Om tjänsten Som sjuksköterska hos oss inom bemanningsenheten ansvarar du för den psykiatriska omvårdnadsprocessen - i nära samarbete med patienten och övrig omvårdnadspersonal. Det gör du genom att planera, genomföra och utvärdera omvårdnadsåtgärder kopplade till patientens behov. Det kan bland annat handla om att stödja patienten att återfå rutiner, stabilisera sömnen, hantera ångest med mera. Att vara en del av bemanningsenheten innebär att du är en person som gillar flexibilitet och vill vara på samtliga avdelningar inom psykiatrins heldygnsvård. Du kommer ha ett fast grundschema och utgå från en avdelning men kan flyttas runt bland avdelningarna beroende på behov. Genom att vara en del av bemanningsenheten kommer du få en bred erfarenhet och kunskap då du kommer möta patienter med olika psykiatriska tillstånd och sjukdomar. Det läggs stor vikt på att du som person har förmåga att samverka med andra professioner eftersom du kommer arbeta på samtliga avdelningar. Du kommer även utföra och följa upp medicinska behandlingar, hantera läkemedel och följa upp dess effekter och biverkningar. Vi vill att du som anställd ska känna att du har möjlighet att ta ansvar för din kunskap, att du vågar ta egna beslut och känner dig trygg i det. När en patient lämnar vår avdelning vill vi att detta görs med en känsla av att ha blivit sedd, lyssnad på och blivit given verktyg för att bli stärkt i sin återhämtning. För den här tjänsten erbjuder vi nattjänstgöring (32h/v). Om arbetsplatsen PIVA är en psykiatrisk intensivvårdsavdelning som är sammankopplad med psykiatriska akutmottagningen, avdelning 26 är en allmänpsykiatrisk avdelning med inriktning mot äldre personer med olika psykiatriska diagnoser samt psykosvård medan avdelning 19 är en allmänpsykiatrisk avdelning. Samtliga avdelningar vårdar patienter som är 18 år och äldre. Det innebär att som sjuksköterska hos oss får du nyttja hela din yrkesskicklighet men också bredda den. Vill du veta mer om Psykiatrin Halland och vårt arbete kan du besöka vår hemsida https://www.regionhalland.se/jobb-och-karriar/vara-verksamheter/psykiatrin Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Har du en specialistutbildning i psykiatri ser vi detta som meriterande. Som sjuksköterska i bemanningsenheten är det viktigt att du är en arbetsledare som kan och vågar omprioritera. Du är själv ditt viktigaste arbetsredskap för att skapa en förtroendefull vårdrelation och tillsammans med patienten finna vägar framåt. Vi förväntar oss att du har en positiv människosyn och en önskan och ett driv att utveckla omvårdnad. Vi är måna om att rekrytera in rätt person till vårt team. För att trivas i denna roll ser vi gärna att du är självständig och självgående med förmåga att kunna leda och prioritera. Du är även en person med hög grad av servicekänsla och förmåga att samarbeta i team. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! I den här rekryteringen tillämpar vi löpande urval, vilket innebär att du kan komma att bli kallad på intervju innan sista ansökningsdag. Våra erbjudanden Förmåner För oss är det viktigt att du ska trivas och utvecklas i ditt arbete. Läs mer om vad Region Halland erbjuder dig som sjuksköterska https://www.regionhalland.se/jobb-och-karriar/vara-yrken/sjukskoterska?mtm_campaign=RH_yrkessida_ssk_jobbannonser Trygg start Vi tror att en trygg start är avgörande för att du ska trivas hos oss. Du får därför en längre introduktion som är anpassad efter just dig. Som nyanställd sjuksköterska hos oss erbjuds du också en egen mentor och handledning i grupp med andra nyanställda. Målsättningen med handledningen är att genom ökad självkännedom stärka och utveckla din professionella yrkesroll. Kompetens är viktigt att få behålla samt utveckla. Verksamheten strävar att du som anställd ska få möjligheten att kunna utveckla dig och öka kompetensen även efter mångårig anställning hos oss. Det är viktigt att du som jobbar hos oss hittar balans mellan arbetsliv och fritid, därför erbjuder vi alltid en heltidsanställning men med möjlighet att jobba mindre. Det är också möjligt att träna på arbetstid om det görs tillsammans med patienter och den som är intresserad kan starta träningsgrupper. Övrigt Inför eventuell anställning görs alltid kontroll i belastnings- och misstankeregistret. Om Region Halland Region Halland är till för alla som bor och arbetar här i Halland. Vi är över 8 000 medarbetare inom 370 olika yrken som alla arbetar för att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja tillväxt och utveckling. Vi ansvarar också för kollektivtrafiken i Halland och driver frågor inom områden som näringsliv, kultur och utbildning. Vår vision är ”Halland – bästa livsplatsen” och med det menar vi att Halland ska bli den bästa platsen att bo på, utbilda sig, arbeta och driva företag i. Vi har kommit en bra bit på vägen, välkommen att följa med oss på vår resa! https://www.regionhalland.se/om-region-halland/ Strävan efter jämställdhet, mångfald och likvärdiga villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av Region Hallands värdegrund. Region Halland krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.
Verksamhetsbeskrivning: Montessoriförskolan Villa Eken är en enskild förskola som startade sin verksamhet i januari 2006. Vi ligger i natursköna Stenhuggeriet i Halmstad. Förskolan har två avdelningar. Lilla, där barnen är mellan 1-3 år samt en avdelning för de äldre barnen mellan 3-6 år. Förskolan har en stimulerande och rik lärandemiljö. Vid intresse, besök hemsidan www.villaeken.se Villa Eken uppfyller Svenska Montessoriförbundets kriterier för auktorisation. Arbetsuppgifter: Vi söker dig som är engagerad och ansvarstagande, en närvarande pedagog som vill vara delaktig i att skapa en utvecklande, rolig och lärorik förskola. Du ska ta ett pedagogiskt ansvar för att utveckla verksamheten så att barnen stimuleras till att erövra nya färdigheter och kunskaper. Arbetet ska ske i enlighet med målen i läroplanen (Lpfö 18 reviderad 2025) så barnen ges bästa förutsättningar för utveckling och lärande. Tillsammans med arbetslaget ansvarar du för att planera, dokumentera, genomföra, utvärdera och utveckla förskolans verksamhet. Kvalifikationer: Du är utbildad Montessoriförskollärare/Förskollärare. Du skall ha behörighet, legitimation att arbeta inom förskolan. Du kommer att arbeta på Lilla Eken där barnen är mellan 1–3 år. Du är positiv, flexibel och har ett stort intresse och engagemang för att utveckla förskolans verksamhet. Du har ett reflekterande förhållningssätt och är lyhörd för barnens behov. Du vet att barn kan och du ser det som din uppgift att stimulera barnen till att utforska och vara nyfikna på sin omvärld tillsammans med andra, enskilt och tillsammans med dig som en viktig medupptäckare. Du skall ge varje barn utrymme att lära sig utifrån sina förutsättningar. Ditt bemötande är professionellt mot barn, föräldrar och arbetskamrater. Vi förväntar oss att du har goda kunskaper i den reviderade läroplanen där förskolans uppdrag framgår. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och att du kompletterar arbetslaget. Tjänsten är heltid 100 %, tillträde från 250811. Intervjuer kommer att ske löpande. Är du vår nya medarbetare, sök omgående! Vänligen bifoga ett personligt brev och CV samt din legitimation om du har erhållit den. Förskollärarexamen är ett krav. Om du erbjuds anställning är du skyldig att visa ett utdrag ur belastningsregistret. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Varmt välkommen med din ansökan! Vid frågor kontakta Rektor IngMarie Hemborg 0703-75 56 75
På Laholmsbuktens VA skapar vi nya och utvecklande vägar till vattensmarta lösningar. Vi har ett livsviktigt uppdrag i att försörja människor i våra ägarkommuner Halmstad och Laholm med rent dricksvatten. Vi har även en uppgift i att återföra renat spillvatten till naturen, fritt från gifter och föroreningar, så hållbart som möjligt. Vill du vara en del av en organisation som erbjuder utmaningar, delaktighet, energi, och arbetsglädje? Välkommen till en arbetsplats där alla roller är viktiga och där alla idéer kan göra skillnad. Tillsammans gör vi varandra bättre! Laholmsbuktens VA söker VA-handläggare/abonnentingenjör Trivs du att arbeta under eget ansvar i en utvecklingsinriktad vardag? Är du intresserad av en tjänst med mycket kundkontakt och samarbete i fokus? Som abonnentingenjör hos oss kommer du vara en viktig del i att profilera bolaget gentemot kund genom ett professionellt och serviceinriktat bemötande. Som abonnentingenjör hos oss erbjuds du en vardag med mycket eget ansvar som präglas av många kontakter både internt och extern. I ditt arbete behöver du vara bekväm med att förstå, hänvisa och förhålla dig till lagtexter, framför allt LAV och PBL. Du formulerar många olika typer av skrivelser och avtal. Du kommer även att vara ett stöd för andra medarbetare i juridiska frågor. Du behöver kunna ta ansvar och kunna ta tuffa beslut och förmedla dem på ett bra sätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter • Besvara och ta fram underlag för nyanslutningar till VA-nätet • Besvara och hantera avtalskunder • Driva ärenden • Besvara remisser • Hantera skadeståndsanspråk • Hantera kartunderlag Din profil För att trivas i rollen som abonnentingenjör behöver du vara en driven person med hög servicekänsla som tar ansvar och är duktig på att skapa goda relationer. Du behöver kunna driva ärenden och arbeta självständigt men också i nära samarbete med andra. Du bör ha utbildning inom VA alternativt samhällsbyggnad/väg och vatten, eller arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer ger likvärdig kompetens. Meriterande om du har tidigare vana av att arbete med karta och tjänsteskrivelser. Du utrycker dig obehindrat på svenska i såväl tal som skrift, har god datorvana och hög administrativ förmåga. För att trivas och presterat i rollen ser vi att du har god vana av Microsoft-paketet. Vi söker dig med ett stort engagemang och intresse för digitalisering, kundkontakter och förbättringsarbete. Som person är du kommunikativ med en positiv och prestigelös attityd och en vilja att ta sig an de många olika uppgifter och möjligheter som rollen innebär. Du har ett drivande och strukturerat arbetssätt med en stor personlig mognad och med ett flexibelt förhållningssätt till dina arbetsuppgifter. Du arbetar gärna efter vårt motto ”Tillsammans gör vi varandra bättre” och har lätt för att samarbeta, bemöta andra och vill vara en del av arbetsgruppen och bidra med positiv energi. Övrigt Vi arbetar för ökad mångfald och en jämn könsfördelning och ser gärna en spridning i ålder och etnisk/kulturell bakgrund hos våra medarbetare. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vid nyanställning genomför vi referenstagning samt alkohol- och drogtest. Detta är vårt sätt att ta ansvar för att en hög kvalité hålls såväl i rekryteringsprocessen som i vårt arbetsmiljöarbete. Tjänsten är säkerhetsklassad och därför kommer dessutom en separat säkerhetsintervju och registerkontroll att genomföras på slutkandidaten. Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Just nu söker vi dig som vill jobba som städare/städerska i Halmstad! Vi söker dig som är ordningsam, positiv och tycker om att alltid göra ditt bästa på jobbet. Vi ser gärna att du har sinne för detaljer och tycker om att ge det lilla extra och att alltid se till att du lämnar kundens hem i fint skick. Vi letar efter dig som tycker om att ge bra service. Vi väntar dig som är intresserad!
Har du C kort och giltigt YKB bevis? Ansök redan idag! Som chaufför kommer du att distribuera produkter för en av våra kunder. Din bakgrund Du är en person som tycker om att ta ett stort ansvar och strävar alltid efter att leverera i tid och med god kvalité. Du har tidigare arbetat som chaufför och trivs med rollen. Du har vana av att jobba självständig och arbeta på ett effektivt sätt. Jobbet kan innebära tunga lyft så god fysik och glatt humör är ett krav. Krav - C-körkort, - YKB - Goda språkkunskaper i svenska i tal och skrift Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är van att arbeta självständigt. Du måste ha god kommunikation och social förmåga. Vi ser gärna att du som person är lugn bakom ratten, klarar av stressiga situationer och är tillmötesgående gentemot medarbetare och kunder, med andra ord en lagspelare rakt igenom. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Timanställning//Halmstad Tillträdesdag Enligt överenskommelse Information Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Forma framtiden med oss! Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid! Läs mer på lernia.se.
Lindhe Xtend utvecklar och säljer användarvänliga och flexibla proteser och tillbehör. Vårt mål är att ge den amputerade möjligheten att leva ett fritt och rörligt liv med hög livskvalitet.Lindhe Xtend marknadsför och säljer sitt sortiment via specialiserade ortopedtekniska kliniker, direkt i Norden och i övriga Europa via distributörer. Huvudkontoret ligger i Halmstad med ett dotterbolag i USA och befinner sig på en spännande tillväxtresa. För mer information se: www.lindhextend.com Nu söker vi en Logistik- och Inköpsassistent Det här är en unik möjlighet för en administrativ och flexibel person som vill vara med på en spännande resa med hela världen som marknad. Vi söker nu dig med administrativ erfarenhet som även trivs med vissa praktiska arbetsuppgifter. Rollen innebär dagliga internationella kontakter. I arbetsuppgifterna ingår inköpsplaneringen i Sverige och USA. Du samordnar lagerinköp, lagersaldon och administrerar inköp mot lager. Leveransbevakning och fraktdokumentation är viktiga delar i rollen samt hantering av returer och reklamationer. Du är även delaktig i inventeringar av komponent- och färdigvarulagret.I rollen ingår kundorderhantering, vilket innebär att du hanterar produkter som skall packas och skickas. Du kommer att ta emot samtal i växeln och ge kunderna den service de önskar. Prognoser gör du tillsammans med inköps- och försäljningsavdelningen. Du tar fram offertunderlag, sammanställer statistik och assisterar företagets COO. Din profil: Erfarenhet av lagerhantering och inköpsplanering Intresse för logistik och transporter Van affärssystemanvändare Goda kunskaper i Excel Lägst gymnasiekompetens Goda kunskaper i engelska och svenska Som person är du självgående, samarbetsinriktad och strukturerad. Du trivs i en samordnande och administrativ roll med många kontaktytor. Rollen kräver flexibilitet, känsla för service och lösningsorientering. Företaget expanderar och har hela världen som marknad. På sikt finns goda utvecklingsmöjligheter. Frågor kring tjänsten besvaras av Carin Mossberger 0701–460 390 eller Andreas Nilsson 0701–460 391. Vi ser fram emot din ansökan snarast, urval sker löpande. Välkommen med din ansökan!
Teamledare sökes Vi söker nu vår nya kollega som Teamledare på kontoret i Halmstad. Som Teamledare har du en oerhört viktig roll. Du är ansiktet utåt, och du är den coachande pedagogen som välkomnar och utbildar nya Serviceassistenter. Du stöttar medarbetarna i teamet och ser till att var och en får utrymme att utvecklas och växa. Eftersom Teamledaren också utför en del operativt arbete som Serviceassistent, så vet ditt team att du alltid förstår dem och deras vardag. Du kommer även arbeta med kvalitetsuppföljning och en del administration. Det operativa arbetet som Serviceassistent (städare) är en viktig del av tjänsten, som gör dig och ditt team tightare och ger er alla förståelse för varandras arbete och vardag. Hur stor del av din tid som ägnas åt operativt arbete beror på teamets och kontorets storlek. Vissa Teamledar-uppgifter kan utföras på kontoret, men till stor del arbetar du ute på fältet, nära ditt team och era kunder. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor. En bra Teamledare är en person som: trivs med att utbilda och coacha är pedagogisk, ansvarsfull och noggrann trivs med att arbeta både självständigt och i team är engagerad och positiv drivs av att ge bästa möjliga service till våra kunder har goda språkkunskaper i svenska, i både tal och skrift har B-körkort och tillgång till bil har tidigare erfarenhet av städning Om tjänsten I huvudsak är dina arbetstider förlagda dagtid, måndag till fredag men vissa helger kan också bli aktuella. Teamet består idag av ett antal Serviceassistenter, samt andra Teamledare och några tjänstemän på kontoret. Tillsammans arbetar ni för att bli just – Bättre tillsammans. Placering: Hemkontor Halmstad Anställning: 100%, 6 månader provanställning. Tillträde:Intervjuer sker löpande Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss
Att bygga och sköta om vägar och infrastruktur är stort. Att bidra till samhällsutvecklingen är ännu större. Hos oss får du göra både och. Nu söker vi Vägmarkerare till division Industri och vår vägmarkerings-verksamhet i Söder. Inom Svevia kombinerar vi det lilla företagets gemenskap och lagkänsla med storföretagets stabilitet. Här får du möjlighet att utvecklas som en specialist på väg - med engagemang, samarbete och ansvar. Svevia är ett av landets ledande företag inom vägmarkering och ett av de största väg- och anläggningsföretagen i Sverige. Svevia Vägmarkering arbetar med nyläggning och underhåll av vägmarkering på både det statliga och kommunala vägnätet. Vi arbetar även mot privata kunder och utför flera typer av markeringsarbeten. Vi söker dig som vill utveckla vår verksamhet i Svevia nu och i framtiden. Ditt uppdrag som Vägmarkerare Vi växer och söker nu Vägmarkerare för handläggningsarbeten. Som Handläggare på Svevia kommer ditt arbete bestå av att utföra vägmarkeringsarbeten enligt beställningar och krav. Du kommer vara del av en patrull där ni använder olika maskinella och tekniska hjälpmedel och tillsammans med gott samarbete för att utföra arbetet. Din patrull kommer ingå tillsammans med andra patruller i entreprenadområdet och har nära arbetsledning som stöd i det dagliga arbetet. Arbetsområdet är södra Sverige med tyngdpunkten i Skåne. Etablering och kontor finns i Laholm. Då verksamheten är säsongsbaserad är anställningsform och arbetstid därefter, med en inledande provanställning. Vem är du? Vi söker dig som har en relevant utbildning alternativt erfarenhet från branschen. C-körkort är ett krav och erfarenhet inom vägmarkering och handläggning är starkt meriterande. Som person har du förmåga att driva arbetet framåt, är engagerad och har viljan att lära och utvecklas inom din patrull och inom Svevia. Du har lätt för att arbeta i grupp och har möjlighet att övernatta under arbetsveckan. I vårt arbete att utveckla både vår arbetsgrupp och verksamhet så är du viktig för oss, därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du ska vara med och påverka Svevias framtid! En del av något större Svevias industridivision är inne i ett expansivt skede, och ambitionerna är höga. Målet är att vara en ledande aktör inom beläggning i Sverige. Bakom varje väg finns mer än den uppenbara ytan: en hel industri av kunskap och leveransförmåga. Vårt erbjudande är en industriell process. Från sten till färdig väg. Allt börjar med en täkt, som sedan blir ballast, som i sin tur används i tillverkningen av asfalten, som slutligen läggs ut på vägen. Med över 100 egna bergtäkter, egen produktion av asfalt, bitumenemulsion och termoplast har vi en bredd som ingen annan. I våra laboratorier gör vi materialanalyser och ser till att produkterna når upp till standarder och krav. Och våra yrkesskickliga team inom fräsning, asfaltering, tankbeläggning och vägmarkering ser till att leveransen blir komplett. Varför Svevia? Hos oss blir du snabbt en i gänget och vi månar om att vara en arbetsplats för alla. Beslutsvägarna är korta och det är lätt att göra sin röst hörd. Samtidigt blir du en del av en praktisk verklighet och ett företag där konkreta resultat skapas med rykande asfaltmaskiner, stora snöplogar och tonvis med armeringsjärn och betong. Med ditt yrkeskunnande kan du göra skillnad på vägen. Och vi sätter alltid säkerheten först – både med omtanke om din egen arbetsmiljö och andras trygghet. För dig som vill ta nästa steg i utvecklingen finns det många möjligheter. Både om du vill fördjupa dig inom ditt specifika område eller gå vidare i en arbetsledande position. Tillsammans får vi stad och land att fungera. Vill du dela väg med oss? Ansökan och information Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Vår rekryteringsprocess bygger på ett kompetensbaserat arbetssätt, det är en förutsättning för att rekrytera kvalitetssäkert, inkluderande och fördomsfritt. Därför vill vi inte ha ett personligt brev. Rekryteringsprocessen innefattar telefonavstämning, intervju och referenstagning. Skicka in din ansökan snarast möjligt och som senast den 15/7. Urval görs löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jonas Braun [email protected] 010-458 15 46 eller Martin Rydell [email protected] 036-31 21 12. Vi har tagit ställning till annonsering, vilket gör att vi inte önskar säljsamtal för ytterligare frågor kring annonsering, rekrytering eller bemanning.
Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Om jobbet Det här är Halmstads Delivery Vi på Halmstads Delivery har 30 års erfarenhet inom logistik. Vi är logistikpartnern som tillsammans med våra kunder skapar kostnadseffektiva hållbara lösningar. Vi tar hand om hela eller delar av logistikkedjan inom lager, terminal och transport. För oss står effektivitet, flexibilitet och pålitlighet alltid i fokus. Med stor kompetens och hög servicegrad hjälper vi våra kunder att möta sina, och sina kunders förväntningar. För oss handlar allt om människor och om mötet mellan människor. Oavsett om det är på vår arbetsplats, i mötet med våra kunder eller i mötet med våra kunders kunder. Våra medarbetare och deras kompetenser är avgörande för Deliverys framgång. Vi har en tydlig målbild av vad som behövs för att vi ska vara framgångsrika. Vi har riktlinjer för vår arbetsplats och vår kultur, engagemang och nytänkande är något som genomsyrar oss. Alla dagar på Delivery är olika. Det är utmaningen men också möjligheten. Vi är teamet som håller ihop, samarbetar och löser utmaningar tillsammans. Vi växer med våra kunder och vi växer tillsammans som team. Vi delar med oss av vår kunskap och låter laget gå före jaget. Vi litar på varandra och tror på det vi gör. Vi vet att vi gör skillnad varje dag. Läs mer om oss på www.halmstaddelivery.se Vi växer med nya uppdrag och söker chaufförer till våran styckegodsproduktion (CE). Vi söker dig som känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter och som har hög arbetsmoral. Du behärskar svenska språket väl då telefonsamtal med både trafikledningen och kunder är en viktig del i din arbetsdag. Du är positiv och serviceinriktad och agerar som en god representant för Halmstads Delivery. Du kan framföra en 18 pallars lastbil eller lastbil med släp alternativt trailer på ett säkert och lugnt sätt och du tar stort ansvar för både din bil och din last. Du är social och kan bemöta våra kunder på ett trevligt och pålitligt sätt. Du har en flexibel inställning och förstår att dina arbetsuppgifter kan variera med anledning av att vi har olika kunder och produktioner som vi arbetar med. Du har god lokalkännedom. Du förstår att ditt stora engagemang är en viktig del för att både du och teamet ska trivas och lyckas. Vi är ett serviceföretag och du är vårt ansikte utåt. #jobbjustnu
Välj ett jobb för att visa detaljer