Erfaren truckförare till Falkenberg
Jovi Konsult AB
Truckförare

Dina arbetsuppgifter Som truckförare hos vår kund hanterar och ansvarar du för att färdiga produkter lagras in i lager samt för lastning och lossning av produkterna på lastbilar och i containers. Tillsammans med dina kollegor i arbetslaget ansvarar du för inleveranser, plockning av order, utlastning av färdigvara samt kundanpassning efter specifika kundönskemål. För att lyckas i tjänsten krävs det att du är bekväm med truckkörning och hanterar trucken på ett säkert sätt. Då du kommer ingå i ett team förutsätter det att du har lätt för att samarbeta med andra, har hjärtat på rätt ställe, är flexibel och nyfiken på att lära dig mer. Start: Omgående Krav för tjänsten Körkort B, Truckkort A + B samt Goda kunskaper i det svenska språket (tal och skrift). Om företaget Denna kund finns i Falkenberg och arbetstiden är förlagd dagtid. För att vara aktuell för denna tjänst ska du kunna uppvisa erfarenheter inom truck körning. Urval Vi använder oss av löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan. Skicka därför in din ansökan redan idag!

13 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
CNC-operatör till kund i Varberg!
NearYou Sverige AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om företaget Företagsinfo lämnas ut längre fram i processen! Tjänstebeskrivning Vi på Nearyou söker nu en erfaren CNC-operatör inom fräs och svarv till vår kund i Varberg. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att kunna köra självständigt en 5-axlig DMG-maskin med Siemens styrning. Man ska även kunna mäta och kontrollera detaljerna man kör. Detta är en heltidstjänst samt förekommer skiftarbete. Dagskift: Mån-Fre, 05:30-14:00, rast 09:30-10:00 Kvällsskift: Mån-Tors, ledig fredagar: 13:45-23:15, rast 18:00-18:30 Kvalifikationer Krav för tjänsten är att man flerårig erfarenhet av att köra 5-axliga fräsar. Egenskaper som är meriterande för tjänsten är att du är uppmärksam, noggrann, tekniskt intresserad samt lyhörd. Viktigt är att du kan samarbeta och är en god lagspelare men även att du är självständig och kan arbeta på egen hand. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Känner du igen dig då är du varmt välkommen att ansöka redan idag! Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se Att arbeta som konsult på NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.

13 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Kassabiträde till ICA-butiker
Bemannica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som hjälper ICA-butiker med deras personalbehov.  Du kommer att jobba på olika ICA-butiker området kring Laholm, Ängelholm och Helsingborg. Arbetsuppgifterna utgår från din kompetens. Du blir bara inbokad på de avdelningar och uppgifter som du har tidigare erfarenhet från.  Vi söker dig som tidigare varit anställd i livsmedelsbutik och som har erfarenhet av kassaarbete. Har du dessutom erfarenhet från arbete med post, spel eller delikatess anses det mycket meriterande. Som person är du väldigt serviceinriktad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Omgående start.  Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se.   Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige.  Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna!  Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

13 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Säljare till vår butik i Varbergs centrum
D&O Retail AB
Butikssäljare, fackhandel

Butikssäljare ca 30 timmar till vår butik i Varberg centrum. Vi säljer kläder från välkända leverantörer som GANT, Ralph Lauren, Replay, Mos Mosh, Selected Femme, Samsö, Morris, Matinique m. fl. Vi söker engagerad, serviceinriktad och självgående säljare till vår butik i Varbergs centrum. Säljartjänsten avser ca 30 timmar per vecka. Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande tjänst sedan tidigare samt ett genuint intresse för mode och konfektion. Vi värdesätter ett förhållningssätt till kunden som bygger på långsiktighet och förtroende. Som butikssäljare på DO Design Only har du ett stort intresse för försäljning, att upprätthålla en god kundrelation och leverera en köpupplevelse utöver det vanliga. Vi söker dig som: · Tar en aktiv roll i att uppnå företagets och butikens uppsatta mål · Är engagerad, målinriktad och ansvarsfull · Har ett genuint intresse för mode och konfektion "De bästa säljarna går primärt till jobbet för att det är kul. De gillar genuint att möta kunder, skapa affärer och allt arbete kring affären. Denna genuina känsla uppfattas av kunderna vilket gör att de säljer mer och har ännu roligare." Om Dig. • Positiv inställning i allmänhet och förändringsvillig i synnerhet • Förståelse för att kundbemötandet är avgörande för att överträffa kundens förväntningar • Älskar kläder och vill vara en del i ett team som ständigt tar sig an utmaningar • Kunnig och intresserad av konfektion och våra produkter Vår hemsida: www.design-only.se

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Lärare fritidshem till Gullregnsskolan
Kungsbacka kommun
Fritidspedagoger

Vi har möjlighet att rekrytera ytterligare en lärare fritidshem. Vi letar efter en skicklig lärare till Gullregnsskolan. Värdesätter du en välkomnande och nyfiken kultur samt delar våra värderingar i att vilja samarbeta, våga tänka nytt och kunna inspirera? Då kan det här vara rollen för dig.  Som lärare i Kungsbacka Kommun blir du en bärande del i vårt arbete och vår ambition i att skapa en skola i världsklass. Vi ser fram emot ditt bidrag. Rollen som lärare hos oss I denna roll bidrar du till en dela-kultur där vi tillsammans ansvarar, inspirerar, samarbetar och stödjer varandra. Tillsammans med dina kollegor förväntas du såväl planera och genomföra, som att analysera och utvärdera verksamheten utifrån skolans styrdokument. Läraren på Gullregnsskolan: - ansvarar för planering, genomförande och uppföljning. arbetar utifrån en helhetssyn på elevens utveckling och lärande. - samarbetar i olika konstellationer både inom den egna professionen och tillsammans med andra. har förmåga att arbeta självständigt. - ser praktiska lösningar på pedagogiska problem och arbetar systematiskt för en ökad måluppfyllelse. - har ett nära samarbete med elevernas vårdnadshavare. - är tydlig och skapar hållbara relationer.  Din profil Som lärare fritidshem är du kreativ och entusiasmerande med en positiv syn på varje elevs unika förmågor. Ditt ledarskap kännetecknas av engagemang och delaktighet. Du är tydlig i din kommunikation och skicklig på att samspela med såväl elever, kollegor och vårdnadshavare. Du skapar hållbara relationer som bygger på ömsesidig respekt. Att samarbeta är en självklarhet för dig. Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.  Nu vänder vi och våra elever oss till dig som är: - legitimerad lärare fritidshem. Läs gärna mer om oss Gullregnsskolan erbjuder en nytänkande och kreativ lärmiljö för såväl elever som personal. Skolan har i dagsläget cirka 120 elever fördelade på årskurs F-3. Vår utemiljö inspirerar till lärande genom lek och rörelse. Det centrala läget bjuder tillgång till bland annat kulturhuset Fyren, kommunens idrottsanläggningar men även natur inpå knutarna. Skolan genomsyras av ett välkomnande klimat; vi ser varandra, vi hälsar på varandra, vi gör det där lilla extra för skolan och för varandra. Vår styrka ligger i det kollegiala och tvärprofessionella samarbetet. https://kungsbacka.se/kommun-och-politik/kommunens-organisation/forvaltningar-och-namnder/forvaltningar/forvaltningen-for-forskola--grundskola?mark=Förvaltningen+för+Förskola+&+Grundskola Vårt erbjudande och övrig information Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid från höstterminen 2025. Tillsättning sker den 18 augusti 2025 eller enligt överenskommelse. Observera att belastningsregister kommer att behöva uppvisas i samband med anställning. Du kan beställa ett registerutdrag, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss är du välkommen att kontakta oss eller läs mer på vår hemsida här: https://kungsbacka.se/foretagande-och-jobb/jobb/att-jobba-hos-oss?mark=att+jobb Intresserad? Kul! Välkommen med din ansökan senast söndagen den 10 augusti 2025. Notera att intervjuer kommer ske löpande under rekryteringsperioden. I din ansökan ska du endast bifoga ditt CV och tillsammans med det kommer du besvara ett antal frågor som blir en del i vår urvalsbedömning. Inför rekryteringsarbetet har Kungsbacka kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.

13 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Teamchef Mottagning
Halmstads Energi och Miljö AB
Produktionschefer inom tillverkning

Varje dag kommer stora mängder material in till vår anläggning. Ditt ledarskap ser till att det hanteras rätt, säkert och med kvalitet i fokus. Nu söker vi en Teamchef Mottagning: en nyckelperson som tillsammans med sitt team driver utvecklingen av våra flöden och arbetssätt. Vill du vara med och utveckla en verksamhet som gör skillnad för både miljö och samhälle?   Nu söker vi:  Teamchef Mottagning Antal tjänster: 1 st. Som Teamchef Mottagning leder och utvecklar du arbetet inom mottagningsområdet och det som vi kallar för Östra området. Du har personal-, budget- och arbetsmiljöansvar för din verksamhet. Ditt uppdrag är att tillsammans med ditt team säkerställa en effektiv, säker och kvalitativ hantering av avfall och bränsle, detta sker i nära samarbete med övriga funktioner inom verksamheten. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Leda, fördela och utveckla arbetet inom området • Logistik och hantering av bränsle • Säkerställa kvalitet på avfallsbränsle • Tätt samarbete med driftpersonal och Bränslestrateg • Rapportering och statistikhantering Du ingår i Produktionsavdelningen och rapporterar till Produktionschef.   DIN PROFIL Vi söker dig med relevant utbildning på högskolenivå eller med motsvarande erfarenhet. Erfarenhet från arbete vid liknande verksamhet, förbränningsanläggning eller med avfallsfrågor är meriterande. Du har god förståelse för ekonomi och är trygg med budgetansvar. Vi ser också att du har erfarenhet av ledarskap och en god förmåga att strukturera och förbättra arbetssätt. Som person är du lugn och trygg i ditt ledarskap. Du är strukturerad, organiserad och har en naturlig förmåga att samarbeta med andra. Du är en tydlig och kommunikativ ledare som trivs med att skapa engagemang i ditt team.   ANSÖKAN Eftersom vi tillämpar löpande urval och intervjuer sker löpande vill vi gärna ha din ansökan snarast. Dock senast 2025-07-13.     I rekryteringen samarbetar Halmstads Energi och Miljö AB med BraPersonal Sverige AB. Anställning sker direkt på Halmstads Energi och Miljö AB.    På HEM är medarbetarna verkligen nöjda. I vår senaste medarbetarundersökning undersökte vi bland annat vårt eNPS, alltså Employee Net Promotor Score. eNPS är ett vanligt sätt att mäta företagets medarbetarnöjdhet, hur medarbetarna uppfattar sin arbetsgivare och hur troligt det är att de skulle rekommendera företaget som arbetsplats. HEMs score landade på 23, på en skala där 0 – 20 är bra och 20 – 50 är mycket bra, ett resultat vi är väldigt stolta och glada över. Vi bryr oss om miljö och hållbarhet, och inte minst dig som är anställd hos oss på HEM. Därför erbjuder vi bl.a. förtroendeflextid, föräldrapenningtillägg, friskvårdsbidrag samt 63 timmars arbetstidsförkortning per år. Beroende på hur ditt uppdrag ser ut har du som medarbetare på HEM möjlighet att arbeta hemifrån 2-3 dagar i veckan. På HEM har vi dessutom möjlighet att erbjuda mer förmånliga pensionsavtal än många andra arbetsgivare.

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Personlig assistent sökes i Varberg!
VITA i Stockholm AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som är intresserad av att jobba som personlig assistent till en tjej i 16-årsåldern med AMC. I rollen som assistent kommer du göra skillnad i hennes liv och få chansen att hjälpa en person till att få leva ett liv på samma villkor som andra, så långt det går. Arbetet innefattar allt från omvårdnad, intimhygien, förflyttningar, användning av olika hjälpmedel, motorisk träning, hjälp vid aktiviteter, m.m. Arbetsplatsen är i hennes hem, skolmiljö, utomhus och var än hon befinner sig. Arbetstiderna är förlagda både dag och kväll, vardagar. Helger kan förekomma. Vi ser gärna att du även kan arbeta med kort framförhållning vid behov, p.g.a sjukdom o dyl. Då du kommer ingå i ett team av personliga assistenter utvalda av och för just din brukare är det därför viktigt med god arbetsmoral där alla ställer upp för varandra och kan arbeta med kort framförhållning vid behov, p.g.a sjukdom o dyl. VEM SÖKER VI? Vi ser gärna att du som söker tjänsten har ett flexibelt och självständigt arbetssätt och lätt kan anpassa dig till nya situationer. Du måste kunna ta ansvar då du arbetar utifrån den enskildes behov. Du ska ha god kompetens i dokumentation samt ha ett professionellt förhållningssätt. Du som söker har ett genuint intresse och känsla för omsorg om människor. Hästvana är en stor merit, samt att häststall är en bekant miljö för dig. Körkort är ett krav. Övriga egenskaper hos dig som är bra i jobbet är ett gott humör, lugn, tålamod, och att du är ansvarstagande. Du ska kunna tala flytande svenska då detta är ett jobb där bra kommunikation är väldigt viktigt. Det är en stor merit ifall du har erfarenhet av arbete inom personlig assistans. Eftersom vi värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har därför som rutin att ta utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Vi kommer endast att kontakta kandidater som blir aktuella för intervju och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Vita assistans har kontor i Stockholm och Göteborg men kunder och anställda på andra orter runt om i landet.

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Personlig assistent sökes i Halmstad!
VITA i Stockholm AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som är intresserad av att jobba som personlig assistent till en tjej i 16-årsåldern med AMC. I rollen som assistent kommer du göra skillnad i hennes liv och få chansen att hjälpa en person till att få leva ett liv på samma villkor som andra, så långt det går. Arbetet innefattar allt från omvårdnad, intimhygien, förflyttningar, användning av olika hjälpmedel, motorisk träning, hjälp vid aktiviteter, m.m. Arbetsplatsen är i hennes hem, skolmiljö, utomhus och var än hon befinner sig. Arbetstiderna är förlagda både dag och kväll, vardagar. Helger kan förekomma. Vi ser gärna att du även kan arbeta med kort framförhållning vid behov, p.g.a sjukdom o dyl. Då du kommer ingå i ett team av personliga assistenter utvalda av och för just din brukare är det därför viktigt med god arbetsmoral där alla ställer upp för varandra och kan arbeta med kort framförhållning vid behov, p.g.a sjukdom o dyl. VEM SÖKER VI? Vi ser gärna att du som söker tjänsten har ett flexibelt och självständigt arbetssätt och lätt kan anpassa dig till nya situationer. Du måste kunna ta ansvar då du arbetar utifrån den enskildes behov. Du ska ha god kompetens i dokumentation samt ha ett professionellt förhållningssätt. Du som söker har ett genuint intresse och känsla för omsorg om människor. Hästvana är en stor merit, samt att häststall är en bekant miljö för dig. Körkort är ett krav. Övriga egenskaper hos dig som är bra i jobbet är ett gott humör, lugn, tålamod, och att du är ansvarstagande. Du ska kunna tala flytande svenska då detta är ett jobb där bra kommunikation är väldigt viktigt. Det är en stor merit ifall du har erfarenhet av arbete inom personlig assistans. Eftersom vi värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har därför som rutin att ta utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Vi kommer endast att kontakta kandidater som blir aktuella för intervju och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Vita assistans har kontor i Stockholm och Göteborg men kunder och anställda på andra orter runt om i landet.

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Arbetsledare Mark & Anläggning
Bustos Konsulttjänster AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Bustos Konsulttjänster AB är ett konsult- och rekryteringsbolag inom bygg-, anläggnings- och infrastrukturområdet. Vårt mål är att ha långsiktiga samarbeten med nöjda och återkommande kunder. För att kunna göra detta på bästa möjliga sätt är vår affärsidé baserad på våra kärnvärden ÄKTA (Ärlighet, Kompetens, Tillsammans, Anpassningsbar) och dessutom värderar vi kvalité väldigt högt. Detta har lett till att vi är ett snabbt växande företag med nya spännande förfrågningar.  För att möjliggöra vår fortsatta tillväxt och strävan efter att bli bättre, söker vi nu dig, som vill vara en del av en prestigelös och familjär arbetskultur. För en kunds räkning söker vi en driven arbetsledare inom mark och anläggning med erfarenhet av infrastrukturprojekt, som blir en viktig del av ett engagerat projektteam.  Vem är du? Tillsammans med platschefen leder du mark- och anläggningsprojekt från planering till färdigställande. I rollen ansvarar du för att strukturera och följa upp produktionen för både  egen personal som för underentreprenörer. Du kommer även att bidra i anbudsarbete och prissättning av tilläggsarbeten under pågående projekt. Kontaktytorna är många och såväl egna kunder som leverantörer ingår i din vardag. Vidare kan resor inom Sverige förekomma. Vi söker dig som:  • har minst tre (3) års erfarenhet i rollen som arbetsledare  • erfarenhet av infrastrukturprojekt inom mark och anläggning  • minst gymnasieutbildning • är van att arbeta självständigt • kan läsa ritningar och behärskar AMA-systemet • har även grundläggande kunskap i entreprenadjuridik • en god kommunikationsförmåga på svenska, både i tal och skrift • körkort B Det är meriterande om du har erfarenhet av el-arbeten.  Dina egenskaper Vi tror att du är en lösningsorienterad och ansvarstagande person som trivs både i grupp och på egen hand. Du är strukturerad, tar egna initiativ och har lätt för att skapa engagemang i teamet. Med tydlig kommunikation och ett inkluderande arbetssätt leder du gruppen framåt. Du har lätt för att hantera varierande arbetsuppgifter och kan prestera även under press. God ordning, uppföljning och dokumentation är en självklarhet för dig – du vet att det är grunden för framgång i projekt! Ytterligare informationUppdraget är en tillsvidareanställning och provanställning tillämpas. Placering är kundens kontor i Halmstad men projekt kommer att kunna äga rum från Jönköping i norr till Ystad i söder.  Tillträde sker enligt överenskommelse.  Vi erbjuder digHos Bustos Konsulttjänster blir du inte bara en i mängden. Du får en trygg anställning med friskvårdsbidrag, kontinuerliga utvecklingssamtal, en lyhörd konsultchef och roliga personalaktiviteter. Vi jobbar tätt tillsammans och sätter kvalitet och långsiktighet i främsta rummet. Ansökan  Vi önskar tillsätta rollen omgående. Intervjuer och urval sker löpande. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Kajsa Bornmo, konsultchef, på 070-769 40 90 eller [email protected] (mailto:[email protected])

13 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Sjuksköterskor till uppdrag i Halmstad
Pelmatic AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Nu söker vi engagerade och omtänksamma sjuksköterskor som vill bidra till att stärka och stötta en verksamhet. Uppdragsperioden sträcker sig mellan september till december. Vi erbjuder riktigt bra villkor och konkurrenskraftig ersättning. Som löneanställd behöver du inte tänka på det administrativa som boende, resor, försäkringar och avtal, det sköter vi. Om du har ett eget bolag, går det också bra. Då fakturerar du oss direkt. Lär känna oss Pelmatic är ditt familjära bemanningsföretag inom hälso- och sjukvården i Sverige. Vi är familjeföretaget med den långa erfarenheten, vi har funnits i bemanningsbranschen sedan 1979 och har uppdrag för dig inom kommuner, regioner och privata aktörer. Tillsammans med dig förbättrar vi vårdsverige – genom att du som konsult hos oss får ett uppdrag på rätt plats där varje ny dag innebär nya möjligheter för dig att göra det du gör bäst. Medan du tar hand om vården, tar vi hand om dig. Även om du är långt hemifrån på ett uppdrag får vi dig att känna dig betydelsefull och trygg. Vi är din arbetsgivare som bryr sig! Det är hos oss du tar av dig skorna och känner dig som en del i det familjära företaget. Varför ska du välja Pelmatic? För att hos oss får du: - Varmt bemötande – Hemma hos Pelmatic lägger vi stor vikt vid arbetsglädje. Här ska alla trivas i en avslappnad atmosfär med högt i tak och mycket värme. Vi kallar det ”The Pelmatic Way”, en avslappnad men seriös arbetsfilosofi som ska genomsyra allt vi gör och hur vi bemöter varandra, våra konsulter och våra uppdragsgivare. - Trygghet – Pelmatic är arbetsgivaren som bryr sig! Vi vill att du ska känna dig betydelsefull och trygg. Oavsett om du jobbar långt hemifrån eller på din hemort finns vi alltid här för dig. Vid akuta ärenden som rör ditt uppdrag finns vi alltid tillgängliga på vår jourtelefon. - God service – När du tar hand om vården, tar vi hand om dig! Vi sköter allt det administrativa som rör boende, resor och avtal medan du fokuserar på ditt arbete och verkligen kunna slappna av när du är ledig. Välkommen in till oss! Gå in via länken och skicka in en intresseanmälan på https://www.pelmatic.se eller skicka ett mail till [email protected] så berättar vi mer om våra spännande möjligheter. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig in i vår gemenskap! https://www.pelmatic.se/ [email protected] 0455-68 79 00

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025