Kundtjänstmedarbetare

Sök bland 993 lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Sommarjobb som kundsupport till DNB Bank/Autolease

För dig som är student och som trivs med att arbeta med kundsupport, har ett affärsmässigt sinne och en positiv energi finns nu chansen att söka sommarjobbet som kundsupport hos Autolease. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag - urval sker löpande! OM TJÄNSTEN Autolease är ett av fyra affärsområden inom DNB Finans, som är ett av Nordens ledande finansbolag. Autolease är en av de främsta aktörerna inom operationell billeasing och med fokus på det hållbara och gröna leasingalternativet. De finns representerade i Sverige, Norge och Danmark och hanterar och finansierar drygt 50 000 fordon. Nu söker Autolease förstärkning i Stockholm i form av en kundsupport på deltid under våren och sedan heltid under sommaren som kommer ge stöd till teamet som arbetar med support gentemot framförallt företagskunder. Du kommer tillhöra ett kompetent team präglat av positivitet, högt i tak och hängivenhet till arbetet. Här är skratt en naturlig del av vardagen och att man har roligt på jobbet ses som en självklarhet! Detta är ett konsultuppdrag där du kommer bli anställd av oss på Academic Work och arbeta på uppdrag hos Autolease. Vi söker dig som kan börja arbeta deltid cirka 2 gånger i veckan omgående och som sedan har möjlighet att arbeta heltid fram till sista augusti. Kontoret ligger beläget på Regeringsgatan i centrala Stockholm där arbetet sker på plats på kontoret. Du erbjuds - Ett meriterande sommarjobb på ett av Nordens ledande finansbolag - Ett positivt team med en engagerad teamlead - En konsultchef från Academic Work som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta utveckling VI SÖKER DIG SOM - Studerar ekonomi på högskola eller universitet - Har tidigare erfarenhet av administration - Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift - Färdigheter: Det är meriterande om du har - Erfarenhet av B2B - Har viss kunskap/intresse om bilbranschen Vi söker dig som är positiv, serviceinriktad och ansvarsfull och som har förmågan att skapa förtroende, arbeta affärsmässigt samt leverera förstklassig kundservice. Du trivs i ett högt tempo och är en lagspelare inriktad på det gemensamma resultatet. Du är bra på att kommunicera både i tal och skrift samt är strukturerad. Slutligen ser vi gärna att du är prestigelös och har en genuin vilja och nyfikenhet för att lära dig nya saker. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Vill du veta mer om Autolease? Klicka här!

24 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Customer Support till Husqvarna Construction!

Vill du vara en del av ett dynamiskt team som strävar efter att leverera exceptionell kundservice till företagets kunder? Husqvarna Construction söker en engagerad och kundfokuserad Customer Support för att förstärka sitt team i Jönköping. Om du brinner för att lösa problem, har en passion för att hjälpa andra och trivs i en snabbrörlig miljö, kan detta vara din nästa karriärutmaning! OM TJÄNSTEN Vi på Academic Work söker nu för kunds räkning en Customer Support som kommer att vara ansiktet utåt för Husqvarna Construction genom att tillhandahålla förstklassig service till deras kunder. I denna roll kommer du att vara ansvarig för att svara på telefonsamtal och e-post, lägga order i säljverktyget samt upprätthålla nära samarbete både med kunder och internt inom den svenska säljorganisationen. Vi letar efter en person som brinner för att ge förstklassig service och som inte tvekar att ta kontakt med kunder för att lösa deras problem och behov. Du erbjuds - En stimulerande och utmanande arbetsmiljö där du får möjlighet att växa och utvecklas. - Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Upprätthålla nära samarbete med den svenska säljorganisationen för att säkerställa en smidig kommunikation och flöde av information * Svara på telefonsamtal och e-post från kunder * Hantera orderprocesser i säljverktyget VI SÖKER DIG SOM - Har tidigare erfarenhet av kundsupport eller liknande roll - Har goda kunskaper i MS Office 365 - Har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet med kollegor, kunder och leverantörer Det är meriterande om du har - Tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystem För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Serviceinriktad - Problemlösande - Kommunikativ Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Husqvarna Group har över 330 år av innovation i bagaget och identifierar sig själva som världens äldsta start up. Ett stort och världsledande företag sett till omsättning men ett litet och familjärt bolag i väggarna. Allas idéer välkomnas och uppskattas. Det är nära mellan avdelningarna och utvecklingsambitioner flödar i koncernen. Vad gör Husqvarna då i det dagliga arbetet? Jo de levererar skogs-, park- och trädgårdsprodukter för professionella användare. De för samman hög prestanda, användarvänlighet och säkerhet och erbjuder ett brett och växande sortiment med produkter och tillbehör, där allt från motorsågar och kapmaskiner till robotgräsklippare ingår.

24 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Finsktalande Customer Advisor till Personal Loans på Deltid hos Nordax!

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om rollen Personal Loans, en viktig del av Customer Operations på Nordax, arbetar dedikerat för att förbättra kundernas privatekonomi och skapa positiva upplevelser. Det finska teamet på Personal Loans är nära sammanlänkat och strävar gemensamma mål, både som team och individuellt. Vi söker nu Customer Advisors för olika områden inom Personal Loans. Som Customer Advisor kommer du alltid att arbeta med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg, hantera både inkommande och utgående samtal med Nordax befintliga och potentiella kunder. Du kommer att stödja kunder med en mängd olika ärenden, inklusive fakturainformation, låneansökningar, tilläggslån, försäkringshantering och mer. Även om en del administrativa uppgifter och chattkontakt förekommer, är rollen huvudsakligen telefonbaserad. Därför söker vi dig som trivs med att kommunicera med kunder och som ser varje samtal som en möjlighet att hjälpa till!   Introduktion När du påbörjar denna tjänst genomgår du en intensivutbildning på 3-4 veckor på heltid på kontoret. Det är viktigt att delta i utbildningen så mycket som möjligt för att du ska kunna få de bästa förutsättningarna och en effektiv inlärning. Om dig För att passa in i rollen ser vi att du är kommunikativ och kundfokuserad, flexibel och anpassningsbar samt resultat-och lösningsorienterad. Utöver dina personliga egenskaper söker vi dig som: Kan arbeta deltid under minst 1-2 år och har en annan huvudsaklig sysselsättning. Behärskar finska och svenska i både i tal och skrift. Har erfarenhet av service, gärna från roller inom butik, restaurang, resebranschen, telefon eller försäljning. Har ett genuint intresse för att hjälpa kunder och uppnå försäljningsmål.   Välkommen med din ansökan! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta [email protected]

24 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Kundtjänstmedarbetare med servicekänsla till SEM Städ® och Flytt

SEM Städ® ( www.semstad.se ) är ett snabbt växande företag inom städ- och flyttbranschen. Vi finns idag på 52 orter i Sverige och växer allt mer och vi levererar alla tjänster inom Städ- och flytt till både företag och privatpersoner. Var med oss på vår tillväxtresa, där vårt mål är att bli det självklara valet för städ- och flyttjänster i Sverige. Vi är ett familjeföretag som söker efter en driven och självgående person, och att ha daglig administrationsarbete med våra städ- och flytteam. Med oss kommer du att vara med på en spännande tillväxtresa och finns stora möjligheter för den drivna personen. Vi söker dig som vill vara med och utveckla verksamheten, kundrelationer och våra medarbetare. I tjänsten ingår att leda den dagliga driften genom planering och uppföljning av medarbetare och kunduppdrag. Du kommer verka som en av företagets lokala kontaktperson och kundansvarig. Därför bör du ha ett intresse i att utveckla medarbetare, organisationen, arbetsprocesser och kundrelationer. Du kommer själv vid tillfällen behöva överse städuppdrag och leda team i rätt riktning. Som person är du någon som inte tvekar att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs, trots att det ibland innebär att din planering kastas om. En god förmåga att leda sig själv samt ett lösningsorienterat sätt är viktigt för att trivas. Därefter kommer din roll på daglig basis framförallt innebära att leda och inspirera medarbetarna till att hela tiden vara sitt bästa jag. Du kommer alltid finnas tillgänglig, lyssna in och ge snabb återkoppling. Det är viktigt att du är duktig på att motivera medarbetare, samt att delegera och fördela ansvaret. Det kommer krävas att du är duktig på att både utarbeta och utveckla rutiner för att förenkla och effektivisera det dagliga arbetet. Det kommer också krävas att du har kunskap om städning, redskap, arbetssätt samt kemikalier och dess användning för att du effektivt ska kunna utbilda och leda städpersonal, samt säkerställa så att våra tjänster bibehåller hög standard. Vi söker dig med ledaregenskaper som är van med många bollar i luften och en önskan att vara med och utveckla och skapa engagemang. Vidare tror vi att du är serviceinriktad, strukturerad, lyhörd och noggrann. Du får gärna vara intresserad av skapa relationer för att driva affärer och samarbeten på lång sikt. Vi ser gärna att du har körkort och dessutom tillgång till egen bil. I tjänsten ingår dessa arbetsmoment etc: Ansvarig daglig drift Daglig support medarbetare & kunder Planering Relationsskapande Löpande utveckling av verksamheten Kvalitetsuppföljning av leveransen tillsammans med kunden Välkomna och lära upp nya underleverantörer Schemaläggning Följa upp och förbättra rutiner och processer för att säkerställa god kvalitet på de tjänster som utförs Dagligen coacha och utveckla personalen genom uppföljningssamtal. Avstämning efter arbetsdagens slut. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% med möjlighet till 100%. Vår kandidat: Vi söker dig som har erfarenhet av att leda personal. Det är viktigt att du - både för din egen och andras säkerhet - kan göra dig förstådd i kontakt med andra, samt att du kan läsa och förstå skriftliga instruktioner på svenska och engelska. Urval och anställningsintervjuer kommer ske löpande så skicka in din ansökan redan idag till [email protected]! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

24 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Kundservicemedarbetare till Ziklo Bank

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Arbetsbeskrivning Ziklo Bank (tidigare Volvofinans Bank) är ett techbolag med banklicens vars verksamhet präglas av mobilitet och hållbarhet. De har en historia av att hjälpa miljontals svenskar samt företag att uppnå friheten att röra sig. De erbjuder ett brett utbud av finansierings- och betaltjänster tillsammans med sina samarbetspartners. För Ziklos räkning söker vi nu engagerade kundservicemedarbetare med erfarenhet av service samt försäljning som brinner för att uppnå en hög kundnöjdhet. Kanske är du nyexaminerad och söker dig mot bankvärlden, eller har erfarenhet av kundservice och letar efter din nästa utmaning? Du kommer att ingå i ett team av dedikerade och kunniga kollegor som gemensamt strävar mot att uppnå goda resultat. Tjänsten inleds med en introduktion för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig att uppnå framgång inom din roll. Vi söker dig som är ansvarstagande, ödmjuk, och noggrann. Likaså är det viktigt att du är en lagspelare som är engagerad i ditt arbete. Arbetstiderna är förlagda dagtid, vardagar. Tillträde för tjänsten är 10:e juni 2024. Arbetsuppgifter - Vara behjälplig och ge bästa möjliga service i samtal över telefon med företagets kunder, partners och återförsäljare - Administrativa uppgifter gällande kundärenden - Hantera allt från fakturafrågor, bilfinansiering och krediter till vägledning i app och digitala plånböcker - Skapa ett mervärde för kunderna genom att erbjuda tilläggstjänster för att leverera ännu bättre upplevelse och service Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som: - Har en avslutad gymnasial utbildning - Har obehindrade språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift - Har goda kunskaper inom MS Officepaketet - Har tidigare erfarenhet av en serviceinriktad roll Det är meriterande om: - Du har erfarenhet inom försäljning - Du har erfarenheter av att jobba med service kopplat till finansiella produkter och tjänster - Du har en avslutad eftergymnasial utbildning kopplad till ekonomi Om Ziklo Vi är hela Sveriges mobilitetsbank som accelererar omställningen till smartare resor och transporter. Våra innovativa bank- och betaltjänster gör övergången till framtidens mobilitet så snabb och enkel som möjligt. Genom att styra våra erbjudanden i rätt riktning hjälper vi våra kunder att växla över till renare fordon och nya transportsätt. Vår roll är att göra det möjligt för fler att köra eldrivna bilar och lastbilar, men också att erbjuda fler alternativ som bilpooler, kollektivtrafik och mixad mobilitet för kortare resor. För att lyckas är vi experter på flera fordonstyper och transportalternativ. Vi samarbetar med flertalet varumärken som på olika sätt kan bidra till en snabbare omställning. Vi gör det under namnet Ziklo, som symboliserar och förtydligar vårt fokus på hållbara mobilitetslösningar. Men även genom starka varumärken som Volvofinans och CarPay, för att i förlängningen kunna bidra så mycket som vi kan till ett mer hållbart samhälle. Vill du bli en del av vårt dynamiska team? Vi letar ständigt efter passionerade och engagerade individer som är redo att ta nästa steg i sin karriär. Vi bryr oss om våra anställda och därför är en hälsosam och drogfri arbetsplats viktigt för oss. Drogtest kan förekomma vid nyanställning då vi värnar om att alla våra anställda har ett gott och drogfritt arbetsliv. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt I denna rekrytering samarbetar Ziklo Bank med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Recruitment and Business Manager Lina Johansson på [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

24 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Kundservice i Uppsala

Att hjälpa människor är det bästa jobbet man kan ha. Håller du med? Om du gör det, och vill arbeta på en spännande arbetsplats i stor utvecklingsfas, är det dig vi söker. Hos vår kund i Uppsala hittar du ett engagerat, härligt och professionellt team med stora utvecklingsmöjligheter. Vad erbjuder vi? Vi är ständigt på jakt efter nya stjärnor inom Kundservice. Hos vår kund i Uppsala kommer du att hjälpa kunderna genom deras frågor. Du kommer till en arbetsplats med en genomtänkt uppstart för en lång karriär där du får hjälpa verksamheten att ständigt utvecklas samtidigt som de kommer att göra detsamma för dig. Tjänsten är en inledande bemanning över sommaren med goda möjligheter till förlängning och även rekrytering. Du kommer att behöva arbeta stora delar av industrisemestern för att täcka upp för redan planerade semestrar. Vem söker vi? Vi vill komma i kontakt med dig som älskar att hjälpa människor och har funderat på en utpräglad karriär inom service och bemötande. Känslan i ett bra bemötande kommer till största del från dig som person. Tillsammans med uppsatta riktlinjer och verktyg blir detta en oslagbar kombination. Vi vill tala med dig oavsett om du har längre erfarenhet från service eller om du är i starten av din karriär. Vad innebär rollen? Du kommer att arbeta som Kundservicemedarbetare där dina uppgifter består av att ta emot och besvara inkommande samtal och mejl. Du kommer att arbeta i ett härligt team där ni tillsammans erbjuder kunderna den bästa lösningen på deras frågor. Vi söker dig som gillar service, kundkontakt och som trivs i telefon. Du motiveras av att arbeta ihop med ditt team och är som person driven, engagerad och redo för alla utmaningar! Är du intresserad av tjänsten är du mer än välkommen att skicka din ansökan. Har du frågor kan du kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson. 2Complete Varför skall du bli konsult hos oss? Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag. Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

24 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Kundservicemedarbetare till Aspia!

Är du en serviceorienterad person som trivs i en föränderlig miljö? Vill du arbeta på ett företag där laganda och kompetensutveckling främjas? Här är det din och teamets uppgift att leverera och utveckla förstklassig service till kunderna, samtidigt som företaget i sig växer på alla håll och kanter. Låter det spännande? Läs mer nedan! OM FÖRETAGETAspia är Sveriges ledande affärspartner inom redovisning, lön och affärsrelaterad rådgivning med 1 450 medarbetare på drygt 60 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig. Vi tror på framgång och mest på att företagare ska få ägna sig åt det de är bäst på. Så hjälper vi till med resten. Besök vår webbplats på www.aspia.se för mer information om oss. OM TJÄNSTENDu kommer ingå i ett mindre familjärt team där alla jobbar mot samma mål – säkerställa att kunden får rätt hjälp med ett suveränt bemötande. Du möter kunder, både från den interna verksamheten likväl som externa, via mail och telefon. De främsta ärendena handlar om teknisk support, som du behandlar, handlägger och administrerar. Du kommer även vara delaktig i förbättringar och utvecklingsarbeten kring processer och rutiner. VEM ÄR DUDu är öppen för förändringar och gillar utmaningar. Du bör ha ett stort intresse för IT och kundservice – kombinationen av att bemöta människor och få lösa deras unika problem på bästa möjliga sätt. För att lyckas i denna roll ser vi att du är tekniskt lagd och har tidigare erfarenhet av systemsupport. Vidare ser vi att du har ett intresse och en förmåga av att samarbeta med dina kollegor och ser ett värde i att samarbeta och stötta dina kollegor vid behov. VI SÖKER DIG SOM Talar och skriver svenska obehindrat, samt behärskar engelska i tal och skrift Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarade. Tidigare arbetat med IT- eller kundsupportMeriterande om du har En eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller redovisning Tidigare arbetslivserfarenhet av ekonomi, lön och kundreskontra PRAKTISK INFORMATIONStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Enligt kollektivavtal Placering: Torsgatan 21, centrala StockholmArbetstider: Kontorstider, vardagar VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz! ANSÖKANVi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

24 april 2024
Sista ansökan:
11 oktober 2024
Innesäljare till välkänt energibolag

Om företaget Bolaget presenteras vid första intervjutillfället med ansvarig rekryterare. Din roll Vi söker nu dig med hög energi och ett stort driv för att ta sig an kunder med stor servicekänsla. Sominnesäljare kommer du få bearbeta befintliga kunder och sälja in bolagetstilläggstjänster som erbjuds. Både för kunder som precis startat upp, men även de som varit kund underlängre perioder. Du ska ha ett stort självledarskap att nå dina försäljningsmål och du har ett högt driv föratt uppnå dessa mål genom god kvalité för varje säljsamtal med kund.För vår kund är det viktigt att deras säljare får en bra start. Därför får du bland annat en utförlig sälj- ochproduktutbildning i samband med uppstart. Bolaget jobbar ständigt med att bibehålla deras goda teamkänslamed teambuilding, tävlingar och annat roligt!Då det är du som representerar bolaget utåt mot kund så önskar vi att du har nedan kvalitéer Stort intresse för försäljning Goda språkfärdigheter inom svenska såväl som engelska Högt driv för att lyckas, tävlingsinriktad och nyfiken God datorvana, lätt för att ta dig an nya system Hög social kompetens Arbetslivserfarenhet av försäljning ses som mycket meriterande Omfattning: Tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid i 6 månader med chans till förlängningStart: 27/5 - 2024Slut: 29/11 - 2024Arbetstider: 08.30-17.00, måndag-fredagKontor: Centrala Göteborg Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare per mail på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

24 april 2024
Sista ansökan:
11 oktober 2024
Customer support specialist to our customer in Huskvarna

Dina arbetsuppgifter Are you a seasoned professional in customer support looking for a new challenge? Our client, a company in Huskvarna, is seeking a dedicated individual to fill the role of Customer Support Specialist. Key Details: Position: Customer Support Specialist Seniority Level: Senior Location: Huskvarna, SE Remote Work: 0% Assignment Period: May 1, 2024 - January 31, 2025 Application Deadline: April 30, 2024, 23:59 (6 days remaining) Responsibilities: As a Customer Support Specialist, you will play a crucial role in providing exceptional support and care to our Swedish sales organization at our client's company. Key Tasks: Respond to customer inquiries via phone and email promptly. Process orders efficiently using the sales tool. Demonstrate a proactive approach in communicating with customers and internal teams within the Swedish sales organization. Requirements: Proficiency in the Office package. Previous experience with business sales systems is highly advantageous. Assignment Details: Start Date: May 1, 2024 End Date: December 31, 2024 Location: Huskvarna Workload: Full-time (100%) Language: Swedish If you are passionate about delivering excellent customer service and possess the necessary skills to excel in this role, we would love to hear from you. Don't miss this opportunity to join a dynamic team and make a difference in customer support at our client's esteemed company. Apply now and be part of an exciting journey! Om oss Sway Sourcing is a modern company that recruits in several industries on the Swedish labor market. We match candidates’ skills and knowledge with the company’s needs. Sway Sourcing has a company management and staff with extensive experience in the recruitment industry, both as owners and employees. We have a large network within the industries we specialize in and can therefore find the candidates who quickly become an asset for the companies.

24 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Kundsupportspecialist

För vår kund letar vi efter en Kundsupportspecialist. Uppdragsbeskrivning Kundsupport och vård för den svenska försäljningsorganisationen hos kunden. Uppgifter Att erbjuda utmärkt service till kunder genom att svara i telefon och e-post. Placera order i försäljningsverktyget. Var ivrig att erbjuda service och tveka inte att kontakta kunder eller interna inom den svenska försäljningsorganisationen. Erfarenhet/kompetens: God förståelse för Office-paketet. Erfarenhet av ett affärssäljssystem är mycket bra. Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

24 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024