Kundtjänstmedarbetare/Bilförsäljning

Vi söker åt kund i Helsingborg en erfaren person som arbetat med bilar på något sätt. Du kommer att bemanna receptionen och ta hand om verkstadskunder som ska lämna bilen, du kommer att få hjälpa till med försäljning utav bilar, men även uthyrning. Med andra ord du ska vara ansiktet utåt fast med gedigen kunskap om bilar och hur man tar människor. En mycket spännande roll för rätt person. Jobbet är fulltid och vissa helger kan förekomma.

15 mars 2024
Sista ansökan:
1 september 2024
Produktionspersonal sökes till kund i Helsingborg!

Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 300 miljoner 2022 med fler än 1000 anställda. Om tjänsten Just nu söker vi dig som vill arbeta som produktionsmedarbetare hos vår kund i Helsingborgsområdet. Vanligt förekommande arbetsuppgifter kan bestå av paketering och orderplock. Arbetsuppgifter - Paketering av produkt på löpande band - Påfyllning av vara - Kvalitetskontroll - Sortering - Städning - Truckkörning kan förekomma Profil & bakgrund För att trivas i rollen som konsult bör du vara positiv, nyfiken och flexibel. Som anställd hos Boxflow är det också viktigt att du är prestigelös och hugger i där det behövs. Då arbetet kan innefatta tunga lyft och högt tempo, krävs det att du som söker är vid god fysik. Det är meriterande med tidigare erfarenhet inom produktion men det avgörande är din personliga inställning och vilja att arbeta och prestera. Krav God förståelse i svenska språket är ett krav Körkort & tillgång till bil Truckkort Tidigare erfarenhet inom lager & produktion

14 mars 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Skjutstativsförare sökes i Helsingborg

Storesupport är en del av Job&Talent. Du kommer att ledas vidare till Job&Talent om du väljer att skicka in en ansökan. Att jobba på Jobandtalent På Jobandtalent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Jobandtalent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. VÅRT ERBJUDANDE Vi vill ge er möjligheten att visa intresse för att jobba som truckförare i området Helsingborg/Landskrona, detta då vi kontinuerligt får fler förfrågningar från olika kunder inom lager & logistik branschen. Annonsen är en spontanansökan vilket innebär att vi kommer hålla intervjuer löpande i kombination med att behoven skall tillsättas hos olika uppdragsgivare i området. ARBETSBESKRIVNING - Truckkörning - Lastning & Lossning - Sedvanliga arbetsuppgifter inom lagerverksamhet DINA KVALIFIKATIONER - Truckkort - Erfarenhet av att köra skjutstativ/motvikt - Du bör kunna arbeta under varierande arbetstider. - Körkort samt tillgång till egen bil, då det inte är säkert att det finns kollektivtrafik att tillgå. - Flytande svenska i både tal och skrift ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan! Om Jobandtalent Jobandtalent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige har vi 6000 medarbetare och omsätter 2 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Fältsäljare sökes med start OMGÅENDE - Snittlön 40.000kr!

Vill du göra karriär? Söker du ett fysiskt och omväxlande arbete? Då har du hittat rätt. Just nu letar vi efter en fältsäljare till vårt säljteam. Du utgår ifrån din hemstad men arbetar rikstäckande i Sverige. Vem vi söker Vi söker dig som vill jobba med spännande och innovativa säljuppdrag i högt tempo. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet. För att bli en framgångsrik fältsäljare hos oss på VIASALES är engagemang, och en vilja att lära, allt du behöver. Det här är jobbet för dig som vill arbeta med försäljning och kommunikation och som tycker om att vara på resande fot. Arbetsbeskrivning Du kommer att ingå i ett team med erfarna säljare som förmedlar tjänster och produkter från några av Sveriges största varumärken, bland annat Global Connect, Tele2 och Telia. All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Tjänsten innebär eget ansvar men våra processer och rutiner är tydliga. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Personlig coaching, teambuilding och uppföljning en viktig del av din arbetsdag på VIASALES. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. 🥁 Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som - Är myndig - Som talar flytande svenska - Är nyfiken på säljbranschen - Körkort är meriterande men inget krav Vi erbjuder - En heltidstjänst - Lediga fredagar - Höga provisioner utan lönetak - En resande tjänst, vi står självklart för alla rese-och boendekostnader. - Härliga kollegor och gemenskap - Vidareutbildningar, workshops och mentorskap - Belöningar och events. Vi firar allt - med galor, utmärkelser, årliga resor och generösa vinster Om företaget VIASALES erbjuder ett komplett utbud av kvalitativa försäljningsuppdrag baserad på tre viktiga kanaler: telemarketing, event sales & door sales. Vår företagskultur bygger på ständig utveckling - både privat och professionellt. VIASALES grundades 2013 i Stockholm under namnet Viafield Sweden AB, då med enbart door sales som verksamhetsuppdrag. Idag är vi ett av Sveriges mest erfarna säljbolag inom telemarketing, event sales & door sales. Ansök redan idag! Ditt driv och din personlighet gör skillnad. Frågor om tjänsten besvaras gärna av någon av våra rekryteringskonsulter 👇 Roksana Ahmad [email protected] 072-145 00 40 Amina Moalin [email protected] 073-709 96 62 Evelina Svan [email protected] 073-566 00 53

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Marknadskoordinator till SydGrönt Ekonomisk Förening Helsingborg

SydGrönt Ekonomisk förening är en producentorganisation för ett drygt 90-tal svenska odlare. Vi är Sveriges största leverantör av svenskproducerad frukt och grönsaker. Tillsammans med vårt dotterbolag SydLog AB utvecklar vi, säljer och distribuerar ett modernt sortiment frukt och grönsaker till hela den svenska dagligvaruhandeln. Därtill ingår även ett packeri och ett klimatstyrt långtidslager för grönsaker. Med SydLog ABs specialanpassade lager- och logistiklösningar och 60 egna lastbilar som rullar dagligen med anställda chaufförer, ser vi till att produkterna transporteras från våra odlare till kund, alltid med miljön i fokus. SydGrönt Ekonomisk Förening stödjer hela koncernen inom Försäljning, Inköp, Marknad, Produkt, Kvalitet, Ekonomi, Lön, HR och IT. Tillsammans satsar vi på framtiden med hållbar mat - från svenska odlare till dig, från jord till bord. Till vår marknadsavdelning söker vi nu en marknadskoordinator som trivs att arbeta i en dynamisk organisation. Vi söker dig som är kreativ, entusiastisk, och med ett stort intresse för fotografering. I rollen kommer du skapa vårt digitala innehåll, vårt visuella uttryck och tonalitet i marknadsföringsmaterial. Arbetet innefattar både stora och små projekt, kreativa processer, aktivitetsplanering och genomförande. Som marknadskoordinator kommer du att samarbeta nära kollegor för att genomföra och samordna olika kampanjer och aktiviteter. Befattningens ansvarsområden - Utveckla och driva företagets närvaro i sociala medier genom att skapa relevant och engagerande material. - Skapa annonsering i alla typer av kanaler (digitalt och print). - Skapa illustrationer, grafiskt material och skriva texter för internt och externt bruk. - Fotografering och filmning, ute i miljöer hos våra odlare, på lager, porträttbilder och produktbilder med efterföljande bearbetning av materialet. - Uppdatera och hantera löpande underhåll på vår hemsida. - Skapa och upprätthålla en konsekvent varumärkesidentitet. - Du samarbetar tillsammans med andra avdelningar inom bolagen för att säkerställa att vår marknadsstrategi är framgångsrik. - Delta i planering och genomförande av evenemang och kampanjer. - Ansvara för konsumentkontakt genom företagets alla kanaler. - Följa upp och analysera resultat efter uppsatta mål. - Behjälplig till andra avdelningar Kvalifikationer: - Relevant utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller relaterade områden. - God förståelse för digitala marknadsföringsverktyg och olika plattformar. - Stark analytisk färdighet och förmåga att tolka resultat för att förbättra kampanjeffektivitet. - Utmärkta förmågor inom kommunikation och samarbete. - Goda datakunskaper - Goda kunskaper i grafisk design genom program i Adobefamiljen som InDesign, Illustrator, Premiere och Photoshop. Generella förväntningar för samtlig personal inom SydGrönt koncernen: - Bidra till vår positiva marknadsföring där varje anställd är varumärkets ansikte utåt och ska fungera som en föredömlig representant för bolaget - Har respekt för våra råvaror - Aktivt arbeta med vår gemensamma arbetsmiljö där vi alla har ett ansvar - Främjar teamkänslan och verka för allas trivsel - Utför arbetet med stolthet och strävar efter att alltid göra sitt bästa - Tystnadsplikt råder gällande våra rutiner och arbetssätt, av konkurrensskäl och säkerhetsskäl - Främja likabehandling och motverka alla former av diskriminering, detta genom att aktivt välkomna och inkludera alla kollegor i gemenskapen - SydGrönt har en kompromisslös syn att arbetsmiljön ska hållas fritt från alla typer missbruk. Alkohol och Drogtester förekommer vid nyanställning. __________________________________________________________________________________________ SydGrönts värdeord Vi ägs av våra odlare och är en jordnära och handlingskraftig verksamhet som brinner för hållbar mat och klimat. Våra anställda är nyckelspelarna i vår framgång och tillsammans sätter vi stor stolthet i att förse marknaden med våra svenskproducerade frukt och grönsaker. En rekryteringsprocess medför ett val inte bara för oss som arbetsgivare, utan även för dig som sökande, vår ambition är att våra rekryteringar ska vara transparenta och långsiktiga. Därför är det viktigt för oss att våra kandidater lär känna oss för att kunna ta rätt beslut för framtiden. Ett led i detta är att presentera våra värdeord, dessa präglar vårt sätt att arbeta i både stort och smått. - Affärsinriktad - Effektiv - Innovativ - Hållbar Om detta tilltalar dig, tror vi att du kommer trivas och utvecklas hos oss! Läs gärna mer om oss på www.sydgront.se (http://www.sydgront.se/) Tillträde: Snarast Anställningsform: Provanställning 6 månader Placering: SydGrönt i Helsingborg Sista ansökningsdag: 20240331 Frågor hänvisas till: Linda Nilsson Hr Koordinator 0733-315930 Urval kommer att ske löpande, vilket innebär att anställning kan ske innan annonsens slutdatum. Vi ser fram emot din ansökan! Inför den här rekryteringen har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring, med anledning av detta undanber vi kontakt från annonssäljare eller säljare av rekryteringstjänster.

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Vacant söker sjuksköterskor till häkten och anstalter över hela Sverige!

Har du erfarenhet av att arbeta på häkten och anstalter? Är du sjuksköterska och vill jobba som konsult hos våra kunder? Har du erfarenhet och vill arbeta inom kriminalvård, LVU, rättspsykiatri eller liknande?  Varmt välkommen med din ansökan via denna annons eller kontakta oss här!  Annonsen avser både hel- och deltidstjänster och uppdragen finns runtom i hela Sverige.    För att anmäla ditt intresse behöver vi följande: CV med personnummer Kontaktuppgifter till två referenser, varav minst en chef Krav: Minst 2 års erfarenhet som sjuksköterska Meriterande: Tidigare erfarenhet av kriminalvård, LVU, rättspsykiatri eller liknande  Erfarenhet av arbete på vårdcentral   Alla som arbetar inom häkten och anstalter måste ge samtycke till att genomgå en säkerhetsklassning av SÄPO. Är du intresserad så är du välkommen att maila ditt CV, personnummer samt kontaktuppgifter till två referenser varav minst en chef. Milersättning utgår med 25kr/mil om du har längre en 50 km enkel resa från din hemort. Max 10 mil enkel väg. Vi bekostar inte boende på detta uppdrag. Ser fram emot ditt svar! Intresserad av andra uppdrag? Välkommen att registrera dig hos oss och ladda upp ditt CV här! Om oss Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens! - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi är behjälpliga med boende och resor om du arbetar på annan ort - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats - För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer! Vacant Vårdbemanning AB etablerades i Sverige år 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS, vilka har funnits i branschen i Norge sedan år 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000.

13 mars 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Vi söker operatörer - 3 skift

Om tjänsten Vi söker just nu maskinoperatörer med ett stort tekniskt intresse till ett uppdrag i Klippans kommun, med start i mitten eller slutet av april. Arbetsuppgifterna är förlagda på 5-skift. Detta innebär ett rullande schema som inkluderar förmiddag, eftermiddag och nattskift. Arbetstiderna varierar från förmiddag 05:50-14:00 eftermiddag 13:50-22:00 natt 21:50-06:00 Arbetsuppgifter I rollen kommer du att ansvara för omställning av maskin & övervakning av maskin. I arbetet ingår även truckkörning (B1 + B3). Profil & bakgrund Vi ser gärna att du har erfarenhet från livsmedels- eller processindustrin och att du är en tålig person som kan hantera påfrestande miljöer, inklusive värme. Det är också viktigt att du inte är känslig för lukt. Du måste ha ett giltigt truckkort, och erfarenhet av truckkörning, exempelvis från industri- eller lagermiljö, är meriterande. Dessutom är traversutbildning (säkra lyft) meriterande. Vi söker dig som är flexibel, arbetsvillig och har en positiv inställning. Hos oss är det viktigt att du sprider glädje och bidrar till en god stämning på arbetsplatsen samtidigt som du har ambitionen att göra ett gott arbete. Vi lägger vikt vid personlig lämplighet i vår rekryteringsprocess. Vi ser gärna att du uppfyller nedanstående krav: - Tekniskt intresserad - Behärskar svenska i tal och skrift - Erfarenhet inom livsmedels- eller processindustrin - Körkort och tillgång till bil - Truckkort A+B Är du personen vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag! Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 350 miljoner 2023 med fler än 1000 anställda.

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Vi söker erfarna orderplockare!

Om tjänsten Vi letar efter erfarna och engagerade orderplockare för en spännande möjlighet hos vår kund utanför Helsingborg. Hos oss får du chansen att vidareutvecklas och växa i din yrkesroll. Arbetet är schemalagt under dagtid Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga uppgifter kommer att inkludera: - Effektivt plocka & packa varor enligt order och förbereda dem för leverans - Kontrollera och säkerställa rätt kvantitet och kvalitet av varorna - Följa säkerhetsföreskrifter och hantera varor försiktigt - Truckkörning Profil & bakgrund För att lyckas i denna roll ser vi att du: - Har erfarenhet av orderplock och lagerarbete - Är van vid att arbeta i ett högt tempo och kan arbeta fysiskt - Har mycket god förmåga att arbeta självständigt och som en del av ett team - Har god förmåga att tala och skriva på svenska - Innehar truckkort A1-A4, B2-B4 - Har körkort & tillgång till bil Vi lägger även stor vikt vid personlighet. Vi söker dig som är positiv och har en god attityd till arbete. Du är inte rädd för att arbeta och vill gärna vara delaktig. Om du trivs med att arbeta i team, är flexibel och har motivationen att bidra till gemensam framgång, då kan du vara den person vi söker. Urval sker löpande, välkommen in med din ansökan redan idag! Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och i beräknas omsätta över 300 miljoner 2022 med fler än 1000 anställda.

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Dansktalande kundservicehandläggare till backoffice

Nu behöver vi stärka upp med dansktalande medarbetare till Consumer Loans! Rollen som back-office handläggare är en tjänst för dig som drivs av service och har beslutsamhet att hitta de bästa lösningarna för varje kund. 🤝💖 Välkommen in i ett team där målmedvetenhet och högt engagemang är en självklarhet! ARBETSUPPGIFTER Du kommer att tillhöra vår backoffice-avdelning Consumer Loans. Ett av dina viktigaste ansvarsområden är att löpande hantera Resurs kunders låneansökningar. Du kommer besvara kunders frågor, hantera ärenden självständigt, före, under och efter en låneansökan är gjord, och även vara i kontakt med andra banker för att lösa lån. Backoffice-avdelningen arbetar med kunder som ibland befinner sig i en svår personlig situation, vilket ställer krav på empati, integritet och personlig mognad för att kunna hantera ärenden på ett professionellt sätt. Dina primära arbetsuppgifter innefattar: - Besvara kunders frågor och funderingar via telefon och mejl - Kontakt med andra banker angående lån och krediter - Hantera låneansökningar och andra förekommande administrativa uppgifter - Försäljning, då försäljningsmål är en naturlig del av arbetet VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt - Talar danska obehindrat - Skriver och talar obehindrat på svenska och engelska - Har en avslutad gymnasieutbildning Meriterande - Tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon och mejl - Tidigare arbete i administrativ roll, gärna lånehantering Som person är du - Resultatinriktad - Flexibel - Samarbetsvillig - Serviceinriktad Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid, arbetstiderna kommer gå på rullande schema, 07:15-20:15 vardagar, samt lördag & söndag mellan 8:00-18:00, dock inte varje månad. - Placering: Helsingborg - På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Dansktalande kundservicemedarbetare

Vi på Resurs vill hjälpa våra kunder att få balans i sin ekonomi och i vardagen - vi vill vara banken som vet hur det känns. Vi har flera miljoner privat- och företagskunder i fyra nordiska länder och över fyrtio års erfarenhet i branschen. Just nu storsatsar vi på att installera Nordens första helt molnbaserade bank, för att bli både snabbare och smidigare i våra funktioner för både kunder och partners 🚀 I new year, a new me......eller kanske bara en ny utmaning? Vi på Resurs tror kanske inte så mycket på nyårslöften, men vi tro på att ett nytt jobb kan göra stor skillnad för känslan i vardagen 😊 Vi söker nu dansktalande medarbetare som vill börja det nya året i vårt grymma kundserviceteam! Hos oss får du möjlighet att utvecklas både som person och yrkesmässigt; vi erbjuder flera olika roller på olika nivåer inom ett och samma bolag - så oavsett vad du brinner mest för kan du hitta ditt framtida drömjobb hos oss! Vi söker personal till vår telefonbaserade kundsupport där vi hjälper både svenska, danska, norska och finska kunder med allt ifrån försäljning av betalkort och försäkringar, fakturafrågor, avbetalningsplaner, krediter och returer. Ditt uppdrag är att få kunden att känna sig trygg och hörd, oavsett ärende. Vi söker dig som är: - noggrann - ansvarstagande - lättlärd - nyfiken - bekväm att prata och skriva på danska - bekväm med att prata och skriva på engelska För att trivas hos oss behöver du vara kommunikativ, ha ett starkt inre driv och tycka om när tempot är högt! Du har mycket god datorvana och alltid är öppen för ny teknik och kontinuerlig utveckling av arbetsuppgifterna. Vi arbetar ständigt för att möta och överträffa våra kunders förväntningar, och därför är det viktigt att du triggas av tät uppföljning av dina egna mål - bl.a. när det gäller försäljning - och att du hela tiden vill utvecklas för att bli ännu bättre! Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt, gärna från ett callcenter. Formellt ställer vi krav på avslutad gymnasieutbildning. Bra att veta Tjänsterna är på heltid tillsvidare, med 6 månaders provanställning. Arbetstiderna varierar mellan 07:15-20:15 på vardagar och mellan 08:00-18:00 på helger. Vårt huvudkontor ligger i Helsingborg (Väla 2) med kollektivtrafik som stannar precis utanför. Vi har även ett kontor i centrala Malmö. Vi erbjuder en modern arbetsplats i fräscha lokaler, ett flertal personalförmåner som massage, friskvårdsbidrag, subventionerad lunch och olika personalrabatter. För oss är det en självklarhet med kollektivavtal och därmed trygga anställningsvillkor för alla som jobbar här! Läs gärna mer om oss på Banken som vet hur det känns - Resurs (resursbank.se) (https://www.resursbank.se/). Ansökningsprocessen Du söker genom att bifoga CV och personligt brev. Rekrytering sker löpande och anställning enligt överenskommelse. Viktigt att känna till På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag. Har du frågar kring tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! LI-LN1

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024