Administrativ koordinator

heltid
Publicerad: 24 april
Sista ansökan: 31 maj

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Mölnlycke Health Care söker nu en administrativ koordinator till en av sina största affärsområden.

I den här rollen kommer du att administrera kundförfrågningar samt säkerställa att Mölnlycke Health Cares kunder får det de beställt. Vi söker dig som är en kommunikativ teamspelare med ett högt affärstänk. Rollen som administrativ koordinator passar dig som har tidigare erfarenhet av administration i SAP. Har du intresse för orderadministrativt arbete och kundservice, samt intresse av att lära dig mer om medicinteknikbranschen? Då kan den här rollen vara för dig!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Ansvarsområden

  • Hantera kundförfrågningar i vårt administrativa system, konfigurera samt hantera ändringar i beställningar från våra kunder.
  • Övervaka lagerstatus för våra produkter och hålla koll på eventuella leveransproblem till kunderna.
  • Samarbeta med planerings- och marknadsstödsteamet och föreslå lösningar när potentiella problem uppstår.


Kvalifikationer

  • Erfarenhet från kundtjänst, administration eller koordinerande position
  • Erfarenhet av arbete med SAP, Excel eller andra IT-system
  • En lagspelare med uppmärksamhet på detaljer
  • Kommunicera obehindrat på svenska och engelska (muntligt och skriftligt)


Om företaget


Mölnlycke Health Care AB

Mölnlycke is a world-leading medical products and solutions company that equips healthcare professionals to achieve the best patient, clinical and economic outcomes. Our business is organised in the four business areas Wound Care, Operating Room Solutions, Gloves and Antiseptics, where customer centricity, sustainability and digitalisation are at the heart of everything we do.
Mölnlycke employs around 8,400 people. The company headquarters are in Gothenburg, Sweden and we operate in more than 100 countries worldwide. Since 2007, the company has been part of Investor AB, an engaged owner of high-quality, global companies which was founded by the Wallenberg family in 1916. For more information, please visit www.molnlycke.com.
Linkande Jobb
Digital produktadministratör med cykelintresse
Administratör/Administrativ assistent
Jönköping
Samordnare
Administratör/Administrativ assistent
Gotland
Sommarjobba på Swedbank, OTF!
Administratör/Administrativ assistent
Piteå
Planerare till funktionsstöd
Administratör/Administrativ assistent
Göteborg