Extrajobb inom lager och terminal
OnePartnerGroup Skåne AB
Lager- och terminalpersonal

Dina arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består huvudsakligen av paketsortering, men även andra arbetsuppgifter såsom lastning förekommer. All sortering, lastning och lossning sker för hand och detta innebär att tunga lyft förekommer. Arbetet kan vara förlagt både dag och kväll. Vanliga arbetstider som förekommer är 15:00 - 20:00. Vi ser gärna att du kan arbeta på deltid 4-5 arbetspass i veckan där du har möjlighet att påverka dagarna du vill jobba, för att kunna kombinera dina studier eller annan huvudsaklig syssla. Vi ser långsiktigt på uppdraget och ser att du som söker har minst ett år kvar av dina studier alternativt likvärdig nuvarande anställning. Stort önskemål är att du studerar på distans och är därmed väldigt flexibel med din tillgänglighet.   Din profil Vi söker dig som känner igen dig i att vara självständig, noggrann och strukturerad. En del av jobbet sker i grupp, därmed är även teamkänslan viktig. Den här tjänsten passar dig som tycker att det är roligt att jobba fysiskt och i högt tempo. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta på lager. Vi kommer lägga stor vikt på din personlighet. I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundkontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning.   Kravprofil: Fyllt 18 år En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - deltidsjobb, studier, pensionär, egenföretagare, elitidrottare mm  ( i ntyg krävs). Bifoga ditt intyg med ansökan. Har god teknisk förståelse Behärskar svenska i både tal och skrift Rent belastningsregister Truckkort A 1-4 & B 1-4   Meriterande: Körkort och tillgång till bil Erfarenhet inom lager och logistik   Om oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.

6 dagar sedan
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Lagerarbetare
Logent AB
Lager- och terminalpersonal

Vi söker dig som är intresserad av att arbeta som lagerarbetare hos vår kund i Helsingborg. Kunden verkar inom skönhetsbranschen.  Det är en anställning på heltid hos oss på Logent Bemanning som ambulerande bemanningskonsult. Start i mitten av augusti. Arbetstiderna är förlagda antingen förmiddag eller eftermiddag. Vi tillämpar kollektivavtal. Huvudsakliga arbetsuppgifter är: Manuellt orderplock Bygga boxar Truckkörning  Lastning och lossning Vad söker vi? Du är ansvarstagande och självständig God arbetsmoral och samarbetsförmåga Värdesätter kvalitet och noggrannhet Mån om att alltid utföra ett bra arbete Du är ordningsam och håller tider Krav för tjänsten: Goda kunskaper i svenska i tal och skrift B-körkort och tillgång till bil God erfarenhet av truckkörning främst skjutstativ och ledstaplare (behörighet A1-A4, B1-B4) Meriterande: Behörighet B5 Om ansökan: Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!

6 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Seniorstöd till Veterankraft i Helsingborg!

Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba inom social omsorg och seniorstöd i Helsingborg. Hos oss på Veterankraft får du möjlighet att arbeta med varierande uppdrag där omsorg och trygghet står i fokus. Du kommer att ge stöd till seniorer och personer som har behov av hjälp med vardagliga sysslor, vilket kan innebära allt från praktisk hjälp som inköp och matlagning till sällskap och promenader. Oavsett uppdragets storlek är du alltid en viktig del i att skapa en trygg och värdefull vardag för våra kunder. Vi söker dig som med trygghet, omtanke och ansvar gärna vill bidra till att andra människor mår bra i sin vardag. Tillsammans med dina kollegor får du vara med och skapa en varm och välkomnande miljö, där varje person känner sig sedd, lyssnad på och uppskattad.  Om oss Veterankraft är ett av Sveriges största bemanningsföretag och den ledande leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Vi finns på cirka 40 orter från Luleå i norr till Trelleborg i söder och erbjuder skräddarsydda tjänster som gör livet enklare och tryggare för våra kunder. Våra engagerade och kompetenta medarbetare gör varje dag skillnad genom sitt arbete och sina insatser, och vi söker nu nya medarbetare som vill vara en del av detta viktiga arbete. Din roll Som personal inom social omsorg och seniorstöd hos oss kommer du att arbeta med att ge stöd och omsorg åt seniorer och andra personer i behov av hjälp i vardagen. Dina arbetsuppgifter kan variera, men vanligtvis innebär det att ge praktisk hjälp med bland annat inköp, städning, matlagning och ledsagning till olika aktiviteter eller läkarbesök. Ditt arbete kommer att bidra till att våra kunder känner sig trygga och värdefulla, och du blir en viktig del i att skapa en positiv och stödjande miljö. Du kommer både att arbeta självständigt och i samarbete med dina kollegor för att säkerställa att våra kunders behov möts på bästa sätt. Tjänsten är en timanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba. Din profil Du är 55 år eller äldre Du tycker om att hjälpa andra och har en genuin vilja att göra skillnad Du är bra på att möta människor, tar ansvar och tycker om att ge omsorg och stöd Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med tidigare erfarenhet inom vården, som undersköterska eller sjuksköterska Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!

6 dagar sedan
Sista ansökan:
2 december 2025
Customer Service Agent - extrajobb
Resurs Bank AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du en fena på kommunikation och service? Söker du ett extrajobb där du får bidra till en kundupplevelse i toppklass? Hos oss på Resurs bank utgör Customer Service navet i kundupplevelsen. Här hanterar vi både kundservice och kundnära administration – och vi söker dig som brinner för att ge riktigt bra service! Hos oss får du en utvecklande roll med daglig kundkontakt, där telefon och chat är dina främsta arbetsverktyg. Efter en gedigen introduktionsutbildning inom våra system, produkter och försäljningsmetodik, är du redo att leverera kundupplevelser i toppklass – och ha kul på vägen! För att ytterligare öka upp flexibiliteten i vår bemanning, och därmed öka kundnöjdheten, söker vi nu fler timvikarier och deltidsanställda - ett bra alternativ för dig som inte önskar arbeta heltid, eller redan har en annan huvudsaklig sysselsättning. Ditt schema kommer således variera beroende på din tillgänglighet och dina önskemål - och beroende på våra behov, som skiftar under året. Behovet av personal är ofta stort på måndagar och runt lönehelger. Vad du kan förvänta dig: Ett team med hög energi, starkt kundfokus och tydliga mål Ett strukturerat arbetssätt där vi ständigt mäter, följer upp och firar våra framsteg Möjlighet att utvecklas inom service och försäljning i en dynamisk miljö En arbetsplats som uppmuntrar nytänkande och teknisk nyfikenhet Vi tror att du: Trivs i en roll där kunddialogen står i centrum Ser försäljning som en naturlig del av att skapa värde för kunden Är nyfiken på teknik och gillar när arbetssätt utvecklas Gillar högt tempo och tycker om att arbeta mot tydliga mål Vi söker dig som har en positiv inställning, en naturlig känsla för service och ett öga för kvalitet. Du är flexibel, gillar att lösa problem och trivs i en snabbrörlig organisation med tillväxtfokus. Vi ser gärna att du har: Några års erfarenhet av kundservice eller annan serviceinriktad roll Arbetat i Callcenter eller liknande miljö, med både chat och telefoni Goda kunskaper i svenska och engelska – och gärna ytterligare ett nordiskt språk Avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg Viktigt att känna till På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag. Om Resurs: Med över 40 års erfarenhet inom Retail Finance är vi idag en av Nordens ledande nischbanker. Vi erbjuder smarta betal- och finansieringslösningar till både företag och privatpersoner – och har över 6 miljoner kunder i ryggen. Vi erbjuder en modern arbetsplats i fräscha lokaler på vårt huvudkontor på Väla, Helsingborg. Vi har trygga anställningsvillkor och kollektivavtal, och alla anställda omfattas av förmåner som friskvårdsbidrag, massage, subventionerad lunch m.m. Ansök Genom att skicka in ditt CV och svara på en videofråga – enkelt och personligt. Intervjuer sker i första hand på plats på vårt huvudkontor i Helsingborg under juli månad. Tjänsterna som erbjuds är timanställning och deltidskontrakt tillsvidare (20-32 tim/v), med 6 månaders provanställning. Anställningen inleds med en tre veckor lång grundutbildning (på heltid) med start 18 augusti. Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig! #LI-LN1

6 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Projektinköpare Bygg Bostad Syd
PEAB Sverige AB
Inköpare och upphandlare

Nu söker vi en projektinköpare till Peab, region Bygg Bostad Syd. Har du en gedigen branscherfarenhet och vana av att arbeta med projektinköp så kan vi erbjuda dig en variation av spännande projekt i en positiv och utvecklande miljö.   Vi är cirka 160 medarbetare och driver många intressanta byggprojekt i Skåne. Huvudsakligen arbetar vi med nyproduktion av flerfamiljshus och småhus.    Om tjänsten Som inköpare hos oss utför du inköpsarbete och upphandlingar i produktionsförberedelseskedet samt under pågående produktion. Du ansvarar för och driver inköpen tillsammans med platsorganisationen. Vidare ansvarar du för att projektspecifika miljö-, klimat- och kvalitetskrav tas omhand i inköpsavtal samt att dessa efterlevs. Även arbete med tillvalshantering av slutkund förekommer.   Du ingår i regionens inköps- och kalkylgrupp och rapporterar till regioninköpschef i inköpsfrågor och i projektet rapporterar du till projektets platschef. Placeringsort är Helsingborg.     I din befattning ingår bland annat: •    I kalkylskedet: Bistå med marknadspriser, utföra offertförfrågningar samt utvärdera dessa •    I inköpsskedet: Ingå inköpsavtal både nationella och internationella i nära samarbete med Peabs produktionspersonal och hålla en god dialog med marknaden •    Aktivt medverka till erfarenhetsåterföring mellan inköp/projekt, samt inköp/kalkyl   Kravprofil Du har en civil- eller högskoleingenjörsutbildning, alternativt yrkeshögskola. Vidare ser vi att du har flerårig erfarenhet av projektinköpsarbete i byggbranschen. Du ska ha goda kunskaper i ABT, AB, ABK och ABM.   Du är affärsmässig, drivande och målinriktad med god förhandlingsförmåga. Är kommunikativ och social och tycker om de administrativa delarna av arbetet.    Du talar och skriver svenska obehindrat. Körkort B är ett krav då resor i tjänsten kan förekomma.   Kontakt Observera att rekryteringsprocessen kommer att återupptas i augusti, då rekryterande chef är på semester under juli. Vi tackar för din förståelse och ser fram emot att ta del av din ansökan. Linda Chebil, inköpschef Bygg Bostad Syd, [email protected]    Observera att vi ej tar emot ansökan via mejl. Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt från rekryteringsföretag.   Vi kan komma att genomföra bakgrundskontroller på våra slutkandidater som en del av vår rekryteringsprocess.   Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Peab är Nordens samhällsbyggare med 13 000 medarbetare och en omsättning på 58 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

6 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Vi söker en Dispatcher till Helsingborg!
Experis AB
Lager- och terminalpersonal

Vill du vara med och påverka den dagliga driften i ett bolag med högt tempo och tydligt fokus på kvalitet, kostnadseffektivitet och hållbar logistik? Vi söker nu en Transportplanerare till ett bolag inom logistik- och transportsektorn. Om rollen I den här rollen ansvarar du för att dagligen planera och optimera trafiken inom ett definierat geografiskt område. Syftet är att säkerställa effektiva och miljömedvetna transporter samt korrekta underlag för transportörsavräkning. Du arbetar nära andra funktioner och har en nyckelroll i att hålla flödena i gång. Dina ansvarsområden: * Trafikplanering enligt processer och instruktioner * Daglig säkring av lastkapacitet * Kommunikation med interna och externa parter inom transportkedjan * Spotprisberäkningar * Rapportering och uppföljning av avvikelser * Kvalitets- och resultatuppföljning av transportörer * Arbeta proaktivt mot uppsatta KPI:er * Daglig problemlösning för att säkerställa kostnadseffektivitet och leveranskvalitet * Aktivt deltagande i förbättringsarbete och interna möten Vi söker dig som har: * Tidigare erfarenhet som transportplanerare, dispatch eller liknande roll * Gymnasial utbildning * Eftergymnasial utbildning inom logistik är meriterande * Goda kunskaper i Excel, Outlook och gärna PEV * Förmåga att planera, organisera och agera proaktivt * Flytande svenska och engelska i tal och skrift * Kunskaper i tyska eller annat centraleuropeiskt språk är meriterande * En affärsmässig och lösningsorienterad inställning Vi tror att du är: * Självdriven och målinriktad * Strukturerad och flexibel * En kommunikativ teamspelare som trivs i högt tempo * Stresstålig och initiativrik Ansökan: Vill du vara en del av ett team som arbetar med att optimera framtidens logistiklösningar? Skicka in din ansökan redan idag - urval sker löpande.

6 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Behandlingsassistent, Dygnspass
Åsbo HVB AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Om arbetsplatsen Vår verksamhet ligger naturskönt till i Perstorp, nordvästra Skåne. Vi välkomnar flickor i åldern 15-21 år som är placerade enligt Socialtjänstlagen (SoL) och Lag med särskilda bestämmelser om vård av unga (LVU). På Åsbo erbjuder vi enskild vård för de flickor som behöver ett mindre sammanhang och mer omfattande stöd. I samarbete med socialtjänst har vi möjlighet att skräddarsy upplägget kring den specifika ungdomen. Vårt behandlingsarbete bygger på evidensbaserade metoder där Motiverande Samtal (MI) och Dialiektisk Beteendeterapi (DBT) utgör en central del. Din roll I rollen som behandlingsassistent kommer du att arbeta individuellt med ungdomen för att erbjuda stöd och omsorg i vardagen. Målet är att etablera en trygg relation där ungdomen vill och vågar ta emot det stöd som erbjuds. Du kommer ingå i ett team som tillsammans lägger upp arbetet kring ungdomen och vår vision är att du trots ensamarbete inte ska känna dig ensam. Arbetsuppgifterna inkluderar praktiska sysslor såsom stöd vid ADL, matlagning, städning, hantering av mediciner, samhällskontakter och transport. En viktig aspekt är att motivera ungdomen att utveckla sina unika styrkor/egenskaper och bygga kompetens. Du spelar även en roll i att främja en aktiv och meningsfull fritid, vilket kräver energi och en förmåga att inspirera. Arbetet innefattar dokumentation. Kvalifikationer För att vara kvalificerad för tjänsten hos oss krävs minst två års eftergymnasial utbildning inom områden som socialt arbete, socialpedagogik eller beteendevetenskap. Erfarenhet av målgruppen är meriterande liksom kunskap vad gäller Dialektisk Beteendeterapi (DBT), Motiverande Samtal (MI) samt kunskaper om Neuropsykiatriska funktionsnedsättningar (NPF). Vi förväntar oss att du är varm och empatisk, en lagspelare med positiv syn på människors förmåga till förändring. Vidare bör du vara tålmodig, trygg i dig själv och ha förmåga att hantera konflikter på ett konstruktivt sätt samt behålla lugnet i stressiga situationer. Datorvana och erfarenhet av dokumentation är viktigt, vilket innebär att du bör ha god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt. Övrigt Tillträde enligt överenskommelse. Lön. Vi tillämpar individuell lönesättning. Oregelbunden arbetstid, till största del dygnspass fördelat över både vardag och helg. Utifrån målgruppen och dess behov välkomnar vi endast kvinnliga sökande till tjänsten. Vi begär utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister före anställning. B-körkort är ett krav. Intervjuer kommer hållas löpande så vänta inte med att skicka in dina handlingar.

6 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Behandlingsassistent, Dygnspass - Vikarie/Timanställning
Åsbo HVB AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Om arbetsplatsen Vår verksamhet ligger naturskönt till i Perstorp, nordvästra Skåne. Vi välkomnar flickor i åldern 15-21 år som är placerade enligt Socialtjänstlagen (SoL) och Lag med särskilda bestämmelser om vård av unga (LVU). På Åsbo erbjuder vi enskild vård för de flickor som behöver ett mindre sammanhang och mer omfattande stöd. I samarbete med socialtjänst har vi möjlighet att skräddarsy upplägget kring den specifika ungdomen. Vårt behandlingsarbete bygger på evidensbaserade metoder där Motiverande Samtal (MI) och Dialiektisk Beteendeterapi (DBT) utgör en central del. Din roll I rollen som behandlingsassistent kommer du att arbeta individuellt med ungdomen för att erbjuda stöd och omsorg i vardagen. Målet är att etablera en trygg relation där ungdomen vill och vågar ta emot det stöd som erbjuds. Du kommer ingå i ett team som tillsammans lägger upp arbetet kring ungdomen och vår vision är att du trots ensamarbete inte ska känna dig ensam. Arbetsuppgifterna inkluderar praktiska sysslor såsom stöd vid ADL, matlagning, städning, hantering av mediciner, samhällskontakter och transport. En viktig aspekt är att motivera ungdomen att utveckla sina unika styrkor/egenskaper och bygga kompetens. Du spelar även en roll i att främja en aktiv och meningsfull fritid, vilket kräver energi och en förmåga att inspirera. Arbetet innefattar dokumentation. Kvalifikationer För att vara kvalificerad för tjänsten hos oss krävs minst två års eftergymnasial utbildning inom områden som socialt arbete, socialpedagogik eller beteendevetenskap. Erfarenhet av målgruppen är meriterande liksom kunskap vad gäller Dialektisk Beteendeterapi (DBT), Motiverande Samtal (MI) samt kunskaper om Neuropsykiatriska funktionsnedsättningar (NPF). Vi förväntar oss att du är varm och empatisk, en lagspelare med positiv syn på människors förmåga till förändring. Vidare bör du vara tålmodig, trygg i dig själv och ha förmåga att hantera konflikter på ett konstruktivt sätt samt behålla lugnet i stressiga situationer. Datorvana och erfarenhet av dokumentation är viktigt, vilket innebär att du bör ha god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt. Övrigt Tillträde enligt överenskommelse. Lön. Vi tillämpar individuell lönesättning. Oregelbunden arbetstid, till största del dygnspass fördelat över både vardag och helg. Utifrån målgruppen och dess behov välkomnar vi endast kvinnliga sökande till tjänsten. Vi begär utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister före anställning. B-körkort är ett krav. Intervjuer kommer hållas löpande så vänta inte med att skicka in dina handlingar.

6 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Föreståndare HVB
Åsbo HVB AB
Socialsekreterare

Vår verksamhet ligger naturskönt till i Perstorp, nordvästra Skåne. Vi välkomnar flickor i åldern 15-21 år som är placerade enligt Socialtjänstlagen (SoL) och Lag med särskilda bestämmelser om vård av unga (LVU). På Åsbo erbjuder vi enskild vård för de flickor som behöver ett mindre sammanhang och mer omfattande stöd. I samarbete med socialtjänst har vi möjlighet att skräddarsy upplägget kring den specifika ungdomen. Vårt behandlingsarbete bygger på evidensbaserade metoder där Motiverande Samtal (MI) och Dialiektisk Beteendeterapi (DBT) utgör en central del. Om rollen som föreståndare Vi söker en trygg och kompetent ledare som vill vara med och vidareutveckla vår verksamhet. Som föreståndare ansvarar du för den dagliga driften och säkerställer att verksamheten bedrivs enligt gällande lagar, föreskrifter och kvalitetskrav. Du leder, motiverar och stöttar ett team av behandlingsassistenter och har en viktig funktion i att planera och följa upp det dagliga arbetet. Ditt ledarskap ska präglas av tydlighet, värme och ett engagemang för målgruppen. Arbetet innebär också ett nära samarbete med socialtjänst, hälso- och sjukvård samt andra aktörer. Rollen innefattar verksamhetsutveckling, personalansvar samt systematiskt kvalitetsarbete och dokumentation. Vidare ingår visst budgetansvar. Tjänsten är förlagd till dagtid, mån- fre. I tjänsten igår även chefsberedskap. Vi söker dig som har: · Socionomexamen eller annan relevant högskoleutbildning (minst 180 hp) som är förenlig med krav från IVO. · Flerårig erfarenhet från HVB eller liknande vårdverksamhet · God kunskap om SoL, LVU och andra relevanta regelverk. · Flerårig erfarenhet av målgruppen · Meriterande är kunskaper i MI, DBT · Erfarenhet av arbetsledning. Du är trygg i ditt ledarskap, har en god kommunikativ förmåga och arbetar strukturerat. Vidare värdesätter vi ett lösningsfokuserat förhållningssätt och en förmåga att balansera både individens behov och organisationens krav. Ansökan Låter detta som rätt nästa steg för dig? Välkommen med din ansökan! Övrig information Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning. Vi begär utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister före anställning. B-körkort är ett krav. Intervjuer kommer hållas löpande så vänta inte med att skicka in dina handlingar.

6 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
ÖRESUNDSLINJEN sger en Matros till Aurora
Öresundslinjen Helsingborg AB
Matroser och jungmän m.fl.

Drömmer du om en vardag till havs, men med flexibiliteten att åka hem varje kväll? Ombord på Aurora arbetar vi tillsammans för att skapa härliga minnen för våra resenärer – är du intresserad av att vara del i det så är kanske detta en tjänst för dig? Vi erbjuder en spännande och omväxlande tjänst med start den 15 augusti eller så snart som möjligt därefter. Som Matros är dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Lastning och lossning på bildäck och på ett tydligt sätt visa förarna var de ska köra Underhållsarbete och säkerhetsronder/vakttjänstgöring Vara företagets representant gentemot resenärer Anställningen är heltid och Helsingborg är vår hemmahamn. Då det inte finns några möjligheter för övernattning ombord kräver det att du dagligen kan ta dig fram och tillbaka till ditt arbete, även på obekväma tider. För befattningen som matros krävs behörighet/intyg enligt nedan och skall vara enligt STCW-Manila standard: Matrosbehörighet Certifikat avseende Basic Safety Training och certifikat avseende Grundläggande Sjöfartskydd Läkarintyg för sjöfolk Vi ser också att du är en trygg och stabil person som har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra. Med ditt goda sjömanskap och din känsla för service skapar du en fin helhetsupplevelse för våra gäster. För oss på Öresundslinjen kommer alltid säkerheten först och du är en viktig del i vårt säkerhetsarbete, därför är det viktigt att du har en god fysisk- och psykiskhälsa. Molslinjen/ÖRESUNDSLINJEN erbjuder: Att bli en del av Nordens ledande färjebolag, där du kommer att uppleva en kultur som präglas av våra värderingar, samarbete, effektivitet, innovation och respekt En mångsidig och ibland oförutsägbar vardag där vi hjälps åt, precis som ett framgångsrikt lag, och har en avslappnad och humoristisk ton Ett brett utbud av personalförmåner, rabatterade biljetter till alla Molslinjens överfarter samt rabatter vid inköp ombord när du reser privat Vill du vara med på vår resa? Välkommen ombord. Skicka din ansökan omgående då vi tillämpar löpande urval. Vi avslutar processen, når den rätta kandidaterna är i hamn. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Master Magnus Stille på [email protected]. Alla sökande med erfarenhet är välkomna att söka tjänsterna, oavsett ålder, kön och religiös eller sexuell tillhörighet. Dock är det ett krav från myndigheterna att du obehindrat talar och förstår svenska. Om Molslinjen Rederiet Molslinjen driver ALSLINJEN, BORNHOLMSLINJEN, FANØLINJEN, LANGELANDSLINJEN, MOLSLINJEN, SAMSØLINJEN och ÖRESUNDSLINJEN. Molslinjen ägs av EQT och är en del av Nordic Ferry Infrastructure, som har en flotta på mer än 100 fartyg/färjor, opererar på 63 rutter och transporterar årligen 25 miljoner passagerare. Vi har skapat en arbetsplats som erbjuder våra ca 2.200 medarbetare en spännande vardag, där en informell ton, hög professionalism och frihet under ansvar går hand i hand.

6 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025