Personlig assistent sökes till Vittjärv

Önskar du dig ettmeningsfullt och roligt extra och/eller sommarjobb? Då kanske du ska prova att arbeta som personlig assistent! Vår kvinnliga kunddrabbades av en stroke och har därav ett omfattande omvårdnadsbehov där du som personlig assistent blir viktig.Hon är förlamad, har afasi och sond. Hon behöver hjälp med allt i det dagliga livet. Innan stroken har hon alltid älskat att vara ute, och har tidigare levt ett aktivt liv och självklart vill hon i den mån det går fortsätta att komma ut. Hon tycker även om att lyssna på musik, poddar och se nyhetsmorgon på TV. Det är av högsta vikt att du är lyhörd då hon kommunicerar med ljud och ansiktsuttryck.Har du tidigare erfarenhet inom vården är ett plus, men inget måste.Den personliga kemin är avgörande och det är viktigt att matchningen mellan dig och kunden är bra. Kunden bor i ett hus tillsammans med sin familj, har en egen flygel där detfinns personalrum samt egen toalett. Arbetstiderna är förlagda dag och kväll, vardag som helg.Då kunden bor ca 5 km utanför stadskärnan, och busstrafiken inte stämmer överens medarbetstiderna, är det givetvis en fördel om du har körkort och tillgång tillbil. Krav:- Endast kvinnliga sökande.- Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

18 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Personlig assistent sökes till kvinna i Boden, 60%

Brinner du för att hjälpa människor och vill ha ett meningsfullt och roligt jobb? Då är det dig vi söker! Vi på Inre Kraft söker nu en kvinnlig assistent till vårkund medcerebral pares boendes i Boden.Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda dygnsvis mellan 07.30-08.00. Schemaraden är på 60%. Vi söker dig som är lyhörd, flexibel och arbetsvillig. Kunden vill endast ha kvinnliga sökanden som talar bra svenska.Vi ser även att du fungerar att arbeta både självständigt och i grupp. Det viktigaste är att vi tillsammans utgår ifrån kundens behov, stora som små för att möjliggöra en självständig och delaktig vardag. Krav:Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå.Du har ett brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida)Referenser från tidigare arbeten (lämnas efter intervju). Personlig lämplighet och kundens val är det absolut viktigaste vid rekrytering. Lägg extra tid på att skriva ett personligt brev där du berättar om dig själv och förklarar varför du tycker detta uppdrag låter intressant. Annonsbilden har ingen anknytning till uppdraget. Vi har kollektivavtal (Bransch G). Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

18 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Personlig assistent

Vi söker 2 st personer som vill ingå i vår pool under veckorna25-34. Din arbetsroll blir personlig assistent, med utgång från Boden.Du kommer ha tillgång till tjänstebil och introduceras hos ett antal kunder i Boden, Luleå och dess omnejd. Vill du använda din egen bil till arbetsplatsen så utgår milersättning. Som anställd ivikariepoolen kommer du att få en fast lön på 100 % under sommaren. Du och din kollega har ett rullande grundschema.Du behöver vara beredd att din arbetstid kan komma att förskjutas vid behov. * Uppstår en vakans hos en av våra förutbestämda kunder ex dagtid och du står som schemalagd dagtid, så kommer du kallas ut på arbete. * Uppkommer däremot ensjuklucka kvällstid, och på ditt schema har du dag,så kontaktas duför att bemanna detta pass mot övertidsersättning PGA förskjuten arbetstid.* Uppstår ingen vakans, är du ledig med lön. Din främsta arbetsuppgift är att vara tillgänglig att jobba, när behov uppstår!Du blir alltså anställd och avlönad på 100 %, men reell arbetstid varierar och blir styrt av uppkommet behov.Inskolningen kommer att ske i mitten på maj.Som person bör du vara lösningsorienterad inför de situationer som uppstår. Vidare söker vi dig som har ett prestigelöst förhållningssätt, är positiv, glad och trivs i att ta eget ansvar. Kvinnliga sökande kommer att prioriteras.KRAV- Du ska ha fyllt 18 år. - Du måste ha B-körkort - Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. - Du behöver ett utdrag från belastningsregistret Dettabeställer du enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/Tveka inte att skicka in din ansökan om du känner att detta sommar jobb skulle vara något för dig! OBS! Vi har tyvärr ingen möjlighet att hanteraansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev . Att tänka på inför din ansökan För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.

18 april 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Undersköterskor till hemtjänst Väst

Vill du vara med och bidra till satsningarna kring vår tids största utmaningar, och kunna påverka och lämna över något för framtida generationer att vidareutveckla? Då är Bodens Kommun en arbetsgivare för dig! Boden ligger i Norrbottens kustland, endast 3 mil från havet mellan två älvdalar. Här bor cirka 28 000 personer. Boden är en modern småstad med närhet till det mesta vilket skapar ett givande arbets- och fritidsliv, det vi kallar närhetsliv. Boden ligger i hjärtat av en etableringsintensiv region och är en viktig del av den gröna globala samhällsomställningen. Här skapas ett samhälle i tillväxt, rustat för att möta den gröna ny industrialiseringen, med smarta och hållbara lösningar för samverkan, boende, transporter, vardagen och ett modernt företagande. Med ett starkt stöd från kompetenta kollegor och chefer, får du mod att våga prova. Hos oss får du stort förtroende i en fantastisk miljö, där det finns möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden Hemtjänstgrupp Väst söker tre undersköterskor! Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Att arbeta i hemtjänsten innebär varierande arbetsuppgifter där du hjälper personer i deras egna hem, men även i utomhusmiljö. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är iordningställande av måltid, av- och påklädning samt personlig hygien. Ledsagningar/promenader och avlastningar samt serviceinsatser förekommer även i dina arbetsuppgifter. Efter att ha arbetat en tid kan medicinska arbetsuppgifter bli aktuella och ges då på delegation av medicinskt ansvarig personal efter genomgången internutbildning och när du känner dig redo. Du erbjuds praktisk introduktion så att du känner dig trygg med dina kommande arbetsuppgifter. KVALIFIKATIONER Vi ser att du som söker tjänsten har ett intresse av att arbeta med människor, en ambition att ge ett gott bemötande samt har en vilja att lära och utvecklas inom ditt arbete. Du bör behärska svenska språket i tal, skrift och läsförståelse, då det innebär kontakt med brukare, anhöriga, dokumentation och inläsning av information som berör arbetet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid. Vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan och ett friskvårdsbidrag. Via vår hälsoportal kan du som medarbetare boka in dig på olika friskvårdsaktiviteter ex massage, prova-på-träning, föreläsningar mm. Följ oss gärna på Facebook och Instagram När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. Support i e-rekryteringssystemet kan du få via 0771-693 693 Frågor om tjänsten besvaras av kontaktpersonerna i annonsen. Vid alla nyanställningar måste ett utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister lämnas till bemanningsenheten. Observera att kuvertet inte får vara öppnat när vi tar emot det. För att underlätta hanteringen av din ansökan kan du själv i förväg begära ett utdrag, se länk via hemsida https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

18 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Bli försäkringsförmedlare - Utbildning ingår, ingen erfarenhet krävs!

Vill du starta en spännande karriär inom försäkringsbranschen? Vi söker ambitiösa individer som är redo att lära sig och växa. Som försäkringsförmedlare hos oss får du möjligheten att utveckla dina färdigheter och bli en expert inom området - och det bästa av allt, ingen tidigare erfarenhet krävs! Allt arbete sker på vårat nyrenoverade kontor i Boden. Vi har ej möjlighet att arbeta hemifrån. Vi erbjuder: Omfattande utbildning: Vi investerar i din framgång genom att erbjuda gedigen utbildning som täcker alla aspekter av försäkringsförmedling. Du kommer att få de kunskaper och färdigheter som behövs för att bli en framgångsrik försäkringsförmedlare. Karriärmöjligheter: Vi tror på att främja interna talanger. Genom din prestation och engagemang kan du snabbt avancera och ta del av spännande karriärmöjligheter inom försäkringsbranschen. Ta chansen och starta din karriär inom försäkringsbranschen hos oss utan tidigare erfarenhet. Ansök idag och låt oss hjälpa dig att utveckla dina färdigheter och uppnå dina mål som försäkringsförmedlare. Mejla in din ansökan på [email protected] Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
STÄLLFÖRETRÄDANDE BUTIKSCHEF TILL JYSK BODEN

Är du redo att motivera och coacha butiksteamet tillsammans med Butikschefen? Och se till att ditt team har den bästa säljattityden och ger våra kunder den bästa shoppingupplevelsen? Då kanske du är den Ställföreträdande Butikschef vi söker! VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: Möjligheter till egen utveckling och ansvar – vår ambition är att rekrytera ‎‎80% av våra framtida butikschefer internt. Läs mer här. Individuell bonus på upp till 2 månadslöner Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter 25 dagars semester Avtalspension ‎20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group ‎ Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser ‎ Ett flexibelt arbetsschema med möjlighet att förena arbete, familj och fritid ‎ VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA Tillsammans med Butikschefen ansvarar du för att optimera butiksrutinerna, göra butiken redo för kunderna och nå bra försäljningsresultat ‎ Din huvudsakliga uppgift kommer vara att säkerställa veckokampanjer, säljattityd och skapa en positiv, energirik miljö där ditt team trivs I linje med våra JYSK Ledarskapsvärderingar stöttar du Butikschefen genom att kommunicera, leda och coacha teamet på butiksgolvet Du tränar dina kollegor i att alltid sätta kunden först, hur man avgör kundernas behov och merförsäljning Du trivs med fysiskt arbete och föregår med gott exempel genom att sälja och utföra rutinuppgifter i butiken I framtiden ser du dig själv som Butikschef för din egen butik och du visar engagemang för att ta dig dit Träffa en av våra Ställföreträdande Butikschefer och lär dig mer om jobbet ‎här. VAD DU SKA BIDRA MED Erfarenhet av att leda, motivera och utveckla ett team Förmågan att inspirera och kommunicera för att skapa ett positivt arbetsklimat Engagemang för att ta ägandeskap över butikens kundservice och resultatet av den Du vet hur du får saker gjorda: Du håller huvudet kallt och visar vägen, även i stressiga situationer ‎ Du strävar alltid efter att förbättra dina resultat och återhämtar dig snabbt efter ett bakslag ‎ Du jobbar i huvudsak varannan helg, så att du får vara på plats när vi har störst kundtillströmning. Då är du i stället ledig en dag mitt i veckan. Du älskar att sälja och är dessutom en riktigt skicklig säljare REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. ‎ Vi genomför alltid intervjuer – för utvalda tjänster kan du förvänta dig att genomföra tester och/eller en videointervju, där vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet. Ytterligare information OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 300 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, ‎Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar. På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team. För mer information, besök vår karriärsida.

18 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Telefonförsäljare

Vi på Silentium arbetar med försäljning och kundservice. Sedan 1998 har vi hunnit växa och är idag drygt 100 medarbetare i hela Sverige. Våra uppdragsgivare är välkända företag som finns inom flera branscher, bland annat inom telekom-, elbolag-, bank- och försäkringsbranschen. Silentium värderar drivkraft och ett positivt tankesätt. Hos oss finns det därför många olika utvecklingsmöjligheter, hjälpsamma kollegor och en företagskultur med stor gemenskap. I våra samtal använder vi oss av ett språk som skapar trygghet på ett informativt, personligt och förtroendeingivande sätt. Vi söker nu medarbetare till ett kommande uppdrag För att passa in och trivas hos oss ska du vara lyhörd, pålitlig och ha en positiv inställning. Naturligtvis har du lätt för att skapa nya relationer, är driven och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Du bör även tycka om att ha många bollar i luften och kunna växla mellan dina arbetsuppgifter snabbt. Dina arbetsuppgifter blir att serva kunder både genom att svara när kunder ringer in och har frågor och funderingar samt att aktivt kontakta kunder gällande viktig information. Allt arbete sker på kontoret i Boden. Ingen tidigare erfarenhet krävs men det är meriterande. Du behöver prata flytande Svenska, meriterande är om du pratar flytande engelska och norska men ej ett krav. Mejla in din ansökan på [email protected] Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Kundtjänstmedarbetare

Lockas du av att ge service i världsklass och ser dig själv som en glad och positiv person som alltid vill ge det där lilla extra? Vi på Silentium söker dig! I din roll ingår: Administrera och hantera enklare supportärenden genom att ta emot inkommande samtal. Hantera frågor om fakturor och betalningar Kunna jobba i flera system. Arbeta med merförsäljning genom att identifiera behov hos kunden, på så vis har du även möjlighet till provision Hantera kundklagomål och problem med en positiv attityd och professionell inställning. Förbättra kundnöjdheten genom att erbjuda en hög nivå av kundservice. Samarbeta med teamet för att uppnå gemensamma mål. Förmåga att arbeta effektivt i en hektisk miljö och under tidspress. Allt arbete sker på plats på kontoret i Boden, arbete hemma förekommer inte. Vi ger dig internutbildning på plats. Vi har coacher med många års erfarenhet som hela tiden hjälper dig att utvecklas och bli bättre på det jobb du gör hos oss. Hos oss finns även möjligheter att utvecklas inom bolaget vilket vi anser är ett naturligt sätt att gå vidare med din karriär. Vi på Silentium erbjuder dig som anställd: Fast lön enligt kollektivavtal med möjlighet till provision En rolig och utvecklande arbetsplats med fantastiska kollegor Interna utbildningar Karriärmöjligheter inom bolaget Kontinuerlig individuell coachning Fasta arbetstider 9,00-18,00 måndag tom fredag enligt schema För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du: behärskar flytande svenska och engelska i tal/skrift trivs att arbeta i ett högt tempo och har hög social kompentens du har god datavana och kan arbeta i flera system samtidigt som du pratar med kunden är duktig på att kommunicera pedagogiskt och kan anpassa dig efter kunden har en positiv inställning har en kämparanda och är målinriktad driven och lösningsorienterad du tycker om att arbeta med försäljning & service Känner du att du brinner för detta och vill utvecklas tillsammans med oss? Mejla in din ansökan på [email protected] Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Produktambassadör

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker dig som gillar att träffa folk och vill ha ett fritt arbete. Som produktambassadör står du i en livsmedelsbutik och bjuder på smakprover. Ofta får du jobba torsdagar och/eller fredagar, och vi kan erbjuda löpande varje vecka. Du är timanställd och kan välja ifall du vill ta uppdraget eller inte. Vi betalar fast timlön, semesterersättning och milersättning när du använder din bil. Du får tydliga instruktioner och trevligt stöd från en regionsansvarig hos oss. Skriv ett par rader om dig och skicka dina kontakter till oss, så kontaktar vi dig inom kort :) Hoppas vi hörs! //Brand Impact Teamet 🚀

18 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Sjuksköterska till Lärkans hälsocentral i Boden

Vill du arbeta på region Norrbottens nya Hälsocentral i Boden? Vi är glada och tacksamma över möjligheten att rekrytera fler sjuksköterskor till vår växande hälsocentral! Hälsocentralen ligger i ett bostadsområde där det sker mycket utveckling i och med den gröna omställningen. Här får du chansen att vara med och forma vår nya verksamhet. Du kommer att arbeta i nyrenoverade lokaler tillsammans med drivna och engagerade kollegor. Hos oss ser vi problemställningar och dess lösningar som gemensamma. Vi arbetar teambaserat i ett prestigelöst och lösningsorienterat klimat med ett närvarande, tillitsfullt och engagerat ledarskap. Tillsammans skapar vi en god arbetsmiljö där vi kan utvecklas och känna oss delaktiga. Vi arbetar efter förhållningssättet att våra medborgare ska få en god och nära vård. Vi ser gärna att just DU söker till oss och blir en del av vårt team! Vi söker Är du sjuksköterska, distriktssköterska eller avancerad klinisk sjuksköterska och vill arbeta på hälsocentral samt tilltalas av variationen som finns på en sådan arbetsplats? Förutom sedvanligt mottagningsarbete finns möjlighet att utveckla egna sjuksköterskeledda mottagningar. Som medarbetare hos oss bidrar du med kunskap och engagemang som får människor att känna sig trygga och bekräftade i mötet med dig. Du är en närvarande och positiv person som ser möjligheter och med omsorg ser patienten och anpassar vården efter de behov som uppstår. Du har driv och en förmåga att se helheten och vill verka för en arbetsplats där patienten alltid står i centrum. Arbetsmiljö och trivsel där vi tillsammans bidrar till en god stämning är viktigt för oss! Vi förväntar oss att du prioriterar ett bra bemötande och aktivt arbetar för att utveckla relationer samt är positiv till förbättringsarbete för att utveckla verksamheten. Du fungerar bra i samarbete med andra, vill bidra till ett gott arbetsklimat och tycker om att finnas där för andra. Du fungerar väl i de arbetssätt som krävs inom primärvården och som får din arbetsdag att fungera utifrån ditt åtagande. Vi ser gärna att du har förmåga att ta stort eget ansvar och kan prioritera när så behövs. Du ska ha behörighet att verka inom svensk hälso- och sjukvård, god kunskap i svenska och engelska samt förmåga att uttrycka dig väl i såväl tal som skrift motsvarande C1 nivå. Därutöver sätter vi värde på ytterligare språkkunskaper. Vi värdesätter intresse för handledning då det är en del av uppdraget. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Det här får du arbeta med I uppdraget ingår att möta patienter i olika åldrar med alla sorters hälsorelaterade problem samt att självständigt likväl som med teamet bedöma och behandla dessa. I det arbetet följer du patientens olika hälsoproblem över tid och i bedömningen väger du in patientens livssituation. Du kommer att vara aktiv i sjuksköterskegruppen och i samverkan med övriga yrkesgrupper på hälsocentralen. Vi har ett nära samarbete med kommunen och övriga hälsocentraler inom primärvården Boden. I rollen ingår handledning till blivande kollegor och medarbetare på hälsocentralen. Vi arbetar med digitala- såväl som fysiska besök med fokus på god och nära vård. Vi ser patienten som en aktiv och självklar part i den egna hälsan där patienten får sin vård på så få besök som möjligt. Dagsprogrammen utformas individuellt med struktur för möten och utbildning samt administrativt arbete. Vi arbetar aktivt med flöden och strävar efter så förutsägbara arbetsdagar som möjligt med medarbetarinflytande. Tillsammans med enhetschef och teamledare fördelar du utifrån behovet arbetstiden mellan din eventuella specialitet och mottagnings arbete. Vår introduktion planeras i samråd med dig och teamledaren allt för att bygga din kunskapsbank och ge dig en trygghet i arbetet. Det här erbjuder vi dig - Vi är ett team som har roligt på jobbet och hjälper samt stöttar varandra - Möjlighet till profilering och utvecklingsarbete inom ramarna för uppdraget - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/ Information om tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och viss tjänstgöring vid den gemensamma jourverksamheten för primärvården Boden kan förekomma. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Välkommen med din ansökan!

18 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024