Emploid AB jobb

Lediga jobb hos Emploid AB

CNC-svarvare till WS Mekaniska
Emploid AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Vill du ta ett steg vidare i din CNC-karriär och jobba i en modern och dynamisk verkstad? Då är det här en tjänst för dig! Om företaget WS Mekaniska har sina rötter i en verkstad med över 60 års erfarenhet i branschen som har utvecklats till en modern mekanisk verkstad med fokus på hållbarhet och innovation. Som en nischad legoleverantör betjänar WS Mekaniska kunder inom en mängd olika branscher, inklusive marinindustri, fordonsindustri, förpackningsindustrin, forskningssektorn och big science. Sedan 2017 är verksamheten ISO 9001-certifierad, vilket understryker det starka fokuset på kvalitet och leveransprecision. Du kan läsa mer om företaget på deras hemsida: www.wsmekaniska.se Rollen är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Emploid med goda möjligheter att bli överrekryterad till WS Mekaniska. Om rollen Vi söker en självgående CNC-svarvare som får möjligheten att hantera hela processen från programmering till färdig detalj. Eftersom du kommer att arbeta med styckestillverkning och ibland även små serier innebär rollen ett varierande arbete med frekventa omställningar. Som CNC-svarvare ansvarar du för själva programmering i GibbsCAM eller Fusion 360, ställning av maskiner och att genomföra produktionen. Du kommer att arbeta med: - Programmering och optimering av CNC-program i GibbsCAM/Fusion 360. - Ställning och inställning av CNC-maskiner - Svarvning - Kvalitetskontroller med mätverktyg - Planering och förberedelse av kommande jobb under produktionen - Eventuellt visst montagearbete vid behov WS Mekaniska erbjuder en arbetsplats där du har möjlighet att utvecklas, både genom intern kompetensdelning och genom vidareutbildning inom programmering och mätteknik. Om dig Vi letar efter dig som är tekniskt intresserad, självgående och har en naturlig förståelse för maskiners funktion. Har du ett intresse för motorcyklar, bilar eller mekanik ser vi det som ett plus, då vi vet att dessa färdigheter ofta bidrar till en god maskinkänsla. Du är en problemlösare som tar ansvar för ditt arbete och ser lösningar snarare än hinder. Noggrannhet och kvalitetsmedvetenhet är en självklarhet för dig och du strävar alltid efter att leverera detaljer med högsta precision. Du trivs i en arbetsmiljö med högt i tak och värdesätter en arbetsplats där samarbete, ansvar, glädje och utveckling är centrala värderingar. Det är för tjänsten krav med: - Erfarenhet av programmering i GibbsCAM, Fusion 360 eller liknande CAD/CAM-system. - Erfarenhet av att arbeta med Mazatrol, Heidenhain eller Fanuc - God förståelse för tekniska ritningar och mätteknik Därutöver behöver du för att vara aktuell ha minst en av två bakgrunder: - Arbetat som CNC-svarvare där du programmerat maskiner och producerat från ax till limpa Eller - Arbetat som tekniker/servicetekniker/underhållstekniker och har kompletterat med en utbildning inom CNC Övrig information Start: Omgående Plats: Eslöv Omfattning: Heltid Arbetstider: 2-skift mån-fre. Morgonpass kl.06:00-15:15 eller 07:00-16:45, kvällspass 13:45-23:45 Lön: Enligt GFL Bakgrundskontroll kommer genomföras på de kandidater som går vidare i processen. Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila ansvarig rekryterare Helena Lork på [email protected]. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: cnc-operatör, cnc-tekniker, programmering, svarv, fräs, gnist, montage, skift, verkstad, mekanik, underhåll, Eslöv, Lund, Malmö

Igår
Sista ansökan:
8 juli 2025
Regionansvarig - Teknisk Representant inom VVS till Wesag
Emploid AB
Företagssäljare

Om företaget WESAG är en etablerad leverantör inom byggbranschen med fokus på VVS. De är specialiserade på kvalitetsprodukter från starka leverantörer och kundanpassade lösningar för specifika behov. WESAGs gedigna kunskap ger dig trygghet och rätt produkter i varje projekt. WESAG har väl etablerade samarbeten med några av branschens starkaste varumärken, och har genom åren fått förtroendet att leverera produkter till en lång rad prestigefyllda projekt. Deras expertis efterfrågas ofta när det handlar om skräddarsydda lösningar för specifika applikationer inom områden som offentlig miljö, sjukvård, kriminalvård och industri. Kraven kan omfatta funktionalitet, när det gäller exempelvis skydd och säkerhet, eller estetiska värden, som särskilda önskemål vad gäller formgivning eller stiluttryck. Hos WESAG blir du en del av ett erfaret team med högt i tak och en vilja att göra skillnad. Läs mer om WESAG här: www.wesag.se Om rollen Som Regionansvarig blir du företagets tekniska representant i fält med ansvar för Mälardalen, Storstockholm och hela norra Sverige. Du utgår hemifrån, gärna från Stockholm med omnejd, och planerar själv dina resor och kundmöten. Fokus ligger på att informera, demonstrera och skapa intresse för WESAGs produkter hos VVS-konsulter, installatörer, grossister och i vissa fall även slutkunder. Det handlar inte om att ta ordrar på plats utan om att skapa förutsättningarna för affären genom närvaro, kunskap och uppföljning. Mer konkret innefattar tjänsten: - Genomföra kundbesök hos VVS-konsulter, installatörer och grossister - Presentera tekniska produkter och lösningar på ett förtroendeingivande sätt - Hålla regelbunden kontakt med huvudkontoret i Malmö för offert- och prisfrågor - Du förväntas planera och strukturera ditt arbete proaktivt. I slutet av veckan rapporterar du till din chef avseende veckan som varit och veckan som kommer Om dig Vi söker dig som är nyfiken, självgående och har ett genuint tekniskt intresse. Vi tror att du är en person som drivs av att vara ute i fält, att träffa människor, bygga förtroende och vara med där besluten fattas. Du trivs med att representera tekniskt avancerade produkter och är inte rädd för att ta första steget i en kontakt, vare sig det är via telefon eller ett spontanbesök. Du är nyfiken, självgående och ser affärsmöjligheter snarare än hinder. Du tycker om att informera och presentera, snarare än att ”sälja in”, här handlar det om att så frön och skapa relationer som håller över tid. Följande är krav för tjänsten: - Erfarenhet från VVS-branschen, exempelvis som utesäljare, innesäljare eller arbetsledare - God teknisk förståelse - Vana av att planera ditt eget arbete och följa upp kontakter strukturerat - Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska - Körkort B Övrig information Start: Omgående enligt överenskommelse Plats: Stockholm med omnejd - hemmakontor Omfattning: Heltid Arbetstider: måndag - fredag Lön: Enligt överenskommelse Resor: Regelbundna resor över ett område som sträcker sig från Stockholm till Norrland Övrigt: Tjänstebil ingår Bakgrundskontroll kommer genomföras på de kandidater som går vidare i processen. Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila ansvarig rekryterare Anna Svensson på [email protected]. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Nyckelord: teknisk representant, teknisk säljare, regionansvarig, utesäljare, VVS, VVS-produkter, byggteknik, rörläggare, installatör, arbetsledare, konsultbesök, Stockholm, Mälardalen, resande säljare, teknisk rådgivare, relationsförsäljning, rekrytering

Igår
Sista ansökan:
9 juli 2025
Teknisk montör med start i augusti
Emploid AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Om företaget Huhnseal är ett svenskt företag som utvecklar och tillverkar mekaniska axeltätningar för processindustrin. Med kunder inom bland annat pappers- och massaindustrin, livsmedel, läkemedel och offshore, levererar Huhnseal skräddarsydda lösningar till en global marknad. På anläggningen i Landskrona konstrueras, testas och tillverkas våra tätningslösningar - alltid med fokus på kvalitet och kundanpassning. Läs mer på www.huhnseal.com. Om rollen Som montör hos Huhnseal får du en varierad roll i en dynamisk produktionsmiljö. Företaget har ett brett produktsortiment, och tätningarna som monteras kan skilja sig mycket i både utformning och volym - från små, enkla tätningar i stora serier till stora, avancerade tätningar i mindre upplagor. Du arbetar utifrån en sammanställningsritning och en materiallista (BOM), som du ansvarar för att följa noggrant. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: - Montering och provtryckning av mekaniska axeltätningar - Packning - Ansvar för specificerade leveranstester och dokumentation enligt anvisningar Detta är ett konsultuppdrag via Emploid där uppdraget löper i sex månader med goda möjligheter till förlängning. Om dig För att lyckas i tjänsten hos Huhnseal tror vi att du är engagerad, effektiv, ansvarsfull och noggrann. Du trivs i en miljö där kunden alltid är i fokus och du bidrar själv till en positiv arbetsmiljö. Att arbeta kvalitetsmedvetet med detaljer samt i en lösningsorienterad miljö motiverar dig. Det är för tjänsten ett krav med: - Några års erfarenhet av montering - Grundläggande förståelse för ritningsläsning - God förståelse för datorprogram - Goda kunskaper i svenska och grundläggande kunskaper i engelska - Travers- och truckkort är meriterande. Övrig information Start: 11/8 Plats: Landskrona Omfattning: Heltid Arbetstider: kl.07:00-15:45 mån-fre Lön: Enligt GFL Bakgrundskontroll kommer genomföras på de kandidater som går vidare i processen. Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila ansvarig rekryterare Helena Lork på [email protected]. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Nyckelord: Montör, montering, mekanik, ritningsläsning, produktion, industri, Landskrona, konsultuppdrag, teknisk montering, mekaniska tätningar.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Ledande ställverksmontör
Emploid AB
Distributionselektriker

Har du erfarenhet som ledande montör – eller är du en driven och erfaren montör som är redo att ta nästa steg? Gillar du variation, tekniska utmaningar och att arbeta i ett sammansvetsat team? Då kan det här vara rätt roll för dig. Till vår kund söker vi nu en ledande ställverksmontör som vill vara med på en fortsatt tillväxtresa i en organisation där engagemang, ansvarstagande och hjälpsamhet genomsyrar vardagen. Om företaget Vår kund är ett växande företag inom eldistribution med stark framtidstro och ett stort fokus på kundanpassade lösningar. Verksamheten präglas av kreativ problemlösning där varje projekt är unikt. Kulturen är öppen, varm och inkluderande – här hjälps man åt, visar respekt för varandra och stöttar när det behövs. Oavsett bakgrund eller erfarenhetsnivå är teamkänslan stark och utvecklingsmöjligheterna goda. Om rollen I rollen som ledande ställverksmontör blir du en nyckelperson i produktionen och ansvarar för både montagearbete och samordning i projekten. Du fungerar som en brygga mellan konstruktion och produktion och säkerställer att projekten genomförs enligt plan, med rätt kvalitet och dokumentation. Dina arbetsuppgifter: - Deltagande i uppstartsmöten tillsammans med konstruktör och produktionschef - Operativt montage av lågspänningsställverk och vissa elcentraler - Leda och fördela arbetet inom ett team på 2–4 montörer - Genomföra och dokumentera egenkontroller, funktionstester och slutkontroller - Utföra slutkontroll och leveranskontroll – säkerställa att både produkt och dokumentation är kompletta och korrekta - Säkerställa att all dokumentation (inkl. fotodokumentation) är korrekt inför leverans - Samordna material och information samt följa upp arbetstimmar och rapportera till produktionsledningen - Identifiera förbättringsområden och bidra till utvecklingen av processer och rutiner Om dig För att trivas i rollen ser vi att du är tekniskt nyfiken, prestigelös och har ett lösningsorienterat arbetssätt. Du tar ansvar, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att samarbeta med andra. Vi tror att du har: - Erfarenhet av montagearbete, gärna inom lågspänningsställverk eller elcentraler - Förmåga att tolka ritningar och förstå bygghandlingar - Intresse för dokumentation och ordning - En elteknisk utbildning, exempelvis från gymnasiet eller YH - Körkort B Meriterande är om du har: - Tidigare erfarenhet som ledande montör - Erfarenhet av kundanpassad produktion eller arbete i en flexibel miljö Team och kultur Du kommer in i ett erfaret team med cirka 15–16 montörer och två teamledare. Här värderas samarbete, hjälpsamhet och respekt högt. Alla stöttar varandra i vardagen, och kulturen bygger på öppen kommunikation, strukturerade arbetssätt och en vilja att hela tiden förbättras. Övrig information - Start: Slutet av augusti - Omfattning: Heltid, arbetstid 07:30–16:30 - Anställning: 6 månaders konsultanställning via Emploid med goda chanser till övertag - Plats: Produktion utanför Malmö - Bonusprogram: Möjlighet till upp till en månadslön i bonus, två gånger per år beroende på arbetsprestation (efter konsultperioden) - Övriga förmåner: Friskvårdsbidrag, fredagsfika, sociala aktiviteter som grillkvällar och pingis! Bakgrundskontroll kommer genomföras på de kandidater som går vidare i processen. Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila ansvarig rekryterare Petra Öhman på [email protected]. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Nyckelord: Ledande montör, ställverk, lågspänning, elteknik, montage, elcentraler, ritningsläsning, ESA, problemlösning, produktion, Malmö, elmontör, kundanpassade lösningar, teknik, teamarbete, konsultlösning, spindeln i nätet

2 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025
Möbellackerare
Emploid AB
Lackerare och industrimålare

Om företaget LSI Projects är ett svenskt specialsnickeri som levererar skräddarsydda helhetslösningar för kommersiella miljöer såsom butiker, restauranger, hotell och offentliga rum. Företaget har rötter från 1946 och består idag av 20 anställda med en omsättning på 56 miljoner kronor. Med egen produktion, projektledning och montering skapar LSI Projects interiöra helheter med fokus på kvalitet, funktion och form. Läs mer på www.lsigroup.se Anställningen är inledningsvis ett konsultuppdrag via Emploid. Om rollen Som möbellackerare hos LSI Projects kommer du att arbeta med manuell ytbehandling och lackering av unika och kundanpassade träprodukter. Rollen innebär stor variation i arbetsuppgifterna och du är involverad i hela processen från planering till färgsättning. Mer konkret innefattar tjänsten: - Ytbehandling och sprutlackering av träprodukter, både plant och färdigmonterat - Arbeta med tvåkomponentsfärg, syrehärdade och vattenbaserade system samt betsning och hårdvaxoljor - Självständig blandning och beställning av material - Daglig planering av eget arbete i samråd med produktionsteamet - Delta i produktionsmöten och säkerställa att rätt material och kulörer är på plats i tid - Provtillverkning för kundgodkännande i samråd med projektledare - Dokumentation av utfört arbete i projektsystemet Lime Om dig För att trivas hos LSI Projects tror vi att du är en hantverksmässigt skicklig och noggrann person med ett stort intresse för färg, form och detaljer. Du uppskattar variation i arbetet och är van vid att arbeta med frihet under ansvar. Du är lösningsorienterad och flexibel i ditt arbetssätt då du planerar och prioriterar dina arbetsuppgifter utifrån de olika projektens karaktär och leveranstider. Det krävs att du är proaktiv i ditt arbete och vågar ställa frågor när något är oklart. LSI Projects är ett mindre företag med korta beslutsvägar där teamkänsla och prestigelöshet är centralt. Här hjälps man åt, delar med sig av sin kunskap och bidrar till en positiv stämning på jobbet. Det är därför viktigt att du gillar att arbeta nära dina kollegor och att du har ett genuint engagemang för det du gör. Följande är krav för tjänsten: - Erfarenhet av sprutlackering, gärna av träprodukter eller billackering - Kännedom om olika färgsystem, framför allt syrehärdade och vattenbaserade - Svenska i tal och skrift Följande är meriterande: - Härdplastintyg och intyg för arbete med isocyanater Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelse, senast 1 september Plats: Lund Omfattning: Heltid Arbetstider: måndag – fredag, 7.00-15.50 Lön: Enligt genomsnittligt förtjänstläge Bakgrundskontroll kommer genomföras på de kandidater som går vidare i processen. Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila ansvarig rekryterare Anna Svensson på [email protected]. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Nyckelord: möbellackerare, lackerare, billackerare, ytbehandling, sprutlackering, tvåkomponentsfärg, träbearbetning, hantverk, specialsnickeri, finsnickeri, finsnickare, rekrytering, Malmö, Lund, Landskrona

2 dagar sedan
Sista ansökan:
15 juli 2025
Automationstekniker - Truckar
Emploid AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Om företaget Emploid har nöjet att bistå framgångsrika VS Truck i deras rekryteringsarbete! VS Truck är ett nationellt täckande företag som säljer, erbjuder service och finner lösningar inom logistik på truckar och entreprenadmaskiner. Genom agenturen för flera kända märken som Crown, Bobcat och Pramac är dom en etablerad aktör på både stora och små företag. Deras tekniker- och försäljningskontor sträcker sig från Eslöv i söder till Stockholm i norr samt en E-handel som också inbringar mycket affärer. Idag omsätter företaget 120 miljoner och har drygt 50 anställda nationellt. Om tjänsten Som fälttekniker kommer du att arbeta med service, reparation och diagnostik av eldrivna truckar ute hos VS Trucks kunder. Du kommer ha en egen kundkrets och vara direktkontakten med kund för att ge den personliga service som VS Truck har byggt upp sitt företag utifrån. I tjänsten kommer du till stor del att vara självständig och du planerar in ditt eget servicearbete, beställer reservdelar och sköter serviceadministrationen. Du kommer ha en fullt utrustad servicebil och tjänsten utgår hemifrån. Ditt geografiska område kommer i huvudsak att vara Falun, Borlänge och Gävle.  Mer specifikt är arbetsuppgifterna -      Underhåll, reparation och diagnostik på el och automatiserade truckar -      Service- och reparationsplanering -      Teknisk support och rådgivning till kunder -      Reservdelshantering    -      Serviceadministration Om dig För att vara aktuell för denna tjänst har du: - Erfarenhet av elteknisk service, diagnostik, installation och felsökning på maskiner - Mycket god kunskap av att arbeta med felsökning inom maskinel och att läsa elschema - Erfarenhet av fältbaserat arbete och kundkontakt i någon form - Goda kunskaper i svenska i tal och skrift  - B-Körkort Som person är du självgående, förtroendeingivande och det är av yttersta vikt att du är problemlösande och kan hantera olika fokusområden samtidigt. Du har också ett högt kvalitetstänk och arbetar noggrant med både dina arbetsuppgifter och efterföljande dokumentation. Tjänsten som Fälttekniker innebär också ett flertal kontaktytor både internt och externt. Därför är det viktigt att du trivs i kommunikativa roller, har ett serviceorienterat mindset och tycker det är inspirerande att träffa kunder. Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Gävle, Borlänge, Falun Lön: Enligt överenskommelse Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Automationstekniker, industrielektriker, Trucktekniker, Servicetekniker, Underhållstekniker, Mekaniker, Fordonsmekaniker, Tekniker, Borlänge, Falun, Gävle, Västerås

3 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Servicetekniker till Marknadsledande Auma
Emploid AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Om företaget AUMA Scandinavia har 50 års erfarenhet som leverantör och specialist på elektriska ställdon och servicetjänster till Vatten & Avlopp, Energi & Kraftindustri, Industri & Marin, Olja & Gas samt övrig industri i Skandinavien. AUMA Scandinavia är en del av familjeägda AUMA Group med över 2 800 anställda globalt och huvudkontor Müllheim, Tyskland. Aumas service- och säljrepresentanter i Sverige, Danmark, Norge och på Island är specialister på elektriska ställdon och hjälper sina kunder med kvalificerad teknisk rådgivning vid projektering, installation, driftsättning och teknisk support, samt kan erbjuda service, underhåll och utbildning. Med marknadsledande design, kvalitativa materialval och innovativa lösningar gör Aumas produkter jobbet år efter år, utan att förorena vår gemensamma och viktiga natur – samtidigt som de bidrar till ett hållbart och cirkulärt samhälle. Om tjänsten Arbetet som servicetekniker innebär underhåll, reparation och montage/driftsättning av Aumas marknadsledande elektriska ställdon inom många olika branscher. Du ska genom att skapa förtroende och långsiktiga relationer med våra kunder förstärka vår ställdonservice. Arbetet innebär i huvudsak arbete hos våra kunder i Gävleborg. Tillsammans med kollegor och serviceledare planerar och prioriterar du uppdrag ute hos kund samt dom maskiner som inkommer till verkstaden i Gävle. I ett senare skede kommer du även genomföra utbildning på Aumas produkter för kunder och partners. Du kommer att rapportera till Serviceledare/Servicechef. AUMA erbjuder dig en kvalificerad introduktion samt omfattande teoretisk och praktisk utbildning på huvudkontoret i Malmö. Om dig Företaget lägger stor vikt vid ditt intresse och kunskap kring mekanik och maskinelektronik samt din vilja att lära dig mer om och bli specialist på elektroniska ställdon. Du kommer erbjudas de utbildningar som behövs när det gäller de olika produkterna för att kunna bistå kunderna med rätt kompetens. Då dina dagar inte alltid är planerade på förhand gäller det att du är flexibel och snabbt kan ställa om och ta tag i det som krävs för stunden. Du har hög arbetsmoral och förstår vikten av att visa dina kunder respekt genom att vara kommunikativ, noggrann, ta ansvar för att komma i tid och utföra det arbete som krävs för att kundernas arbete ska flyta på så bra som möjligt. Utöver detta krävs: - Goda kunskaper inom mekaniskt och maskinelektriskt arbete. - Kunskap inom felsökning, elscheman och ellära - B-körkort - God datorvana - Flytande i svenska samt goda kunskaper i engelska Det är också meriterande med - Kunskaper inom Styr- och reglerteknik Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Gävleborg Arbetstider: måndag till fredag Bakgrundskontroll kommer genomföras på de kandidater som går vidare i processen. Lön: Enligt överenskommelse och övriga förmåner får du information om i kontakt med ansvarig rekryterare  Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila ansvarig rekryterare Anders Romberg [email protected]. Ange vilken tjänst det gäller.  Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Servicetekniker, Automationstekniker, underhållstekniker, Verkstadstekniker, Fordonsmekaniker, Bilmekaniker, Mekaniker, Tekniker, Gävle, Sandviken, Hudiksvall, tillsvidare, heltid

3 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Account Manager till Internationell Roll
Emploid AB
Företagssäljare

Om företaget SafeSack är ett familjeägt, solitt och expansivt företag med huvudkontor i Örkelljunga. Sedan starten 1999 har de blivit en av Nordens ledande aktörer inom industriella förpackningar med ett särskilt fokus på storsäckar för bygg, lantbruk och farligt avfall. Med närvaro i hela Norden, Tyskland och Polen och med en gedigen kundbas är SafeSack en innovativ partner med stark kundfokus. Företaget omsätter dryga 350 miljoner kronor och har en hög grad av självfinansiering, långsiktighet och hållbarhet i allt de gör. Läs mer på safesack.se. Om rollen I rollen som säljare på SafeSack får du chansen att växa och utvecklas in i en komplex och internationell affär med fokus på att utveckla och stärka företagets närvaro i Polen. Tjänsten är baserad i Örkelljunga och innebär resor till Polen cirka en vecka per månad. Din roll är bred och varierad – du arbetar både med befintliga och nya kunder inom en rad olika industrier såsom jordbruk, livsmedel, läkemedel och tung industri. Det är en lösningsorienterad och rådgivande försäljning där varje affär är unik och där du får använda både ditt affärssinne och din tekniska nyfikenhet. Du erbjuds en gedigen introduktion där du under provanställningen följer med på sambesök och lär dig affären i grunden. Med tiden bygger du upp din egen kundbas och har stor frihet att påverka både pris, kundrelationer och arbetssätt. Mer konkret innefattar tjänsten: - Prospektering och kundbesök – initialt tillsammans med en erfaren kollega - Skräddarsydd försäljning och offertarbete - Koordinera med leverantörer och fabriker för att matcha kundbehov - Långsiktig kundvård och affärsutveckling - Hög närvaro i Polen med regelbundna resor och kundbesök Om dig Vi söker dig som är en genuin, nyfiken och engagerad person med ett naturligt intresse för teknik, affärer och människor. Du är lyhörd, kommunikativ och har en förmåga att anpassa dig till olika personligheter och kulturer – detta är särskilt viktigt då rollen innebär nära samarbete med kunder och leverantörer internationellt. Att bygga långsiktiga relationer är något du värdesätter och du har tålamodet som krävs för att skapa förtroende över tid. Du är en person som gillar att ta eget ansvar, hitta lösningar och lära dig nya saker. För dig är det självklart att vara strukturerad i ditt arbete – du dokumenterar, följer upp och använder de digitala verktyg som finns. Samtidigt är du ödmjuk, prestigelös och trivs i en miljö där hjälpsamhet och samarbete är en självklar del av vardagen. Följande är krav för tjänsten: - Ett par års erfarenhet av att arbeta i en kundnära roll, alternativt erfarenhet av B2B försäljning - Flytande kunskaper i svenska och engelska - Körkort B - Har ett intresse för teknik och affär, och gillar att förstå hur saker hänger ihop Följande är meriterande: - Kunskaper i polska Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Du utgår från huvudkontoret i Örkelljunga och reser till Polen ca 1 vecka per månad Omfattning: Heltid Arbetstider: måndag-fredag Lön: Grundlön samt förmånlig bonus Övrigt: Förmånsbil erbjuds efter ca 6 månader Bakgrundskontroll kommer genomföras på de kandidater som går vidare i processen. Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila ansvarig rekryterare Anna Svensson på [email protected]. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Nyckelord: Sälj, försäljning, säljare, resande säljare, internationell säljare, utesäljare, account manager, AM, kundkontakt, service, polska, Polen, B2B, export, kundfokus, leverantörskontakt, rekrytering, Örkelljunga, Helsingborg, Ängelholm

7 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Account Manager till Internationell Roll
Emploid AB
Företagssäljare

Om företaget SafeSack är ett familjeägt, solitt och expansivt företag med huvudkontor i Örkelljunga. Sedan starten 1999 har de blivit en av Nordens ledande aktörer inom industriella förpackningar med ett särskilt fokus på storsäckar för bygg, lantbruk och farligt avfall. Med närvaro i hela Norden, Tyskland och Polen och med en gedigen kundbas är SafeSack en innovativ partner med stark kundfokus. Företaget omsätter dryga 350 miljoner kronor och har en hög grad av självfinansiering, långsiktighet och hållbarhet i allt de gör. Läs mer på safesack.se. Om rollen I rollen som säljare på SafeSack får du chansen att växa och utvecklas in i en komplex och internationell affär med fokus på att utveckla och stärka företagets närvaro i Polen. Tjänsten är baserad i Örkelljunga och innebär resor till Polen cirka en vecka per månad. Din roll är bred och varierad – du arbetar både med befintliga och nya kunder inom en rad olika industrier såsom jordbruk, livsmedel, läkemedel och tung industri. Det är en lösningsorienterad och rådgivande försäljning där varje affär är unik och där du får använda både ditt affärssinne och din tekniska nyfikenhet. Du erbjuds en gedigen introduktion där du under provanställningen följer med på sambesök och lär dig affären i grunden. Med tiden bygger du upp din egen kundbas och har stor frihet att påverka både pris, kundrelationer och arbetssätt. Mer konkret innefattar tjänsten: - Prospektering och kundbesök – initialt tillsammans med en erfaren kollega - Skräddarsydd försäljning och offertarbete - Koordinera med leverantörer och fabriker för att matcha kundbehov - Långsiktig kundvård och affärsutveckling - Hög närvaro i Polen med regelbundna resor och kundbesök Om dig Vi söker dig som är en genuin, nyfiken och engagerad person med ett naturligt intresse för teknik, affärer och människor. Du är lyhörd, kommunikativ och har en förmåga att anpassa dig till olika personligheter och kulturer – detta är särskilt viktigt då rollen innebär nära samarbete med kunder och leverantörer internationellt. Att bygga långsiktiga relationer är något du värdesätter och du har tålamodet som krävs för att skapa förtroende över tid. Du är en person som gillar att ta eget ansvar, hitta lösningar och lära dig nya saker. För dig är det självklart att vara strukturerad i ditt arbete – du dokumenterar, följer upp och använder de digitala verktyg som finns. Samtidigt är du ödmjuk, prestigelös och trivs i en miljö där hjälpsamhet och samarbete är en självklar del av vardagen. Följande är krav för tjänsten: - Ett par års erfarenhet av att arbeta i en kundnära roll, alternativt erfarenhet av B2B försäljning - Flytande kunskaper i svenska och engelska - Körkort B - Har ett intresse för teknik och affär, och gillar att förstå hur saker hänger ihop Följande är meriterande: - Kunskaper i polska Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Du utgår från huvudkontoret i Örkelljunga och reser till Polen ca 1 vecka per månad Omfattning: Heltid Arbetstider: måndag-fredag Lön: Grundlön samt förmånlig bonus Övrigt: Förmånsbil erbjuds efter ca 6 månader Bakgrundskontroll kommer genomföras på de kandidater som går vidare i processen. Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila ansvarig rekryterare Anna Svensson på [email protected]. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Nyckelord: Sälj, försäljning, säljare, resande säljare, internationell säljare, utesäljare, account manager, AM, kundkontakt, service, polska, Polen, B2B, export, kundfokus, leverantörskontakt, rekrytering, Örkelljunga, Helsingborg, Ängelholm

7 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Account Manager till Internationell Roll
Emploid AB
Företagssäljare

Om företaget SafeSack är ett familjeägt, solitt och expansivt företag med huvudkontor i Örkelljunga. Sedan starten 1999 har de blivit en av Nordens ledande aktörer inom industriella förpackningar med ett särskilt fokus på storsäckar för bygg, lantbruk och farligt avfall. Med närvaro i hela Norden, Tyskland och Polen och med en gedigen kundbas är SafeSack en innovativ partner med stark kundfokus. Företaget omsätter dryga 350 miljoner kronor och har en hög grad av självfinansiering, långsiktighet och hållbarhet i allt de gör. Läs mer på safesack.se. Om rollen I rollen som säljare på SafeSack får du chansen att växa och utvecklas in i en komplex och internationell affär med fokus på att utveckla och stärka företagets närvaro i Polen. Tjänsten är baserad i Örkelljunga och innebär resor till Polen cirka en vecka per månad. Din roll är bred och varierad – du arbetar både med befintliga och nya kunder inom en rad olika industrier såsom jordbruk, livsmedel, läkemedel och tung industri. Det är en lösningsorienterad och rådgivande försäljning där varje affär är unik och där du får använda både ditt affärssinne och din tekniska nyfikenhet. Du erbjuds en gedigen introduktion där du under provanställningen följer med på sambesök och lär dig affären i grunden. Med tiden bygger du upp din egen kundbas och har stor frihet att påverka både pris, kundrelationer och arbetssätt. Mer konkret innefattar tjänsten: - Prospektering och kundbesök – initialt tillsammans med en erfaren kollega - Skräddarsydd försäljning och offertarbete - Koordinera med leverantörer och fabriker för att matcha kundbehov - Långsiktig kundvård och affärsutveckling - Hög närvaro i Polen med regelbundna resor och kundbesök Om dig Vi söker dig som är en genuin, nyfiken och engagerad person med ett naturligt intresse för teknik, affärer och människor. Du är lyhörd, kommunikativ och har en förmåga att anpassa dig till olika personligheter och kulturer – detta är särskilt viktigt då rollen innebär nära samarbete med kunder och leverantörer internationellt. Att bygga långsiktiga relationer är något du värdesätter och du har tålamodet som krävs för att skapa förtroende över tid. Du är en person som gillar att ta eget ansvar, hitta lösningar och lära dig nya saker. För dig är det självklart att vara strukturerad i ditt arbete – du dokumenterar, följer upp och använder de digitala verktyg som finns. Samtidigt är du ödmjuk, prestigelös och trivs i en miljö där hjälpsamhet och samarbete är en självklar del av vardagen. Följande är krav för tjänsten: - Ett par års erfarenhet av att arbeta i en kundnära roll, alternativt erfarenhet av B2B försäljning - Flytande kunskaper i svenska och engelska - Körkort B - Har ett intresse för teknik och affär, och gillar att förstå hur saker hänger ihop Följande är meriterande: - Kunskaper i polska Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Du utgår från huvudkontoret i Örkelljunga och reser till Polen ca 1 vecka per månad Omfattning: Heltid Arbetstider: måndag-fredag Lön: Grundlön samt förmånlig bonus Övrigt: Förmånsbil erbjuds efter ca 6 månader Bakgrundskontroll kommer genomföras på de kandidater som går vidare i processen. Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila ansvarig rekryterare Anna Svensson på [email protected]. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Nyckelord: Sälj, försäljning, säljare, resande säljare, internationell säljare, utesäljare, account manager, AM, kundkontakt, service, polska, Polen, B2B, export, kundfokus, leverantörskontakt, rekrytering, Örkelljunga, Helsingborg, Ängelholm

7 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025