Trafikingenjör till Sweco
Bravura Sverige AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Har du en akademisk examen som högskoleingenjör eller civilingenjör och ett starkt intresse för trafikfrågor? Vill du utvecklas inom ett ledande teknikkonsultföretag och arbeta med trafiklösningar som bidrar till ett mer hållbart samhälle? Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sweco. Om företaget Sweco är ett internationellt teknikkonsultföretag med en tydlig vision: att planera och utforma framtidens hållbara samhällen. Med cirka 21 000 medarbetare i Europa erbjuder Sweco tjänster inom arkitektur, teknik och miljö med fokus på infrastruktur, stadsutveckling, energi och vatten. Företaget har en stark lokal närvaro och kombinerar global expertis med djup förståelse för kundens behov. Genom innovativa och hållbara lösningar arbetar Sweco med att forma framtidens städer och samhällen, alltid med kvalitet, säkerhet och miljö i fokus. I denna roll tillhör du avdelningen väg och mark-projektering, där ni totalt är 25 personer som arbetar, alla sitter på kontoret i Göteborg. Arbetsuppgifter Som trafikingenjör arbetar du med att analysera och utforma trafiklösningar, från hur trafiken leds vid byggarbetsplatser till permanenta vägutrustningsplaner. Du kommer att utvecklas inom trafikanordningsplaner och trafikföringsprinciper. Du deltar i projekt som rör trafikplanering och vägutrustning. Sweco värdesätter affärsmässighet och kontaktskapande, och i denna roll finns det goda möjligheter att bygga ett starkt nätverk inom branschen. Att vara lyhörd och ha ett intresse för att förstå kunders behov är en fördel, och du får möjlighet att utveckla din förmåga att identifiera och skapa affärsmöjligheter. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Akademisk examen som högskoleingenjör eller civilingenjör med inriktning mot exempelvis trafik-, samhälls- eller väg- och byggnadsteknik Erfarenhet av att ha arbetat med trafikplanering inom exempelvis kommun eller Trafikverket Kunskap om trafikanordningsplaner och dess innebörd Erfarenhet av att ha arbetat med permanent skyltsättning Som person är du nyfiken, analytisk och strukturerad. Du har en vilja att lära dig och utvecklas inom trafikområdet och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Din kommunikationsförmåga och ditt engagemang gör att du kan bygga relationer och bidra till verksamhetens utveckling. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-25.

131 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Smaksäker superkock med oslagbart driv? Vi måste snacka!
NR drift AB
Kockar och kallskänkor

Vi söker nu förstärkning i köket på Restaurang Näckrosen i form av en smaksäker kock med glimten i ögat och som alltid har gästen i fokus. Vi är en KRAV- certifierad lunchrestaurang som serverar ca 120 portioner lunch om dagen till såväl studenter som personal på Göteborgs Universitet. Vi håller till i fina, fräscha lokaler och ligger endast ett stenkast från korsvägen och avenyn. Kort om tjänsten För rätt person finns här stora möjligheter till utveckling! Vi söker dig som har ett brinnande intresse för matlagning och gillar att jobba med råvaror som gör en meny lockande. En glad personlighet med ett stänk entreprenörskap passar som hollandaise på sparrisen för detta jobb. Vad säger kollegorna om Nordrest ”Hos oss arbetar alla tillsammans i ett team mot ett gemensamt mål: att leverera bra mat med riktigt bra service. Samtidigt har vi alltid roligt och skrattar mycket! ” Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest Kollektivavtal med tjänstepension och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag Möjlighet att delta i motionslopp Stor kick-off för alla varje år Vem är då vår nya drömkollega? Du är en glad filur med erfarenhet av kock- och serviceyrket som är van vid att skapa bra relationer och kontakter med gäster. Som person är du ansvarsfull, ambitiös och respektfull mot din omgivning. Vi vill att du har: 3-årig gymnasial kockutbildning eller motsvarande Goda kunskaper i svenska och engelska Låter det som du? Bra! Uppfyller du även följande punkter måste vi verkligen ta en kaffe: Tidigare arbetslivserfarenhet som kock Erfarenhet av menyplanering och varubeställning Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är både miljö- och kvalitetscertifierad enligt ISO 9001 samt ISO 14001 Om Nordrest Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Låter det intressant? Då är du välkommen med din ansökan snarast. Anställningsform: Säsongsbunden anställning Omfattning: 90% Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse

132 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Redovisningsekonom på 80% till Belle Maison // ESS Group, Göteborg
ESS Hotel Group AB
Redovisningsekonomer

Högt över Göteborgs takåsar, på våning 25 i Jacy’z-huset, hittar du vårt passionerade supportteam. Här arbetar vi med allt från ekonomi och marknad till IT och projektledning – alltid med ett tydligt mål: Att skapa stamgäster till våra destinationer i Sverige, Norge och Danmark! Är du vår nästa Redovisningsekonom? Vi söker en erfaren och noggrann Redovisningsekonom till ESS Groups dotterbolag Belle Maison och Fluid Minds. Här får du en nyckelroll där du självständigt ansvarar för redovisningen av båda bolagen, samtidigt som du är en del av vårt ekonomiteam på huvudkontoret i Jacy’z-huset i Gårda. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter inom ekonomi, bokföring och analys – en roll för dig som trivs med att kombinera din analytiska förmåga med din kommunikativa sida! Om Belle Maison Belle Maison är en dynamisk importör med stark förankring i hotell- och restaurangbranschen. Vi specialiserar oss på kurerade viner från ledande europeiska producenter och domäner. Som en del av ESS Group har vi en unik position där våra produkter når både ESS Groups premiumdestinationer samt den bredare HORECA-marknaden. Om Fluid Minds Fluid Minds är en dryckesinkubator med egenproducerad premiumdryck på burk, fat och flaska. Vi utvecklar både egna varumärken och erbjuder konsulttjänster inom produktutveckling och legoproduktion för externa partners. Vi är här för att skapa nästa generations dryckesvarumärken. Om rollen Som Redovisningsekonom hos oss får du en bred och ansvarsfull roll där du hanterar: Löpande bokföring, månads- och årsbokslut Deklarationer och likviditetsplanering Analyser av resultat och budgetuppföljning Skapande av produktkalkyler och redovisning av alkoholskatt Säkerställande av högsta kvalitet på våra ekonomiska processer Vem är du? Vi söker dig som har: En relevant ekonomiutbildning och flerårig erfarenhet av redovisning Erfarenhet av produkt- och lagerkalkyler Goda kunskaper i Excel, gärna erfarenhet av Fortnox En analytisk och strukturerad arbetsstil, med förmåga att fatta snabba beslut vid behov God kommunikativ förmåga och trivs i team Erfarenhet av redovisning av alkoholhaltiga och egentillverkade produkter är meriterande Flytande svenska och engelska i tal och skrift (övriga språk som danska eller franska är meriterande) Om tjänsten: Anställningsgrad: 80% tillsvidare med 6 månaders provanställning Plats: ESS Huvudkontor, Jacy’z-huset, Gårda, Göteborg Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Enligt avtal och överenskommelse Om processen: Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sök idag! Varför välja oss? Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utbilda våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman temat. Utöver det får du en säker anställning och friskvårdsbidrag. Samt otroliga kollegor och kanske till och med vänner för livet!

132 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Junior innesäljare till Mölndal Energi
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Har du tidigare sålt elavtal och vill fortsätta utvecklas inom försäljning? Mölndal Energi söker nu säljare till deras team i Mölndal, där du får vara med och påverka i omställningen till ett hållbart samhälle! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående som varar tillsvidare. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Mölndal Energi. Om företaget Mölndal Energi är Sveriges första fossilfria energibolag, och ett väletablerat företag som ägs av Mölndal stad. De erbjuder 100% förnybar el, fjärrvärme och energitjänster till både privatpersoner och företag. Mölndal Energi lever efter mottot ’’nära, enkelt och med passion för miljön’’. De drivs av att arbeta tillsammans, engagerat och effektivt. De vill vara en ledande aktör i omställningen till ett hållbart samhälle och ha Sveriges nöjdaste kunder. Med lyhördhet och effektivitet erbjuder de sina kunder bättre energilösningar än deras konkurrenter. Företaget sitter i nyrenoverade lokaler i Mölndal, där det arbetar 114 medarbetare. Nu söker de en innesäljare till deras säljteam i Mölndal, som består av åtta medarbetare i samma roll som du. Arbetsuppgifter I rollen som Innesäljare hanterar du främst utgående samtal till nya och tidigare privatkunder till Mölndal Energi. Ditt fokus när du ringer ut är att göra en behovsanalys och skapa en bättre lösning utifrån kundens behov, med målet att signera nya elavtal. I rollen lär du dig att sälja på ett rådgivande sätt, och skolas in i hur energibranschen fungerar ordentligt, hur och varför priserna förändras, och hur du kan erbjuda kunderna den bästa lösningen för dem. Vid start erbjuds du en gedigen introduktion på tre veckor, där du får nära handledning av både teamet och närmsta chef. Utgående samtal till nya och tidigare privatkunder Skapa bättre lösningar och signera elavtal till nya kunder Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Minst sex månaders erfarenhet av uppsökande försäljning God dator- och systemvana Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift rollen pratar du med kunder dagligen, och du räds inte för att ta första steget till ett samtal. Därtill har du god kommunikativ förmåga och agerar rådgivande mot kunden. Som person trivs du med att arbeta mot tydligt uppsatta mål, och arbetar hårt för att uppnå dem. Din motivation ligger i möjligheten av att vidareutvecklas, varpå du är nyfiken och driver ditt eget arbete samt lärande framåt för att uppnå resultat. Därtill arbetar du tätt ihop i ditt team, där det är viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra. Övrig information Start: Omgående Plats: Mölndal Lön: Grundlön + Provision Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Sista ansökningsdatum är 2025-02-28. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

132 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Senior Fullstack Developer to Manta Marine
Ants Akademiskt Nätverk av Tekniska Studenter AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

About the position Manta Marine is a global leader in maritime technology, providing advanced solutions that help the shipping industry reduce its environmental impact. We enable fleets to optimize operations while ensuring regulatory compliance. As a Senior Fullstack Developer, you’ll play a key role in developing our fleet analytics platform. Working closely with our small, agile development team, you’ll build and maintain comprehensive, feature-rich web applications that bring real value to our users. About you You’re a fullstack developer with a solid technical foundation and an interest in building well-structured, scalable software. You also bring: Strong experience with Java or Kotlin Deep knowledge of backend services, including API design and development Hands-on experience with React and TypeScript Familiarity with relational and/or time-series databases (e.g. PostgreSQL, InfluxDB) Nice to have: Experience with AWS (SQS, SNS, Lambda, ECS, IaC, CodeBuild, CodePipeline) Knowledge of CI/CD pipelines Experience with GitHub workflows and actions Familiarity with the maritime industry and its regulations Beyond technical skills, we value curiosity, collaboration, and a pragmatic approach to problem-solving. You thrive in a team where ideas are exchanged openly, and you’re eager to contribute to a product with real impact. Why Manta Marine? We build technology that solves real challenges in an evolving industry that still has a long way to go. Our team is experienced, friendly, and driven by a shared goal: making shipping more efficient and sustainable. Fast-moving environment with short decision lines Tech that matters—helping fleets minimize their environmental footprint People-first culture—sports clubs, social events, and a great atmosphere Join our journey! Apply now—we’re interviewing continuously. If you have questions regarding the position, reach out to Frida Greve at [email protected]. We look forward to hearing from you!

132 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Direktförsäljare av lättsålda tjänster!
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Direktförsäljare av lättsålda tjänster! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.

132 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Arbetskonsulent
Arbetslivsresurs Ar AB
Studie- och yrkesvägledare

Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. I den här tjänsten söker vi dig som motiveras av att se människor utvecklas och nå sina mål! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Du kommer arbeta inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där du vägleder en grupp deltagare genom både individuella samtal, föreläsningar och gruppaktiviteter. De som deltar i tjänsten ”Steg till arbete” är en varierande grupp människor som alla ska ges praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap, för att i sin tur stärka sina möjligheter till arbete. Du kommer få samverka med kollegor såsom arbetsterapeut, studie- och yrkesvägledare samt språkstöd. Välkommen att söka en meningsfull och omväxlande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Schemaläggning och planering av aktiviteter och insatser Individbaserad kompetenskartläggning Stötta vid aktivitetsutförande och ute på reell arbetsplats Göra uppföljningar på arbetsplatser Hålla föreläsningar samt genomföra individuella samtal Administration och dokumentation Samverkan och dialog med Arbetsförmedlingen Vi söker dig som Har minst 2 års högskole- eller yrkeshögskoleutbildning på heltid inom sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin 1 års erfarenhet på minst halvtid av individuell eller grupphandledning/coachning av personer med psykisk eller fysisk ohälsa alternativt funktionsnedsättning under de senaste 3 åren Har god kommunikativ förmåga i tal och skrift Är ansvarstagande, relationsskapande och organiserad Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor Om oss På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker. Kontaktperson för annonsen: Gruppchef Mia Collvin Andersson [email protected] Mobil: 072-4010489

132 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Tim- och semestervikarier till Skyddat boende i Västra Götaland
Patia AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Har du erfarenhet av att arbeta med personer i behov av skydd och stöd? Vi söker nu engagerade timvikarier som vill ta nästa steg i sin karriär och göra skillnad i människors liv genom att erbjuda trygghet och stöd till våldsutsatta individer. Om verksamheten Med lång erfarenhet av att stödja personer utsatta för våld, erbjuder Patia skyddsplaceringar på tryggt belägna boenden runtom i landet. Vi tillhandahåller en säker fristad i en skyddad miljö för dem som behöver skydd från våld i nära relation eller hedersrelaterat våld och förtryck. Våra boenden är öppna för kvinnor, med eller utan barn, som behöver skydd och stöd. Vi erbjuder även skyddade boenden för våldsutsatta män och par i form av egna lägenheter. Hos Patia får våldsutsatta individer möjlighet att få andrum och påbörja bearbetningen av sina upplevelser. Vi erbjuder både akuta insatser och krisstöd, samt långsiktigt stöd för att hitta ett eget boende och etablera sig på en ny ort. Om tjänsten Vi söker nu tim- och semestervikarier till vårt skyddade boende Kvinnohuset Ljung. Verksamheten bemannas dygnet runt vilket innebär att arbetstiden är förlagd dagtid, kvällar, nätter (med sovande jour) och helger. Som timvikarie arbetar du för att skapa en trygg och säker miljö för kvinnor och barn som är i behov av skydd. Dina arbetsuppgifter I din roll ansvarar du för att följa upp den våldsutsattas skydd, säkerhet och välbefinnande. Du ger stöd vid myndighetskontakter med exempelvis socialtjänst, Skatteverket, sjukvård, polis och jurist, och bidrar därigenom till att skapa stabilitet och trygghet för den enskilde. Ditt arbete innefattar bland annat: Ansvar för skydds- och stödinsatser för våldsutsatta kvinnor och barn. Upprätta och revidera genomförandeplaner samt sammanställa månadsrapporter och riskanalyser/bedömningar. Barnpassning vid behov, exempelvis när vårdnadshavaren har möten med polis eller jurist. Utföra praktiska arbetsuppgifter som städning och handling för att skapa en trygg och fungerande vardag. Vi söker dig som är självständig och målinriktad, med en stark vilja att använda din kompetens och erfarenhet för att göra skillnad. Du har ett genuint engagemang för målgruppen och är en mogen, trygg person som behåller lugnet även i stressade och krävande situationer. Du har en naturlig förmåga att skapa en lugn, trygg och positiv miljö för både klienter och kollegor. Som en relationsskapande och inkännande person kan du bygga förtroende samtidigt som du sätter tydliga och konsekventa gränser. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Dina kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du uppfyller följande krav: Avslutad eller påbörjad eftergymnasial utbildning (minst 2 år) inom socialt arbete, exempelvis som socialpedagog, socionom eller annan relevant utbildning. Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Erfarenhet av arbete på skyddat boende, HVB eller stödboende. B-körkort Meriterande: Utbildning inom VINR (Våld i nära relationer). Kompetens inom HRV (Hedersrelaterat våld) och krishantering. Kunskap i metoder som Trappan-samtal, FREDA och PATRIARK. Eftergymnasial utbildning (minst 2 år) inom socialt arbete, exempelvis som socialpedagog, socionom eller annan relevant utbildning. I denna rekrytering genomför vi ett löpande urval och annonsen kan därmed komma att avslutas innan sista ansökningsdagen. Om du går vidare i rekryteringsprocessen, kommer vi att be om ett utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister för HVB-hem samt kontroll av egna uppgifter. Vi ber dig att beställa utdraget vid ansökan. Ansökan ska innehålla fullständigt CV, personligt brev samt adressuppgifter. Intyg, betyg och examensbevis lämnas vid en eventuell intervju. Varmt välkommen in med din ansökan!

132 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Junior System Verification Engineer within Automotive
Nexer Tech Talent AB
Systemtestare och testledare

Did you recently graduated with a degree in electrical or software engineering and want to work with verification? We are looking for a junior system verification engineer with an interest in trouble shooting. By starting your career with a talent program you will get the ultimate transition between studies and working life. Nexer Tech Talent future proof career! Working as junior System Verification Engineer We are seeking for a junior electrical & electronics engineer with interest in in verification, vehicle diagnostics, fault tracing with possibility to work closely with dealers and internal and external workshops to coordinate and perform testing for the vehicle connectivity and infotainment area. Your Daily Task Will Be: Vehicle diagnostics & Fault tracing in rig and vehicles E2E testing Onboard and Offboard Connectivity Develop, write, preform and report test cases based on the requirements on system and vehicle level Securing quality and readiness before release Being a consultant at Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent specialize in giving young tech talents the ultimate start in their careers. For this role, you will be employed by Nexer Tech Talent but work at the client, located in Gothenburg, starting during spring. You will be coached by a mentor at the client and by a consultant manager at Nexer Tech Talent. As a consultant, you will be well taken care of. We often invite our consultants to group activities such as lectures, after works and lunch meetings. After successful completion of the consulting assignment, the intention is that you will be offered employment with the client. Desired qualifications: Are at the start of your career and hold a BSc or MSc degree in electrical/software engineering or equivalent.is highly valuable Have an interest in verification area, vehicle or system rigs As a person you are social and outgoing Good knowledge in Swedish, both verbal and written Has good knowledge in Python and Vector tools Application Does this sound like you? We are constantly screening resumes, therefore please submit your application as soon as possible. If you have any questions, you are welcome to contact Tech Recruiter Johanna Norman at [email protected] We are looking forward to hearing from you! About Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent is part of the Nexer Group – a tech company with deep roots in Swedish entrepreneurship and innovation. Together, we are over 2500 employees in 15 countries who, for more than 35 years, have helped our clients stay ahead strategically, technologically, and communicatively. Learn more about Nexer Tech Talent here.

132 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Projektledare
Fastighets AB Balder
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Vi är Balder. Har du hört talas om Bohusgatan? Eller Västra Eklanda och områdets mest ikoniska byggnad Europahuset? Det är bara några av alla intressanta projekt som vi har igång här på Balder och fler är på väg in. Det gör att vi söker en senior projektledare till vår nyproduktionsgrupp. Vi har under många år successivt byggt upp vår projektorganisation och vår portfölj av pågående och kommande projekt. Detta gör att vi idag har en diversifierad portfölj av byggrätter avseende exploaterings- och projektfastigheter med målsättningen att producera såväl hyresrätter, bostadsrätter, lokaler och hotell för det moderna livet i egen regi. Om dig. Eftersom majoriteten av projekten ligger på 100 miljoner kronor upp till en miljard behöver du ha drivit större projekt tidigare för att kunna ro dem i land. Vi ser att du har 15+ års erfarenhet av projektledning inom bygg- och/eller fastighetsbranschen varav minst några år inom nyproduktion på fastighetsägarsidan. Du kommer att tillsammans med projektgrupp leda byggprojekt från projektering till överlämning i enlighet med överenskommen kvalitet, ekonomi och tid. Det inkluderar: Projektering & handlingsframtagande Bygglovsprocesser Upphandling Genomförande Eftermarknad & garanti Det ställer krav på god förståelse för byggprocessen och hög kompetens inom projektledning sett till styrning av omfattning, tid, kostnader, risk och upphandling. Du har god kunskap inom entreprenadjuridik, KA, BAS P-U samt allmän byggteknik. Det är meriterande med kunskaper inom ventilation och rör. Varje affär räknas. Som kollega hos oss förväntas du vara affärsmässig i din roll. För oss handlar det om att känna ett ansvar för hur det går för Balder, hyresgästerna och projekten. Du agerar inte egennyttigt, utan för verksamhetens bästa. En viktig grund i detta är att förstå sig på affären, vara kreativ och se möjligheter, och att samtidigt ha ett professionellt bemötande. Du behöver även fungera flexibelt i ett entreprenörsdrivet företag. Ansökan. Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen kan du kontakta rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. #LI-MK1

132 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025