Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en man som bor i Gammelgarn/Katthammarsvik. Tjänsten är en timanställning vid behov och ordinarie personals frånvaro. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta att stödja med dagliga rutiner och att följa vår kund i hans vardag. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom vård och omsorg och i synnerhet inom personlig assistans. Du bör också vara snus- och rökfri. Kunden bor i Gammelgarn men arbetar i Visby och har många aktiviteter där, så du behöver även ha B-körkort och tillgång till egen bil. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 09.00-09.00 (dagen efter), mån-sön. Det är ca. 5 timmar väntetid/natt. Om kunden Denna kille har ett stort intresse för historia och gillar att spela TV-spel, resa, vara ute bland folk och att hitta på saker. Vi söker därför dig som är en glad person med mycket humor, som gillar när det händer och bidrar till att det händer mycket om dagarna. Om du och vår kund dessutom delar samma intressen är det väldigt positivt. Om dig Vi söker dig som är glad, positiv och påhittig. Du bör också vara en motiverande och inkännande person. Du behöver ha förståelse för vårdarbetet och kunna ta eget ansvar i jobbet. Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Innehar B-körkort, Har tillgång till egen bil, Är rök- och snusfri, Är pälsdjursfri. Omfattning: Extra/vid behov. Antal tjänster: 1. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vi söker personer som vill arbeta som personliga assistenter på Gotland i sommar! Nordström assistans söker personliga assistenter som kan arbeta under sommarmånaderna juni, juli och augusti på Gotland. Vi kan erbjuda allt från extra/vid behov, deltid och heltid. Arbetstiderna är varierande beroende på tjänst och hos vem du arbetar, men det är önskvärt att du kan arbeta dag- och kvällstider, och/eller nätter samt under helger. Att arbeta som personlig assistent innebär att vara en annan persons armar och ben. Du kommer utföra sådant som personen inte kan göra själv i sin vardag. Arbetet innebär att man arbetar i kundens hem och arbetsuppgifterna kan exempelvis innefatta att man är behjälplig med personlig omvårdnad, medicinhantering, vardagssysslor, hushållssysslor, inköp, matlagning och aktiviteter. Arbetet som personlig assistent är i regel ett ensamarbete även om dubbelbemanning i vissa fall kan förekomma. Du som söker ska vara framåt, flexibel och ha ambitionen att göra det lilla extra för våra kunders vardag. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden, vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en man som bor strax utanför Visby. Tjänsten är en timanställning vid behov och ordinarie personals frånvaro med möjlighet till mer arbete under sommarperioden. Du bör vara bekväm med kroppsarbete då kunden hjälper till med diverse saker på familjens lantbruk och ofta får då assistenten hjälpa till med de sysslor vår kund inte själv klarar av. Dina arbetsuppgifter kan även innefatta att du hjälper vår kund med av- och påklädning, personlig hygien, förflyttningar, hushållssysslor och att du är med på kundens arbetsplats. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Dagtid, under både vardagar och på helger. Om kunden Du får gärna ha ett sportintresse, då vår kund har ett stort intresse för sport och åker runt på olika aktiviteter kopplat till detta. Om dig Som person bör du vara social och drivas av att hjälpa människor och som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Innehar B-körkort och har tillgång till egen bil, Behärskar det svenska språket väl i både tal och skrift. Det är meriterande om du Har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg eller personlig assistans, Delar kundens sportintresse. Omfattning: Extra/vid behov. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Vi söker DIG med känsla och ett öga för detaljer som vill spendera sommaren hos oss. Vi är ett härligt team som inte är rädda för att hugga i och älskar att skratta tillsammans. Det viktigaste för oss är inte att du har mängder med år av erfarenhet, men du ska ha en stark känsla för kvalité och en strävan efter perfektion. Om dig Vi ser ett högt värde i dig som kan leverera en ren och organiserad miljö i våra trähus. Våra städ-insatser och allt underhåll ska sträva efter att vara klanderfritt. Det viktigaste för oss är att våra gäster ska vara nöjda, vi vill sträva efter en harmonisk känsla när gästen kliver in i sitt semesterboende. Du som kan leverera detta är ovärderlig för oss och kommer få många möjligheter att utvecklas på Vidhave. Tillsammans bygger vi en miljö där struktur och ordning värderas högt. Kom och bli en del av vårt team där vi lär tillsammans och vårt starka team är nyckeln till framgång! Goda egenskaper som vi gärna ser att du har: Noggrann med detaljerna Stark arbetsmoral Teamspelare Flexibel Initiativtagande Kreativ Leende på läpparna Gästfrihet. Känner du att några av punkterna ovan stämmer överens med dig? Perfekt! Skicka in en ansökan. Hos oss jobbar du med ett förutsägbart schema. Anställningsform: Säsongsanställning Startdatum: 1/6 med möjlighet att börja redan i april. Slutdatum: 1/9 med möjligheter till extratimmar i vinter. Du ska kunna kommunicera på antingen engelska eller svenska, fördelaktigt om du är flerspråkig. Tveka inte att ringa mig om du har några frågor, funderingar eller bra förslag! Lara, +46 79-348 15 17 Vi tar INTE emot ansökningar via mail eller telefon, klicka istället på länken. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Hellvi förskola och fritids söker nu en legitimerad förskollärare. Gärna med erfarenhet av arbete i fritidsverksamhet, eller med fritidspedagogutbildning. Sysselsättningsgrad 75-100% Vår verksamhet består av en liten förskola med två avdelningar och ett fritidshem där vi tar emot elever efter skolan. En riktig pärla på Gotlands norra landsbygd med familjär känsla och drivs som ett personalkooperativ. Vi söker dig som gärna har tidigare erfarenhet av arbete som förskollärare och de ansvarsuppgifter som ingår i yrket, samt förstår vad det innebär att arbeta i en liten fristående förskola. Hos oss måste man vara beredd på att ta sig an alla uppgifter som ingår i att driva en egen verksamhet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och kompetens. B-körkort och bil är ett krav. Provanställning i 6 månader som övergår i tillsvidareanställning. Vi önskar att du kan börja i augusti-2025 v.33, strax innan terminsstart. På Hellvi förskola och Fritids hemsida, instagram och facebook kan man få en liten inblick i vår verksamhet. Vi undanber oss erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en man som bor strax utanför Visby. Tjänsten är en timanställning vid behov och ordinarie personals frånvaro med möjlighet till mer arbete under sommarperioden. Du bör vara bekväm med kroppsarbete då kunden hjälper till med diverse saker på familjens lantbruk och ofta får då assistenten hjälpa till med de sysslor vår kund inte själv klarar av. Dina arbetsuppgifter kan även innefatta att du hjälper vår kund med av- och påklädning, personlig hygien, förflyttningar, hushållssysslor och att du är med på kundens arbetsplats. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Dagtid, under både vardagar och på helger. Om kunden Du får gärna ha ett sportintresse, då vår kund har ett stort intresse för sport och åker runt på olika aktiviteter kopplat till detta. Om dig Som person bör du vara social och drivas av att hjälpa människor och som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Innehar B-körkort och har tillgång till egen bil, Behärskar det svenska språket väl i både tal och skrift. Det är meriterande om du Har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg eller personlig assistans, Delar kundens sportintresse. Omfattning: Extra/vid behov. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Slashten öppnar upp sommarens hetaste destination på Visbys bästa läge. Vi öppnar nu en pop-up butik i Visby för sjunde året i rad med några av Sveriges starkaste varumärken. Vill du uppleva retail i sin bästa form finns chansen här. Det kommer vara högt tempo, mycket energi, massa folk och mängder med snygga produkter. Slashten kommer under pop-up perioden att driva butiken och för det söker vi stjärnor som har ett driv att vilja göra skillnad och ge en ihågkommen upplevelse till alla besökare. Vem är du? Du har en hög arbetsmoral och gillar när det är mycket att göra. Trots ett högt tempo och många bollar i luften finns ett ordningssinne som gör att du har koll på läget.Som person har du positiv energi, är engagerad och ger alltid det där lilla extra. Du gläds åt och respekterar dina kollegor och kunder. Du är en duktig story-teller och förstår att det är en viktig del i kundmötet! Du har en personlighet som utstrålar glädje, energi och har en passion som smittar av sig. Du älskar att ge service som leder till försäljning och är resultatdriven. Du strävar alltid efter att göra ett mycket starkt positivt intryck på kunderna. Du tycker som vi att kundbemötandet är det viktigaste för att skapa en butik i världsklass! Som stjärna för Slash.ten är du vår främsta ambassadör och ansikte utåt. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att ge butikens besökare en kundupplevelse i världsklass.Att jobba på Slash.ten innebär en fantastisk möjlighet att få jobba i en rolig och lärorik miljö med andra härliga stjärnor. Men framförallt får du möjligheten att jobba med olika världsledande varumärken inom retail. Det är viktigt att ha ett genuint intresse för retail och kundupplevelse samt ha öga för varje liten detalj och söker upp förbättringar själv. Dina arbetsuppgifter: •Skapa fantastiska kundupplevelser genom framförallt ett bra kundbemötande •Öka försäljningen •Nå uppsatta mål •Kassahantering •Bidra med härlig stämning Du skall vara tillgänglig från v. 26-v.32 Intervjuer sker löpande Anställningen startar i början av Juli. För att vara rätt person för Slash.ten är det viktigt att du har en härlig karisma, är prestigelös och en lagspelare som ställer upp och hjälper till i vått och torrt när det krisar. Om du känner dig träffad så vill vi gärna höra från dig och förhoppningsvis träffa dig snart. Slash.ten är en kundupplevelsebyrå med en organisation och ett team som har lång och väldokumenterad erfarenhet inom retail. Vi är individer som byggt gasellföretag, utvecklat varumärken och fått utmärkelser för bästa service 8 år i rad. Vi vill ständigt förbättra och förändra retail genom att arbeta med engagerade och motiverade människor. Därför letar vi just nu stjärnor som vill fortsätta en resa tillsammans med oss där målsättningen är tydlig; vi vill bli bäst och störst inom retail. Vi arbetar redan med några av världens största varumärken. www.slashten.net/
Beskrivning av tjänsten som personlig assistent Vill du ha ett givande uppdrag som personlig assistent, där du har en nyckelroll i att få kunden att känna sig trygg och sedd. Har du intresse för arbetet med människor och vill jobba i en trevlig familj för att ge dem avlastning vid behov i Ljugarn, Gotland? Vi söker nu en eller flera personliga assistenter som vill jobba med vår kund som under sommarhalvåret vistas på Gotland, Ljugarn. Kunden är en kvinna i medelålder med epilepsi och autism. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Arbetat med människor, gärna inom LSS. God kommunikation på svenska. Kan du även finska så är det meriterande. Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Behovsanställd Omfattning: Varierande men någon gång i veckan är önskemålet. Arbetstid: Varierande Dag/Kväll. Tillträde: Så snart som möjligt. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du arbeta tillsammans med svenska myndigheter inom rättskedjan för att bidra till en rättssäker hantering av frihetsberövande personer? Securus är ett bolag som arbetar tillsammans med myndigheter för att hantera bemanningen av arrester och temporära polisiära bevakningar. Om du vill jobba med en meningsfull uppgift som stärker och gör vårt samhälle tryggare kan tjänsten som arrestantvakt vara rätt för dig. Vi söker dig som är utbildad väktare och som vill arbeta som arrestantvakt i Visby. Som förordnad arrestantvakt arbetar du primärt i arresten tillsammans med kollegor och sköter driften av arresten samt utför bevakning och tillsyn av intagna. Securus uppdrag innefattar även att vid behov bevaka temporära objekt som uppkommer vid misstanke om brott samt utför transporter kopplat till verksamheten i arresten. För att du ska få rätt förutsättningar att lyckas i tjänsten arbetar vi tillsammans med aktuell myndighet och ger dig den utbildning och handledning som behövs. Vi söker både dig som vill arbeta utifrån schema, antingen heltid eller deltid, och dig som vill jobba vid behov. Arresten bemannas av Securus personal dygnet runt. Då vi ansvarar för bemanningen av flertalet arrester i Sverige finns möjligheten för dig som vill resa att även arbeta temporärt på andra orter än din primära arbetsort. Kvalifikationer för tjänsten Vi söker dig som vill arbeta som väktare eller arrestantvakt. Eftersom Securus är ett säkerhetsklassat företag som till stor del arbetar mot offentliga myndigheter genomförs en säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen. För tjänsten krävs svenskt medborgarskap och obehindrade kunskaper i svenska i både tal och skrift. Tjänsten innebär emellanåt att ta del av och förmedla nödvändig information vid myndighetens hanterande av frihetsberövade personer. Du behöver även kunna tala och förstå engelska. Det är meriterande om du är utbildad arrestantvakt och har erfarenhet av att ha arbetat i en arrest eller likvärdig verksamhet. Övrig information Arbetsgivare: Securus Säkerhet i Sverige AB Start: Enligt överenskommelse efter godkänd säkerhetsprövning Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning Arbetstidsmått: Enligt överenskommelse; heltid, deltid eller vid behov Lön: Enligt kollektivavtal mellan Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet Om du har frågor är du välkommen att kontakta oss via epost till [email protected]. Urval och intervjuer kommer ske löpande, vi ser fram emot din ansökan! Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail utan endast via annonsen. Klicka på ”ansök här”. Securus har med mer än 20 år i branschen och över 500 medarbetare blivit ett av Sveriges mest spännande säkerhetsbolag. Vi arbetar främst tillsammans med svenska myndigheter inom rättskedjan. På Securus arbetar vi med visionen att bidra till ett tryggare samhällsklimat. De kommande åren planerar vi att utveckla och växa Securus till en av de mest betydande aktörerna inom säkerhet och trygghet. Vill du vara mer än bara ett anställningsnummer? Ansök då redan idag! Vi bygger samarbeten för ett tryggare samhälle.
Om Acceptio Acceptio arbetar med att skapa trygga och stabila miljöer för barn och ungdomar i behov av stöd. Vi samarbetar med familjehem och andra vårdinstanser för att säkerställa att varje barn får den omsorg och vägledning de behöver för att utvecklas och må bra. Om uppdraget Vi söker engagerade kontaktpersoner med erfarenhet av att arbeta med barn och ungdomar med neuropsykiatriska funktionsnedsättningar (NPF), såsom ADHD och autism. Som kontaktperson blir du en viktig del av barnets vardag och stödjer dem i att hantera sociala situationer, skapa struktur och främja självständighet. Arbetsuppgifter Vara en stabil och trygg vuxen i barnets eller ungdomens liv. Stödja barnet i vardagen med struktur, rutiner och social träning. Delta i fritidsaktiviteter och hjälpa barnet att utveckla sina intressen. Ha ett lågaffektivt bemötande och arbeta med anpassade strategier för NPF. Samarbeta med familjehem, skola, socialtjänst och andra aktörer. Vem söker vi? Du har erfarenhet av att arbeta med barn och ungdomar med NPF-diagnoser, särskilt autism och ADHD. Du har kunskap om lågaffektivt bemötande och anpassade pedagogiska metoder. Du är en stabil och trygg vuxen med god förmåga att skapa relationer. Du är tålmodig, flexibel och har en förståelse för individuella behov. B-körkort är meriterande men inget krav. Vi erbjuder: Ett meningsfullt och utvecklande uppdrag där du gör skillnad i barns liv. Stöd och handledning från våra erfarna konsulenter. Ersättning enligt överenskommelse. Ansökan Skicka din ansökan och CV till Mail: [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer