Konradssons i Stockholm är en del av Konradssons Kakel AB och är en av Sveriges största leverantörer av kakel och klinker. De erbjuder ett brett sortiment och har en av Stockholms fräschaste bad- och kakelutställningar samt en proffsbutik för hantverkskunder. Utmärkande för Konradssons är deras känsla för kvalitet, service och det breda sortimentet. På Konradssons präglas företagskulturen av ett högt medarbetarengagemang och en platt organisation. Medarbetarna har ett genuint intresse för kakel och klinker, inredning, service och kvalitet. Tillsammans bildar de ett härligt arbetslag som drivs av att ge bästa möjliga service till kunderna. ”Konradssons Kakel är Sveriges ledande leverantör av kakel och klinker, Vår gemensamma drivkraft är att alltid vilja bli bättre och fortsätta ligga i framkant. Våra medarbetare spelar en avgörande roll för att vi ska fortsätta denna roliga och spännande resa. Är du vår nya medarbetare?” - Niklas Estlander, VD/CEO Om tjänsten Du kommer att arbeta i Konradssons proffsbutik/lager där de lagerför kakel, klinker, spackel, verktyg, golvvärme, deras tätskikt med mera. Arbetet innebär att ge professionell service till hantverkskunder, hantera beställningar, ta emot och leverera varor, kontrollera ankommande gods samt utföra övriga arbetsuppgifter på lagret. Tjänsten inkluderar även tunga lyft. Arbetet innefattar även försäljning av deras produkter till proffskunder. Vid behov kommer du även att hjälpa till i deras konsumentbutik, där de har en utställning för konsumenter. Vi erbjuder Konradssons Kakel erbjuder ett omväxlande och stimulerande arbete i ett positivt team där det finns stort utrymme för egna initiativ. Här uppmuntras du att kontinuerligt utvecklas, både genom eget engagemang och genom internutbildningar, såsom Kakelskolan och utbildningar inom badrumssortimentet. Om du vill arbeta på ett företag som erbjuder premiumvarumärken och kvalitetsprodukter, och som har en stabil ägare som satsar på sina medarbetares kompetensutveckling – då är Konradssons Kakel rätt arbetsplats för dig! Din profil Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är noggrann, stresstålig och flexibel, och du trivs med daglig kundkontakt. Vidare är du strukturerad, ordningsam och tar gärna egna initiativ. B-körkort är ett krav för tjänsten. Har du truckkort är det meriterande, annars ser vi till att du får möjlighet att ta detta genom oss. Erfarenhet från branschen är en fördel, men inget krav. Du har god datavana och kommer att arbeta i affärssystemet Navision. Vi ser gärna att du är motiverad att utveckla dina kunskaper på plats genom interna utbildningar och praktiskt arbete. Arbetstider: Jämna veckor: Måndag–fredag, kl. 06:20–15:00 Ojämna veckor: Vardagar kl. 07:00–16:00 samt lördag kl. 10:00–16:00. Ledig dag: onsdag. Detta är en direktrekrytering där Clevry ansvarar för rekryteringsprocessen. Du blir anställd direkt av Konradssons Kakel. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Konradssons Kakel med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få tillgång till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Om företaget Länsförsäkringar Larmcentral startades av Länsförsäkringar under våren 2008 som ett naturligt steg i ett redan etablerat trygghetskoncept. Med moderna larmtjänster skapar vi ett bra och tryggt skydd mot inbrott och brand. Tillsammans med Länsförsäkringar kan vi erbjuda helhetslösningar som är unika i vår bransch, från att spara, försäkra, låna och skydda till fastighetsförmedling. Din roll Är du student och vill arbeta extra vid sidan av studierna? Då är denna roll perfekt för dig! I rollen som Larmoperatör kommer du hantera inkommande larm från privat- och företagskunder eller arbeta med skadejour för alla Länsförsäkringars kunder. Det handlar om brand-, inbrotts- och driftlarm där du gör en bedömning och därefter sätter in rätt hjälpresurs. För oss är kunden i centrum och ett av våra viktigaste mål är att skapa nöjda och trygga kunder som ökar sitt engagemang inom Länsförsäkringars hela produktsortiment. Du kommer arbeta med inkommande såväl som utgående samtal samt uppföljning på tidigare ärenden. Du kommer även hantera first-line support kring våra produkter och tjänster. Under studierna kommer du att arbeta varannan helg och extra ströpass vid behov, under sommaren arbetar du heltid med varierat schema förlagda på veckodagar och helg. För detta uppdrag kommer du att vara konsult via Clevry och arbeta på Älvsborgs Larmcentral. Start: Omgående Kontor: Borås Arbetstider: Måndag till fredag mellan kl 16.00-19.00. Det finns även möjlighet till att arbeta fler timmar under fredagar, om så önskas. Det finns även möjligheten till arbete varannan helg under sommaren 2025 (07:30-18:00 lör & sön) om så önskas. Huvudsakliga arbetsuppgifter Bedriva arbetet enligt de styrande dokument, processer och arbetsinstruktioner som finns föreskrivna. Löpande dokumentera kundärenden och överenskommelser i verksamhetens systemstöd. Ta del av och använda den information som presenteras vid såväl regelbundna interna möten, intranät och andra informationskanaler. Kontrollera installatörernas arbete vid installation. Ge första linjens support till kunder på larmcentralens tjänster och produkter samt rapportera dessa vidare till andra linjens support då ärendet inte löses. Vara rådgivare när andra funktioner eller medarbetare söker kompetensstöd. Delta i projektarbete på såväl avdelnings- som bolagsnivå. Din profil Vi ser att du som söker är tillgänglig för deltidsarbete, måndag till fredag, vid sidan av studier. Vi söker dig som vill ge våra kunder trygghet i världsklass och genom ditt engagemang alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av kundservice via telefon. Meriterande är också om du har arbetat inom någon form av bevakningsföretag och/eller försäkringsbolag. Vi vill också att du har goda IT-kunskaper och god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Då kunden arbetar med säkerhet och trygghet i våra kunders hem krävs att du är prickfri i polisens belastningsregister för att bli godkänd för arbete i bevakningsföretag. Som person behöver du vara handlingskraftig, ha hög social kompetens och en stark ansvarskänsla. Vi ser att du som vill jobba hos oss är kommunikativ och bra på att tolka både skriven och talad information och utifrån det fatta beslut så vår kund alltid upplever sig trygg och omhändertagen. Du trivs med att arbetet växlar snabbt i tempo och att ta egna initiativ under arbetspasset. Du behöver behärska svenska i tal och skrift samt ha goda kunskaper i engelska. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om företaget: Din Bil Sverige AB är ett helägt dotterbolag till Porsche Holding GmbH. Din Bil representerar varumärkena Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, Skoda, Audi, Seat, Cupra och Porsche på de svenska storstadsmarknaderna. Din roll I rollen som Administratör kommer du primärt att fokusera på att lägga in arbetsorders och fakturera för dessa i systemet. Du kommer även att stötta upp i kundservicen med att besvara chatt och mail via DinBils kundservice. Det kan även tillkomma praktiska arbetsuppgifter som att flytta bilar och inventering av bilar samt ta emot och lämna ut bilar. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Hantera inkommande arbetsorders och administrera detta löpande i systemet - Fakturering över arbetsorders - Inventering av bilar (på veckobasis) Arbetstider: Måndagar-torsdagar 07:00-16:30, Fredagar 07:00-14:00 Placering: Din Bil Utrustningscenter i Södertälje hamn Period: Sommaren 2025 under vecka 23-34. Vi ser gärna att du kan jobba så mycket som möjligt av dessa veckor men har självklart förståelse ifall du behöver vara flexibel med start/slutdatum pga studier. Anställning: Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss på Clevry som innebär att du är uthyrd till vår kund DinBil. Arbetet utförs på plats på DinBils kontor. Din profil: Vi letar efter dig som studerar vid universitetet. Vi ser gärna att du har god datorvana och besitter grundläggande kunskaper inom Word och Excel sedan tidigare som du kan ta med dig in i rollen. Det är meriterande ifall du har tidigare jobbat i Autom Master, men inget krav. Som person ser vi gärna att du är driven, engagerad, initiativtagande och ansvarsfull. Krav för tjänsten är att du innehar B körkort och framför dig flytande i svenska i tal och skrift. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Din Bil med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Ellevio är ett av Sveriges största elnätsföretag med cirka 700 medarbetare i Stockholm och Karlstad. Våra värderingar pålitlighet, engagemang och utveckling styr allt vi gör. Genom långsiktiga satsningar och nya innovativa lösningar möjliggör vi energiomställningen och att Sveriges klimatmål kan uppnås. Med en pålitlig och stabil eldistribution skapar vi förutsättningar för att lamporna i hemmen lyser, att kylskåp och rulltrappor fungerar och att företag kan producera sina varor – 365 dagar om året, dygnet runt. Vi förbättrar därigenom livskvaliteten i nära 960 000 hem och företag och för samhället i stort. Din roll Du kommer i rollen som utredare tillhöra gruppen Kundavtal. Du blir en av flera utredare och kommer att arbeta administrativt med olika typer av ärenden inom flytt- och leverantörsbytesprocesserna. I det dagliga arbetet kommer du bland annat teckna elnätsavtal, göra utredningar gällande kundinformation, ta fram rapporter/statistik och arbeta med avvikelsehantering. Rollen innebär även att ha kontakt med fastighetsägare, elhandelsbolag och samarbetspartners via mail och telefon. I ditt arbete ingår att samarbeta med kollegorna i teamet och i andra delar av organisationen. Du kan också involveras i pågående utvecklings- och processförbättringsarbete. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du är anställd av Clevry och arbetar som konsult hos Ellevio. Önskat startdatum: omgående Omfattning: Heltid, kontorstider Placering: Valhallavägen, Stockholm (möjligheter att arbeta hemifrån cirka 2 dagar i veckan) Anställningsform: konsultuppdrag till årsskiftet med chans till förlängning Din profil Vi ser gärna att du som söker har tidigare administrativ erfarenhet. Du har exempelvis arbetat som handläggare eller utredare innan, gärna i kombination med någon tidigare kundfokuserad roll. Du har god tidigare systemvana. Det är meriterande ifall du har en akademisk examen. Du besitter en hög social kompetens och håller gärna i kontakter med såväl kunder som kollegor. Du är även en skicklig och självgående problemlösare med god analytisk förmåga. Vi sätter värde på din förmåga att ta initiativ och att agera som en hjälpsam lagspelare i teamet. Du har ett positivt förhållningssätt samt är strukturerad och effektiv i arbetet. Dessutom uttrycker du dig mycket väl i svenska och engelska (tal och skrift). Det är viktigt att du bidrar med ditt personliga ledarskap där noggrannhet och hög servicekänsla är ledorden. För slutkandidat utförs bakgrundskontroll. Vi tillämpar en löpande urvalsprocess och välkomnar din ansökan redan idag! Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Ellevio med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Om företaget Fortum är en ledande aktör inom energi- och värmeproduktion med fokus på hållbar utveckling och innovation. Företaget är en nyckelspelare inom vattenkraft i Sverige, där de driver flera vattenkraftstationer med en ambition att bidra till en renare och mer hållbar energiförsörjning. Med en stark företagskultur präglad av öppenhet och samarbete, strävar Fortum efter att skapa värde för deras kunder och samhället i stort. Hos Fortum får du möjlighet att arbeta med engagerade kollegor i en föränderlig miljö, där du kan påverka och göra skillnad. Din roll Vi söker nu en erfaren och engagerad kommunikationsspecialist som vill spela en nyckelroll i Fortums arbete med samhällsrelationer och kommunikation kring vattenkraft. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö där hållbarhet, klimatfrågor och strategiska relationer är i fokus. Följande konsultuppdrag är ett vikariat på totalt 12 månader, de första 8 månaderna är på 100% därefter korrigeras rollen till 50-75% med möjlighet till utökad procent beroende på person samt kompetens. Huvudsakliga arbetsuppgifter Relationsbyggande och samhällskontakter: Bygga och underhålla relationer med olika intressenter och viktiga målgrupper för vattenkrafts-verksamheten så som, lokala politiker, kommuner och olika intressegrupper. Arrangera bland annat informationsmöten och andra samarbetsytor för Fortum och de olika intressenterna. Utveckla budskap och material till lokala, regionala och nationella artiklar och annonser samt agera rådgivande i kommunikativa frågor för all vattenkraft i Sverige. Projektledning och samordning: Koordinera kommunikationsinsatser mellan olika team och intressenter. Säkerställa att budskap håller hög kvalitet och når fram till rätt målgrupper. Agera med strategisk helhetssyn för att få ihop alla delar i kommunikationen. Media och krishantering: Hantera frågor från media relaterade till vattenkraft, miljö och utveckling. Förbereda talespersoner och samordna intervjuer. Delta i krismöten och ta fram kommunikationsmaterial i samverkan med relevanta parter, exempelvis driftcentraler. Strategiska samarbeten: Arbeta nära olika avdelningar kopplat till bland annat investering och utveckling, miljö och hållbarhetsfrågor, säkerhet och drift. Vara en brygga mellan Corporate och vattenkrafts-verksamheten, med input från presschef och personal från vattenkrafts-verksamheten. Din profil Minst 5 års erfarenhet av att jobba med stakeholder management och/eller kommunikation, med fördel om det inkluderar energi- och klimatfrågor. Stark förmåga att hantera media, krissituationer och komplexa intressentbehov. Erfarenhet av att arbeta i börsnoterat bolag eller större koncern är meriterande. Stark kommunikations- och relationsbyggande färdigheter. Projektledningsfärdigheter Analytiska och problemlösande färdigheter Erfarenhet av att arbeta i tvärfunktionella team med komplexa projekt. B-körkort är ett krav. God förståelse för hållbarhet och miljöfrågor kopplade till energi. Flytande i Svenska och Engelska både muntligt och skriftligt. Personliga egenskaper Som person är du initiativrik och trygg i din kommunikationsförmåga. Du trivs i en roll där du är spindeln i nätet och samarbetar med olika avdelningar både internt samt externt. Du har förmågan att skapa lösningar som fungerar för flera intressenter, är lyhörd och kan hantera komplexa situationer med ett prestigelöst förhållningssätt. Din flexibilitet och vilja att ge konstruktiv feedback, även till ledande personer, gör dig till en nyckelspelare i teamet. Start: Början av augusti Omfattning: 12 månaders konsultuppdrag. Heltid de första 8 månaderna, därefter 50%-75% de resterande 4 månaderna Placering: Solna Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Fortum med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Om företaget Detta är en direktrekrytering till vår kund i Växjö. Bolaget presenteras vid det första intervjutillfället av ansvarig rekryterare. Primära arbetsuppgifter Du kommer att ha en central roll i företagets ekonomiprocesser med fokus på hantering av leverantörsfakturor samt stöd till supply chain- och försäljningsavdelningen i samband med inköp och fakturering. Dessutom kommer du att vara en viktig samlingspunkt på kontoret. Redovisning: Bokföring av kostnads- och inköpsfakturor Avstämning av leverantörsreskontra och kundreskontra Hantering av betalningar och bankavstämningar Uppföljning av fakturor och avstämning med leverantörer Deltagande i månads- och årsbokslut Löneadministration och personalhantering: Lönehantering för anställda, inklusive insamling och kontroll av löneunderlag Administration av semester, frånvaro och ersättningar Rapportering till Skatteverket, pensionsbolag och andra relevanta myndigheter Hantering av personalrelaterade kostnader och utlägg Framtagning av lönerapporter och statistik Kvalifikationer och erfarenhet Relevant eftergymnasial ekonomiutbildning Erfarenhet av bokföring och redovisning Erfarenhet av löneadministration God kunskap om moms- och skatteregler Erfarenhet av ERP- och ekonomisystem (t.ex. Navision, Business Central, e-conomic) Goda IT-kunskaper, särskilt i Excel Personliga egenskaper Vi söker dig som är en strukturerad och detaljorienterad person med en stark förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är en driven och energisk problemlösare som trivs med att skapa och optimera processer samt arbeta med struktur och ordning. Din flexibilitet gör att du enkelt kan anpassa dig till förändringar, samtidigt som du är rak och tydlig i din kommunikation. Du har skinn på näsan och vågar ta initiativ, samtidigt som du är serviceinriktad och uppskattar enkelhet i arbetssätt och lösningar. Din nyfikenhet och analytiska förmåga gör att du ständigt strävar efter förbättring och utveckling i ditt arbete. Är du en analytisk och noggrann person som vill arbeta i en varierad roll inom ekonomi? Då ser vi fram emot din ansökan! Start: aug/sep 2025 Omfattning: Tillsvidareanställning på heltid Placering: Växjö Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar vår kund med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare på [email protected] välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Dina arbetsuppgifter: Vill du vara en del av ett familjeföretag som äger, förvaltar, utvecklar och bygger bostäder i Stockholm? Just nu söker vi en receptionist till vår kund Einar Mattsson i sommar. I denna roll kommer du ingå i ett team som värderar god service, optimism och teamwork! Huvudsakliga arbetsgifter: -Nyckelutlämning till hyresgäster och entreprenörer -Ta emot kunder och hjälpa dem med deras ärenden -Posthantering Period: 1 juni - 31 augusti 2025 Omfattning: Ca 4 tim/dag - 2-3 dagar i veckan Arbetstider: Kl 7.00 till 11.00 Placering Hjulsta Detta är ett konsultuppdrag via oss på Clevry vilket innebär att du kommer att vara anställd via oss men arbeta ute hos Einar Mattsson under sommaren. Din profil: Vi söker dig som studerar idag och vill ha ett spännande och meriterande jobb i sommar. Till denna roll söker vi dig som har tidigare arbetat inom service och förstår vad riktigt god service är. Det är mycket meriterande om du jobbat i reception tidigare. I rollen tillkommer mycket ansvar vilket gör att det ställs höga krav på att du är noggrann och kan hantera många bollar i luften samtidigt. Du har ett prestigelöst mindset och är inte rädd att hugga i/hjälpta till där det behövs. Om oss: I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen: Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till Fello! Säg hello till sunt förnuft och schyssta villkor! Fello är mobiloperatören som erbjuder mobilabonnemang till privatpersoner runt om i hela Sverige. Deras abonnemang är flexibla, lätta att förstå och har ingen bindningstid. Hos Fello stannar du för att du vill, inte för att du måste! Din roll Som medarbetare på Felloservice har du en viktig roll i att skapa en positiv upplevelse för både nya och befintliga "fellos". Kundupplevelsen är i fokus i allt du gör och rollen är central för hela verksamheten. Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss på Clevry på inledningsvis 6 månader med stor chans till ytterligare förlängning alternativt att Fello överrekryterar. Rollen innebär att du tar emot ärenden via telefon, chatt och mail. Teamet är litet men växande och du kommer att jobba nära dina kollegor där ni delar erfarenheter och bollar kundfrågor. Huvudsakliga arbetsuppgifter Hantera ärenden via telefon, chatt och mail Behjälplig gentemot kollegor Omfattning: Heltid (40h/vecka) Placering: Centrala Göteborg Start: Omgående/ så snart som möjligt Din profil Vi värdesätter dina personliga egenskaper, utöver det önskar vi att du har: Erfarenhet av service och kontakt med människor Goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska Gymnasial utbildning Meriterande är om du jobbat i en liknande roll eller har annan serviceerfarenhet. Det är också meriterande om du har ett tekniskt intresse och systemvana eller har använt telefon som verktyg i tidigare arbete. Bolaget är familjärt där du har möjlighet att vara med och påverka. Du har lätt att lära dig nya saker och tar gärna egna initiativ om du ser att något kan förbättras. Du gillar att jobba tillsammans med andra och sprider positiv energi. Du vill jobba på en stabil arbetsplats där det över tid finns stora möjligheter att utvecklas i din roll inom kundservice och kundbemötande. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Fello med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport som belyser dina soft skills. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta vår ansvariga Recruitment Manager Anna på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
About the company The company will be presented during the first interview by the responsible recruiter. Project scope We are currently seeking an HR specialist of recruitment manager at our clients office who will be instrumental in handling various HR tasks. This role requires a dedicated professional who can leverage these functions to enhance organizational value. This is a 12-month full-time consultancy assignment where you are employed by us at Clevry but work at our client. Main tasks and responsibilities Talent recruitment: Manage the end-to-end recruitment project, and engage in attracting all kinds of talents including High-end expert, onboarded-in-HQ talent, top mind talent, oversea students, campus recruitment and top PhD talent, etc. Recruitment process management: Manage the end-to-end HR process of recruitment, learn the latest requirements of the HQ, complete local adaptation, and manage the local recruitment process to improve operation efficiency. Headhunter management:Manage headhunter resources, manage headhunter resource allocation, and regularly organize headhunter service quality evaluation. Your qualifications At least three years of experience in recruitment domain. Excellent interpersonal, negotiation, and communication skills. Exceptional attention to detail and a proactive attitude in problem-solving and issue resolution. Proven capability to operate effectively under stress, maintaining composure and professionalism in challenging situations. Fluency in both Chinese, English and Swedish. About Clevry For over 30 years we have been the change maker for a more soft skills driven work-life within talent acquisition, assessments and advisory. We operate globally with customers, consultants and candidates from North America to Singapore with headquarters in Brighton, Stockholm and Helsinki. At Clevry we have over 150 soft skills certified recruiters, business psychologists and experts at your service. The process Clevry thinks your soft skills are as important as your hard skills. Do you want to know more about your soft skills and how to optimize them? As you apply for this position you have the possibility to answer a questionnaire from us about your soft skills. The questionnaire takes approximately 10 minutes to fill out and generates a feedback report (in Swedish) that highlights your soft skills. This report can be used for both personal and professional purposes. Both questionnaire and feedback report are sent to your e-mail inbox. We screen candidates continuously and the position could be filled prior to last application date. If you have any questions regarding this position or this recruitment process, do not hesitate to send an email to [email protected]. Does this role sound like a good match? Please apply today. Follow us on LinkedIn: Clevry Sweden
Om företaget: ATS Kraftservice AB är ett entreprenadbolag som levererar tjänster inom kraft- och eldistributionsutbyggnad. Medarbetarna är jordnära, pålitliga, personliga och strävar alltid efter den bästa lösningen. På ATS Kraftservice arbetar vi utifrån ett helhetsperspektiv, det innebär att ni erbjuds hjälp hela vägen från beredning och projektering till byggnation, installation och driftsättning av färdiga nät. ATS Kraftservice är ett helägt dotterbolag i Peabkoncernen. Företaget startades upp 1993 och förenar det mindre företagets dynamik med det stora företagets resurser. Idag är vi verksamma i hela Sverige med en omsättning på 250 Mkr och ett 60-tal skickliga medarbetare. ATS Kraftservice har avtal med bland annat Eon, Vattenfall, BTEA och Härjeåns Nät samt utför även tjänster till mindre bolag. Om tjänsten: Som projektledare hos ATS Kraftservice kommer du att vara en nyckelperson i deras projektteam med totalansvar för dina projekt. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Planera, leda och styra projekt mot uppsatta mål Kommunikation och samordning med beredare, underentreprenörer, kunder och montörer Resultatansvar för hela projektgenomförandet Delta i marknadsbevakning och anbudslämning Medverka i projektgenomförande Arbeta med kvalitet, miljö och arbetsmiljö Vem är du? Vi söker dig med flera års erfarenhet inom branschen och ser att du har förmågan att driva stora projekt som sträcker sig över en längre tid. Eftersom en stor del av arbetet innefattar ekonomisk planering, förväntar vi oss att du har tidigare erfarenhet av resultatansvar samt ett starkt intresse för ekonomiska frågor. Som person ser vi att du har förmågan att självständigt och effektivt driva ditt arbete framåt samt kommunicera väl med olika kontaktytor. Med ditt affärsmässiga tänkande ser du möjligheter där andra ser problem. Ditt arbetssätt präglas av struktur, samarbete, gott omdöme och förmåga att följa mål och riktlinjer med fokus på säkerhet. Du är van vid datorer och behärskar svenska flytande i både tal och skrift. B-körkort är ett krav. Placering: Jönköping Arbetstider: Heltid Uppdrag: Direktrekrytering Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar ATS Kraftservice med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få genomföra ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Välj ett jobb för att visa detaljer