Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa.. Nu söker vi en serviceinriktad miljövärd till vårt fastighetsbestånd i Bro. Är du är en serviceinriktad person med driv och motivation att ta dig in på arbetsmarknaden igen? Då vill vi höra från dig! Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande! Om tjänsten Rollen som miljövärd är en del av vårt Victoriahemprogram och är en tidsbegränsad anställning på upp till 18 månader. I rollen kommer du vara en del av ett team som arbetar med, framförallt, tillsyn och renhållning i och kring fastigheterna. Det innebär att du och ditt team ansvarar för att det är snyggt och rent på de gemensamma ytorna. Rollen kräver att du är social och serviceinriktad för att på ett bra sätt kunna upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Yttre skötsel med renhållning av gårdsmiljöer Ta hand om fastighetens allmänna ytor såsom sophantering, trapphus, källare och tvättstugor Tillsyn i och kring fastigheterna - se till så att det är rent och snyggt Enklare reparationer av exempel sittplatser, lekplatser och garage- och parkeringsplatser Din profil För att vara aktuell för tjänsten så ska du inneha B-körkort och vi ser gärna att du är boende hos oss på Victoriahem. Som person är du ansvarstagande, flexibel och självgående i det dagliga arbetet. Du är bra på att skapa goda relationer, gillar att vara utomhus och trivs med stundtals fysiskt ansträngande arbete. Erfarenhet och/eller utbildning inom området är meriterande, men inte ett krav. I den här tjänsten så värderar vi personlighet, motivation, och drivkraft för tjänsten högt. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner och vi utvecklas dagligen som individer och som bolag. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Bro Bakgrundkontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Välkommen med din ansökan här via vår karriärsida. Urval och intervjuer sker löpande så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår förvaltare med personalansvar Sanharib Poli på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du ha ett sommarjobb där du gör skillnad varje dag? Victoriahem söker nu en strukturerad och serviceinriktad förvaltningskoordinator som vill vara en del av vårt team i Borås under sommarmånaderna. Om rollenSom förvaltningskoordinator blir du en viktig del av vårt team där du stöttar med uthyrning, visningar, administration och besiktningar. Du kommer även bemanna kontorets reception under givna öppettider och vid nyckelutlämning. I din roll som förvaltningskoordinator har du regelbunden kontakt med våra hyresgäster för att svara på frågor och ta emot synpunkter. Du är en central länk i vårt dagliga arbete och ser till att allt flyter på smidigt på kontoret. Vi söker dig som: Är noggrann, organiserad och trivs i en snabbfotad miljö Kan bemöta människor på ett serviceinriktat och professionellt sätt i olika situationer Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i både tal och skrift Har B-körkort och tillgång till egen bil Vi erbjuder: Ett utvecklande och meriterande sommarjobb Prestigelösa och engagerade kollegor Möjlighet att få värdefull erfarenhet inom fastighetsförvaltning Övrig information Placering: Borås Startdatum: Så snart som möjligt. Även möjlighet att jobba deltid under våren. Slutdatum: 2025-08-31 Låter det intressant? Ansök redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande. Vid frågor, kontakta Therese Riise på [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Vi söker en kreativ person som vill ta plats i vårt kommunikationsteam som Content creator/Social media specialist! Hos oss får du möjlighet att utveckla och stärka vårt varumärke genom att skapa engagerande och delbart innehåll – framför allt på våra sociala medier. Du kommer vara den som sprutar idéer och utvecklar innehåll till våra kanaler, med fokus på SoMe. Tillsammans med vår Digital Media Lead kommer du även skapa innehåll för våra betalda annonser och optimera vår digitala synlighet. Ditt arbete handlar inte bara om att producera – du håller dig även uppdaterad på algoritmförändringar och ser till att våra inlägg får maximalt genomslag. Vad gör du? Planerar, skapar och publicerar kreativt innehåll i våra kanaler, med extra fokus på sociala medier Skriver, redigerar och anpassar texter till olika digitala format Tar bilder och skapar filmer, samt redigerar innehåll till sociala kanaler Håller koll på trender och metoder för att vässa vårt innehåll Vem är du? Du har ett par års erfarenhet inom digital marknadsföring från byrå Du är van att skapa kanalanpassat och engagerande innehåll Du känner till plattformarna och vet hur man optimerar räckvidden Du är är en van användare av Adobe Suite och andra redigeringsverktyg Resor är en stor del av jobbet, så du har inga problem med att vara på språng! Om du älskar att vara kreativ, hålla koll på trender och vill utveckla ett varumärke med energi och passion, då kan detta vara jobbet för dig! Övrig information Placering: Stockholm, Kungsbron Startdatum: Enligt överenskommelse Bakgrundskontroll, personlighetstest och case är en del av rekryteringsprocessen Vad kan Victoriahem erbjuda dig? För att läsa mer om oss som bolag och vad vi står för som arbetsgivare, besök vår hemsida. Ansökan Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan via länken nedan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta vår Digital Media Lead Mathilda Lundgren på mail [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
Är du en driven och affärsmässig förvaltare med erfarenhet av bostadsförvaltning? Vill du ha en nyckelroll där du får arbeta med både drift, utveckling och hållbarhet? Då kan du vara vår nästa förvaltare i Karlskrona! Tjänsten är ett vikariat som sträcker sig från nu och fram t.om. 30 september 2025, med chans till förlängning. Om rollen Ansvara för planerat underhåll och löpande förvaltning Utföra besiktningar vid in - och utflytt Arbeta affärsmässigt med förbättringsåtgärder Ha nära kontakt med hyresgäster, myndigheter och entreprenörer Rollen innebär många kontaktytor, både internt och externt, och passar dig som är lösningsorienterad, strukturerad och kommunikativ. Vi söker dig som: Har erfarenhet av förvaltning, driftledning eller projektledning inom fastighetsbranschen Är en naturlig ledare och trivs med att arbeta affärsmässigt och proaktiv Har relevant utbildning inom fastighetsförvaltning eller motsvarande erfarenhet Har goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel Innehar B-körkort Vi erbjuder: En självständig och utvecklande roll i ett växande bolag Kort beslutsväg och en företagskultur där frihet under ansvar gäller Möjlighet att driva spännande projekt och utveckla både fastigheter och team Läs mer om oss som företag och vad vi kan erbjuda dig på vår hemsida. Övrig information Startdatum: Enligt överenskommelse Slutdatum: 30 september 2025, med chans till förlängning Placering: Karlskrona Bakgrundskontroll och personlighets - och logiktest via Alva Labs är en del av rekryteringsprocessen Låter det intressant? Ansök redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande. Vid frågor, kontakta Boel Petersson på [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Som områdeschef har du det övergripande ansvaret för att driva och utveckla förvaltningen av våra fastigheter i Örebro och Katrineholm. Du säkerställer en effektiv drift, optimerar fastigheternas lönsamhet och utvecklar hyresgästupplevelsen. Genom ett affärsmässigt förhållningssätt och ett coachande ledarskap skapar du förutsättningar för teamets och verksamhetens framgång. Huvudsakliga ansvarsområden Resultatansvar: Säkerställa en lönsam och effektiv fastighetsförvaltning med fokus på uthyrning och förvaltning Affärsutveckling: Identifiera förbättringsåtgärder och möjligheter att öka fastigheternas värde och driftnetto Ledarskap: Leda, motivera och utveckla ditt team för att nå gemensamma mål Effektivisering: Säkerställa optimerad drift genom samarbete med tekniska och operativa team Förhandling och upphandling: Hantera avtal, upphandlingar och hyresförhandlingar på ett strategiskt sätt Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet från en ledande roll inom fastighetsförvaltning eller byggbranschen och som trivs med att arbeta affärsdrivet och resultatinriktat. Du är van att leda team, hantera budgetar och utveckla verksamheter. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med uthyrningsstrategier och bostadsvakanser. Du är en prestigelös, kommunikativ och självgående person som gillar att hitta lösningar och arbeta mot tydliga mål. Eftersom vi är ett tight team som samarbetar nära, ser vi att du har en flexibel och prestigelös inställning. Kvalifikationer Relevant eftergymnasial utbildning Flerårig erfarenhet av ledande roller med budget-, resultat- och personalansvar inom fastighets- eller byggbranschen God kunskap om hyresjuridik och fastighetsförvaltning Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Vad vi erbjuder Läs mer om oss och vad vi kan erbjuda dig på vår hemsida. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Örebro och Katrineholm Bakgrundskontroll och personlighetstest via Alva Labs är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om rekryteringsprocessen, kontakta HR på mail [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Örebro består av 600 lägenheter och vårt områdeskontor ligger på Varbergagatan 161. Vi är ett drivet och engagerat team om 6 personer med olika roller såsom fastighetstekniker, fastighetsskötare, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Om tjänsten Rollen som fastighetsskötare är social och serviceinriktad. Du ska kunna planera ditt arbete och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. Arbetsuppgifterna är varierande och innefattar bland annat: Ta hand om fastighetens övriga allmänna ytor såsom sophantering, trapphus, källare och tvättstugor Tillsyn och enklare reparationer som till exempel lekplatser, garage- och parkeringsplatser Grönyteskötsel t.ex. trimning, gräsklippning, ogräsrensning Din profil För att vara aktuell för tjänsten som fastighetsskötare hos oss så vill att du uppfyller nedan kvalifikationer. Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du som söker är en lösningsorienterad och serviceminded lagspelare. Du ser ordning och reda som en självklar del av ditt dagliga arbete och hugger i där det behövs. Kvalifikationer: Erfarenhet från en liknande tjänst sedan tidigare, alternativt annan erfarenhet som vi bedömer likvärdig B-körkort för manuell växellåda Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer att utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid fram till 2025-09-30 med chans till förlängning. Placering: Örebro Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval och ber dig därför skicka in din ansökan så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan och kommer i den processen även bli ombedd att svara på ett par urvalsfrågor. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Filip Malmqvist på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu söker vi en driven och engagerad miljövärd till vårt fastighetsbestånd i Landskrona. Om tjänsten Rollen som miljövärd är en del av vårt Victoriahemprogram och är en tidsbegränsad anställning på upp till 18 månader. I rollen kommer du vara en del av ett team som arbetar med, framförallt, tillsyn och renhållning i och kring fastigheterna. Det innebär att du ansvarar för att det är snyggt och rent på de gemensamma ytorna. Rollen kräver att du är social och serviceinriktad för att på ett bra sätt kunna upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Yttre skötsel med renhållning av gårdsmiljöer Ta hand om fastighetens allmänna ytor såsom sophantering, trapphus, källare och tvättstugor Tillsyn i och kring fastigheterna - se till så att det är rent och snyggt Enklare reparationer av exempel sittplatser, lekplatser och garage- och parkeringsplatser Din profil Som om person är du ansvarstagande, flexibel och självgående i det dagliga arbetet. Du är bra på att skapa goda relationer, gillar att vara utomhus och trivs med stundtals fysiskt ansträngande arbete. Erfarenhet av snickeri eller målning är meriterande, men inte ett krav. I den här tjänsten så värderar vi personlighet, motivation, och drivkraft för tjänsten högt. B-körkort är meriterande. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner och vi utvecklas dagligen som individer och som bolag. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, allmän visstidsanställning Placering: Landskrona Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Välkommen med din ansökan här via vår karriärsida. Urval och intervjuer sker löpande så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Victoriahem är ett framåtsträvande fastighetsbolag som idag förvaltar hem för cirka 40 000 familjer. Vår framgång bygger på ett resultatinriktat och affärsmässigt arbetssätt där drivna och kompetenta medarbetare driver vår utveckling framåt. Nu söker vi en målmedveten och affärsdriven områdeschef som vill vara med och ta vårt fastighetsbestånd i Borås, bestående av cirka 950 lägenheter, i Hässleholmen och på Sjöbo. Teamet består av 8 medarbetare som alla utgår från vårt områdeskontor beläget på Hässleholmen. Din roll Som områdeschef är ditt uppdrag att maximera värdet i förvaltningen genom effektiv drift, underhåll och uthyrning. Du leder arbetet med att skapa lönsamma affärsmöjligheter, identifiera förbättringsåtgärder och optimera driftkostnader. Du ansvarar för budget, prognoser och affärsplaner, och arbetar proaktivt för att uppnå uppsatta mål. Huvudsakliga ansvarsområden Resultatansvar: Driva och optimera intäkter och kostnader, inklusive uthyrning och drift av fastigheterna Affärsutveckling: Identifiera och realisera affärsmöjligheter som ökar driftnettot Ledarskap: Skapa engagemang och ansvarstagande i teamet för att nå gemensamma mål Effektivisering: Säkerställa optimerad drift genom samarbete med tekniska och operativa team Förhandling och upphandling: Hantera hyresförhandlingar, upphandlingar och kostnadseffektiva avtal Vem är du? Du har erfarenhet från en ledande roll inom fastighets- eller byggbranschen, med ett starkt resultatfokus och förmåga att driva förändring. Du har god erfarenhet av att leda team och hantera budget och resultat. Du är en självgående, affärsinriktad och kommunikativ person som trivs med att arbeta mot tydliga resultat. Rollen kräver ett stort intäktsfokus. Eftersom en stor utmaning på orten är bostadsvakanser är det en fördel om du arbetat med dessa frågor tidigare. Som person är du prestigelös, vi är ett litet kontor som jobbar tätt tillsammans hela teamet och hjälps åt med de utmaningar vi ställs inför. Kvalifikationer Relevant eftergymnasial utbildning Flerårig erfarenhet av ledande roller med budget-, resultat- och personalansvar inom fastighet eller bygg Kunskap och erfarenhet inom hyresjuridik och fastighetsförvaltning Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Vad vi erbjuder Läs mer om oss som bolag och vad vi kan erbjuda dig som arbetsgivare på vår hemsida: hemsida. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Borås Bakgrundskontroll och personlighetstest via Alva Labs är en del av rekryteringsprocessen Ansökan: Vi tillämpar löpande urval, så ansök gärna så snart som möjligt. Vid frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Linnea Rosenqvist, regionchef, på [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Välkommen till Victoriahem – ett framgångsrikt fastighetsbolag där både hyresgäster och medarbetare trivs! Vi är ett växande företag med en prestigelös kultur, frihet under ansvar och en stark drivkraft att tänka nytt och utvecklas. Nu söker vi en engagerad fastighetsförvaltare som vill vara med på vår resa och skapa långsiktigt värde i våra fastigheter. Om tjänsten Som fastighetsförvaltare på Victoriahem kommer du att spela en central roll i att driva vår verksamhet framåt. Du ansvarar för den löpande förvaltningen av vårt fastighetsbestånd i Rinkeby, där du leder ett team bestående av 6 fastighetstekniker och 4 miljövärdar. Du kommer också att driva underhålls- och förbättringsarbete, arbeta fram investeringsbeslut och säkerställa nöjda hyresgäster. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för planerat underhåll och löpande förvaltning Leda och utveckla ditt team av fastighetstekniker och miljövärdar Arbeta affärsmässigt med förbättringsåtgärder Ha nära kontakt med hyresgäster, myndigheter och entreprenörer Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av fastighetsförvaltning, gärna från en affärsdriven organisation. Du har ledarerfarenhet och trivs i en snabbfotad miljö. Du har en stark förmåga att skapa långsiktiga relationer och drivs av att leverera resultat av hög kvalitet. Vi erbjuder: En självständig roll med frihet under ansvar En arbetsplats med korta beslutsvägar och stort utvecklingsfokus Möjlighet att påverka och utvecklas inom företaget Mer information om oss som företag och arbetsgivare hittar du på vår hemsida. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Placering: Rinkeby Omfattning: Heltid Låter det som en spännande möjlighet? Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande. För frågor, kontakta områdeschef Monika Biela på [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Är du en driven nätverkstekniker som vill vara med och utveckla framtidens nätverkslösningar? Vi söker dig som vill vara en central del av vårt team och arbeta med drift och implementering av vårt nätverk i över 2 500 byggnader. Hos oss får du möjlighet att påverka och utveckla framtidens tekniska lösningar för smarta fastigheter. Låter detta som en spännande utmaning? Då vill vi höra från dig! Om tjänsten Ansvara för den dagliga driften av vårt fastighetsnätverk och säkerställa att det fungerar optimalt Delta aktivt i design och implementation av nya nätverkslösningar Arbeta med Ubiquiti/Unifi-produkter och hantera konfiguration av brandväggar, VPN och IPsec-tunnlar Stötta förvaltningen med installation och felsökning av tekniska lösningar i våra fastigheter Bidra till att utveckla och förbättra våra nätverkslösningar för att möta framtida behov Din profil Erfarenhet av nätverksdrift, routing, switching och säkerhet En god förståelse för nätverksprotokoll som TCP/IP och teknologier som WireGuard Praktisk erfarenhet av Ubiquiti/Unifi-produkter (meriterande) Stark problemlösningsförmåga och erfarenhet av felsökning Förmåga att kommunicera tekniska lösningar till både tekniska och icke-tekniska personer Vi ser det som meriterande om du har: Erfarenhet av passagesystem, styr- och reglerteknik, kamerabevakning eller IoT-enheter Vi erbjuder dig: Läs mer om oss och vad vi kan erbjuda dig på vår hemsida Victoriahem - Jobba hos oss. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Göteborg, Lövgärdet Bakgrundskontroll och personlighets - och logiktester är en del av rekryteringsprocessen Ansök idag! Tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt – vi tillämpar löpande urval. Vid frågor om tjänsten kontakta vår IT chef Abraham Dingizian på [email protected].
Välj ett jobb för att visa detaljer