Vill du sommarjobba i butik? - Boden

Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba i butik? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss i sommar! - Srb Butikservice Vi söker Merchandiser inom dagligvaruhandeln. Som merchandiser kommer du att jobba med ett brett produktutbud från flera välkända varumärken. I butik säkerställer vi att kundens produkter är väl påfyllda, exponeras på rätt sätt och ger ett säljande och attraktivt intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, ansvara för påfyllnad och skötsel, kontrollera skyltning, skylta om vid behov, lägga beställningar samt ser över lagerstatus. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Du kan även komma besöka flera olika butiker under en arbetsdag varför du måste trivas med att byta miljö och gilla att träffa nya människor. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på Srb Butiksservice som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Är intresserad av att jobba med framför allt snacks och nötter i lösvikt Kan arbeta veckorna 29-31 samt v.33 ca 1,5 timmar i veckan, torsdagar Bor i eller i närheten av Boden Har körkort och tillgång till egen bil är meriterande Vidare ser vi gärna att du: Är lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning, kan arbeta effektivt och hålla ett bra tempo Trivs med att ha ett fysiskt aktivt arbete Är morgonpigg, då vi startar alla arbetsdagar på morgonen Har tidigare erfarenhet av att jobba i butik eller inom dagligvaruhandeln Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Långsiktigt samarbete med ev. fasta timmar framöver Möjlighet att ingå i vikariepoolen och jobba extra vid behov ex. arbetstoppar, kampanjer, sjukdom eller semester Om Srb Butikservice Sedan 1995 har vi på Srb Butiksservice hjälpt våra kunder med allt som rör merchandising. Vi säkerställa att deras varor ute i butik är påfyllda och exponeras på rätt sätt, samt ser till att det är fräscht och säljande för deras konsumenter. Med runt 300 anställda Merchandiser har vi en oslagbar närvaro i hela landet - från Ystad till Kiruna - och vi utför över 3000 butiksbesök varje vecka. Vi jobbar för kunder som exempelvis Axfood och Cloetta. Ansökan Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi granskar ansökningar allt eftersom och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Ansök senast 2 juni Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu

23 april 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
HR-generalist sökes till Markverkstad Boden

Befattningen erbjuder Hos oss får du möjlighet att arbeta med spännande arbetsuppgifter för att bidra till att göra Sverige och världen lite säkrare. Vi värdesätter ömsesidigt förtroende och hos oss får du både ett eget ansvar och goda möjligheter att kompetensutvecklas. Våra medarbetare är viktiga för oss och du ha möjlighet att ha en bra balans mellan det professionella och det privata. Vi ger även möjlighet att träna på arbetstid, generösa arbetstidsavtal, föräldralön samt upp till sju veckor semester per år. Markverkstad stabsavdelning Du kommer att tillhöra stabsavdelningen på Markverkstaden (MvE) som är en avdelning med ca 30 engagerade och kunniga kollegor som har olika stödjande befattningar. Här arbetar vi med att stödja ledningen i alla olika nivåer spridda på 24 orter i Sverige. Du kommer att i din roll stödja avdelningen Markverkstad Norr. Denna avdelning bedriver verksamhet i Boden, Umeå, Luleå, Arvidsjaur och Östersund. Det innebär att det kommer att ställas krav på resande i tjänsten, hur ofta och mycket kommer att variera över tid. Men vi lovar att det är väldigt givande att vara ute på våra olika verksamheter. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som HR-Generalist är ditt huvudsakliga uppdrag att arbeta i ett nära chefsstöd där du stödjer inom hela HR-området med fokus på verksamhetens resultat. Du agerar arbetsgivarföreträdare och är ett operativt stöd åt verksamhetens chefer i det dagliga arbetet med exempelvis rekrytering, svåra samtal samt tolka lagar och avtal. Det innebär att du har ett nära samarbete med cheferna och blir deras bollplank, coach och rådgivare. I arbetet ingår även strategiska arbetsuppgifter samt att ingå i HR-relaterade utvecklingsprojekt. Som HR-generalist arbetar du brett med alla typer av HR-relaterade frågor men det är en extra fördel om du har kompetens och intresse inom rehabilitering och arbetsmiljö. Kvalifikationer • Du har akademisk examen inom HR eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig • Minst tre års aktuell erfarenhet av att självständigt driva HR-processer samt ge kvalificerat HR-stöd till chefer utifrån arbetsrätt och de aktuella lagstiftningar som tillämpas inom området • God kommunikativ förmåga • Erfarenhet av IT-stöd inom HR-området • Goda kunskaper i Officepaketet • B-körkort. Personliga egenskaper För att trivas hos oss krävs det att du brinner för service och är en skicklig relationsbyggare. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter, strukturerar och prioriterar dem på ett effektivt sätt. Du är en trygg person och även trygg i rollen som arbetsgivarföreträdare, med eget driv som är bra på att hantera tidvis intensiva arbetsperioder, tillsammans med dina HR-kollegor. Samarbete är viktigt för oss, både med varandra och de verksamheter vi stöttar, därför är det viktigt att du trivs med det och har en god samarbetsförmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Meriterande • Erfarenhet av arbete inom industri, till exempel tillverkande företag eller fordonsindustri • Erfarenhet från HR-arbete på en statlig myndighet eller offentlig sektor • Kunskap inom det statliga kollektivavtalsområdet • Delaktighet i verksamhetsutveckling. Övrigt Anställningsform: tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning Sysselsättningsgrad: heltid, dagtid Arbetsort: Boden Tillträdesdatum: snarast efter överenskommelse Arbete medför även krav på resor och tjänstgöring, såväl inrikes som utrikes. Tjänsten är en civil befattning Upplysningar om befattningen Sektionschef Mette Wester, tfn. 072-395 34 59. Information om rekryteringsprocessen HR Alexandra Falk, tfn. 070-848 17 61. Fackliga företrädare SACO: Håkan Eliasson OFR-S: Tony Svensson SEKO: Irene Ström OFR-O: Anders Norén Samtliga kontaktas via tfn 035-266 20 00 Sista ansökningsdag Välkommen med din ansökan senast 2024-05-22. Din ansökan bör innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. --------------------------------- Försvarsmaktens tekniska skola, FMTS, med huvudort i Halmstad är ett logistikförband där tekniken står i centrum. Förbandets verksamhet vilar på fyra ben – utveckling, utbildning, verkstads- och krigsförbandsproduktion. För att Försvarsmaktens förband ska kunna verka behöver de fungerande materiel och för det har FMTS en viktig roll. FMTS har ett funktionsansvar för den tekniska tjänsten inom Försvarsmakten, vilket bland annat innebär att följa teknikutvecklingen för att kunna förutse kommande behov men även föreslå förändringar och förbättringar. Här finns spännande utvecklingsmöjligheter för den som är tekniskt intresserad, både på grundläggande och mycket avancerad nivå. FMTS utbildar officerare, specialistofficerare, och civilanställda i teknisk tjänst inom samtliga försvarsgrenar. Utöver det så utbildas soldater inom logistik. FMTS har verksamhet över hela Sverige, från Revingehed i söder till Boden i norr. Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått såväl på hemmaplan som runt om i världen. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och en god balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten tillvaratar de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter i våra rekryteringar. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands men innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas.

23 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Personlig Assistans - Deltidstjänst

Personlig Assistent - deltidstjänst. En möjlighet att göra skillnad i någon annans liv Vi söker nu en personlig assistent till en 31-årig man med autism, bosatt i det vackra Sävast, strax utanför Boden. Dina framtida arbetsuppgifter kommer att innefatta att ge stöd och assistans i kundens vardag. Det inkluderar allt från måltider och hygien till personlig omvårdnad och kommunikation. Men det handlar också om att uppmuntra och delta i meningsfulla och roliga fritidsaktiviteter. Kunden har ett stort musikintresse, och att dela den glädjen och utforska den tillsammans med honom. I detta uppdrag är en lugn och empatisk attityd avgörande för att möta kundens behov, men framför allt måste du ha ett hjärta som brinner för att göra skillnad. Om du har kunskaper i LAB (Låg Affektivt Bemötande) ser vi detta som ett stort plus. Det är en metod som kan vara till nytta i att förstå och stödja kunden på bästa sätt. Oavsett om du är man eller kvinna, är din personliga lämplighet det som räknas mest. Vi ser gärna att du är djupt engagerad och motiverad för detta uppdrag samt nyfiken på att lära dig mer om autism. Erfarenhet eller utbildning inom autismspektrat är en fördel, men det är inget krav. Ditt arbete kommer att förläggas där kunden är, och arbetsdagarna varierar, inklusive dagar, kvällar och helger. Det är önskvärt att du har körkort och tillgång till en egen bil. Krav: Du behärskar svenska språket i tal och skrift. Du har ett utdrag ur polisens belastningsregister (enkelt att beställa via polisens webbplats). Du är rök- och djurfri på grund av allergier. Om du känner att detta är rätt jobb för dig, så är du hjärtligt välkommen att skicka in din ansökan tillsammans med ett personligt brev. Vänligen notera att vi kommer att kontakta utvalda kandidater för intervjuer löpande under ansökningstiden. Så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Din insats kan göra en värld av skillnad i någon annans liv.

23 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Lager- och monteringsmedarbetare till RJWC Powersports AB

Tillträde omgående Är du en lättlärd, ansvarstagande och problemlösande person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö? Då kan du vara den vi söker till vårt team på RJWC Powersports AB! Vi är en ledande tillverkare av eftermarknadsprodukter till fyrhjulingar (ATV), med kunder och distributörer runtom i världen, främst i Nordamerika, Kanada och Europa. Nu söker vi en engagerad lagermedarbetare för en tidsbegränsad anställning med möjlighet till förlängning. Arbetsuppgifter: Orderplock till slutkunder, återförsäljare och distributörer. Mottagning av inkommande gods. Fraktbokningar. Allmänt lagerarbete inklusive inventering och att upprätthålla ordning och reda. Paketering av produkter som vi tillverkar. Enklare produktionsarbete, montering och komponentplock Kvalifikationer: Lättlärd och ansvarstagande med en god förmåga att lösa problem. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift, då arbetet innebär kontakt med internationella kunder. Tidigare erfarenhet av lagerarbete är meriterande men inte ett krav. Vi erbjuder: 6 månaders tidsbegränsad anställning med möjlighet till förlängning. Arbete i fräscha lokaler i Boden, med ett dynamiskt team som värdesätter samarbete och innovation. Arbetstider måndag till fredag, 7-16, med en timmes lunch. Tillträde omgående RJWC Powersports AB strävar efter att vara en arbetsplats där varje medarbetare känner sig värderad och där vi tillsammans arbetar mot gemensamma mål. Vi ser fram emot att välkomna en ny medarbetare som delar vår passion för fyrhjulingar och som bidrar till vår fortsatta framgång.

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Är du grävmaskinist? Se hit!

Är du en grävmaskinist som är redo för nya utmaningar i Kiruna? All-Sten befinner sig i en spännande expansionsfas och söker nu engagerade individer att ansluta till teamet! Här erbjuds du varierande projekt ovanför jord, där laganda är ledordet. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag, urvalet sker löpande. Information om tjänsten Professionals Nord söker för All-Stens räkning en grävmaskinist. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och inledningsvis arbeta som konsult hos All-Sten. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och All-Stens önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Arbetsuppgifter Som grävmaskinist hos All-Sten kommer du att ha en nyckelroll i att utföra olika uppgifter inom verksamheten, inklusive grävning, markberedning och hantering av stenmaterial. Du kommer att arbeta nära teamet och bidra till att säkerställa att projekten utförs med hög precision och effektivitet. Arbetsområdet är Kiruna och du arbetar måndag till fredag 07–16, alternativt 7–7 skift. Vi söker dig som: • Är utbildad grävmaskinist. • Har viss arbetslivserfarenhet inom yrket. Det är meriterande om du har behörighet för hjullastare och lastbil för tjänsten. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Vi sätter särskilt värde på din noggrannhet och förmåga att planera. Dessutom värdesätter vi att du är en positiv person med glimten i ögat och ett leende på läpparna. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Kiruna URVAL: Sker löpande KONTAKT: Lisa Bäckström ([email protected]) Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected].

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Öppen ansökan - Administratör/kundtjänst

Tycker du om administrativa arbetsuppgifter? Trivs du med kundkontakt och värnar om god service? Just nu söker vi administratörer till kundinriktade roller.  Om tjänsten Administrativa roller kan skilja sig något men i stort arbetar du med insamling av information, handläggning av ärenden i system och dokumenthantering. Du ansvarar för hela ärendehanteringsprocessen av information och dokumentation samt överlämnar och/eller delegerar det vidare vid behov. I rollen ingår även kundkontakt, till följd av att du hanterar kundernas ärenden. Arbetet är förlagt på dagtid och du arbetar i en kontorsmiljö. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående.  Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Ansvar för ärenden - Införande av information och dokument i system - Kundkontakt Om dig Du som söker trivs i en administrativ och kundrelaterad roll med mycket eget ansvar. Du är social och värnar om god service. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, ärendehantering och/eller kundtjänst.  Som person uppskattar du att planera och organisera ditt arbete. Du prioriterar arbetet på ett effektivt sätt och håller dig till tidsramar. Du är noggrann och säkerställer att inget faller mellan stolarna. Det är även viktigt att du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och driver ditt arbete självständigt framåt. Därtill har du lätt för att samarbeta och ta kontakt med andra. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sofi Nordström på [email protected]. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Operativ chef

Brinner du för att skapa värde och för att bygga långsiktiga och förtroendegivande relationer? Vill du ha en nyckelroll inom ett av våra mest spännande FM-kontrakt med stor möjlighet till att påverka din leverans? Då ska du söka den här rollen som operativ chef hos Coor!      I ett nära partnerskap med vår nya kund, som är en industriell aktör med stora innovativa utvecklingsplaner, spänner sig Coors uppdrag över flera områden såsom arbetsplatsservice och lokalvård. Kunskap, service och tillgänglighet står i fokus som ska lämna ett positivt avtryck hos kundens medarbetare samt besökare. Vi ska se till att den dagliga driften alltid fungerar och lyfta leveransen samt affärsmodellen till nästa nivå där du kommer ha en stor påverkan.    Om rollen   I nära samarbete med kontraktschef kommer du axla en stor del av helhetsansvaret för leveransen vilket innefattar ansvar för medarbetare, leverans, leverantörer, kund, ekonomi och kvalitét. Kunden har en aktiv beställarorganisation vilket medför en hel del kundkontakter och där du med tydligt och tryggt ledarskap skapar goda kundrelationer och samarbeten som möjliggör att vi kan utveckla och utöka vår leverans med goda resultat och hög servicegrad.    Utöver detta kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bland annat innebära:   • Planera, leda och följa upp leveransen framåt mot uppställda mål   • Personalansvar med fokus att engagera och utveckla medarbetare samt arbetsmiljön   • Utveckla goda kundrelationer med partnerskap i fokus   • Ekonomisk uppföljning samt budget och prognosarbete   • Följa upp, analysera och utveckla din verksamhet   • Leda och hantera förhandlingar med kunder och samarbetspartners  • Säkerställa att verksamheten arbetar på ett välorganiserat och effektivt sätt med fastställda rutiner   • Vara en god förebild genom att identifiera, utveckla och genomföra förbättringar inom organisationen    Som operativ chef har du en viktig roll där du får ett stort mandat med möjlighet till att utveckla både verksamheten samt organisationen. Vi erbjuder en heltidstjänst med en provanställning på 6 månader med placering i Boden. Du kommer att rapportera till kontraktschef Rehan Chaudhry och ingå i kontraktets ledningsgrupp. Vår kandidat   Du har en flerårig ledarskapsbakgrund som ledare eller alternativt erfarenheter som bedöms likvärdiga med fokus på affärsutveckling och management. Då affärsmodellen kan vara komplex är du förutom trygg i budget och bokslutsarbete även bekväm med att övergripande för leveransen arbeta med siffror och analys. Du behärskar det svenska och engelska språket väl i både tal och skrift samt är en van systemanvändare med goda kunskaper i Officepaketet. Körkort är ett krav. Personliga egenskaper   Som person är du målinriktad, drivande samt besitter en förmåga och ett intresse för att skapa och utveckla affärer och relationer där du tydligt ser hur välmående medarbetare bidrar till en lönsam och lyckad leverans. En förutsättning för rollen är samarbetsförmåga, mycket god ledarskapsförmåga och att du har en lösningsorienterad approach med hög affärsmässighet.  Du är strukturerad och analytisk i det du gör med en god vana i att driva och planera ditt arbete självständigt. För att lyckas i rollen är du en engagerad, lyhörd och trygg.  Du är en stark förebild genom ditt inkluderande ledarskap där du inspirerar och entusiasmerar ditt team till att nå uppsatta mål. För att trivas i denna roll behöver du vara utvecklingsorienterad och ha en god förmåga till att enkelt kunna anpassa ditt arbetssätt när förutsättningar förändras.    Coor erbjuder    Du erbjuds en spännande roll i en dynamisk och innovativ miljö i en leverans med hållbarhet i fokus och som bygger på ett starkt partnerskap. Här har du möjligheten att få vara med att påverka din leverans och bygga ditt team tillsammans med kompetenta kollegor och kund. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom denna arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten. Utöver ovan erbjuder vi fast lön enligt överenskommelse med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag.   Kontaktuppgifter och övrig information   Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan.    Som en del av rekryteringsprocessen så kommer en bakgrundskontroll genomföras på slutkandidat, vill du veta mer? Klicka här  https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/    För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta kontraktschef Rehan Chaudhry, [email protected]. Jag ser fram emot att höra från dig!   Om Coor Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.

19 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Skiftgående 7/7 fältmekaniker inom oljeservice Boden

Zeppelin Sverige AB är exklusiv återförsäljare för Caterpillar Inc. i Sverige och erbjuder nya och begagnade entreprenad- och gruvmaskiner, uthyrningstjänster samt motorer och elgeneratorer. I utbudet finns mer än 100 maskintyper, från minigrävmaskiner till gigantiska gruvtruckar. Maskinerna är driftsäkra, bränsleeffektiva och bygger på modern teknologi. I segmentet för motorer och generatorer är Zeppelin en ledande leverantör av lösningar för applikationer inom industri, marin och järnväg. Den svenska verksamheten är komplett med försäljning, service, finansiering och uthyrning. I organisationen finns gedigen kunskap hos servicetekniker och ingenjörer som servat Caterpillar-produkter under årtionden. Zeppelin tar hand om kunder i hela Sverige och har cirka 520 anställda på 14 platser från norr till söder. Zeppelin Sverige AB är en del av den tyska Zeppelin-koncernen. Mer information finns på zeppelin-cat.se. Skiftgående 7/7 Fältmekaniker inom oljeservice, Boden Dina arbetsuppgifter Som fältmekaniker inom oljeservice arbetar du med underhåll och service av Caterpillars hela produktprogram. Mindre felsökning och reparationer kan förekomma. Du kommer även vara delaktig i enklare jobb tillsammans med våra mekaniker. Här får du möjligt att arbeta för en stabil arbetsgivare med bra arbetsvillkor, samtidigt som du får chansen att representera ett av världens starkaste varumärken – Caterpillar! Placeringsort är Boden. Tjänsten är på heltid 7/7 förmiddag och eftermiddag. Din profil För att lyckas i denna roll tror vi att du är en serviceinriktad, självgående och strukturerad person som genomför ditt arbete med stort engagemang och positiv inställning. Du har känsla för att ta eget ansvar och egna initiativ. Rollen kräver att du brinner för problemlösning och att du inte ger upp i första taget! Du gillar och har vana av att skruva och meka, i stort som litet. Vi ser att du som söker har: * Gymnasiekompetens, gärna med inriktning mot teknik eller mekaniker * Körkort B och C är ett krav * ADR och YKB är meriterande * Kännedom om entreprenadmaskiners konstruktion och funktion * Tekniskt intresserad * Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift * God datavana * Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta som mekaniker i fält med liknande produkter. Vi erbjuder:  * Ett roligt jobb som mekaniker med goda utvecklingsmöjligheter på en arbetsplats med god gemenskap och fin sammanhållning.   * Du får möjlighet att representera ett av världens starkaste varumärken.  * Zeppelin Sverige AB är en stabil arbetsgivare med goda anställnings- och arbetsvillkor.   Placering: Boden Din ansökan  Vill du veta mer om tjänsten ringer du till Arvid Edström 070-508 59 68 arvid.edströ[email protected] eller ansvarig rekryterare Marona Rytterlöv, 070-508 27 63 [email protected] Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval och tillsättning av tjänsterna, så tveka inte att skicka in din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Fältmekaniker Boden

Zeppelin Sverige AB är exklusiv återförsäljare för Caterpillar Inc. i Sverige och erbjuder nya och begagnade entreprenad- och gruvmaskiner, uthyrningstjänster samt motorer och elgeneratorer. I utbudet finns mer än 100 maskintyper, från minigrävmaskiner till gigantiska gruvtruckar. Maskinerna är driftsäkra, bränsleeffektiva och bygger på modern teknologi. I segmentet för motorer och generatorer är Zeppelin en ledande leverantör av lösningar för applikationer inom industri, marin och järnväg. Den svenska verksamheten är komplett med försäljning, service, finansiering och uthyrning. I organisationen finns gedigen kunskap hos servicetekniker och ingenjörer som servat Caterpillar-produkter under årtionden. Zeppelin tar hand om kunder i hela Sverige och har cirka 520 anställda på 14 platser från norr till söder. Zeppelin Sverige AB är en del av den tyska Zeppelin-koncernen. Mer information finns på zeppelin-cat.se. Fältmekaniker till Boden Om tjänsten Som fältmekaniker arbetar du med underhåll, service, felsökning och reparationer av Caterpillars produktprogram hos våra kunder. Tjänsten är dagtid. Din bakgrund: ·        Spetskompetens inom service och underhåll av liknande produktprogram ·        Flerårig erfarenhet som mekaniker ·        Kännedom om entreprenadmaskiners konstruktion och funktion ·        Tekniskt gymnasium eller likvärdigt ·        God datavana ·        Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt och skriftligt ·        B-körkort är ett krav Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta som mekaniker i fält med liknande produkter. Din profil: För att lyckas i jobbet är du serviceinriktad och flexibel. Som person är du noggrann kreativ, driftig och händig och du tar dig an uppgifter och utmaningar med stort engagemang och en positiv inställning. Du har en god samarbetsförmåga, då du kommer att ingå i ett team av mekaniker. En bra service är viktigt för dig och att du ser vad som behöver göras på ett självständigt sätt. Du vill alltid leverera till kunden med hög kvalité och med ditt intresse för maskiner så har du en vilja att lära dig nya saker. Vi erbjuder: ·        Ett roligt jobb som mekaniker med goda utvecklingsmöjligheter på en arbetsplats med god gemenskap och fin sammanhållning.  ·        Du får möjlighet att representera ett av världens starkaste varumärken. ·        Zeppelin Sverige AB är en stabil arbetsgivare med goda anställnings- och arbetsvillkor.  Placering: Boden Din ansökan Vill du veta mer om tjänsten ringer du till platschef Arvid Edström 070–508 59 68 eller ansvarig rekryterare Marona Rytterlöv 070-508 27 63 Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval och tillsättning av tjänsterna, så tveka inte att skicka in din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Händig och teknikintresserad

Vi söker en händig och genuint teknikintresserad person till ett fritt och omväxlande jobb. Du kommer under tiden för provanställning få löpande internutbildning i jobbet. Därefter kommer du att jobba mycket självständigt och köra egen servicebil. Jobbet består främst av fysisk installation av elektronik inom ljud, bild och annan teknisk utrustning. Krav är att du har goda kunskaper, erfarenhet och förståelse för hur man använder handverktyg. Krav att du är lösningsorienterad och har kunskap inom teknik el/elektronik, ljud och bild, och att du har ett personligt intresse i området. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av annat praktiskt tekniskt jobb. Heltidsanställning månadslön med 6mån provanställning.

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024