Om Bodens Soldathem Bodens Soldathem är en mötesplats för värnpliktiga, anställda inom Försvarsmakten och deras anhöriga. Vi skapar en trivsam miljö där gemenskap och välbefinnande står i fokus. Viss konferensverksamhet bedrivs också. För att upprätthålla våra höga standarder samt möta den utveckling Försvarsmakten gör söker vi nu en engagerad och noggrann städmedarbetare på 50 %. Om tjänsten Som städmedarbetare har du en viktig roll i att hålla våra lokaler rena och välkomnande för besökare och personal. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Städning av allmänna utrymmen, konferenssalar, kontor, uppehållsrum och hygienutrymmen. Hantering av städmaterial och förbrukningsvaror. Utföra daglig och periodisk städning enligt schema. Se till att lokalerna alltid är fräscha och inbjudande. Vara caféet behjälplig vid större konferenser Andra arbetsuppgifter kan förekomma utifrån verksamhetens behov. Tjänsten kommer även innefatta 4 veckors heltidsarbete på sommaren i caféet Tjänsten vid soldathemmet kommer innebära krigsplacering Personliga egenskaper: Som person är du noggrann, flitig och lojal. Du håller en hög kvalitet i ditt arbete och trivs med att arbeta i en grupp mot ett gemensamt mål. Du tar initiativ och ansvar i varje given situation. Din samarbetsförmåga är mycket god och du har en hög grad av integritet och ödmjukhet inför andras erfarenheter och åsikter. Du är social och utåtriktad och känner dig trygg med att arbeta självständigt. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet. Krav Svensk medborgare Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Erfarenhet av städning inom hotell, restaurang eller offentliga lokaler. Kunskap om hygienrutiner och rengöringsmedel. B-körkort Vi erbjuder Ett meningsfullt arbete i en trevlig och social miljö. En deltidstjänst på 50 % med fasta arbetstider. En arbetsplats där gemenskap och omtanke är i fokus. En plats att växa på. För rätt person finns möjlighet att kliva in i en större roll längre fram. Ansökan Plats: Boden Omfattning: 50 % (deltid) Anställningsform: Tills vidare med 6 månaders provanställning Startdatum: 1/9 Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] senast 10/7. Märk ansökan med "Städmedarbetare 50 % – Boden". För frågor om tjänsten, kontakta [email protected] Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag Välkommen med din ansökan!
Vill du vara med och bidra till satsningarna kring vår tids största utmaningar, och kunna påverka och lämna över något för framtida generationer att vidareutveckla? Då är Bodens Kommun en arbetsgivare för dig! Boden ligger i Norrbottens kustland, endast 3 mil från havet mellan två älvdalar. Här bor cirka 28 000 personer. Boden är en modern småstad med närhet till det mesta vilket skapar ett givande arbets- och fritidsliv, det vi kallar närhetsliv. Boden ligger i hjärtat av en etableringsintensiv region och är en viktig del av den gröna globala samhällsomställningen. Här skapas ett samhälle i tillväxt, rustat för att möta den gröna ny industrialiseringen, med smarta och hållbara lösningar för samverkan, boende, transporter, vardagen och ett modernt företagande. Med ett starkt stöd från kompetenta kollegor och chefer, får du mod att våga prova. Hos oss får du stort förtroende i en fantastisk miljö, där det finns möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden ARBETSUPPGIFTER Flickan behöver stöd och hjälp med det mesta för att klara sin vardag. I arbetet ingår att bistå henne i hennes behov av stöd och hjälp under vardagen såsom personlig omvårdnad, förflyttningar, träning, sysslor i hemmet, fritidsaktiviteter med mera. Viktigt är också att du är barnkär, gillar att engagera dig i barnet och kan bjuda på dig själv. Arbetstiderna är kväll, vaken natt samt helgarbete. KVALIFIKATIONER Den vi söker har en väl utvecklad empati, en god förståelse och respekt för den enskildes svårigheter och möjligheter samt respekt för den enskildes integritet och självbestämmande. Meriterande är om du har läst Omvårdnadsprogrammet eller har utbildning som personlig assistent och/eller erfarenhet från yrket. Önskemål finns om kvinnliga personliga assistenter. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid. Vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan och ett friskvårdsbidrag. Via vår hälsoportal kan du som medarbetare boka in dig på olika friskvårdsaktiviteter ex massage, prova-på-träning, föreläsningar mm. Följ oss gärna på Facebook och Instagram När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. Support i e-rekryteringssystemet kan du få via 0771-693 693 Frågor om tjänsten besvaras av kontaktpersonerna i annonsen. Vid alla nyanställningar måste ett utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister lämnas in. Observera att kuvertet inte får vara öppnat när vi tar emot det. För att underlätta hanteringen av din ansökan kan du själv i förväg begära ett utdrag, se länk via hemsida: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Vårt team söker en stall- och anläggningsansvarig som brinner för att hålla anläggningen i gott skick. Du har ett säkerhetstänk, vill arbeta varierat och ta ansvar för rutiner och kreativa idéer. ArbetsuppgifterDu har en nyckelroll i det dagliga stall- och anläggningsarbetet och gillar att ta bidra till vår utveckling. Du leder arbetet kring rutiner, underhåll och utveckling tillsammans med vårt team, med frihet att påverka och förverkliga idéer som gör skillnad. Du ansvarar bland annat för: Dagliga rutiner, tillsyn och skötsel av stall, hagar och anläggning. Praktiskt underhåll och förbättringsarbete. Samordning i teamet. Att säkerställa en trygg miljö för hästar och människor. Planering och möjliggörande för föreningens alla aktiviteter. Kontakt med kommun och andra samarbetspartners. Hästkunskap är meriterande och beroende på kunskap finns möjlighet att styra arbetsuppgifterna mot hästskötsel, medicinering, foderstater och annat som rör hästarna. Vem är du Du är en social och självgående person med stark ansvarskänsla. Du trivs i en roll där du får arbeta praktiskt, tänka lösningsorienterat och samarbeta nära andra. Du gillar ordning och reda, men är också kreativ och nyfiken på hur anläggningen kan utvecklas framåt. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har: Hästvana och förståelse för stallmiljö. Meriterande med hästskötarexamen. Kunskap om hagskötsel och maskiner. Traktorvana och röjsågsutbildning (meriterande). BE-körkort (meriterande). Goda kunskaper i svenska. Engelska är meriterande. Ordningssinne och initiativförmåga. Du är noggrann, pålitlig och har lätt för att bygga relationer med både kollegor, medlemmar, sammarbetspartnes och besökare. Låter det intressant?Hos oss får du chansen att vara med och utveckla en förening med hjärta och framtidstro. Du får ett självständigt och varierat arbete i en miljö där ingen dag är den andra lik, tillsammans med engagerade kollegor och medlemmar som brinner för hästar och föreningsliv. Om Bodens RidklubbBodens Ridklubb är en ideell förening som bildades redan 1968, där gemenskap, kunskap och engagemang möts i en trygg och trivsam miljö med hästen i centrum. Föreningen bedriver ridskole-, tävlings- och träningsverksamhet och har ca 600 aktiva medlemmar. Anläggningen ligger endast fem minuter bilväg från centrala Boden med tillgång till väl underhållna rid- och körvägar. Visionen är att genom engagerade och aktiva medlemmar vara det ledande utbildnings- och tävlingscentrumet för ridsporten i Norrbotten. Föreningens värdegrund går att finna i att alltid sätta hästens välbefinnande i centrum där verksamheten inhyser glädje, kunskap och gemenskap. AnsökanSysselsättningsgrad: 100 % eller deltid. Anställningsform: Tillsvidare. Lönevillkor: Enligt överenskommelse. Tillträde: Augusti/september 2025. Har du frågor om oss, rollen och processen är du varmt välkommen att kontakta Moa Jakobsson på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Butiksäljare/Kundlöftesvärd, sommarpersonal , Boden Just nu söker vi personal för sommaren. Det kan även finnas goda möjligheter att jobba extra efter sommaren. Vill du överträffa kundens förväntan? Vill du ha kul på jobbet? Vill du vara med och säkerställa att våra kundlöften infrias och samtidigt bli en del av en verksamhet som både vill och kan göra skillnad? Vi söker dig som vill arbeta hos oss. I våra butiker får du en avgörande roll i att säkra våra kundlöften, därför benämns din roll som Kundlöftesvärd. Som Kundlöftesvärd är du en viktig spelare som alltid är välkomnande och omhändertagande med våra kunder. Vår butik är den plats dit människor beger sig för att ta del av vårt attraktiva koncept där vi vill erbjuda konsumenter en bekvämlighetlösning med mat och dryck i fokus för människors behov, men också annat utbud och service som tex biltvätt. Kvalifikationer Vi söker dig som vill vara en del av ett starkt team och som gillar att jobba där det är liv och rörelse i högt tempo. Vi ser gärna att du har kassavana och att du alltid sätter kunden i fokus för att kunden ska känna sig välkommen. Du trivs allra bäst när du får jobba med försäljning efter uppsatta mål. Körkort är ett krav. Vi ser att du: Älskar att arbeta med människor och sätter kunden i fokus Tycker om att hålla rent runt om kring dig Gillar att ha många bollar i luften men fortfarande fokusera på detaljerna Brinner för försäljning Erfarenhet av arbete inom liknande tjänster är meriterande. Skicka din ansökan till Sofia Järverud, email: [email protected] Kontakt: För ytterligare information om tjänsten vänligen kontakta Sofia Järverud. Urval sker löpande, så var vänlig och skicka in ansökan med CV och personligt brev omgående. I din ansökan får du gärna berätta varför du sökt tjänsten och varför du tror att denna tjänst är rätt för dig. Varmt välkommen in med din ansökan!
Job Summary: The Document Control Administrator is responsible for managing and maintaining the organisation’s documentation system. This includes the creation, revision, distribution, and archiving of company documents in accordance with internal policies, quality standards, and regulatory requirements. Key Responsibilities: Establish and maintain a document control system to ensure proper management, tracking, and archiving of all company documents. Receive, review, and log all incoming and outgoing documents. Control access to documents and ensure version control and document integrity. Distribute documents to relevant departments and ensure acknowledgment of receipt. Maintain accurate records of document histories, approvals, and revisions. Coordinate with internal departments to ensure timely updates and retrieval of controlled documents. Ensure compliance with ISO standards, industry regulations, or client requirements. Train staff on document control procedures and systems. Assist in audits by preparing documentation and tracking document compliance. Continuously improve document control processes and tools. Qualifications: High school diploma or equivalent required; Associate’s or Bachelor’s degree preferred. 2+ years of experience in document control, administration, or a similar role. Proficiency in document management systems (DMS) and Microsoft Office Suite. Strong attention to detail and organizational skills. Knowledge of document control standards is a plus. Ability to work independently and handle multiple priorities in a fast-paced environment. Preferred Skills: Familiarity with EDMS (Electronic Document Management Systems) such as SharePoint, Aconex, or Documentum. Experience in industries like construction, engineering, pharmaceuticals, or manufacturing. Strong communication and interpersonal skills.
The Planner applies their conceptual knowledge of Planning/Scheduling and, with a moderate level of guidance and direction from colleagues and leadership, is responsible for solving a range of straightforward Planning/Scheduling problems. They will be responsible for analyzing practical solutions using standard procedures and building knowledge of the company, processes, and customers. The Planner understands key business drivers and applies this knowledge to solve problems in straightforward situations by analyzing possible solutions using technical experience, judgment, and precedents. Responsibilities for Internal Candidates Develop and maintain logically linked level 3 and level 4 activity EPFCIC schedules, for offshore and onshore projects in the Oil and Gas Industry, according to precedence flow diagrams, using best practices and under the supervision of Senior Planners Produce workforce histograms and progress and quantity curves in connection with the schedules Maintain and review the sequence of Engineering, Procurement, Fabrication, Construction, Installation, Hook-Up, and Commissioning, and other operations for control of critical path and overall project durations Elevate and expedite operations that are delaying the schedule and analyze changes to the schedule to meet unforeseen conditions Prepare lists of required resources, materials, tools, and equipment for input into Work Packages In-depth knowledge of advanced work package principles and management Develop, resource load, level, and update activities in alignment with earned value management systems Qualifications for Internal Candidates Associate’s Degree or Bachelor's Degree in Project Management/Engineering/Construction/Business Management or equivalent combinations of technical training or experience required 5-7 years of project planning experience with offshore or onshore oil and gas-related projects Must have a solid command of Primavera P6 and Microsoft Project Must be able to use advanced features in Excel (curves, histograms, dynamic tables, formulas, etc.) Knowledge of Primavera P6 and its interaction with other software and disciplines Ability to mentor junior members of the team and deliver functional training Understand how to use the information available to satisfy data requests Analyze and provide additional insight or correlations within data sets Analyze projects based on historical data and current trends to provide project insights Ability to think critically, solve problems, and display attentiveness to detail Ability to manage, update, and appropriately store data Competency in using Microsoft Office applications
The Senior Mechanical Field Engineer uses best practices and knowledge of internal or external issues to improve the mechanical discipline within the company. They will act as a resource for colleagues with less experience and share their practical expertise related to the Field mechanical discipline. The Senior Mechanical Engineer solves complex site problems and uses their discipline-specific knowledge to improve the solutions at site for the Installation and Commissioning of the Mechanical equipment at site. The Senior Mechanical Engineer impacts a range of customer, operational, project, or service activities with the mechanical team and other related teams and ensures that they are working within the appropriate guidelines and policies. Key Tasks and Responsibilities: Perform conceptual, FEED, Studies, and detailed analyses and design as per design basis, project specifications, design codes, and standards Apply knowledge and skills to a wide range of standard and nonstandard situations Prepare clear and accurate detailed design calculations and analyses including design reports and procedures Manage own time to meet agreed deadlines and budgets and develop plans for short-term work activities in own area Focus on completing work within budgets Delegate lead over the discipline project team when necessary Clearly communicate and explain complex issues and work to establish understanding Be fully familiar with the project scope of work, specifications, schedule, and all inter-discipline requirements; including identifying concerns as early as practicable and taking appropriate initiatives to address the issues Identify changes to scope and promptly raise change notifications, including providing any necessary supporting documentation and estimates Provide similar support for Variation Orders Interface with all disciplines to develop clash-free designs Interface with other departments to obtain input for Discipline designs and drawings Maintain close coordination with other engineering disciplines, Planning, Fabrication, Marine, and Project Management Team, as required Document substantive communications (communications that result in significant decisions or assignment of actions) and forward copies to Discipline Lead Engineer and Discipline Manager Assist in the preparation of estimates for bid proposals, including technical query reviews, execution statements, and workhour estimates Raise technical queries to obtain missing information, clarify work scope, and maintain client-preferred procedures, specifications, standards, practices, and operational requirements Prepare Discipline engineering design basis, philosophies, and technical specifications, as required Participate in finalizing deliverables lists and deliverables, ensuring compliance with specifications and functional integrity Attend project review meetings, vendor meetings, engineering meetings, and offshore site surveys, as required Provide technical direction and review of Designers producing products related to Mechanical Engineering Prepare and review design reports and procedures Assist in providing necessary design inputs to other disciplines to enable them to proceed with their deliverables Assist procurement personnel in procuring Discipline equipment, materials, and services; ensuring that work produced complies with Customer objectives and procedures Procurement assistance includes preparing and reviewing requisitions, evaluating technical quotations and preparing queries, compiling bid tabulations and recommendations, preparing purchase requisitions, and coordinating with Procurement to expedite vendor documents, as directed by Discipline Lead Engineer Assist in updating weight report based on receipt of vendor information Check engineering performed by others within the Discipline Review vendor and subcontractor submittals, checking for compliance with project specifications and providing comments as necessary Perform design verification through single-discipline check/ inter-discipline check (IDC) Provide technical support to all fabrication queries, including identifying defect/ rectification requirements Keep the Lead Engineer apprised of all activities and concerns, technical, budgetary, and manpower related Reports to: Project: Lead Engineer Functional: Supervising/Lead Engineer or Engineering
The Senior Quality Inspector applies in-depth knowledge, experience, and best practices in the inspection. They are responsible for solving complex inspection problems and work independently with minimal guidance. Job Overview: The Senior Quality Inspector uses best practices and knowledge of internal or external issues to improve the inspection discipline within McDermott. We are looking for different disciplines such as: Welding, Civil, Mechanical, I&E. This role is on-site rotation-base. They will act as a resource for colleagues with less experience and share their conceptual and practical expertise related to the inspection discipline. The Senior Quality Inspector solves complex problems and uses discipline-specific knowledge to improve their products or services. The Senior Quality Inspector impacts a range of customer, operational, project, or service activities with the inspection team and other related teams and ensures that they work within the appropriate guidelines and policies. Key Tasks and Responsibilities: Supervise Quality Control activities to determine product conformity to customer specifications through independent inspection and tests by the Project Quality Plan Identify non-conformity for rectification and ensure final resolution Direct, Supervise and Participate in inspection activities to ensure product quality Consult with the Project Quality Manager concerning prevention and appraisal resources and the effectiveness of the Project Quality Plan/Procedures necessary to achieve product quality Initiate evaluation for non-conforming items Develop Project Quality Plans, inspection, and test plans in consultation with Project Quality Manager Liaise with QC/NDT/Certification/Welding Engineering and customer to ensure that Quality problems are addressed and technically resolved Appraise product quality by the Project Quality Plan, Inspection & Test Plan and determine conformity and non-conformity Provide interpretation of applicable code specifications and customer requirements; any deviation, clarification, and waivers are to be documented through the Site Query System Coordinate interface with Operations, Certifying Authority, Client, and subcontractor assuring the conformity to project specifications Verify QC inspector effectiveness through random audits of CIRs Exercise a proactive approach to the prevention of a problem by interfacing with production, engineers, and management personnel Liaise with customer representatives to ensure product conformity and stage release for each activity denoted within the Project Quality Plan/ITP Qualifications for Internal Candidates Senior high school graduate or degree in relative field of study 10+ years of Quality Control or related experience in in relative discipline Proficient with computers and Microsoft programs such as Word, Excel, and Outlook
Why Maandag Nordic? With us, you’ll get the chance to really put your ideas into action. We offer a work environment where you can grow and learn through hands-on experience - trying things out, making mistakes, and improving. If you are a good match, we would like to receive a CV in WORD format with motivation why you fit this assignment, your availability and any scheduled holidays. For more than 35 years, Maandag® has been at the forefront of empowering people and organisations. We not only help professionals get jobs, but also connect them with a future that matches their values, desires and ambitions. Because when people are truly in the right place, they can develop themselves, fulfil their dreams and go to work with fresh energy every day. The energy and power released in the process is a catalyst for growth for companies. We started in the Netherlands, but now we also help professionals and organisations in Belgium, Poland, Dubai and Sweden. Our extensive knowledge of different markets, coupled with our wide network, enables us to make perfect matches quickly. Start: 1st July 2025 Location: Norrbotten Duration: 12 months with possibility for extension As a Business Architect, you will be responsible for the following: - Work with stakeholders from the factory operations and sustainability team to establish a digital development roadmap ensuring that it adheres to Company's corporate targets. - Define, drive and follow up on digital implementation plans/project plans. - Gather and model business requirements according to the business architecture framework by using Archi. - Expected deliverables include capability maps and process diagrams. - Backlog management – manage the backlog for a selected scope of capabilities, defining and prioritizing epics and user stories. - Close collaboration with digital development teams, stakeholders and domain management to ensure progress against set goals and cross-functional alignment. - Contribute by advocating and fulfilling the Company's digital strategy and ways of working within the initiatives and with the stakeholders you operate with. Qualifications: Experience from digital development from roles such as product owner/product manager, project manager, requirement engineer or business architect. Experience with business architecture, business modelling and requirement analysis – capability mapping, process modelling, epic and user story definition. Experience with workshop planning and execution with business stakeholders Experience with data platforms and/or data products. Structured ways of working and good communication skills. Experience with project and/or product start-up and establishment. Experience from the manufacturing industry and knowledge of Operations Technology (OT) is a bonus.
OM FÖRETAGET LTiNAB är mindre familjärt företag baserat i Boden. Med ett starkt lokalt engagemang och ett växande gott rykte i regionen erbjuder vi professionella lyft- och transportlösningar för både privatpersoner och företag. Vi har moderna kranbilar som för det möjligt för oss att på ett säkert sätt lasta, lossa, transportera och montera allt från bodor till industribyggnader. Vår verksamhet kännetecknas av flexibilitet, hög servicegrad och ett stort eget ansvar. Hos oss möts du av ett dedikerat team med stort yrkeskunnande, ett personligt bemötande och en tydlig vilja att leverera kvalitet i varje uppdrag. OM DIG För att trivas och lyckas i tjänsten som Kranbilsförare hos oss behöver du vara en trygg och säker förare. Du tar ansvar både för ditt fordon och för säkerheten i trafiken. Då du ofta möter kunder i arbetet är det viktigt att du har en god känsla för service och uppskattar kundkontakt. Vi ser gärna att du är självgående, noggrann och kan samarbeta väl med dina kollegor. Det är också viktigt att du kan arbeta effektivt och hålla angivna tider. Flexibilitet är en nyckel – både vad gäller arbetstider, arbetsuppgifter och eventuella uppdrag hos andra kunder. Engelska är ett krav i den mån att du kan kommunicera väl på en arbetsplats. OM TJÄNSTEN I rollen som Kranbilsförare hos LTINAB arbetar du med moderna fordon utrustade med kran och hanterar både lossning och lastning. Leveranserna sker både till företag och privatpersoner, vilket ställer krav på god servicekänsla och noggrannhet. Arbetsuppgifterna är varierande och innebär förutom lastning och lossning även montage av bodor samt hus och industribyggnader. Tjänsten innebär självständigt arbete, frihet under ansvar och en varierad arbetsvardag. Arbetstiden är förlagd Måndag-Lördag med rullade schema. Även möjlighet till deltid finns. Observera att urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag
Välj ett jobb för att visa detaljer