Kundservice - Energibolag - Lund

Hem/Kundtjänstmedarbetare/Kundservice - Energibolag - Lund
heltid
Publicerad: 1 februari
Sista ansökan: 20 juli

Arbetsbeskrivning

Uppdraget är att svara i telefon, mail och chatt. Även kunna hantera lättare administrationsuppgifter såsom listor som ska registreras. Kundservicemedarbetare ska kunna manövrera en god service till våra kunder i telefoni, chatt och mail, hålla sig uppdaterade kring vårt utbud (produkter och tjänster), god systemkunskap (lätt för att se hur system ska användas), kunna formulera sig i skrift och hög grad av samarbetsförmåga. Stresståliga och förändringsbenägna personer krävs inom en kundservice i energibranschen. Våra värdeord är mod, ansvar och engagemang och dessa är vägledande i vårt arbete. Viktigt i uppdraget är också att bidra till att utveckla vår kundservicefunktion. Branschen är i förändring och vi är ett kul gäng.

Kravspecifikation:

Skallkrav:

- trevlig attityd,

- ansvarstagande,

- lösningsorienterade,

- serviceinriktade,

- samarbetsförmåga,

- tidigare erfarenhet av kundservice eller någon form av kundbemötande till konsument.

Börkrav:

- tidigare erfarenhet av energibranschen eller annan teknisk supporterfarenhet som krävt komplexa samtal.

- Kunna hantera komplicerade kundsamtal såsom kunder som har svårt att betala eller liknande oro.