Kontorskoordinator inom HR till konsultuppdrag

Hem/Servicehandläggare/Kontorskoordinator inom HR till konsultuppdrag
deltid
Publicerad: 19 april
Sista ansökan: 19 maj

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi just nu en kontorskoordinator inom HR på 50%, för ett spännande uppdrag med start i maj, och löpande cirka 8 månader framåt.

Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter innefattar bland annat:

• Planering/bokning/anmälan av möten
• Behjälplig vid interna events och konferenser
• Assistera kollega med uppgifter vid behov
• Arbetsuppgifter inom HR-administration
• Instruera kollegorna i användning av bilpoolsbilar.

Vem är du?

Personen vi söker till detta uppdrag har:

• Relevant eftergymnasial utbildning.
• Minst tre års arbetslivserfarenhet med motsvarande arbetsuppgifter
• Lätt att uttrycka sig i tal och skrift (svenska och engelska)
• Goda kunskaper i Office-paketet och Teams
• Körkort för bil

Som person tar du initiativ och ansvar, samtidigt som du är drivande och självgående i de olika uppdragen som ligger i befattningen. Du kommer ofta med idéer och nya metoder. Har ett öga för detaljer och ser helheten i känslan på kontoret. Du har lätt för att prioritera om, hålla många bollar i luften samtidigt, och justera efter andras behov och hur dagen blir.

Mer om uppdraget

Detta är ett konsultuppdrag med en omfattning på 50% via Jurek Recruitment & Consulting, med start senast den 15 maj 2024 och fram till 31 januari 2025.

Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Merima Kastrat på email [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan!