CNC-operatör med fokus programmering och fräs

Är du en passionerad CNC-operatör med stort intresse för programmering och ständig utveckling? Då erbjuds här chansen till ett jobb där din expertis inom CNC-fräsning behövs varje dag. Du kommer att få jobba med nyinköpta och toppmoderna maskiner i stora och ljusa lokaler på ett tryggt företag med stora visioner som dessutom är i en expansionsfas. Detta jobb på RZ Olda kan vara den perfekta matchningen för dig! Här är fokus på produktion av små till medelstora serier och nu söker de ytterligare en kollega. Detta är ett jobb för dig som kan hantera uppdrag från ritning till färdig produkt. De jobbar i Gibbs-CAM. Brinner du för programmering och problemlösning - Sök redan idag!I rollen kommer ditt huvuduppdrag att vara att omsätta komplexa specifikationer från kund till verklighet. Jobbet kräver både teknisk kunskap och förmåga att strategiskt planera och optimera arbetsflöden för maximal effektivitet.Profil Grundlig erfarenhet av fleraxlig CNC-fräsning och kan hantera uppdrag från ritning till färdig produkt. Naturlig fallenhet och vana kring programmering vid dator Självdriven, med en passion för ditt hantverk och uppskattar friheten i ett jobb med mycket eget ansvar. Värderar kvalitetsarbete och vill bidra till kunskapsutbyte med dina kollegor. Positiv och noggrann som person och ser utmaningar som möjligheter till utveckling. Behärskar svenska och/eller engelska i tal och skrift Meriterande Erfarenhet av GibbsCAM eller liknande CAM-programvara. Med en arbetsdag från 07-16 och möjlighet till flex, erbjuds du här en balans mellan arbete och fritid. Är du redo att sätta din prägel på branschen och skapa resultat som räknas? Detta är en fantastisk möjlighet att växa och utvecklas med ditt arbete. Skicka in din ansökan idag och ta nästa steg i din karriär! Sökord: CNC, CNC-operatör, Fräs, fräsning, GibbsCAM, programmering, Landvetter, Härryda, Göteborg, Lerum, Partille, Borås, Alingsås, Vårgårda, CAM

10 maj 2024
Sista ansökan:
27 oktober 2024
Truckförare till Landvetter

Arbetsbeskrivning Nu söker vi truckförare till vår kund i Landvetter. Hos oss får du arbeta hos någon av våra fantastiska kunder och samla på dig erfarenheter och kompetens inom en fartfylld verksamhet!  Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansvarsområden Arbetsuppgifterna är varierande och består bland annat av: Truckkörning Godshantering med paketering och lagerplock Inventering Orderplock Containerlossning Kvalifikationer Truckkort A1 – A4 B1 - B4 God kommunikativ förmåga i Svenska, både i tal och skrift. Minst 2 års erfarenhet av truckkörning, främst med skjutstativ och motvikstruck. B-körkort och tillgång till bil Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

10 maj 2024
Sista ansökan:
8 augusti 2024
Barnsekreterare till Enheten för familjestöd och familjehem

Välkommen till Härryda, en kommun som vågar! Här siktar vi mot att ha Sveriges bästa skolor och näringslivsklimat, omsorg av högsta kvalitet och attraktivt samhällsbyggande. Tillsammans är vi 3000 medarbetare som gör mötet med Härryda kommun enkelt. Med mod, nytänkande och handlingskraft inspirerar vi varandra och levererar service med kompetens och kvalitet. Härryda kommun har de tre senaste åren placerat sig i topp i Dagens Samhälles årliga ranking av Årets superkommun. Vi söker dig som är engagerad, öppen för olika perspektiv och vill skapa lösningar som håller för kommande generationer. Du hittar oss mellan Göteborg och Borås med Landvetter flygplats mitt i kommunen. Tillsammans åstadkommer vi mer! Vill Du vara med och utveckla familjehemsvården? Verksamheten Barn och Familj i Härryda består av tre enheter. En av enheterna har vårt förebyggande arbete med inriktning samverkan och serviceinsatser. Vi har också en enhet med utredning, ViNr och ett säkerhetsteam. Enhet för familjestöd och familjehem, där vi nu söker en barnsekreterare, arbetar i nära samarbete med de övriga enheterna. Enheten för familjestöd och familjehem, som har sina lokaler i kommunhuset i Mölnlycke, består av fem barnsekreterare, fem familjehemssekreterare, sju familjebehandlare och ingår i verksamhetsområdet Barn och familj. Enheten har också förstärkt med en familjebehandlare med särskilt fokus kring insatser för de placerade barnen. På enheten arbetar också två 1:e socialsekreterare. Hos oss kommer du att få stöd av enhetschef och 1:e socialsekreterare, en rimlig arbetsbelastning och stor möjlighet att påverka sitt arbete. Gruppen är engagerad, mycket erfaren och har högt fokus på de placerade barnens vård och utvecklingsarbete. Vi arbetar medvetet för att tillvarata de resurser som finns i den enskildes nätverk och för det krävs flexibilitet och prestigelöshet. Den mindre kommunen och Härrydas egen organisation möjliggör ett gott och nära samarbete med övriga enheter inom såväl socialtjänsten som andra verksamheter. På enheten har vi arbetat metodiskt för att utveckla familjehemsvården, där medarbetarna i hög grad driver och deltar i utvecklingsarbetet. Hela Barn och Familj arbetar med Signs Of Safety som metod och förhållningssätt. ARBETSUPPGIFTER Hos oss är du med och utvecklar familjehemsvården och bidrar med dina kunskaper och erfarenheter! Vi arbetar aktivt tillsammans för att nå förbättrade livsvillkor och med familjen hitta lösningar för barnen och deras familjer i första hand i deras hemmiljö och nätverk. Som barnsekreterare har du ditt fokus på det placerade barnet/den unge och följer upp vården för att barnet skall få god vård, utveckling och gynnande skolgång. Du har regelbundna besök i familjehemmet, enskilda samtal med barnet samt kontakt med familjehemsföräldrarna, med vårdnadshavarna och/ eller andra viktiga personer i barnens nätverk. I arbetet ingår det också att bl.a. utreda frågor som rör oro för barnet, begäran om hemflytt eller vårdnadsöverflytt samt att var sjätte månad överväga/ompröva vården. Familjehemssekreterare och barnsekreterare för barnet samarbetar nära för att de placerade barnen ska få en god omsorg. Vi samverkar också tätt med kollegorna på enheterna inom Barn och Familj och övriga samarbetspartners. Du deltar aktivt i vårt pågående utvecklingsarbete och bidrar med dina erfarenheter och kunskaper. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har socionomexamen och erfarenhet av myndighetsutövning inom Individ-och familjeomsorgens arbete med barn och unga. Annan erfarenhet inom yrkesområdet utöver det är meriterande. Likaså är vidareutbildning inom området barn och familj och Signs Of Safety. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, god förmåga till samarbete med andra och din vilja att bidra till ett positivt arbetsklimat. Du ska ha ett öppet och förtroendeskapande förhållningssätt och vara trygg i din yrkesroll. Som barnsekreterare behöver du ha en personlig mognad och en god förmåga att skapa goda relationer med barn och deras familjer samt alla de parter som du samverkar med. För att trivas i rollen som barnsekreterare hos oss behöver du vara en person som är strukturerad i ditt sätt att arbeta, men du behöver kunna vara flexibel och inte vara rädd för att tänka nytt. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt och genom att planera, organisera och prioritera ditt arbete väl. Du har en problemlösande analytisk förmåga. Tjänsten kräver att du har lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift. Du behöver kunna vara aktiv med att bidra i vårt arbete att förbättra rutiner och metoder för en vård med god kvalitet och i enlighet med vårt förhållningssätt Signs of Safety. Arbetet innebär resor varför B-körkort är ett krav. För att erhålla anställning ska utdrag ur Polisens belastningsregister uppvisas. ÖVRIGT Anställning av tjänsten sker om erforderliga beslut fattas. Rekryteringsprocessen med intervjuer kommer att påbörjas och ske löpande innan ansökningstiden tagit slut. Välkommen med Din ansökan! Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. I första hand ser vi att du söker tjänsten via vårt rekryteringssystem. Behöver du teknisk hjälp med att söka tjänsten i rekryteringssystemet? Kontakta Visma Recruit kundservice på tel: 0771-693 693. Vi vill upplysa om att din ansökan är en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

10 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Personlig assistent i Mölnlycke!

Du som anställd är vårt företags viktigaste resurs! OM TJÄNSTEN Du erbjuds ett roligt och varierande arbete både vad det gäller arbetsuppgifter och arbetstempo, ingen dag är den andra lik! Arbetet innebär att du jobbar som personlig assistent till en hos en aktiv kille i 34-årsåldern, med en fysisk funktionsvariation som bor med sin familj med småbarn och hund i hemmet. Arbetet kan innefatta allt från omvårdnad, intimhygien, förflyttningar, matlagning, hushållssysslor, hjälp vid fritidsaktiviteter, m.m. Du hjälper till att utföra vardagsbestyr tillsammans med den enskilde, såsom att laga mat, städa och tvätta, promenera, aktiviteter med sonen och andra fritidsaktiviteter, m.m. Du måste också kunna anpassa dig efter den enskildes eget tempo som varierar från dag till dag. Din arbetsplats är i brukarens hem eller där brukaren vid varje tillfälle befinner sig. Du får arbeta på ett löpande schema där arbetstiderna är förlagda både dag- och kvällstid, måndag-söndag på löpande schema. Vi ser gärna att du även kan arbeta med kort framförhållning vid behov, p.g.a sjukdom o dyl. Då du kommer ingå i ett team av personliga assistenter utvalda av och för just din brukare är det därför viktigt med god arbetsmoral där alla ställer upp för varandra och kan arbeta med kort framförhållning vid behov, p.g.a sjukdom o dyl. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som vill jobba ca 50-70% med samt vid behov o dyl from juli. Vi ser gärna att du som söker tjänsten har ett flexibelt och självständigt arbetssätt och lätt kan anpassa dig till nya situationer. Du måste kunna ta ansvar då du arbetar utifrån den enskildes behov. Du ska ha god kompetens i dokumentation samt ha ett professionellt förhållningssätt. Du som söker har ett genuint intresse och känsla för omsorg om människor. Övriga egenskaper hos dig som är bra i jobbet är ett gott humör, lugn, tålamod, och att du är ansvarstagande. Du ska kunna tala flytande svenska då detta är ett jobb där bra kommunikation är väldigt viktigt. Det är en stor merit ifall du har erfarenhet av arbete inom personlig assistans. Körkort är en merit. Eftersom vi värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har därför som rutin att ta utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Vi intervjuar löpande och anställning kan komma att ske innan annonstiden är slut, så skicka in din ansökan redan idag! Ange referensnummer MF24 i mailets ämnesrad! ATT ARBETA HOS OSS PÅ BRA ASSISTANS Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av vårt branschanpassade kollektivavtal samt avtalspension. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! Bra Assistans har huvudkontor i Örebro men andra lokala kontor i Göteborg, Västerås och Stockholm. Vi har också kunder och anställda på andra orter runt om i hela landet.

10 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Platschef till Råberget Entreprenad AB

Din arbetsuppgift är att säkerställa projektledarens arbete på plats. Du ansvarar för den dagliga planeringen, produktionen, ekonomiska uppföljningen, samt kund- och medarbetarkontakter. Säkerställer det byggtekniska samt löser byggtekniska problem. Som platschef kommer du bland annat arbeta med Produktionsansvar Resurs- och tidsplanering Planeringsmöte Beställningar Kvalitet och arbetsmiljö Riskhantering Kvalitetskontroll Om dig Du har arbetat som platschef och har en bred erfarenhet inom ny-, ombyggnation och renoveringar. Ditt arbetssätt är mål- och resultatorienterat. Du kan leda, motivera och skapa engagemang hos din medarbetare och är tydlig i din kommunikation. Övrig information Hos oss är det korta beslutsvägar och nära samarbeten som gäller och vi håller på våra värderingar. Vår ambition är att växa inom bygg och byggservice Det är en heltidstjänst och du börjar hos oss så snart du kan. Du utgår från vårt kontor i Mölnlycke. Vårt krav är att du kommunicerar väl på svenska, både i tal och skrift och har B körkort. Så ansöker du Är du intresserad av tjänsten skicka din ansökan till [email protected] och skriv ”Platschef” på ämnes raden. Sista ansökningsdag är den 9 juni 2024. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Ann-Britt Hall på 070 966 80 76 Välkommen med frågor, funderingar och din ansökan! Om Råberget Entrepernad AB Råberget Entreprenad AB är en byggentreprenör verksam i västra Sverige. Vår verksamhet är inom entreprenad och byggservice. Uppdragen är från små servicearbeten till projektering och genomförande av om- och tillbyggnader samt nyproduktioner. Kvalitet och miljö är viktigt för oss och våra kunder, därför säkerställer vi vårt arbete genom att vara ISO certifierade.

10 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Barnvakt till NPF Barnvakten i Mölnlycke, Göteborg ca 1gång/veckan

Vi söker just nu en pedagogisk barnvakt till en familj i Mölnlycke, Göteborg. Om oss NPF Barnvakten erbjuder barnpassning till familjer med barn inom NPF. NPF står för neuropsykiatrisk funktionsnedsättning och de vanligaste funktionsnedsättningarna är: ADHD, Autism, ADD, AST, Tuorettes syndrom och Språkstörning. Vårt mål är att hjälpa så många som möjligt med speciella behov och därför kommer du att genomgå en internutbildning inom NPF innan du får börja ditt första uppdrag. Hos NPF Barnvakten får du ett utvecklande, glädjefyllt och otroligt givande extrajobb. Läs mer på vår hemsida: https://www.npfbarnvakten.com/ Uppdraget: Antal barn och ålder: Ett barn, 6 år. Dagar och tider: 1em/veckan Önskat startdatum: Omgående Barnpassningen sker hemma hos familjen eller i närliggande park. Plats: Mölnlycke, Göteborg. Vi söker dig som: Har någon form av erfarenhet med barn och gärna barn med Autism & ADHD. Är ansvarsfull och har ett genuint intresse för barn Vill ha ett utvecklande och givande extrajobb Är pedagogisk, trygg och lugn Kan arbeta flexibelt både kvällar och helger Fördelar med att arbeta som barnvakt hos oss: Du får ett flexibelt och glädjefyllt arbete Du får en viktig och relevant merit inför framtida arbeten Du skapar personliga relationer och kan få vänner för livet Du får en enorm personlig utveckling Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna kan variera utifrån behov från familjen. Sedvana arbetsuppgifter kan vara: Hämta från förskola/skola Hitta på aktiviteter i och utanför hemmet Agera stöd vid utflykter Laga enklare mat Nattning Aktivering, socialisering och avlastning Är du intresserad av ett utveckla extra jobb som ger otroligt mycket tillbaka? Mejla en beskrivning av vem du är och vad som gör dig till en trygg barnvakt hos oss. Om du inte kan hjälpa just den här familjen så rekommenderar vi att skicka en spontanansökan som en generell tjänst hos oss då vi erbjuder barnpassning i hela Sverige. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

9 maj 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Operativ Försäljningschef B2B

Rajapack är ett av Sveriges snabbast växande bolag inom emballage och behöver förstärkning för att ta bolaget till nästa nivå. Rajapack AB är en del av franska Raja Group som grundades 1954 och som idag är den ledande europeiska distributören av emballage. Med 4500anställda finns koncernen representerad i 19europeiska länder och hjälper över 2 miljoner kunder varje dag. Rajapack i Sverige befinner sig på en spännande resa på den svenska marknaden och siktar mot att bli ledande även här! Vi har kunder i alla branscher och med hjälp av våra fyra försäljningskanaler (katalog, internet, telefon och fältförsäljning) skall vi fortsätta att expandera snabbt. Vi påstår att vi är emballagebranschens mest spännande företag. Vill du vara med på resan? Vi erbjuder Utöver lön och årsbonus erbjuder vi en miljö med framgångsrika och resultatdrivna människor. Hos oss på Rajapack präglas vardagen av tydliga värderingar. Då vi är ett snabbt växande företag är initiativ, framåtanda, kamratskap, lojalitet och ett stort engagemang viktiga för oss. Vi gillar att utmana och vågar gå vår egen väg. Det gör vi tack vare modiga medarbetare som sporras av stora mål. I rollen som Sales Manager och i överensstämmelse med koncernens policy kommer du Att ha fullt personalansvar för ett team bestående av kunniga, drivna och relationsskapande säljare (i dagsläget 4 Account Managers) Att säkerställa en bra struktur för utesäljarbete Att tillsammans med våra Account Managers planera mötesbokningar och höja antal besök Att ansvara för att implementera, utveckla och följa upp affärsplan och budget Att säkerställa att våra IT verktyg (CRM, affärssystem) används flitigt av säljteamet (dokumentera kundkontakter, säljofferter…) Att följa utveckligen av respektive Account Manager kundportfolio Att bygga en egen kundportfölj på 30 tals ledande kunder inom e-handel Detta är lika mycket en ledarroll som en operativ roll. Du kommer att leda försäljningsteamet, att göra sambesök med våra Account Managers samt att driva affärer på egen hand. Vi tror att du kommer att jobba 2–3 dagar i vecka på fält och resterande inne på kontoret. Placeringsort är i Landvetter. Du kommer att rapportera direkt till VD:n Vad vi söker Våra medarbetare är vår framgångsfaktor och därför är dina personliga egenskaper viktiga för oss. Ditt uppdrag blir att genom strategiskt försäljningsarbete, coaching och ett stort kundfokus säkerställa och skapa vår fortsatta tillväxt på marknaden. Vill du vara med och utveckla vår organisation ser vi gärna att du har egen drivkraft och stort engagemang i allt du gör. Du är resultatorienterad, målinriktad samt noga med detaljer och förstår vikten av att ha löpande kommunikation med teamet. Vi tror att du har hög arbetskapacitet och har mycket energi som du gärna smittar av dig utav. Du har jobbat några år med liknande arbetsuppgifter och är redo att ta nästa steg. Du är / du har: Kundorienterad: hos oss sätter vi kunden i centrum i alla beslut Kvalitetsmedveten, självstyrande med god förmåga att genomföra och avsluta arbetsuppgifter Detaljfokuserad, resultatorienterad och metodisk i ditt tillvägagångssätt. Du har lätt för att analysera siffror och prioritera ditt arbete utifrån det Kapacitet att kunna prioritera medan du har flera bollar i luften Nyfiken, lyhörd och kommunikativ. Drivande med en hög grad av service- och affärskänsla. Det är även viktigt att du har positiv och lösningsorienterad inställning som inspirerar dina kolleger till att utveckla och utvecklas. Självgående och strukturerad, då företaget växer snabbt är det viktigt att du hjälper oss att implementera och dokumentera struktur och rutiner för att skapa tydlighet i vårt arbete Teamspelare, för dig att arbeta i team är en självklarhet. Genom att vara kommunikativ, drivande och prestigelös skapar du goda förutsättningar för att driva affärerna på en professionell nivå. Du har analytiska färdigheter, ett proaktivt arbetssätt och lätt för att identifiera förbättringsmöjligheter. Du har dokumenterad framgångsrik erfarenhet av att driva och motivera personal Du har gedigen erfarenhet av försäljning inom b2b Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet samt jobbat i CRM system och förstår vikten av det Vi har väldigt höga tillväxtmål. Vi söker dig som är redo att kavla upp ärmarna samt vill bidra med din energi till en rolig arbetsmiljö. Krav: Minst 3 års ledarskapserfarenhet med fullt personalansvar Bakgrund som Försäljningschef inom uppsökande B2B försäljning med minst 3 år av gedigen erfarenhet och dokumenterade goda försäljningsresultat. B2B erfarenhet inom transportindustrin, distribution eller grossistverksamhet Avancerad användare av Excel Flytande svenska och goda kunskaper i engelska, i tal och skrift. Franska är ett plus. Erfarenhet av Business Central eller Navision är ett plus Gedigen erfarenhet av CRM. Har du tidigare jobbat med Super Office är det ett plus. Kunskaper i Officepaketet samt god datavana. START: Omgående PLATS: Landvetter OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön + bonusupplägg KONTAKT: Rémi Colas, VD – 0720109430 – [email protected] SISTA ANSÖKNINGSDATUM: anställning sker löpande

9 maj 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Vi söker frukostvärdinna/Värd till sommaren

ÄR DU VÅR NYA FRUKOSTVÄRDINNA/VÄRD? Landvetter Airport Hotel är ett 4-stjärnigt familjeägt hotell med 184 trivsamma rum, 10 konferenslokaler, gym och relax. I vår uppskattade restaurang upplever gästerna en hemtrevlig atmosfär med god mat och utmärkt service. Vi är miljöcertifierade via Svensk Miljöbas och arbetar kontinuerligt med vårt miljöarbete. På Landvetter Airport Hotel är vårt mål att överträffa gästens förväntningar. Vi har stort fokus på kvalité och följer veckovis upp vad våra gäster tycker, detta för att kontinuerligt utveckla och förbättra vårt utbud och service. Siktet är inställt på att bli Sveriges bästa flygplatshotell! Vi är ett Best Western Premier Collection hotell vilket medför många härliga möjligheter och förmåner för dig som personal. Vi söker nu en frukostvärdinna/frukostvärd till vårt frukostteam som kan jobba med oss under sommaren. Du skall vara morgonpigg och tycker om att arbeta med människor. Vi är oerhört stolta över vår frukost och får ofta trevlig feedback från våra gäster. Du är den första våra gäster möter på morgonen och därför tror vi att du har en smittande energi, tar egna initiativ, är ansvarsfull och alltid har koll på läget. Du är en teamplayer och lägger märke till detaljer. Du ser gästen och är villig att göra det lilla extra för dem. Du behöver ha fyllt 18 år och ha körkort. Vi erbjuder dig: • Fri parkering med möjlighet till el-laddning • Rabatt på flygbussen • Förmånliga priser på hotellet för dig, vänner och familj • Tillgång till Hotellets stora Gym (150m2) • Då vårt hotell är en del av BWH Hotells får du även ta del av personalrabatter på övernattning när du bor på ett Best Western hotell eller ett World Hotels hotell. Låter detta intressant så maila din ansökan med CV, personligt brev samt foto till: Manolo Bartrina F&B Manager E: [email protected] Märk din ansökan med ”frukost” Rekrytering sker löpande. Tillträde snarast Endast kompletta ansökningar med CV, personligt brev och bild hanteras. Varmt välkommen med din ansökan!

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Servitör/Servitris

Landvetter Airport Hotel är ett 4-stjärnigt familjeägt hotell med 184 trivsamma rum, 10 konferenslokaler, gym och relax. I vår uppskattade restaurang upplever gästerna en hemtrevlig atmosfär med god mat och utmärkt service. Vi är miljöcertifierade via Svensk Miljöbas och arbetar kontinuerligt med vårt miljöarbete. På Landvetter Airport Hotel är vårt mål att överträffa gästens förväntningar. Vi har stort fokus på kvalité och följer veckovis upp vad våra gäster tycker, detta för att kontinuerligt utveckla och förbättra vårt utbud och service. Siktet är inställt på att bli Sveriges bästa fullservicehotell! Vi är ett Best Western Premier Collection hotell vilket medför många härliga möjligheter och förmåner för dig som personal. Vi söker dig som har ett brinnande intresse för service och har goda kunskaper inom mat och dryck. I vår restaurang lägger vi stort fokus på gästen och dess upplevelse. Vi vill att du är med och värnar om den familjära känslan av ”hemma ho oss” som vi har här. Vi vill att du har flera års restaurangerfarenhet. Du behöver trivas med ett aktivt jobb och älska mötet med nya människor. Vi söker sig som känner stolthet över att jobba i restaurangbranschen, och som aktivt jobbar med att förbättra dig själv och verksamheten du jobbar i. Vi ser att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, ytterligare språkkunskaper är meriterande Arbetstiderna är kvällar och helger, på ett rullande schema. Vi erbjuder dig: • En tillsvidaretjänst • Lön enligt överenskommelse, kollektivavtal finns. • Fri parkering med möjlighet till el-laddning • Rabatt på flygbussen • Förmånliga priser på hotellet för dig, vänner och familj • Friskvårdsbidrag • Skobidrag • Tillgång till Hotellets stora Gym (150m2) • Då vårt hotell är en del av BWH Hotells får du även ta del av personalrabatter på övernattning när du bor på ett Best Western hotell eller ett World Hotels hotell. Låter detta intressant så maila din ansökan med CV, personligt brev samt foto till: Manolo Bartrina F&B Manager [email protected] Märk din ansökan med ”Servis" Rekrytering sker löpande. Endast kompletta ansökningar med CV, personligt brev och bild hanteras. Varmt välkommen med din ansökan!

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Kock

Vi söker Kock Landvetter Airport Hotel är ett 4-stjärnigt familjeägt hotell med 184 trivsamma rum, 10 konferenslokaler, gym och relax. I vår uppskattade restaurang upplever gästerna en hemtrevlig atmosfär med god mat och utmärkt service. På Landvetter Airport Hotel är vårt mål att överträffa gästens förväntningar. Vi har stort fokus på kvalité och följer veckovis upp vad våra gäster tycker, detta för att kontinuerligt utveckla och förbättra vårt utbud och service. Siktet är inställt på att bli Sveriges bästa fullservicehotell! Vi är ett Best Western Premier Collection hotell vilket medför många härliga möjligheter och förmåner för dig som personal. Vi söker nu en passionerad och erfaren kock för att förstärka vårt team. Med vårt fokus på ett bistrokoncept med gästnöjdhet i centrum strävar vi efter att erbjuda en minnesvärd och smakfull matupplevelse för våra gäster. Arbetstiden är förlagd på kvällar och helger. Ansvarsområden - Förberedelse och tillagning av högkvalitativa rätter enligt vårt bistrokoncept. - Ansvarig för köksproduktionen och säkerställa att maten uppfyller våra höga standarder för kvalitet, smak och presentation. - Bidra till att utveckla vår meny genom att föreslå nya rätter och säsonganpassade alternativ. - Upprätthålla en ren och organiserad arbetsmiljö enligt gällande hygien- och säkerhetsföreskrifter. Kvalifikationer: - Erfarenhet av arbete som kock, gärna från restaurang- eller hotellbranschen. - Kreativitet och passion för matlagning med en förståelse för bistrokonceptet. - Teamspelare med förmåga att arbeta effektivt under pressade situationer. - God kommunikationsförmåga och förmåga att leverera en hög nivå av kundservice. - Grundläggande kunskaper om livsmedelssäkerhet och hygien principer. Vi erbjuder dig: • Tillsvidareanställning efter provanställning • Lön enligt överenskommelse, kollektivavtal finns • Fri parkering med möjlighet till el-laddning • Rabatt på flygbussen • Förmånliga priser på hotellet för dig, vänner och familj • Friskvårdsbidrag • Arbetsskor • Tillgång till Hotellets stora Gym (150m2) • Då vårt hotell är en del av BWH Hotells får du även ta del av personalrabatter på övernattning när du bor på ett Best Western hotell eller ett World Hotels hotell. Om du är en passionerad och engagerad individ med en kärlek för matlagning och gästnöjdhet, är du välkommen att ansöka till rollen som Kock hos oss på Landvetter Airport Hotel. Skicka in ditt CV och personliga brev till [email protected] märk ansökan med ”Kock”. Varmt välkommen med din ansökan! Manuel "Manolo" Bartrina F&B Manager

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024