekeeper 100%

Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 13.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi söker dig som vågar bjuda på dig själv, är engagerad i kollegor och gäster på hotellet och har nära till skratt. Du är orädd inför att prova nya saker och älskar en omväxlande vardag i en miljö med högt tempo. I rollen som assisterande husfru arbetar man både med administrativa och praktiska sysslor, såsom städ av hotellrum och offentliga ytor och vi hjälper våra gäster med allt! Vi säger inte nej, utan här ser vi alltid lösningar. Du är självgående, ansvarstagande och har en hög känsla för service och kvalité. Vårt syfte sträcker sig långt utöver att bara tillhandahålla en plats att bo eller ett tillfälligt stopp för våra gäster. Vi strävar efter att skapa en upplevelse som går bortom det förväntade, där varje ögonblick är fyllt med minnesvärda stunder som berikar våra gästers liv. Genom att agera som en förlängd arm till housekeeping manager och vara en inspiratör till alla anställda, är vårt övergripande mål att överträffa förväntningarna och skapa oförglömliga minnen för varje gäst som kliver in genom våra dörrar. Är du den personen? Kvalifikationer: • Erfarenhet inom städ, hotellbranschen och gästservice. • Stark förmåga att inspirera och motivera personal. • Utmärkt kommunikationsförmåga. • Organisatorisk skicklighet och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. • Kreativitet och initiativtagande till genomförande av satta uppgifter. • Svenska och engelska i tal och skrift. • Datorvana Genom att framgångsrikt utföra dessa ansvarsområden förväntas du spela en avgörande roll i att skapa och upprätthålla en överlägsen gästupplevelse på hotellet. Ansvar: • Säkerställa kvalitén på våra hotellrum och gästytor på hotellet. • Uppföljning av avvikelser som avser ansvarsområdet – systematiskt efter resurser • Säkerställa att schema och arbetsfördelning är efter satta måĺ vid sitt arbetspass • Upprätta rutiner för housekeeping och kontrollerar att dessa följs i samråd med HKM • Genomför roomcheck/housecheck för kvalitetssäkring • Schema och planering av personal på housekeeping • Delaktighet och uppföljning i Loopon (elektroniska gästenkäter) • Upplärning av ny - och uppföljning av personal på housekeeping Huvuduppgifter: • Leda och fördela arbetet på avdelningen • Att gå igenom ankomster/listor • Hålla sig uppdaterad "Vad händer i huset denna vecka" • Utföra roomcheck på hotellrum inför ankomster. Med rapportering till HKM. • Ansvara för att vi har en välkomnande miljö och atmosfär. • Städning av hotellrum och offentliga utrymmen, efter schemabehov. • Hantering av gästsynpunkter från vårt enkätsystem (Loopon) samt kommunikation till avdelningen av resultat. • Vara delaktig i utveckling och rutiner som direkt påverkar gästernas vistelse. • Följa företagets policies (står i personalhandboken) • Säkerställa att avdelningen är uppdaterad och kunnig i hotellets brand- och säkerhetsrutiner • Ledning, coachning och motivering av personal för att säkerställa kvalité • Ha god kännedom om rutiner för att på bästa sätt tillmötesgå gästerna. • Vara kunnig om anläggningen. • Att se till att ett gott arbetsklimat råder där alla ställer upp för varandra. • Gärna framföra idéer och synpunkter som kan leda till bättre arbetsklimat, bättre service eller bättre lönsamhet för företaget. Arbetet är förlagt både vardagar och helger, dagtid. Kvällstid kan förekomma. Tillsvidareanställning med tjänstgöringsgrad på 100%, med 50% som Assistant Manager & 50% i driften. Provanställning tillämpas och lönen följer HRF avtalet. Är du den lysande stjärna vi söker? Skriftlig ansökan med personligt brev och CV. Intervjuer sker löpande, så ansök så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!

14 april 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Kock

Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 18.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vill du arbeta i Norra Europas mest kreativa och expansiva hotellkedja? Är du en person som tycker om utmaningar och strävar efter att vara unik? Vi är övertygade om att stor talang kan komma från var som helst. Vi är aldrig genomsnittliga – är du? Quality Hotel The Box är ett hotell för alla sinnen. Med sociala ytor och gästens helhetsupplevelse i fokus. Hotellet erbjuder allt man kan tänkas behöva såsom restaurang, bar, gym och spa. Restaurangen, en självklar mötesplats för hotellgäster såväl som locals. Menyn är en hyllning till det svenska köket med en internationell twist. Här serveras även lunch på vardagar. Jobbet • Förbereda, tillaga och leverera god och tilltalande mat • Inköp och lagerstyrning • Utveckla nya koncept och menyplanering • Arbetar skift och helger Talangen • Du är flexibel, stresstålig samt har en professionell och personlig inställning mot kollegor och gäster • Du har dokumenterad erfarenhet som kock • Du är en lagspelare och ser köket som en enhet • Du har mycket energi, mod och begeistring Ansök: Senast den 30 april. Tjänsten är på 100% . Observera att intervjuer sker fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor? kontakta [email protected] .

13 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
SOUS CHEF - QUALITY HOTEL GALAXEN

Det finns en anledning till att det är just du som önskar bli en del av Strawberry. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 18.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan! Quality Hotel™ är en del av Strawberry. Quality Hotel Galaxen, Dalarnas största mötes,- konferens och nöjescentrum. Hotellet ligger i centrala Borlänge – med närhet till nöjen, kultur, kommunikationer och shopping. Här bor du i härligt moderna rum och njuter av god middag på vår restaurang Flying. Hotellet har allt under ett tak – utmärkt för såväl kreativ konferens som mysig familjeweekend. Från hotellet har du bara 10 kilometer med bil till Dala Airport och Borlänge Centralstation ligger endast 800 meter bort. Just nu söker vi en driven Sous Chef, en stark ledare med öga för kvalité, detaljer och upplevelser. Du drivs av samarbete, öppenhet och insikten att ta fullt ägandeskap inte bara för ditt område, utan för gästens helhetsupplevelse. Alltid och varje gång! I tjänsten ingår: • Daglig ledning av köket, dags- eller kvällstid • Analysera resultatutvecklingen för avdelningen och proaktivt utarbeta aktivitetsplaner • Kontinuerligt ha en dialog med kökschef gällande konceptutveckling och utveckling av produkten enligt brand standard • Tjänstgöring enligt rullande schema dagtid, kvällar och helger • Att avdelningen är uppdaterad och kunnig i hotellets brand- och säkerhetsrutiner • Att avdelningen är uppdaterad och kunnig i hotellets hygienrutiner, egenkontroll av livsmedelshantering och liknande rutiner som gäller inom köket. • Följa företagets policys såsom exempelvis klädpolicy som innebär uniform (kockkläder) moderat make- up, inga smycken, namnskylt mm. • Att koordinera och informera avdelningens personal om tider, prioritet och menyer för olika aktiviteter och evenemang. • Att, i samråd med kökschefen, tillhandahålla högsta möjliga matkvalité inom fastlagda lönsamhetsmål för avdelningen. • Ständigt utveckla produkten utifrån gästernas behov och önskemål • Hålla sig informerad om konkurrenternas aktiviteter samt genomföra konkurrentbevakning • Ansvara för att själv söka upp den informationen som behövs för din avdelning och personal • Ansvara för att hålla sig och sin avdelning uppdaterad om vad som händer i huset. • Att i samråd med kökschefen se till att de varor som behövs för verksamheten beställs. • Samarbeta positivt med personal på övriga avdelningar. • • På Quality Hotel Galaxen arbetar vi med en förstärkande feedbackkultur för att hjälpa och lyfta varandra, hela tiden med målet att leverera en personlig och passionerad service som ska leda till ett gott resultat. För mer information om tjänsten kontakta: Stefan Brundin Kökschef telefon: 0735 96 94 69 eller mail till: [email protected] Rekrytering sker löpande, så ansök gärna snarast. Lön: Heltid 80%-100% individuell lönesättning Vill du veta mer om Quality Hotel Galaxen; följ oss på sociala medier och/eller på vår hemsida! Quality Hotel, tillsammans med hotellkedjorna , Clarion Hotel, Collection Hotel och Comfort Hotel är en del av Strawberry med över 200 hotell i Sverige, Norge, Finland, Danmark och Baltikum. Vi driver en multibrandingorganisation med Room For All och stora utvecklingsmöjligheter.

12 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Sommarjobb Reception på Frösö Park Hotel

Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 16.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan! Är du en person som tycker om utmaningar och strävar efter att vara unik? Vill du arbeta i Norra Europas mest kreativa och expansiva hotellkedja? Strawberry har pushat innovation inom hotellmarknaden i åratal. Vi är övertygade om att stor talang kan komma från var som helst. Vi är aldrig genomsnittliga – är du? Om Frösö Park Hotel Välkommen till Östersund och Frösön, med 3 minuter till Åre/Östersund flygplats och en bedårande utsikt mot fjällvärlden kan du på Frösö Park Hotel mötas, äta, sova, träna, vila, njuta och jobba, året runt. Här finner du ett fantastiskt spa, utomhusaktiviteter runt knuten med golf, skidåkning, löpning, cykling, utomhusgym, hinderbana och Sveriges största hotell-gym. Här kan du låta pulsen gå upp och landa - samla ny kraft och inspiration. Om tjänsten Receptionen är hotellets pulserande hjärta, receptionen är det första våra gäster möter och nu letar vi efter dig som vill vara vårt ansikte utåt och skapa magiska möten med våra gäster. Vi söker dig som vill jobba extra samt under vissa perioder lite mer- en tjänst som passar dig med eventuella studier eller en mer flexibel vardag! - Har en varm och omtänksam personlighet - Du tycker att det är roligt att småprata med både stora och små, och att göra någons dag lite bättre med små medel - Du ser det stora i det lilla och har en känsla för detaljer och kan ta snabba beslut när det behövs - Du förstår att sälj samt service och tillsammans uppnår vi våra uppsatta mål - Du är självständig och flexibel och gillar ett högt tempo - Du har goda datorkunskaper eller är ivrig att få lära dig just detta Erfarenhet och färdigheter Vi ser gärna att Du har erfarenhet från restaurang- eller hotellbranschen B - körkort Systemkunskap och då gärna hotellbokningssystem Utbildning inom service är meriterande För att klara av jobbet måste du vara strukturerad i ditt arbete och kunna hantera stressiga situationer Bör behärska både Engelska och Svenska Vi ger dig En härlig arbetsmiljö på en levande arbetsplats där ingen dag är den andre lik. Härliga kollegor som tillsammans ser till att lyfta varandra. Hotellet ligger naturskönt med mängder av outdoor-aktiviteter precis utanför dörren, hotellet har dessutom ett stort gym, prisbelönt spa och en stor restaurang. Gör din ansökan till rekryterande ansvarig [email protected] , intervjuer sker löpande.

11 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Konferensvärd

Konferensvärd till Hotel C Stockholm Vill du vara med och forma framtidens konferensupplevelser? Hotel C Stockholm, en av Stockholms mest populära mötesplatser, är redo att öppna upp våra nyrenoverade konferenslokaler i slutet av april 2024. Vi söker nu en engagerad, driven och lösningsorienterad person som vill leverera konferensupplevelser och gästmöten i linje med vårt varumärke. Om oss: På Hotel C Stockholm strävar vi efter att erbjuda en unik och mångsidig upplevelse mitt i hjärtat av Stockholm. Beläget granne till Stockholms centralstation och Arlanda Express, skapar vi en bubblande mötesplats. Med våra 367 rum, nyrenoverade konferenslokaler och vår restaurang Swede Hollow, samt vårt unika samarbete med ICEHOTEL i Jukkasjärvi genom vilket vi driver ICEBAR Stockholm, erbjuder vi en unik destination mitt i stadens puls. Dina ansvarsområden inkluderar: • Daglig drift på konferensavdelningen så som välkomna gäster, ordningställande av fika, förbereda konferensrum, plocka disk, städa konferenskök och andra utrymmen • Utöva service för gästerna i huset och i synnerhet konferensgäster • Verka för ett nära samarbete med övriga avdelningar på hotellet för att skapa en smidigt och sömnlös mötes- och konferensupplevelse. • Vara påläst kring de grupper vi har i huset och kommande arrangemang. Vi letar efter dig som: • Vill leverera konferensupplevelser och gästmöten med glädje, energi och engagemang i sann hospitality anda. • Är proaktiv och driven i ditt dagliga arbete och vill lära dig mer. • Är duktig på att hålla många bollar i luften på samma gång • Gillar en händelserik arbetsmiljö där förändringar sker med kort varsel och ingen dag är den andra lik. • Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Erfarenhet av konferensdrift är meriterande men inte ett krav. Rollen är operativ och är en 75% tillsvidareanställning med fast månadslön enligt överenskommelse och kollektivavtal. Kvälls och helgarbete förekommer. Tjänsten rapporterar till Conference Manager. Ansök redan idag då urval sker löpande. För mer information, kontakta Filip Celander, Hotel Manager, [email protected].

10 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Housekeeping Night shift

Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 13.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan! Just nu söker vi drivna och noggranna medarbetare till vår Housekeeping avdelning Natt Du är den som städar ,håller fint på hotellet och som gör att våra gäster får ett magiskt första intryck när de besöker oss. Du kommer att ingå i ett team som rapporterar till Housekeeping Manager. För dig är det viktigt med samarbete, öppenhet och insikten att ta fullt ägandeskap inte bara för ditt område, utan för gästens helhetsupplevelse. Alltid och varje gång! Krav Vi ser gärna att du har erfarenhet från städning på hotell. Du behöver vara över 20 år, kommunicera på engelska, och gärna svenska och /eller norska. Tjänsten innebär arbete under tidig morgon, kväll. natt och helger. Som det är när man jobbar på hotell! I tjänsten ingår b la arbetsuppgifter såsom: • Ansvarar för att städningen av allmänytor, förråd, korridorer Spa området, eller andra tilldelade områden. Hålla en hög kvalité som bidrar till att skapa en oförglömlig helhetsupplevelse för hotellets gäster. • Att rapportera fel till arbetsledning. • Att dagligen arbeta för att nå avdelningens uppsatta mål och vara insatt i dess betydelse. • Att ha städvagnen i perfekt skick, vid arbetspassets början och vid arbetspassets slut. • Behjälplig med daglig tvätt. Jobbet Lön: Enligt kollektivavtal Anställningsform: Tillsvidareanställning, säsongsanställning och timanställning Arbetstider: Kvällstid, Natt & helger Tillträde: Enligt överenskommelse Är du lika nyfiken på oss som vi är på dig? Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För frågor om tjänsten, kontakta Housekeeping Manager Susanne Nyman via mail på [email protected] Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan!

10 april 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024