Kundtjänstmedarbetare
Sök bland 1181 lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare och börja ditt nya yrkesliv idag!
TYSKTALANDE KUNDTJÄNSTMEDARBETARE TILL ELFA I MALMÖ Vill du vara en del av ett engagerat kundtjänstteam och brinner för hög service, stort kundfokus och har ett intresse för förvaringslösningar? Då kanske vi har din nästa utmaning! ARBETSUPPGIFTER Som Kundtjänstmedarbetare hos Elfa intar du en central roll i vår internationella kundtjänst. Du kommer att hantera försäljning och orderregistrering, främst mot våra exportkunder, men även mot svenska kunder. Du ansvarar för att besvara inkommande frågor från Elfas kunder via mejl och telefon. I din roll är du en viktig del av vårt långsiktiga utvecklingsarbete, där du bidrar till att förbättra processer, rutiner och verktyg för att stärka vårt team och nå våra gemensamma försäljningsmål. Därutöver administrerar du i olika affärssystem samt Excel. Dina arbetsuppgifter kommer att variera, men de huvudsakliga ansvarsområdena inkluderar att: · Registrera och administrera beställningar från kunder. · Säkerställa att leveranser sker i tid och att kunderna får den information de behöver. · Bereda offerter för kunder, både internationellt och lokalt. · Besvara inkommande frågor via telefon och e-post, med fokus på att ge snabb och professionell service. · Aktivt delta i utvecklingsarbetet och arbeta mot uppsatta försäljningsmål. · Arbeta med kunduppföljning och aktivt söka nya affärsmöjligheter. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER För att trivas i rollen som Kundtjänstmedarbetare är du en lagspelare som klarar av att jobba självständigt och värdesätter hög service. Du gillar problemlösning och är en kommunikativ person som kan anpassa dig efter olika situationer och människor. Viktiga kvalifikationer för tjänsten: · Erfarenhet av servicearbete, gärna inom detaljhandeln eller byggbranschen. · Vana av att arbeta i affärssystem och Excel. · Flytande i både tyska och engelska, både muntligt och skriftligt. · Franska i tal och skrift är meriterande. · Kunskaper i danska är ett plus. · God laganda och förmågan att kommunicera effektivt och tydligt med både kunder och kollegor. OM TJÄNSTEN Tjänsten är en tillsvidareanställning. Arbetstiderna är dagtid, måndag till fredag, och du arbetar i ett härligt team på Elfas huvudkontor i Malmö. ÖVRIGT Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som är student och har erfarenhet av kundservice. Vi ser även att du är stresstålig, strukturerad och trivs med att hantera flera uppgifter samtidigt! Ragn-Sells, ett av Sveriges ledande företag inom återvinning och miljö, söker nu en kundservicemedarbetare för att stärka deras team under sommaren. Här får du en chans att arbeta för ett innovativt företag som gör skillnad för miljön och samtidigt utveckla dina egna färdigheter inom kundservice. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: • Ta emot och registrera kundbeställningar. • Hantera och koordinera kundärenden via telefon och mail. • Vara behjälplig och svara på frågor om företagets tjänster. • Administrera och prissätta beställningar, samt hantera reklamationer. • Arbeta med både icke farligt och farligt avfall samt vatten och avlopp. Tjänsten innebär att du kommer bli anställd av oss på StudentConsulting men arbeta hos Ragn-Sells på deras kontor i Kallhäll. Tjänsten är på deltid under terminstid, där du arbetar 2–3 dagar i veckan, för att under sommaren arbeta heltid (från början av juni till sista augusti). Notera att ledighet inte är möjligt under veckorna 26–30. Tjänsten beräknas starta omgående och sträcker sig fram till sista augusti 2025 med viss möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är vardagar (måndag-fredag) och varierar mellan kl 7.00-16.00 och 8.00-17.00. DETTA SÖKER VI • Vi söker dig som studerar en eftergymnasialutbildning på minst 50% och har minst ett år kvar av dina studier. • Vi ser att du har erfarenhet av att arbeta med kundservice eller kundtjänst sedan tidigare. • Du är stresstålig, självständig, strukturerad och serviceinriktad. • Du har god datorvana och trivs att arbeta över telefon och ha flera uppgifter i gång samtidigt. • Rollen kräver att du talar och skriver flytande i svenska samt har goda kunskaper i engelska. Ragn-Sells erbjuder dig möjligheten att vara en del av ett framgångsrikt företag. Du kommer att få arbeta i ett positivt och stöttande arbetsklimat där din utveckling och karriärväg värderas högt. Låter det som en tjänst för dig? Ansök redan idag då intervjuer och urval sker löpande! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Clas Fixare bygger framtidens hantverksbolag! Clas Fixare brinner för att förenkla vardagen i varje hem genom att erbjuda små och stora hantverkstjänster till privat-och företagskunder över Sverige. Vi är ett 100% helägt dotterbolag till Clas Ohlson med en tydlig vision: att skapa ett schysst och modernt hantverksbolag med engagerade kollegor och nöjda kunder. Vill du bli en del av ett härligt team som hjälper människor i deras vardag? Vårt kundserviceteam är kompetent och serviceinriktat; vi har några av branschens nöjdaste kunder! Till Clas Fixare letar vi nu efter en serviceinriktad och proaktiv kundsupportmedarbetare. Vad ska du göra? Du kommer varje dag att ge Clas Fixares kunder och hantverkare förstklassig service vad det gäller bokning av fixartjänster via telefon och mejl. En del av tjänsten handlar om att säkra upp merförsäljning, både i kundbokningssamtal men också med utåtriktade aktiviteter till potentiella kunder. Du spelar även en central som support för Clas Fixares alla avdelningar och säkrar upp den dagliga driften. Vad erbjuder vi dig? Ett roligt och varierande arbete för ett unikt hantverksbolag Schysst arbetsmiljö där du kan vara dig själv och utvecklas i din riktning Platt organisation där medarbetare och kund är i fokus Fartfyllda och professionella kollegor After Work och andra sociala aktiviteter Hygienfaktor (som vi ser det) såsom generöst friskvårdsbidrag, företagshälsovård, kollektivavtal, marknadsmässig lön samt löneutfyllnad vid föräldraledighet. Dessutom har vi personalrabatt på Clas Ohlson med 20% Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid oftast på plats på vårt kontor i centrala Stockholm och/eller i Solna. Tjänsten kan komma att innefatta arbete på helger. Vem är du? Du har ett naturligt inre driv och gillar att sätta upp egna målsättningar för hur mycket du hinner få gjort under en arbetsdag. Du är bra på att ”ta folk” och trivs utmärkt med att hjälpa andra, både kollegor och kunder. Du är lyhörd för kundens behov, vågar fråga kunderna efter ytterligare information när det behövs och förklara vilka förutsättningar som måste finnas för att tjänsten ska kunna genomföras på ett bra sätt. Att ta initiativ är inte främmande för dig och du kommer med förslag på lösningar när det behövs, men har heller inga problem med att följa regler och rutiner. Du känner dig trygg med att ha många bollar i luften och är bra på att hantera en fartfylld vardag. Du vill jobba självständigt och lägger stor vikt vid att uppträda korrekt, vara noggrann och samtidigt ge extra god service. För dig är det också viktigt att komma i tid och vara effektiv och du planerar och strukturerar ditt arbete för att kunna arbeta systematiskt och inte bli distraherad av saker som händer runt omkring. Du är trygg i dig själv och kan sätta gränser när det behövs. Det är viktigt att du känner igen dig i följande: Du har gymnasieutbildning eller motsvarande Du är effektiv och strukturerad som person och får mycket gjort Du har erfarenhet av och trivs med att jobba med försäljning Du har minst tre års kundrelaterad arbetslivserfarenhet med goda vitsord Du trivs i en föränderlig arbetsmiljö där riktlinjer kan ändras snabbt och man måste hantera mycket inkommande information Du har god IT-vana Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande om du har tidigare arbetat med eller kring bygg/snickeri/hantverk Känner du igen dig? Skicka in dig ansökan här nedanför. Vi vill gärna hitta vår nya medarbetare så fort som möjligt så vi intervjuar löpande. Hör mer än gärna av dig om du har frågor till [email protected] Vi tar dock inte emot ansökningar via mail.Tjänsten är en tillsvidareanställning, vi vill gärna hitta våran nya kollega så fort som möjligt och intervjuer sker löpande. På Clas Fixare tillämpar vi alltid en provanställning på sex månader. Genom att ansöka samtycker jag till att Clas Fixare AB får nyttja mina personuppgifter i syfte att genomföra rekryteringsarbetet kopplat till detta rekryteringsärende i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR). Personuppgifter sparas i upp till 24 månader. Med din hjälp kan vi hjälpa folk till en enklare vardag!
Nu söker vi dig som vill arbeta i vårt norska Collections-team och hjälpa kunder att komma på rätt spår igen! Känner du dig osäker på språket? Ingen fara! Om du blir en del av det norska teamet kommer du märka att många kollegor pratar svenska (eller svorska), och det går alldeles utmärkt. Det viktiga är att du känner dig bekväm och villig att lära dig! Om rollen: I rollen som Collections-medarbetare arbetar du med att kontakta kunder som av olika anledningar ligger efter med sina betalningar. Majoriteten av samtalen är utgående, men du kommer även att hantera inkommande samtal från kunder som själva söker kontakt. I vissa fall finns enkla lösningar, medan andra situationer kräver en långsiktig betalningsplan i samarbete med kunden. Utöver samtalen ingår viss administration, men eftersom rollen är telefonbaserad söker vi dig som trivs med att kommunicera och ser varje samtal som en möjlighet att hjälpa! För att lyckas i rollen är det viktigt att du är engagerad och drivande – både i mötet med kunder och i din egen utveckling. Vi värdesätter att du aktivt deltar i teamdiskussioner och möten, även i situationer där du inte har all kunskap från början. Eftersom vi arbetar inom en regelstyrd verksamhet är det avgörande att du har förståelse för det ansvar som följer med att arbeta på bank. Du kommer att hantera regelverk såsom GDPR, banksekretess, AML samt identifieringskontroller, och det är viktigt att du kommunicerar korrekt både muntligt och skriftligt Vi söker dig som: Har minst 5 års arbetslivserfarenhet av heltidsarbete. Har erfarenhet av service och kundkontakt, gärna via telefon. Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Har god förståelse för norska, då du dagligen kommer att prata med norska kunder. Erfarenhet av kundtjänst, bank, inkasso, administrativt arbete eller arbete med människor i utmanande situationer är meriterande. För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du är: Serviceinriktad & kommunikativ – Du lyssnar in kundens behov och kan samtidigt ställa krav när det behövs Resultatorienterad – Du motiveras av att nå mål, exempelvis inom kundnöjdhet och effektivitet Flexibel – Du anpassar dig till olika situationer och är duktig på att prioritera Vi värdesätter att du känner igen dig i våra värderingar: Vi är helhjärtade, vi samarbetar och vi tar ledningen. Sista ansökningsdatum är 6 maj, urval sker löpande. Praktisk information: Start: Slutet av maj eller slutet av augusti Plats: Stockholm, Gävlegatan 22. Anställningsform: Tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Omfattning: Heltid. Arbetstider: 8.30-17. Fast lön Lönen för denna tjänst ligger i spannet 28 000-33 000 per månad och fastställs individuellt utifrån relevant kunskap, erfarenhet och utbildning. Har du hört om NOBAVERSE? I vårt NOBAVERSE värdesätter vi öppenhet, tillit och mångfald. Hos oss får du påverka din utveckling och ha roligt på vägen mot våra mål – allt i en lite extra bubbly miljö! Läs mer om vårt medarbetarlöfte på vår karriärsida. Vad händer när du har skickat in din ansökan? I denna rekryteringsprocess kan du förvänta dig psykometriska tester, telefonintervju samt en fysisk intervju där vi både fokuserar på personliga kompetenser och går igenom ett case som du får förbereda innan intervjun. Efter det tar vi referenser och gör en bakgrundskontroll. Vi försöker alltid att hålla processen så kort och koncis som möjligt, för att värna om din ansökningsupplevelse. Du kan läsa mer om hur vår rekryteringsprocess går till under FAQ. Om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten så kontakta ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot din ansökan! NOBA bank värnar om din integritet och vill, med hänvisning till GDPR, be dig att inte inkludera några känsliga personuppgifter i din ansökan. Exempel på känsliga personuppgifter kan vara information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös övertygelse eller information om din hälsa, till exempel sjukskrivning.
Söker du ett roligt och omväxlande sommarjobb där du får möjligheten att hjälpa människor till en bättre vardag? NutraQ håller till i nya fina lokaler på Innovatum i Trollhättan och är nu i behov av att förstärka deras norska Kundservice-avdelning över sommaren med fler medarbetare som älskar att arbeta med sälj, kundkontakt och kundvård. ARBETSUPPGIFTER I din roll som kundservicemedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära att du hjälper NutraQs kunder som ringer in till kundservice med rådgivning av produkterna samt att fånga upp möjligheter till merförsäljning. En stor del av rollen handlar också om att arbeta proaktivt med kundlojalitet och bevarande av kunder. Det innebär att du hanterar uppsägningar och arbetar aktivt för att behålla kunder genom att lyssna in deras behov, erbjuda skräddarsydda lösningar och skapa mervärde som får dem att stanna kvar hos oss. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara: Besvara inkommande samtal Ringa utgående samtal till befintliga kunder, exempelvis uppföljningssamtal och välkomstsamtal Besvara mail samt sköta övriga administrativa uppgifter PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Vi söker dig som vill bli en del av ett härligt gäng där sammanhållningen är viktig och som trivs med att ha telefonen som främsta arbetsverktyg. Vi ser även gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice, butiksförsäljning eller annat relevant yrke. Som person ser vi gärna att du är en tävlingsmänniska som drivs av att skapa relationer och har förmågan att agera lugnt och kontrollerat även i stressiga situationer. Erfarenhet av sälj Resultatinriktad och får energi av att sätta och nå mål Trivs med att skapa och upprätthålla långsiktiga kundrelationer över telefon Flytande i norska språket Goda kunskaper i engelska, då NutraQ är ett internationellt företag Meriterande, men inget krav, är om du är flerspråkig och kan ytterligare något av antingen de nordiska språken, eller något av följande språk; polska, slovakiska, tjeckiska, franska, italienska eller nederländska. VI ERBJUDER För oss är det självklart att du ska må bra och trivas på jobbet och nedan är exempel på förmåner du får hos NutraQ: 37,5 timmars vecka. Arbetstiderna som gäller är 08.30-16.30 mån-fre En arbetsplats med en fin arbetsmiljö och en ergonomisk arbetsplats med sitt/ståbord, ställbara stolar, balansbrädor m.m Personlig förbrukning av våra produkter Fri tillgång till diverse drycker och snacks Massage på arbetstid Goda förbindelser med kollektivtrafiken OM TJÄNSTEN Tjänsten som norsktalande kundservicemedarbetare är ett konsultuppdrag på heltid 1 maj - 30 september, med möjlighet till förlängning för rätt person. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos NutraQ Sweden. ÖVRIG INFORMATION Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR. Varmt välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Vi söker dig som vill arbeta som kundsupport hos Stena Recycling. Har du erfarenhet av en tidigare roll inom kundsupport, tycker om att arbeta i en föränderlig miljö och har lätt för att sätta dig in i nya system? Vad roligt, då har vi jobbet för dig! Vi söker dig som är lösningsfokuserad, proaktiv och trivs med att arbeta självständigt. Du har en god sifferkänsla och ett engagemang för att förbättra kundupplevelsen. Detta är initialt ett sommaruppdrag som för rätt person har goda möjligheter till förlängning och övergång till anställning hos kund. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter I rollen som kundsupport kommer du att vara en viktig del av teamet som dagligen stöttar och servar våra kunder via telefon och mejl. Tillsammans med dina kollegor hanterar du ett brett spann av ärenden, alltid med fokus på att ge professionell och lösningsorienterad service. Exempel på arbetsuppgifter: • Besvara frågor och ge support kring tjänster, priser och bokningar • Registrera och hantera ärenden i våra system • Föreslå förbättringar i kunders avfallshantering • Hjälpa kunder att komma igång med digitala lösningar och tjänster • Samarbeta med interna funktioner för att säkerställa god kundupplevelse Kvalifikationer Vi söker dig som är strukturerad, lösningsorienterad och har ett intresse för att arbeta i digitala miljöer. Du trivs med att ta ansvar och har en god förmåga att hantera tekniska utmaningar samtidigt som du levererar bra kundservice. Du har ett öga för detaljer, är flexibel och drivs av att hitta effektiva lösningar. Du tycker om att arbeta självständigt men uppskattar också att vara en del av ett team där samarbete och god kommunikation är viktiga. För att lyckas i rollen ser vi att du har: • Minst tre år gymnasieutbildning eller motsvarande • Några års relevant arbetslivserfarenhet • God teknisk systemvana • Goda kunskaper i Officepaketet • Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift Det är meriterande om du har: • Vana att arbeta i digitala miljöer • Erfarenhet av kundnära service • Erfarenhet av ärendehanteringssystem Övrigt Tillträde: enligt överenskommelse Omfattning: heltid Lön: individuell lönesättning Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Vi på Manpower söker just nu en relationsskapande och proaktiv Customer Success Advisor till Telenor i Stockholm. En stor fördel med det här jobbet är att det är kreativt och utmanande och att dagligen möta olika typer av människor. Ta chansen att bli en del av ett välkänt, stort och expansivt företag i en långsiktig roll med många utvecklingsmöjligheter! Det här är ett konsultuppdrag som innebär att du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos Telenor. Tjänsten är på heltid och dina arbetstider kommer att vara kontorstid. Att jobba som Customer Success Advisor I rollen som Customer Success Advisor kommer du att arbeta i ett team som dagligen hjälper Telenors företagskunder över telefon och digitala kanaler. Din roll blir att utveckla starka relationer med Telenors kunder, skapa en hög förståelse för kundens verksamhet och leverera en kundupplevelse i världsklass. En viktig uppgift är att arbeta proaktivt där du identifierar potential och erbjuder tjänster som adderar starkt mervärde för kunden. En nyckel för att lyckas är din förmåga att definiera och hantera kundens problem, där du antingen åtgärdar den direkt eller effektivt adresserar den inom organisationen. Du kommer erbjudas goda utvecklingsmöjligheter, och du förväntas också att aktivt söka information i syfte att utöka ditt kompetensområde och förbättra uppdragets förutsättningar. Vem söker vi? Till rollen som Customer Success Advisor söker vi framför allt dig som är en kommunikativ och resultatinriktad person som drivs av att få ta egna initiativ och att få jobba med människor. För att trivas i rollen behöver du ha ett genuint intresse för service, att utveckla långsiktiga kundrelationer och en förmåga att hantera komplexa situationer i ett högt tempo. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av försäljning och serviceuppdrag inom business to business. Din inställning är att laget går före jaget och att vi är bättre tillsammans. I övrigt söker vi dig som: * Har goda kunskaper i både svenska och engelska * Har en gymnasieexamen * Har haft yrken med mycket kundkontakt Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Sök tjänsten idag! Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl. Vid frågor om tjänsten eller rollen som konsult är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Hanna Luokkamäki via mail [email protected].
Om tjänsten Vi söker dig som vill ha en central och utvecklande roll i vår organisation. Som kundservice- och certifieringsadministratör ansvarar du för att ge service i toppklass till våra kunder inom livsmedels- och gröna näringar. Du är ett viktigt nav i kommunikationen med kunder, interna funktioner och externa intressenter – både nationellt och internationellt. I denna roll hanterar du en kombination av kundkontakter, digital systemadministration och kvalitetsrelaterade uppgifter. Du arbetar självständigt, strukturerat och med hög servicekänsla, alltid med kunden i fokus. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Kalmar och omfattar 100% arbetstid. Tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsuppgifter Ansvara för inkommande kundärenden via telefon, e-post och hemsida, samt post och arkivering Stödja kunder i frågor kring certifieringar, prisuppgifter, ansökningar och processer Uppdatera kundinformation på hemsida så som FAQ och öppettider Årlig kundinformation, kundenkät och prislistor. Administration i kund/revisionssystem inkl. kundregistering Administationsstöd för styrande rutiner enligt ledningens riktlinjer. Övrigt administrativt stöd genom samverkan med affärsstödsfunktioner på kontoret, konferensstöd och samverkan med ledningen. Erfarenheter och kvalifikationer Mycket god administrativ förmåga och ett strukturerat arbetssätt Förmåga att hantera flera parallella uppgifter inom givna tidsramar Erfarenhet av kundservice, eller kvalitetskoordinering / certifieringsarbete med kundkontakt. Vana att arbeta i och administrera i digitala system och gärna intresse för AI-lösningar Förmåga att arbeta självständigt under ansvar, motivation och resultatorientering. Relevant utbildning inom service, administration, livsmedelsområdet eller certifiering/kvalitetsledning. Du har god förmåga att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift, särskilt i kontakt med kunder och vid dokumentation. Då vi har vissa internationella samarbeten är även kunskaper i engelska meriterande. Vi värdesätter tydlig och anpassad kommunikation, oavsett språk. Personliga egenskaper Vi söker dig som är serviceinriktad, positiv och professionell i ditt bemötande. Du har en god social förmåga och trivs i en roll där du får samarbeta samtidigt som du kan ta fullt ansvar för dina uppgifter. Du är nyfiken, noggrann, lösningsorienterad och van vid att strukturera ditt arbete på egen hand. Att bidra till kvalitet och utveckling i livsmedelskedjan är något du brinner för. Rapporteringsstruktur Direktrapportering till VD. Interna kontaktytor, exempel: VD och ledningsgrupp Kvalitetsansvarig Revisionssystemsamordnare Revisorer Affärsstödsfunktioner Anställning och placering Tillsvidareanställning på heltid Inleds med sex månaders provanställning Placering på vårt kontor i Kalmar Sista ansökningsdatum Vi tar emot ansökningar löpande fram till 2025-05-20. Urval kommer att ske löpande under ansökningsperioden så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Kontaktperson Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta: Anna Broekman, VD 076-119 52 03 [email protected] Vi erbjuder På HS Certifiering får du möjlighet att utvecklas, ditt arbete präglas av frihet under ansvar samtidigt som du är med och bidrar till den gröna sektorns utveckling av kvalitet och hållbarhet. Du får möjlighet att arbeta med breda och varierande uppgifter, samtidigt som du får stöd och resurser för att lyckas i din roll. Vi erbjuder också flexibla arbetsmöjligheter, kompetensutveckling och friskvård i form av friskvårdsbidrag och friskvårdstimme. Välkommen med din ansökan! HS Certifiering AB HS Certifiering AB startades 2008 och är ett dotterbolag till Hushållningssällskapet. Vi är ackrediterade enligt ISO17065 och erbjuder certifiering och revision för hela livsmedelskedjan och gröna näringar. Vi utför certifiering för EU-ekologiskt, KRAV, Sigill Kvalitetssystem och Svensk Dagligvaruhandels standard för säker livsmedelshantering i butik samt revisioner, kontroll och leverantörsbedömning på uppdrag av branscher och kunder. Vårt uppdrag är att bidra till stärkt konkurrenskraft och säkerhet inom livsmedelsnäringarna.Vi omsätter 24 MSEK och är ca 20 medarbetare plus affärsstödsfunktioner. Vi är ackrediterade av Swedac och medlem i svensk branschorganisation Swetic. Läs gärna mer om vår verksamhet påHS Certifiering
Ta chansen att utveckla dina servicekunskaper och bredda ditt CV med erfarenhet av kundtjänst på Elgiganten! I rollen som kundtjänstmedarbetare för Elgiganten kommer du exklusivt hantera våra Norsktalande kunder, främst genom inkommande samtal. I takt med att du utvecklas kommer du också hantera frågor via e-post och chatt. För att bemästra rollen kommer du stöttas av dina ledare som har erfarenhet av tjänsten samt ha tillgång till verktyg för att kunna bemöta kunderna på bästa sätt. Ärenden som du kommer hantera består av faktura- leverans- och försäkringsfrågor samt lagersaldo i butik. Nu söker vi nya stjärnor som vill växa inom kundservice hos oss! Vi söker dig som vill arbeta på minst 80%, men med goda möjligheter till 100% (mertidsersättning). Du får även flexibla arbetstider och möjlighet att påverka ditt eget schema. Vi söker dig som: Är serviceinriktad Motiverad till att lära dig nya saker Har godkända betyg i svenska 1/A och engelska 5/A Har god datorvana Kan jobba deltid på 80% från vårt kontor i centrala Göteborg Kan arbeta heltid under utbildningsperioden (ca 15 arbetsdagar) Elgiganten är ett marknadsledande företag inom återförsäljning av hemelektronik i Norden. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du få leverera service i toppklass till deras tusentals kunder! Varför jobba med oss? På Concentrix tror vi starkt på vikten av att skapa en miljö där våra medarbetare trivs och kan lyckas i sina roller. Hos oss blir du en del av ett energifullt team i ett öppet kontorslandskap med nära kontakt till dina kollegor och ledare. Vi kan med stolthet säga att hos oss har du förmånen att ta del av: Start: 12 Maj & 19 Maj - 2025 Tillsvidareanställning på 80%, med 6 månaders provanställning Goda möjligheter till mertidsersättning Team-aktiviteter både på- och utanför arbetet för att göra jobbet roligare Kollektivavtal med Unionen, vilket för oss är en självklarhet så att du kan känna dig trygg i din anställning En bonusmodell baserad på din prestation Friskvårdsbidrag om 3500 kronor per år Kontinuerlig coaching för att stötta dig i din roll Goda karriärsutvecklingsmöjligheter samt möjlighet att ta del av vårt interna karriärsprogram Concentrix University! Ett fräscht och härligt kontor i Göteborg som är lätt att ta sig till. Experience the best version of you! Vi vill höra från dig om detta känns som rätt steg för dig i din karriär. Ansök redan idag och bli en del av oss på Concentrix! Start: 2025.05.12 & 2025.05.19 Anställningsform: Deltid 80% med goda möjligheter till 100%, tillsvidare Arbetstider: Varierande arbetstider under vardagar mellan kl. 08.30-22.00 Concentrix is an equal opportunity employer We're proudly united as one team, one company, globally. We're committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws. Location: SWE Göteborg - Johan Willins Gata 8 Time Type: Part time
Upplev känslan av en game-changing karriär! Letar du efter en ny utmaning? Concentrix är ett globalt företag specialiserade inom teknologi och service som supporterar framtidens varumärken i över 70 länder. Vi arbetar med välkända företag - sådana du använder dig av varje dag - genom att förbättra deras verksamhet med ny, innovativ teknologi och lösningar. Om du vill växa i din yrkesroll och bli inspirerad, så uppmanar vi dig att söka detta jobb som medarbetare på Kundsupporten för Telenor på vårt kontor i Norrköping. Du kommer att vara del av ett community av medarbetare som supporterar välkända varumärken inom bland annat tech, resebranschen, mode och hälsa. Karriär och personlig utveckling Vi kommer att se till att du får rätt utbildning, modern utrustning samt kontinuerlig support i syfte att du ska lyckas i din nya roll. På Concentrix finns det också möjligheter att göra karriär - ungefär 80% av våra ledare och chefer har blivit befordrade internt! Därtill erbjuder vi tillgång till karriärsutvecklingsprogram helt kostnadsfritt för att hjälpa dig att uppnå dina karriärsmål. Detta ingår i tjänsten Som kundservicemedarbetare på Telenor kommer du att: Supportera kunder över telefon inom allmän kundservice samt genomföra enklare felsökningar inom bland annat TV och bredband. Genom välgrundad behovsanalys jobba med merförsäljning i varje samtal utefter den individuella kundens behov och intressen. Betald utbildning för att du ska få rätt förutsättningar för tjänsten! Dina kvalifikationer Concentrix och du är en bra match om du: Har godkända betyg i Svenska A/1 and Engelska A/5 Har en god attityd till att lära och utvecklas som person Har en känsla för vad som är god kundservice och en vilja att utöva just sådan Har ett intresse för merförsäljning och att hitta de bästa lösningarna för kunden Vad vi erbjuder dig Vi erbjuder tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning Möjligheten att få erfarenhet och kunskap inom kundtjänst Teamaktiviteter både på- och utanför arbetet för att göra jobbet roligare Vi har kollektivavtal med Unionen, vilket för oss är en självklarhet så att du kan känna dig trygg i din anställning Möjligheten att tjäna obegränsade försäljningsbonusar och även bonus för uppnådd kundnöjdhet Friskvårdsbidrag om 3500 kronor per år Rabatter i närområdet på bland annat gym och restauranger Kontinuerlig coaching för att stötta dig i din roll Goda karriärsutvecklingsmöjligheter samt möjlighet att ta del av vårt interna karriärsprogram Get Ready! Ett fräscht och härligt kontor som är lätt att ta sig till. Ytterligare information Start: 2025.05.19 Anställningsform: 100% tillsvidareasntällning (börjar med 6 månaders provanställning) Arbetstider: Varierande under öppettiderna, måndag - fredag 08:00-18:00. Experience the best version of you! Vi vill höra från dig om detta känns som rätt steg för dig i din karriär. Ansök redan idag och bli en del av oss på Concentrix. Concentrix is an equal opportunity employer We're proudly united as one team, one company, globally. We're committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws. Location: SWE Norrköping - Sankt Persgatan 19
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 1181 jobb