Distriktsansvarig Säljare till Plusab Medical Solution AB i södra Stockholm

Tjänstebeskrivning & erbjudande Lockar det dig att • Vara ansvarig säljare för ett stort distrikt i ett mindre bolag som ingår i en stor global koncern som omsätter över 1 miljard • Få utmanas med att arbeta mot tydliga försäljningsmål, nykundsbearbetning och utveckling av befintliga kunder • Få skapa tryggare och säkrare arbetsplatser där ditt arbete kommer se till att det finns fler hjärtstartare och Första Hjälpen produkter ute på företag med fler HLR utbildade medarbetare Då kan du vara rätt person för oss! Vi tillverkar och marknadsför säkra, effektiva och användarvänliga Första Hjälpen-produkter med egen design. Bolaget startades 2007 och har merän 15 års erfarenhet och kunskap inom verksamhetsområdet, vilket har gjort att utvecklingen redan från start har varit mycket positiv för oss. Vi söker nu dig som vill komma till en dynamisk roll med flera kontaktytor och kundbredd där du med tempo, snabba beslut, energi och relationsskapande bidrar till framgång. Till din hjälp har du en bred produktportfölj, en operativ säljledare och en stark organisation i ryggen. Du kommer att arbeta enligt devisen frihet under ansvar, vilket innebär att du arbetar på ett strukturerat sätt, planerar din egen tid och utgår hemifrån. Du erbjuds: • Att bli en del av och få spela en viktig roll i ett globalt och växande bolag som skapar säkrare arbetsplatser. • En chans att göra karriär inom Safe Life Group med verksamhet i Nordamerika och flera länder i Europa. • Möjligheten att ta ditt nästa steg i karriären och få driva, ansvara och göra affärer med nya kunder och samtidigt utveckla befintliga avtal. • Att ta del av tecknade avtal med flera av landets större koncernföretag vilka kommer bli dina kunder. • Frihet under ansvar Som Distriktsansvarig Säljare kommer du att ansvara för hela säljprocessen, från första kontakt till avslut samt förvaltning och utveckling av din egen portfölj. • Genomföra sälj-och kundmöten samt följa upp och säkerställa affären • Prospektera en befintlig kundlista, ta första kontakt och boka möten med nya kunder • Vara närvarande hos dina kunder med installation av hjärtstartare samt påfyllnad av Första Hjälpen kit. Personprofil För att passa i rollen tror vi att du har: • Erfarenhet av hela försäljningsprocessen från prospektering, första kontakt till förhandling och avslut • Tidigare arbetat i en säljorienterad B2B roll med hög aktivitet och proaktivitet • B-körkort Vi söker dig som är socialt kompetent, självgående, vill utvecklas vidare som säljare och har viljan att göra ”det lilla extra” för att uppnå resultat. Du drivs av utmaningar och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du brinner för försäljning och är en förtroendeingivande relationsskapare samt målmedveten både vad gäller resultat och personlig utveckling. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts-eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Säljare. Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstid: Kontorstider Plats: Du utgår hemifrån och din region är södra Stockholm PerformIQ –rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Oscar Backman på nummer 073-3537514 eller [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!

27 mars 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Driven säljare till startupbolag.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i norra Stockholm. I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på. Vi erbjuder dig: • Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa. • En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision. • Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag. • Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor. • Arbeta i en organisation där du har nära till beslut. • En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential. Arbetsuppgifter: • Prospektera och initiera kontakt med nya kunder. • Driva försäljningsprocessen framåt. • Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet. • Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna. • Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning. • Dokumentera och Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil: Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”. Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du: • Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning. • Är social, utåtriktad och har hög energi. • Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget. • Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten. • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Övrigt Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Arbetsplats: Hemifrån. Arbetstider: Kontorstider, flextider. Plats: Norra Stockholm. Företagspresentation Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer.

27 mars 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Driven Maskinmäklare till Maskinera.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Västerbottens län. I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på. Vi erbjuder dig: • Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa. • En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision. • Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag. • Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor. • Arbeta i en organisation där du har nära till beslut. • En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential. Arbetsuppgifter: • Prospektera och initiera kontakt med nya kunder. • Driva försäljningsprocessen framåt. • Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet. • Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna. • Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning. • Dokumentera och Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil: Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”. Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du: • Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning. • Är social, utåtriktad och har hög energi. • Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget. • Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten. • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Övrigt Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Arbetsplats: Hemifrån. Arbetstider: Kontorstider, flextider. Plats: Västerbottens län. Företagspresentation Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer.

27 mars 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Driven Maskinmäklare till Maskinera.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Västerbottens län. I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på. Vi erbjuder dig: • Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa. • En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision. • Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag. • Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor. • Arbeta i en organisation där du har nära till beslut. • En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential. Arbetsuppgifter: • Prospektera och initiera kontakt med nya kunder. • Driva försäljningsprocessen framåt. • Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet. • Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna. • Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning. • Dokumentera och Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil: Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”. Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du: • Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning. • Är social, utåtriktad och har hög energi. • Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget. • Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten. • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Övrigt Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Arbetsplats: Hemifrån. Arbetstider: Kontorstider, flextider. Plats: Västerbottens län. Företagspresentation Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer.

27 mars 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Driven Maskinmäklare till Maskinera.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Västerbottens län. I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på. Vi erbjuder dig: • Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa. • En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision. • Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag. • Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor. • Arbeta i en organisation där du har nära till beslut. • En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential. Arbetsuppgifter: • Prospektera och initiera kontakt med nya kunder. • Driva försäljningsprocessen framåt. • Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet. • Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna. • Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning. • Dokumentera och Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil: Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”. Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du: • Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning. • Är social, utåtriktad och har hög energi. • Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget. • Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten. • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Övrigt Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Arbetsplats: Hemifrån. Arbetstider: Kontorstider, flextider. Plats: Västerbottens län. Företagspresentation Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer.

27 mars 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Driven Maskinmäklare till Maskinera.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Värmlands län. I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på. Vi erbjuder dig: • Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa. • En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision. • Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag. • Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor. • Arbeta i en organisation där du har nära till beslut. • En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential. Arbetsuppgifter: • Prospektera och initiera kontakt med nya kunder. • Driva försäljningsprocessen framåt. • Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet. • Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna. • Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning. • Dokumentera och Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil: Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”. Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du: • Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning. • Är social, utåtriktad och har hög energi. • Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget. • Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten. • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Övrigt Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Arbetsplats: Hemifrån. Arbetstider: Kontorstider, flextider. Plats: Värmlands län. Företagspresentation Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer.

27 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Entreprenadupphandlare till Roslagsvatten

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vi befinner oss mitt i en spännande förändringsresa – en resa som vi kallar Roslagsvatten 2.0. Våra kommuner växer och utvecklas i hög takt och för att möta morgondagens behov behöver vi ställa om och utveckla vår verksamhet med lösningar som är hållbara över tid. Vårt mål är att vara topp 5 av alla VA- och avfallsbolag i Sverige. Genom att arbeta proaktivt, resultatinriktat, hållbart och med integritet hjälps vi tillsammans åt för att nå våra mål. Till vår inköpsenhet söker vi Dig som vill till ett företag som växer, där du får arbeta med stora upphandlingar som är viktiga för vår framtida resa! Du kommer till en platt organisation där du får vara med och påverka med dina egna tankar och idéer i en roll som innebär både upphandling av entreprenader blandat med upphandling av varor och tjänster enligt LOU. Arbetsuppgifter • Upphandla entreprenader i nära samarbete med berörda verksamheter. • Leda, planera och driva upphandlingsarbetet i både investeringsprojekt och löpande upphandlingar. • Leda och kvalitetssäkra det strategiska arbetet inför upphandling, dvs marknadsdialog, omvärldsbevakning och analys. • Säkerställa uppfyllnad av aktuella policyer och andra styrdokument, etiska krav samt efterlevnad av relevanta lagar och regler avseende upphandlingsrelaterade frågeställningar. • Sträva efter, och redovisa, kostnadsbesparingar och andra aktuella mervärden • Vara våra verksamheter behjälplig i upphandlings- och avtalsrelaterade frågor • Informera och utbilda internt och externt • Delta i verksamhetsutveckling, både internt inom inköpenheten, och övergripande, i syfte att utveckla Roslagsvattens upphandlingsverksamhet, förbättra avtal och avtalshantering o.s.v. Personprofil Vi söker dig som idag upphandlar entreprenader eller arbetar som projektledare inom entreprenad för VA, mark, anläggning, avfall eller liknande men har ett intresse för upphandling. Du har en relevant eftergymnasial utbildning från högskola, universitet eller yrkeshögskola, alternativt motsvarande arbetserfarenhet. Du har god kunskap och erfarenhet av: AMA AF 12, AB 04, ABT 06 och ABK 09 Erfarenhet av LOU/LUF God förmåga att kommunicera på svenska i tal och i skrift Meriterande Erfarenhet inom bygg- och anläggningsbranschen samt inköp Erfarenhet av att ha arbetat med kategoristyrning Övrigt Roslagsvatten AB är ett kommunalt bolag med cirka 200 medarbetare och arbetar med dricksvatten, rening av avloppsvatten, hämtning av hushållsavfall samt återvinning av avfall. Verksamheten präglas av ett stort engagemang och högt tekniskt kunnande. Bolaget omsätter ca 500 mkr. Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid och tillsvidare Arbetstid: Kontorstider, flextid Arbetsplats: Åkersberga PerformIQ är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Mattias Söderberg på [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan Kontaktuppgifter till fackliga företrädare: Saco: Carina Asp, telefonnummer 08-540 835 07, e-post: [email protected] Vision: Emil Sjöberg, telefonnummer 08-598 428 79, e-post: [email protected]

27 mars 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Entreprenadupphandlare till Roslagsvatten

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vi befinner oss mitt i en spännande förändringsresa – en resa som vi kallar Roslagsvatten 2.0. Våra kommuner växer och utvecklas i hög takt och för att möta morgondagens behov behöver vi ställa om och utveckla vår verksamhet med lösningar som är hållbara över tid. Vårt mål är att vara topp 5 av alla VA- och avfallsbolag i Sverige. Genom att arbeta proaktivt, resultatinriktat, hållbart och med integritet hjälps vi tillsammans åt för att nå våra mål. Till vår inköpsenhet söker vi Dig som vill till ett företag som växer, där du får arbeta med stora upphandlingar som är viktiga för vår framtida resa! Du kommer till en platt organisation där du får vara med och påverka med dina egna tankar och idéer i en roll som innebär både upphandling av entreprenader blandat med upphandling av varor och tjänster enligt LOU. Arbetsuppgifter • Upphandla entreprenader i nära samarbete med berörda verksamheter. • Leda, planera och driva upphandlingsarbetet i både investeringsprojekt och löpande upphandlingar. • Leda och kvalitetssäkra det strategiska arbetet inför upphandling, dvs marknadsdialog, omvärldsbevakning och analys. • Säkerställa uppfyllnad av aktuella policyer och andra styrdokument, etiska krav samt efterlevnad av relevanta lagar och regler avseende upphandlingsrelaterade frågeställningar. • Sträva efter, och redovisa, kostnadsbesparingar och andra aktuella mervärden • Vara våra verksamheter behjälplig i upphandlings- och avtalsrelaterade frågor • Informera och utbilda internt och externt • Delta i verksamhetsutveckling, både internt inom inköpenheten, och övergripande, i syfte att utveckla Roslagsvattens upphandlingsverksamhet, förbättra avtal och avtalshantering o.s.v. Personprofil Vi söker dig som idag upphandlar entreprenader eller arbetar som projektledare inom entreprenad för VA, mark, anläggning, avfall eller liknande men har ett intresse för upphandling. Du har en relevant eftergymnasial utbildning från högskola, universitet eller yrkeshögskola, alternativt motsvarande arbetserfarenhet. Du har god kunskap och erfarenhet av: AMA AF 12, AB 04, ABT 06 och ABK 09 Erfarenhet av LOU/LUF God förmåga att kommunicera på svenska i tal och i skrift Meriterande Erfarenhet inom bygg- och anläggningsbranschen samt inköp Erfarenhet av att ha arbetat med kategoristyrning Övrigt Roslagsvatten AB är ett kommunalt bolag med cirka 200 medarbetare och arbetar med dricksvatten, rening av avloppsvatten, hämtning av hushållsavfall samt återvinning av avfall. Verksamheten präglas av ett stort engagemang och högt tekniskt kunnande. Bolaget omsätter ca 500 mkr. Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid och tillsvidare Arbetstid: Kontorstider, flextid Arbetsplats: Åkersberga PerformIQ är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Mattias Söderberg på [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan Kontaktuppgifter till fackliga företrädare: Saco: Carina Asp, telefonnummer 08-540 835 07, e-post: [email protected] Vision: Emil Sjöberg, telefonnummer 08-598 428 79, e-post: [email protected]

27 mars 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Är du våran nästa kundtjänstmedarbetare?

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vill du vara en del av vårt Customer Service-team? Är du en professionell och serviceinriktad stjärna som brinner för att göra kunder nöjda? Då kan vår organisation vara den perfekta arbetsplatsen för dig. Om Oss: Customer Service på vår organisation strävar efter att förbättra och förenkla vardagen för våra kunder. Vi erbjuder ständig utveckling för våra medarbetare och söker nu en Customer Service Agent som kommer att fungera som länken mellan vår organisation och kunden. Dina Arbetsuppgifter: I rollen som Customer Service Agent kommer du, tillsammans med dina kollegor, att säkerställa att kunden får ett professionellt och vänligt bemötande via telefon, mejl och chatt. Du kommer att assistera kunder med att hitta rätt lösningar och lösa problem relaterade till våra tjänster. Customer Service är företagets hjärta, och du representerar kundens röst inom organisationen samt företagets ansikte utåt. Personprofil Vi söker dig som ser god service som en självklarhet och som har en hög arbetsmoral. Du har ett naturligt driv, är intresserad av nya utmaningar och trivs i en miljö med varierande arbetsuppgifter och högt tempo. Lösningar är din styrka, och du trivs med att arbeta i team där alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter och stöttar varandra. Vidare ser vi att du med fördel har: - Erfarenhet av telefonen som arbetsredskap. - God dator- och systemkunskap. - Mycket goda kunskaper i svenska & engelska i både tal och skrift. - Möjlighet att vara på kontoret i Solna minst 50% av tiden. - Tidigare erfarenhet av kundservice inom finans - Vana att arbeta mot uppsatta mål och KPI:er Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i denna roll. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

27 mars 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Husvärd/Värdinna till Ronald McDonalds hus i Uppsala

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vi söker en trevlig, empatisk och ansvarsfull student i rollen som husvärd/husvärdinna på Ronald McDonald hus i Uppsala. I rollen ansvarar du för att välkomna familjerna till huset vilket alltid behöver vara bemannat med en person som kan finnas tillhands för frågor och vara ett stöd för familjerna. Som personal kommer du även hjälpa till med städ, tvätt och övriga sysslor. Efter mottagandet kvällstid sover du kvar för att på morgonen hjälpa till med olika arbetsuppgifter, exempelvis förbereda inför möten, göra i ordning köken, entréerna och öppna kontoret. Arbetstiden är vardags- och helgnätter mellan ca 19:45-08:00 med s.k. ”sovande jour” ca 22:00- 07:00. Personprofil Vi söker dig som är ödmjuk, brinner för att hjälpa andra och önskar ha ett extrajobb där du gör en godhjärtad insats. Ronald McDonald behöver empatiska och ansvarsfulla personer som kan bemöta familjer i kris och vara lyhörda för deras behov under vistelsen. Vi söker dig som under minst ett år framåt vill hoppa in och jobba nattid. Meriterande är volontärsarbete/ideellt arbete och erfarenhet av arbete inom vård och omsorg. Du behöver kunna uppvisa att du inte har något registrerat i belastningsregistret. Övrigt Start: Omgående Omfattning: ca 4-6 nattpass i månaden på rullande schema. Arbetstid: 19:45-08:00 Plats: Uppsala Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Filip Lundström på [email protected] Företagspresentation Ronald McDonald Hus är en egen icke vinstdrivande stiftelse med visionen att underlätta livet för svårt sjuka barn och deras familjer när barnen genomför behandlingar på sjukhuset. Organisationen erbjuder familjerna boende på Ronald McDonald Hus där de kan vistas i en trygg och trevlig, hemlik miljö. Huset möjliggör miljöomväxling för familjerna och ibland även för de sjuka barnen. Om PerformIQ PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se sökord: husvärd, husvärdinna, barn, RMD,

26 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024