Assistant Manager
Mister York AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Mister York söker en Assistant Managertill Flygstaden Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus.Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Är du den vi söker? Vi söker dig som har erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell ochrestaurangbranschen. Erfarenhet inom fast food är meriterande.Du är en driftig person som trivs med att ha flera bollar i luften och arbetar lösningsfokuserat. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som Assistant Manager på Mister York? Du kommer tillsammans med din General Manager driva restaurangen framåtför att uppnå uppsatta mål, vilket inkluderar ekonomi, medarbetarutveckling, renlighet, kvalitet och service. En Assistant Manager beskrivs generellt som General Managers högra hand, där du utvecklar dina egenskaper och skapar förutsättningar till att driva en egen restaurang i framtiden. Du är ansvarig för restaurangens drift när din General Manager inte är närvarande. Tillsammans med General Manager och Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Arbetsuppgifterna innefattar att vara fullt upplärd och assistera inom samtliga följande områden som General Manager bär huvudansvar för: Optimering av restaurangens drift. Utbildning. Miljö, renlighet och hälsa. Försäljningsprognoser. Inventering av varulager och inköp av varor. Schemaläggning Behovsanalys och rekrytering Att restaurangens produkt och bemötande håller Mister Yorks standard. Coachning av medarbetare. Ekonomiskt ansvar - resultat och budgetefterlevnad. Säkerställning av att restaurangen levererar på uppsatta mål i styrkort. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som ledare är det viktigt att du bidrar med positiv energi på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 70-100% Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetstider: Varierande (dag, kväll, helg) Mister York är anslutna till kollektivavtal.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Kommunikatör och IT-koordinator
Jobandtalent Sweden AB
Informatörer, kommunikatörer och PR-specialister

OM TJÄNSTEN Till vår kund i utkanten av Halmstad söker vi nu dig som vill ha en varierande och spännande roll som Kommunikatör och IT-koordinator.Du kommer att arbeta i fina, ljusalokaler med trevliga kollegor både på plats och på distans. Arbetsuppgifter: Stödja IT-organisationen genom att kommunicera nyheter, uppdateringar och förändringar som rör IT på företagets informationskanaler. Planera och genomföra egna kommunikativa insatser där det finns behov. Arbeta självständigt med att identifiera kommunikationsbehov och komma med proaktiva idéer för förbättrad internkommunikation kring IT. Bygga och bibehålla goda relationer med andra funktioner inom organisationen för att säkerställa en samordnad kommunikation Registrera, förbereda och sammanställa uppdateringar gällandeIT-projekt från olika delar av organisationen. OM DIG Vi tror att du har lätt för att strukturera upp dina arbetsuppgifter, och har tidigare erfarenhet av arbete inom kommunikation och marknad.Du har mycket goda kunskaper eller ett stort intresse inom IT.Du är prestigelös i ditt sätt att arbeta, är noggrann och trivs med ordning & reda runt dig. Rollen är två-delad och är en stödjande funktion till organisationen. Du ska trivas i att arbeta med service och ha ett varierande arbete medolika arbetsuppgifter inom kommunikation, marknadsföring och IT. Goda kunskaper i engelska är ett krav då en hel del kommunikation och rapportering sker på engelska. Krav: Kunna arbeta självständigt mot satta deadlines. Tidigare erfarenhet av administrativt arbete gärnai Office-paketet Goda språkkunskaper i Svenska och Engelska, i tal såväl som skrift. Meriterande erfarenheter eller kunskaper skrivs med fördel i löpande text efter kraven. ATT JOBBA PÅ JOB&TALENT På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV, gärna på engelska och personligt brev.Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon. Varmt välkommen med din ansökan!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Produktions medarbetare sökes till livsmedels kund i Slöinge (DELTID)
Jovi Konsult AB
Övriga maskinoperatörer, livsmedelsindustri m.m.

Dina arbetsuppgifter: Nu letar vi efter dig som vill arbeta deltid hos vår härliga kund i Slöinge inom produktion. Som produktions medarbetare hos våran kund har du varierande arbetsuppgifter. Vi söker medarbetare till både produktion och till process avdelningen. Beroende på avdelning så är främsta arbetsuppgifterna:- Framtagning av produktmix- Daglig drift av produktionsmaskiner- Omställningar och justeringar av artikelbyten- Påfyllnad av insatsmaterial- Kvalitetskontroller- Rengöring- Följa instruktioner och rutiner Fabriken består idag av två mixanläggningar, ett antal produktionslinjer med tillhörande processutrustning, en afterline med automatisk palletering. Din bakgrund:Som person är du positiv, intresserad och nyfikenochhar ett intresse för teknik/ processer och lätt för att samarbeta. Du ska kunna arbeta skift.Du har inga problem med att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs och du ser alltid till gruppens och företagets bästa. Erfarenhet och kvalifikationerVi lägger stor vikt på rätt inställning och personlighet.Har du erfarenhet av processindustri och livsmedel så är detta ett plus.-Tekniskt intresse-Ge och ta instruktioner i tal och skrift-Noggrann-Lagspelare-FlexibelAnställningsform / omfattning Tjänsterna är på deltid.Vi lägger stor vikt på personlighet, vi söker dig som är framåt, har rätt inställning, är driven och har en mentalitet med hur viktigt det är att visa framfötter redan från start. Du som söker måste ha någon annan typ av sysselsättning så som studier alternativt annat jobb. Viktigt att vara flexibel och öppensinnad. Placering är i Slöinge och arbetet är förlagt på 2-3 skift må-fr. Urval Vi använder oss av löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan. Skicka därför in din ansökan redan idag!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Personlig skadetekniker till Rejmes Halland // Halmstad
Oddwork Sweden AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Är du en fordon-och teknikintresserad person som kan lyfta både bilar och humör? Vi på Rejmes gör oss redo att växla upp och söker nu inte bara en – utan två skadetekniker till vår moderna, nyrenoverade verkstad i Halmstad. Intresserad? Gasa på och skicka in din ansökan nu med detsamma! Om rollen Vi på Rejmes Halland är inte som alla andra. I vår verkstad får du nämligen själv sätta dig bakom ratten och ta fullt ägandeskap för hela affären och kundresan. Från mottagande, arbetsplanering och reparation till återlämning av bilen. Med moderna och miljömedvetna metoder ser du till att våra kunder slipper stå parkerade och återställer deras skadade bilar till perfekt skick. Vanliga arbetsuppgifter består bland annat av att skadebesikta och reparera alla typer av skador på de bilar som vi representerar – till exempel utföra reparationer på krockskadade personbilar, byte av karossdetaljer, utförande av svets, riktning och limarbeten i plåt, plast och glas. Du jobbar alltid i par med en kollega på en och samma bil. Intresserad av tjänsten men bor långt ifrån Halmstad? Ingen fara! För rätt person står vi för flyttlasset och hjälper dig att hitta en ny lägenhet.Vad söker vi? Till denna roll söker vi en sann lagspelare som har: En utbildning till plåtskadetekniker eller motsvarande kunskaper inom yrket Kunskap och erfarenhet av att arbeta efter reparationsanvisningar Ett stort intresse för vår bransch och en vilja att ständigt utvecklas En serviceinställning och social förmåga som går i 110 En stark initiativförmåga och drivkraft att leverera kvalitet, kundtillfredsställelse och resultat B-körkort Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba i en Volvoverkstad Vad erbjuder vi? Friheten att styra över och planera dina dagar tillsammans med teamet En icke-hierarkisk miljö där vi alla samarbetar Ett modernt och nyrenoverat verkstadsgolv där vi aldrig sladdar med kvalitén Marknadens bästa verktyg och maskiner Möjligheter till kompetensutveckling och att påverka framtiden för vår verkstad Gemensamma aktiviteter, AW:s och årliga jul-och sommarfester Kort om oss: Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. Vill du bli en i teamet? Skicka in din ansökan innan Mariah Carey börja gå på repeat på radion! START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team påApoteket Kungsmässan Kungsbacka. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut påApoteket Kungsmässan Kungsbackakommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Kungsmässan är strategiskt beläget i hjärtat av Kungsmässans köpcentrum i Kungsbacka. Vi är ett engagerat team på 11 medarbetare som tillsammans skapar en varm och välkomnande atmosfär. Tillsammans med vårt systerapotek, Apoteket Åsa i Åsa, bildar vi en dynamisk apoteksgrupp med 15 medarbetaresom alla strävar efter att erbjuda förstklassig service och ett brett sortiment för våra kunders behov. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällandepatientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci ochläkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdateradpå omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 9:00-20:00 och helger 10:00-18:00. Välkommen till Apoteket!

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på Apoteket Åsa. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Åsakommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Åsa är ett vårdcentralsapotek beläget i Åsa, en ort mellan Göteborg och Varberg med goda kommunikationer. Vi är fyra farmaceuter med olika ansvarsområden, vilket gör att vi kan möta våra kunders behov på ett effektivt sätt. Tillsammans med Apoteket Kungsmässan i Kungsbacka utgör vi en apoteksgrupp med totalt 15 medarbetare som samarbetar nära. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällandepatientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci ochläkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdateradpå omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 8:00-17:00. Välkommen till Apoteket!

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Sommarvikarier till hemtjänsten i Kungsbacka
Attendo Sverige AB
Vårdbiträden

Välkommen till en sommar där du gör verklig skillnad! Med årets mörkaste dag bakom oss börjar vi nu med entusiasm planera för sommaren 2025. Attendos hemtjänst i Kungsbacka ser fram emot att välkomna undersköterskor och vårdbiträden till våra fina verksamheter med introduktion under våren och arbete under sommaren under perioden 15 juni - 31 augusti. Välkommen att jobba hos oss sommaren 2025! Attendo Hemtjänst Kungsbacka Attendo hemtjänst i Kungsbacka har erfarna och engagerade medarbetare och tillsammans arbetar vi med att erbjuda våra kunder personlig omsorg och service i sitt hem. Sommarvikarie i Attendo Hemtjänst Välkommen till ett värderingsstyrt, viktigt och roligt arbete med omsorg om människor. Som undersköterska eller vårdbiträde inom hemtjänsten arbetar du nära våra kunder och hjälper dem i deras vardag. Dina huvudsakliga uppgifter består av omvårdnad, stöd med dagliga rutiner, enklare hushållsarbeten, medicinhantering och förflyttningar. Du kommer att möta flera av våra kunder i deras hemmamiljö där de har behov av olika insatser. Vi söker såväl undersköterskor som vårdbiträden. Kvalifikationer God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift B-körkort är ett krav Meriterande Utbildad undersköterska är mycket meriterande Tidigare erfarenhet av äldreomsorg är meriterande och erfarenhet av hemtjänst specifikt är mycket meriterande Vårt arbete utgår alltid från våra kunders behov och bästa och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi söker personal till våra verksamheter. Vad kan vi erbjuda Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller inom bolaget. Därtill erbjuder vi ett meningsfullt arbete med flexibilitet och givande möten med såväl kunder som medarbetare. Om rekryteringsprocessen Du kommer att få besvara ett urval av frågor i samband med din ansökan, utifrån det kan vi matcha din ansökan mot respektive verksamhets specifika behov. Kandidater som matchar verksamhets kravprofil bjuds in till en intervju med verksamhetschef. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Sista ansökningsdag 2025-03-14 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Tillsammans för framtidens omsorg!

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Personlig Bilrådgivare till Rejmes Halland // Laholm
Oddwork Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du skapa långvariga kundrelationer och hjälpa våra kunder med allt som rör deras bilägande? Vi på Rejmes Halland söker dig som vill vara en del av Rejmes Halland Konceptet – Ett hållbart bilägande Om rollen I rollen som Personlig Bilrådgivare ansvarar du för en egen kundstock och guidar våra kunder genom hela resan av bilägandet – från behovsanalys till försäljning och service. Du arbetar proaktivt med att kontakta befintliga och potentiella kunder för att identifiera deras behov och erbjuda rätt lösningar. Med hjälp av Salesforce dokumenterar du arbetet noggrant och skapar en förstklassig kundupplevelse. Genom noggranna behovsanalyser och personliga samtal erbjuder du rådgivning som gör bilägandet både tryggt och enkelt. Oavsett så ser du till att allt flyter på smidigt och att kunden känner sig väl omhändertagen. Vi söker dig med: …ett starkt driv och en positiv inställning. Du är en person som har förmågan att strukturera och prioritera din dag och som trivs med att arbeta både självständigt och i samarbete med andra då laget är lika viktigt som jaget. Med din sociala kompetens och erfarenhet av kundkontakt skapar du förtroende i varje möte. Körkort och datorvana är en förutsättning, liksom ett intresse för att dokumentera arbetet noggrant. Har du dessutom erfarenhet av försäljning eller en liknande roll, ser vi det som en värdefull tillgång. Som en del av vårt team får du en central roll i en engagerad och stöttande arbetsmiljö. Om Rejmes Halland Vi är en auktoriserad Volvoåterförsäljare med rötter från 1949. Vår vision är att göra bilägandet enkelt och hållbart för våra kunder. Med ett starkt fokus på hållbarhet genomsyrar Rejmes Halland Konceptet – Ett hållbart bilägandehela verksamheten. Tillsammans arbetar vi för att ge våra kunder en trygg och smidig upplevelse. Är du vår nästa bilrådgivare? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av ett team som brinner för att skapa nöjda och lojala kunder. START: Enligt överenskommelse PLATS: Laholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Vi söker Butiksmedarbetare till ICA-Butik i Laholm! (med omnejd)
Bemannica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi söker Butiksmedarbetare till ICA-Butik i Laholm!(med omnejd) Nu söker Bemannica dig som vill arbeta som konsult i Nordvästra Skåne: Helsingborg Ängelholm Båstad Laholm Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och bokningsförfrågas sedan via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt och smidigt extra jobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Vi är ett bemanningsföretag som i snart tio år hjälpt ICA-butiker med deras personalbehov. Vi stärker upp i kassan eller bemannar upp på golvet vid sjukdom. Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag och du kommer jobba under samma villkor som en fast butiksanställd, fast med en större flexibilitet! Arbetsuppgifterna utgår från din kompetens. Du blir bara inbokad på de avdelningar eller uppgifter som du har tidigare erfarenhet från. Vidare så kommer du att arbeta på olika ICA-butiker via oss. Vem är då du? Vår erfarenhet säger att de som utför sitt arbete som butikskonsult allra bäst är de som tycker det är kul att arbeta i butik! Mer konkret vill vi att du ska ha varit anställd på livsmedelsbutik tidigare såsom de större kedjorna ICA, Coop, Hemköp, Willys m.fl . Du kommer att arbeta på ICA-butiker i Helsingborg,Ängelholm,Båstad ochLaholmoch behöver bla.kunna ta dig dit på morgonen. Körkort och tillgång till bil är därför en fördel. Du ska ha erfarenhet av: Kassaarbete i dagligvaruhandel Varuplock i dagligvaruhandel Meriterande: Förbutik, Post/Spel/ATG Jour Delikatess, Kallskänk och Kök anses som mycket meriterandeSom person är du morgonpigg, stresstålig, väldigt serviceorienterad och du trivs i den dagliga interaktionen med butikernas kunder. Du arbetar efter mottot att alltid överträffa kundernas förväntningar! Anställningsform: Tidsbegränsad anställning. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med OB-tillägg och 13 % semesterersättning. Arbetstider: Varierande mellan 06-22 vardagar och helg Vi genomför löpande intervjuer och kommer sedan fråga efter referenser. Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

17 januari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Sommarvikarie Distributör-Falkenberg
Västsvensk Tidningsdistribution AB
Reklamutdelare och tidningsdistributörer

Upplev en sommar full av äventyr och meningsfulla möten med VTD!Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial i Falkenberg och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, Paxster (eldriven fyrhjuling) eller el moped. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har B-körkort eller tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. Arbetstid och schema Semesterperioder sträcker sig från 7 juni till 30 augusti, med perioder på 4 eller 5 veckor beroende på tjänst och schema. Du får detaljerad information och möjlighet att välja period i samband med ansökan till tjänsten. Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från Falkenberg.Scheman för dessa tjänster är: Måndag till lördag – arbete 6 dagar i veckan. Alternativt ett rullande schema : 4 dagar arbete, följt av 2 dagars ledighet, därefter 4 dagar arbete och 2 dagars ledighet. Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet.Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 157,17 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca 19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] medier: @vtd.seKarriärsidan: https://jobb.vtd.se/

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025