Kundtjänstmedarbetare

Sök bland 1041 lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Uber
Adecco Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Om tjänsten Som Customer Support Representative kommer du att arbeta för Uber Rides teamet med varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta som support mot den svenska och norska marknaden med kontakt mot kunder och partners. Arbetsuppgifterna inkluderar bl.a. ansvar för intern och extern kommunikation och support mot kunder. Du kommer huvudsakligen att arbeta via mail men utgående kontakt via telefon och chattar förekommer. Du kommer inledningsvis att uteslutande arbeta på Ubers kontor i Stockholm/Solna. Efter de inledande tre månaderna har du möjligheten till distansarbete ett par dagar i veckan. I din roll som kundsupport kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Support mot Uber Rides kunder på den svenska och norska marknaden - Intern och extern kommunikation Tjänsten som Customer support representative är ett konsultuppdrag på heltid med omgående och uppdraget är tänkt att löpa på tillsvidare. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17:00 och arbete på helger förekommer. Om dig Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundsupport eller motsvarande. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i norska, engelska och svenska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana. Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät. Viktigt för tjänsten är: - Erfarenhet inom kundtjänst/kundsupport eller likvärdigt - Gymnasieutbildning - Flytande i norska, svenska och engelska  - Systemvana - Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Antonia Tiritidou, [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Sökord Kundsupport, Kundtjänst, Uber, Stockholm, Telefon, Mail, Office-paketet, Svenska, Engelska, Eats, Rides

2 november 2024
Sista ansökan:
2 december 2024
Extrajobb som kundservicemedarbetare till företag i Stockholm!
The Place AB
Kundtjänstpersonal

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare. Vi söker nu flera kundservicemedarbetare till en av våra uppskattade kunder i Stockholm. Vi söker efter dig som vill arbeta extra minst 2 dagar i veckan löpande under terminerna (cirka 12 tim/veckan), både under vardagar och helger. Du kommer att tillhöra ett härligt team och få en gedigen och bra upplärning av stöttande, kunniga och inspirerande kollegor. Kontoret ligger centralt i Stockholm. Detta är ett perfekt uppdrag för dig som studerar och som vill ha ett långsiktigt extra jobb. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående, du blir anställd av oss på The Place men arbetar ute hos kundföretaget. Arbetstiderna varierar måndag – söndag, både under vardagar och helger! Arbetsuppgifter Som kundservicemedarbetare har du bland annat följande arbetsuppgifter: • Besvara inkommande samtal och mejl • Felsökning gällande tekniska problem • Registrera nya kunder • Hantera fakturafrågor • Övrig administration Kvalifikationer För att passa och lyckas i rollen som kundservicemedarbetare tror vi att du har: • Erfarenhet av service • Du motiveras av att arbeta med kundservice • Du har minst 1,5 år kvar av dina studier • Goda kunskaper i svenska och engelska • Goda kunskaper i Officepaketet • Tidigare arbete i en kundtjänst är meriterande Personligt Vi söker dig som har ett genuint intresse för kundservice och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är en självgående, noggrann och en social teamplayer med känsla för professionellt kundbemötande. Låter det intressant och något som skulle passa dig? Skicka in din ansökan redan i dag då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. The Place – Sveriges enda Worklife Partner Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

1 november 2024
Sista ansökan:
1 december 2024
Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare till spännande bolag! Om Tjänsten Företaget verkar inom hela Norden och har en stark mission att förbättra livskvaliteten för sina kunder. Som kundtjänstmedarbetare blir du en viktig del av kundcentret i Kista och kommer att arbeta med att ge förstklassig service och vägledning till både nya och befintliga kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att omfatta: Ge kundsupport via telefon, mejl, chatt och sociala medier. Hantera frågor om leveranser, betalningar och produktnyheter. Hjälpa kunder att hitta rätt produkt och bidra till en bättre kundupplevelse. Som kundtjänstmedarbetare här får du möjlighet att hjälpa människor och göra en positiv skillnad i deras vardag Vi söker dig som: Har en passion för att hjälpa människor och ge bästa möjliga service. Har ett strukturerat arbetssätt och trivs i en samarbetsinriktad miljö. Vill arbeta i en roll där du är företagets ansikte utåt och ger ett professionellt bemötande i alla lägen. För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du: Är duktig på att bygga relationer och skapa förtroende. Är ansvarsfull och strävar efter att göra ett bra jobb. Är flexibel och har en vilja att utvecklas. Har goda kunskaper i både finska och svenska, i tal och skrift. Meriterande Kvalifikationer Erfarenhet av kundkontakt, särskilt i butiksmiljö. Kunskaper i andra nordiska språk. Vi erbjuder dig: En stimulerande arbetsmiljö med engagerade kollegor. Möjlighet till vidareutbildning och kompetensutveckling. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag, pensionsförmåner och rabatter på träningscenter. Exklusiva personalrabatter och förmåner. Arbetstider: Måndag - fredag, 7:50-16:35. Möjlighet att arbeta hybrid två dagar i veckan efter upplärningsperioden. Omfattning: Heltid Plats: Kista, Stockholm Start: Omgående Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

1 november 2024
Sista ansökan:
31 december 2024
Hjältar till vårt kundserviceteam - Högsäsong 2024
Nordic Nest AB
Kundtjänstpersonal

BLI EN DEL AV VÅRT HÖGSÄSONGSTEAM 2024 Vill du vara en del av team Nordic Nest Group och vara med och skapa världens bästa kundupplevelse samtidigt som vi har fantastiskt kul tillsammans? Varje höst erbjuder vi säsongsanställningar till flera nya hjältar som vill bli en del av vårt team under vår mest roliga och intensiva tid på året - vår högsäsong. För att säkerställa att vi kan leverera kundservice i världsklass stärker vi upp med fler hjältar till vårt kundserviceteam! Om rollen:I team Customer Care kommer du tillhöra ett glatt, internationellt gäng med kollegor från flera olika länder med en fantastisk gemenskap och sammanhållning. Vi är engagerade, älskar utmaningar och det bästa vi vet är att jobba tillsammans!Dinahuvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att: Hjälpa och ta hand om våra kunder via telefon, mejl och chatt Leverera förstklassig service med omtanke och lösningsorientering Skapa en kundnöjdhet i världsklass i varje arbetsmoment Arbeta mot uppsatta mål Utöver ovanstående kommer du dessutom ha möjligheten att försöka vinna förstaplatsen i någon av de populära pingis-turneringarna som pågår under rasterna samt att rasta kroppen med ett härligt gympass på vårt egna gym efter jobbet. Om dig:Vi värdesätter personliga egenskaper och söker dig som har en passion för kundservice och förstår att de små detaljerna kan göra den stora skillnaden. Du är lyhörd, kommunikativ och brinner för att hjälpa andra. Det är viktigt att du trivs i en tempostark och energifylld miljö med snabba förändringar. För att lyckas i rollen behöver du vara strukturerad och noggrann i ditt arbete, ha förmåga att ta eget ansvar samtidigt som du älskar du att vara en del av ett sammansvetsat team där vi alla arbetar mot samma mål. Du behärskar engelska samt svenska, norska eller danska i både tal och skrift. Teamkänsla och engagemang är en viktig del av vår kultur. Det är därför viktigt att du trivs med att vara del av ett engagerat team och att bidra till teamkänsla för att vi tillsammans ska kunna nå våra uppsatta mål. Så, är du redo att bli en del av teamet under vår högsäsong? Skicka in din ansökan redan idag!Vi erbjuder en deltidsanställning med möjlighet att arbeta upp till heltid under perioder. Tjänsten är en säsongsanställning som löper under perioden oktober-december. Arbetstiderna är förlagda till vardagar och kontorstider och vi arbetar tillsammans påvårt härliga kontor i Kalmar. Vi jobbar ständigt för att skapa världens bästa kundupplevelse och med det kommer viutöka arbetstiderna till kväll och/eller helg vid behov. Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din prestation än dokumenterad erfarenhet. Därför använder vi personlighetstester i det tidiga skedet av rekryteringsprocessen. För tjänsten genomför vi även arbetsprover i syfte att testa skriftlig kommunikationsförmåga. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Nina Stenholm på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

1 november 2024
Sista ansökan:
20 april 2025
Kundtjänstmedarbetare till ett svenskt miljöteknikföretag!

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Vi på Wrknest söker nu en kundtjänstmedarbetare till ett svenskt miljöteknikföretag i Stockholm. Företaget erbjuder modern avfallshantering för framtidens städer genom att utveckla, leverera och underhålla underjordiska sopsugsanläggningar. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Wrknest, men jobbar på uppdrag ute hos kunden. Uppdraget sträcker sig 6 månader med chans till förlängning/överrekrytering. Dina framtida arbetsuppgifter Hantera inkommande ärenden via telefon och e-post. Registrera ärenden i deras affärssystem. Ge grundläggande support och vidarebefordra ärenden till rätt avdelning. Administrera dokumentation kopplat till serviceärenden och stötta i rapporteringsprocesser till olika aktörer. Vi söker dig som Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Har erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom kundtjänst, dokumenthantering eller annan liknande roll. Har goda kunskaper i Officepaketet, erfarenhet av CRM system är ett plus. Är driven, självgående och har en god kommunikationsförmåga. Är noggrann och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: Omgående. Plats: Stockholm. Omfattning: Heltid, 40h/v. Anställningsform: Konsultuppdrag på 6 månader med chans till förlängning/överrekrytering Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Om företaget Vår kund är ett svenskt företag som leder utvecklingen av framtidens återvinning och resurssmart avfallshantering och har en vision att skapa smartare städer, förbättra livskvalitén och lämna en grönare planet för kommande generationer. Företaget finns i 20 olika länder och i Sverige har de cirka 100 anställda fördelade på fyra orter. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .

1 november 2024
Sista ansökan:
1 december 2024
Kundtjänstmedarbetare till ett svenskt miljöteknikföretag!
Wrknest AB
Kundtjänstpersonal

Om tjänstenVi på Wrknest söker nu en kundtjänstmedarbetare till ett svenskt miljöteknikföretag i Stockholm. Företageterbjuder modern avfallshantering för framtidens städer genom att utveckla, leverera och underhålla underjordiska sopsugsanläggningar. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Wrknest, men jobbar på uppdrag ute hos kunden. Uppdraget sträcker sig 6 månader med chans till förlängning/överrekrytering. Dina framtida arbetsuppgifter Hantera inkommande ärenden via telefon och e-post. Registrera ärenden i deras affärssystem. Ge grundläggande support och vidarebefordra ärenden till rätt avdelning. Administrera dokumentation kopplat till serviceärenden och stötta i rapporteringsprocesser till olika aktörer. Vi söker dig som Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Har erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom kundtjänst, dokumenthantering eller annan liknande roll. Har goda kunskaper i Officepaketet, erfarenhet av CRM system är ett plus. Är driven, självgående och har en god kommunikationsförmåga. Är noggrann och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: Omgående. Plats: Stockholm. Omfattning: Heltid, 40h/v. Anställningsform: Konsultuppdrag på 6 månader med chans till förlängning/överrekrytering Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.Om företagetVår kund är ett svenskt företag som leder utvecklingen av framtidens återvinning och resurssmart avfallshantering och har en vision att skapa smartare städer, förbättra livskvalitén och lämna en grönare planet för kommande generationer. Företaget finns i 20 olika länder och i Sverige har de cirka 100 anställda fördelade på fyra orter. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

1 november 2024
Sista ansökan:
20 april 2025
Kundservicemedarbetare till högsäsong
Senzum AB
Kundtjänstpersonal

Är du på jakt efter en ny utmaning? Vi på Senzum letar alltid efter nya stjärnor, kanske är det just dig vi söker? Just nu söker vi kundtjänstmedarbetare som vill jobba med kundservice på ett spännande uppdrag för en av Sveriges största e-handlare. Vem är du? Du vill arbeta med service och sätter kunden i fokus Du trivs att kommunicera i både tal och skrift på både svenska och engelska Du är flexibel då arbetstiderna är varierande Du har god samarbetsförmåga Är engagerad och ansvarstagande Har god datorvana Har god social förmåga Vad erbjuder vi? Ett omväxlande arbete där stora möjligheter till att utvecklas finns. Kollektivavtal för alla anställda Personalutrymmen med aktiviteter som pingis, tv-spel och foosball. Friskvårdsbidrag Personalaktiviteter som AW, sommar/julfest. Ett härligt gäng som har roligt på jobbet! Om rollen och arbetsuppgifter Som kundservicemedarbetare hos oss arbetar du tillsammans med dina kollegor och hjälper våra kunder. Du motiveras av att kunden ska få en positiv upplevelse av att kommunicera med just dig. Du kommer agera problemlösare åt våra kunder genom att hantera ärenden i mejl och chatt samt inkommande och utgående telefoni. Som kundservicemedarbetare hos oss erbjuds du ett omväxlande och utmanade arbete med möjligheter att påverka den dagliga verksamheten. Arbetstiderna varierar mellan 7.30-19.00 så det är viktigt att du är flexibel. Det finns goda möjligheter att utvecklas inom Senzum. För mer information om oss, följ oss på Tiktok och Linkedin! Senzum skapar framgång! Information: Anställningsform: Behovsanställning (mellan 4-6 timmar per dag) Lön: Fast timlön enligt kollektivavtal Startdatum: snarast, enligt överenskommelse Arbetsplats: Mjärdevi, Linköping Urval kommer att ske löpande så var gärna snabb med dina ansökan!

1 november 2024
Sista ansökan:
1 december 2024
Tysktalande kundservicemedarbetare med tekniskt intresse
Senzum AB
Kundtjänstpersonal

Är du tysktalande och vill arbeta med kundservice? Har du dessutom ett tekniskt intresse och vill jobba i en organisation som älskar att se människor växa? Då ska just du se hit! Vi på Senzum söker tysktalande kundservicemedarbetare till vårt team i Linköping, vi söker dig som: Brinner för service och sätter kunden i fokus Trivs att kommunicera i både tal och skrift på både tyska, svenska och engelska Är flexibel då arbetstiderna är varierande God samarbetsförmåga Engagerad och ansvarstagande God datorvana ett tekniskt intresse God social förmåga För att lyckas i din nya roll kommer anställningen inledas med en betald utbildning, du kommer få lära dig allt om företaget samt få utbildning inom kundhantering. Detta innebär att det inte finns krav på tidigare förkunskaper. Extra meriterande är om du kan något av de andra nordiska språken också (danska, norska eller finska) Om rollen och arbetsuppgifter Som kundservicemedarbetare hos oss arbetar du tillsammans med dina kollegor och hjälper våra kunder. Med hög servicekänsla svarar du på inkommande samtal, mejl, chatt och sociala medier för att lösa kundens ärenden på bästa sätt. Du motiveras av att kunden ska få en positiv upplevelse av att kommunicera med just dig. Som kundservicemedarbetare erbjuds du ett omväxlande och utmanade arbete med möjligheter att påverka den dagliga verksamheten. Det finns goda möjligheter att utvecklas inom Senzum. Vi på Senzum premierar personliga egenskaper som intresse, vilja och rätt attityd. Information: Lön: Fast timlön enligt kollektivavtal Startdatum: Enligt överenskommelse Arbetsplats: Mjärdevi, Linköping Urval kommer att ske löpande så var gärna snabb med dina ansökan!

1 november 2024
Sista ansökan:
1 december 2024
Vi söker leveransplanerare till Lantmännen!

Är du en strukturerad lagspelare som brinner för att ge utmärkt service och söker efter arbete i en koordinerande roll? Har du tidigare arbetat med kundbemötande, ärendehantering eller leveransplanering? Då har vi den perfekta tjänsten för dig! Som leveransplanerare på Lantmännen kommer du tillsammans med engagerade kollegor att ansvara för planering och koordinering av leveranser, problemhantering samt övriga allmänna frågor kring de svenska lantbrukarnas spannmålsleveranser, avtal och order. Du kommer att ta emot och hanterar ärenden via telefon och mail och det är av stor vikt att du är lösningsorienterad. Rollen innebär även ett nära samarbete med interna avdelningar såsom planering, inköp, försäljning och produktion. Du kommer således att agera som intern support samt support gentemot kunderna som består av lantbrukare, åkerier och säljare. Du kommer i rollen vara spindeln i nätet för de kontaktytor som teamet innehar genom att hantera inkommande telefonsamtal och mail. Support och problemlösning i leveranskedjan kommer bli en del av det dagliga arbetet du kommer arbeta mycket i ärendehanterings- och affärssystem. Denna tjänst är förlagd på heltid under kontorstider och du kommer vara anställd av StudentConsulting men arbeta på plats från Lantmännens kontor som är beläget i centrala Malmö. Behovet är från och med början av januari 2025 till och med slutet av september, men det finns chans till förlängning. DETTA SÖKER VI • Du som har erfarenhet av servicerelaterade roller • Du som har god dator- och systemvana samt är van vid att använda telefon som arbetsverktyg • Flytande i svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska Vi söker dig som brinner för att ge god service till såväl kunder som kollegor. För att lyckas i rollen ser vi att du är prestigelös, ansvarstagande och kommunikativ. För dig är det naturligt att vara en lagspelare samtidigt som du är duktigt på att arbeta självständigt och ta initiativ till nya arbetsuppgifter. Vi ser även att du är lösningsorienterad med ett starkt sinne för kvalité och den totala kundupplevelsen. Meriterande erfarenheter för rollen är: • Erfarenhet av ERP-system, specifikt Movex/Infor M3 • Erfarenhet av kundtjänst, leveransplanering eller andra koordinerande roller • Erfarenhet inom logistik, orderhantering eller likannde • Utbildning inom relevant område Vill du hitta din framtida arbetsplats och tycker att beskrivningen ovan stämmer in på dig? Skicka in din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

1 november 2024
Sista ansökan:
14 november 2024
Kundsupport med orderhantering till Atlas Copco!
Poolia Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta med kundservice i en fartfylld och teamfokuserad miljö? Har du en stark systemvana, erfarenhet av kundsupport och dessutom även jobbat med orderhantering? Då kan den här tjänsten vara något för dig! Vi söker nu två konsulter inom kundsupport till Atlas Copco för ett konsultuppdrag på heltid med önskat tillträde snarast och sträcker sig i 6 månader med chans till förlängning. Tjänsten är med placering på företagets kontor i Sickla och möjlighet till distansarbete finns. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag kl 7.00-16.00 eller kl 7.30-16.30. Dina arbetsuppgifter i huvudsak • Ha övergripande ansvar för servicearbete via mail och telefon /orderhantering och planering i första hand för sin region. • Hantera inkommande samtal och email, sätta dig in i varje kunds situation eller problem • Ställa rätt frågor för att koordinera åtgärder och/eller resurser • Hålla hög servicenivå på telefoni för sin region och vara back-up på övriga regioner • Registrera och ändra serviceorder akuta som planerade • Beställa reservdelar och annat material samt säkerställa leverans mot servicebesöken • Skapa serviceorder från Notifikationer • Planlägga serviceorder enligt avtal ut mot servicetekniker • Koordinera servicejobb med servicetekniker för att maximera beläggning • Samarbeta med olika kontaktytor, agera som länk mellan Tekniker, Servicechefer, Säljare och andra funktioner. • Kundkontakter, förse kunden med nödvändig information ang pågående servicearbete och/eller kommande servicearbeten hos kunden. • Följa upp WIP och Backlogg att order blir stängda • Följa upp CNF listan, att utförda order blir fakturerade och har korrekt märke/POnr/ref • Reklamationer, Returer, Bestridna fakturor • Försenade/bristande reservdelar som påverkar service jobb hos kund • Kunna hantera viss masterdata (Fact user) • Arbeta med ständiga förbättringar av rutiner och processer inom sin region likväl som för hela planeringsgruppens utveckling inkl Projektarbete. • Delta/Medverka i Regions och Teammöten för sin region Vem är du? För att passa för rollen ser vi gärna att du har: • Minst 3 års erfarenhet av en administrativ koordinerande serviceroll • Gärna att du har jobbat med orderhantering • Goda kunskaper i både svenska och engelska i såväl tal som skrift • God systemvana med fördel färdigheter i SAP eller motsvarande affärssystem • Goda kunskaper i Officepaketet • Lägst gymnasienivå Vi söker efter dig som är: • Lösningsorienterad med positiv inställning • Serviceinriktad med fokus på en hög kundnöjdhet • God förmåga att omsätta kundinformation till affärsmöjligheter • Mycket god förmåga att prioritera och arbeta strukturerat • Flexibel, stresstålig och noggrann, hantera många parallella frågor samtidigt • Du tycker om att jobba i grupp, men är samtidigt självständig och kan ta egna initiativ • Mycket god förmåga att och en vilja att ständigt förbättra och utveckla • Lyhörd och kommunikativ, god samarbetsförmåga • Teknik/It intresse Om verksamheten Atlas Copco Compressor Technique Service (CTS) erbjuder service av stationära kompressorer och tryckluftslösningar med kunder inom industrin, sjukvård och livsmedelstillverkning. Servicekoordinator planerar serviceuppdrag till hög kundnöjdhet och ett högt kapacitetsutnyttjande av våra tekniker, tar emot kundsamtal och lägger order, samt samarbetar över olika kontaktytor internt och externt. Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

1 november 2024
Sista ansökan:
15 november 2024