Kund och Personalansvarig 50%

Hem/Kontorsreceptionist/Kund och Personalansvarig 50%
deltid
Publicerad: 8 april
Sista ansökan: 31 maj

Arbetsbeskrivning

Brinner du för kundservice, är problemlösare och älskar utmaningar?

Då tycker vi att du ska fortsätta läsa den här annonsen...!

Vi driver städfirma i Roslagen och söker nu efter dig som vill arbeta på vårt kontor i Centrala Norrtälje.

Uppdraget innebär följande:

Leda och motivera personal, Schemalägga och planera verksamhetens uppdrag inom städning hos företag och privatkunder, söka upp och besöka nya potentiella kunder, kundservice samt säkerställa verksamhetens kvalitet och mål.

Du är noggrann, stresstålig och tycker om utmaningar. Du älskar problemlösning och vill peppa och motivera vår personal att alltid utvecklas. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat administrativt och med arbetsledning.

Tjänsten är på 50% men kan eventuellt utökas längre fram. Arbetstiden är förmiddagar med start kl 7.30. Däremot har du ansvar för bemanningen och kan därför behöva ha koll på eventuella sjukanmälningar från personalen utanför kontorstider.