Operatör

Arbetsbeskrivning Har du ett stort teknikintresse och har erfarenhet av att arbeta inom produktion? Då kan du vara den vi söker! Randstad söker nu flera operatörer till ett snabbväxande företag som arbetar med hållbar energi. Företaget har två olika arbetsplatser, en i Kista och en nära Kungliga Tekniska högskolan (KTH) i Stockholm. Arbetstiderna är för närvarande under dagtid men kommer snart att ändras till tvåskift. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer vara anställd som konsult hos Randstad men arbeta ute hos en av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har god förmåga att samarbeta. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansök på www.randstad.se, senast 2024-05-31. Om du har frågor, kontakta gärna [email protected]. För oss är det viktigt att all kompetens och alla färdigheter på arbetsmarknaden utnyttjas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden Som operatör kommer du att arbeta med automatiska och semi-automatiska maskiner. Dina arbetsuppgifter kommer vara att kontrollera maskinerna och arbetsflödet. Beroende på avdelning och hur rollen kommer att se ut kan arbetsuppgifterna att variera. Kvalifikationer Mycket goda kunskaper i engelska, både tal och skrift (språket som används på företaget är engelska) Tidigare arbetserfarenhet från tillverkning- eller processindustrin (exempelvis läkemedel-, färg- eller livsmedelsproduktion, pappersindustri, tryckeri) Tidigare erfarenhet av att arbeta som operatör, maskinoperatör och/eller processoperatör. Flexibel med arbetstider och arbetsplats Meriterande om du har kemivana (utbildning- eller arbetslivserfarenhet) Som person ser vi att du är arbetsvillig, gillar problemlösning och har ett intresse för teknik och produktion. Det är viktigt att du trivs med att arbeta självständigt och att arbeta med monotona arbetsuppgifter. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

25 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
rekryterare till randstad talent center med placering i solna.

På Randstad är vår kandidathantering en av våra absoluta främsta framgångsfaktorer. Talent center är en avdelning som bidrar med att hitta kandidater för hela Randstadkoncernen som därefter presenteras för våra kunder till olika uppdrag och spännande tjänster runt om i landet. Vi arbetar med interna beställningar från organisationen där vi agerar experter som levererar kandidater utifrån efterfrågad kravprofil. Din arbetsdag kommer huvudsakligen att bestå av att arbeta med de olika delarna som rekryteringsprocessen omfattar. ansvarsområden.Exempel på arbetsuppgifter är att skriva och publicera annonser, göra urval, genomföra telefonintervjuer, personliga intervjuer, skicka ut tester och ta referenser på våra kandidater. Förutom de traditionella uppgifterna kommer du även att få möjlighet till att arbeta proaktivt genom att träffa potentiella kandidater och presentera varumärket Randstad. Rollen omfattar mycket samverkan med kollegor ute i landet. arbetstider.Rollen avser en visstidsanställning kopplat till ett projektmen vi tror attdet finns goda möjligheter att fortsätta arbeta hos oss efter projektets slut.Du kommer att vara placerad på vårt kontor i Solna, precis vid Solna pendeltågsstation men vi värnar om flexibilitet i arbetslivet, därför kommer det finnas möjlighet att delvis arbeta hemifrån. kvalifikationer. Vi tror att du har examen från universitet/högskola med inriktning mot HR eller liknande. Du är i början av din karriär och söker nu en chans att få utvecklas inom just rekrytering. För att trivas i rollen krävs det att du är ansvarstagande och noggrann i ditt arbete, och så klart tycker att rekrytering verkar jättespännande! Vidare tror vi att du gillar att skapa och upprätthålla relationer och är en god lagspelare som uppskattar möjligheten att lära dig av dina kollegor. Vi ser att du är en person som är lyhörd, engagerad och lösningsorienterad i ditt sätt att ta dig an och lösa de olika arbetsuppgifter som tjänsten innebär. Stundtals är tempot högt så du behöver ha god förmåga att planera och organisera ditt arbete och är angelägen om att nå goda resultat. Du behöver ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då vi i det dagliga arbetet dokumenterar och möter många kandidater samt behöver hålla i dialoger med kollegor ute i landet. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. ansökan.Något för dig? Då är du varmt välkommen att visa intresse för tjänsten senast 2024-05-05. Notera att urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vi vill gärna ha nya kollegor på plats så snart som möjligt och kommer prioritera kandidater som är tillgängliga omgående. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, så sök gärna redan idag! Vår rekryteringsprocess består av ett par olika moment i form av intervjuer och tester och vi genomför kontroll av straffrättsligt register på samtliga slutkandidater. En del kommunikation i processen kommer ske via mail, vi ber dig därför ha uppsikt på din inkorg efter att du skickat in din ansökan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Pernilla Salomonsson, Midoffice manager [email protected] eller på nummer+46733434537. För frågor som rör rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att vända dig till Angelica Gustafsson, HR Talent partner via: [email protected] eller på nummer: +46704039175 Vi ser fram emot din ansökan!

25 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning Vår kund och samarbetspartner centralt belägen i Hagastaden söker nu förstärkning i sitt ekonomiteam av en ekonomiassistent! De söker dig som har god kunskap inom yrkesrollen sett till leverantörsreskontra. Du har kanske jobbat extra på ekonomiavdelning under studierna? Eller så har du lång yrkeserfarenhet som ekonomiassistent på leverantörsreskontra och är tillgänglig att ta dig an ett nytt jobb? Urvalet för den här tjänsten sker löpande så om du är intresserad skicka in dina ansökningshandlingar redan idag! Som konsult hos oss på Randstad Finance får du inte bara konkurrenskraftig lön, generösa förmåner och kollektivavtalade villkor. Du får även fri tillgång till vårt omfattande utbud av kompetensutvecklande utbildningar inom system, språk och ekonomi. Såsom bokslut, Excel för ekonomer, SAP, IFRS, koncernredovisning och många fler. För dig som senior specialist som vill spetsa till dina personliga färdigheter finns det möjlighet att gå vårt soft skills program. Detta för att du som person ska vara så attraktiv som möjligt på arbetsmarknaden.  Vi vill vara en coachande karriärpartner för våra anställda, både gällande framtida uppdrag och färdigheter. Med ett tätt samarbete med din konsultchef får du kontinuerlig stöttning i hur dina kompetenser kan vässas ytterligare. I vår rekryteringsprocess kommer du genomföra ett färdighetstest, som är kopplat till den erfarenhet och kunskap du har inom ekonomi, för att sedan kunna matcha dig med rätt uppdrag och företag.  För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden ankomstregistrera fakturor verifiera fakturor och säkerställa att fakturakraven uppnås rätta fakturafel supportera leverantörer i fakturafrågor hantera påminnelser och inkasso supportera verksamheten över telefon och mail registrera och administrera leverantörer på sikt kan rollen omfatta att även finalboka fakturor och lägga upp kunder Kvalifikationer För att axla den här rollen väl ska du ha yrkeserfarenhet inom rollen som ekonomiassistent. Du är framåt, nyfiken och lyhörd. Samtidigt trivs du med delvis repetitivt arbete och du brinner för att ge god personlig service. Du är trygg i din yrkesroll och har samlad erfarenhet för att veta vilka uppgifter som ligger inom ditt gränssnitt och vad som skickas vidare till andra avdelningar. Rollen kräver att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Rollen är tilltänkt att starta omgående och inleds med en individanpassad introduktion för att göra dig självgående på ett par månader. Vår kund och samarbetspartner erbjuder en flexibilitet där medarbetarna förväntas vara på plats på kontoret två dagar i veckan. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

25 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Receptionist

Arbetsbeskrivning Som butikssäljare hos Aktiv Ortopedteknik kommer du vägleda kunder att hitta rätt produkter i deras sortiment. Du kommer även att arbeta med kassahantering, inköp och lagerhållning. I receptionsdelen av arbetet kommer du bemanna växeln och ta emot alla inkommande samtal samt arbeta administrativt med remisshantering, tidsbokning och fakturering. Periodvis är det hög arbetsbelastning som kräver att du kan och tycker det är roligt att hantera många arbetsuppgifter samtidigt med bibehållen service och kvalitet. Ansvarsområden Kassahantering Inköp av varor Inkommande & utgående mail och samtal Tidsbokning Fakturering Kvalifikationer För att lyckas i rollen är du serviceinriktad och sätter alltid kunden i fokus. Du brinner för försäljning och administration och har en stark drivkraft i det arbete du utför. Som person är du ordningsam och kan strukturera ditt arbete även under hög arbetsbelastning. Du är flexibel och positiv till förändringar samt gillar att ta egna initiativ. Du är en lagspelare som trivs med att arbeta i grupp. Meriterande om du jobbat i butik tidigare samt har ett intresse för friskvård och hälsa. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

25 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Administrativ koordinator

Arbetsbeskrivning Mölnlycke Health Care söker nu en administrativ koordinator till en av sina största affärsområden. I den här rollen kommer du att administrera kundförfrågningar samt säkerställa att Mölnlycke Health Cares kunder får det de beställt. Vi söker dig som är en kommunikativ teamspelare med ett högt affärstänk. Rollen som administrativ koordinator passar dig som har tidigare erfarenhet av administration i SAP. Har du intresse för orderadministrativt arbete och kundservice, samt intresse av att lära dig mer om medicinteknikbranschen? Då kan den här rollen vara för dig! Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansvarsområden Hantera kundförfrågningar i vårt administrativa system, konfigurera samt hantera ändringar i beställningar från våra kunder. Övervaka lagerstatus för våra produkter och hålla koll på eventuella leveransproblem till kunderna. Samarbeta med planerings- och marknadsstödsteamet och föreslå lösningar när potentiella problem uppstår. Kvalifikationer Erfarenhet från kundtjänst, administration eller koordinerande position Erfarenhet av arbete med SAP, Excel eller andra IT-system En lagspelare med uppmärksamhet på detaljer Kommunicera obehindrat på svenska och engelska (muntligt och skriftligt) Om företaget Mölnlycke Health Care AB Mölnlycke is a world-leading medical products and solutions company that equips healthcare professionals to achieve the best patient, clinical and economic outcomes. Our business is organised in the four business areas Wound Care, Operating Room Solutions, Gloves and Antiseptics, where customer centricity, sustainability and digitalisation are at the heart of everything we do. Mölnlycke employs around 8,400 people. The company headquarters are in Gothenburg, Sweden and we operate in more than 100 countries worldwide. Since 2007, the company has been part of Investor AB, an engaged owner of high-quality, global companies which was founded by the Wallenberg family in 1916. For more information, please visit www.molnlycke.com.

24 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
production quality engineer

Job description Take the chance for an exciting adventure in the north, with rich free time full of unique nature experiences, and a working day where you can make a difference for the transition to a sustainable world! In Skellefteå there are jobs of the future, but also fantastic opportunities for outdoor life, culture and getting to know people from all over the world. We're seeking a quality engineer to join our client's team in Skellefteå. Take the chance to become a part of one of Europe's most exciting and modern workplaces, where you will be part of the production of the green technology of the future. Working as a production quality engineer, you will play a vital role in ensuring the quality of our new products and processes. Working closely with Manufacturing and Engineering teams, you'll be instrumental in improving processes to guarantee a seamless transition into manufacturing and supplying their product. To excel in this role we’re looking for someone who is social and outgoing, that can communicate in english with ease. Preferably you’ve got a positive outlook and enjoy problem solving.  Please note that this is a consultant position, and you’ll be employed by Randstad. Our client's production runs around the clock, so the role will require shift work. As a consultant at Randstad, you are employed by us and work at one of our clients. You have the same benefits at Randstad as with any other employers with collective agreements and benefits such as wellness grant, occupational health care, insurance and discount on training cards. In addition, you'll also be offered a variety of career opportunities, get to meet different company cultures and experience from different industries, which means you'll develop your skills and get a well-filled CV. The position may involve many contacts, so good collaboration and communication skills are important. As a person, we see that you are driven and used to working independently. If you are looking for an employer that offers varied assignments and new contact networks, you will thrive with us. For us, it is important that all skills in the labor market are utilized. We welcome all applicants and strive for diversity. Please apply at www.randstad.se, before 2024-06-010. If you have any questions, please contact Stina Degerfeldt, consultant manager at [email protected]. Responsibilities Your responsibilities may include: leading quality assurance activities in production, to make sure that production and product quality specifications are met problem-solving and root cause analysis activities  collaboration with different departments and stakeholders monitor processes and ensure closing of actions in defined time. update and monitor the Quality Control plans for each process operation monitor quality procedures, evaluate performance and make improvement proposals develops, implements and audits standard instructions. Implements and audits standard procedures Qualifications MSc or BSc degree in Chemical/Manufacturing/Engineering. a minimum of 1 year relevant work experience  experience in manufacturing quality in a relevant industry knowledgeable in 8D reports customer experience fluent english speaking and writing if you also have experience in SPC, process capability, FMEA, Lean Six Sigma, and statistics, it is meritorious About the company Randstad At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential. With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world’s most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today’s technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.

24 april 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Handläggare

Arbetsbeskrivning Har du tidigare erfarenhet av handläggning och vill bli del av en spännande tillväxtresa? Vi letar efter handläggare för att stärka upp vårt team under minst ett år, men med chans till förlängning. Om du är organiserad, detaljfokuserad och redo att ta dig an nya utmaningar, är den här möjligheten perfekt för dig. Omställningsfonden är en kollektivavtalsstiftelse som omfattar cirka 1,3 miljoner medarbetare i kommun, region och kommunala företag i välfärdssektorn. I Omställningsfondens uppdrag ingår till exempel att arbeta med tidiga omställningsinsatser, kompetensutveckling och studiestöd.  Som handläggare gör du bedömningar utifrån avtalet som styr organisationen. Det är därför viktigt att du kan förstå och analysera komplexa frågor och har ett systematiskt och noggrant arbetssätt. Du har även förmåga att sätta dig in i och hålla dig uppdaterad kring regler och riktlinjer. Du är van att arbeta självständigt men samarbetar väl med andra och har ett starkt engagemang för din uppgift. Du beskrivs som glad och trevlig med ett öppet sinne. För att trivas i rollen ser vi att du har ett samhällsintresse. Vi erbjuder en arbetsplats med högt i tak där vi investerar i våra medarbetares trivsel och kompetens. Omställningsfonden är en värderingsstyrd organisation och våra värdeord är engagemang, respekt och mod. Dina framtida kollegor är ambitiösa, trevliga och professionella. Vi erbjuder dig goda anställningsvillkor och en varierande roll där du bidrar till att öppna möjligheter till framtidens arbetsliv för välfärdens medarbetare och arbetsgivare.  Din arbetsplats kommer att vara på huvudkontoret som finns i trevliga lokaler nära Slussen. Det finns även möjlighet att arbeta på distans delar av veckan. Ansökan I denna rekryteringsprocess samarbetar Omställningsfonden med Randstad, där de ansvarig rekryterare Hanna Wide ([email protected]) gärna svarar på dina frågor. Intervjuer sker löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi arbetar med ett kompetensbaserat urval. Om du uppfyller kriterierna ovan blir första steget i processen att genomföra två tester; ett problemlösningstest (Matrigma) och ett personlighetstest (MAP). Därefter gör vi ett första urval för att gå vidare till intervju. Välkommen med din ansökan! Övrigt: Fackliga företrädare nås här: Vision, Björn Samuelsson, [email protected] tel 076-125 19 29 AkademikerAlliansen, Malin Andersson, [email protected] tel 073-051 05 54 Ansvarsområden Handlägga ärenden som rör privatpersoners rätt till stöd. Handlägga ärenden som rör kompetensutvecklingsinsatser för arbetsgivare Hantera inkommande frågor från kollegor, arbetsgivare och privatpersoner Delta i arbetet med att utveckla arbetssätt och rutiner kring olika stöd Kvalifikationer Tidigare erfarenhet av administrativt arbete som handläggare eller liknande Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Goda IT-kunskaper God bedömningsförmåga Akademisk utbildning  Erfarenhet av att ha arbetat med avtalstolkning (meriterande) Erfarenhet av arbete inom kommun och region (meriterande) Om företaget Kollektivavtalsstiftelsen Omställningsfonden Kom-KR Omställningsfonden stöttar välfärdens medarbetare både under och efter anställning. Vi är en hjälpande hand på vägen till ett fortsatt utvecklande och trivsamt arbetsliv. Vi stöttar också arbetsgivare och fackliga företrädare i arbetet med förebyggande insatser och kompetensutveckling.

24 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
industriarbetare Skellefteå

Arbetsbeskrivning Framtidsjobben finns just nu i Skellefteå! Ta chansen till att prova på ett spännande äventyr i Skellefteå. Här får du en rik fritid fylld av unika naturupplevelser, och en arbetsdag där du kan göra skillnad för övergången till en mer hållbar värld!  I Skellefteå finns framtidens jobb, men också fantastiska möjligheter för friluftsliv, kultur och att lära känna människor från hela världen. Just nu letar vi efter industriarbetare till en av Europas mest spännande och moderna arbetsplatser, där du kommer att vara en del av produktionen av framtidens gröna teknologi. Just nu kan vi tillhandahålla kortsiktigt boende.  För att lyckas i rollen tror vi att du som person är ansvarsfull, säkerhetsmedveten med ett skarpt öga för detaljer. Eftersom du kommer att arbeta med kollegor från hela världen är det också viktigt att du har goda kunskaper i engelska. Dina huvudsakliga dagliga uppgifter som industriarbetare inkluderar att kontrollera maskinerna i fabriken, utföra underhåll, kontrollera kvalitet och hantera material. Du kommer att ha en viktig roll i att bidra till en säker arbetsplats, något som är vår absoluta högsta prioritet. På fabriken arbetar du i skift, vilket kan innebära dag-, kvälls- och nattarbete samt helger. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Ansvarsområden Industriarbete Kvalifikationer God förmåga att kommunicera och ta instruktioner på engelska Säkerhetstänk Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

24 april 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
industriarbetare Skellefteå

Arbetsbeskrivning Framtidsjobben finns just nu i Skellefteå! Ta chansen till att prova på ett spännande äventyr i Skellefteå. Här får du en rik fritid fylld av unika naturupplevelser, och en arbetsdag där du kan göra skillnad för övergången till en mer hållbar värld!  I Skellefteå finns framtidens jobb, men också fantastiska möjligheter för friluftsliv, kultur och att lära känna människor från hela världen. Just nu letar vi efter industriarbetare till en av Europas mest spännande och moderna arbetsplatser, där du kommer att vara en del av produktionen av framtidens gröna teknologi. Just nu kan vi tillhandahålla kortsiktigt boende.  För att lyckas i rollen tror vi att du som person är ansvarsfull, säkerhetsmedveten med ett skarpt öga för detaljer. Eftersom du kommer att arbeta med kollegor från hela världen är det också viktigt att du har goda kunskaper i engelska. Dina huvudsakliga dagliga uppgifter som industriarbetare inkluderar att kontrollera maskinerna i fabriken, utföra underhåll, kontrollera kvalitet och hantera material. Du kommer att ha en viktig roll i att bidra till en säker arbetsplats, något som är vår absoluta högsta prioritet. På fabriken arbetar du i skift, vilket kan innebära dag-, kvälls- och nattarbete samt helger. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Ansvarsområden Industriarbete Kvalifikationer God förmåga att kommunicera och ta instruktioner på engelska Säkerhetstänk Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

24 april 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
industriarbetare Skellefteå

Arbetsbeskrivning Framtidsjobben finns just nu i Skellefteå! Ta chansen till att prova på ett spännande äventyr i Skellefteå. Här får du en rik fritid fylld av unika naturupplevelser, och en arbetsdag där du kan göra skillnad för övergången till en mer hållbar värld!  I Skellefteå finns framtidens jobb, men också fantastiska möjligheter för friluftsliv, kultur och att lära känna människor från hela världen. Just nu letar vi efter industriarbetare till en av Europas mest spännande och moderna arbetsplatser, där du kommer att vara en del av produktionen av framtidens gröna teknologi. Just nu kan vi tillhandahålla kortsiktigt boende.  För att lyckas i rollen tror vi att du som person är ansvarsfull, säkerhetsmedveten med ett skarpt öga för detaljer. Eftersom du kommer att arbeta med kollegor från hela världen är det också viktigt att du har goda kunskaper i engelska. Dina huvudsakliga dagliga uppgifter som industriarbetare inkluderar att kontrollera maskinerna i fabriken, utföra underhåll, kontrollera kvalitet och hantera material. Du kommer att ha en viktig roll i att bidra till en säker arbetsplats, något som är vår absoluta högsta prioritet. På fabriken arbetar du i skift, vilket kan innebära dag-, kvälls- och nattarbete samt helger. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Ansvarsområden Industriarbete Kvalifikationer God förmåga att kommunicera och ta instruktioner på engelska Säkerhetstänk Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

24 april 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024