Om tjänsten Vi söker nu efter truckförare för extrajobb hos vår kund i Mölndal som är verksam inom medicinteknisk industri. I rollen ingår truckkörning, plock och pack av material samt att säkerställa att leveranser sker på ett smidigt och effektivt sätt. Du kommer att arbeta nära produktionen och vara en viktig del i logistikflödet. Tjänsten omfattar arbete i ett kontinuerligt 5-skift där du kommer ha möjlighet att boka in dig på de pass som passar dig bäst. Det krävs dock att du är tillgänglig för att arbeta varierande tider, inklusive dag-, kvälls- och nattpass. Detta är ett extrajobb och behovet sträcker sig över minst ett år, med start omgående och löpande enligt ovanstående schema. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av truckkörning och ett intresse för logistik. Du är ansvarstagande, självgående och trivs i ett tempo som ibland kan vara högt. Du har en positiv inställning, gillar att lösa problem och är inte rädd för att ta eget ansvar. Det är önskvärt att du har god kännedom om truckhantering och logistikprocesser. Vi värdesätter engagemang och en vilja att utvecklas i rollen. Viktigt för rollen: • Truckkort A1-4 och B1-4 enligt TLP 10 (meriterande med erfarenhet av truckkörning) • Goda kunskaper i svenska • Studier eller annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 procent • Möjlighet att arbeta minst 2 pass i veckan • B-körkort Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet! Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linnea Johansson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar via hemsidan. Ansökningar via mail hanteras ej. Vi uppskattar din förståelse!
Om tjänsten Som Gym Experience Manager på Fitness24Seven kommer du att arbeta i en dynamisk och hälsoinriktad miljö där du ansvarar för att maximera lönsamheten för våra anläggningar. Du kommer att leda ett engagerat team och implementera strategiska planer för att förbättra kundservicen och uppnå våra mål. I rollen som Gym Experience Manager kommer du att ansvara för klustret Kronprinsen. Detta är en heltidstjänst på 40 timmar i veckan, måndag - fredag, där dina arbetstider kan variera utefter verksamhetens behov. I din roll som Gym Experience Manager kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Säkerställa leveransen av en exceptionell träningsupplevelse för våra medlemmar • Implementera och följa upp klustrets strategiska planer, mål och budget • Ha fullt personalansvar för samtliga medarbetare inom klustret, inklusive hantering av alla personalrelaterade ärenden • Ansvara för rekrytering, introduktion och upplärning av ny personal • Skapa kostnadseffektiva och hållbara arbetsscheman som säkerställer rätt bemanning utifrån kundflöde och behov • Säkerställa att Fitness24Sevens koncept, riktlinjer, policys och arbetssätts efterlevs • Driva en kostnadseffektiv drift genom aktiv styrning av GOP-relaterade kostnader • Vara närvarande i verksamheten, interagera och engagera med medlemmar för att bygga starka kundrelationer • Aktivt ta till sig erfarenheter och feedback från kollegor samt bidra med kunskap och goda exempel till resten av organisationen • Samarbeta med relevanta interna avdelningar för att främja ett effektivt arbetsflöde och verksamhetsutveckling • Upprätthålla och utveckla goda relationer med samarbetspartners, såsom fastighetsägare, vaktmästare, städpersonal, leverantörer och andra aktörer Om dig Vi söker dig med en avslutad gymnasieexamen och gärna eftergymnasial utbildning inom ledarskap, försäljning eller liknande. Du har dokumenterad erfarenhet av ledarskap och en stark förmåga att strategiskt planera och genomföra försäljningsaktiviteter. Du är resultatorienterad, kommunikativ och har en förmåga att motivera och engagera ditt team. Viktigt för tjänsten är: • Minst 3 års relevant ledarskapserfarenhet, gärna med personalansvar • Erfarenhet från liknande roll inom servicebranschen, exempelvis retail, hotell eller träning • Grundläggande kunskap och intresse för träning och hälsa • God förståelse för grundläggande ekonomi, t.ex. budgetarbete och kostnadsuppföljning • Gymnasieexamen eller motsvarande utbildning • Flytande svenska och engelska i tal och skrift • B-körkort är ett krav Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Fitness24Seven Fitness24Seven är en av världens snabbast växande gymkedjor och riktar sig till den vanliga motionären som tycker att kvalitativ träning inte skall kosta en förmögenhet. På 20 år har de gått från att ha ett enda gym i Malmö till att ha över 250 anläggningar i 5 länder på 3 olika kontinenter. Som medlem på Fitness24Seven har du tillgång till alla anläggningar, i alla länder, dygnet runt. Dessutom ingår gruppträning och det finns även separat avdelning för tjejer. Fitness24Seven har ett stort fokus kring CSR och arbetar bland annat mot organisationer som SOS-barnbyar. Värderingarna som genomsyrar företaget är long-term thinking, on the customers’ terms, learning organisation, cooperation makes the team and social responsibility. Kontaktuppgifter I den här rekryteringen samarbetar Fitness24Seven med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Beatrice Arvidsson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Nu söker vi en Project controller till Vattenfall i Stockholm. Som investerings/projekt controller har du en viktig roll inom Vattenfalls Real Estate & Facility Management Nordic (REFM Nordic) projekt organisation. Din roll är bred och fungerar som stödjande och drivande i organisationen. Du kommer att vara med i planering och framtagande av beslutsunderlag för enskilda projekt, men även delta i arbetet med att planera och prioritera projektportföljen på ett övergripande plan. Du ansvarar för budget-, prognos-, månadsrapportering och analys utifrån ett investeringsperspektiv. Du bidrar till utveckling och upprätthållande av en kvalitetssäkrad projektprocess samt utveckling av analys- och kalkylverktyg och framtagande av relevanta nyckeltal för uppföljning av planerade och genomförda projekt och investeringar. I arbetsuppgifterna ingår även att skriva beslutsunderlag. Initialt belyses dock vikten av prioritera och koordinera Vattenfalls systemverktyg för ekonomisk uppföljning och skapa fungerande processer. Controllergruppen inom REFM Nordic Business support består idag av 3 personer där Vattenfall nu utökar med ytterligare en controller med fokus på investering och projekt uppföljning. Din roll i controller gruppen blir därmed att du har det samordnande ansvaret för investeringsrapporteringen. Uppdragsperiod och omfattning: Tjänsten som Project Controller är ett konsultuppdrag på heltid med start 2025-08-11 och beräknas pågå till och med 2025-12-31. Arbetsplatsen är i första hand Vattenfalls huvudkontor i Solna, men möjlighet till delvis distansarbete finns. Resor kommer även att förekomma framförallt inom Sverige. Krav för tjänsten: • Utbildning som civilekonom eller annan relevant universitets- eller högskoleutbildning med ekonomisk inriktning • Minst fem års arbetslivserfarenhet med liknande arbetsuppgifter eller har förvärvat motsvarande kunskaper på annat sätt. • Erfarenhet av fastighet-, bygg- och investeringsekonomi • Erfarenhet från uppföljning av investeringsprojekt • God kunskap om redovisning samt fastighetsmoms • Kunskap om ekonomisystem i stora organisationer (ex. SAP som analyseras vidare i Excel och PBI) • Erfarenhet av att hantera stora mängder information • Intresse för att utveckla rapporter för effektiv och kvalitativ uppföljning. För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning. Om dig Dina personliga egenskaper är viktiga för att du ska trivas hos Vattenfall. För att lyckas i rollen ser vi att du är nyfiken och intresserad av utvecklingsarbete. Du är självgående, serviceinriktad och trygg i din roll och drivs av att leverera med kvalitet. I rollen ingår många kontaktytor både internt och externt och därför ser Vattenfall att du behöver vara duktig på att bygga nätverk och samarbeta. För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urvalet sker löpande och sista ansökningsdag är 2025-07-10. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Nyström via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller e-post: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Vi på Adecco söker nu Ekonomer för uppdrag till Siemens Energy i Finspång. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren specialist inom ekonomi, är du välkommen att skicka in din ansökan. I din roll som Ekonom kan dina arbetsuppgifter exempelvis innebära några av följande: • Driva analys och månatliga ekonomiska uppföljningar inom ditt ansvarsområde • Ansvara för budget, rapportering och analys • Rapportera och samarbeta nära med verksamhetens chefer och team • Leda ekonomiska processer och presentera resultat • Bidra med finansiell rådgivning och vägleda kollegor i ekonomiska frågor • Aktivt delta vid bokslut, budgetarbete och forecast • Identifiera förbättringsområden för att säkerställa kontinuerlig utveckling av finansiella och operativa processer. • Stödja vid interna och externa revisioner. Om dig Som person ser vi att du är noggrann, strukturerad och kommunikativ med en analytisk och drivande inställning. Vidare har du god samarbetsförmåga och trivs med att ta initiativ samt stöttar gärna dina kollegor vid behov. Vi ser gärna att du möter följande kvalifikationer: • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi • Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl tal som skrift • Tidigare erfarenhet av SAP är meriterande • Goda kunskaper i Office 365, särskilt Excel. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ellinor Lindell via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Vi på Adecco söker nu Ekonomer för uppdrag till Siemens Energy i Finspång. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren specialist inom ekonomi, är du välkommen att skicka in din ansökan. I din roll som Ekonom kan dina arbetsuppgifter exempelvis innebära några av följande: • Driva analys och månatliga ekonomiska uppföljningar inom ditt ansvarsområde • Ansvara för budget, rapportering och analys • Rapportera och samarbeta nära med verksamhetens chefer och team • Leda ekonomiska processer och presentera resultat • Bidra med finansiell rådgivning och vägleda kollegor i ekonomiska frågor • Aktivt delta vid bokslut, budgetarbete och forecast • Identifiera förbättringsområden för att säkerställa kontinuerlig utveckling av finansiella och operativa processer. • Stödja vid interna och externa revisioner. Om dig Som person ser vi att du är noggrann, strukturerad och kommunikativ med en analytisk och drivande inställning. Vidare har du god samarbetsförmåga och trivs med att ta initiativ samt stöttar gärna dina kollegor vid behov. Vi ser gärna att du möter följande kvalifikationer: • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi • Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl tal som skrift • Tidigare erfarenhet av SAP är meriterande • Goda kunskaper i Office 365, särskilt Excel. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ellinor Lindell via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Vi på Adecco söker nu Ekonomer för uppdrag till Siemens Energy i Finspång. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren specialist inom ekonomi, är du välkommen att skicka in din ansökan. I din roll som Ekonom kan dina arbetsuppgifter exempelvis innebära några av följande: • Driva analys och månatliga ekonomiska uppföljningar inom ditt ansvarsområde • Ansvara för budget, rapportering och analys • Rapportera och samarbeta nära med verksamhetens chefer och team • Leda ekonomiska processer och presentera resultat • Bidra med finansiell rådgivning och vägleda kollegor i ekonomiska frågor • Aktivt delta vid bokslut, budgetarbete och forecast • Identifiera förbättringsområden för att säkerställa kontinuerlig utveckling av finansiella och operativa processer. • Stödja vid interna och externa revisioner. Om dig Som person ser vi att du är noggrann, strukturerad och kommunikativ med en analytisk och drivande inställning. Vidare har du god samarbetsförmåga och trivs med att ta initiativ samt stöttar gärna dina kollegor vid behov. Vi ser gärna att du möter följande kvalifikationer: • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi • Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl tal som skrift • Tidigare erfarenhet av SAP är meriterande • Goda kunskaper i Office 365, särskilt Excel. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ellinor Lindell via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Vi söker dig med erfarenhet av yrken inom inom bygg- och anläggning och med kunskap inom ritningsläsning för uppdrag hos Heidelberg Materials i Vislanda för omgående start! Du kommer jobba i en fartfylld och varierande miljö inom ett växande bolag där du får möjlighet att utvecklas i din roll som betongarbetare. Ansvarsområden: • Utföra betongarbete enligt specificerade ritningar och instruktioner. • Arbeta i olika byggprojekt relaterade till betong, inklusive gjutning, formning och armering. • Samarbeta effektivt med teammedlemmar och ledning för att säkerställa att betongprojekt utförs inom angivna tidsramar. Kvalifikationer: • Utbildning inom bygg- och anläggning, • Utbildning inom ritningsläsning eller användning av det i tidigare roller. • Traverskort är önskvärt men inte ett krav. • Starkt engagemang och driv att lära dig. • Teamspelare med god kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta självständigt. • Flytande svenska i tal och skrift. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö inom betongbranschen och möjligheter till personlig och professionell utveckling. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vill vara en del av ett framgångsrikt och växande företag inom betongbranschen, skicka in din ansökan idag! Om anställningen Tjänsten är ett konsultuppdrag med 6 månaders visstidsanställning, vilket betyder att du är anställd av Adecco och uthyrd till kund. På lång sikt kan även en direktanställning hos kunden vara aktuellt. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Tibor Brink Joza via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Som produktionsarbetare arbetar du i huvudsak med att forma, armera, gjuta i betong samt bearbeta färdig yta efter tillverkningsritningar och instruktioner. Det är ett gediget hantverksarbete som utförs med stor noggrannhet och precision. Du kommer att arbeta i ett team. Arbetet genomsyras av stort fokus på säkerhet och kvalitet. Arbetstiden är förlagd på dagtid, måndag-fredag, 7–16. Tjänsten kommer tillsättas under hösten. Om dig Vi söker dig som är engagerad i arbetet och gillar att arbeta med kroppen. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i byggbranschen och om du arbetat med tillverkning av betong. Du tycker det är kul med nya utmaningar, är driven och engagerad och kan leverera med god kvalitet. Eftersom man arbetar i team är det viktigt med samarbete, en positiv inställning och flexibilitet. Du behöver behärska det svenska språket i tal och skrift. Det är mediterande om du har traveskort och har erfarenhet av ritningsläsning. Om anställningen Tjänsten är ett konsultuppdrag med 6 månaders visstidsanställning, vilket betyder att du är anställd av Adecco och uthyrd till kund. På lång sikt kan även en direktanställning hos kunden vara aktuellt. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Tibor Brink Joza via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Om rollen Som kundservicemedarbetare kommer du att vara en viktig del av ett serviceinriktat team där du hjälper kunder via telefon och mejl. Du besvarar frågor, ger vägledning och hanterar olika typer av ärenden – allt med målet att ge en positiv och professionell kundupplevelse. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco på deltid. Arbetstiderna är förlagda under kontorstid, måndag till fredag, och start sker enligt överenskommelse. Om dig Vi söker dig som är pensionär eller studerar minst 50 % och har minst tre terminer kvar av dina studier. Du är flexibel, tillgänglig under terminerna och har möjlighet att arbeta extra vid behov. Du har ett genuint intresse för service och trivs i en roll där du har telefon och dator som främsta arbetsredskap. Som person är du social, lösningsorienterad och kommunicerar tydligt och professionellt – både i tal och skrift. Vi kommer att lägga stor vikt på personlig lämplighet. Viktigt för tjänsten är: • Du är pensionär eller studerar minst 50 % och har minst tre terminer kvar • Du har möjlighet att arbeta cirka 15–20 timmar/vecka • Tidigare erfarenhet av service eller kundkontakt • Du behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Svensson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos support via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Nu söker vi en Project controller till Vattenfall i Stockholm. Som investerings/projekt controller har du en viktig roll inom Vattenfalls Real Estate & Facility Management Nordic (REFM Nordic) projekt organisation. Din roll är bred och fungerar som stödjande och drivande i organisationen. Du kommer att vara med i planering och framtagande av beslutsunderlag för enskilda projekt, men även delta i arbetet med att planera och prioritera projektportföljen på ett övergripande plan. Du ansvarar för budget-, prognos-, månadsrapportering och analys utifrån ett investeringsperspektiv. Du bidrar till utveckling och upprätthållande av en kvalitetssäkrad projektprocess samt utveckling av analys- och kalkylverktyg och framtagande av relevanta nyckeltal för uppföljning av planerade och genomförda projekt och investeringar. I arbetsuppgifterna ingår även att skriva beslutsunderlag. Initialt belyses dock vikten av prioritera och koordinera Vattenfalls systemverktyg för ekonomisk uppföljning och skapa fungerande processer. Controllergruppen inom REFM Nordic Business support består idag av 3 personer där Vattenfall nu utökar med ytterligare en controller med fokus på investering och projekt uppföljning. Din roll i controller gruppen blir därmed att du har det samordnande ansvaret för investeringsrapporteringen. Uppdragsperiod och omfattning: Tjänsten som Project Controller är ett konsultuppdrag på heltid med start 2025-08-11 och beräknas pågå till och med 2025-12-31. Arbetsplatsen är i första hand Vattenfalls huvudkontor i Solna, men möjlighet till delvis distansarbete finns. Resor kommer även att förekomma framförallt inom Sverige. Krav för tjänsten: • Utbildning som civilekonom eller annan relevant universitets- eller högskoleutbildning med ekonomisk inriktning • Minst fem års arbetslivserfarenhet med liknande arbetsuppgifter eller har förvärvat motsvarande kunskaper på annat sätt. • Erfarenhet av fastighet-, bygg- och investeringsekonomi • Erfarenhet från uppföljning av investeringsprojekt • God kunskap om redovisning samt fastighetsmoms • Kunskap om ekonomisystem i stora organisationer (ex. SAP som analyseras vidare i Excel och PBI) • Erfarenhet av att hantera stora mängder information • Intresse för att utveckla rapporter för effektiv och kvalitativ uppföljning. För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning. Om dig Dina personliga egenskaper är viktiga för att du ska trivas hos Vattenfall. För att lyckas i rollen ser vi att du är nyfiken och intresserad av utvecklingsarbete. Du är självgående, serviceinriktad och trygg i din roll och drivs av att leverera med kvalitet. I rollen ingår många kontaktytor både internt och externt och därför ser Vattenfall att du behöver vara duktig på att bygga nätverk och samarbeta. För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urvalet sker löpande och sista ansökningsdag är 2025-07-10. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Nyström via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller e-post: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer