Bli en del av något nytt – vi bygger ett nytt team inom mötesbokning! Nordiska Kyl & Värmeexperten, med lång erfarenhet inom luft-luftvärmepumpar och energieffektiva lösningar, växer – och nu startar vi upp ett helt nytt team inom mötesbokning! Vill du vara med från början och bidra till att bygga något riktigt bra? Då kan detta vara rätt tjänst för dig. Om rollenSom mötesbokare kommer du att: Kontakta befintliga och nya kunder via telefon och sälja in serviceärenden för våra leverantörers tekniker – främst gällande luft-luftvärmepumpar. Vara första kontakt med kunden och se till att de får en professionell och smidig serviceupplevelse. Arbeta strukturerat med tydliga mål och få löpande stöd från din coach och ditt team. Vi söker dig som: Är kommunikativ, serviceminded och trygg i att prata i telefon. Har ett inre driv och gillar att nå uppsatta mål. Vill utvecklas inom kundservice och mötesbokning. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder: Tre månaders garantilön kombinerat med en attraktiv provisionsmodell – därefter övergår upplägget till enbart provision på förmånliga villkor. Gedigen introduktion, utbildning och kontinuerlig coachning. Ett nytt team där du får vara med från starten och påverka arbetskulturen. Tävlingar, aktiviteter och ett härligt kontor med bra energi. Placering och arbetstider: Du arbetar på plats hos oss i våra ljusa och moderna kontorslokaler i centrala Kungsbacka – nära till både kommunikationer, lunchställen och service. Arbetstiderna är vardagar, måndag till fredag kl. 07:00–16:00. Tjänsten är på heltid och innebär ett socialt, energifyllt kontorsarbete tillsammans med ett team som stöttar och peppar varandra varje dag. Ansökan och kontakt Rekryteringsprocessen genomförs i samarbete med Bee Bemanning AB. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Philip Börjesson, via e-post: [email protected]. Observera att anställningen sker direkt hos Nordiska kyl & värmeexperten. Vi tillämpar en provanställning om 6 månader. Urval och intervjuer sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Arbetsuppgifter Då ett av våra kundföretag behöver utöka sin personalstyrka söker vi nu fler engagerade lagermedarbetare! I rollen som lagermedarbetare kommer dina arbetsuppgifter främst att innebära plock och pack av olika artiklar. I arbetet ingår också vissa administrativa uppgifter som att registrera in-och utleveranser i datasystemet och det är starkt meriterande om du innehar truckkort då det kan förekomma viss truckkörning i tjänsten. Arbetet är förlagd till dagtid, men kan tillfälligt vid arbetstoppar övergå till tvåskift. Bakgrund och personliga egenskaper Om du har arbetat på lager tidigare är det en merit men inte ett krav. Du har goda datakunskaper samt goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift. Truckkort A+B är meriterande, likaså B-körkort. Vi ser att du som söker är en självgående och ambitiös person som är mån om att hålla en hög kvalitet i arbetet. Du trivs med att arbeta självständigt såväl som tillsammans med kollegor och ser det som en självklarhet att hugga i och hjälpa till där det behövs. Vidare har du hög arbetsmoral, är ordningsam och ansvarstagande och bidrar med god stämning till arbetsplatsen. Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet. Vi ser fram emot din ansökan redan idag!
Arbetsuppgifter Till våra kunder i Halmstad söker vi nu maskinoperatörer med bred allmän verkstadskunskap. I din roll som maskinoperatör kommer du att sköta driften av en av kundföretagets större produktionsmaskiner och har därför en viktig roll i produktionsprocessen. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att övervaka och justera maskinen under drift, ställ av maskin, service- och maskinunderhåll samt diverse reparationer. Arbetet är varierande och du får upplärning på plats. Arbetstiden är förlagd till dagtid, alternativt tvåskift. Bakgrund och personliga egenskaper Vi söker dig som är praktiskt lagd och har en god verktygsvana. Du som söker bör ha arbetslivserfarenhet från industrin eller någon form av relevant utbildning. Vi värdesätter kvalitet, noggrannhet och struktur i arbetet och det är viktigt att du kan ta egna initiativ och samarbeta väl i team. Truckkort är meriterande, men inget krav. För denna tjänst krävs det en händig och lösningsfokuserad person som tycker om att skruva med olika maskiner. Du har ett genuint teknikintresse och kanske tycker om att meka i ditt garage på fritiden? Du är noggrann i ditt arbete och tänker alltid på kvalité, vilket gör att du förstår värdet med att leverera en bra slutprodukt till kund. Vidare är du en person med god social kompetens och har en god samarbetsförmåga, du ser laget framför jaget, men trivs också att arbeta självständigt. Din positiva attityd ska bidrar till en trevlig arbetsmiljö. Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet. Vi ser fram emot din ansökan redan idag!
Vill du vara med och forma framtidens kultur- och fritidsliv i Kungsbacka? Vi söker två utvecklare som tillsammans med våra verksamhetschefer och kollegor vill skapa en lärande och datadriven organisation där invånarnas behov står i centrum. Rollen som utvecklare hos oss Vi söker två utvecklare till förvaltningen för Kultur och Fritid som kommer att arbeta som stöd till två av våra verksamhetschefer. Utvecklare 1 stödjer verksamhetschefen med ansvar för mötesplatser för ungdomar och seniorer samt föreningsservice och föreningsdialoger, inklusive stöd till föreningar. Utvecklare 2 stödjer verksamhetschefen med ansvar för allmänkultur, destinationsutveckling, besöksmål, bibliotek och kulturskola. Båda utvecklarna kommer att arbeta som ett team med ett förvaltningsövergripande uppdrag att etablera en datadriven organisation. Detta inkluderar arbete med datadrivna beslut, uppföljning, effekthemtagning och att skapa en lärande organisation. Dina arbetsuppgifter - Driva projekt och uppdrag inom respektive verksamhetsområde. - Bidra till utvecklingen av en datadriven arbetsplatskultur inom förvaltningen och kommunen i stort. - Analysera och följa upp verksamhetsdata för att stödja beslutsfattande. - Skapa hållbara relationer och samarbeta över organisatoriska gränser. - Etablera en leveranskultur som bygger på samarbete och gemensamt ansvar. - Samarbete med övriga förvaltningar inom kommunen då data och analyser till stor del har bäring på många av kommunens verksamheter. Din profil Som person är du en god kommunikatör och har lätt för att kommunicera i både tal och skrift. Du är van att arbete i högt tempo och att leverera resultat. Du kan snabbt gå från ord till handling utan att tappa det övergripande perspektivet. Vi söker dig som är analytisk och har förmågan att se mönster och samband. Du har lätt för att skapa och underhålla relationer samt ser värdet i tvärfunktionella samarbeten. Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi söker dig som: - har minst 3 år arbetslivserfarenhet av en liknande roll Det är meriterande: - med minst 3 år arbetslivserfarenhet av liknande roll inom kultur, fritid och data - med erfarenhet av arbeta i komplexa organisationer och erfarenhet av att röra sig mellan olika organisationsområden Läs gärna mer om oss Förvaltningen för Kultur & Fritid i Kungsbacka kommun arbetar med invånarens och besökarens fria tid. Vi jobbar för en god folkhälsa och erbjuder aktiviteter, evenemang och stöd som bidrar till välmående och förebygger ohälsa. Med hjälp av kultur, idrott och fritidsaktiviteter vill vi skapa det goda livet i Kungsbacka. Vi ansvarar för bibliotek, kulturskola, öppen fritidsverksamhet och mötesplatser för unga och seniorer, stöd till föreningslivet, simhallar och badplatser, fotbollsplaner, motionsspår, utegym och aktivitetsplatser, friluftsliv, Kungsbacka Teater, konsthall, turistinformation, Naturum Fjärås Bräcka och Äskhults by, evenemang, kulturmiljö, brottsförebyggande- och drogförebyggande arbete, föräldraskapsstöd, social inkludering, folkhälsoarbete och lotterier. https://kungsbacka.se/kommun-och-politik/kommunens-organisation/forvaltningar-och-namnder/forvaltningar/forvaltningen-for-kultur--fritid?utm_source=chatgpt.com Vårt erbjudande och övrig information Vi erbjuder tillsvidareanställningar på heltid med tillsättning enligt överenskommelse. Vi erbjuder en möjlighet att vara med och forma framtidens kultur- och fritidsverksamhet i Kungsbacka. Du kommer att arbeta i en organisation som värdesätter mod, ansvar och nytänkande. Vi erbjuder flexibla arbetsformer och goda möjligheter till kompetensutveckling Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss är du välkommen att kontakta oss eller läs mer på vår hemsida här: https://kungsbacka.se/foretagande-och-jobb/jobb/att-jobba-hos-oss Intresserad? Kul! Varmt välkommen med din ansökan senast 17 Augusti. På grund av semestertider är det begränsad möjlighet att komma i kontakta med rekryterande chef och rekryteringspartner. I din ansökan ska du endast bifoga ditt CV och besvara ett antal frågor som ingår i vår urvalsbedömning. För att säkerställa en rättvis och objektiv rekryteringsprocess kommer vi även att använda tester. #LI-KUNGSBACKA Inför rekryteringsarbetet har Kungsbacka kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: ATT JOBBA PÅ JOB&TALENT På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. ARBETSBESKRIVNING Utföra produktionsarbete enligt gällande instruktioner och rutiner. Övervaka maskiner och produktionslinjer. Utföra enklare korrigeringar och felsökningar. Arbete i en industriell arbetsmiljö. Arbete förlagt på skift. DINA KVALIFIKATIONER Erfarenhet av industri eller lagerarbete, och vet att du trivs i denna miljö. Goda kunskaper i svenska, båda i tal och skrift. Flexibilitet och kunna arbete skift. Vi ser gärna att du har körkort samt tillgång till egen bil, då det inte är säkert att det finns kollektivtrafik att tillgå. MERITERANDE Erfarenhet av skiftgång. Erfarenhet som maskinoperatör eller processoperatör. Truckkort A+B. DIN PROFIL För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du: har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Job&Talent. söker ett långsiktigt uppdrag att utvecklas inom. är en god lagspelare med god kommunikationsförmåga. är ansvarsfull har god känsla för detaljer. är strukturerad och noggrann då arbetet innehåller flera, ibland komplicerade, moment. Stor vikt läggs på dina personliga egenskaper. ANSÖKAN Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Job&Talent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen. Jobb från jobbify.se
Produktionsmedarbetare till 24 Hour Meals. Visstidsanställning deltid 58% Vem söker vi? Nu söker vi medarbetare för packning av våra produkter. Som med glädje och positivitet vill arbeta i ett team där serviceanda och lagarbete står i centrum. Om 24 Hour Meals Verksamhet är packning av frystorkade och konserverade produkter. Huvudsakligen som dygnspåsar till Försvarsmakten. Om Compass Group Vi är en del av Compass Group som är en världsledande leverantör inom mat, dryck och supportservice. Över hela världen har vi över 500 000 kollegor. I Sverige har vi cirka 450 verksamheter runt om i landet, vilket gör att det finns fantastiska utvecklingsmöjligheter hos oss. Vi har förmåner genom kollektivavtal som årlig löneökning, försäkringar och tjänstepension. Compass Group i Sverige omsätter cirka 3 miljarder kronor och drivs under varumärken som Food & Co, Marketplace, Medirest, Amica, Chartwells, Levy Restaurants, UNISON, Eurest och fler. Compass Group Sverige är en del i koncernen Compass Group PLC. Koncernens omsättning uppgår globalt till 250 miljarder SEK (2022). Våra kunder är företag, arenor, universitet, skolor, vård och omsorg med flera. Vi tillhandahåller service såsom mat och dryck, konferens, reception, lokalvård, vaktmästeri med mera. Vill du läsa mer om Compass Group, besök gärna vår hemsida. Vem är du? • Du är över 18 år • Du har inga problem med att arbeta självständigt så väl som i grupp • Med din positivitet tar du ansvar för att hålla en hög servicenivå genom hela dagen • Du kan ta egna initiativ och är flexibel i din yrkesroll • Du tycker om att planera och strukturera ditt arbete så att det blir effektivt • Du talar och skriver svenska • Truckkort är meriterande Rekrytering sker löpande så varmt välkommen med din ansökan! Varför ska du välja oss? • Vi rekryterar schysst! Vi tror att mångfald, olika erfarenheter och kompetenser gör den bästa stjärnhimlen • Vi älskar service och vi vill leverera service i världsklass genom att alltid ge det lilla extra • Vi tror på hållbarhet! Både när det gäller vår planet och våra kollegor • Vi levererar kvalitet i allt vi gör! Vi tar enbart emot ansökningar via webben, ansökningar som kommer in på annat sätt behandlas inte.
Gillar du event-miljöer, träffa folk och samtidigt tjäna pengar? Är du duktig på att sälja bra produkter? Då är EVENTSÄLJARE på KILLNOISE det perfekta extrajobbet för dig! Som en del av vårt team jobbar du med försäljning av öronproppar på stora konserter och festivaler! Vi söker dig som är en glad och energisk person! Du har mycket lätt för att ta kontakt med människor, du är inte det minsta blyg inte och du tycker det är kul att sälja! Tidigare erfarenheter inom sälj, sport och lagarbete är mycket meriterande, men inget krav. Din attityd och personlighet är allra viktigast! KILLNOISE är ett svenskt företag som tillverkar funktionella och stilrena öronproppar. Vi jobbar på festivaler, konserter och events. Kolla in oss på www.killnoise.com eller www.facebook.com/killnoise
Nuvia Access AB är ett nystartat systerbolag till Nuvia Nordic AB med fokus på kvalificerade tjänster inom underhåll, drift, avveckling och nybyggnation av kärnkraftsanläggningar. Vi är en del av VINCI-koncernen – en global aktör med ca 280 000 anställda i över 120 länder. Nuvia är en växande aktör på den globala kärnkraftsmarknaden. Vi söker nu erfarna ställningsbyggare som vill vara med och bygga framtidens projekt tillsammans med oss. Du blir en del av ett engagerat team som arbetar med komplexa uppdrag där säkerhet, kvalitet och laganda är avgörande. Arbetsuppgifter Nuvia Access AB söker nu drivna och erfarna ställningsbyggare som vill vara med och bygga framtidens projekt – säkert, effektivt och professionellt. Du kommer att arbeta i ett starkt team med varierande uppdrag inom bygg och industri, där säkerhet och kvalitet alltid står i fokus. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Montering och demontering av byggnadsställningar Planering och lastning av utrustning Kontroll och säkerställande av att ställningar uppfyller alla säkerhetskrav Arbete enligt gällande arbetsmiljöregler och säkerhetsföreskrifter Utbildning och erfarenhet Vi söker dig med flerårig erfarenhet som ställningsbyggare och som innehar yrkesbevis enligt AFS 2013:4. Du bör vara noggrann, ha en positiv attityd, ha ett högt säkerhetstänk och en vilja att arbeta i team. Du bör även ha god fysik, då arbetet är fysiskt krävande. Meriterande med B-körkort och att kunna föra sig på både svenska och engelska i tal och skrift. Tjänsten Placeringsort: Varberg, Norrköping Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningsform: Visstidsanställning men kan även finnas möjlighet till tillsvidareanställning. Eftersom arbetet utförs vid kärntekniska anläggningar klassade som skyddsobjekt kommer säkerhetsintervju, registerkontroll, läkarundersökning samt drogtest att genomföras. Ansökan För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta Tobias Gustavsson, [email protected]. Frågor som rör rekryteringsprocessen hänvisas till rekryterare Emilia Trygg, [email protected]. Inför denna rekrytering har Nuvia tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringsbolag och liknande.
Nuvia Access AB är ett nystartat systerbolag till Nuvia Nordic AB med fokus på kvalificerade tjänster inom underhåll, drift, avveckling och nybyggnation av kärnkraftsanläggningar. Vi är en del av VINCI-koncernen – en global aktör med ca 280 000 anställda i över 120 länder. Nuvia är en växande aktör på den globala kärnkraftsmarknaden. Vi söker erfarna asbestsanerare som vill vara med och bygga upp framtidens kärnkraftsprojekt tillsammans med oss. Du blir en del av ett engagerat team där säkerhet, kvalitet och professionalism är i fokus. Arbetsuppgifter Nuvia Access AB söker nu drivna och erfarna asbestsanerare som vill vara med och etablera framtidens projekt – säkert, effektivt och professionellt. Du kommer att arbeta i ett starkt team med varierande uppdrag inom bygg och industri, där säkerhet och kvalitet alltid står i fokus. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Asbestsanering enligt gällande regelverk Rivningsarbete Hantering och transport av utrustning Säkerställande av att arbetet uppfyller alla säkerhetskrav Arbete enligt arbetsmiljölagstiftning och interna säkerhetsrutiner Utbildning och erfarenhet Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av rivningsarbete och asbestsanering, samt är van att arbeta självständigt och ta eget ansvar. Du har god fysik då arbetet ofta är fysiskt krävande, och du har en hög arbetsmoral, stark motivation och trivs med att arbeta i team. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift, och det är meriterande om du även kan kommunicera på engelska. För rollen krävs att du har genomfört asbestutbildning samt innehar giltigt tjänstbarhetsintyg för arbete med asbest. Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete inom kärnkraft eller tung industri. Vidare ser vi gärna att du har B-körkort samt relevanta certifikat såsom liftkort, utbildning i säkra lyft, fallskyddsutbildning och Heta Arbeten. Erfarenhet av att arbeta med mobil arbetsplattform är också ett plus. Tjänsten Placeringsort: Varberg Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningsform: Visstidsanställning om 6 månader tillämpas inledningsvis, därefter kan anställningen övergå till tillsvidare. Eftersom arbetet utförs vid kärntekniska anläggningar klassade som skyddsobjekt kommer säkerhetsintervju, registerkontroll, läkarundersökning samt drogtest att genomföras. Ansökan För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta Tobias Gustavsson, [email protected]. Frågor som rör rekryteringsprocessen hänvisas till rekryterare Emilia Trygg, [email protected]. Inför denna rekrytering har Nuvia tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringsbolag och liknande.
Vi levererar en så enkel sak som trygghet. Som det största energi- och miljöbolaget i regionen bidrar vi med samtliga delar till ett fungerande och hållbart samhälle. Vi levererar el till din kaffebryggare 24 timmar om dygnet, 365 dagar om året och tar hand om den efter att den bryggt sin sista kopp. Våra anställda är vardagshjältar, är du?Vill du vara med och leda och utveckla en verksamhet som spelar en avgörande roll för både funktion och framtid? Vi söker nu en engagerad och strategisk teamchef fastighet och förråd till HEM. Här får du chansen att arbeta i en bred och operativ ledarroll där du är med och formar effektiva processer, driver förbättringar och säkerställer hållbar drift – både idag och för framtiden. OM ROLLEN Som teamchef för fastighet och förråd har du ett helhetsansvar för daglig drift, långsiktig planering och utveckling av både personal och verksamhet. Du leder ett team med kompetenta medarbetare och säkerställer att verksamheten bedrivs effektivt, säkert och i linje med våra värderingar. Huvudsakliga arbetsuppgifter • Leda och följa upp drift, underhåll och utveckling av fastigheter och förråd • Driva bygg- och renoveringsprojekt samt investeringar inom fastighetsområdet • Ha budget- och personalansvar, inklusive arbetsmiljö och kompetensutveckling • Säkerställa att verksamheten uppfyller gällande lagkrav, interna riktlinjer och miljömål • Utveckla processer, digitala systemstöd och arbeta med uppföljning av nyckeltal DIN PROFIL Vi söker dig som är en trygg och engagerad ledare med en stark vilja att utveckla både människor och verksamhet. Du har god struktur och trivs med att ta ansvar. Din kommunikativa förmåga och ditt strategiska tänk gör att du skapar tydlighet, samsyn och framdrift i organisationen. Du har ett tekniskt intresse, du behöver inte vara expert men är nyfiken och noggrann. Kvalifikationer • Relevant högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom fastighet/fastighetsteknik eller projektledning • Erfarenhet av fastighetsförvaltning, underhållssystem och byggrelaterade projekt • B-körkort Meriterande • Erfarenhet av SCADA/styr- och övervakningssystem • Erfarenhet av Maintmaster eller liknande underhållssystem • Erfarenhet av lagerarbete inom industriell verksamhet • Erfarenhet av att skapa beskrivningar i olika bygg- och driftprojekt Vill du ha ett jobb med variation, stort ansvar och möjlighet att göra verklig skillnad? Då kan detta vara din nästa utmaning! Tillträde sker snarast enligt överenskommelse. ANSÖKAN Varmt välkommen att ansöka om tjänsten! Sista ansökningsdag 2025-07-27. Om du har frågor finns rekryterande chef tillgänglig t o m 24 juni samt fr o m 24 juli. På HEM är medarbetarna verkligen nöjda. I vår senaste medarbetarundersökning undersökte vi bland annat vårt eNPS, alltså Employee Net Promotor Score. eNPS är ett vanligt sätt att mäta företagets medarbetarnöjdhet, hur medarbetarna uppfattar sin arbetsgivare och hur troligt det är att de skulle rekommendera företaget som arbetsplats. HEMs score landade på 23, på en skala där 0 – 20 är bra och 20 – 50 är mycket bra, ett resultat vi är väldigt stolta och glada över. Vi bryr oss om miljö och hållbarhet, och inte minst dig som är anställd hos oss på HEM. Därför erbjuder vi bl.a. förtroendeflextid, föräldrapenningtillägg, friskvårdsbidrag samt 63 timmars arbetstidsförkortning per år. Vi sitter i öppet kontorslandskap i nya, fräscha lokaler på Flygstaden och erbjuder massage och anordnar träningspass på arbetstid. Du har även möjlighet att beställa lunch till arbetsplatsen; allt för att underlätta för dig i arbetsvardagen. Beroende på hur ditt uppdrag ser ut har du som medarbetare på HEM möjlighet att arbeta hemifrån 2-3 dagar i veckan. På HEM har vi dessutom möjlighet att erbjuda mer förmånliga pensionsavtal än många andra arbetsgivare.
Välj ett jobb för att visa detaljer