Vill du vara en del av ett engagerat HR-team hos ett stort svenskt industriföretag med global närvaro? Vi söker dig som är erfaren inom rekrytering och trivs i en snabbrörlig miljö där kvalitet och kandidatupplevelse står i fokus. Plats: Södertälje (med möjlighet till distansarbete 2–3 dagar/vecka) Anställningsform: Heltid, tidsbegränsad anställning ca 12 månader Start: omgående Om tjänsten Som rekryteringskonsult kommer du att arbeta nära rekryterande chefer för att säkerställa att rätt person anställs vid rätt tillfälle. Du ansvarar för hela rekryteringsprocessen – från uppstartsmöte till slutligt kandidatval – med ett tydligt kompetensbaserat arbetssätt. Rollen omfattar även proaktiv search via LinkedIn Recruiter, främst inom ekonomiområdet. Dina arbetsuppgifter i huvudsak * Driva cirka 20 parallella rekryteringsprocesser inom främst ekonomi * Genomföra kompetensbaserade intervjuer och urval * Använda vårt rekryteringssystem (SuccessFactors) enligt global process * Söka kandidater via LinkedIn Recruiter och bygga kandidatnätverk * Samarbeta tätt med kollegor för att balansera arbetsbelastning och dela kandidater Vem är du? Vi söker dig som är en strukturerad och lösningsorienterad person med god kommunikativ förmåga. Du har ett genuint engagemang för att hitta rätt kompetens och drivs av att skapa långsiktiga matchningar mellan kandidat och organisation. Du trivs i en roll där samarbete är en naturlig del av vardagen och där du aktivt bidrar till att dela kunskap och stötta dina kollegor för att nå gemensamma mål. Din förmåga att bygga förtroendefulla relationer och samtidigt hålla ett högt tempo i arbetet kommer vara avgörande för att lyckas i rollen. Du har: * Högskoleutbildning inom HR eller motsvarande * Minst 3 års erfarenhet av kompetensbaserad rekrytering * Van att arbeta självständigt med hela rekryteringsprocessen * Flytande svenska och engelska i tal och skrift * Erfarenhet av att arbeta i ett högt tempo och hantera flera processer samtidigt Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!
Är du tekniskt kunnig och vill arbeta i en miljö som kombinerar internationell puls med utmanande och utvecklande arbetsuppgifter? SSP söker dig som vill ta nästa steg i karriären och bidra till att SSP:s restauranger och caféer levererar service i världsklass. Det här är en tillsvidareanställning hos SSP. Vi på Poolia är glada över att bistå i rekryteringsprocessen. Tveka inte, skicka in din ansökan redan idag. Om tjänsten Som servicetekniker ansvarar du för att våra restauranger och caféer på Arlanda och Stockholm Centralstation fungerar optimalt. Du kommer arbeta både med akuta reparationer och långsiktigt förebyggande underhåll av restaurangutrustning. Detta är en roll där du kombinerar praktiskt arbete med planering och koordinering. Du kommer att arbeta heltid, med arbetstid främst förlagd till dagtid. Viss flexibilitet kan förekomma beroende på verksamhetens behov. Din utgångspunkt blir Arlanda flygplats, men tjänsten innebär även arbete på Stockholm Centralstation. Tillträde sker enligt överenskommelse. Arlanda är ett skyddsobjekt, vilket innebär att säkerhetsprövning, inklusive registerkontroll, är ett krav. Du behöver redovisa vad du gjort de senaste 5 åren (max 28 dagars lucka), ange två referenser och inneha svenskt medborgarskap eller giltigt pass från ditt hemland. Dina arbetsuppgifter i huvudsak • Hantera och åtgärda felanmälningar från verksamhetens enheter. • Underhålla och reparera olika typer av maskiner och utrustning i restaurang- och cafémiljö, såsom kylskåp, kaffemaskiner, ugnar och annan köksutrustning. • Utföra förebyggande underhåll enligt schema. • Koordinera beställningar och installationer vid behov. • Dokumentera utfört arbete i ärendehanteringssystem. • Samarbeta med avdelningschefer och externa leverantörer. Vem är du? För att trivas i rollen som servicetekniker så söker vi sig som har en teknisk utbildning, gärna med inriktning mot el, och erfarenhet av service- och underhållsarbete. Du är van att arbeta med teknisk utrustning och känner dig trygg i att felsöka och lösa problem. Erfarenhet av restaurangmaskiner är meriterande, liksom kunskaper inom kylteknik eller tidigare arbete i resemiljöer. Du har grundläggande IT-kunskaper och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du självgående, ansvarstagande och lösningsorienterad. Du har ett praktiskt handlag och trivs i ett arbete där du får varva planering med akuta insatser. Din kommunikativa förmåga och ditt goda bemötande gör att samarbetet med kollegor och leverantörer fungerar smidigt – även när tempot är högt och dagarna inte alltid går enligt plan. Om verksamheten SSP (Select Service Partner) är en ledande aktör inom mat och dryck för resenärer världen över. Med över 60 års erfarenhet driver SSP restauranger, caféer, barer och grab-and-go-koncept på flygplatser, tågstationer och andra resehubbar. SSP:s mål är att skapa en så bra matupplevelse som möjligt för människor på resande fot – genom god service, hög kvalitet och smarta lösningar. Kulturen präglas av samarbete, ansvarstagande och engagemang. Här får du vara med och bidra till att tusentals gäster får en positiv upplevelse varje dag.
Är du tekniskt kunnig och vill arbeta i en miljö som kombinerar internationell puls med utmanande och utvecklande arbetsuppgifter? SSP söker dig som vill ta nästa steg i karriären och bidra till att SSP:s restauranger och caféer levererar service i världsklass. Det här är en tillsvidareanställning hos SSP. Vi på Poolia är glada över att bistå i rekryteringsprocessen. Tveka inte, skicka in din ansökan redan idag. Om tjänsten Som servicetekniker ansvarar du för att våra restauranger och caféer på Arlanda och Stockholm Centralstation fungerar optimalt. Du kommer arbeta både med akuta reparationer och långsiktigt förebyggande underhåll av restaurangutrustning. Detta är en roll där du kombinerar praktiskt arbete med planering och koordinering. Du kommer att arbeta heltid, med arbetstid främst förlagd till dagtid. Viss flexibilitet kan förekomma beroende på verksamhetens behov. Din utgångspunkt blir Arlanda flygplats, men tjänsten innebär även arbete på Stockholm Centralstation. Tillträde sker enligt överenskommelse. Arlanda är ett skyddsobjekt, vilket innebär att säkerhetsprövning, inklusive registerkontroll, är ett krav. Du behöver redovisa vad du gjort de senaste 5 åren (max 28 dagars lucka), ange två referenser och inneha svenskt medborgarskap eller giltigt pass från ditt hemland. Dina arbetsuppgifter i huvudsak • Hantera och åtgärda felanmälningar från verksamhetens enheter. • Underhålla och reparera olika typer av maskiner och utrustning i restaurang- och cafémiljö, såsom kylskåp, kaffemaskiner, ugnar och annan köksutrustning. • Utföra förebyggande underhåll enligt schema. • Koordinera beställningar och installationer vid behov. • Dokumentera utfört arbete i ärendehanteringssystem. • Samarbeta med avdelningschefer och externa leverantörer. Vem är du? För att trivas i rollen som servicetekniker så söker vi sig som har en teknisk utbildning, gärna med inriktning mot el, och erfarenhet av service- och underhållsarbete. Du är van att arbeta med teknisk utrustning och känner dig trygg i att felsöka och lösa problem. Erfarenhet av restaurangmaskiner är meriterande, liksom kunskaper inom kylteknik eller tidigare arbete i resemiljöer. Du har grundläggande IT-kunskaper och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du självgående, ansvarstagande och lösningsorienterad. Du har ett praktiskt handlag och trivs i ett arbete där du får varva planering med akuta insatser. Din kommunikativa förmåga och ditt goda bemötande gör att samarbetet med kollegor och leverantörer fungerar smidigt – även när tempot är högt och dagarna inte alltid går enligt plan. Om verksamheten SSP (Select Service Partner) är en ledande aktör inom mat och dryck för resenärer världen över. Med över 60 års erfarenhet driver SSP restauranger, caféer, barer och grab-and-go-koncept på flygplatser, tågstationer och andra resehubbar. SSP:s mål är att skapa en så bra matupplevelse som möjligt för människor på resande fot – genom god service, hög kvalitet och smarta lösningar. Kulturen präglas av samarbete, ansvarstagande och engagemang. Här får du vara med och bidra till att tusentals gäster får en positiv upplevelse varje dag.
Är du tekniskt kunnig och vill arbeta i en miljö som kombinerar internationell puls med utmanande och utvecklande arbetsuppgifter? SSP söker dig som vill ta nästa steg i karriären och bidra till att SSP:s restauranger och caféer levererar service i världsklass. Det här är en tillsvidareanställning hos SSP. Vi på Poolia är glada över att bistå i rekryteringsprocessen. Tveka inte, skicka in din ansökan redan idag. Om tjänsten Som servicetekniker ansvarar du för att våra restauranger och caféer på Arlanda och Stockholm Centralstation fungerar optimalt. Du kommer arbeta både med akuta reparationer och långsiktigt förebyggande underhåll av restaurangutrustning. Detta är en roll där du kombinerar praktiskt arbete med planering och koordinering. Du kommer att arbeta heltid, med arbetstid främst förlagd till dagtid. Viss flexibilitet kan förekomma beroende på verksamhetens behov. Din utgångspunkt blir Arlanda flygplats, men tjänsten innebär även arbete på Stockholm Centralstation. Tillträde sker enligt överenskommelse. Arlanda är ett skyddsobjekt, vilket innebär att säkerhetsprövning, inklusive registerkontroll, är ett krav. Du behöver redovisa vad du gjort de senaste 5 åren (max 28 dagars lucka), ange två referenser och inneha svenskt medborgarskap eller giltigt pass från ditt hemland. Dina arbetsuppgifter i huvudsak • Hantera och åtgärda felanmälningar från verksamhetens enheter. • Underhålla och reparera olika typer av maskiner och utrustning i restaurang- och cafémiljö, såsom kylskåp, kaffemaskiner, ugnar och annan köksutrustning. • Utföra förebyggande underhåll enligt schema. • Koordinera beställningar och installationer vid behov. • Dokumentera utfört arbete i ärendehanteringssystem. • Samarbeta med avdelningschefer och externa leverantörer. Vem är du? För att trivas i rollen som servicetekniker så söker vi sig som har en teknisk utbildning, gärna med inriktning mot el, och erfarenhet av service- och underhållsarbete. Du är van att arbeta med teknisk utrustning och känner dig trygg i att felsöka och lösa problem. Erfarenhet av restaurangmaskiner är meriterande, liksom kunskaper inom kylteknik eller tidigare arbete i resemiljöer. Du har grundläggande IT-kunskaper och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du självgående, ansvarstagande och lösningsorienterad. Du har ett praktiskt handlag och trivs i ett arbete där du får varva planering med akuta insatser. Din kommunikativa förmåga och ditt goda bemötande gör att samarbetet med kollegor och leverantörer fungerar smidigt – även när tempot är högt och dagarna inte alltid går enligt plan. Om verksamheten SSP (Select Service Partner) är en ledande aktör inom mat och dryck för resenärer världen över. Med över 60 års erfarenhet driver SSP restauranger, caféer, barer och grab-and-go-koncept på flygplatser, tågstationer och andra resehubbar. SSP:s mål är att skapa en så bra matupplevelse som möjligt för människor på resande fot – genom god service, hög kvalitet och smarta lösningar. Kulturen präglas av samarbete, ansvarstagande och engagemang. Här får du vara med och bidra till att tusentals gäster får en positiv upplevelse varje dag.
Är du tekniskt kunnig och vill arbeta i en miljö som kombinerar internationell puls med utmanande och utvecklande arbetsuppgifter? SSP söker dig som vill ta nästa steg i karriären och bidra till att SSP:s restauranger och caféer levererar service i världsklass. Det här är en tillsvidareanställning hos SSP. Vi på Poolia är glada över att bistå i rekryteringsprocessen. Tveka inte, skicka in din ansökan redan idag. Om tjänsten Som servicetekniker ansvarar du för att våra restauranger och caféer på Arlanda och Stockholm Centralstation fungerar optimalt. Du kommer arbeta både med akuta reparationer och långsiktigt förebyggande underhåll av restaurangutrustning. Detta är en roll där du kombinerar praktiskt arbete med planering och koordinering. Du kommer att arbeta heltid, med arbetstid främst förlagd till dagtid. Viss flexibilitet kan förekomma beroende på verksamhetens behov. Din utgångspunkt blir Arlanda flygplats, men tjänsten innebär även arbete på Stockholm Centralstation. Tillträde sker enligt överenskommelse. Arlanda är ett skyddsobjekt, vilket innebär att säkerhetsprövning, inklusive registerkontroll, är ett krav. Du behöver redovisa vad du gjort de senaste 5 åren (max 28 dagars lucka), ange två referenser och inneha svenskt medborgarskap eller giltigt pass från ditt hemland. Dina arbetsuppgifter i huvudsak • Hantera och åtgärda felanmälningar från verksamhetens enheter. • Underhålla och reparera olika typer av maskiner och utrustning i restaurang- och cafémiljö, såsom kylskåp, kaffemaskiner, ugnar och annan köksutrustning. • Utföra förebyggande underhåll enligt schema. • Koordinera beställningar och installationer vid behov. • Dokumentera utfört arbete i ärendehanteringssystem. • Samarbeta med avdelningschefer och externa leverantörer. Vem är du? För att trivas i rollen som servicetekniker så söker vi sig som har en teknisk utbildning, gärna med inriktning mot el, och erfarenhet av service- och underhållsarbete. Du är van att arbeta med teknisk utrustning och känner dig trygg i att felsöka och lösa problem. Erfarenhet av restaurangmaskiner är meriterande, liksom kunskaper inom kylteknik eller tidigare arbete i resemiljöer. Du har grundläggande IT-kunskaper och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du självgående, ansvarstagande och lösningsorienterad. Du har ett praktiskt handlag och trivs i ett arbete där du får varva planering med akuta insatser. Din kommunikativa förmåga och ditt goda bemötande gör att samarbetet med kollegor och leverantörer fungerar smidigt – även när tempot är högt och dagarna inte alltid går enligt plan. Om verksamheten SSP (Select Service Partner) är en ledande aktör inom mat och dryck för resenärer världen över. Med över 60 års erfarenhet driver SSP restauranger, caféer, barer och grab-and-go-koncept på flygplatser, tågstationer och andra resehubbar. SSP:s mål är att skapa en så bra matupplevelse som möjligt för människor på resande fot – genom god service, hög kvalitet och smarta lösningar. Kulturen präglas av samarbete, ansvarstagande och engagemang. Här får du vara med och bidra till att tusentals gäster får en positiv upplevelse varje dag.
Om tjänsten Conmodo växer och söker ständigt nya medarbetare till sina team i Malmö. Vi söker nu dig som precis tagit studenten eller arbetat några år men vill prova något nytt. På Conmodo arbetar du antigen som tekniker eller med logistik & administration. Du kommer till en början vara provanställd via oss på Poolia för att sedan bli anställd av Conmodo om allt faller rätt ut. Tjänsten är med start omgående och pågår löpande. Låter detta som något för dig? Sök redan idag, urval och intervjuer hålls löpande. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Conmodo är ett företag som reparerar elektronik, där det största inflödet är mobiltelefoner och PC. Bolagets kunder finns i de nordiska länderna, och största inflödet kommer från Sverige och Danmark. Du kommer att ingå i ett härligt team och tillsammans med dina kollegor ser du till att arbetets utförs med stor noggrannhet. Upplärning sker på plats och inga förkunskaper krävs. Arbetsuppgifter som kan förekomma är följande: · Hantera inkommande produkter, dagens inkommande flöden - både svenska och danska kunder · Undersökning av enheten och konstatera felet · Reparera mobiltelefoner, PC, elskotrar etc. · Sluttesta produkten, - både manuellt och i ett program · Lite admin - skriva arbetsrapport samt checka av mot leverantörenssystem såsom uppdateringar etc. Tjänsten är på heltid och arbetet är förlagt måndag till fredag från 8:30 till 17:00. Tider som 10:30 till 19:00 kan förekomma vid enstaka tillfällen. Placering på Conmodos kontor på Industrigatan 33B i Malmö. Vem är du? Vi söker dig som precis tagit studenten eller arbetat några år men vill prova något nytt. För att vara Conmodos nästa stjärna ser vi att du har viljan att lära dig nya saker, är engagerad, vågar fråga och har lätt för att lära sig nytt. Självklart är du nyfiken och fingerfärdig då det är en hel del pillande med enheterna. Det är också viktigt att du har lätt för att följa instruktioner och rutiner, samt förstår värdet av att följa dessa. Du talar och skriver flytande svenska och engelska. Språk som förekommer hos oss är svenska, norska, danska och engelska. Vi har många konsulter som arbetar på Conmodo idag och de ser fram emot att få med dig in i gänget! Varmt välkommen in med din ansökan!
Om tjänsten Vår kund växer och behöver nu förstärka med en duktig supportekniker! Som 1st line supporttekniker hos vår kund i Malmö arbetar du tätt tillsammans med 2nd line och andra funktioner i organisationen. Kunden är alltid i fokus och du ger dem alltid bästa möjliga service. Start är enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande. Observera att tjänsten utgår från Malmö, med viss möjlighet att jobba hemifrån ibland. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som 1st line supporttekniker kommer du att hantera ärenden från kunder både via samtal och e-post. Ni har generellt sett ett växlande tempo då er vardag styrs av kundunika händelser och allt du gör ska hålla hög kvalitet och servicenivå. Vi tror på att våra medarbetare gör ett bra arbete när de trivs, så det är viktigt för oss att hitta just dig som trivs i vår tempofyllda vardag. Det är viktigt att du är pålitlig, initiativrik och värdesätter goda kundrelationer. Då det är en första linjesupport med ett stort antal kunder med olika avtal och SLA nivåer och det viktigt att du är duktig på att felsöka hungrigt när det krävs. Det är även viktigt att följa satta eskalationsrutiner när de finns. Den administrativa delen är stor och dokumentation av ärenden är ett naturligt inslag i det dagliga arbetet. Det genuina intresset för IT underlättar ditt arbete varje dag. Arbetet kommer vara intensivt och utmanande, men du omges av härliga kollegor som har nära till skratt! Arbetstiderna är främst dagtid mellan 8-17 måndag till fredag. Du kommer även att jobba kvällpass en vecka (inklusive helgen) ca varannan månad vilket går på rotation i teamet och är baserat på hur många ni är. Vem är du? Vi vill helst att du har en eftergymnasial utbildning inom IT, gärna yrkeshögskola. Du kan även söka tjänsten om du har fått motsvarande IT kunskaper på egen hand eller om ditt driv att lära dig nya saker och din arbetsmoral är hög då det är två jätteviktiga saker för oss. Kanske har du läst IT på gymnasiet och sedan arbetat med liknande arbetsuppgifter, det värderas också högt. Ett krav är dock att du är talar och skriver både engelska och svenska flytande. Det är meriterande om du har arbetat och/eller har kännedom om Active Directory, Windows operativsystem, Linux, Basic Nätverk (TCP/IP, DNS, DHCP), Ärendehanteringssystem, felsökning, mobila enheter, skrivarhantering och Office365. För att trivas och tycka det är kul måste du ha ett inre driv att alltid vilja ge förstklassig service till dina kunder! Du och ditt team är ett lag och tillsammans ska ni se till att hjälpa era fina kunder med tempo och hög klass. Du är personen som alltid ställer upp för ditt lag och dina kunder. För att lyckas i rollen som 1st line supporttekniker måste du vara strukturerad, fokuserad och ha koll på läget Om verksamheten Du kommer att vara anställd av Poolia som konsult. Som konsult erbjuds du möjlighet att ta certifikat och premieras om du lyckas. Det finns även möjlighet att delta på aktiviteter hos både kund och Poolia. Vid din sida från Poolia har du din konsultchef, som gärna agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på ditt uppdrag. Du kommer också ha en teamleader och en teamchef vid din sida som stöttar dig i det dagliga. Det får inte heller glömmas att du är en del av ett team där ni hjälps åt för att gemensamt nå framgång! Vi vill att du ska må bra och trivas under tiden du är anställd på Poolia och kunden som du ska arbeta hos. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Friskvårdsbidrag är en given förmån!
Nu har du chansen att bli en av oss! Vi arbetar tillsammans med hjärta och kvalitet för att kunna ge bästa möjliga service till Ronneby kommuns invånare. Ronneby ligger vackert mellan hav och skog i mitten av Blekinge. Dessutom har vi bra kommunikationer med bil, tåg och flyg. Dina 2500 blivande kollegor är duktiga på att möta framtidens utmaningar och våra invånares ökade förväntningar genom digitalisering, samarbete och ett engagerat ledarskap. I Ronneby kommun har hållbarhet ett stort fokus. Kommunfullmäktiges strategiska målområden är baserade på Agenda 2030, och vi är en del av biosfärområdet Blekinge Arkipelag. Tillsammans med dig gör vi Ronneby ännu bättre! Om tjänsten Som Näringslivschef ansvarar du för att leda, utveckla och samordna kommunens övergripande näringslivsarbete. Ditt uppdrag är att skapa goda förutsättningar för etableringar, tillväxt, entreprenörskap och nyföretagande – samtidigt som du stärker Ronnebys attraktivitet som destination för både företag, besökare och evenemang. Som en del i uppdraget stödjer du även befintliga etablerade företag. Du ansvarar även för turism- och besöksnäring samt har personalansvar för funktioner inom näringsliv. Du rapporterar direkt till kommundirektören och kommunstyrelsen. Vi vill vara en kommun där företag trivs, växer och verkar i nära samverkan med det offentliga. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Uppdraget Näringslivschef för Ronnebys kommun innebär att man vill leda arbetet med att utveckla ett starkt och hållbart och innovativt näringsliv. Samverkan och framtidstro är ord som står i centrum och du får möjlighet att göra verklig. I din roll ingår: - Leda och driva kommunens näringslivsstrategi på både strategisk och operativ nivå - Arbeta aktivt med företagsservice, nyetableringar och tillväxt hos befintliga företag - Utveckla samarbeten med regionala och nationella aktörer inom näringsliv och tillväxt - Vara kommunens kontaktpunkt och länk till näringslivet – från enskilda företagare till investerare - Ansvara för att utveckla och marknadsföra Ronneby som destination för besökare och evenemang - Utveckla kommunens varumärke gentemot näringslivet - Personalansvar för avdelning kopplade till näringsliv. Vem är du? Vi söker dig som: • Är självgående, drivande och resultatorienterad • Har god strategisk förmåga och kan omsätta visioner till praktisk handling • Är en trygg relationsbyggare som är lyhörd, kommunikativ och samarbetsinriktad Krav: • Akademisk examen på högskolenivå eller annan likvärdig kompetens • Gedigen erfarenhet av näringslivsfrågor och arbete med företagsutveckling • God förståelse för kommunal verksamhet. • Ett starkt nätverk inom näringslivet, gärna på både regional och nationell nivå I denna rekrytering samarbetar vi med Pooila. Vid frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Monika Pavlovic på tel. 072/ 401 61 73 eller via mejl [email protected] Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tillsättning av tjänsten kan ske innan sista ansökningsdatum. Vi tillämpar tester som en del av processen och för slutkandidat krävs godkänd bakgrundskontroll före anställning. Varmt välkommen med din intresseanmälan via Poolia.se senast den 29 augusti Övriga kontaktpersoner: Kontaktperson: Carl-Martin Lanér [email protected] Facklig företrädare: Facklig företrädare nås via Kontakt Ronneby kommun 0457- 61 80 00 Anställningens omfattning Anställningsform: Tillsvidareanställning Omfattning: Heltid Ansök senast: 29 augusti Antal annonserade arbetstillfällen: 1 Kontaktperson Carl-Martin Lanér E-postadress [email protected] Facklig företrädare Facklig företrädare nås via Kontakt Ronneby kommun Telefon 0457 -61 80 00
Om tjänsten Vi söker en strukturerad och ansvarstagande person med teknisk förståelse – praktisk såväl som teoretisk – för att stödja och driva ett brett spektrum av uppgifter kopplade till planering, schemaläggning, resurskoordinering och administration. Tjänsten är starkt kopplad till arbete med gasturbiner och tillhörande komponenter. Detta är ett konsultuppdrag med önskad star 1/9-25 och uppdraget är 1 år med möjlighet till förlängning. Dina arbetsuppgifter i huvudsak -Planera och samordna system- och komponentinspektioner hos externa leverantörer. -Uppdatera och följa upp inspektionsscheman. -Ansvara för resursplanering av inspektörer i nära samarbete med andra avdelningar. -Tilldela uppdrag och följa upp inspektörernas framsteg. -Samla in, distribuera och arkivera inspektionsrapporter. -Hantera och följa upp avvikelser samt stämplingspunkter som identifierats vid inspektioner. -Ge administrativt stöd till projektteam i genomförandefasen, särskilt kopplat till dokumentation och rapportering. Vem är du? -Stark kommunikationsförmåga. -Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. -Vana att arbeta med datorer och goda färdigheter i MS Office. -Erfarenhet av affärssystem är meriterande (t.ex. SAP, PLM eller liknande). Minst ett par års erfarenhet av en liknande koordinerande eller administrativ roll är meriterande. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Om tjänsten Vi söker en strukturerad och ansvarstagande person med teknisk förståelse – praktisk såväl som teoretisk – för att stödja och driva ett brett spektrum av uppgifter kopplade till planering, schemaläggning, resurskoordinering och administration. Tjänsten är starkt kopplad till arbete med gasturbiner och tillhörande komponenter. Detta är ett konsultuppdrag med önskad star 1/9-25 och uppdraget är 1 år med möjlighet till förlängning. Dina arbetsuppgifter i huvudsak -Planera och samordna system- och komponentinspektioner hos externa leverantörer. -Uppdatera och följa upp inspektionsscheman. -Ansvara för resursplanering av inspektörer i nära samarbete med andra avdelningar. -Tilldela uppdrag och följa upp inspektörernas framsteg. -Samla in, distribuera och arkivera inspektionsrapporter. -Hantera och följa upp avvikelser samt stämplingspunkter som identifierats vid inspektioner. -Ge administrativt stöd till projektteam i genomförandefasen, särskilt kopplat till dokumentation och rapportering. Vem är du? -Stark kommunikationsförmåga. -Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. -Vana att arbeta med datorer och goda färdigheter i MS Office. -Erfarenhet av affärssystem är meriterande (t.ex. SAP, PLM eller liknande). Minst ett par års erfarenhet av en liknande koordinerande eller administrativ roll är meriterande. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Välj ett jobb för att visa detaljer