Tillsammans utvecklar vi Sahlgrenska Universitetssjukhuset för en hållbar framtid. Vi ställer om hälso- och sjukvården med målet att vara Europas ledande universitetssjukhus 2032. Tillsammans med patienterna arbetar vi för kvalitet, tillgänglighet, patientsäkerhet, forskning, utbildning och innovation – i ett sammanhållet hälso- och sjukvårdssystem i Västra Götalandsregionen. Vår vision och våra mål tar sikte mot en vård av yttersta kvalitet, där patienten alltid är i fokus. Vi erbjuder hälso- och sjukvård lokalt och regionalt, men också högspecialiserad vård till patienter i hela landet och utomlands. Våra medarbetare är vår styrka och de bidrar i kunskapsutbyten nationellt och internationellt. Med digitala verktyg och nya arbetssätt kan vi förenkla vardagen på sjukhuset och erbjuda en modern, tillgänglig och effektiv vård av högsta kvalitet. Om verksamheten Barn- och ungdomspsykiatrin (BUP) vid Sahlgrenska Universitetssjukhuset startar en ny, specialiserad mottagning för akuta barnpsykiatriska bedömningar. Vi tar emot barn och ungdomar upp till 17 år som är i behov av snabb hjälp, och erbjuder både telefonbedömningar och fysiska akutbesök under vardagar, dagtid. Mottagningen delar lokaler med BUP Hisingen, vilket skapar goda förutsättningar för samverkan. Om arbetsuppgifter Som en del av vårt team kommer du att: • Triagera akutsökande via telefon • Genomföra akuta bedömningar och uppföljande besök • Arbeta i ett tvärprofessionellt team med läkare, psykolog, sjuksköterska och socionom Vi erbjuder internutbildning, regelbunden handledning och ett nära samarbete i ett litet, engagerat team. Tjänstgöringsgrad kan anpassas efter dina önskemål. Om dig Vi söker dig som: • Har minst 5 års erfarenhet av arbete med barn och unga. • Är trygg i din yrkesroll och van att arbeta självständigt • Har god samarbetsförmåga och ett lösningsfokuserat arbetssätt • Har grundläggande psykoterapiutbildning inom familjeterapi eller KBT (meriterande) Mottagningen är en liten enhet som arbetar tätt tillsammans. Det krävs att du är samarbetsinriktad och lösningsfokuserad. Varmt välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion. Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Vill du vara med och utveckla framtidens stridsflygplan? Vi på Combitech tillsammans med våra kunder i branschen befinner vi oss i en expansiv fas och söker därför förstärkning inom beräkning och analys. Vi letar efter erfarna kandidater med intresse för beräkning och analys. En person som kan arbeta både självständigt och i team för att genomföra avancerade analyser i våra projekt. Rollen I den här rollen får du möjlighet att: * Delta i produktutvecklingsprojekt med din expertis inom beräkning och analys. * Utföra hållfasthet, utmattning och skadetålighetsanalyser på flygplansskrov. * Utföra majoriteten av beräkningarna med hjälp av handboksberäkningar. Även beräkningar i verktyg såsom Nastran, Abaqus, Hyperworks och MATLAB förekommer. * Utvecklas professionellt och få möjlighet till vidareutbildning. * Vara en del av ett bra arbetsklimat och en stark teamkänsla, något som vi på Combitech värdesätter högt. Vi söker dig som * Har en relevant civilingenjörsutbildning, gärna inom Maskinteknik med inriktning mot Tillämpad Mekanik. Arbetserfarenhet inom flygindustrin är meriterande. * Besitter en analytisk läggning samt en naturlig fallenhet och intresse för beräkningar. * Erfarenhet av kommersiella programvaror är meriterande men inget krav. * Förmåga att arbeta självständigt med starkt eget driv och utmärkt problemlösningsförmåga. * Har en positiv inställning och en nyfiken personlighet. Då tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll. Låter det intressant? Hör av dig till oss eller skicka in din ansökan på direkten. Urval sker först efter semestern. Välkommen till Combitech! Kom & gör skillnad Vi tror att man gör ett bättre jobb om man kan fokusera på rätt saker, därför gör vi det lätt att kombinera jobbet med vardagen. Vi satsar på våra medarbetare, de utgör kärnan, hjärnan och hjärtat i vår verksamhet. Dessutom står vi på en stadig grund av högteknologi, forskning och anställningstrygghet med försvars- och säkerhetskoncernen Saab som ägare. För oss handlar det om hållbarhet - vi vill bli branschens mest hållbara företag; och för att vara ett hållbart företag i en hållbar framtid behöver vi investera i våra medarbetare. För oss är din återhämtning, dina utvecklingsmöjligheter och din trygghet lika viktigt som företagets framgång - utan våra medarbetare står vi stilla. Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Kolla in våra karriärsidor! Kontaktperson: Sandra Haglund +46 73 4187355 Vi undanber oss rekryteringssamarbeten.
TJÄNA EXTRA PENGAR – FLEXIBELT OCH ENKELT JOBB ONLINE Vill du ha en extra inkomst som du enkelt kan kombinera med arbete eller studier? Nu har du chansen att delta i onlineundersökningar och få betalt för din tid – snabbt och enkelt! Så fungerar det: Delta i betalda undersökningar via din mobil eller dator, när det passar dig. Du får upp till 30 kr per undersökning. Inbjudningar skickas direkt till din e-post – välj själv om du vill delta. Genom att delta hjälper du företag och organisationer att förbättra sina produkter och tjänster samtidigt som du tjänar pengar. Ett perfekt extraarbete för dig som vill ha flexibilitet! Vad vi erbjuder: Flexibelt upplägg – arbeta var och när du vill. Inga förkunskaper krävs. Ett enkelt sätt att få din röst hörd och påverka framtidens varor och tjänster. Vad vi söker: Du som har grundläggande kunskaper i svenska. Tillgång till en smartphone eller dator med internetuppkoppling. Kom igång redan idag! Det tar bara 1 minut att registrera sig: Gå med här ➡️ https://bit.ly/JoinPanelSweden Varmt välkommen till vår panel – där din åsikt gör skillnad!
Vi växer och söker nu en driven serviceelektriker med utgångspunkt i Göteborg med omnejd. Det här kommer du att göra i din roll hos oss: Utföra laddbox-installationer, utefter arbetsbeskrivningar, hemma hos våra privatkunder Tar ansvar och planerar arbetet på den tiden som passar dig bäst Ständigt sträva efter att leverera kundbemötande i världsklass till alla våra kunder Vem tror vi att du är? Du är självständig och tar ansvar för ditt jobb Teknisk intresserad Har yrkeserfarenhet som elektriker Har goda kunskaper i svenska Innehar B-körkort Varför Chargefy? En spännande chans att vara med på en utmanande resa i ett start-up bolag där du är med och bidrar till en meningsfull vision och vårt mål om att elektrifiera Sverige Konkurrenskraftig lön med möjlighet till bonus Tillgång till egen servicebil (som du får använda i tjänsten - du utgår hemifrån och åker direkt till projektet)
Fjordtank Rederi AB söker Maskinist till M/T Tresfjord! Om oss: Fjordtank Rederi är ett företag med bas i Göteborg, specialiserat på säkra och effektiva bunkeroperationer i norra Europa. Tjänsten: Vi söker nu en Maskinist/Motorman med ett genuint intresse för fartygsdrift och underhåll. Du blir en viktig del av vårt team och arbetar nära befälhavare och rederiets tekniska chef för att säkerställa att fartyget fungerar optimalt. Arbetsuppgifter inkluderar: · Drift, övervakning och underhåll av fartygets maskinanläggningar och tekniska system · Felsökning och reparationer · Dokumentation och rapportering enligt gällande regler Vi söker dig som har: · Maskinbefäl klass VIII eller högre · Basic Safety · Läkarintyg för sjöfolk · Matros/lättmatros är meriterande · God samarbetsförmåga, flexibilitet och ett säkerhetsmedvetet arbetssätt · Vi erbjuder: · 1/1 system med 2 veckors perioder · En trygg arbetsgivare med familjär stämning · Svensk flagg Ansökan: Skicka din ansökan till [email protected] Har du frågor? Kontakta Andreas Magnusson, på 0707254905 Välkommen ombord på MT Tresfjord!
Vill du vara med och bygga framtidens Göteborg tillsammans med ett engagerat team? Vi på Peab – Nordens samhällsbyggare – söker nu en erfaren Blockchef / Arbetsledare till bygg bostad väst. Som en del av vår Göteborgsgrupp kommer du att arbeta i ett sammansvetsat team med stark laganda, där vi stöttar varandra och har kul på vägen. Vi tror på att bygga både bostäder och relationer – och vi hoppas att du vill vara med! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Planera, leda och följa upp produktionen inom ett eller flera byggblock Samordna underentreprenörer och säkerställa att arbetet sker enligt tidplan och kvalitetskrav Bidra till en trygg och säker arbetsmiljö Vara en förebild i Peabs värderingar: Jordnära, Utvecklande, Personliga och Pålitliga Vi söker dig som har: Relevant utbildning inom bygg, exempelvis byggnadsingenjör eller likvärdigt Mångårig erfarenhet som arbetsledare eller blockchef inom större byggprojekt God förståelse för byggprocessen, arbetsmiljölagstiftning och entreprenadjuridik Förmåga att leda och motivera team samt skapa struktur i en dynamisk miljö I denna roll så behöver man kunna leda genom andra Flytande svenska i tal och skrift Krav på B-körkort Vi erbjuder dig: Hos Peab får du mer än bara ett jobb – du blir en del av något större. Vi erbjuder en central roll i en av våra Göteborgsgrupper där vi bland annat jobbar med flera spännande bostadsprojekt, där du får möjlighet att påverka och bidra till stadens utveckling. Du kommer att arbeta i ett engagerat och kompetent team med stark gemenskap, där vi värdesätter samarbete, öppenhet och arbetsglädje. Vi tror på att utvecklas tillsammans, och därför erbjuder vi goda möjligheter till personlig utveckling och karriärvägar inom koncernen. Du får arbeta i en trygg och stabil organisation med tydliga värderingar, konkurrenskraftiga anställningsvillkor och förmåner som speglar vårt engagemang för våra medarbetare. Kontakt: Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Arbetschef Pontus Gejervall på [email protected] Har du frågor kring rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta HR Kristin Hafstad på [email protected] Vi ser fram emot att träffa dig! Vi kan komma att genomföra bakgrundskontroller på våra slutkandidater som en del av vår rekryteringsprocess. Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Peab är Nordens samhällsbyggare med 13 000 medarbetare och en omsättning på 58 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.
Peab söker nu en Utvecklingsledare för ett 12 månaders heltidsvikariat med goda möjligheter till förlängning. Du kommer ingå i koncernens funktion för Inköp och arbeta med uppföljning och inköpscontrolling, du kommer även vara en viktig del i vårt arbete för att nå Inköps övergripande KPI:er. Gruppen som du kommer att tillhöra består av både juniora och seniora medarbetare som stöttar och inspirerar varandra i arbetet och i den fortsatta utvecklingen hos oss på Peab. Vi har många spännande initiativ inom uppföljning som du kommer att driva tillsammans med andra personer inom Inköp. Vi söker dig som vill vara med och ta stort ansvar från början och som gillar utmaningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta fram uppföljningsstatistik på köpbeteende för att styra framtida inköp arbeta med utveckling och förvaltning av vårt uppföljningsverktyg (Qlik Sense) stötta verksamheten i frågor kring data, KPI:er och rapporter stämma av och koordinera utskick av inköpsrapporter kvartalsvis till verksamheten skapa, delta och hålla utbildningar vara länken mellan Inköp, utvecklare och Peabs ledning Din profil För att lyckas i rollen tror vi att du är examinerad ekonom eller ingenjör från universitet/högskola (4-5 årigt program), och har upp till 3 års erfarenhet av utvecklingsarbete inom inköp. Kanske har du tidigare erfarenhet av att arbeta som projektmedlem i ett utvecklingsprojekt inom Inköp eller som konsult inom samma område. Vi tror att du är en duktig kommunikatör och gillar att leda och driva förändringsarbete. Erfarenhet från bygg- och anläggningsbranschen eller inom inköp är meriterande men inget krav. Har du erfarenheter från företag/branscher med liknande karaktär, dvs. decentraliserade och distribuerade verksamheteter är det positivt. Det är också meriterande om du har tidigare erfarenhet av uppföljningsverktyg eller inköpssystem. Som person tror vi att du: tar initiativ, är drivande och lyhörd stimuleras av att lösa problem och bidra till förbättringar är strukturerad och metodisk utgår från ett helhetsperspektiv tycker om att samarbeta och att arbeta i team för att lösa gemensamma utmaningar Placeringsort för tjänsten är Göteborg. Vi erbjuder dig ett kvalificerat arbete med stora möjligheter att utvecklas inom vår organisation. Kontakt Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: V. 27-30, Alina Nilander, Utvecklingsledare inom uppföljning och inköpscontrolling, tel: 0733 37 10 41 V.31 – vidare, Sverker Karltorp, rekryterande chef, tel: 0733 37 56 90 Vi kan komma att genomföra bakgrundskontroller på våra slutkandidater som en del av vår rekryteringsprocess. Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Peab är Nordens samhällsbyggare med 13 000 medarbetare och en omsättning på 58 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.
Drivs du av att arbeta med ett verklighetsbaserat och ämnesöverskridande lärande? På Sjölins gymnasium uppmuntrar vi till nyfikenhet, samarbete och kritiskt tänkande genom vårt unika arbetssätt med casemetodik - baserad på Harvardmodellen. Genom casemetodiken skapar vi en dynamisk arbetsmiljö där du tillsammans med dina kollegor jobbar över ämnesgränserna och drar nytta av varandras kunskaper. Det här är Sjölins gymnasium i Göteborg Sjölins gymnasium Göteborg startade 2001 och erbjuder tre högskoleförberedande program, Samhällsvetenskapsprogrammet, Naturvetenskapsprogrammet och Ekonomiprogrammet. Vi är en fristående skola centralt belägen vid Vasaplatsen i ett vackert stenhus från 1890-talet och vi har i dagsläget 480 elever som studerar hos oss, samt 35 medarbetare som arbetar på skolan. Det här söker vi Vi söker dig som är legitimerad lärare, behörig att undervisa i Spanska på gymnasienivå samt har erfarenhet av undervisning på gymnasiet. Vi värdesätter att du är målinriktad, har en god pedagogisk förmåga och kan inspirera och engagera våra elever. Vi söker dig som brinner för utbildning och har en stark vilja att samarbeta över ämnesgränserna. Du är en engagerad och självständig lärare som trivs med att arbeta med verklighetsbaserat lärande och casemetodik. Du har förmågan att inspirera och motivera elever. Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en dynamisk miljö där vi tillsammans strävar efter att nå höga mål och skapa en innovativ lärandemiljö. Det här erbjuder vi dig Som medarbetare hos oss på Sjölins gymnasium arbetar du nära dina kollegor i ämnesöverskridande case. Sedan 2019 har vi samarbetat med en professor på Harvard Business School för att ytterligare stärka vår metodik. Vi värdesätter dina idéer och initiativ och ser fram emot att fira både små och stora framgångar tillsammans. Hos oss får du möjlighet att växa professionellt och bidra till att forma framtidens utbildning. Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Övrig information Tillträdesdag: 2025-08-08 Placeringsort: Göteborg Anställningsform: Tillsvidare, deltid 70% • Tjänsten är en tillsvidaretjänst om 70 % med sex månaders provanställning, tillträde den 25/8 eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: Vi kallar löpande till intervju så skicka in din ansökan redan idag. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Kontaktperson: Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ta kontakt med rektor Jonas Kornbrink via mail: [email protected], eller via telefon: 070-9438960. Det går också bra att ta kontakt med skolans fackliga ombud, Petter Hajtowitz via mail: [email protected]. Är du den vi söker? Välkommen att skicka in dina ansökningshandlingar innehållande CV och personligt brev där du motiverar varför du söker dig till just denna tjänst. Vi är tacksamma att få din ansökan så snart som möjligt och återkommer med besked till dig så snart vi fattat ett beslut. Om du erbjuds anställning är du skyldig att visa upp ett utdrag ur belastningsregistret innan anställningsavtalet träder i kraft. Välkommen med din ansökan! Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster. Vi är en del av AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Välkommen att läsa mer på www.academedia.se.
Därför är du viktig Har du öga för siffror, sinne för struktur och gillar att snabbt sätta dig in i nya sammanhang? För vår kunds räkning söker vi nu en redovisningsekonom till ett konsultuppdrag med start i september. Uppdraget sträcker sig över 6–9 månader och du kommer in i en viktig fas där din kompetens verkligen gör skillnad. Kunden är ett välkänt bolag i Göteborg – men uppdraget är konfidentiellt i nuläget. Fokus i din roll Som redovisningsekonom kommer du att vara en viktig del av ekonomiavdelningen och arbeta brett med löpande redovisning, avstämningar och månadsbokslut. Du blir en nyckelperson i det dagliga arbetet, men också i den fortsatta utvecklingen av rutiner och processer inom redovisning. Du kommer till en stabil och välfungerande ekonomiavdelning med engagerade kollegor. Rollen passar dig som är självgående och snabbt kan sätta dig in i nya system och arbetsflöden. Att kunna jobba strukturerat och leverera med hög kvalitet är en självklarhet för dig – och det är precis vad som behövs här. Om vi får önska Vi tror att du har minst ett par års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete och är trygg i att hantera bokslut, avstämningar och momsredovisning. Du har god systemvana och trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Att du är prestigelös och lösningsorienterad ser vi som en självklar del av din personlighet. Erfarenhet av större ekonomisystem är meriterande, likaså om du tidigare har arbetat i konsultroll eller projektbaserad verksamhet. Det här uppdraget passar dig som vill arbeta i en professionell och dynamisk miljö, där du får bidra från dag ett. Du kommer att spela en viktig roll i att hålla ihop redovisningen under en övergångsperiod – samtidigt som du får möjlighet att vidareutvecklas i din yrkesroll. Bra att veta Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6-9 månader med start i september, med möjlighet till förlängning. Placering hos kund i Göteborg. Urval sker löpande, så vi ser gärna din ansökan så snart som möjligt. Frågor? Kontakta rekryteringskonsult Martin Olofsson Carlbom på [email protected] eller 076-163 02 12.
Göteborgs universitet möter samhällets utmaningar med mångsidig kunskap. 56 000 studenter och 6 600 medarbetare gör universitetet till en stor och inspirerande arbetsplats. Stark forskning och attraktiva utbildningar lockar forskare och studenter från hela världen. Med ny kunskap och nya perspektiv bidrar Göteborgs universitet till en bättre framtid.Institutionen för data- och informationsteknik är en integrerad institution med både Göteborgs universitet och Chalmers tekniska högskola som huvudmän. Vid institutionen bedrivs utbildning inom ett brett spektrum av områden. Institutionen för data- och informationsteknik söker amanuenser inom forskning för forskningsämnet kravteknik för AI-baserad system. Arbetet kommer utföras med startdatum i augusti 2025 och pågå till slutet av januari 2026. Uppdraget ska stödja synergier mellan två aktiva forskningsprojekt: Vinnova FFI Famer projektet, som syftar till att etablera ett kravtekniskt tillvägagångssätt för säkerhetskritiska fordonssystem, och ett Software Center projekt "Compliance in Code", som syftar till att stödja automatisering av ett kontinuerligt efterlevnadsargument. Textual Requirements System (TReqS, https://gitlab.com/treqs-on-git/treqs-ng) är en öppen kod, git-baserat kravverktyg som gör det möjligt att demonstrera viktiga prestationer i båda projekten. Arbetsuppgifter Som amanuens i forskningsprojekt kommer du arbeta med att stötta forskare med praktiska uppgifter inom deras forskningsprojekt. Till exempel kan det innebära uppgifter som samla in och hantera data, analysera data eller programmeringsuppgifter. Du kommer att ha löpande kontakt med berörd forskare angående vilka moment du kan vara behjälplig inom. Kvalifikationer För att vara kvalificerad för tjänsten; - Du är en aktiv student vid Göteborgs universitet eller Chalmers tekniska högskola, vid något av institutionens program på grund- eller avancerad nivå. - Du har goda kunskaper i programmering - Du har goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift. - Du kommer befinna dig i Göteborg, Sverige under anställningsperioden - Erfarenhet med Python är meriterande - Goda kunskaper i git och gitlab är meriterande - Erfarenhet med tregs och/eller kontinuerlig efterlevnad är meriterande Vi kommer göra en helhetsbedömning där stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Anställning Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Omfattning: 20% av heltid Placering: Institutionen för data- och informationsteknik, Göteborg Tillträde: 2025-08-15 eller enligt överenskommelse Kontaktuppgifter för anställningen Har du frågor om anställningen är du välkommen att kontakta Eric Knauss [email protected] Har du frågor om din ansökan eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Sanna Staf [email protected] Fackliga organisationer Fackliga företrädare vid Göteborgs universitet hittar du här: https://www.gu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss/hjalp-for-sokande Ansökan För att söka en anställning vid Göteborgs universitet måste du registrera ett konto i vårt rekryteringssystem. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Fyll i dina personliga uppgifter och svar på tilläggsfrågor. Du ska även bifoga ett CV och ett betygsunderlag (utdrag ur Ladok). Efter sista ansökningsdagen behandlas alla ansökningar. Ansökan ska vara inkommen senast: 2025-08-04 Universitetet arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvalitéer mångfald tillför verksamheten. Enligt Riksarkivets föreskrifter är universitetet skyldigt att förvara ansökningshandlingar i två år efter tillsättningsbeslutet. Om du som sökande till en anställning särskilt begär tillbaka dina handlingar återsänds de när de två åren har förflutit, i annat fall kommer de att gallras ut. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Göteborgs universitet anlitar upphandlad annonsbyrå i samband med rekrytering av personal. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Välj ett jobb för att visa detaljer