Om oss Fibio är en svensk mobiloperatör som erbjuder flexibla och prisvärda mobilabonnemang. Vi har högst betyg av alla operatörer i Sverige på Trustpilot och är en av få mobiloperatörer i Sverige som erbjuder miljömärkta abonnemang certifierade med Bra Miljöval. Det betyder att våra kunder kan göra ett bra val för både plånboken och miljön – utan att tumma på kvaliteten. Om rollen Som kundkommunikatör hos Fibio arbetar du med att kontakta våra befintliga kunder. Du hjälper dem att få ut mer av sitt abonnemang genom att ge service, lösa problem och vid behov erbjuda förbättrade lösningar. Det handlar om kundvård och relationsbyggande, inte om att jaga nya kunder. Dina arbetsuppgifter: Kontakta befintliga kunder via telefon Hjälpa kunder med frågor och ge bra service Identifiera behov och föreslå förbättrade lösningar där det passar Fokusera på att skapa nöjda, lojala kunder Bidra till en positiv och engagerad arbetsmiljö tillsammans med kollegor Vad vi söker hos dig: Du är kommunikativ och har lätt för att prata med människor Du är lyhörd, lösningsorienterad och professionell i ditt bemötande Du har god datorvana och behärskar svenska flytande i tal och skrift Du kommer i tid, tar ansvar och har hög närvaro Du trivs med att utvecklas och är öppen för feedback Tidigare erfarenhet av kundkontakt är meriterande, men inget krav Om anställningen: Plats: På vårt kontor i Helsingborg, 2 minuters gång från Helsingborg C Arbetstid: Heltid, måndag till fredag kl. 08.00–17.00 Distansarbete eller flexibla tider är inte aktuellt – vi arbetar alltid tillsammans på plats Vi erbjuder: En stabil och trivsam arbetsmiljö Kollegor som stöttar, utvecklar och utmanar varandra Praktisk utbildning och coachning inom kundkommunikation och sälj Möjlighet att växa i takt med företaget Välkommen till Fibio – där kunden alltid är i fokus!
Gör skillnad. Varje dag. Är du legitimerad sjuksköterska som trivs bäst med varierande arbetsuppgifter på en avdelning med närhet till akutsjukvårdens puls? Då är du varmt välkommen till oss på neurologi- och strokeavdelningen i Helsingborg. Vi välkomnar såväl dig som är erfaren sjuksköterska som nyexaminerad! I nyrenoverade lokaler i sjukhusets huvudbyggnad vårdar vi patienter med stroke och andra neurologiska sjukdomar såsom Parkinson, Guillain-Barré, myasthenia gravis, multipel skleros, epilepsi och hjärntumörer. Till följd av avdelningens inriktning mot neurologi- och strokepatienter möter vi även de akuta situationerna och har ett nära samarbete med akutmottagningen. Avdelningen har idag två vårdlag med fjorton vårdplatser varav fem är övervakningsplatser med möjlighet till telemetri. Vi har dessutom tre dagvårdsplatser. Du kan följa våra medarbetare på Helsingborgs lasaretts Instagramkonto https://www.instagram.com/helsingborgslasarett/. Där får du ta del av vardagen på vårt sjukhus och lära dig mer om olika verksamheter. Följ oss gärna! ARBETSUPPGIFTER Lockas du av att arbeta i tvärprofessionella team och stimuleras av att nyttja din omvårdnadskompetens i såväl akuta trombolysbehandlingar som i rehabiliteringsarbete? Som sjuksköterska hos oss kan vi erbjuda dig båda delar i en varierande arbetsvardag. I arbetsuppgifterna ingår sedvanliga sjuksköterskeuppgifter för vårdavdelning kombinerade med specifika arbetsuppgifter för en avdelning med vår profilering. Det vill säga hög beredskap inför akuta situationer, hantering av trombolysbehandling samt deltagande i rehabiliteringsarbete. Som sjuksköterska hos oss ingår du i ett team tillsammans med undersköterskor, läkare, paramedicinare, farmaceut, logoped och dietist. Vår breda kompetensmix innebär att rätt yrkeskategori utför rätt arbete kring våra patienter. Du startar din tjänstgöring med en introduktionsperiod där våra handledare och omvårdnadsledare agerar som erfarna kompetensstöd samt bollplank och hjälper dig att komma in i arbetet på ett metodiskt och strukturerat sätt. Vi värnar om kompetensutvecklingen hos våra medarbetare och det finns goda möjligheter för dig att vidareutbilda dig till specialistsjuksköterska inom neurosjukvård genom en arbetsgivarbekostad utbildning. Är du nyfiken på att veta mer om vår avdelning och arbetet? Hör av dig så berättar vi mer! KVALIFIKATIONER Vi välkomnar dig som är legitimerad sjuksköterska med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Du har språkkunskaper i svenska motsvarande lägst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom neurologi- och strokevård. Avseende de personliga kompetenserna söker vi dig som trivs och fungerar väl med att arbeta i team tillsammans med kollegor inom både din egen och andra professioner. Arbetet kräver självständighet och flexibilitet liksom förmåga att hantera situationer med lugn även när tempot stundtals är högt. Vi ser gärna att du, likt oss, har intresse av utvecklings- och förbättringsarbete och vill vara delaktig i kompetensutbyte mellan kollegor. Därutöver ser vi att du har ett stort engagemang i ditt arbete med en god servicekänsla och ett stort egenansvar. Tillsammans skapar vi förutsättningar för att vården och arbetsmiljön ska bli så bra som möjligt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi tillämpar löpande urval. Välkommen in med din ansökan, vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Helsingborgs lasarett är en mångsidig arbetsplats med puls. Här bedriver vi akutsjukvård och specialistsjukvård dygnet runt. De flesta medicinska specialiteterna är representerade och det finns både intensivvård, förlossning och neonatalvård. Vi har även verksamhet på sjukhusen i Ängelholm och Landskrona. I Ängelholm utför vi en stor del av våra planerade operationer. Vi är en lärande organisation i ständig utveckling. Hos oss får du goda möjlighet att växa och bredda ditt perspektiv i tvärprofessionella samarbeten med kollegor från olika verksamheter. Möjligheterna att kombinera forskning med kliniskt arbete är mycket goda och spännande forskningsprojekt bedrivs inom flera områden. Vi har ett omfattande utbildningsuppdrag, hos oss genomgår många av morgondagens kollegor sin kliniska utbildning. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Kenvue is currently recruiting for: Process Improvement Engineer This position reports to Packaging Business Unit and is based at our Stattena site in Helsingborg, Sweden. Who we are At Kenvue, we realize the extraordinary power of everyday care. Built on over a century of heritage and rooted in science, we’re the house of iconic brands — including OTC brands such as NICORETTE®, IPREN®, LIVOSTIN®, IMODIUM®, PEPCID® and consumer health brands like NEUTROGENA®, LISTERINE®, NATUSAN®, PIZ BUIN® and o.b. ®. Our employees share a digital-first mindset, an approach to innovation grounded in deep human insights, and a commitment to continually earning a place for our products in consumers’ hearts and homes. The Kenvue site in Helsingborg, Sweden is the home of the strong and growing brand NICORETTE®, a global market leader in smoking cessation. In 2021 our production facility was recognized as a Lighthouse by World Economic Forum, marking us as a beacon in The Fourth Industrial Revolution. The Helsingborg site is one of the largest employers in the city of Helsingborg, and the business is divided in two separate departments: Operations, where we house our manufacturing activities and R & D, our global development center for excellence working in three therapeutic areas for selfcare treatments: Smoking Cessation, Digestive Health and Cough & Cold. For more information, click here. What you will do As our Process Improvement Engineer, you will be at the forefront of our continuous improvement journey, driving world-class manufacturing operations that meet customer expectations in terms of safety, quality, reliability, and cost targets. Your expertise in process analysis and improvement methodologies will be crucial to our ongoing success. Key Responsibilities Lead Continuous Improvement initiatives: Coordinate and implement activities to maximize productivity, efficiency, and optimize costs while reducing waste and process variability. You'll analyze existing production processes to identify inefficiencies, bottlenecks, and areas for improvement. Support site OKRs: Drive process improvements using established methodologies and benchmark best practices of Kenvue Operating Excellence (KOE), Quality, and Safety. Support product/project pipeline: Contribute expertise to new product introductions and changes to existing products Serve as Process SME: Manage User Requirement Specifications (URS) and process-related documents after approval Material testing - Perform and document testing of new/updated materials. What we are looking for Required Qualifications Further education in relevant field Proven experience in process improvement within the Manufacturing industry. Strong analytical skills with proficiency in data analysis tools.Project management and communication skills. Outstanding ‘lean attitude’ and willingness/ability to learn fast Complete professional proficiency in both Swedish & English Good knowledge of MS Office Desired Qualifications Lean / Six Sigma / Green Belt certification would be a plus What’s in it for you Competitive Total Rewards Package Paid Company Holidays, Paid Vacation, Volunteer Time & More! Learning & Development Opportunities Employee Resource Groups Kenvue is proud to be an Equal Opportunity Employer. All qualified applicants will receive consideration for employment based on business needs, job requirements, and individual qualifications, without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, age, national origin, protected veteran status, or any other legally protected characteristic, and will not be discriminated against on the basis of disability. Background checks in the recruitment process As a final candidate in our recruitment process, you may be subject to a background check. This process is important for us to ensure the quality of our recruitment process. As part of this, it is important that we encourage you to make sure that the information in your CV is correct before submitting your application to us. To carry out these background checks, we use a background check company. Different checks may be carried depending on the position that you are applying for. This could be, for example: Reference checks CV-validation Financial checks Litigation checks, including criminal cases The background check company is an independent data controller for any personal data that they will process during the check, and if you have any questions about the processing, you may turn to the background check company. Due to our business activities and daily operations, we may also carry out drug tests as part of our recruitment process.
Produktionsledare i Helsingborg Vill du vara med och leda monteringsarbetet i ett innovativt teknikföretag i tillväxt? Åt vår kunds vägnar söker vi nu en engagerad och strukturerad Produktionsledare / Ledande tekniker till deras team i Helsingborg! Som produktionsledare hos vår kund blir du en nyckelperson i deras verksamhet. Du arbetar nära Head of Operations och ansvarar för att leda och organisera det dagliga arbetet i monteringsområdet. Du säkerställer att produkterna monteras effektivt, med hög kvalitet och levereras i tid till kund. Du är den naturliga kontaktpunkten för teamet i det dagliga arbetet och bidrar aktivt till att förbättra våra processer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Säkerställa att arbetsmiljö- och säkerhetsföreskrifter efterlevs Planera och organisera produktion och resursbehov Leda och övervaka monteringsarbetet så det sker på ett tillförlitligt och effektivt sätt Driva förbättringsarbete inom monteringsprocessen Felsöka och lösa monteringsrelaterade problem när dem uppkommer Ge återkoppling till andra avdelningar om monteringsfrågor Stödja vid inköp av material och utrustning Ansvara för underhåll och reparation av produktionsutrustning Säkerställa att kvalitetsstandarder efterlevs samt implementera kvalitetsprogram Organisera utbildningar och introduktion för nya medarbetare Coacha och handleda junior personal Hålla presentationer och dela kunskap inom organisationen Vi söker dig som: Har erfarenhet av produktionsledning eller tekniskt ledarskap Är tekniskt intresserad och gillar att arbeta praktiskt Har ett strukturerat och lösningsfokuserat arbetssätt Trivs i en roll där du får ta ansvar och vara drivande Är en lagspelare med god kommunikationsförmåga Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Vi erbjuder dig: En nyckelroll i ett växande teknikbolag med korta beslutsvägar Ett engagerat team och en arbetsplats där initiativ uppmuntras Möjlighet att påverka och förbättra kundens arbetsmetoder Arbete i moderna lokaler i Helsingborg Möjlighet till resor globalt, ca 5–10 dagar per år Placering: Helsingborg Omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se
Om tjänsten Är du en student som studerar på minst 50% eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och är intresserad av att arbeta extra som lagerarbetare? Vi söker nu entusiastiska personer som vill ansluta till vårt team! I denna roll kan du komma att arbeta dag/kväll under alla veckans dagar. Vi söker därför dig som är tillgänglig att arbeta minst 3 dagar i veckan, både dag- och kvällstid, inklusive helger. Arbetsuppgifter Som lagerarbetare hos oss kommer du att utföra varierande arbetsuppgifter inom lager. Ditt arbete kan bland annat omfatta terminalarbete, paketering, orderplock och truckkörning. Men även påfyllning av varor, containerlossning och etikettering är förekommande arbetsuppgifter. Arbetet är fysiskt krävande. Profil & bakgrund Du är flexibel och kan arbeta både dag- och kvällstid samt helger. Din positiva attityd, nyfikenhet och vilja att lära dig är avgörande för rollen. Tidigare erfarenhet inom lager är meriterande, men den viktigaste faktorn är din personliga inställning och arbetsvilja. Goda kunskaper i svenska är ett krav. Vi ser gärna att du har körkort och tillgång till bil. Även truckkort är meriterande. Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad och Perstorp. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 500 miljoner 2025 med fler än 1100 anställda.
Om Fibio Fibio är en svensk mobiloperatör med stark tillväxt och ambitiösa framtidsplaner. Vi utmanar branschen med en modern, digital affärsmodell och ett tydligt kundfokus. Med över 50 MSEK i omsättning och tusentals nöjda kunder i hela landet bygger vi ett bolag för framtiden – där teknik, data och kundinsikt står i centrum. Vi är ett entreprenörsdrivet bolag med korta beslutsvägar, högt tempo och ett tydligt mål: att bli Sveriges mest uppskattade operatör. Nu söker vi en redovisningsekonom som vill vara med och ta Fibios ekonomifunktion till nästa nivå. Om rollen Som redovisningsekonom på Fibio får du en central roll i ett snabbväxande bolag där struktur, kontroll och proaktivitet är nycklar till framgång. Du ansvarar för den löpande redovisningen och rapporterar direkt till ägargruppen. Rollen kräver både operativ skicklighet och förmåga att arbeta strategiskt med förbättringar av processer och rutiner. Dina huvudsakliga ansvarsområden: - Löpande bokföring och kontoavstämningar - Kund- och leverantörsreskontra - Månads- och årsbokslut - Likviditetsplanering och kassaflödesanalyser - Moms- och arbetsgivardeklarationer - Rapportering till myndigheter (Skatteverket) - Ansvar för att förbättra interna ekonomiska rutiner - Stöd till VD och Vice VD i budget- och prognosarbete - Kontakt med revisorer Vem vi söker Vi söker dig som är trygg i redovisningens alla delar och van att arbeta självständigt. Du är noggrann, ansvarstagande och har en naturlig känsla för struktur och effektivitet. Du trivs i ett entreprenörsdrivet bolag där du får ta mycket eget ansvar. Vi tror att du har: - Eftergymnasial utbildning inom ekonomi/redovisning - Minst 3 års erfarenhet i liknande roll - Goda kunskaper i svensk redovisning, skatt och moms - God erfarenhet av bokslutsarbete - God systemvana (gärna Fortnox och Excel) - Mycket god svenska i tal och skrift - Förmåga att driva och förbättra processer på egen hand Vi erbjuder - En nyckelroll i ett snabbväxande bolag med stor påverkan - Högt tempo, korta beslutsvägar och högt i tak - Entreprenöriell kultur där initiativ uppskattas - Möjlighet att växa med bolaget och forma din roll - Konkurrenskraftig lön och flexibelt arbetsupplägg Ansökan Vi intervjuar löpande, så vänta inte med din ansökan.
Vi söker framtidens stjärnbokare – är det du? Skånes ledande artistbokningsbolag växer – och nu söker vi ambitiösa artistbokare till vårt kontor i Helsingborg. Hos oss får du möjligheten att arbeta med några av branschens mest spännande artister i ett kreativt och energifyllt team. Vad vi erbjuder: 🎯 Prestationsbaserad lön – din insats styr din inkomst. Hårt jobb lönar sig! 🕙 Arbetstider 12:00–20:00 måndag till fredag – en optimal balans mellan jobb och kväll. 🎤 En dynamisk arbetsmiljö där du är med och skapar oförglömliga upplevelser för både artister och publik. Vem vi söker: ✅ Du är social, driven och målmedveten – med en stark vilja att lyckas. ✅ Erfarenhet av försäljning, bokning eller event? Toppen! Men inte ett måste. ✅ Du har skarp kommunikationsförmåga och ett öga för detaljer. 🔹 Redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan idag och bli en del av ett framgångsteam. 👉 Följ oss på Instagram: https://www.instagram.com/royalpurplerecordsofficial/ för att se hur vi jobbar.
CNC-operatör – Vikariat (1 år) med möjlighet till förlängning – Helsingborg Har du erfarenhet av att arbeta som CNC-operatör inom stål, aluminium och skruv? Vill du vara en del av ett tekniskt kunnigt team där noggrannhet och kvalitet står i fokus? Då kan detta vara en möjlighet för dig! Vi söker nu en CNC-operatör till ett vikariat på 1 år, med god möjlighet till förlängning. Uppdraget är på heltid och utförs hos ett väletablerat företag i Helsingborgsområdet. Om rollen Som CNC-operatör kommer du att arbeta med bearbetning av främst stål och aluminium samt komponenter med skruvförband. Du kommer att arbeta i en modern produktionsmiljö med specialanpassade lösningar. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Programmering, inställning och körning av CNC-styrda maskiner Övervakning av produktionen samt kvalitetskontroll Tolkning av ritningar och arbetsinstruktioner Daglig skötsel av maskiner och utrustning Din profil Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet som CNC-operatör, gärna inom metallindustrin God kunskap inom bearbetning av stål och aluminium Förståelse för ritningsläsning och mätteknik B-körkort och tillgång till bil är meriterande Du är en ansvarstagande person som trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du har ett öga för detaljer och värdesätter kvalitet i ditt arbete. Om anställningen Anställningsform: Vikariat (1 år) som uthyrd av Today Consulting Arbetstid: Dagtid Plats: Helsingborg Anställningsstart 1 september Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten? Tveka inte att höra av dig.
Bygg för prestanda. Skala för verkligheten. Vi söker en fullstackutvecklare som tänker i API:er, optimerar queries i sömnen och älskar att lösa domänlogik som faktiskt används – varje dag, av riktiga kunder. Här bygger du snabba, skalbara lösningar med React, Node.js och MongoDB i en kodnära produktmiljö utan fluff. Sök idag och var med och forma framtidens affärssystem! OM TJÄNSTEN Ett snabbfotat SaaS-bolag står inför sitt nästa stora steg – och vi hjälper dem att hitta rätt person för uppgiften. Deras plattform är ett modernt affärs- och lagerhanteringssystem för grossister och partihandlare. På bara fyra år har de gått från idé till att idag ha en omfattande kundstock, främst baserad i Helsingborg med spridning norrut – och tillväxten fortsätter. Nu söker vi i deras räkning efter en fullstackutvecklare som vill vara med och ta produkten till nästa nivå, samtidigt som du får stort inflytande över både teknikval och arkitektur. Du blir en nyckelspelare i ett litet och tekniskt starkt team med mycket frihet och stort ansvar. I rollen får du arbeta med hela stacken – frontend (React), backend (Node.js) och databaser (MongoDB) – i en miljö där skalbarhet, prestanda och användarvänlighet står i fokus. Du erbjuds - Ett stort tekniskt ansvar – du blir en nyckelperson i ett litet team och styr arkitektur, utveckling och tekniska beslut - Frihet under ansvar – jobba remote med flexibla tider, men med tydliga leveranser och verklig påverkan - En väg mot CTO-rollen – vi söker någon som vill växa med bolaget och på sikt ta över det tekniska ansvaret ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Tekniskt ansvar för utvecklingen av plattformen * Designa och utveckla skalbara, snabba och användarvänliga lösningar * Bidra till arkitektur, design och implementation * Vara en teknisk drivkraft i teamet och bidra till produktens framtida arkitektur * Aktiv kundkontakt – support, rådgivning och anpassningar * Hjälpa till att successivt minska behovet av support genom smarta lösningar VI SÖKER DIG SOM - Har goda kunskaper i React, Node.js och MongoDB – bifoga exempel på projekt eller Github i din ansökan. Vi bryr oss mer om rätt inställning och bevisad förmåga än lång erfarenhet. - Förstår mjukvaruarkitektur och datahantering på djupet, och kan tänka både tekniskt och strategiskt - Har ett affärsmässigt mindset – du bygger inte bara kod, du bygger värde för användare och verksamhet - Trivs med att bygga snabba, skalbara och robusta lösningar som håller över tid - Har vana av kundkontakt – eller en stark vilja att växa in i en mer rådgivande roll - Är självgående, nyfiken och har ett starkt driv att bidra i ett litet och snabbt växande team - Uttrycker dig obehindrat i svenska och engelska, både i tal och skrift Det är meriterande om du har - Kunskaper i arabiska och turkiska - Erfarenhet av Material UI, Express, pdfkit, Python eller Machine Learning - Kunskap inom data engineering och avancerade tabell-lösningar (t.ex. MUI X Datagrid) - Erfarenhet av ekonomisystem, ERP, prissättning, moms och skatter För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Intellektuellt nyfiken - Målmedveten - Ansvarstagande - Stabil Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kundserviceassistent – Längre vikariat hos NSR AB Vill du vara med och göra skillnad i en samhällsviktig bransch? Är du en person som brinner för att ge service, gillar variation i vardagen och snabbt kan anpassa dig till nya situationer? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Vi på NSR söker nu en engagerad och strukturerad kundserviceassistent för ett längre vikariat. I rollen kommer du att vara en viktig del av vårt kundserviceteam och bidra till att ge våra kunder och entreprenörer bästa möjliga service främst via telefon och mejl. Även interna kollegor kan komma att behöva din hjälp, så din serviceinriktade inställning är lika viktig internt som externt. Som kundserviceassistent arbetar du med att ta emot frågor, synpunkter, beställningar och önskemål från både kunder och entreprenörer. Kundkontakten sker främst via telefon och e-post. Du registrerar inkomna ärenden och bokningar i vårt affärssystem och säkerställer att informationen hanteras korrekt och enligt våra rutiner. Arbetet är varierande och ger dig möjlighet att lära nytt varje dag. Avfallsbranschen är bred och i ständig förändring, vilket gör rollen både utmanande och utvecklande. Vi erbjuder ett längre vikariat då en av våra medarbetare ska studera. Arbetet innebär heltid måndag till fredag, klockan 08.00–16.30. Exempel på arbetsuppgifter: Svara på inkommande samtal och mejl från kunder, entreprenörer och kollegor Registrera och hantera ärenden i affärssystemet Följa upp kundärenden och säkerställa god kvalitet i varje kontakt Utföra administrativa uppgifter kopplade till kundservice Arbeta efter gällande rutiner, lagar och regler Vem är du? För att lyckas i rollen som kundserviceassistent behöver du ha: Förmåga att hantera ett högt tempo och snabbt växla mellan arbetsuppgifter Mycket god datorvana och lätt för att lära dig nya system En stark känsla för service och kundbemötande Goda kunskaper i svenska & engelska både i tal och skrift Ett ordningssinne och vana att arbeta strukturerat och noggrant Förmåga att ta eget ansvar och driva dina uppgifter framåt Erfarenhet från liknande arbete, till exempel callcenter eller administrativ kundservice, är meriterande. Du ingår i ett team, vilket innebär att vi söker dig som är hjälpsam, ansvarstagande, flexibel och har god samarbetsförmåga. Du trivs med att jobba tillsammans med andra, men är också självgående när det krävs. Vad erbjuder vi? På NSR blir du en del av ett välkomnande och professionellt team som brinner för hållbar samhällsutveckling. Vi arbetar aktivt med introduktion och kompetensutveckling och ser till att du får den stöttning du behöver. Dessutom får du: Ett meningsfullt arbete i en samhällsviktig och hållbar bransch Kollektivavtal och trygga anställningsvillkor Möjlighet att utveckla värdefulla kunskaper och erfarenheter Tjänstens omfattning Längre vikariat, 1 år med goda chanser till förlängning Arbetstider: heltid måndag–fredag 08.00–16.30 Lön: Fast månadslön Start: Enligt överenskommelse Placering: Helsingborg Ansökan Låter det här som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan senast 2025-08-04. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor om tjänsten? Kontakta Gruppledare Natalie Nordhöj via mejl: [email protected] eller telefon: 042-400 13 36. Fackliga kontaktpersoner: Unionens representant Lennart Jensen: [email protected] Akademikernas representant Lotta Lewis Jonsson: [email protected] Vår vision: Vi strävar efter att bygga en mångfaldig organisation med olika kompetenser och bakgrunder. Vårt gemensamma förhållningssätt stödjer oss i att uppnå framgång genom Samverkan, Miljöengagemang och Framåtanda. Vänlig förfrågan: Vi undanber oss vänligt men bestämt att bli kontaktade av företag som erbjuder hjälp med kompetensförsörjning, annonsering och rekrytering. Om NSR I strävan mot ett hållbart samhälle där avfall minimeras, samlar vi in regionens restmaterial och förädlar till värdefulla resurser. Detta gör vi i samverkan med målet att morgondagens lösningar ska vara bättre än dagens. NSR – Nordvästra Skånes Renhållnings AB – ägs av de sex nordvästskånska kommunerna Bjuv, Båstad, Helsingborg, Höganäs, Åstorp och Ängelholm. I regionen bor totalt cirka 270 000 invånare, för vilka NSR har det kommunala renhållningsansvaret. Bolaget finns på många platser i nordvästra Skåne – från återvinningscentraler till återvinningsanläggning, åkeri och huvudkontor. Inklusive partners i industriparken arbetar drygt 300 engagerade medarbetare för ett mer hållbart samhälle. Läs mer på www.nsr.se Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer