Det är något speciellt med Avesta! Här finns inte bara dalahästar och brusande forsar. Här finns också vilja och mod, handlingskraft och framtidstro. Det är kraften från människorna som gör Avesta unikt. Tillsammans bygger vi Avestas framtid – vill du vara med?Omsorgsförvaltningen arbetar efter värdegrunden att alla människor vi möter har samma värde och är unika. Inom förvaltningen finns IFO, LSS-verksamhet, socialpsykiatri, hälso- och sjukvård, hemtjänst och särskilda boenden. Här arbetar ca 800 medarbetare som dygnet runt finns till för våra målgrupper. Omsorgsförvaltning arbetar efter värdegrunden att alla människor vi möter har samma värde och är unika. Inom socialtjänsten finns IFO med vuxen, barn och familj samt försörjningsstöd. Vi arbetar på olika sätt för att utveckla utrednings- och uppföljningsarbetet kring barn, familjer, ungdomar och vuxna. Vi söker nya metoder och utvecklar intern och extern samverkan för att på bästa sätt göra bra bedömningar och hitta verksamma lösningar på de behov vi möter. ARBETSUPPGIFTER Som ett led i omställningen till en mer förebyggande, lätt tillgänglig, kunskapsbaserad samt jämlik och jämställd socialtjänst har Socialtjänsten i Avesta beslutat att utöka sin grupp av vuxenbehandlare med ytterligare en behandlare. Som Vuxenbehandlare är din huvudsakliga arbetsuppgift att bedriva behandlingsarbete och stödsamtal mot personer som har ett skadligt bruk eller beroende av alkohol eller narkotika. Behandlingsarbetet sker både individuellt och i grupp. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för planering och genomförande av behandling. De flesta insatser är i dagsläget biståndsbedömda men under omställningen till ny socialtjänst är vår ambition att de flesta uppdrag kommer ske utan biståndsbedömda beslut. Du arbetar i nära samarbete med socialtjänstens alla funktioner. Kvalificerad handledning ingår i yrkesutövningen och du har också tillgång till nära arbetsledning och kollegialt stöd. I dina arbetsuppgifter ingår även att tillsammans med övriga kollegor aktivt delta i vårt utvecklingsarbete såväl internt som externt för att kunna skapa goda förutsättningar för vår kommuns medborgare Arbetstiden är förlagd till kontorstid, kvällsarbete kan förekomma. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har ett stort intresse och kunskap inom området skadligt bruk och beroende. Du finner det intressant och meningsfullt att vägleda och stötta människor i förändringsprocesser mot klientens uppsatta mål. Du har en eftergymnasial utbildning inom socialt arbete eller annan beteendevetenskaplig inriktning. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete inom område skadligt bruk och beroende. Utbildning inom någon av de insatser som rekommenderas enligt vård- och insatsprogrammen är meriterande (t.ex. HAP, ÅP, CRA). Du har tidigare erfarenhet av socialt arbete och förståelse för människors olikheter. Du anpassar ditt bemötande och ditt sätt att förmedla budskap utifrån personens förutsättningar och situation hen befinner sig i. Du är lugn, stabil och i pressande situationer behåller du fokus på rätt saker och trots att det ibland blir bakslag i arbetet har du förmågan att förbli motiverad och kunna nå lösningar. För att kunna möta våra klienter i hela kommunen är B-körkort ett krav. Vi ser fram emot att motta din ansökan och att du blir en del av vår behandlargrupp. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Avesta kommun samt för att uppfylla de krav GDPR ställer ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Avesta kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Det är något speciellt med Avesta! Här finns inte bara dalahästar och brusande forsar. Här finns också vilja och mod, handlingskraft och framtidstro. Det är kraften från människorna som gör Avesta unikt. Tillsammans bygger vi Avestas framtid – vill du vara med?Omsorgsförvaltningen arbetar efter värdegrunden att alla människor vi möter har samma värde och är unika. Inom förvaltningen finns IFO, LSS-verksamhet, socialpsykiatri, hälso- och sjukvård, hemtjänst och särskilda boenden. Här arbetar ca 800 medarbetare som dygnet runt finns till för våra målgrupper. Omsorgsförvaltning arbetar efter värdegrunden att alla människor vi möter har samma värde och är unika. Inom socialtjänsten finns IFO med vuxen, barn och familj samt försörjningsstöd. Vi arbetar på olika sätt för att utveckla utrednings- och uppföljningsarbetet kring barn, familjer, ungdomar och vuxna. Vi söker nya metoder och utvecklar intern och extern samverkan för att på bästa sätt göra bra bedömningar och hitta verksamma lösningar på de behov vi möter. ARBETSUPPGIFTER Avesta kommun startade upp ett skolsocialt team under 2024 under projektform och har sett goda effekter av arbetet, varför vi nu väljer att anställa en socionom till teamet på heltid. Skolsociala teamet är ett samarbete mellan bildningsförvaltningen och socialtjänsten och du kommer att arbeta i ett team med medarbetare från skolan. Som socionom i kommunens skolsociala team kommer din roll vara att genom tidiga insatser arbeta med att främja skolnärvaro. Det skolsociala teamet arbeta med att stötta och hjälpa elever i årskurs 4-9 med upprepad långvarig skolfrånvaro så de kan nå gymnasiebehörighet. Du kommer arbeta med närvarofrämjande insatser, förebyggande insatser och riktade insatser till elever som har hög frånvaro. I ditt arbete kommer du bland annat använda dig av motiverande samtal med eleven, föräldraskapsstöd samt arbeta med sociala anpassningar eller socialt förändringsarbete hos eleven eller dennes föräldrar. Din yrkestitel kommer vara familjebehandlare. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad socionom och som har tidigare erfarenhet av att arbeta med socialt arbete med barn och unga. Då du kommer arbeta på alla kommunens skolor årskurs 4-9 är B-körkort för manuellt växlad bil ett krav. Har du utbildning och kunskap i MI är det meriterande. Tjänsten som socionom i skolsocialt team kräver att du kan samarbeta med andra människor och kan lyssna, kommunicera och lösa konflikter på ett konstruktivt sätt. Du klarar av att skapa relationer med såväl elever och föräldrar samt andra professioner i arbetet. Du kan använda dina kunskaper för att hjälpa elever och föräldrar att komma till insikt med faktorer som leder till beteendeförändringar. För att trivas hos oss är du uthållig och fortsätter att jobba mot uppsatta mål trots att olika utmaningar och svårigheter uppstår. Dina värderingar är väl grundade och tydliga och du är övertygad om att allas situation kan förändras till det bättre samtidigt som du har egna idéer om hur arbetet kan lösas och hanteras. Om det låter intressant och som att du uppfyller våra krav är du välkommen att sök tjänsten och var med att starta ett skolsocialt team i Avesta kommun. ÖVRIGT När sökande erbjudits anställning ska den som i sitt arbete direkt och regelbundet kommer i kontakt med barn uppvisa ett registerutdrag ur polisens belastningsregister enligt bestämmelser i 2013:852 Socialtjänstlagen. Vi inom Avesta Kommun månar om våra anställda. Du som visstidsanställd medarbetare på Avesta kommun har fri tillgång till personalgym, fria bad i något av kommunens badhus varje år samt andra fria friskvårdsaktiviteter som kommunen anordnar. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Avesta kommun samt för att uppfylla de krav GDPR ställer ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi har fullt upp och söker en ytterligare fordonsmekaniker till våran auktoriserade märkesverkstad för CITROËN, MAZDA, HYUNDAI, PEUGEOT och SUBARU. Belins Bil har servat och sålt bilar sedan 1975! Arbetsuppgifter: Serva, reparera och felsöka personbilar och transportbilar på vår auktoriserade märkesverkstad. Kvalifikationer: Vi söker dig som har fordonsteknisk utbildning och gärna tidigare bransch-erfarenhet. B-körkort, svenska i tal och skrift är ett krav. Personliga egenskaper: Vi söker dig som är driven och uppskattar varierad arbetsdag med kundkontakter. Du sätter alltid kunden i fokus och är strukturerad samt har ett positivt förhållningssätt. Övrigt: Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid. Hos oss får du trevliga arbetskamrater på en utvecklande och trygg arbetsplats! Anställningsintervjuer pågår löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Vid frågor om tjänsten kontakta: Ola Nordström 0226-541 28 eller [email protected] Välkommen med din ansökan i form av ett personligt brev, CV och löneanspråk till: [email protected]
Arbetsbeskrivning Vi söker nu medarbetare för att förstärka vår uthyrningsavdelning. Som uthyrare/assistent på Avesta Invest och Åsbo handelscentrum kommer du främst att arbeta med uthyrning av bostäder och lokaler. I rollen ingår också övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter. Du kommer också att ansvara för vår marknadsföring i sociala medier. Arbetsuppgifter och ansvar I rollen som uthyrare/assistent kommer du i första hand att ansvara över hyreskontrakt, publicering av lägenheter, registrering av nya hyresgäster samt hyresavtal. Du kommer marknadsföra, upprätta och teckna hyresavtal för bostäder, lokal/förråd, bil-och garageplatser. Du hanterar också felanmälningar, visningar och enklare kontroller av lägenheter. Du sköter fakturering, påminnelser, inkassohantering och enklare ekonomiadministration. Under vissa perioder jobbar vi i ett högt tempo så det är viktigt att du är självgående och kan arbeta självständigt med ett eget driv och effektivitet. Ingen dag är den andra lik. Vissa dagar är det stort fokus på administration och andra är det på att marknadsföra oss via sociala medier och annonsering. Den tredje dagen besiktar du lägenheter samt sköter visningar och intresseanmälningar. Du tar också mot felanmälningar och fördelar dem till fastighetsskötarna. Vidare ser du till att kontoret har allt det behöver för att fungera. Skrivarpapper, toners, kaffe eller annat kontorsmaterial får ju inte ta slut. Vår önskelista För att vara en toppenkandidat för den här tjänsten har du genomgången gymnasieutbildning, några års arbetslivserfarenhet och erfarenhet av administrativt arbete samt är en fena på sociala medier. Har du erfarenhet från fastighetsbranschen är det ett plus, men det är dock inget krav då dina personliga egenskaper är det viktigaste. Vi tror att du är en strukturerad person som har förmågan att säkerställa hög kvalitet i ditt arbete. Du arbetar proaktivt, är självgående, flexibel och lösningsorienterad, har god affärsmässig förståelse och lika god kommunikativ förmåga. Vi tror också att du är en nyfiken och positiv person med stor initiativförmåga som kan skapa positiva kontakter både internt och externt. B-körkort, bra svenska i tal och skrift, god datavana är annat som behövs för den här tjänsten. Tjänsten kan tillsättas innan slutdatum så vänta inte med din ansökan. Skicka din ansökan till [email protected] Bifoga CV och ansökningsbrev där du beskriver dig själv och dina meriter. Bifoga gärna betyg, utbildningsbevis, kursdiplom, mm.
Vi får i höst fler elever till vår populära skola i Avesta. Därför söker vi nu en duktig vårdlärare med lärarexamen. Agila Institutet VUX bedriver komvuxutbidlning på flera orter bl.a i Falun och Västerås. Vi har valt att specialisera oss på yrkesutbildningen vård och omsorg där eleverna sedan får anställning som undersköterska. Som vårdlärare vill vi att du ska ha fokus på kunskap, lärande och varje elevs kunskapsutveckling. Vi vill inte att du ska lägga tid på administrativa sysslor. Därför har vi duktiga kursadministratörer som arbetar nära dig och tar hand om samtliga administrativa uppgifter. Vi vill att du ska tycka om ditt jobb, din arbetsplats och känna att ditt arbete uppskattas. Vi bygger arbetslag där alla har intresse och kunskaper om utbildningen och omsorgens behov. För att det ska fungera måsta samtliga lärare ha lärarexamen. Därför är det ett krav att du som söker har en vårdlärarexamen. Undervisningen omfattar de flesta ämnen i vård och omsorgsutbildningen. Det är därför en stor fördel om du har en bred allmän kompetens från vård och omsorg. Vi använder IT dagligen och god datorvana är därför ett krav. Vi har en genomtänkt och beprövad vuxenpedagogisk arbetsmodell med en röd tråd från kursstart till betyg. Det underlättar eleverna inlärning och även lärarnas arbete och samarbete. Vi är lyhörda för elevernas önskemål och förutsättningar och gör en individuell studieplan med tydliga avstämningspunkter. Vi söker vård- och omsorgslärare med mycket god pedagogisk förmåga och ett positivt förhållningssätt gentemot våra elever. Du skall vara flexibel, öppen och ha en god samarbetsförmåga. Vi sätter stort värde på ditt engagemang, din pedagogiska kompetens och dina handledaregenskaper. Vi planerar för att tjänsten ska tillträdas i augusti. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Som en modern och attraktiv arbetsgivare har vi givetvis kollektivavtal. Låter det intressant? Då vill vi att du skriver ett personligt brev där du beskriver din syn på Vuxenutbildning för vård och omsorg. Bifoga ditt CV och lärarlegitimation till [email protected] Ange referens Vårdlärare - Avesta . Ange när du är intresserad av att tillträda tjänsten. Intervjuer sker löpande.
🩺 Vi söker legitimerade sjuksköterskor! Är du legitimerad sjuksköterska och söker nya utmaningar i en flexibel och meningsfull roll? Vi söker nu engagerade sjuksköterskor för uppdrag inom olika kommuner, regioner och privata vårdgivare runt om i landet. Du får möjlighet att arbeta i varierande miljöer med trygga villkor och stor frihet att påverka ditt eget schema. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! ------------------------------------ KVALIFIKATIONER Leg. sjuksköterska Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön ISO-certfierade Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar
Låt oss skapa framtidens mobilitet tillsammans! Din Bil, en del av Porsche Holding Salzburg GmbH och Volkswagen AG, är en ledande aktör i den svenska bilbranschen med märken som Volkswagen, Audi, Seat, Škoda , CUPRA, Porsche, Volkswagen transportbilar och Europcar . Med 68 anläggningar och cirka 2400 medarbetare i Stockholm, Göteborg, västra Skåne samt Gävleborg-Dalarna erbjuder vi karriärmöjligheter inom försäljning, service, verkstad och administrativa roller. Vår värdegrund, som betonar driv, integritet och hållbarhet, främjar en inkluderande och dynamisk arbetsplats. Vi satsar på medarbetarutveckling och en hälsosam arbetsmiljö. Om du delar vår vision och har de kvaliteter vi söker, så är du precis den person en vi vill ha ombord. Välkommen till Din Bil! Arbetsuppgifter Hantera hela försäljningsprocessen från första kontakt med kund till leverans och uppföljning. Proaktiv bearbetning av både nya och befintliga kunder i bilhall, digitala kanaler och event. Genomföra behovsanalyser och presentera helhetslösningar utifrån kundens specifika behov. Vem är du? Vi söker dig som är driven, engagerad och har en stark känsla för affärsnytta samt en förmåga att självständigt organisera och dokumentera det dagliga arbetet. Minst ett par års arbetserfarenhet i relationsskapande försäljning med goda resultat, meriterande med erfarenheter inom telemarketing Slutförd g ymnasieutbildning inom handel, ekonomi , marknadsföring eller liknande. God kommunikationsförmåga i tal och skrift samt kunskaper i Office-paketet . B-körkort Vårt erbjudande till dig Din Bil är så mycket mer än bara bilar. Genom förmånliga medarbetarerbjudanden och kompetensutveckling vill vi skapa en attraktiv arbetsplats för dig som jobbar hos oss. Läs mer på Karriär - vårt erbjudande | Din Bil Friskvård Kollektivavtal Utbildning Personalrabatter Redo för nästa steg? Vi ser fram emot att veta mer om dig i din ansökan innan sista ansökningsdag 2025-07-31 . Vi går igenom ansökningarna löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. För frågor om tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef Jakob Rudh . Din Bil genomför i samtliga rekryteringar en kontroll av meritförteckning, vitsord och vandelsprövning innan anställning. Din Bil eftersträvar jämställdhet och mångfald. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför en verksamhet.
Om oss Vi har en specialinriktning mot entusiastbilar, främst AlfaRomeo, Audi, BMW, Jaguar, Porsche, Lamborgini mfl. Arbetet omfattar totalrenovering av kompletta bilar samt delrenovering, tex reparationer och underhåll på chassi, motor, drivlina och elsystem. Arbetet innefattar även plåtarbete som riktning, rostlagning, spackling och slipning. Lackering sker i samarbete med externa partners. Vi är även en del av den etablerade verkstadskedjan Autoexperten och utför service och reparationer på personbilar, lätta lastbilar, bussar, husbilar mm. Verksamheten bedrivs huvudsakligen i våra egna, välutrustade verkstadslokaler i Brovallen, Avesta. Utöver vår ordinarie verksamhet driver vi även racingprojekt för kunder och samarbetspartners på racingbanor runt om i Europa – en unik och spännande del av vårt erbjudande. Om tjänsten Tjänsten har fokus på arbete med entusiastbilar och passar dig som har ett genuint intresse för unika fordon. Det krävs en god känsla för detaljer och ett hantverksmässigt arbetssätt, där kvalitet och noggrannhet står i centrum. Som fordonstekniker hos oss jobbar du med allt från service och felsökning till reparationer och underhåll på fordon av olika märken. Du har även kontakt med kunder – både när bilen lämnas in och när den är klar. Vi är ett sammansvetsat gäng som gillar att lösa problem tillsammans och leverera jobb vi kan vara stolta över. Vi söker dig som: · Har fordonsteknisk utbildning · Har erfarenhet som bilmekaniker med både service och felsökning · Kan läsa och förstå elscheman för diagnostisering · Är noggrann, ansvarstagande och flexibel · Har god känsla för service och tycker om att samarbeta · Värdesätter kvalitet i både arbete och kundbemötande Krav: · Svenska och engelska i tal och skrift · B-körkort Meriterande: · Erfarenhet från arbete med entusiast- eller racingbilar · C-körkort
Information om arbetsplatsen Koppardalens Vårdcentral växer och vi söker nya kollegor! Vi är en privat vårdcentral som ägs av Praktikertjänst. På vårdcentralen har vi 6200 listade patienter både dalabor och utomlänspatienter. Vi har fantastiskt fina lokaler vid dalälven utanför fönstret. Koppardalen är ett industriområde där fera företag har sina lokaler. Vi har restaurang Koppardalen som granne som erbjuder buffélunch varje vardag. Vi söker dig som är trygg i din yrkesroll och van att arbeta självständigt men även i team. Du gillar utmaningar och ser möjligheter snarare än hinder. Vi har ett fint samarbete mellan olika yrkeskategorier och gott samarbete är något vi värdesätter högt. Vi tar hand om varandra och våra patienter med omsorg och glädje. Arbetsuppgifter Som Distriktsläkare/Allmänspecialist hos oss får du möjlighet att arbeta med erfarna kollegor. Du erbjuds ett varierande arbete med egen mottagning och möjlighet att delta i utvecklingen av vårdcentralen. Vårdcentralen arbetar för en ökad kontinuitet och utvecklar den digitala vården. Ditt arbete utformas i möjligaste mån efter ditt intresse och erfarenheter. Vi värdesätter vårt samarbete mellan arbetsgrupperna och förväntar oss att du blir en del av det arbetet. Kvalifikationer Allmänspecialist Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete inom primärvård och känner dig trygg med att göra egna bedömningar. Personliga egenskaper Ansvarstagande och trygg i sig själv, aktiv lyssnare, ödmjuk, positiv, ordningsam. Övrig information Tjänstgöringsgrad kan diskuteras. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vid frågor om tjänsten kontakta gärna vår rekryterare Cecilia Källebo på telefon 010-128 39 68 eller mejla till [email protected] Välkommen med din ansökan! Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.
Är du vår framtida medarbetare? KEAB är ett privatägt bolag med sitt företagssäte i Avesta i Södra Dalarna. Vi är en leverantör av kvalitativa, användarvänliga och energieffektiva lösningar, tjänster och koncept som förbättrar byggnaders inomhusklimat. Våra tjänster och lösningar används i flerbostadshus, kommersiella fastigheter, inom offentlig sektor och inom industrin. Styrkan ligger i vår tekniska kompetens och våra heltäckande tjänster inom teknisk installation med fokus på kvalité och energieffektivitet. Verksamheten består idag av 35 medarbetare för att serva våra kunder och över 100 serviceavtal. Vill du vara med och utveckla KEAB? Just nu söker vi ventilationsmontörer. Ta chansen att bli en del av vårt team med engagerade och kunniga medarbetare i Avesta. Vi går mot en spännande framtid och bygger ett team som består av en sammansvetsad grupp med nära samarbete med varandra. Vi har lång erfarenhet och bred kompetens inom flera teknikdiscipliner såsom ventilation, el, kyla och VS. Arbetsbeskrivning: Som montör på KEAB ingår du i projektteamet och arbetar med installationsarbete hos våra kunder samt viss tillverkning i våran egen verkstad. Våra kunder är både stora och små industrier, fastighetsägare, kommuner och kommersiella fastigheter. Hos oss kommer du få ett självständigt och engagerande arbete där resultatet av ditt arbete hos våra kunder leder till anläggningar med sänkta energi- och driftkostnader och med en hög kundnöjdhet. I rollen ingår även: - Utföra ventilationsprojekt tex. ombyggnad, nyproduktion, kundanpassade installationer. - Merförsäljning genom att se möjligheter och föreslå förbättringar - Skapa goda kundkontakter - Planering av eget arbete - Medverka vid planeringen - Uppföljning och återrapportering Vi kan erbjuda dig: Ett spännande, stimulerande och utmanande jobb i en grupp av engagerade och drivna medarbetare. Vi värnar om våra anställdas utveckling och satsar på både interna och externa utbildningar för våra medarbetare. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. Som anställd hos oss kan du räkna med tryggheter som kollektivavtal, utvecklingsmöjligheter, friskvård och företagshälsovård. Kompetenskrav: Vi söker dig som har god teknisk kunskap, intresse och har minst ett par års erfarenhet som montör eller likvärdig erfarenhet. Vi ser gärna att du har goda kunskaper inom ventilation, ritningsläsning. Även utbildning och erfarenhet från övriga tekniska installationer tex. VVS-, kyl-, energi- och/eller bygg är meriterande, men inte ett krav. B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper: För att lyckas i rollen som montör vill vi att du är ansvarstagande, ödmjuk, serviceinriktad som person. Du är lösningsorienterad, teknisk kunnig och har förmågan att självständigt planera och driva ditt eget arbete framåt. Du är lyhörd för våra kunders behov och har en förmåga att bygga förtroende hos dem. Som person är du målmedveten, strukturerad och självgående och gillar utmaningar. Du drivs av att överträffa kundens förväntningar. Kontakt och ansökan: Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Marcus Däumichen 073-3310323, [email protected] - Sista ansökningsdag 2025-09-30 OBS: Skicka gärna in din ansökan redan idag då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. - Arbetets omfattning: - Heltid, tillsvidare - Arbetstider - Måndag-torsdag 06.50 - 16.20, Fredag 06.50-13.20 - Start enligt överenskommelse. - Tjänsten utgår ifrån Avesta. KEAB genomför säkerhetsprövning med registerkontroll på sin personal enligt kraven ur säkerhetsskyddslag (2018:585). Drogtest utan anmärkning är en förutsättning för anställning.
Välj ett jobb för att visa detaljer