Vikarierande personliga assistenter sökes!

Vi söker vikarierande personliga assistenter till vår manliga kund med MS boendes i Boden. Kanske studerar du? eller jobbar deltid och vill jobba mer. Under sommar perioden kommer det att finnas chans till heltid då den ordinarie personalen har semester.Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid och kvällstid, årets alla dagar. Vi söker dig som är lyhörd, snäll och arbetsvillig.Önskvärt är att du har erfarenhet inom personlig assistans eller annat vårdarbete.Personkemin är dock avgörande! Det viktigaste är att utgå ifrån kundens behov, stora som små för att möjliggöra en självständig och delaktig vardag. Krav: -Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

18 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Personlig assistent sökes till en 65% tjänst

Du är tjej i en ålder mellan 24-30 år, har ettglatt och positivt sinne! Det är det våranunga kvinnliga kund, bosatt i Boden, önskar. Hondrabbades av en stroke för ett antal år sedanochvill leva,med din hjälp,ett normalt liv som möjligt.Du ska finnas tillhands, vara lyhörd, ta ett steg tillbaka när hon vill det. Arbetsuppgifterna består av medicineringochvanliga vardagligahushållssysslor och såklart tillmötesgå hennes intressen som promenader, måla, spela dator och mycket mer. Tjänsten är på 65 % Arbetstiderna är dag, kväll och natt med jour-vardag som helg. Känner du att vill arbeta extra nu och sedan hela sommaren? Välkommen att söka även du! Krav:-Vår kund vill endast hakvinnliga sökande. -Du får ej varaallergisk mot pälsdjur, då kunden har katter.-Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Du har ett brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida) Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

18 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Personlig assistent sökes till Vittjärv

Önskar du dig ettmeningsfullt och roligt extra och/eller sommarjobb? Då kanske du ska prova att arbeta som personlig assistent! Vår kvinnliga kunddrabbades av en stroke och har därav ett omfattande omvårdnadsbehov där du som personlig assistent blir viktig.Hon är förlamad, har afasi och sond. Hon behöver hjälp med allt i det dagliga livet. Innan stroken har hon alltid älskat att vara ute, och har tidigare levt ett aktivt liv och självklart vill hon i den mån det går fortsätta att komma ut. Hon tycker även om att lyssna på musik, poddar och se nyhetsmorgon på TV. Det är av högsta vikt att du är lyhörd då hon kommunicerar med ljud och ansiktsuttryck.Har du tidigare erfarenhet inom vården är ett plus, men inget måste.Den personliga kemin är avgörande och det är viktigt att matchningen mellan dig och kunden är bra. Kunden bor i ett hus tillsammans med sin familj, har en egen flygel där detfinns personalrum samt egen toalett. Arbetstiderna är förlagda dag och kväll, vardag som helg.Då kunden bor ca 5 km utanför stadskärnan, och busstrafiken inte stämmer överens medarbetstiderna, är det givetvis en fördel om du har körkort och tillgång tillbil. Krav:- Endast kvinnliga sökande.- Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

18 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Personlig assistent sökes till kvinna i Boden, 60%

Brinner du för att hjälpa människor och vill ha ett meningsfullt och roligt jobb? Då är det dig vi söker! Vi på Inre Kraft söker nu en kvinnlig assistent till vårkund medcerebral pares boendes i Boden.Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda dygnsvis mellan 07.30-08.00. Schemaraden är på 60%. Vi söker dig som är lyhörd, flexibel och arbetsvillig. Kunden vill endast ha kvinnliga sökanden som talar bra svenska.Vi ser även att du fungerar att arbeta både självständigt och i grupp. Det viktigaste är att vi tillsammans utgår ifrån kundens behov, stora som små för att möjliggöra en självständig och delaktig vardag. Krav:Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå.Du har ett brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida)Referenser från tidigare arbeten (lämnas efter intervju). Personlig lämplighet och kundens val är det absolut viktigaste vid rekrytering. Lägg extra tid på att skriva ett personligt brev där du berättar om dig själv och förklarar varför du tycker detta uppdrag låter intressant. Annonsbilden har ingen anknytning till uppdraget. Vi har kollektivavtal (Bransch G). Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

18 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Personlig assistent

Vi söker 2 st personer som vill ingå i vår pool under veckorna25-34. Din arbetsroll blir personlig assistent, med utgång från Boden.Du kommer ha tillgång till tjänstebil och introduceras hos ett antal kunder i Boden, Luleå och dess omnejd. Vill du använda din egen bil till arbetsplatsen så utgår milersättning. Som anställd ivikariepoolen kommer du att få en fast lön på 100 % under sommaren. Du och din kollega har ett rullande grundschema.Du behöver vara beredd att din arbetstid kan komma att förskjutas vid behov. * Uppstår en vakans hos en av våra förutbestämda kunder ex dagtid och du står som schemalagd dagtid, så kommer du kallas ut på arbete. * Uppkommer däremot ensjuklucka kvällstid, och på ditt schema har du dag,så kontaktas duför att bemanna detta pass mot övertidsersättning PGA förskjuten arbetstid.* Uppstår ingen vakans, är du ledig med lön. Din främsta arbetsuppgift är att vara tillgänglig att jobba, när behov uppstår!Du blir alltså anställd och avlönad på 100 %, men reell arbetstid varierar och blir styrt av uppkommet behov.Inskolningen kommer att ske i mitten på maj.Som person bör du vara lösningsorienterad inför de situationer som uppstår. Vidare söker vi dig som har ett prestigelöst förhållningssätt, är positiv, glad och trivs i att ta eget ansvar. Kvinnliga sökande kommer att prioriteras.KRAV- Du ska ha fyllt 18 år. - Du måste ha B-körkort - Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. - Du behöver ett utdrag från belastningsregistret Dettabeställer du enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/Tveka inte att skicka in din ansökan om du känner att detta sommar jobb skulle vara något för dig! OBS! Vi har tyvärr ingen möjlighet att hanteraansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev . Att tänka på inför din ansökan För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.

18 april 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Bli försäkringsförmedlare - Utbildning ingår, ingen erfarenhet krävs!

Vill du starta en spännande karriär inom försäkringsbranschen? Vi söker ambitiösa individer som är redo att lära sig och växa. Som försäkringsförmedlare hos oss får du möjligheten att utveckla dina färdigheter och bli en expert inom området - och det bästa av allt, ingen tidigare erfarenhet krävs! Allt arbete sker på vårat nyrenoverade kontor i Boden. Vi har ej möjlighet att arbeta hemifrån. Vi erbjuder: Omfattande utbildning: Vi investerar i din framgång genom att erbjuda gedigen utbildning som täcker alla aspekter av försäkringsförmedling. Du kommer att få de kunskaper och färdigheter som behövs för att bli en framgångsrik försäkringsförmedlare. Karriärmöjligheter: Vi tror på att främja interna talanger. Genom din prestation och engagemang kan du snabbt avancera och ta del av spännande karriärmöjligheter inom försäkringsbranschen. Ta chansen och starta din karriär inom försäkringsbranschen hos oss utan tidigare erfarenhet. Ansök idag och låt oss hjälpa dig att utveckla dina färdigheter och uppnå dina mål som försäkringsförmedlare. Mejla in din ansökan på [email protected] Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Telefonförsäljare

Vi på Silentium arbetar med försäljning och kundservice. Sedan 1998 har vi hunnit växa och är idag drygt 100 medarbetare i hela Sverige. Våra uppdragsgivare är välkända företag som finns inom flera branscher, bland annat inom telekom-, elbolag-, bank- och försäkringsbranschen. Silentium värderar drivkraft och ett positivt tankesätt. Hos oss finns det därför många olika utvecklingsmöjligheter, hjälpsamma kollegor och en företagskultur med stor gemenskap. I våra samtal använder vi oss av ett språk som skapar trygghet på ett informativt, personligt och förtroendeingivande sätt. Vi söker nu medarbetare till ett kommande uppdrag För att passa in och trivas hos oss ska du vara lyhörd, pålitlig och ha en positiv inställning. Naturligtvis har du lätt för att skapa nya relationer, är driven och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Du bör även tycka om att ha många bollar i luften och kunna växla mellan dina arbetsuppgifter snabbt. Dina arbetsuppgifter blir att serva kunder både genom att svara när kunder ringer in och har frågor och funderingar samt att aktivt kontakta kunder gällande viktig information. Allt arbete sker på kontoret i Boden. Ingen tidigare erfarenhet krävs men det är meriterande. Du behöver prata flytande Svenska, meriterande är om du pratar flytande engelska och norska men ej ett krav. Mejla in din ansökan på [email protected] Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Kundtjänstmedarbetare

Lockas du av att ge service i världsklass och ser dig själv som en glad och positiv person som alltid vill ge det där lilla extra? Vi på Silentium söker dig! I din roll ingår: Administrera och hantera enklare supportärenden genom att ta emot inkommande samtal. Hantera frågor om fakturor och betalningar Kunna jobba i flera system. Arbeta med merförsäljning genom att identifiera behov hos kunden, på så vis har du även möjlighet till provision Hantera kundklagomål och problem med en positiv attityd och professionell inställning. Förbättra kundnöjdheten genom att erbjuda en hög nivå av kundservice. Samarbeta med teamet för att uppnå gemensamma mål. Förmåga att arbeta effektivt i en hektisk miljö och under tidspress. Allt arbete sker på plats på kontoret i Boden, arbete hemma förekommer inte. Vi ger dig internutbildning på plats. Vi har coacher med många års erfarenhet som hela tiden hjälper dig att utvecklas och bli bättre på det jobb du gör hos oss. Hos oss finns även möjligheter att utvecklas inom bolaget vilket vi anser är ett naturligt sätt att gå vidare med din karriär. Vi på Silentium erbjuder dig som anställd: Fast lön enligt kollektivavtal med möjlighet till provision En rolig och utvecklande arbetsplats med fantastiska kollegor Interna utbildningar Karriärmöjligheter inom bolaget Kontinuerlig individuell coachning Fasta arbetstider 9,00-18,00 måndag tom fredag enligt schema För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du: behärskar flytande svenska och engelska i tal/skrift trivs att arbeta i ett högt tempo och har hög social kompentens du har god datavana och kan arbeta i flera system samtidigt som du pratar med kunden är duktig på att kommunicera pedagogiskt och kan anpassa dig efter kunden har en positiv inställning har en kämparanda och är målinriktad driven och lösningsorienterad du tycker om att arbeta med försäljning & service Känner du att du brinner för detta och vill utvecklas tillsammans med oss? Mejla in din ansökan på [email protected] Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Sjuksköterska till Lärkans hälsocentral i Boden

Vill du arbeta på region Norrbottens nya Hälsocentral i Boden? Vi är glada och tacksamma över möjligheten att rekrytera fler sjuksköterskor till vår växande hälsocentral! Hälsocentralen ligger i ett bostadsområde där det sker mycket utveckling i och med den gröna omställningen. Här får du chansen att vara med och forma vår nya verksamhet. Du kommer att arbeta i nyrenoverade lokaler tillsammans med drivna och engagerade kollegor. Hos oss ser vi problemställningar och dess lösningar som gemensamma. Vi arbetar teambaserat i ett prestigelöst och lösningsorienterat klimat med ett närvarande, tillitsfullt och engagerat ledarskap. Tillsammans skapar vi en god arbetsmiljö där vi kan utvecklas och känna oss delaktiga. Vi arbetar efter förhållningssättet att våra medborgare ska få en god och nära vård. Vi ser gärna att just DU söker till oss och blir en del av vårt team! Vi söker Är du sjuksköterska, distriktssköterska eller avancerad klinisk sjuksköterska och vill arbeta på hälsocentral samt tilltalas av variationen som finns på en sådan arbetsplats? Förutom sedvanligt mottagningsarbete finns möjlighet att utveckla egna sjuksköterskeledda mottagningar. Som medarbetare hos oss bidrar du med kunskap och engagemang som får människor att känna sig trygga och bekräftade i mötet med dig. Du är en närvarande och positiv person som ser möjligheter och med omsorg ser patienten och anpassar vården efter de behov som uppstår. Du har driv och en förmåga att se helheten och vill verka för en arbetsplats där patienten alltid står i centrum. Arbetsmiljö och trivsel där vi tillsammans bidrar till en god stämning är viktigt för oss! Vi förväntar oss att du prioriterar ett bra bemötande och aktivt arbetar för att utveckla relationer samt är positiv till förbättringsarbete för att utveckla verksamheten. Du fungerar bra i samarbete med andra, vill bidra till ett gott arbetsklimat och tycker om att finnas där för andra. Du fungerar väl i de arbetssätt som krävs inom primärvården och som får din arbetsdag att fungera utifrån ditt åtagande. Vi ser gärna att du har förmåga att ta stort eget ansvar och kan prioritera när så behövs. Du ska ha behörighet att verka inom svensk hälso- och sjukvård, god kunskap i svenska och engelska samt förmåga att uttrycka dig väl i såväl tal som skrift motsvarande C1 nivå. Därutöver sätter vi värde på ytterligare språkkunskaper. Vi värdesätter intresse för handledning då det är en del av uppdraget. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Det här får du arbeta med I uppdraget ingår att möta patienter i olika åldrar med alla sorters hälsorelaterade problem samt att självständigt likväl som med teamet bedöma och behandla dessa. I det arbetet följer du patientens olika hälsoproblem över tid och i bedömningen väger du in patientens livssituation. Du kommer att vara aktiv i sjuksköterskegruppen och i samverkan med övriga yrkesgrupper på hälsocentralen. Vi har ett nära samarbete med kommunen och övriga hälsocentraler inom primärvården Boden. I rollen ingår handledning till blivande kollegor och medarbetare på hälsocentralen. Vi arbetar med digitala- såväl som fysiska besök med fokus på god och nära vård. Vi ser patienten som en aktiv och självklar part i den egna hälsan där patienten får sin vård på så få besök som möjligt. Dagsprogrammen utformas individuellt med struktur för möten och utbildning samt administrativt arbete. Vi arbetar aktivt med flöden och strävar efter så förutsägbara arbetsdagar som möjligt med medarbetarinflytande. Tillsammans med enhetschef och teamledare fördelar du utifrån behovet arbetstiden mellan din eventuella specialitet och mottagnings arbete. Vår introduktion planeras i samråd med dig och teamledaren allt för att bygga din kunskapsbank och ge dig en trygghet i arbetet. Det här erbjuder vi dig - Vi är ett team som har roligt på jobbet och hjälper samt stöttar varandra - Möjlighet till profilering och utvecklingsarbete inom ramarna för uppdraget - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/ Information om tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och viss tjänstgöring vid den gemensamma jourverksamheten för primärvården Boden kan förekomma. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Välkommen med din ansökan!

18 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Administratör till I 19 Pansarbataljon

Försvarsmakten finns för att skydda Sverige. Vårt uppdrag kräver en stor bredd i verksamheten. Som anställd hos oss blir du en viktig del av Sveriges försvar. Tänk om du kunde gå till jobbet och bidra till en säkrare framtid? Vi växer och behöver nu bli fler för att stärka upp vårt team! Om enheten Pansarbataljonens uppgift är att utveckla förmågan att genomföra strid med bataljon och brigadfunktioner i subarktiskt klimat. Inom ramen för detta genomför Pansarbataljonen grundutbildning av soldater, förbandsutbildning, förbandsträning samt vidmakthåller och utvecklar bataljonens och brigadfunktioners ledningsförmåga. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som administratör har du dina huvudsakliga arbetsuppgifter på kompaninivå där du i första hand arbetar med administrativa uppgifter såsom resebeställningar, ersättningar och bidrag för värnpliktiga och soldater. I befattningen stöttar du kompaniet med beställningar av varor, materiel, tjänster och mat samt ekonomi- och personaladministration. Som administratör kommer du även utföra praktiska arbetsuppgifter som att vara kommendant och/eller utgöra logistiskt stöd vid utbildningar, övningar och fältnära verksamhet. Kvalifikationer • Gymnasieexamen • Erfarenhet av administrativt arbete • B-körkort Personliga egenskaper Som administratör är du flexibel och har förmågan att kommunicera både internt inom kompaniet samt externt mot individer inom och utanför enheten. Du är lyhörd och drivs av att samarbeta och att vara serviceinriktad, såväl praktiskt som administrativt, för att uppnå gemensamma mål. Du skall även trivas med att jobba självständigt inom egna ansvarsområden. Vi ser även att du har en positiv inställning till fysisk träning då detta är en del av arbetsuppgifterna i Försvarsmakten. Mycket stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Meriterande • Erfarenhet av arbete i system SAP/PRIO • Erfarenhet från tjänstgöring inom Försvarsmakten (ex. tidigare anställd som GSS/K etc.) • Militär grundutbildning eller värnplikt • Tidigare tjänstgöring i statlig myndighet För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se). Övrigt Anställningsform: Civil tillsvidareanställning. Försvarsmakten tillämpar sex månaders provanställning för dig som inte är anställd i myndigheten. Sysselsättningsgrad: Heltid Lön: Individuell lönesättning Arbetsplats: I19 Norrbottens regemente – Pansarbataljonen stab, Boden. Begränsad möjlighet till att arbeta på distans. Arbetstid: Arbetsförhållanden innebär i regel 40 timmar arbetsvecka dagtid, men kan ske på oregelbundna tider, t ex under övningsföhållanden Tillträdesdatum: Från september eller enligt överenskommelse Vi erbjuder flera förmåner till våra civilanställda, ta del av dem här! Kontakt Vid frågor om befattningen eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta chefen för Stödsektionen vid Pansarbataljonen stab, Jon Senbom via FM växel 0921-34 80 00 Fackliga representanter – kontaktas via FM växel 0921-34 80 00 Officersförbundet, Håkan Jansson Försvarsförbundet, Annelie Forshage SEKO-F, Susanne Thunberg SACO, Björn Astermo Välkommen med din ansökan senast 2024-05-10! Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: I 19 är ett av Sveriges största regementen med verksamhet från Härnösand i söder till Kiruna i norr. Huvudort och ledning för regementet finns i Boden. Regementets huvuduppgift är att bygga krigsförband och under de närmaste åren ska I 19 successivt utveckla den nya Norrbottensbrigaden. År 2030 ska regementet kunna utbilda, förrådsställa och mobilisera hela brigaden inklusive de tillhörande funktionsförbanden; ledning, fältarbeten, luftvärn och logistik. Värnpliktsutbildningen genomförs på Norrbottens pansarbataljon som ansvarar för att utbilda och vidmakthålla förband till Norrbottensbrigaden. På regementet finns även en regementsstab, en brigadstab, Försvarsmaktens vinterenhet, Försvarshälsan, Garnisonsstödsenheten, Logistikenheten och Lokalplaneringsenheten. Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen. Försvarsmakten ger dig möjlighet att utvecklas som människa och växa i din professionella roll. Vi är en ansvarstagande arbetsgivare och har en öppen organisation där vi ställer upp för varandra. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

17 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024